-
Ψάχνω να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο για εντός πόλης διαδρομές. Θέλω να είναι μαζεμένο σε μέγεθος, αυτόματο για ευκολία και οικονομικό σε καύσιμο. Εχω μέχρι στιγμής δει τα εξής: Ηyundai i10 AMT, Toyota Aygo X S-CVT, Suzuki Ignis Hybrid CVT. Μου αρέσουν και τα 3, ίσως λιγο περισσότερο το Ignis γιατί τζιποφέρνει, αλλά δεν μπορώ να διαλέξω. Ποιο προτείνετε;
-
Το Ignis CVT παίζει στα λεφτά του υβριδικού Yaris.
Οπότε... -
@azmo said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:
Εχω μέχρι στιγμής δει τα εξής: Ηyundai i10 AMT, Toyota Aygo X S-CVT, Suzuki Ignis Hybrid CVT. Ποιο προτείνετε;
Το i10 με τίποτα, άθλιο αυτόματο δεν αξίζει. Σαφώς η καλύτερη επιλογή είναι το AygoX, εχει το καλύτερο πάτημα απο όλα και την καλύτερη ανάρτηση και είναι το πιο φρέσκο. Μόνο αρνητικό η τιμή του (το ίδιο όμως και το Ignis). Το Ignis είναι πολύ καλό επίσης και ιδιαίτερο, αλλά χάνει από το AygoX στον δρόμο (είναι όμως πιο οικονομικό) και επίσης είναι αρκετά παλιό με ό,τι συνεπάγεται αυτό.
-
Σε πολύ καλή τιμή -δεδομένων των συνθηκών- είναι το MITSUBISHI SPACE STAR
-
Suzuki swift cvt.
Καλύτερο από όλα.
3,84μ μήκος έναντι 3,70 των υπολοίπων
-
This post is deleted! -
Οτι πρεπει για πρωτο να υποθεσω.
-
Σκοτώστρα με τα 83 ατίθασα
-
@mastoras78 said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:
Σκοτώστρα με τα 83 ατίθασα
Τσίμπησα....
Δες λίγο εδώ και με μηδέν βαθμούς κελσίου, παγωμένο οδόστρωμα
Το ατού του είναι το βάρος που είναι 910 κιλά.Οκ είναι το χειροκίνητο, για το cvt δεν έχω άποψη, δεν το έχω οδηγήσει.
Υ.γ Στο 8:15 η καμπίνα το βράδυ είναι μακράν η καλύτερη από τα υπόλοιπα μικρά πόλης παρά την ηλικία του αυτοκινήτου και το τέλος της καριέρας του.
-
Μετρήσεις χωρίς όργανα, βασισμένες στις ενδείξεις του κοντέρ και χωρίς να γνωρίζουμε τις μοίρες κλίσης του γκρεμού δεν λαμβάνονται ως αξιόπιστες...
-
@mastoras78 said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:
Σκοτώστρα με τα 83 ατίθασα
18Κ ια 18 ατίθασα !!! που φτάσαμε!!!!
μια χαρά είναι το αμαξάκι γενικά μιλάω οτι είναι πανακριβα
-
@cirus said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:
@mastoras78 said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:
Σκοτώστρα με τα 83 ατίθασα
18Κ ια 18 ατίθασα !!! που φτάσαμε!!!!
μια χαρά είναι το αμαξάκι γενικά μιλάω οτι είναι πανακριβα
Πράγματι, έχουν ξεφύγει οι τιμές. Στα 18k+ ίσως επέλεγα MAZDA2 με το κιβώτιο μετατροπέα ροπής. Με 3k λιγότερα, mitsubishi space star. Σαφώς πιο αδιάφορο αλλά VFM και μάλλον άσπαστο
-
Εντάξει ρε παιδιά ο άνθρωπος μικρό και οικονομικό λέει.
Από τα τρία που δίνει AygoX λόγω φρεσκάδας.Αλλά είναι αρκετά κοντά σε τιμή σε υβριδικό yaris, οπότε αν δεν είναι πρόβλημα η διαφορά σε τιμή/μήκος, δεν υπάρχει λόγος.
-
@mastoras78 said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:
Μετρήσεις χωρίς όργανα, βασισμένες στις ενδείξεις του κοντέρ και χωρίς να γνωρίζουμε τις μοίρες κλίσης του γκρεμού δεν λαμβάνονται ως αξιόπιστες...
Τόσο είναι μάστορα χοντρικά, +- χιλιοστά του δλ
Εδώ με όργανα μέτρησης από το drive το 90αρι με τους 16αρηδες τροχούς. 7αλογα λιγότερα εχει το fl στον κόφτη σε όλα τα άλλα είναι ίδιο. Στο βίντεο το fl φοράει 15αρες ζάντες
0-100 km/h 10,7”
0-150 km/h 27,9”
0-400 m 17,5” @ 127,7 km/h
0-1.000 m 32,5” @ 156,7 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 9,5”
50-80 km/h (3η) 5,7”
80-110 km/h (3η) 6,3”Δεν υπάρχει καμία σύγκριση με τα άλλα μικρά. Τζάμπα λεφτα δίνεται.
Το drive δοκίμασε το glx που δίνει η suzuki 910-920 κιλά. Αν καποιος πάρει το gl τότε είναι στα 850-870 κιλά.
Είναι πούπουλο. Σκεφτείτε πως αναλογικά είναι σαν ένα ατμοσφαιρικό Hyundai i30 με 125-130 άλογα όταν αυτό ζυγίζει 1350 κιλά. Δεν είναι φωτιά στην άσφαλτο αλλά δεν το λες και επικίνδυνο. Πριν λίγα χρόνια τέτοιες αναλογίες είχαν τα σπορτίφ αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς, βλ alfa 147.Αντίστοιχα το aygo είναι σαν να έχει το i30 85 άλογα.
Μάλιστα το swift έχει ηλ μοτέρ και κινείσαι με 5η σχέση και 1000σαλ. Κάτι που το Hyundai δεν μπορεί να το κάνει.Σας λέω δεν υπάρχει σύγκριση. Να κοιτάτε την αναλογία ίππων βάρους. Είναι και τετρακύλινδρο με μηδέν κραδασμό και αθόρυβο στην πόλη
Το aygo x γράφει 0-100 15-16"
Μετά είναι οι χώροι που στο swift είναι σαν λιμουζίνα μπροστά στα άλλα. Και τέλος για αυτοκίνητο πόλης το πάτημα του στις στροφές, όπου οκ και εκεί το aygo x τα πάει πολύ καλά και αυτό.
-
@lap said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:
@mastoras78 said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:
Μετρήσεις χωρίς όργανα, βασισμένες στις ενδείξεις του κοντέρ και χωρίς να γνωρίζουμε τις μοίρες κλίσης του γκρεμού δεν λαμβάνονται ως αξιόπιστες...
Τόσο είναι μάστορα χοντρικά, +- χιλιοστά του δλ
Εδώ με όργανα μέτρησης από το drive το 90αρι με τους 16αρηδες τροχούς. 7αλογα λιγότερα εχει το fl στον κόφτη σε όλα τα άλλα είναι ίδιο. Στο βίντεο το fl φοράει 15αρες ζάντες
0-100 km/h 10,7”
0-150 km/h 27,9”
0-400 m 17,5” @ 127,7 km/h
0-1.000 m 32,5” @ 156,7 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 9,5”
50-80 km/h (3η) 5,7”
80-110 km/h (3η) 6,3”Δεν υπάρχει καμία σύγκριση με τα άλλα μικρά. Τζάμπα λεφτα δίνεται.
Το drive δοκίμασε το glx που δίνει η suzuki 910-920 κιλά. Αν καποιος πάρει το gl τότε είναι στα 850-870 κιλά.
Είναι πούπουλο. Σκεφτείτε πως αναλογικά είναι σαν ένα ατμοσφαιρικό Hyundai i30 με 125-130 άλογα όταν αυτό ζυγίζει 1350 κιλά. Δεν είναι φωτιά στην άσφαλτο αλλά δεν το λες και επικίνδυνο. Πριν λίγα χρόνια τέτοιες αναλογίες είχαν τα σπορτίφ αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς, βλ alfa 147.Αντίστοιχα το aygo είναι σαν να έχει το i30 85 άλογα.
Μάλιστα το swift έχει ηλ μοτέρ και κινείσαι με 5η σχέση και 1000σαλ. Κάτι που το Hyundai δεν μπορεί να το κάνει.Σας λέω δεν υπάρχει σύγκριση. Να κοιτάτε την αναλογία ίππων βάρους. Είναι και τετρακύλινδρο με μηδέν κραδασμό και αθόρυβο στην πόλη
Το aygo x γράφει 0-100 15-16"
Μετά είναι οι χώροι που στο swift είναι σαν λιμουζίνα μπροστά στα άλλα. Και τέλος για αυτοκίνητο πόλης το πάτημα του στις στροφές, όπου οκ και εκεί το aygo x τα πάει πολύ καλά και αυτό.
Λαπη σε άλλα πράγματα που λες δεν με πειθεις αλλά σε αυτό μου το έχεις εμφυτέψει πραγματικά!!!!! πλυση εγκεφάλου!!!!
Αν θα έπαιρνα μικρό καινούργιο πραγματικά θα έπαιρνα το κωλοσουτζουκι
-
Χαχαχαχα
Θα έλεγα να περιμένεις το επόμενο όπου θα ξαναπάει λένε στα 90 αλογα και θα έχει τα πάντα όλα, αλλά κάτι μου λέει πως θα γίνει πανάκριβο και αυτό.
Παλιά το έπαιρνες στην gl+ με τα δώρα τους στα 14500 ευρώ. Ωραίες εποχές.
Άντε να πω και τα αρνητικά του. Ακούγεται κάπως ένας γδούπος από την πίσω ανάρτηση στις εγκάρσιες λακούβες και έχει ένα κάποιο θόρυβο τροχασμου από τα 110+ και πάνω. Αν και νομίζω χοντρικά όλα τα αυτοκίνητα πόλης πάσχουν σε αυτόν τον τομέα.
-
Επτά άλογα λιγότερα στα 90 δεν είναι και λίγα. Δεν ξέρω και αν το cvt βοηθάει ή όχι στις επιδόσεις και κυρίως στις ρεπριζ. Θα το ψάξω αργότερα.. Επίσης στα λίγα άλογα όσο φορτώνεις την καρότσα με κόσμο και αποσκευές τόσο περισσότερο επηρεάζονται οι επιδόσεις.
Αυτά για την ώρα.. Πρρρρρρρρρ
-
Η αναλογία είναι ίδια με άλλα πιο δυνατά μεν αυτοκίνητα αλλά και πιο βαριά δε. Δεν αλλάζει αναλόγως τα μεγέθη. Και στο λέω εκ πείρας. Για αυτό το λέμε και αναλογία.
Μάλιστα το όφελος που μπορεί να έχει ο οδηγός με ενα παναλφρο αμάξωμα όπως αυτό του swift είναι η μικρότερη αδράνεια κατα τις στροφές. Για αυτό όλοι όσοι το οδηγούν τους θυμίζει Καρτ, πέρα δηλαδή από την γεωμετρία της ανάρτησης. Διαφέρει από τα άλλα οχήματα λόγω της μικρής του μάζας.
Για το cvt δεν ξέρω ούτε εγώ. Λογικά δεν έχει αλλαγές, δηλαδή μέχρι τα 100χλμ/ώρα γλυτώνεις δύο αλλαγές. Θεωρητικά αυτό καλό είναι. Από τη άλλη έχει περισσότερες απώλειες ως κιβώτιο, και αργεί να ξεκινήσει από στάση. Αλλά δεν το έχω δοκιμάσει και δεν ξέρω.
-
@lap said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:
Η αναλογία είναι ίδια με άλλα πιο δυνατά μεν αυτοκίνητα αλλά και πιο βαριά δε. Δεν αλλάζει αναλόγως τα μεγέθη. Και στο λέω εκ πείρας. Για αυτό το λέμε και αναλογία.
Δεν είναι θέμα εμπειρίας αλλά μαθηματικών..
Αμάξι 900 κιλ με 90 ίππους έχει 10 κιλά ανα ίππο. Αν το φορτώσεις 200 κιλα η αναλογία θα είναι 12.22
Ενα αμάξι 1100 κιλών με 110 ίππους έχει και αυτό 10 κιλά ανα ίππο. Αν το φορτώσεις και αυτό με 200 κιλα η αναλογία του θα πάει στο 11.81
-
Α, το πας στο δεκαδικό.
Οκ έτσι ναι εχει 3% χειρότερη αναλογία όταν το φορτώσεις. Πρακτικά ομως είναι αδύνατον να το καταλάβεις.
Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης