Ας τα πάρουμε με τη σειρά:
-
Το 1.8 C-HR διαθέτει τον 2ZR-FXE κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 98 PS και 142 Nm, και ένα ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη με 53 kW (72 PS) και 163 Nm, ενώ η συνδυαστική ισχύς ανερχεται στους 122 PS.
Η μπαταρία του αυτοκινήτου, προφανώς για λόγους προστασίας της, ποτέ δεν αδειάζει και ποτέ δεν γεμίζει πλήρως, αλλά πάντοτε βρίσκεται στο φάσμα 25% έως 85%.
-
Το αυτοκίνητο ποτέ δεν κινείται μόνο με τον βενζινοκινητήρα, αλλά πάντοτε (και στις χαμηλές και στις υψηλές ταχύτητες) συνδράμει και ο ένας εκ των δύο ηλεκτροκινητήρων που διαθέτει, εξ ού και το HSD - Hybrid Synergy Drive (συνεργούν βενζινοκινητήρας και ηλεκτροκινητήρας για να κινήσουν το αυτοκίνητο).
3.Όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη άνω του 30%, το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, χωρίς καθόλου λειτουργία του βενζινοκινητήρα (EV λειτουργία).
4.Σε έντονες επιταχύνσεις και γενικά σε υψηλό φορτίο, το αυτοκίνητο πέραν της ενέργειας του βενζινοκινητήρα χρησιμοποιεί και τα αποθέματα της μπαταρίας, ενώ όποτε το κρίνει σκόπιμο ο εγκέφαλος του υβριδικού συστήματος, ο βενζινοκινητήρας, πέραν της κίνησης του αυτοκινήτου, φορτίζει και την μπαταρία, ώστε να βρίσκεται πάντοτε σε ικανοποιητικό ποσοστό φόρτισης, γι'αυτό και το αυτοκίνητο κινείται άνετα σε υψηλές ταχύτητες, επιτυγχάνοντας και πάλι οικονομία 1,5-2 lt/100 km σε σχέση με ένα συμβατικό βενζινοκίνητο σε αντίστοιχες συνθήκες, ενώ μπορεί να διατηρήσει την τελική του ταχύτητα για αρκετό διαστημα, παρότι αυτό δεν είναι αυτοσκοπός του.
Συνεπώς, το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας πρακτικά δεν επηρεάζει τις επιδόσεις.
- Το 1.8 C-HR έχει 0-100 σε 11" και αξιοπρεπεστατες ρεπρίζ, παρότι ο προσανατολισμός του δεν είναι οι επιδοσεις, αλλά η οικονομία.