-
Το αυτοκίνητο παρουσιάζει ένα "φύσημα" στις υψηλές στροφές, ξαφνικά χωρίς να έχει βρεί απο κάτω πρόσφατα τουλάχιστον.. (πριν από ένα χρόνο είχε ταλαιπωρηθεί λίγο σε δασικό με χιόνι και ίσως είχε βρεί λίγο από κάτω αλλά χωρίς εμφανή σημάδια). Το intercooler δε χάνει μετά από έλεγχο, έχουν τσεκαριστεί σωλήνες, αλλά στην αντιπροσωπεία επιμένουν ότι θέλει αλλαγή.
-
@criuser said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αυτοί είστε που λέει και ο ΓΓ...
Κουβέντα για την ταμπακιέρα, μόνο άλλα λόγια να αγαπιώμαστε...
Ξέρω πάνω που λέγατε ότι πέρασαν τόσες ώρες και δεν ξέθαψε το θέμα κανείς θα ξεχαστεί, αλλά σας το χάλασα, για αυτό και τόση χολή...
Εχει και ένα δώρο γιατί δεν θα σας φτάσουν τα 3...
Κριού, έχω πεθάνει στα γέλια.
Μαζί με το ξύδι πιες τώρα και λίγο λαδακι....
-
Το ξύδι είναι για τα παιδιά...
Το λαδάκι είναι χρήσιμο, ιδιαίτερα το βράδυ...
-
@criuser said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Το ξύδι είναι για τα παιδιά...
Το λαδάκι είναι χρήσιμο, ιδιαίτερα το βράδυ...
απο το πολυ το τραβηγμα....
#elpa_lovers_gallochrepa
-
Κανένα βιτάρα τράβαγε το 3008 ?
Γιατί είναι το πίσω ανοιγμένο...
-
Σε ετοιμότητα το 3008...
Πάλι καλά που δεν έχει ηλεκτροσυγκόλλησει το γάντζο ρυμούλκησης μόνιμα... -
@criuser said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Κανένα βιτάρα τράβαγε το 3008 ?
Γιατί είναι το πίσω ανοιγμένο...
ε τώρα τι να σε κάνω πές μου..
-
Με το πίσω τραβάς δεν σε τραβάνε...
-
@criuser said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Με το πίσω τραβάς δεν σε τραβάνε...
Ναι αλλά οι οδικές τραβάνε και... από πίσω και από μπρός.
-
#sourotiri
-
@georgekn said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@criuser said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Με το πίσω τραβάς δεν σε τραβάνε...
Ναι αλλά οι οδικές τραβάνε και... από πίσω και από μπρός.
Δεν ξέρουμε από οδικές εμείς της πιεσει...
Ούτε είμαστε Ολυμπιακοί για να έχουμε τέτοια εμπειρία...
-
@criuser said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@georgekn said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@criuser said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Με το πίσω τραβάς δεν σε τραβάνε...
Ναι αλλά οι οδικές τραβάνε και... από πίσω και από μπρός.
Δεν ξέρουμε από οδικές εμείς της πιεσει...
Ούτε είμαστε Ολυμπιακοί για να έχουμε τέτοια εμπειρία...
Παντως το πρόβλημά του φιλου είναι πως εχει χαλαρωσει.
1 φορα αντμπλου, 1 φορα καδενα και μια φορα ηλεκτρονικη βλάβη. Τη τελευταια δεν εβγαινε το ηλεκτρικό χειροφρενο και απο το τραβα εσπασε το κλιπσακι. Στη πεζω του λενε μονο προφυλακτηρα ολοκληρο πουλανε -
@teo2023 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Το intercooler δε χάνει μετά από έλεγχο, έχουν τσεκαριστεί σωλήνες, αλλά στην αντιπροσωπεία επιμένουν ότι θέλει αλλαγή.
Ηλίθια ερώτηση. Αν δεν χάνει, γιατί θέλει αλλαγή;
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@teo2023 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Το intercooler δε χάνει μετά από έλεγχο, έχουν τσεκαριστεί σωλήνες, αλλά στην αντιπροσωπεία επιμένουν ότι θέλει αλλαγή.
Ηλίθια ερώτηση. Αν δεν χάνει, γιατί θέλει αλλαγή;
γιατί η αντιπροσωπεία (σε όλες τις μάκες) δε κάθεται να ασχοληθεί με πρόβλημα που δε βγάζει άκρη...το αλλάζει όλο και αντε γειά
-
Σωστά αλλά αν δεν χάνει το intercooler γιατί ζητάει αλλαγή?
Θεωρεί ότι βούλωσε? Αυτό δεν καταλαβαίνω. Από την αντιπροσωπεία περιμένω μια ακριβή στην επισκευή μεν αλλά και μια ακριβής διάγνωση. -
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Σωστά αλλά αν δεν χάνει το intercooler γιατί ζητάει αλλαγή?
Θεωρεί ότι βούλωσε? Αυτό δεν καταλαβαίνω. Από την αντιπροσωπεία περιμένω μια ακριβή στην επισκευή μεν αλλά και μια ακριβής διάγνωση.Έχοντας το ίδιο αυτοκίνητο, αν μπορώ να σε βοηθήσω, είχε ανάψει η ένδειξη του κινητήρα κάποια στιγμή και μετά από έλεγχο στην αντιπροσωπεία, έφταιγε η βαλβίδα egr που αλλάχτηκε μέσα στην εγγύηση. Όταν ρώτησα πόσο εύκολη είναι η διάγνωση, ο υπεύθυνος του συνεργείου μου είχε πει ότι με το δικό τους το πρόγραμμα είναι απολύτως ακριβής η διάγνωση.
Μετά από μερικά χρόνια και χιλιόμετρα, είχε ανάψει πάλι η λυχνία του κινητήρα. Πήγα στην αντιπροσωπεία, έλειπε ο αρχιμηχανικός και ο βοηθός του που ήταν εκεί, αφού το σύνδεσε στο μηχάνημα τους, μου είπε ότι είναι κάποιος αισθητήρα αέρα στην εισαγωγή έχει τρεις, αλλά ο ίδιος δεν μπορούσε να εξακριβώσει ποιος ήταν. Έσβησε την βλάβη και έφυγα.
Λίγες μέρες αργότερα, αφού άναψε ξανά, πήγα στην αντιπροσωπεία, ήταν ο αρχιμηχανικός τους και διαπίστωσε ότι η βλάβη ήταν στον αισθητήρα που υπάρχει μέσα στο τούρμπο (η πιο ακριβή βλάβη γιατί αλλάζει όλο το τούρμπο, εκτός αν κάνεις πατέντα).
Πάλι η ίδια ερώτηση γιατί ο άλλος δεν το βρήκε? η απάντηση δεν είναι όλα εύκολα θέλει ψάξιμο.
-
@ektoras said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Σωστά αλλά αν δεν χάνει το intercooler γιατί ζητάει αλλαγή?
Θεωρεί ότι βούλωσε? Αυτό δεν καταλαβαίνω. Από την αντιπροσωπεία περιμένω μια ακριβή στην επισκευή μεν αλλά και μια ακριβής διάγνωση.Έχοντας το ίδιο αυτοκίνητο, αν μπορώ να σε βοηθήσω, είχε ανάψει η ένδειξη του κινητήρα κάποια στιγμή και μετά από έλεγχο στην αντιπροσωπεία, έφταιγε η βαλβίδα egr που αλλάχτηκε μέσα στην εγγύηση. Όταν ρώτησα πόσο εύκολη είναι η διάγνωση, ο υπεύθυνος του συνεργείου μου είχε πει ότι με το δικό τους το πρόγραμμα είναι απολύτως ακριβής η διάγνωση.
Μετά από μερικά χρόνια και χιλιόμετρα, είχε ανάψει πάλι η λυχνία του κινητήρα. Πήγα στην αντιπροσωπεία, έλειπε ο αρχιμηχανικός και ο βοηθός του που ήταν εκεί, αφού το σύνδεσε στο μηχάνημα τους, μου είπε ότι είναι κάποιος αισθητήρα αέρα στην εισαγωγή έχει τρεις, αλλά ο ίδιος δεν μπορούσε να εξακριβώσει ποιος ήταν. Έσβησε την βλάβη και έφυγα.
Λίγες μέρες αργότερα, αφού άναψε ξανά, πήγα στην αντιπροσωπεία, ήταν ο αρχιμηχανικός τους και διαπίστωσε ότι η βλάβη ήταν στον αισθητήρα που υπάρχει μέσα στο τούρμπο (η πιο ακριβή βλάβη γιατί αλλάζει όλο το τούρμπο, εκτός αν κάνεις πατέντα).
Πάλι η ίδια ερώτηση γιατί ο άλλος δεν το βρήκε? η απάντηση δεν είναι όλα εύκολα θέλει ψάξιμο.
χμμμμ
προσφατα σε καποιο βιτ με παρα πολλα κμ αλλαχτηκε επισης ενας αισθητηρας - απο αυτους τους 3. ο πρωτος λενε ειναι ευκολος, το κανεις μονος σου. ο τελευταιος ειναι σχετικα δυσκολος και θελει συνεργειο, ειχα βαλει και το συνολικο κοστος, 147 ευρω με ανταλλακτικα και εργασια σε σφακιανακη.
οι βενζινες σιωπη - αντι για μια βλαβη στη πενταετια που βγαζει το μαζουτ - ασχολουνται με φωτογραφιες βλεπω στο φουμπου.
παντως τελικα και η φιατομαζουτομηχανες αποδειχτηκαν επισης αρκετα αξιοπιστες. στο ιδιο διαστημα τα γαλλοχρεπα πανε ασπροπυργο για το 300αρι της αποσυρσης. αλλα οκ, εχουν οθονες.... -
τσούκου τσούκου.....τα ξερνάει ο γάτος ένα ένα.....
-
Συγκεκριμένα, άλλαξα egr στα 240,000χλμ περίπου. Δεν ασχολήθηκα καθόλου με καθαρισμό.
Μία κίνηση που μπορεί να κάνει ο καθένας μας με ενα κατσαβίδι TORX, είναι να καθαρίσει τον MAP, ο οποίος ειναι υπεύθυνος για hard start, υψηλή κατανάλωση, χαλαρό τράβηγμα στον κινητήρα και άλλα. Αυτά ισχύουν για όλους τους κινητήρες εκεί έξω, για όλα τα αυτοκίνητα, όχι μόνο για vitara και s-cross diesel.
Στο vitara αλλά και στο s-cross βρίσκεται εδώ:
Στο κίτρινο κλιψάκι μπροστά μπροστά στη φωτογραφία. Αυτό βρίσκεται πίσω στη μηχανή πάνω πάνω όπως είναι τοποθετημένη στο αμάξι.
Μετά από 275,000χλμ τον καθαρισα (είχε μεγάλη μάκα επάνω) και είδα μεγάλη βελτίωση σε απόδοση και κατανάλωση.
Φυσικά όλα αυτά τα μαθαίνετε από japanese, την επομενη φορά θα βάλω button Donate να πάρω και κανενα φράγκο χεχεχεχεχε.
-
Όλα τα παραπάνω δε θα σας τα πουν στα συνεργεία, για να σας αλλάξουν το μισό αμάξι για μια δουλειά πραγματικά 5 λεπτών.
Ευχαριστώ πολύ, τα αυτόγραφα άλλη φορά, όχι πολλά χειροκροτήματα.
SUZUKI SX4 SCROSS