-
@kapelis said in Suv Leasing:
Φυσικά και χρεώνεσαι και το φόρο πολυτέλειας και το φόρο παροχής εταιρικού αυτοκινήτου. Αν συνυπολογισεις και την χαμηλη υπολείμματικη αξία του mazda, πάνε ακλαυτα στις τιμολογησεις αν δεν μπορεί η εισαγωγική να κάνει καμμια γενναία έκπτωση.
δηλαδη ποσο νομιζετε οτι τον επιβαρυνει?
οχι κριου, τα γαλλικα ειναι γτπ, δεν μπορεις να καψεις τις αμαξαρες ετσι....
400 κατι ευρω ειναι το χρονο ειναι και τετοια αμαξαρα απλα το αξιζει σε σχεση με τα γαλλικα ρημαδια -
Πάντως Mazda cx5 ,αν θέλει κάποιος αυτοματο και 4χ4 ,θα υπαρχει μονο ένα σε λευκό στην έκδοση challenge plus,που έχει πολύ καλό εξοπλισμό ήδη ,απλά αν κάποιος φτάσει σε αυτά τα χρήματα είναι κρίμα να μην πάει στην επόμενη, έχει αρκετα πραγματάκια που αναβαθμίζουν απίστευτα το αυτοκίνητο.
Όπως είναι το test drive της εισαγωγικής δηλαδή,αν εξαιρέσεις ότι είναι με τον πετρελαιοκινητήρα! -
@gatoz said in Suv Leasing:
@kapelis said in Suv Leasing:
Φυσικά και χρεώνεσαι και το φόρο πολυτέλειας και το φόρο παροχής εταιρικού αυτοκινήτου. Αν συνυπολογισεις και την χαμηλη υπολείμματικη αξία του mazda, πάνε ακλαυτα στις τιμολογησεις αν δεν μπορεί η εισαγωγική να κάνει καμμια γενναία έκπτωση.
δηλαδη ποσο νομιζετε οτι τον επιβαρυνει?
οχι κριου, τα γαλλικα ειναι γτπ, δεν μπορεις να καψεις τις αμαξαρες ετσι....
400 κατι ευρω ειναι το χρονο ειναι και τετοια αμαξαρα απλα το αξιζει σε σχεση με τα γαλλικα ρημαδιαΤα στελέχη είναι λογικό να μην θέλουν να πληρώνουν φόρο. βενζίνη στα 30Κ βγάζει φόρο 1,500 ευρώ το χρόνο στο στέλεχος. 100 ευρώ+ το μήνα δεν το λες και λίγο. Αρα τα στελέχη αγαπούν Phev αν ταξιδεύουν, EV αν κινούνται πέριξ οικίας.
Οι εταιρείες που παρεχουν οχήματα στα στελέχη τώρα, ανάλογα με πόσο στόλο πρέπει να έχουν, τι αυτοκίνητο πρέπει να δίνουν ανά level κλπ κλπ, φυσικά ψάχνουν το πιο vfm. Συνεπως πχ καλό χρυσό το Cx5 αλλά αν βγαίνει 100 ευρώ παραπάνω μίσθωμα το μήνα (που θα βγαίνει) αυτόματα απορρίπτεται από τις επιλογές. Εδω υπάρχουν εταιρείες που για να σώσουν λεφτά στο 3ο έτος ανταλλασουν τα αυτοκίνητα οι πωλητές με τα στελέχη ώστε στα 4 χρόνια να τα γυρίζουν πίσω με 60 αντε 80Κ χιλιόμετρα, αντί να είναι 40 των στελεχών και 120Κ των πωλητών.
-
@kapelis said in Suv Leasing:
@gatoz said in Suv Leasing:
@kapelis said in Suv Leasing:
Φυσικά και χρεώνεσαι και το φόρο πολυτέλειας και το φόρο παροχής εταιρικού αυτοκινήτου. Αν συνυπολογισεις και την χαμηλη υπολείμματικη αξία του mazda, πάνε ακλαυτα στις τιμολογησεις αν δεν μπορεί η εισαγωγική να κάνει καμμια γενναία έκπτωση.
