Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 250
    • 251
    • 252
    • 253
    • 254
    • 486
    • 487
    • 252 / 487
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    273
    9728
    678284
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 @odiki_asfaleia last edited by panormus772

      @odiki_asfaleia said in Toyota Yaris Cross:

      Για να σας δώσω σημείο αναφοράς να σας πω ότι ο 100 βενζίνη του Πεζώ είναι υπεραρκετός από αυτό που χρειαζόμαστε.

      Εδώ βλέπεις μια αμυδρή σύγκριση με το προηγ. 2008 με 110hp (αντί για 100):
      https://zeperfs.com/en/duel6903-9298.htm

      Δυστυχώς,το καινούριο 2008 με τα 100hp δεν το έχει,αλλά εμένα μου φαίνεται μια χαρά ικανοποιητικό το YC γι αυτό που το θες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        Demi 0 last edited by

        Καλησπέρα σας!
        Επανέρχομαι μετά από καιρό και με 20.000+ χλμ στην αγαπημένη μας Queen!
        Ακόμα υπέρ ευχαριστημένη με την οδηγική συμπεριφορά, με την άνεση και την ασφάλεια που νιώθω οδηγώντας το Yaris cross! Από τα 50 πιάνει αβίαστα τα 90 για μια καθώς πρέπει προσπέραση, έφτασα κ τελική 169 χωρίς εννοείται να το καταλάβω και γενικα η κατανάλωση στα τάρταρα 3,3 εντός πόλης και 4,5 εκτός (αυτά σύμφωνα με τις ενδειξεις στο καντράν του αυτοκινήτου).
        Στα αρνητικά: Είμαι κ εγώ μια από τους ατυχούς που άκουω τους τριγμούς μου καθημερινά κ πλέον αρκετά έντονα και ενοχλητικά (έχει ανεβάσει ο συζυγος κ βιντεάκι στο Facebook και έχουν τρομάξει όλοι). Περιμένουμε από το Σεπτέμβριο να μας καλέσει η αντιπροσωπεία για να μας το φτιάξουν. Μου είχαν πει 15 Νοέμβρη αλλά περιμένουν τελευταίες οδηγίες από την Toyota και μας καθυστερούν κ άλλο..
        Τέλος διαβάζοντας με λύπη κάποια τελευταία σχόλια για «γυναίκες στο τιμόνι» κ.α. Ένιωσα σαν να βλέπω ταινία με Αλίκη Βουγιουκλάκη! Καλό θα ήταν να υπάρχει ένα φιλτράρισμα σε αυτά που γράφονται δημόσια πριν δημοσιοποιηθούν. Και από τη δίκη μου εμπειρία θα πω ότι πήρα το δίπλωμα χωρίς να λαδώσω, η ερώτηση του εξεταστή ήταν αν οδηγώ ταξί το βράδυ κ να ηρεμήσω λίγο γιατί το έτρεχα φουλ, αλλά μετά από είκοσι χρόνια οδήγησης και κάποιες φευγαλεεσ εικόνες νεκρών ανθρώπων στην άσφαλτο, έμαθα να αφήνω το πόδι μου από το γκάζι και ναι μέσα στην πόλη να πηγαίνω με την ταχύτητα που μου επιτρέπει και να οδηγώ υβριδικά και να έχω 3,3 κατανάλωση και να φτάνω στον προορισμό μου αρτιμελής!
        Ηρεμήστε φίλοι οδηγοί. Οι Ελληνικοί Αστικοί δρόμοι δεν είναι για γκάζια..

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • realzeus
          realzeus @monman2 last edited by

          @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

          Ανάκληση είναι όταν παίρνεις συστημένη επιστολή πχ μου είχαν στείλει για να αλλάξω αερόσακο οδηγού.
          Επισκευή /αντικατάσταση στα πλαίσια της εγγύησης όλοι ξέρουμε τι είναι , λίγο πολύ έχουμε εμπειρία

          Όχι απαραίτητα. Όταν είναι σοβαρό θέμα ασφαλείας, τότε επικοινωνούν μαζί σου, ώστε να το διορθώσεις άμεσα. Αν είναι δευτερεύουσας σημασίας, το κάνουν απλά στο επόμενο σέρβις. Τα ορίζει η νομοθεσία αυτά νομίζω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            a65 @odiki_asfaleia last edited by

