-
Καλημέρα κάτοχος nissan xtrail t31 θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να αλλάξω κινητήρα με λιγότερα κυβικά.Το έχει κάνει κάποιος?
-
Παλιότερα απ ότι θυμάμαι έπρεπε ο κινητήρας που θα βάλεις να έχει διαφορά μαξ 20% σε κυβικά από το νέο και το αμάξι να έχει κυκλοφορήσει με το "νέο' μοτέρ. Νομίζω όμως μόνο 2λιτρο έβγαινε το xtrail αυτό. Άσε που θα έχει και αρκετό τρέξιμο εκτός από κόστος.
Δυστυχώς είναι πλέον σχετικά ασύμφορα στα τέλη κυκλοφορίας αυτά τα αυτοκίνητα, εκτός αν είναι diesel και κερδίζεις από εκεί. Ή το παντρεύεσαι ή το αλλάζεις.
-
@christok said in Αλλαγή κινητήρα:
Καλημέρα κάτοχος nissan xtrail t31 θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να αλλάξω κινητήρα με λιγότερα κυβικά.Το έχει κάνει κάποιος?
Οχι εδω στο φορουμ μονο υπερκυβίσεις κανουμε.
-
Γιατί θες να το κάνεις αυτό?
Αν είναι για οικονομία, βάλε αέριο.
Αν είναι για φορολογία... είδα πρόσφατα μια ωραία είδηση.
https://www.newsauto.gr/news/sti-faka-tou-sdoe-pano-apo-7-000-ich-me-ipokivismo/ -
Δεν γίνεται.
Επίσης δεν εχεις λόγο να το κάνεις.
-
Το αμάξι είναι υγραέριο και είναι οικονομικό αλλά με τρελαίνει ότι θέλουν 690 ευρώ τέλη!αντί να έχουμε ασφαλή αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών σώνει και καλά να πάρουμε {κονσερβοκουτια} συν ότι έχουν χάσει αξία ένα φιατ πάντα είναι ποιο ακριβώς από το ΝΙΣΣΑΝ
-
@christok said in Αλλαγή κινητήρα:
nissan xtrail t31
Θα γινόταν, με νόμιμο τρόπο, αν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε έγκριση τύπου να κυκλοφορεί με μικρότερο κινητηρα (πχ 1800). Εφόσον στο χτραιλ ο μικρότερος κινητηρας ήταν 2000cc τότε ξέχνα το...μόνο με μαιμουδιά με ότι συνέπειες προκύψουν.
-
Μιλάμε για νόμιμο τρόπο μόνο έλεγα μήπως παίρνει από το κασκαι
-
@christok said in Αλλαγή κινητήρα:
Το αμάξι είναι υγραέριο και είναι οικονομικό αλλά με τρελαίνει ότι θέλουν 690 ευρώ τέλη!αντί να έχουμε ασφαλή αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών σώνει και καλά να πάρουμε {κονσερβοκουτια} συν ότι έχουν χάσει αξία ένα φιατ πάντα είναι ποιο ακριβώς από το ΝΙΣΣΑΝ
Η φορολογία εχει κ ως στόχο το ότι τα περισσότερα κυβικά, είναι επιβλαβή για το περιβάλλον.
Πλέον τα πάντα κινούνται γύρω απο αυτό και έχουν ως κύρια προτεραιότητα την προστασία του περιβάλλοντος. Σε δεύτερη μοίρα έρχεται η προστασία πεζών κ επιβατών.
-
@sphinxgr said in Αλλαγή κινητήρα:
@christok said in Αλλαγή κινητήρα:
Το αμάξι είναι υγραέριο και είναι οικονομικό αλλά με τρελαίνει ότι θέλουν 690 ευρώ τέλη!αντί να έχουμε ασφαλή αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών σώνει και καλά να πάρουμε {κονσερβοκουτια} συν ότι έχουν χάσει αξία ένα φιατ πάντα είναι ποιο ακριβώς από το ΝΙΣΣΑΝ
Η φορολογία εχει κ ως στόχο το ότι τα περισσότερα κυβικά, είναι επιβλαβή για το περιβάλλον.
Πλέον τα πάντα κινούνται γύρω απο αυτό και έχουν ως κύρια προτεραιότητα την προστασία του περιβάλλοντος. Σε δεύτερη μοίρα έρχεται η προστασία πεζών κ επιβατών.
Εν μέρει συμφωνώ το υγραέριο όμως έχει ποιο καθαρή καύση από την βενζίνη η το πετρέλαιο αν τους ένοιαζε το περιβάλλον θα μείωναν την φορολογία όταν το μετατρέπεις σε ποιο οικολογικό καύσιμο
-
@sphinxgr said in Αλλαγή κινητήρα:
Η φορολογία εχει κ ως στόχο το ότι τα περισσότερα κυβικά, είναι επιβλαβή για το περιβάλλον.
Ο μόνος στόχος στην Ελλάδα, ήταν και είναι καθαρά η κονόμα του κράτους.
Επίσης δεν είμαστε στην τεχνολογία της δεκαετίας του 80.
Πλέον υπάρχουν δίλιτρα τα οποία έχουν χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων από άλλα αυτοκίνητα μικρότερου κυβισμού ή από κάτι χρέπια που κυκλοφορούν. -
Πιο μικρο απο διλιτρο δεν εβγαινε το X-Trail,αυτο που μπορεις να κανεις ομως,ειναι να βαλεις εναν SR20VET,με τον οποιο εβγαινε στην Ιαπωνια σαν Gt,με 280 αλογα....
Edit,στο Τ30 εμπαινε,γραψε λαθος.... -
@katafractos17 said in Αλλαγή κινητήρα:
Ο μόνος στόχος στην Ελλάδα, ήταν και είναι καθαρά η κονόμα του κράτους.
Αν το κράτος ήθελε να κονομήσει, θα έβαζε συντελεστές πολλαπλασιασμού βάση και της ηλικίας του αυτοκινήτου. Αλλά δεν μπορεί, επειδή ψήφοι.
-
@antonakis said in Αλλαγή κινητήρα:
@katafractos17 said in Αλλαγή κινητήρα:
Ο μόνος στόχος στην Ελλάδα, ήταν και είναι καθαρά η κονόμα του κράτους.
Αν το κράτος ήθελε να κονομήσει, θα έβαζε συντελεστές πολλαπλασιασμού βάση και της ηλικίας του αυτοκινήτου. Αλλά δεν μπορεί, επειδή ψήφοι.
Μια χαρά για κονόμα και μόνο είναι, απλά μέχρι σημείου που δεν θα πέσει ο κόσμος να τους φάει.
-
@sphinxgr said in Αλλαγή κινητήρα:
@christok said in Αλλαγή κινητήρα:
Το αμάξι είναι υγραέριο και είναι οικονομικό αλλά με τρελαίνει ότι θέλουν 690 ευρώ τέλη!αντί να έχουμε ασφαλή αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών σώνει και καλά να πάρουμε {κονσερβοκουτια} συν ότι έχουν χάσει αξία ένα φιατ πάντα είναι ποιο ακριβώς από το ΝΙΣΣΑΝ
Η φορολογία εχει κ ως στόχο το ότι τα περισσότερα κυβικά, είναι επιβλαβή για το περιβάλλον.
Πλέον τα πάντα κινούνται γύρω απο αυτό και έχουν ως κύρια προτεραιότητα την προστασία του περιβάλλοντος. Σε δεύτερη μοίρα έρχεται η προστασία πεζών κ επιβατών.
Μπουρδες. Ενα διλιτρο του 2009 που πληρωνει 690 ευρω ειναι πιο ρυπογονο απο το ιδιο του 2010 που φορολογειται με βαση τους ρυπους και πληρωνει το 1/3?
Επισης ποση διαφορα σε ρυπους εχει ενα διλιτρο απο ενα 1800αρι που δεν πληρωνει ουτε τα μισα? Ασε που υπαρχουν 1800αρια τουρμπατα που εκπεμπουν μακραν περισσοτερο απο ενα ατμοσφαιρικο διλιτρο αλλα φορολογουνται οπως ειπα ουτε το μισο.Γενικα στο ελλαδισταν οι μονοι που πληρωνουμε για ολους ειναι οσοι εχουμε αμαξια προ του 10 και ιδιως απο διλιτρα και πανω. Τα υπολοιπα περι ρυπων κλπ ειναι ιστοριες γι'αγριους γιατι αν ισχυαν θα επρεπε πολυ απλα να φορολογουνται ολα τα αυτοκινητα με βαση τους ρυπους τους, οχι οσα ειναι μετα το 2010 μονο κι οσα ειναι και διλιτρα και βαλε να πληρωνουν, ασχετως ρυπων, κι εκτακτη εισφορα μονο και μονο λογω κυβισμου.
Αλλα τι δουλευει δικαια και λογικα στο ελλαδισταν για να δουλεψει το θεμα των τελων κυκλοφοριας. Απλα μη δικαιολογουμε και τ'αδικαιολογητα.Αυτα και κλεινω εδω το οφ τοπικ.
Στα του τοπικ, μονο μεχρι 20% γινεται υπερκυβισμος ή υποκυβισμος με την προυποθεση να μπει καποιος κινητηρας που εβγαινε εργοστασιακα για το εκαστοτε μοντελο. Απ'τη στιγμη που το εν λογω δεν εβγαινε με λιγοτερο απο 2000 κυβικα τοτε νομιμος υποκυβισμος δεν μπορει να γινει. -
Βασικά ναι.Η κατάσταση είναι εισπρακτική καθαρά πριν το 2010.
-
Ναι, αλλά αν έχεις πάει τώρα να αγοράσεις ένα xtrail 3000 που τα δίνουν και θέλεις να μην πληρώνεις και τέλη, ε....
Θυμίζει μια παροιμία. -
@xenos said in Αλλαγή κινητήρα:
Ναι, αλλά αν έχεις πάει τώρα να αγοράσεις ένα xtrail 3000 που τα δίνουν και θέλεις να μην πληρώνεις και τέλη, ε....
Θυμίζει μια παροιμία.Aν πληρωνες νορμαλ τελη, δεν θα'χε παει 3 χιλιαρικα.
Οποτε συν τοις αλλοις τα παραλογα τελη κυκλοφοριας για τα αυτοκινητα προ του 10 μειωνουν και την αξια της περιουσιας μας αθεμιτα επειδη ετσι γουσταρει το κρατος.
Εγω παντως οταν αγορασα το αμαξι μου ειχε τελη 450 ευρω. Και σε 3 χρονια μεσα ειχε 1140 (690 τελη και 450 εκτακτη εισφορα) δηλαδη 3 φορες πανω! Οποιος λοιπον δικαιολογει μια τετοια αλητεια απ'την πλευρα του κρατους καλυτερα να παει να ασχοληθει με τοκογλυφια ή κατι αντιστοιχο γιατι αδικειται. -
@christok said in Αλλαγή κινητήρα:
Καλημέρα κάτοχος nissan xtrail t31 θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να αλλάξω κινητήρα με λιγότερα κυβικά.Το έχει κάνει κάποιος?
Μπορώ να ρωτήσω τι ηλικίας είναι το αυτοκίνητο;
-
Το θέμα είναι απλό.
Πραγματικά χρειάζεσαι ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας;
Αν ναι, πλήρωνε.
Εμείς με τα σταρλετάκια 35ετίας, που δίνουμε 135€ τι να πούμε;
Αλλαγή κινητήρα