δηλαδη ποσο νομιζετε οτι τον επιβαρυνει?
οχι κριου, τα γαλλικα ειναι γτπ, δεν μπορεις να καψεις τις αμαξαρες ετσι....
400 κατι ευρω ειναι το χρονο ειναι και τετοια αμαξαρα απλα το αξιζει σε σχεση με τα γαλλικα ρημαδιαΤα στελέχη είναι λογικό να μην θέλουν να πληρώνουν φόρο. βενζίνη στα 30Κ βγάζει φόρο 1,500 ευρώ το χρόνο στο στέλεχος. 100 ευρώ+ το μήνα δεν το λες και λίγο. Αρα τα στελέχη αγαπούν Phev αν ταξιδεύουν, EV αν κινούνται πέριξ οικίας.
Οι εταιρείες που παρεχουν οχήματα στα στελέχη τώρα, ανάλογα με πόσο στόλο πρέπει να έχουν, τι αυτοκίνητο πρέπει να δίνουν ανά level κλπ κλπ, φυσικά ψάχνουν το πιο vfm. Συνεπως πχ καλό χρυσό το Cx5 αλλά αν βγαίνει 100 ευρώ παραπάνω μίσθωμα το μήνα (που θα βγαίνει) αυτόματα απορρίπτεται από τις επιλογές. Εδω υπάρχουν εταιρείες που για να σώσουν λεφτά στο 3ο έτος ανταλλασουν τα αυτοκίνητα οι πωλητές με τα στελέχη ώστε στα 4 χρόνια να τα γυρίζουν πίσω με 60 αντε 80Κ χιλιόμετρα, αντί να είναι 40 των στελεχών και 120Κ των πωλητών.
phev ειπαμε οτι ο ανθρωπος δεν βρηκε. τελος. προφανως και συμφερουν. εκτος και εαν ειναι γαλλικα. που μενεις τοσο καιρο χωρις αμαξι που μπαινει η αντικατασταση στην φορολογικη δηλωση και τον πινεις ή γερμανοπαλιατζουρα με τον 1.4 που ειχα πριν 16 χρονια στο γκολφ.
απο εκει και περα, αλλο να κυκλοφορεις με τιγκουαν, οκ καλο αμαξι αλλα ταυτοχρονα και η απιστευτη μετριοτητα του ειναι απο εμπνευση και που κυκλοφορει η μαριδα με αυτο γιατι μεχρι εκει την παιρνει ή της δινουνε και αλλο με αμαξαρα που ειναι το mazda που δηλωνει και αποψη σε σχεση με τη καρμοιρια της φαβε ή της σιτροε. τωρα σε αυτη τη κατηγορια αυτοκινητων να λεμε για vfm οτι ψαχνει η εταιρεια μισθωτης, λυπαμαι ισως εγω ζω σε αλλη αγορα με αλλες εταιρειες και δεν συμβαινει σε καμμια. vfm παιρνουν οι μικρομεσαιοι στις εταιρειες και οταν ανεβουν στη κατηγορια των 40-50k αμαξι το μικροτερο κοστολογιο ειναι το αμαξι. -
Εσένα δεν σε νοιάζουν οι φόροι γιατί περνάς τα έξοδα από τα οικογενειακά και φιλικά τραπέζια οπότε κερδίζεις.
Όλοι οι άλλοι χάνουν
-
@criuser said in Suv Leasing:
Εσένα δεν σε νοιάζουν οι φόροι γιατί περνάς τα έξοδα από τα οικογενειακά και φιλικά τραπέζια οπότε κερδίζεις.
Όλοι οι άλλοι χάνουν
παντα με καλοβουλες κουβεντες ο εργολαβος με τα μαυρα.
-
ένας σοφός μου έλεγε..... δεν καις κανονάκια με το HR για 4 ρόδες!
πήγαινε πχ στην Βιανεξ να πεις ότι δεν με εκφράζει η πολιτική περί εταιρικών αυτοκινήτων που έχετε, να πάρω ένα mazda?
περιττό να σου πω ότι στο πέρα δώθε μιας παροχής αυτοκινήτου κάποιοι και αμάξι δεν πήραν και τη δουλειά τους έχασαν τελικά.
υπάρχουν εταιρείες που έχουν πάνω από 100 και 200 εταιρικά αυτοκίνητα για στελέχη. υπάρχουν και μετρημένες στα δάκτυλα με πάνω από 500 ΝΑΙ εταιρικά αυτοκίνητα. Αντε να τρέχεις αυτή τη θέση στο HR με τηλέφωνα, αυτοκίνητα κλπ
-
Σε φίλη που έπαιζε κάνα χρόνο το "παιχνίδι" της επιλογής, άλλαξαν 3 φορές κατάλογο μέσα στο 2022. Πρώτα έκοψαν οτιδήποτε ήταν 4Χ4 ("επειδή δεν χρειάζεται"), έπειτα έκοψαν τα περισσότερα SUV επειδή δεν υπήρχαν, και τελικά άφησαν μεν αρκετές επιλογές, ξενερωτες δε. Έγινε η επιλογή για Bmw 2 Tourer, περιμένουν παράδοση στο 8μηνο..
Αυστηρά ηλεκτρικά/PHEV φυσικά.
-
Υπάρχει περίπτωση τύπου σε κατασκευαστικη που δούλευε ανεμογεννητριες και έκανε μανούρα γιατί ήθελε qasqai για εταιρικό και όχι duster γιατί δεν θα είχε image το πρωι στο σχολείο και δεν ήταν πολυτελές το duster.
-
@kapelis said in Suv Leasing:
Υπάρχει περίπτωση τύπου σε κατασκευαστικη που δούλευε ανεμογεννητριες και έκανε μανούρα γιατί ήθελε qasqai για εταιρικό και όχι duster γιατί δεν θα είχε image το πρωι στο σχολείο και δεν ήταν πολυτελές το duster.
Οι κατασκευαστικές πάντως είναι φουλ Duster, και εκτός του εσωτερικού όλοι οι φίλοι μου λένε καλά λόγια.
-
@dublin said in Suv Leasing:
@kapelis said in Suv Leasing:
Υπάρχει περίπτωση τύπου σε κατασκευαστικη που δούλευε ανεμογεννητριες και έκανε μανούρα γιατί ήθελε qasqai για εταιρικό και όχι duster γιατί δεν θα είχε image το πρωι στο σχολείο και δεν ήταν πολυτελές το duster.
Οι κατασκευαστικές πάντως είναι φουλ Duster, και εκτός του εσωτερικού όλοι οι φίλοι μου λένε καλά λόγια.
φθηνα και μετα #gia_petama
-
@dublin said in Suv Leasing:
Οι κατασκευαστικές πάντως είναι φουλ Duster, και εκτός του εσωτερικού όλοι οι φίλοι μου λένε καλά λόγια.
Εεε ναι και ένας φίλος μου το ίδιο μου λέει. 200.000χλμ έχει το Ντάστερ του (πλέον σε άλλον χρήστη) και πάει πάντού και δεν σπάει, είναι εργαλείο το Νταστ. Αληθινό εκτός δρόμου όχημα, όχι σαν κάτι άλλα που θέλουνε 15 μετατροπές για να πάνε...ονόμα δεν λέμε!
-
@fanis75 said in Suv Leasing:
Εεε ναι και ένας φίλος μου το ίδιο μου λέει. 200.000χλμ έχει το Ντάστερ του (πλέον σε άλλον χρήστη) και πάει πάντού και δεν σπάει, είναι εργαλείο το Νταστ. Αληθινό εκτός δρόμου όχημα, όχι σαν κάτι άλλα που θέλουνε 15 μετατροπές για να πάνε...ονόμα δεν λέμε!
Άρον το τρόλευ σου και περιπάτει που έχεις και άποψη !
-
@kapelis said in Suv Leasing:
ένας σοφός μου έλεγε..... δεν καις κανονάκια με το HR για 4 ρόδες!
πήγαινε πχ στην Βιανεξ να πεις ότι δεν με εκφράζει η πολιτική περί εταιρικών αυτοκινήτων που έχετε, να πάρω ένα mazda?
περιττό να σου πω ότι στο πέρα δώθε μιας παροχής αυτοκινήτου κάποιοι και αμάξι δεν πήραν και τη δουλειά τους έχασαν τελικά.
υπάρχουν εταιρείες που έχουν πάνω από 100 και 200 εταιρικά αυτοκίνητα για στελέχη. υπάρχουν και μετρημένες στα δάκτυλα με πάνω από 500 ΝΑΙ εταιρικά αυτοκίνητα. Αντε να τρέχεις αυτή τη θέση στο HR με τηλέφωνα, αυτοκίνητα κλπ
Στην εταιρεία που λες peugeot 308 business edition πήρανε, έτσι δεν είναι κάτι θα πληρώσουν σε φόρο
-
@kapelis said in Suv Leasing:
@gatoz said in Suv Leasing:
@kapelis said in Suv Leasing:
Φυσικά και χρεώνεσαι και το φόρο πολυτέλειας και το φόρο παροχής εταιρικού αυτοκινήτου. Αν συνυπολογισεις και την χαμηλη υπολείμματικη αξία του mazda, πάνε ακλαυτα στις τιμολογησεις αν δεν μπορεί η εισαγωγική να κάνει καμμια γενναία έκπτωση.
δηλαδη ποσο νομιζετε οτι τον επιβαρυνει?
οχι κριου, τα γαλλικα ειναι γτπ, δεν μπορεις να καψεις τις αμαξαρες ετσι....
400 κατι ευρω ειναι το χρονο ειναι και τετοια αμαξαρα απλα το αξιζει σε σχεση με τα γαλλικα ρημαδιαΤα στελέχη είναι λογικό να μην θέλουν να πληρώνουν φόρο. βενζίνη στα 30Κ βγάζει φόρο 1,500 ευρώ το χρόνο στο στέλεχος. 100 ευρώ+ το μήνα δεν το λες και λίγο. Αρα τα στελέχη αγαπούν Phev αν ταξιδεύουν, EV αν κινούνται πέριξ οικίας.
Οι εταιρείες που παρεχουν οχήματα στα στελέχη τώρα, ανάλογα με πόσο στόλο πρέπει να έχουν, τι αυτοκίνητο πρέπει να δίνουν ανά level κλπ κλπ, φυσικά ψάχνουν το πιο vfm. Συνεπως πχ καλό χρυσό το Cx5 αλλά αν βγαίνει 100 ευρώ παραπάνω μίσθωμα το μήνα (που θα βγαίνει) αυτόματα απορρίπτεται από τις επιλογές. Εδω υπάρχουν εταιρείες που για να σώσουν λεφτά στο 3ο έτος ανταλλασουν τα αυτοκίνητα οι πωλητές με τα στελέχη ώστε στα 4 χρόνια να τα γυρίζουν πίσω με 60 αντε 80Κ χιλιόμετρα, αντί να είναι 40 των στελεχών και 120Κ των πωλητών.
Τόσο υπολογίζω να πληρώνω 1200 με 1500 τον χρόνο, δεν βλέπω πως θα το γλιτώσω
-
@rockstream said in Suv Leasing:
@kapelis said in Suv Leasing:
@gatoz said in Suv Leasing:
@kapelis said in Suv Leasing:
Φυσικά και χρεώνεσαι και το φόρο πολυτέλειας και το φόρο παροχής εταιρικού αυτοκινήτου. Αν συνυπολογισεις και την χαμηλη υπολείμματικη αξία του mazda, πάνε ακλαυτα στις τιμολογησεις αν δεν μπορεί η εισαγωγική να κάνει καμμια γενναία έκπτωση.
δηλαδη ποσο νομιζετε οτι τον επιβαρυνει?
οχι κριου, τα γαλλικα ειναι γτπ, δεν μπορεις να καψεις τις αμαξαρες ετσι....
400 κατι ευρω ειναι το χρονο ειναι και τετοια αμαξαρα απλα το αξιζει σε σχεση με τα γαλλικα ρημαδιαΤα στελέχη είναι λογικό να μην θέλουν να πληρώνουν φόρο. βενζίνη στα 30Κ βγάζει φόρο 1,500 ευρώ το χρόνο στο στέλεχος. 100 ευρώ+ το μήνα δεν το λες και λίγο. Αρα τα στελέχη αγαπούν Phev αν ταξιδεύουν, EV αν κινούνται πέριξ οικίας.
Οι εταιρείες που παρεχουν οχήματα στα στελέχη τώρα, ανάλογα με πόσο στόλο πρέπει να έχουν, τι αυτοκίνητο πρέπει να δίνουν ανά level κλπ κλπ, φυσικά ψάχνουν το πιο vfm. Συνεπως πχ καλό χρυσό το Cx5 αλλά αν βγαίνει 100 ευρώ παραπάνω μίσθωμα το μήνα (που θα βγαίνει) αυτόματα απορρίπτεται από τις επιλογές. Εδω υπάρχουν εταιρείες που για να σώσουν λεφτά στο 3ο έτος ανταλλασουν τα αυτοκίνητα οι πωλητές με τα στελέχη ώστε στα 4 χρόνια να τα γυρίζουν πίσω με 60 αντε 80Κ χιλιόμετρα, αντί να είναι 40 των στελεχών και 120Κ των πωλητών.
Τόσο υπολογίζω να πληρώνω 1200 με 1500 τον χρόνο, δεν βλέπω πως θα το γλιτώσω
με τα μοντέλα που έγραψες δεν τα γλιτώνεις. τη λίστα στην έδωσαν να διαλέξεις από το HR? είσαι ελεύθερος να κινηθείς μέχρι ένα ποσό? Σε νοιάζουν ετοιμοπαραδωτα?
-
Σε προηγούμενη εταιρία που ήμουν, έδιναν εταιρικά με το κιλό. Οι βασικές επιλογές corsa/yaris και astra/2008 για τους πολλούς.
Σε στελέχη έδιναν καλύτερα, θυμάμαι μια που της έδωσαν bmw ηλεκτρικό και δεν το ήθελε γιατί δε μπορούσε να το φορτίσει σπίτι της, αλλά τελικά το κράτησε και το φόρτιζε στο γραφείο. -
Αρχικά ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή.
Κατά δεύτερον παρακαλώ ας προσπερασουμε ότι από τα αρχικά γκλαμουρατα μοντέλα έχουμε πέσει αισθητά σε τιμές, αλλά οι αυξήσεις στα μισθώματα του Leasing είναι εξωφρενικες
Τώρα έχουμε τα εξής προτεινόμενα ( εύχομαι χωρίς άλλη αναβολή)- Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 ACTIVE PLUS
- VW T-Roc 1.5 TSI 150PS DSG Life
- Scoda KAROQ FL STYLE 1.5 TSI ACT 150 PS DSG7
- προέκυψε και plugin cupra Leon
-
-
@rockstream said in Suv Leasing:
Αρχικά ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή.
Κατά δεύτερον παρακαλώ ας προσπερασουμε ότι από τα αρχικά γκλαμουρατα μοντέλα έχουμε πέσει αισθητά σε τιμές, αλλά οι αυξήσεις στα μισθώματα του Leasing είναι εξωφρενικες
Τώρα έχουμε τα εξής προτεινόμενα ( εύχομαι χωρίς άλλη αναβολή)- Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 ACTIVE PLUS
- VW T-Roc 1.5 TSI 150PS DSG Life
- Scoda KAROQ FL STYLE 1.5 TSI ACT 150 PS DSG7
- προέκυψε και plugin cupra Leon
κουπρα και γρηγορα....
Suv Leasing