-
Η Citroen και για μένα έχει τις τελειότερες θέσεις, αν σε βολεύει όμως το digital i-cockpit, δύσκολα ικανοποιείσαι σε συμβατικά πλέον.
Άλλωστε είναι τρελό selling point πλέον για την Peugeot και ετοιμάζει ήδη το επόμενο που θα έρθει με το νέο 3008 από ότι διαβάζω.
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@andya3 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αγαπητέ cruiser προσπάθησε να προσπεράσεις τις προκαταλήψεις σου για τα vag και κάνε τη σωστή κίνηση.
T-Roc 1.5 με το νέο μοτέρ evo-2. Ποιοτικότατο, άφθονοι χώροι, εξαιρετική ποιότητα κύλισης και μοτέρ που δεν υπάρχει ανταγωνιστής του στα λεφτά που συζητάμε.Δεν είναι προκατάληψη, είναι άσχημη εμπειρία και δεν μου αρέσει το στυλάκι τους. Δηλαδή είμαστε χρέπια, αλλά είμαστε ακριβά χρέπια και θα μας πληρώσεις την μαγκιά μας.
Δεν τσιμπάω σε τέτοια. Είναι θέμα αρχής.
Καλά. Αναμενόμενα τα περί χρεπιού, τα προσπερνώ.
Θα το θέσω και από άλλη οπτική γωνία. Είστε 2 άνθρωποι 1.94 όπως ανέφερες και κοιτάς ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που δεν είναι για ψηλούς. Γαλλικά, Ιαπωνικά, Κορεάτικα κλπ.
Και δεν κοιτάς τα βορειο-ευρωπαικά αυτοκίνητα Γερμανικά, Σουηδικά που είναι για ψηλούς.
Ενημερωτικά κι εμένα ο πατέρας μου μια ζωή citroen. Οπότε μέχρι να ξεψαρώσω κι εγώ ξεκίνησα με citroen. Μετά όμως είδα την πραγματικότητα και πήγα εκεί που έπρεπε.
Οπότε άσε το παιδί να δει και τα vag. Να μπει μέσα, να κάτσει, να τα πάει μια βόλτα. Κι ας αποφασίσει μόνος του.
Εκτός αν το πληρώνεις εσύ τ' αμάξι και έχεις θέσει βέτο για Γαλλικό... -
@andya3 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@andya3 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αγαπητέ cruiser προσπάθησε να προσπεράσεις τις προκαταλήψεις σου για τα vag και κάνε τη σωστή κίνηση.
T-Roc 1.5 με το νέο μοτέρ evo-2. Ποιοτικότατο, άφθονοι χώροι, εξαιρετική ποιότητα κύλισης και μοτέρ που δεν υπάρχει ανταγωνιστής του στα λεφτά που συζητάμε.Δεν είναι προκατάληψη, είναι άσχημη εμπειρία και δεν μου αρέσει το στυλάκι τους. Δηλαδή είμαστε χρέπια, αλλά είμαστε ακριβά χρέπια και θα μας πληρώσεις την μαγκιά μας.
Δεν τσιμπάω σε τέτοια. Είναι θέμα αρχής.
Καλά. Αναμενόμενα τα περί χρεπιού, τα προσπερνώ.
Θα το θέσω και από άλλη οπτική γωνία. Είστε 2 άνθρωποι 1.94 όπως ανέφερες και κοιτάς ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που δεν είναι για ψηλούς. Γαλλικά, Ιαπωνικά, Κορεάτικα κλπ.
Και δεν κοιτάς τα βορειο-ευρωπαικά αυτοκίνητα Γερμανικά, Σουηδικά που είναι για ψηλούς.
Ενημερωτικά κι εμένα ο πατέρας μου μια ζωή citroen. Οπότε μέχρι να ξεψαρώσω κι εγώ ξεκίνησα με citroen. Μετά όμως είδα την πραγματικότητα και πήγα εκεί που έπρεπε.
Οπότε άσε το παιδί να δει και τα vag. Να μπει μέσα, να κάτσει, να τα πάει μια βόλτα. Κι ας αποφασίσει μόνος του.
Εκτός αν το πληρώνεις εσύ τ' αμάξι και έχεις θέσει βέτο για Γαλλικό...Τα περί χρεπιού τα έγραψε κάποιος άλλος ατυχής κάτοχος βάγκ χτες.
Τα γαλλικά, ιδιαίτερα τα σιτροέν έχουν χώρους ίδιους, ενίοτε και ανώτερους από τα γερμανικά.Εγώ μεγάλωσα σε σουηδικά αμάξια. Βόλβο 444, 122 S B16 και 122 S B18.
Σήμερα δεν υπάρχουν σουηδικά αμάξια πλέον και το βόλβο, το θεωρώ υπερτιμημένη κινεζιά, η οποία όπως έχουμε δει έχει και αστεία μεταπώληση.To πρώτο αμάξι που οδήγησα ήταν ένα γκόλφ 1 και η εμπειρία τραυματική όπως έχω πει, όσα χρόνια το κρατήσαμε λόγω οικονομικών δυσκολιών, μέχρι να το αλλάξω με μία ΒΧ που είδα τι σημαίνει φρένο και άνεση.
Οπότε να κάνω δεύτερη φορά το λάθος δεν παίζει.
Το έκανα μία στιγμή παίρνοντας ένα εταιρικό ML-350 με λήζινγκ και ευτυχώς που ήταν έτσι γιατί τα προβλήματα είχαν αρχίσει από το εξάμηνο και μέσα στα 4 χρόνια του λήζινγκ, έλλειπε από κοντά μου για επισκευές κοντά 2 μήνες.
Και κάτι τελευταίο, στην δουλειά μου όταν γίνονται βλακείες, τις πληρώνω εγώ, παρ΄ ότι πρόκειται για δουλειά χειροποίητη, συνήθως από μη πιστοποιημένα υλικά και πάντα από μη πιστοποιημένο προσωπικό, που γίνεται μία και μοναδική φορά.
Ε δεν δέχομαι βιομηχανικά προϊόντα, που φτιάχνονται σε εκατομμύρια αντίτυπα, με χρόνο ελέγχου πριν την παραγωγή, σε πιστοποιημένους χώρους, από πιστοποιημένα υλικά και προσωπικό, να βγαίνουν με προβλήματα και να τα λούζεται ο αγοραστής.
Εδώ να θυμίσω τις μικρές εγγυήσεις των γερμανικών, που μάλιστα παλιότερα που ήταν ένα έτος, τα σέρβις δεν σε ενημέρωναν για βλάβες, ώστε να βγεις από την εγγύηση.
Ετσι είμαι μαζί με τον Γάτο στο κυνήγι που θα κάνει στην Πεζώ, για τις αστοχίες στο αμάξι του και εγώ πληρώνω επέκταση εγγύησης στα 100000 χλμ ώστε να είμαι ήσυχος.
Τα γερμανικά προϊόντα έχουν πάρει πολύ ψηλά τον αμανέ στην Ελλάδα, για αυτά που προσφέρουν και αυτό με ενοχλεί, γιατί είναι σαν να μου λέει ότι είμαι βλάκας στην δουλειά μου που προσπαθώ με τόσες αντίξοες συνθήκες να μην έχω θέματα αστοχιών όσο γίνεται.
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@andya3 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@andya3 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αγαπητέ cruiser προσπάθησε να προσπεράσεις τις προκαταλήψεις σου για τα vag και κάνε τη σωστή κίνηση.
T-Roc 1.5 με το νέο μοτέρ evo-2. Ποιοτικότατο, άφθονοι χώροι, εξαιρετική ποιότητα κύλισης και μοτέρ που δεν υπάρχει ανταγωνιστής του στα λεφτά που συζητάμε.Δεν είναι προκατάληψη, είναι άσχημη εμπειρία και δεν μου αρέσει το στυλάκι τους. Δηλαδή είμαστε χρέπια, αλλά είμαστε ακριβά χρέπια και θα μας πληρώσεις την μαγκιά μας.
Δεν τσιμπάω σε τέτοια. Είναι θέμα αρχής.
Καλά. Αναμενόμενα τα περί χρεπιού, τα προσπερνώ.
Θα το θέσω και από άλλη οπτική γωνία. Είστε 2 άνθρωποι 1.94 όπως ανέφερες και κοιτάς ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που δεν είναι για ψηλούς. Γαλλικά, Ιαπωνικά, Κορεάτικα κλπ.
Και δεν κοιτάς τα βορειο-ευρωπαικά αυτοκίνητα Γερμανικά, Σουηδικά που είναι για ψηλούς.
Ενημερωτικά κι εμένα ο πατέρας μου μια ζωή citroen. Οπότε μέχρι να ξεψαρώσω κι εγώ ξεκίνησα με citroen. Μετά όμως είδα την πραγματικότητα και πήγα εκεί που έπρεπε.
Οπότε άσε το παιδί να δει και τα vag. Να μπει μέσα, να κάτσει, να τα πάει μια βόλτα. Κι ας αποφασίσει μόνος του.
Εκτός αν το πληρώνεις εσύ τ' αμάξι και έχεις θέσει βέτο για Γαλλικό...Τα περί χρεπιού τα έγραψε κάποιος άλλος ατυχής κάτοχος βάγκ χτες.
Τα γαλλικά, ιδιαίτερα τα σιτροέν έχουν χώρους ίδιους, ενίοτε και ανώτερους από τα γερμανικά.Εγώ μεγάλωσα σε σουηδικά αμάξια. Βόλβο 444, 122 S B16 και 122 S B18.
Σήμερα δεν υπάρχουν σουηδικά αμάξια πλέον και το βόλβο, το θεωρώ υπερτιμημένη κινεζιά, η οποία όπως έχουμε δει έχει και αστεία μεταπώληση.To πρώτο αμάξι που οδήγησα ήταν ένα γκόλφ 1 και η εμπειρία τραυματική όπως έχω πει, όσα χρόνια το κρατήσαμε λόγω οικονομικών δυσκολιών, μέχρι να το αλλάξω με μία ΒΧ που είδα τι σημαίνει φρένο και άνεση.
Οπότε να κάνω δεύτερη φορά το λάθος δεν παίζει.
Το έκανα μία στιγμή παίρνοντας ένα εταιρικό ML-350 με λήζινγκ και ευτυχώς που ήταν έτσι γιατί τα προβλήματα είχαν αρχίσει από το εξάμηνο και μέσα στα 4 χρόνια του λήζινγκ, έλλειπε από κοντά μου για επισκευές κοντά 2 μήνες.
Και κάτι τελευταίο, στην δουλειά μου όταν γίνονται βλακείες, τις πληρώνω εγώ, παρ΄ ότι πρόκειται για δουλειά χειροποίητη, συνήθως από μη πιστοποιημένα υλικά και πάντα από μη πιστοποιημένο προσωπικό, που γίνεται μία και μοναδική φορά.
Ε δεν δέχομαι βιομηχανικά προϊόντα, που φτιάχνονται σε εκατομμύρια αντίτυπα, με χρόνο ελέγχου πριν την παραγωγή, σε πιστοποιημένους χώρους, από πιστοποιημένα υλικά και προσωπικό, να βγαίνουν με προβλήματα και να τα λούζεται ο αγοραστής.
Εδώ να θυμίσω τις μικρές εγγυήσεις των γερμανικών, που μάλιστα παλιότερα που ήταν ένα έτος, τα σέρβις δεν σε ενημέρωναν για βλάβες, ώστε να βγεις από την εγγύηση.
Ετσι είμαι μαζί με τον Γάτο στο κυνήγι που θα κάνει στην Πεζώ, για τις αστοχίες στο αμάξι του και εγώ πληρώνω επέκταση εγγύησης στα 100000 χλμ ώστε να είμαι ήσυχος.
Τα γερμανικά προϊόντα έχουν πάρει πολύ ψηλά τον αμανέ στην Ελλάδα, για αυτά που προσφέρουν και αυτό με ενοχλεί, γιατί είναι σαν να μου λέει ότι είμαι βλάκας στην δουλειά μου που προσπαθώ με τόσες αντίξοες συνθήκες να μην έχω θέματα αστοχιών όσο γίνεται.
Κατάλαβα. Θα πρέπει να περιμένει μερικά χρόνια ακόμα ο υιός μέχρι να πάρει vag.
Μέχρι ν' αποφασίζει μόνος του... -
Θέλεις να τον αποπληρώσει ο μπαμπάς?
-
Εδώ τον πήγα στο Βιτάρα, άμα ήταν δεν θα τον πήγαινα και στο βάγκ.
Αλλά ας πιάσουμε το Βάγκ.
Επειδή ο γιος κοντινού μου προσώπου έψαχνε για αμάξι και είναι γερμανόπληκτος, είδαμε το Τιγκουάν. Για να το πάρεις και να βλέπεται, μόνο Rline, οπότε περνάμε χαλαρά τα 40000 για βενζίνη με τον 1.5 και ντίζελ μόνο 2λιτρο με λίγα άλογα και αυτό πάνω από 45000.
Τα Q3 εύκολα ακουμπάνε το 50άρι, όπως και τα Χ1, GLA και GLB και σε φτωχές εκδόσεις, πολύ φτωχές όμως 40-45.
Τελικά ο μικρός πήρε μτχ Q3 διετίας νομίζω, με λίγα χλμ, με 35000.Αν πάμε όμως στα 40000, έχω στα 41000 το φεβ 5 αιρκρός με 180 άλογα στην προτελευταία έκδοση και βέβαια με άνετους χώρους.
Γενικά αν δεν είσαι του κλειδιού, που δεν είμαι, δεν κοιτάς υπερτιμημένα γερμανικά.
Το κλειδί, είναι κάτι που το περνάμε όλοι. Το πέρασα και εγώ πριν 14-22 χρόνια. Πλήρωσα και έμαθα, ότι τελικά απλά δεν υπάρχει.
Και έχει νόημα μόνο για συγκεκριμένες περιπτώσεις, που τα ποσά αγοράς τους είναι εξαψήφια και έξω από την δική μας λογική.
Ιδιαίτερα οι κάτοχοι κλειδιών που είναι μικρών μοντέλων και όλων των παλαιών άνω των 3-4 χρόνων μοντέλων, από αυτούς που ξέρουν έχουν μόνο την συμπάθεια τους, για την κατάσταση τους.
-
Άσε τα ψόφια και πήγαινε το παιδί να δει, να επεξεργαστεί και να πάει βόλτα το T-Roc. Το 1.5 με το dsg. Κοντά στα 29k βγαίνει νομίζω.
Έλα τώρα, ολόκληρος άντρας και ανησυχείς. Τι φοβάσαι?
Το πολύ πολύ να του πεις δεν το εγκρίνει η μαμά, δεν της αρέσει, δεν φταίω εγώ που δεν θα το πάρεις... -
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Τελικά το 2008 δεν μας χώρεσε τόσο καλά όσο το 3 αιρκρος.
Αναμενόμενο, αφού μόνο το αιρκρος το κρόσλαντ και το κάμικ μας χωράνε.Το τέστ ντράιβ του 2008 ήταν χειροκίνητο και είχαμε συνεννοηθεί ότι θέλαμε και αυτόματο και μας έδωσαν ένα 3008.
Του άρεσε πολύ του μικρού, η διαφορά είναι 3800 γιατί το 2008 θα το παίρναμε σε άσπρη πέρλα και το 3008 έχει χωρίς χρέωση ένα ωραίο μπλέ. Ενα χιλιάρικο στην προκαταβολή και ένα 50άρι στην δόση, μας οδηγούν εύκολα προς τα εκεί.
Θα σκεφτούμε αυτές τις μέρες και θα αποφασίσουμε.
Άντε, με το καλό το λιονταράκι!
-
Χαχα τώρα κατάλαβα.....
Ρε συ ταξιδευτή, άσε το παιδί να το πάρει μόνος του με την εργατικότητα του. Μη τον κάνεις γκρινιάρη.Αφού όλα είναι εύκολα για τους σημερινούς νέους. Μπορεί και μόνος του.
-
@andya3 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Άσε τα ψόφια και πήγαινε το παιδί να δει, να επεξεργαστεί και να πάει βόλτα το T-Roc. Το 1.5 με το dsg. Κοντά στα 29k βγαίνει νομίζω.
Έλα τώρα, ολόκληρος άντρας και ανησυχείς. Τι φοβάσαι?
Το πολύ πολύ να του πεις δεν το εγκρίνει η μαμά, δεν της αρέσει, δεν φταίω εγώ που δεν θα το πάρεις...Το τ ροκ μετά το facelift έγινε ωραίο. Πριν μέσα ήταν για τα μπάζα. Αλλά γιατί να πάρει βενζίνη ; Για να καίει 3-4 ευρώ παραπάνω στα 100 ;
-
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Χαχα τώρα κατάλαβα.....
Ρε συ ταξιδευτή, άσε το παιδί να το πάρει μόνος του με την εργατικότητα του. Μη τον κάνεις γκρινιάρη.Αφού όλα είναι εύκολα για τους σημερινούς νέους. Μπορεί και μόνος του.
Γιατί ποιος θα πληρώνει νομίζεις τις δόσεις ;
-
Τις 500-600€/μήνα;
Δεν ξέρω....
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@andya3 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Άσε τα ψόφια και πήγαινε το παιδί να δει, να επεξεργαστεί και να πάει βόλτα το T-Roc. Το 1.5 με το dsg. Κοντά στα 29k βγαίνει νομίζω.
Έλα τώρα, ολόκληρος άντρας και ανησυχείς. Τι φοβάσαι?
Το πολύ πολύ να του πεις δεν το εγκρίνει η μαμά, δεν της αρέσει, δεν φταίω εγώ που δεν θα το πάρεις...Το τ ροκ μετά το facelift έγινε ωραίο. Πριν μέσα ήταν για τα μπάζα. Αλλά γιατί να πάρει βενζίνη ; Για να καίει 3-4 ευρώ παραπάνω στα 100 ;
Χα, χα πλάκα κάνω. Είμαι χαλαρός κι έχω κεφάκια. Ότι κι αν διαλέξεις (άντε διαλέξετε) να το χαρείτε και να είναι τυχερό και καλοτάξιδο.
Καλή χρονιά και να χαίρεσαι το γιό σου και το νέο αυτοκίνητο όταν με το καλό έρθει. -
Q3 και 3008;
Πόσο χρονών είναι τα παιδιά σας; 53;!
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Το κλειδί, είναι κάτι που το περνάμε όλοι.
Όχι, δεν το περνάνε όλοι.
Καλή χρονιά! -
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@alex-mix said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Η ύπαρξη του αυτόματου ντίζελ στα 28900, είναι αρκετά ελκυστική που μπήκα σε μία έρευνα αγοράς.
Προυπόθεση Β-σουβ, το αυτόματο κιβώτιο και επιλογή είτε υβριδικό, όχι μούφα με 48 βόλτ, είτε ντίζελ και όριο τα 30000 ευρώ.
Το Καπτούρ τα περνάει, οπότε βγαίνει.
Το 3 Αιρκρος βγαίνει γιατί 2 ίδια δεν λέει, έστω και με φέισλιφτ
Το Κρόσλαντ δεν μου άρεσε ποτέ το πίσω μέρος, αλλά και το εσωτερικό του.
Το Μόκκα δεν χωράμε
Το Πούμα τα ίδια
Το Στόνικ ψιλοχωράμε, αλλά παλιό και όχι κάτι ιδιαίτερο
Το Αρόνα δεν χωράμε, αλλά τα βάγκ έχουν αποκλειστεί εξ ορισμού λόγω κιβωτίου και παλαιάς επίπονης σχέσης που δεν έχει ξεπεραστεί ακόμα.
Το Τζαζ από μέσα βλέπεται απ΄ έξω έχει εξόφθαλμο βρογχοκήλη
και στις τελικές εξετάσεις περνάνε τα Γιάρις Κρος, Βιτάρα, Σ κρος και το 2008.Το Γιάρις κρος δικίνητο στην έκδοση Στάιλ γιατί οι χαμηλότερες με αλογόνου φώτα το 2024 είναι για γέλια, έβγαινε στα 26000 και η Αντβέντσουρ στα 28500, χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο για να την προτιμήσεις.
Η επίσκεψη στην Τογιότα μας είπε για παράδοση 14-18 μήνες, άρα βγήκε εκτός το αυτοκίνητο.Τα σουζούκια, έχουν τα εξής θέματα. Το Σ-κρος αισθητικά προβλήματα κυρίως εξωτερικά και το βιτάρα κυρίως εσωτερικά.
Το αυτοκίνητο απευθύνεται σε νέο άτομο, οπότε παίζουν ρόλο και αυτά.
Γιατί για ένα 55άρη επτάψυχο μπορεί το βιτάρα να είναι κούκλα, αλλά για ένα 29άρη είναι παρωχημένο...
Ιδιαίτερα όταν συγκρίνεται με το 2008.Επίσης ένας άλλος λόγος, είναι ότι το αυτοκίνητο θα αγοραστεί με χρηματοδότηση και εδώ τογιότα και σουζούκι, φλερτάρουν με το 10 % , ενώ το 2008 είναι στο 7,5, που σημαίνει διαφορά κάπου στα 1500 ευρώ για τα σουζ που έχουν ίδια τιμή και γύρω στα 700 για το γιάρις που είναι 3000 φτηνότερο στην στάιλ έκδοση.
Η έρευνα αγοράς συνεχίζεται προς το παρόν και βλέπουμε.
Α και κάτι τελευταίο. Το βιτάρα έχει 0-100 12.7 Οσο κάτι ΖΧ του 1991.
Και μία σύγκριση
https://zeperfs.com/en/match9832-8407-10281.htmΤο 3 αιρκρος της σύγκρισης είναι το χειροκίνητο με τα 110 άλογα, ενώ το δικό μου είναι το αυτόματο με τα 120, που είναι πιο γρήγορο.
Kia xceed
Δεν είναι Β-σουβ και στα μάτια μας δεν είναι όμορφο.
Γενικά από το κορεάτικα μόνο το στόνικ βλέπεται.Τα άλλα έχουν αισθητική κλαμένου..... η από παιδικό βιντεοπαιχνίδι...
Για μας πάντα.
Βρε Κριού αγαπητέ ψηλέ, αφού ακυρώνεις έτσι και τα Suzuki και τα Kia και θεωρείς με πολύ θέρμη τα γαλλικά κι δη Citroen γιατί μας ρωτάς; Όρμα εκεί που χωρατε και σας αρέσει!
-
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Τις 500-600€/μήνα;
Δεν ξέρω....
Λίγο πάνω από 400 θα δίνει.
-
@andya3 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@andya3 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Άσε τα ψόφια και πήγαινε το παιδί να δει, να επεξεργαστεί και να πάει βόλτα το T-Roc. Το 1.5 με το dsg. Κοντά στα 29k βγαίνει νομίζω.
Έλα τώρα, ολόκληρος άντρας και ανησυχείς. Τι φοβάσαι?
Το πολύ πολύ να του πεις δεν το εγκρίνει η μαμά, δεν της αρέσει, δεν φταίω εγώ που δεν θα το πάρεις...Το τ ροκ μετά το facelift έγινε ωραίο. Πριν μέσα ήταν για τα μπάζα. Αλλά γιατί να πάρει βενζίνη ; Για να καίει 3-4 ευρώ παραπάνω στα 100 ;
Χα, χα πλάκα κάνω. Είμαι χαλαρός κι έχω κεφάκια. Ότι κι αν διαλέξεις (άντε διαλέξετε) να το χαρείτε και να είναι τυχερό και καλοτάξιδο.
Καλή χρονιά και να χαίρεσαι το γιό σου και το νέο αυτοκίνητο όταν με το καλό έρθει.Ευχαριστώ πολύ. Καλή χρονιά.
Πάντως κοίταξα και τις τιμές των γερμανικών.
Αρκετά ακριβότερες αναλογικά και μόνο βενζίνες, αφού πετρέλαια δίλιτρα.
Και ντιεστζί με ό,τι σημαίνει αυτό... -
@realzeus said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Το κλειδί, είναι κάτι που το περνάμε όλοι.
Όχι, δεν το περνάνε όλοι.
Καλή χρονιά!Καλή χρονιά...
Ως κρίση της μέσης ηλικίας κυρίως το λέω. Αλλά και σε άλλες ηλικίες υπάρχει.
-
@groover1972 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@alex-mix said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Η ύπαρξη του αυτόματου ντίζελ στα 28900, είναι αρκετά ελκυστική που μπήκα σε μία έρευνα αγοράς.
Προυπόθεση Β-σουβ, το αυτόματο κιβώτιο και επιλογή είτε υβριδικό, όχι μούφα με 48 βόλτ, είτε ντίζελ και όριο τα 30000 ευρώ.
Το Καπτούρ τα περνάει, οπότε βγαίνει.
Το 3 Αιρκρος βγαίνει γιατί 2 ίδια δεν λέει, έστω και με φέισλιφτ
Το Κρόσλαντ δεν μου άρεσε ποτέ το πίσω μέρος, αλλά και το εσωτερικό του.
Το Μόκκα δεν χωράμε
Το Πούμα τα ίδια
Το Στόνικ ψιλοχωράμε, αλλά παλιό και όχι κάτι ιδιαίτερο
Το Αρόνα δεν χωράμε, αλλά τα βάγκ έχουν αποκλειστεί εξ ορισμού λόγω κιβωτίου και παλαιάς επίπονης σχέσης που δεν έχει ξεπεραστεί ακόμα.
Το Τζαζ από μέσα βλέπεται απ΄ έξω έχει εξόφθαλμο βρογχοκήλη
και στις τελικές εξετάσεις περνάνε τα Γιάρις Κρος, Βιτάρα, Σ κρος και το 2008.Το Γιάρις κρος δικίνητο στην έκδοση Στάιλ γιατί οι χαμηλότερες με αλογόνου φώτα το 2024 είναι για γέλια, έβγαινε στα 26000 και η Αντβέντσουρ στα 28500, χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο για να την προτιμήσεις.
Η επίσκεψη στην Τογιότα μας είπε για παράδοση 14-18 μήνες, άρα βγήκε εκτός το αυτοκίνητο.Τα σουζούκια, έχουν τα εξής θέματα. Το Σ-κρος αισθητικά προβλήματα κυρίως εξωτερικά και το βιτάρα κυρίως εσωτερικά.
Το αυτοκίνητο απευθύνεται σε νέο άτομο, οπότε παίζουν ρόλο και αυτά.
Γιατί για ένα 55άρη επτάψυχο μπορεί το βιτάρα να είναι κούκλα, αλλά για ένα 29άρη είναι παρωχημένο...
Ιδιαίτερα όταν συγκρίνεται με το 2008.Επίσης ένας άλλος λόγος, είναι ότι το αυτοκίνητο θα αγοραστεί με χρηματοδότηση και εδώ τογιότα και σουζούκι, φλερτάρουν με το 10 % , ενώ το 2008 είναι στο 7,5, που σημαίνει διαφορά κάπου στα 1500 ευρώ για τα σουζ που έχουν ίδια τιμή και γύρω στα 700 για το γιάρις που είναι 3000 φτηνότερο στην στάιλ έκδοση.
Η έρευνα αγοράς συνεχίζεται προς το παρόν και βλέπουμε.
Α και κάτι τελευταίο. Το βιτάρα έχει 0-100 12.7 Οσο κάτι ΖΧ του 1991.
Και μία σύγκριση
https://zeperfs.com/en/match9832-8407-10281.htmΤο 3 αιρκρος της σύγκρισης είναι το χειροκίνητο με τα 110 άλογα, ενώ το δικό μου είναι το αυτόματο με τα 120, που είναι πιο γρήγορο.
Kia xceed
Δεν είναι Β-σουβ και στα μάτια μας δεν είναι όμορφο.
Γενικά από το κορεάτικα μόνο το στόνικ βλέπεται.Τα άλλα έχουν αισθητική κλαμένου..... η από παιδικό βιντεοπαιχνίδι...
Για μας πάντα.
Βρε Κριού αγαπητέ ψηλέ, αφού ακυρώνεις έτσι και τα Suzuki και τα Kia και θεωρείς με πολύ θέρμη τα γαλλικά κι δη Citroen γιατί μας ρωτάς; Όρμα εκεί που χωρατε και σας αρέσει!
Για να δείξω ότι είμαι αντικειμενικός...
και να την βγω του γάτου...
Καλή χρονιά...
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)