            @odiki_asfaleia said in Toyota Yaris Cross:

            Καλησπέρα παιδιά. από έναν κουρασμένο από τον συμπλέκτη, που θέλει ευκολία και έχει και σύζυγο (και δύο παιδάκια) Μόλις πούλησα ένα Πικάσο αυτόματο μείναμε με ένα Μικρα Κ!2 που τα κάνει όλα πολύ καλά, (ακόμα και με τα δύο παιδιά) και μπορούμε να μείνουμε αρκετό καιρό ακόμα με αυτό. Όμως η αρρώστια είναι ανίατη και έχω κάνει τεστ σχεδόν όλα τα Βsuv (πλην Puma και Captur). Αυτό που μου άρεσε (και στη σύζυγο) είναι το c3 Aircross EAT6 diesel 120, (σε μεταχειρισμένο όμως). Επίσης το 2008 το οδήγησα αρκετά (και αυτό σαν μεταχειρισμένο βενζίνη eat 8), αλλά είναι πιο "ζόρικο" για την σύζυγο. Μέχρι που άφησα τελευταίο το Yaris cross. Το ιδανικό για κουρασμένους σαν και μένα. Βάζεις το hold και δεν ασχολείσαι με τίποτα. Επίσης πολύ πιο ομαλό σε χειρουργικές μανούβρες παρκαρίσματος. Όμως άμα βαριέμαι και θέλω λίγο να ζωντανέψω, δεν ξέρω πως θα συμπεριφέρεται υπό πίεση σε ζωηρές καταβάσεις, διότι δεν έχει ταχύτητες. Με το Σιτροέν η το Πεζώ κάνω δύο χειροκίνητα κατεβάσματα από τα αυτιά και αυτό είναι. Αν η Σιτροέν είχε το hold δεν θα το συζητούσα. Προσωπικά το Κρος είναι τέλειο για πόλη και γύρω γύρω. Όμως θα με ικανοποιήσει χωρίς ταχύτητες σε πιο γρήγορους ρυθμούς, προσπεράσεις και ταξίδι? Για να σας δώσω σημείο αναφοράς να σας πω ότι ο 100 βενζίνη του Πεζώ είναι υπεραρκετός από αυτό που χρειαζόμαστε.

            Έχει την επιλογή B, προσωπικά δε τη πολυδουλεύω ίσως λόγω συνήθειας από τη μοτοσυκλέτα, προτιμώ τα φρένα.
            Είχε συζητηθεί το θέμα μετά από ένα τεστ:
            https://forum.4troxoi.gr/topic/39082/κατασκευαστές-και-μοντέλα-toyota-forum/4479?_=1669608666562
            Κατά τα άλλα δεν παραπονέθηκε κάποιος κάτοχος για αδυναμία προσπεράσματος 🤷
            ακούσαμε για τριγμούς, για λιτό εσωτερικό φωτισμό, μαύρη οροφή (εμένα μου αρέσει) άμα διαβάσεις το θρέντ θα βρεις απαντήσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser @odiki_asfaleia last edited by

              @odiki_asfaleia said in Toyota Yaris Cross:

              Καλησπέρα παιδιά. από έναν κουρασμένο από τον συμπλέκτη, που θέλει ευκολία και έχει και σύζυγο (και δύο παιδάκια) Μόλις πούλησα ένα Πικάσο αυτόματο μείναμε με ένα Μικρα Κ!2 που τα κάνει όλα πολύ καλά, (ακόμα και με τα δύο παιδιά) και μπορούμε να μείνουμε αρκετό καιρό ακόμα με αυτό. Όμως η αρρώστια είναι ανίατη και έχω κάνει τεστ σχεδόν όλα τα Βsuv (πλην Puma και Captur). Αυτό που μου άρεσε (και στη σύζυγο) είναι το c3 Aircross EAT6 diesel 120, (σε μεταχειρισμένο όμως). Επίσης το 2008 το οδήγησα αρκετά (και αυτό σαν μεταχειρισμένο βενζίνη eat 8), αλλά είναι πιο "ζόρικο" για την σύζυγο. Μέχρι που άφησα τελευταίο το Yaris cross. Το ιδανικό για κουρασμένους σαν και μένα. Βάζεις το hold και δεν ασχολείσαι με τίποτα. Επίσης πολύ πιο ομαλό σε χειρουργικές μανούβρες παρκαρίσματος. Όμως άμα βαριέμαι και θέλω λίγο να ζωντανέψω, δεν ξέρω πως θα συμπεριφέρεται υπό πίεση σε ζωηρές καταβάσεις, διότι δεν έχει ταχύτητες. Με το Σιτροέν η το Πεζώ κάνω δύο χειροκίνητα κατεβάσματα από τα αυτιά και αυτό είναι. Αν η Σιτροέν είχε το hold δεν θα το συζητούσα. Προσωπικά το Κρος είναι τέλειο για πόλη και γύρω γύρω. Όμως θα με ικανοποιήσει χωρίς ταχύτητες σε πιο γρήγορους ρυθμούς, προσπεράσεις και ταξίδι? Για να σας δώσω σημείο αναφοράς να σας πω ότι ο 100 βενζίνη του Πεζώ είναι υπεραρκετός από αυτό που χρειαζόμαστε.

              Ομολογώ ότι δεν ξέρω τι εννοείς με το hold που δεν έχει το αυτόματο αιρκρος ντίζελ.
              Στις συγκρίσεις του zeprefs έχει το υβριδικό αυτόματο κρος να είναι τα ίδια με το χειροκίνητο ντίζελ με τα 110 άλογα. Προφανώς το αυτόματο με τα 120 θα είναι παντού καλύτερο.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • gtsartsal
                gtsartsal @criuser last edited by

                @criuser said in Toyota Yaris Cross:

                @odiki_asfaleia said in Toyota Yaris Cross:

                Καλησπέρα παιδιά. από έναν κουρασμένο από τον συμπλέκτη, που θέλει ευκολία και έχει και σύζυγο (και δύο παιδάκια) Μόλις πούλησα ένα Πικάσο αυτόματο μείναμε με ένα Μικρα Κ!2 που τα κάνει όλα πολύ καλά, (ακόμα και με τα δύο παιδιά) και μπορούμε να μείνουμε αρκετό καιρό ακόμα με αυτό. Όμως η αρρώστια είναι ανίατη και έχω κάνει τεστ σχεδόν όλα τα Βsuv (πλην Puma και Captur). Αυτό που μου άρεσε (και στη σύζυγο) είναι το c3 Aircross EAT6 diesel 120, (σε μεταχειρισμένο όμως). Επίσης το 2008 το οδήγησα αρκετά (και αυτό σαν μεταχειρισμένο βενζίνη eat 8), αλλά είναι πιο "ζόρικο" για την σύζυγο. Μέχρι που άφησα τελευταίο το Yaris cross. Το ιδανικό για κουρασμένους σαν και μένα. Βάζεις το hold και δεν ασχολείσαι με τίποτα. Επίσης πολύ πιο ομαλό σε χειρουργικές μανούβρες παρκαρίσματος. Όμως άμα βαριέμαι και θέλω λίγο να ζωντανέψω, δεν ξέρω πως θα συμπεριφέρεται υπό πίεση σε ζωηρές καταβάσεις, διότι δεν έχει ταχύτητες. Με το Σιτροέν η το Πεζώ κάνω δύο χειροκίνητα κατεβάσματα από τα αυτιά και αυτό είναι. Αν η Σιτροέν είχε το hold δεν θα το συζητούσα. Προσωπικά το Κρος είναι τέλειο για πόλη και γύρω γύρω. Όμως θα με ικανοποιήσει χωρίς ταχύτητες σε πιο γρήγορους ρυθμούς, προσπεράσεις και ταξίδι? Για να σας δώσω σημείο αναφοράς να σας πω ότι ο 100 βενζίνη του Πεζώ είναι υπεραρκετός από αυτό που χρειαζόμαστε.

                Ομολογώ ότι δεν ξέρω τι εννοείς με το hold που δεν έχει το αυτόματο αιρκρος ντίζελ.
                Στις συγκρίσεις του zeprefs έχει το υβριδικό αυτόματο κρος να είναι τα ίδια με το χειροκίνητο ντίζελ με τα 110 άλογα. Προφανώς το αυτόματο με τα 120 θα είναι παντού καλύτερο.

                Hold είναι μια λειτουργία που όταν την ενεργοποιείς δεν χρειάζεται να πατάς φρένο όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.
                Δεν γνωρίζω αν την έχει το αιρκρος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spi_duster last edited by

                  Πιθανο να εννοει και να ονοματιζει σωστα αυτο που εχει και η μερκ. Δηλαδη σε σταση δεν πατας κανενα απο τα 2 πενταλ μα οταν θελησεις να φυγεις πατας απλα το γκαζι.

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    spi_duster last edited by

                    Στην μερκ συμπληρωνω πως θετω σε λειτουργια το hold με ενα πατημα του φρενου ενω ειμαι σε σταση.

                    ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Σε στάση στο αιρκρος πατάς το φρένο και η μηχανή σβήνει. Μόλις κουνήσεις το τιμόνι η αφήσεις το φρένο παίρνει μπροστά η μηχανή

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spi_duster last edited by

                        Αυτο εννοω φιλε. Πως με το hold δε χρειαζεται ουτε φρενο να πατας. Στην χ1 λειτουργει με αλλο τροπο πχ. Σταματας, πατας το κουμπι για ηλεκτρικο χειροφρενο. Ο κινητηρας μενει σβηστος μα οταν θελησεις να ξεκινησεις, πατας παλι το κουμπι του χειροφρενου και γκαζι. Εφυγες.
                        Δε χρειαζεται να εχεις το ποδι στο πενταλ του φρενου.

                        ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          criuser last edited by

                          Μόνο που όταν είσαι σταματημένος και κοιμάσαι, για να ξεκινήσεις ψάχνεις το κουμπί.
                          Εγώ απλά θα έχω αφήσει το φρένο, θα βυθίσω το γκάζι και η 300άρα ροπή θα κάνει τα υπόλοιπα...😊 😀

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @criuser last edited by

                            @criuser said in Toyota Yaris Cross:

                            Μόνο που όταν είσαι σταματημένος και κοιμάσαι, για να ξεκινήσεις ψάχνεις το κουμπί.

                            Για αυτό δεν βολεύει το χειρόφρενο. Το hold κάνει ακριβώς αυτό, ενεργοποιεί τα φρένα ώστε α μην πατάς φρένο αλλά τα απενεργοποιεί μόλις πατήσεις το γκάζι..δεν κάνεις κάτι άλλο, όπως το είπε ο Σπύρος.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • monman2
                              monman2 last edited by monman2

                              'Όπως για μια ακόμα φορά φαίνεται κάποιοι που δεν έχουν οδηγήσει υβριδικό Toyota βιάζονται για αρνητικά σχόλια . Το hold σε ξεκουράζει πάρα πολύ γιατί απλά δεν χρειάζεται να πατάς φρένο μέχρι να ανάψει το κόκκινο.

                              Αλλά η μεγάλη ξεκούραση είναι το Full Range ACC ,το έβαλα σε μποτιλιάρισμα αρκούσε η ταχύτητα να μην έπεφτε κάτω από 1 χλμ/ ωρα και το αυτοκίνητο ακολουθούσε την κίνηση και έμενε στο κέντρο της λωρίδας . Το είχα ρυθμίσει στην μία παύλα από το μπροστινό και το πρόγραμμα οδήγησης στο normal . Όταν η ταχύτητα έπεφτε στο μηδέν αυτόματα έμπαινε το HOLD .
                              Από πλήρη ακινητοποίηση ξεκινάς με ένα απαλό άγγιγμα στο γκάζι ή με 2 διαδοχικά πατήματα στο RES στο τιμόνι και το αυτοκίνητο χωρίς λόξιγκα ομαλά ,ακολουθεί την κίνηση μέχρι την επόμενη ακινητοποίηση . Ευεργετικό οταν η κίνηση έρπει!

                              Αυτό λοιπόν το έχει στάνταρ η απλή active! 👏

                              Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • antonakis
                                antonakis last edited by

                                Πολύ καλό όντως, απλά προσοχή μην αλλάξει λωρίδα ο μπροστινός.

                                Moments before detonation...

                                monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • monman2
                                  monman2 @antonakis last edited by

                                  @antonakis said in Toyota Yaris Cross:

                                  Πολύ καλό όντως, απλά προσοχή μην αλλάξει λωρίδα ο μπροστινός.

                                  Ήμουν δεξιά λωρίδα και πολλοί έστριψαν δεξιά δεν είδα κάτι περίεργο να κάνει , είχε εντοπίσει τις δυο γραμμές και έμενε στην μέση. Σε κάθε περίπτωση βέβαια πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αναλάβουμε τον έλεγχο γιατί ο μπροστινός μπορεί να περάσει με βαθύ πορτοκαλί , ακόμα δεν υπάρχει δυνατότητα να εντοπίζει το κόκκινο οπότε ... προσοχή!

                                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • antonakis
                                    antonakis last edited by

                                    Δεν είναι παράξενο, απλά θα δεις σε χαμηλή ταχύτητα επειδή η απόσταση από τον μπροστινό είναι μικρή, η κάμερα δεν βλέπει τις λωρίδες για να διαβάσει και ακολουθεί τον μπροστινό.
                                    Δεν είναι αυτόματος πιλότος, αλλά ναι κάνει υπέροχη δουλειά.

                                    Moments before detonation...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • mastoras78
                                      mastoras78 last edited by

                                      Τους πεζούς τους ανιχνεύει αν πάει κάποιος να περάσει σφήνα?

                                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                      #tsekourato_ksevrakoma

                                      antonakis monman2 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • antonakis
                                        antonakis @mastoras78 last edited by antonakis

                                        @mastoras78 said in Toyota Yaris Cross:

                                        Τους πεζούς τους ανιχνεύει αν πάει κάποιος να περάσει σφήνα?

                                        Δεν το δοκίμασα, αλλά είναι από τα πρώτα ευρέως διαθέσιμα ADAS που αναγνωρίζουν πεζό και στο στρίψιμο σε φανάρι/στενό. Οπότε μάλλον ναι.

                                        Moments before detonation...

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • monman2
                                          monman2 @mastoras78 last edited by monman2

                                          @mastoras78 said in Toyota Yaris Cross:

                                          Τους πεζούς τους ανιχνεύει αν πάει κάποιος να περάσει σφήνα?

                                          Το έγραψα σε άλλο τοπικό αν το έχεις αφήσει και έρπει με μικρή ταχύτητα δεν προειδοποιεί ούτε φρενάρει , προφανώς θα το κάνει αν διαπιστώσει κίνδυνο αλλά εγώ πάντα φρέναρα πρώτος γιατί πολλοί περπάταγαν παράλληλα με το αυτοκίνητο στον δρόμο ... black friday γεματα τα πεζοδρόμια! Επίσης δεν με φρέναρε ούτε έβγαλε προειδοποιητική ένδειξη σε ηλικιωμένο που περπατάει στην μέση στενού δρόμου και ήμουν μισό μέτρο πίσω του με πολύ μικρή ταχύτητα 3-4 χλμ /ωρα.
                                          Αν όμως έχεις το πόδι σου στο γκάζι τότε προειδοποιεί με φωτεινά και ηχητικά από πιο μακριά το έχει κάνει 2-3 φορές με πεζούς που περνάνε τρέχοντας μπροστά από το αυτοκίνητο. ,πάλι δεν με έχει φρενάρει ποτέ αυτόματα γιατί εγώ το έκανα πρώτος.

                                          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • mastoras78
                                            mastoras78 last edited by

                                            Αναλυτικός monman κομπλέ. Θύμαμαι και εγώ στο chr πάταγα πρώτος φρένο σε κανα δύο ανάλογες περιπτώσεις όπως το περιγράφεις

                                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                            #tsekourato_ksevrakoma

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 252
                                            • 253
                                            • 254
                                            • 486
                                            • 487
                                            • 252 / 487
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr