-
Για την ιστορία πήγα να βιδωσω τον ανταπτορα με τεφλόν κ ροδέλα και τον έκοψα.... Το χω πάθει και με τη βίδα του Κάρτερ. Για καλή μου τύχη χθές έτυχε και πήρα εξαγωγείς για κομμένες βίδες και βγήκε εύκολα.
Έβαλα την παλιά τάπα με χρησιμοποιημένη ροδέλα και έχανε. Με καινούργια φαίνεται εντάξει.Τωρα θέλω πάλι καινούργιο ανταπτορα για την μαλ@@@ μου. -
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Για την ιστορία πήγα να βιδωσω τον ανταπτορα με τεφλόν κ ροδέλα και τον έκοψα.... Το χω πάθει και με τη βίδα του Κάρτερ. Για καλή μου τύχη χθές έτυχε και πήρα εξαγωγείς για κομμένες βίδες και βγήκε εύκολα.
Έβαλα την παλιά τάπα με χρησιμοποιημένη ροδέλα και έχανε. Με καινούργια φαίνεται εντάξει.Τωρα θέλω πάλι καινούργιο ανταπτορα για την μαλ@@@ μου.Μπορεί να φταίει το τεφλόν, έκανε πολύ κόντρα. Όχι τεφλόν στ' αυτοκίνητα.
-
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Για την ιστορία πήγα να βιδωσω τον ανταπτορα με τεφλόν κ ροδέλα και τον έκοψα.... Το χω πάθει και με τη βίδα του Κάρτερ. Για καλή μου τύχη χθές έτυχε και πήρα εξαγωγείς για κομμένες βίδες και βγήκε εύκολα.
Έβαλα την παλιά τάπα με χρησιμοποιημένη ροδέλα και έχανε. Με καινούργια φαίνεται εντάξει.Τωρα θέλω πάλι καινούργιο ανταπτορα για την μαλ@@@ μου.Μπορεί να φταίει το τεφλόν, έκανε πολύ κόντρα. Όχι τεφλόν στ' αυτοκίνητα.
Πιθανόν ,δεν πρόλαβε να φανεί η ροδέλα να πιέζεται και μου κόπηκε. Καλά ήταν και ψεύτικο. Αναμονή κάνα μήνα τώρα.....
-
τι αντάπτορας είναι αυτός που θέλει ένα μήνα να έρθει. Σίγουρα δεν υπάρχει κάπου αλλού ?
-
Αντάπταργας
-
@mastoras78 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
τι αντάπτορας είναι αυτός που θέλει ένα μήνα να έρθει. Σίγουρα δεν υπάρχει κάπου αλλού ?
M12*1,5 to 1/8 npt δεν βρίσκω Ελλάδα δυστυχώς....
-
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@mastoras78 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
τι αντάπτορας είναι αυτός που θέλει ένα μήνα να έρθει. Σίγουρα δεν υπάρχει κάπου αλλού ?
M12*1,5 to 1/8 npt δεν βρίσκω Ελλάδα δυστυχώς....
Αν δε βαριέσαι ρώτα σε κατάστημα με γεωργικά είδη στο ξαναλέω.. αυτά που γράφουν husqvarna απόξω. Έχουν κάτι καταλόγους από προμηθευτές που έχουν ένα σωρό τέτοια μπλιμπλίκια. Και δεν τα ανεβάζουν σκρούτζ ή online για αυτό δε τα βρίσκεις. Adaptor για αφροποιητή ήθελα να παραγγείλω από Κίνα γιατί εδώ ο ένας που τον είχε ανεβασμένο στο internet τον πούλαγε 15 ευρώ ο απατεώνας. Ε τον βρήκα 2 μιση ευρώ τελικά από Ελλάδα από εκεί που σου λέω..
-
@mastoras78 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@mastoras78 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
τι αντάπτορας είναι αυτός που θέλει ένα μήνα να έρθει. Σίγουρα δεν υπάρχει κάπου αλλού ?
M12*1,5 to 1/8 npt δεν βρίσκω Ελλάδα δυστυχώς....
Αν δε βαριέσαι ρώτα σε κατάστημα με γεωργικά είδη στο ξαναλέω.. αυτά που γράφουν husqvarna απόξω. Έχουν κάτι καταλόγους από προμηθευτές που έχουν ένα σωρό τέτοια μπλιμπλίκια. Και δεν τα ανεβάζουν σκρούτζ ή online για αυτό δε τα βρίσκεις. Adaptor για αφροποιητή ήθελα να παραγγείλω από Κίνα γιατί εδώ ο ένας που τον είχε ανεβασμένο στο internet τον πούλαγε 15 ευρώ ο απατεώνας. Ε τον βρήκα 2 μιση ευρώ τελικά από Ελλάδα από εκεί που σου λέω..
Θα πάρω τηλ αύριο στα Γιάννενα και στα Τρίκαλα τότε !
-
Έχω μια ερώτηση...εάν κάποιος γνωρίζει ας κάνει τον κόπο να μου απαντήσει.
Θα μπορούσα να βάλω μπροστά αυτοκίνητο που δεν έχει μπαταριά επάνω...όχι ξεφόρτιστη, με εκκινητή (booster) μπαταριας ???Ευχαριστώ!
-
Μπορείς αλλά βάζεις σε κίνδυνο τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου αφού η μπαταρία δίνει 12volt ενώ ο εναλλάκτης (δυναμό) δίνει πάνω/κάτω 14volt (όχι σταθερά) για να φορτίζει την μπαταρία.
Αν απουσιάζει η μπαταρία υπάρχει ο κίνδυνος να διοχετευθούν τα παραπάνω volt στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου και να προκαλέσει ζημιά, αφού στην ουσία ο εναλλάκτης "φορτίζει".Κατά τα αλλά εκκινείται το αυτοκίνητο και όσο έχει βενζίνη τότε παραμένει σε λειτουργία.
-
Ένας θείος μου έχασε το δεύτερο κλειδί από το αμάξι του.Θα πάει να βγάλει ένα καινούριο κλειδί.Υπόψιν το αμάξι έχει ιμομπιλάιζερ.Αν γίνει προγραμματισμός κλειδιών,περνάει καινούριος κωδικός και σε αυτό που έχει και σε αυτό που θα βγάλει,οπότε ουσιαστικά αυτό που έχασε βγαίνει off,η ο κωδικός που έχει το κλειδί που έχει τώρα μένει ο ίδιος και θα περάσει και στο καινούριο κλειδί και παράλληλα θα μείνει και σε αυτό που έχασε,με αποτέλεσμα αν το βρει κάποιος να ανοίξει,να βάλει μπροστά σαν κύριος και να φύγει;
Δηλαδή αν για παράδειγμα τα τωρινά κλειδιά(αυτό που έχει και αυτό που έχασε)έχουν κωδικό 12345,όταν γίνει προγραμματισμός το καινούριο και αυτό που έχει τώρα θα αποκτήσουν κωδικό 67890,με αποτέλεσμα το χαμένο να αχρηστευτεί ή θα μείνει ο κωδικός 12345 στο τωρινό,θα πάει και στο καινούριο και ταυτόχρονα θα μείνει και στο χαμένο; -
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Ένας θείος μου έχασε το δεύτερο κλειδί από το αμάξι του.Θα πάει να βγάλει ένα καινούριο κλειδί.Υπόψιν το αμάξι έχει ιμομπιλάιζερ.Αν γίνει προγραμματισμός κλειδιών,περνάει καινούριος κωδικός και σε αυτό που έχει και σε αυτό που θα βγάλει,οπότε ουσιαστικά αυτό που έχασε βγαίνει off,η ο κωδικός που έχει το κλειδί που έχει τώρα μένει ο ίδιος και θα περάσει και στο καινούριο κλειδί και παράλληλα θα μείνει και σε αυτό που έχασε,με αποτέλεσμα αν το βρει κάποιος να ανοίξει,να βάλει μπροστά σαν κύριος και να φύγει;
Δηλαδή αν για παράδειγμα τα τωρινά κλειδιά(αυτό που έχει και αυτό που έχασε)έχουν κωδικό 12345,όταν γίνει προγραμματισμός το καινούριο και αυτό που έχει τώρα θα αποκτήσουν κωδικό 67890,με αποτέλεσμα το χαμένο να αχρηστευτεί ή θα μείνει ο κωδικός 12345 στο τωρινό,θα πάει και στο καινούριο και ταυτόχρονα θα μείνει και στο χαμένο;Αν καταλαβα την ερωτηση.
Αχρηστευεται το χαμενο κλειδι, εφ´όσον βγαλεις καινούριο και τα συντονισεις ολα μαζι ξανα. -
@manast said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Ένας θείος μου έχασε το δεύτερο κλειδί από το αμάξι του.Θα πάει να βγάλει ένα καινούριο κλειδί.Υπόψιν το αμάξι έχει ιμομπιλάιζερ.Αν γίνει προγραμματισμός κλειδιών,περνάει καινούριος κωδικός και σε αυτό που έχει και σε αυτό που θα βγάλει,οπότε ουσιαστικά αυτό που έχασε βγαίνει off,η ο κωδικός που έχει το κλειδί που έχει τώρα μένει ο ίδιος και θα περάσει και στο καινούριο κλειδί και παράλληλα θα μείνει και σε αυτό που έχασε,με αποτέλεσμα αν το βρει κάποιος να ανοίξει,να βάλει μπροστά σαν κύριος και να φύγει;
Δηλαδή αν για παράδειγμα τα τωρινά κλειδιά(αυτό που έχει και αυτό που έχασε)έχουν κωδικό 12345,όταν γίνει προγραμματισμός το καινούριο και αυτό που έχει τώρα θα αποκτήσουν κωδικό 67890,με αποτέλεσμα το χαμένο να αχρηστευτεί ή θα μείνει ο κωδικός 12345 στο τωρινό,θα πάει και στο καινούριο και ταυτόχρονα θα μείνει και στο χαμένο;Αν καταλαβα την ερωτηση.
Αχρηστευεται το χαμενο κλειδι, εφ´όσον βγαλεις καινούριο και τα συντονισεις ολα μαζι ξανα.Α ωραία!Αυτό ήθελα να μάθω ναι!Thanks!
Στο συντονισμό πρέπει πρώτα να βάλουμε το παλιό κλειδί ή το κενό?Ή δεν παίζει ρόλο?
Α και επειδή έχει απώλεια κλειδιών στην ασφάλεια,ποιά διαδικασία ακολουθεί?Δήλωση στο αστυνομικό τμήμα,απόδειξη νέου κλειδιού από τον κλειδαρά και μετά τα στέλνει στην ασφαλιστική και παίρνει τα χρήματα? -
@georgekn said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Έχω μια ερώτηση...εάν κάποιος γνωρίζει ας κάνει τον κόπο να μου απαντήσει.
Θα μπορούσα να βάλω μπροστά αυτοκίνητο που δεν έχει μπαταριά επάνω...όχι ξεφόρτιστη, με εκκινητή (booster) μπαταριας ???Ευχαριστώ!
Πιθανότατα να μπορέσει να πάρει, αλλά κινδυνεύεις να κάψεις τον regulator του alternator όταν θα βγάλεις το booster.
-
παιδιά έχω ένα θέμα με το golf 4....βάζω το αμάξι μπροστά αναβω τα φωτα και μου κάνει κοψιματα στο ρελαντί κ εν κινηση συν οτι μου σβηνει το αμαξι εν κίνηση κ αποτι εχω παρατηρηση σβηνει οταν εχω αναμενα φώτα...πήγα σε ηλεκτρολόγο και βρήκε στο πισω φαναρι ότι είχε γειωση δλδ έκανε επιστροφή του ρεύματος...το φτιάξαμε αυτό αλλά συνεχίζει να μ σβηνει το αμαξι ακόμα εν κίνηση...τουλάχιστον έχει σταματήσει να κάνει κοψιματα με το που αναβω τα φώτα η στιγμιαία κοψιματα εν κίνηση...παλεύω 1,5 μήνα κ δεν βγάζω άκρη...δώστε μου τα φωτα σας
είναι κ κάτι άλλο που δεν ξέρω αν κολλάει με το παραπάνω θέμα που έχω...όταν το βάζω μπροστά το αμάξι να ζεστάνει πέφτουν σιγά σιγά οι στροφές κ όταν μαρσαρο στο ρελαντί μου ρεταρι κ ανεβάζει στροφές με το ζόρι αλλά αν βάλω 1η κ ξεκινήσω δουλεύει μια χαρά
-
Κλασική περίπτωση βλαβης...
-
@dimitris199 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
παιδιά έχω ένα θέμα με το golf 4....βάζω το αμάξι μπροστά αναβω τα φωτα και μου κάνει κοψιματα στο ρελαντί κ εν κινηση συν οτι μου σβηνει το αμαξι εν κίνηση κ αποτι εχω παρατηρηση σβηνει οταν εχω αναμενα φώτα...πήγα σε ηλεκτρολόγο και βρήκε στο πισω φαναρι ότι είχε γειωση δλδ έκανε επιστροφή του ρεύματος...το φτιάξαμε αυτό αλλά συνεχίζει να μ σβηνει το αμαξι ακόμα εν κίνηση...τουλάχιστον έχει σταματήσει να κάνει κοψιματα με το που αναβω τα φώτα η στιγμιαία κοψιματα εν κίνηση...παλεύω 1,5 μήνα κ δεν βγάζω άκρη...δώστε μου τα φωτα σας
είναι κ κάτι άλλο που δεν ξέρω αν κολλάει με το παραπάνω θέμα που έχω...όταν το βάζω μπροστά το αμάξι να ζεστάνει πέφτουν σιγά σιγά οι στροφές κ όταν μαρσαρο στο ρελαντί μου ρεταρι κ ανεβάζει στροφές με το ζόρι αλλά αν βάλω 1η κ ξεκινήσω δουλεύει μια χαρά
Ποιον κινητήρα έχεις αρχικά? Σε σκοτάδι άνοιξε φώτα κ ανεμιστήρα στο τέρμα με ζεστό κινητήρα. Δες διαρροή ρεύματος σε μπουζοπιπα μπουζοκαλωδιο πολλαπλασιαστή. Ίδια συμπτώματα με διαρροή σε αυτά που γράφω είχα εγω
-
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@dimitris199 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
παιδιά έχω ένα θέμα με το golf 4....βάζω το αμάξι μπροστά αναβω τα φωτα και μου κάνει κοψιματα στο ρελαντί κ εν κινηση συν οτι μου σβηνει το αμαξι εν κίνηση κ αποτι εχω παρατηρηση σβηνει οταν εχω αναμενα φώτα...πήγα σε ηλεκτρολόγο και βρήκε στο πισω φαναρι ότι είχε γειωση δλδ έκανε επιστροφή του ρεύματος...το φτιάξαμε αυτό αλλά συνεχίζει να μ σβηνει το αμαξι ακόμα εν κίνηση...τουλάχιστον έχει σταματήσει να κάνει κοψιματα με το που αναβω τα φώτα η στιγμιαία κοψιματα εν κίνηση...παλεύω 1,5 μήνα κ δεν βγάζω άκρη...δώστε μου τα φωτα σας
είναι κ κάτι άλλο που δεν ξέρω αν κολλάει με το παραπάνω θέμα που έχω...όταν το βάζω μπροστά το αμάξι να ζεστάνει πέφτουν σιγά σιγά οι στροφές κ όταν μαρσαρο στο ρελαντί μου ρεταρι κ ανεβάζει στροφές με το ζόρι αλλά αν βάλω 1η κ ξεκινήσω δουλεύει μια χαρά
Ποιον κινητήρα έχεις αρχικά? Σε σκοτάδι άνοιξε φώτα κ ανεμιστήρα στο τέρμα με ζεστό κινητήρα. Δες διαρροή ρεύματος σε μπουζοπιπα μπουζοκαλωδιο πολλαπλασιαστή. Ίδια συμπτώματα με διαρροή σε αυτά που γράφω είχα εγω
έχω τον agu 1800....σήμερα μου έσβησε και με σβηστά φωτα...με το που βάλω νέκρα κατεβαζει στροφές στο 0 και σβηνει...
-
Άκυρο ότι σου Γράψα έχεις ατομικό πολλαπλασιαστή για κάθε κύλινδρο. Σε vag com το βάλατε? Δοκίμασε μέχρι τότε και χωρίς φύσα στο ναό στο ρελαντί αν υπάρχει βελτίωση
-
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Άκυρο ότι σου Γράψα έχεις ατομικό πολλαπλασιαστή για κάθε κύλινδρο. Σε vag com το βάλατε? Δοκίμασε μέχρι τότε και χωρίς φύσα στο ναό στο ρελαντί αν υπάρχει βελτίωση
Ο κάθε κύλινδρος έχει το δικό που πολλαπλασιαστη
το έχω βάλει σε vag com αλλά δεν υπάρχει καμία βλάβη
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........