Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    • 1
    • 2
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 141
    • 142
    • 31 / 142
    Περί αυτοκίνησης
    87
    2840
    106765
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by piliourits

      Παρατίθενται απλά κι ωραία τα αρκετά αρνητικά σημεία που έχει ΣΗΜΕΡΑ η μπαταριοκίνηση (και δεν φαίνεται να λύνονται "αύριο" αλλά ίσως κάποια αόριστη στιγμή στο μέλλον). Όσοι διαφωνούν, χωρίς ούτε ένας από αυτούς να έσπευσε να αγοράσει αμιγώς μπαταριοκίνητο ακόμη, ως αντεπιχειρημα γράφουν "είστε συμπλεγματικοι", "είστε ψεκασμενοι", "εμένα μου αρέσει" κλπ. τέτοια.

      Και εις ανώτερα, ο διάλογος των απογόνων του Σωκράτη και του Πλάτωνος, βεβαίως βεβαίως...

      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lap last edited by lap

        Κανείς λάθος, και πάλι αλλάζεις την ουσία της συζήτησης ως συνήθως σε κάθε νήμα.

        ΟΛΟΙ εδω μέσα οσοι συμφωνούν θετουν προϋποθέσεις. Τις έχουμε αναφέρει κάθε δεύτερο ποσταρισμα.

        Όσοι τα αρνούνται πληρούν τις προϋποθέσεις αγορας τους ακόμα και σήμερα αλλά επικαλούνται αλλες δικαιολογίες. Οπότε πάνω σε αυτήν την βάση ξεκίνησε η συζήτηση και η ανταλλαγή επιχειρημάτων.

        Οι αλλαγές στην τεχνολογία είναι προδιαγεγραμμένες.

        Οπότε και πάλι όταν στην συζήτηση γίνεται νύξη για τη μελλοντική επικράτηση ή μη των ηλεκτρικών δεν μπορούμε να μην υπολογίσουμε και την μεταβλητή της τεχνολογίας, για αυτό και γίνεται αναφορά στις διάφορες ανακοινώσεις για τις νέες μπαταρίες.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          driver-m @harisma23 last edited by

          @harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          Καλά το είπα: τζάμπα τα γράφω, αφού και εσύ είσαι ΑΝΙΚΗΤΟΣ!

          Εγινε μετοχε, παμε παρακατω σε καναν σοβαρο συνομιλητη.

          @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          H ευκολια οδηγησης και η "αγχολυτικη" εμπειρια στην οδηγηση των ηλεκτρικων απο που προκυπτει?

          Άμεση ροπή 55 -70 κιλών (τόσο έχουν τα ακριβά) με το πάτημα του πεντάλ.

          To model3 perfomance έχει 66 κιλά ακαριαίας ροπής σε όποια ταχύτητα και αν κινείσαι σε οποίες συνθήκες και αν βρίσκεσαι.

          Τέτοια δύναμη και ιδιαίτερα σε ρεπριζ και απόκριση δεν θα δεις με κανένα θερμικό στα ιδια χρηματα. Συνεπώς αποκτάς δύναμη σουπερκαρ σε τιμή πριμιουμ σενταν.

          Οτι δηλαδη για να πηγαινοερχεσαι στη δουλεια ή για να πας μεχρι τη Θηβα θες 70 κιλα ροπη για να εχεις "αγχολυτικη" εμπειρια. Δηλαδη αν εχεις 25-30 κιλα ροπη δυσκολευεσαι πολυ να προσπερασεις. Οκ.

          Εντωμεταξυ και μονο το οτι αν το παρεις για οπουδηποτε αλλου εκτος απο πηγαινε ελα εντος πολης και πρεπει να βγαλεις πλανο με το που να βρεις να φορτισεις, με τι ταχυτητες να ταξιδευεις κλπ κλπ για να μη μεινεις στο δρομο, ειναι το ακριβως αντιθετο του αγχολυτικου. Αντιθετα σε φορτωνει περιττο αγχος και εξτρα προγραμματισμο που δεν υπαρχει σε κανενα μεκ.
          Αλλα οκ, αν η αγχολυτικη εμπειρια ειναι τα 70 κιλα ροπης για να κανεις καποια προσπεραση εντος πολης ή στην Ιονια, Ολυμπια κλπ οδο (γιατι σε μη αυτοκινητοδρομους δεν μπορεις ετσι κι αλλιως να πας ταξιδι γιατι δεν υπαρχουν ταχυφορτιστες) με τελικες 130χλμ ομως για να μη μεινεις, ε παω πασο.

          L fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap @driver-m last edited by lap

            @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

            Οτι δηλαδη για να πηγαινοερχεσαι στη δουλεια ή για να πας μεχρι τη Θηβα θες 70 κιλα ροπη για να εχεις "αγχολυτικη" εμπειρια. Δηλαδη αν εχεις 25-30 κιλα ροπη δυσκολευεσαι πολυ να προσπερασεις. Οκ.

            Κάποιοι θέλουν, κάποιοι όχι. Αν δεν θέλεις έξτρα δύναμη μη πάρεις τόσο δυνατό ηλεκτρικό
            Εσύ δηαλδη που έχεις bmw γιατί έχεις bmw;. Με ένα φθηνό σουτζούκι με την ίδια ταχύτητα θα έκανες το ιδιο ταξίδι.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @driver-m last edited by fanis75

              @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

              αλλιως να πας ταξιδι γιατι δεν υπαρχουν ταχυφορτιστες) με τελικες 130χλμ ομως για να μη μεινεις, ε παω πασο.

              Γιατι μεχρι 130; Οσο θες πας…αρκει να πηγαινει. Πχ 180 με μαστανγκ ή 200 με Τέσλα. Τωρα εαν θες ταξιδι αυθημερον 1.000χλμ ναι δεν μπορεις. Ειπαμε για οσους ταξιδευουν ετσι δεν κάνει. Δεν κανουν ολα για ολους.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                driver-m @lap last edited by

                @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                Οτι δηλαδη για να πηγαινοερχεσαι στη δουλεια ή για να πας μεχρι τη Θηβα θες 70 κιλα ροπη για να εχεις "αγχολυτικη" εμπειρια. Δηλαδη αν εχεις 25-30 κιλα ροπη δυσκολευεσαι πολυ να προσπερασεις. Οκ.

                Κάποιοι θέλουν, κάποιοι όχι. Αν δεν θέλεις έξτρα δύναμη μη πάρεις τόσο δυνατό ηλεκτρικό
                Εσύ δηαλδη που έχεις bmw γιατί έχεις bmw;. Με ένα φθηνό σουτζούκι με την ίδια ταχύτητα θα έκανες το ιδιο ταξίδι.

                Την ιδια αισθηση θα ειχα με ενα φτηνο σουζουκι? Την ιδια ασφαλεια κι ενεργητικη και παθητικη? Την ιδια ποιοτητα εσωτερικου?
                Σοβαρα τα γραφεις τωρα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  Άρα, εσύ εντοπίζεις διάφορες με το υπέρτατο μικρό πόλης. Διαφωνώ γιατί είμαι φανατικός, αλλά οκ να το δεχτώ.

                  Το ίδιο λοιπόν θα λέει κάποιος με ένα Τέσλα απέναντι στην δική σου bmw, εκτός ίσως του 40 λεπτού που θα χάσει να φορτίσει στους ταχυφορτιστες όταν κάνει ταξίδι πάνω από 350 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο

                  Και αυτά για το σήμερα. Για το μέλλον τα έχουμε πει. Αλλάζουν όλα.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  D P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    driver-m @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    αλλιως να πας ταξιδι γιατι δεν υπαρχουν ταχυφορτιστες) με τελικες 130χλμ ομως για να μη μεινεις, ε παω πασο.

                    Γιατι μεχρι 130; Οσο θες πας…αρκει να πηγαινει. Πχ 180 με μαστανγκ ή 200 με Τέσλα. Τωρα εαν θες ταξιδι αυθημερον 1.000χλμ ναι δεν μπορεις. Ειπαμε για οσους ταξιδευουν ετσι δεν κάνει. Δεν κανουν ολα για ολους.

                    Γιατι με 200 το τεσλα δεν θα φτανει μαλλον ουτε Κορινθο.
                    Mενω στην τελευταια σου προταση που αυτο λεω κι εγω σε τοσα ποστ κι ακουω σαν αντεπιχειρηματα ο,τι παραλογισμο να'ναι.

                    Οτι τα ηλεκτρικα ανω των 50κ δεν εχουν λογο υπαρξης αφου ειναι μεγαλα αυτοκινητα ιδανικα για ταξιδια τα οποια δεν μπορουν να κανουν λογω αυτονομιας, κατι που ακομα και οι υπερμαχοι τους παραδεχεστε.

                    Οταν τα αυτοκινητα αυτα αποκτησουν γρηγοροτερη φορτιση, σε επιπεδα γεμισματος μεκ και παρομοια αυτονομια, τοτε θα ειναι μια ολοκληρωμενη προταση, εντελως αντικειμενικα.
                    Τωρα απλα ειναι τεχνολογια σε αρχικο ακομα σταδιο που οποιος αγορασει ηκεκτρικο σημερα σε 10 χρονια θα θεωρειται εντελως απαρχαιωμενο με κυριολεκτικα μηδενικη μεταπωληση.
                    Γιατι αν φτασει σε καμια δεκαετια ενα ηλεκτρικο να φορτιζει σε δεκα λεπτα κι εχει αυτονομια 600-700 χλμ, τα τωρινα μοντελα που θελουν 10ωρα φορτισηθα ειναι πιο απαρχαιωμενα κι αχρηστα κι απο καρμπυρατερ του 80 σε σχεση με συγχρονο βενζινοκινητο.

                    L fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap @driver-m last edited by lap

                      @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                      Οταν τα αυτοκινητα αυτα αποκτησουν γρηγοροτερη φορτιση, σε επιπεδα γεμισματος μεκ και παρομοια αυτονομια, τοτε θα ειναι μια ολοκληρωμενη προταση, εντελως αντικειμενικα

                      Σιγά σιγά αλλάζετε....και ο ένας και ο άλλος. Από τα "μηχανική αίσθηση" πήγαμε στα "ολοκληρωμένη πρόταση."

                      Ε λοιπόν όχι, τώρα ψηφίζω μηχανική αίσθηση. Αμάν πια με τις ηλ.σκούπες.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        driver-m @lap last edited by driver-m

                        @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                        Άρα, εσύ εντοπίζεις διάφορες με το υπέρτατο μικρό πόλης. Διαφωνώ γιατί είμαι φανατικός, αλλά οκ να το δεχτώ.

                        Το ίδιο λοιπόν θα λέει κάποιος με ένα Τέσλα απέναντι στην δική σου bmw, εκτός ίσως του 40 λεπτού που θα χάσει να φορτίσει στους ταχυφορτιστες όταν κάνει ταξίδι πάνω από 350 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο

                        Και αυτά για το σήμερα. Για το μέλλον τα έχουμε πει. Αλλάζουν όλα.

                        Απλα η δικη μου bmw ειναι 15ετιας. Και ουτε σημερα δεν κανει η αντιστοιχη 320 50κ που ειμαι βεβαιος οτι χειροτερη οδηγικα απ'το τεσλα 3 δεν ειναι, το αντιθετο μαλιστα. Πιο αργη ναι ειναι αλλα αντικειμενικα αργη σιγουρα οχι. Και μετα εχει ενα καρο προτερηματα που εχουν οι μεκ εναντι των τωρινων ηλεκτρικων. Αρα προφανως και δεν ειναι μονοδρομος η επιλογη ηλεκτρικου στα χρηματα αυτα. Αντιθετα, η λογικη λεει οτι ενα σπορ σενταν το θες για ταξιδι, οχι για περα δοθε εντος αττικης, αντε και λιγο παραεξω. Αρα και παλι πιο λογικο ειναι να παρει καποιος σημερα 320 παρα τεσλα 3.

                        Για το σημερα μιλαω παντως σε ολα μου τα ποστς και το ξεκαθαριζω παντα.
                        Απλα το ποτε θα μπορεσει ενα ηλεκτρικο να φορτιζει σε 10 λεπτα με πληρη αυτονομια μεκ δεν το ξερουμε ακομα. Οταν επιτευχθει, τοτε ναι θα ειναι μια πληρης επιλογη αντικειμενικα (γιατι υποκειμενικα και παλι μπορει καποιος να γουσταρει εξατμισεις, κινητηρες, στροφαρισματα κλπ αλλα ειναι δικο του θεμα).

                        L 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap @driver-m last edited by lap

                          @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                          Και ουτε σημερα δεν κανει η αντιστοιχη 320 50κ που ειμαι βεβαιος οτι χειροτερη οδηγικα απ'το τεσλα 3 δεν ειναι,

                          53.750 € βλέπω για την bmw 320 με 184 άλογα.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap @driver-m last edited by lap

                            @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                            Αντιθετα, η λογικη λεει οτι ενα σπορ σενταν το θες για ταξιδι, οχι για περα δοθε εντος αττικης, αντε και λιγο παραεξω. Αρα και παλι πιο λογικο ειναι να παρει καποιος σημερα 320 παρα τεσλα 3.

                            Με χαλαρές βόλτες σε επαρχιακούς το model3 long range βγάζει 640 χιλιόμετρα και κάπου στα 400 σε αυτοκινητόδρομο με 130-140χλμ/ωρα. Σε νορμάλ θερμοκρασίες.

                            Εάν δηπαδη πας στο εξοχικό σου σε απόσταση 200 χλμ από το σπίτι σου. Και έχεις μια ώρα αυτοκινητόδρομο και μια ώρα επαρχιακό σου φτάνει και περισσεύουν κάποια εκατοντάδες χιλιόμετρα. Μόλις φτάσεις το φορτίζεις στο 100% σε λιγότερο από 5 ώρες. 5 ώρες θέλει από το 10% ως το 100%. Και κυκλοφορείς στο χωριό χωρίς άγχος έχοντας ίσως και παραπάνω από 640 χλμ αυτονομιας λόγω ανάκτησης

                            Στο ενδιάμεσο αν στον επαρχιακό βγεις για προσπέραση φαντάζομαι θα καταλάβεις το τι εστί 66 κιλά ηλεκτρικής ροπης

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • nickthetrib
                              nickthetrib last edited by nickthetrib

                              @Lap ξεκόλλα!!!
                              στα 140-150 δλδ δεν φτάνεις στην Άρτα!!! Και μέχρι να ξαναφορτισει δεν έχεις αμάξι και το αστικό Κομπότι - Φιλοθέη σήμερα είναι ανα 2ωρες!!!
                              Είπαμε 100 φορές deal braking η αυτονομία η ταχύτητα φορτισης και το δίκτυο φόρτισης (θα φορτιζε με μπαλαντεζα 15+ μέτρα από απλή σουκο σε ασφάλεια 10Α!!!)
                              Τι στον πουτσο να το κάνω αμαξι 50000€ αν δεν με καλύπτει σε αυτές τις ανάγκες που εχω και εχω πολύ περισσοτερες από 1-2 φορές το χρόνο???

                              Αν η τεχνολογία λύσει αυτά τα ζητήματα, γιουπιιιιιι
                              Μέχρι τότε ΑΠΈΧΘΕΙΑ!!!
                              Μέχρι τότε ΜΕΚ!!!
                              ΈΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!

                              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                              L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lap @nickthetrib last edited by

                                @nickthetrib said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                Μέχρι τότε ΜΕΚ!!!

                                Mild hybrid ΜΕΚ.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • nickthetrib
                                  nickthetrib @lap last edited by

                                  @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                  @nickthetrib said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                  Μέχρι τότε ΜΕΚ!!!

                                  Mild hybrid ΜΕΚ.

                                  Έστω, η βάση είναι η ΜΕΚ όμως!!!
                                  Και full hybrid μια χαρά είναι!

                                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Αν είναι για λαϊκό mild hybrid, τότε συμφωνώ. Στα διαλα τα ηλεκτρικά.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      driver-m @lap last edited by driver-m

                                      @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                      @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                      Οταν τα αυτοκινητα αυτα αποκτησουν γρηγοροτερη φορτιση, σε επιπεδα γεμισματος μεκ και παρομοια αυτονομια, τοτε θα ειναι μια ολοκληρωμενη προταση, εντελως αντικειμενικα

                                      Σιγά σιγά αλλάζετε....και ο ένας και ο άλλος. Από τα "μηχανική αίσθηση" πήγαμε στα "ολοκληρωμένη πρόταση."

                                      Ε λοιπόν όχι, τώρα ψηφίζω μηχανική αίσθηση. Αμάν πια με τις ηλ.σκούπες.

                                      Tιποτα δεν αλλαξα. Σε ολα μου τα σχολια το ιδιο ακριβως γραφω, το τι συμβαινει τωρα.
                                      Η αισθηση ειναι κατι υποκειμενικο, δεν στεκομαι εκει σαν βασικο επιχειρημα. Εσεις το κανατε αναφεροντας την "αγχολυτικη" εμπειρια επειδη εχεις 70 κιλα ροπη κι ας αγχωνεσαι ακομα κι αν θα φτασεις μεχρι το εξοχικο σου.

                                      Οσο για την 320 την τωρινη, δικιο εχεις.
                                      Απλα δεν εχει νοημα η αγορα της γιατι με 52κ υπαρχει η 330e με 292 αλογα και 40 λιτρα ντεποζιτο.
                                      Ε παρε εσυ τεσλα 3 με τα λεφτα αυτα κι ασε την 330 για κανεναν που θελει να παει και κανα ταξιδι με τα 50κ που εδωσε να αγορασει αμαξι.

                                      Περα απ'την πλακα παντως, αυτοκινητα σαν την 330 e ειναι ιδανικα για ολα. Και αυτονομια και επιδοσεις και οικονομια, κυριολεκτικα δεν χανουν πουθενα. Τωρα γιατι καποιος να προτιμησει στα λεφτα αυτα το τεσλα 3 ειλικρινα νομιζω απτεται της ψυχιατρικης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Που είναι ο παγωμένος που μας έβαλε να μαλώνουμε;
                                        Μη μου πείτε βόλτα με ηλεκτρικό;

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          iceman7 @lap last edited by iceman7

                                          @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                          Που είναι ο παγωμένος που μας έβαλε να μαλώνουμε;
                                          Μη μου πείτε βόλτα με ηλεκτρικό;

                                          Είχα σερβις στο γιαρις σήμερα. Κάναμε 15000 χλμ σε λιγότερο από χρόνο.
                                          Υβρίδιο power και ασε τις μπαλαντέζες για τα στελεχια και τους φοροαπαλλασσομενους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @driver-m last edited by

                                            @driver-m said in [Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση](/post/11000095451

                                            Οτι τα ηλεκτρικα ανω των 50κ δεν εχουν λογο υπαρξης αφου ειναι μεγαλα αυτοκινητα ιδανικα για ταξιδια τα οποια δεν μπορουν να κανουν λογω αυτονομιας, κατι που ακομα και οι υπερμαχοι τους παραδεχεστε.

                                            Εδω διαφωνουμε. Μια χαρα λογο υπαρξης εχουν γιατι δεν κανουν ολοι ταξιδια 500χλμ!! Εγω το θελω για να εχω ανεση και ασφάλεια το μεγάλο αμαξι (οπως πχ μια 3αρα) και για ταξιδι κοντινο για τετοια κανω. Δεν με ενδιαφέρει το 500χλμ ταξιδι. Με ενδιαφερει στο 99% των μετακινήσεων μου να εχω την ανεση και ασφάλεια, οπως πχ εχει ενας κατοχος 3αρας ή c class αλλα με πολυ λιγοτερα χρήματα.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            panos2171 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 31 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr