-
Πάντως στο vin check του ελληνικού site ασφαλή με βγάζει
-
@antonakis said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Πάντως στο vin check του ελληνικού site ασφαλή με βγάζει
Και εμένα. Θα το ξαναδώ σε μερικές μέρες, μήπως και δεν ενημερώνεται άμεσα.
-
Στο https://www.mysuzuki.gr/el/useful-info/recall-campaigns πάντως εμένα δεν μου βγάζει ανάκληση (ακόμη).
-
Για να περνάει η ώρα...
Youtube Video -
Σουζουκαρα
-
Ψηφιακό render του νέου Swift του 2023. Προσωπικά δεν με ενθουσιάζει γιατί δεν είμαι φαν των γωνιών, αλλά είναι θέμα γούστου.
https://www.carandmotor.gr/nea/neo-suzuki-swift-apokalyptetai
-
@azmo said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Ψηφιακό render του νέου Swift του 2023. Προσωπικά δεν με ενθουσιάζει γιατί δεν είμαι φαν των γωνιών, αλλά είναι θέμα γούστου.
https://www.carandmotor.gr/nea/neo-suzuki-swift-apokalyptetai
Τι είναι αυτό ρε lap
?
Στείλε μαιλ διαμαρτυρίας στα κεντρικά... τόσο ωραίο σχέδιο το swiftaki και πάνε να το χαλάσουν -
@azmo said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Ψηφιακό render του νέου Swift του 2023. Προσωπικά δεν με ενθουσιάζει γιατί δεν είμαι φαν των γωνιών, αλλά είναι θέμα γούστου.
https://www.carandmotor.gr/nea/neo-suzuki-swift-apokalyptetai
ειλικρινα ελπίζω να μην έχει σχέση με πραγματικότητα καθώς το υπάρχον είναι πολύ πιο όμορφο από αυτό
-
@v_a said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@azmo said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Ψηφιακό render του νέου Swift του 2023. Προσωπικά δεν με ενθουσιάζει γιατί δεν είμαι φαν των γωνιών, αλλά είναι θέμα γούστου.
https://www.carandmotor.gr/nea/neo-suzuki-swift-apokalyptetai
Τι είναι αυτό ρε lap
?
Στείλε μαιλ διαμαρτυρίας στα κεντρικά... τόσο ωραίο σχέδιο το swiftaki και πάνε να το χαλάσουνΤον @lap άκουσαν και το έκαναν έτσι...
-
Κουκλάκι είναι!!!!
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Κουκλάκι είναι!!!!
ναι κουκλι είναι οντως.
Βρηκα και τα πρώτα σχέδια του σχεδιαστή
-
Αυτό το σχέδιο στο χαρτί είναι concept car. Είναι η πρωταρχική ιδέα. Μακάρι να έβγαιναν έτσι και στην παραγωγή αλλά οι διαφορες απαιτήσεις σε κανονισμούς τα κάνει πιο συντηρητικά.
-
Απίστευτο! Χειρότερο και απο Fabia!!!!!
-
Βρε,ας είχε το τωρινό 100 hp (τουλάχιστον, ψυχολογικό όριο) και θα το είχα τσιμπήσει ήδη (συγγνώμη από το yarisaki μου)
-
Πρεσα#μονο
-
@v_a said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Βρε,ας είχε το τωρινό 100 hp (τουλάχιστον, ψυχολογικό όριο) και θα το είχα τσιμπήσει ήδη (συγγνώμη από το yarisaki μου)
Η αναλογία βάρος/ίππο μετράει όχι το νούμερο της ιπποδύναμης. Το swift είναι εντυπωσιακά γρήγορο για τους ονομαστικούς του ίππους. Η πραγματική του επιταγχυνση στο 0-100 είναι 10,5-11"
Τώρα λένε στο καινούργιο θα ανεβάσουν ξανά την ιπποδύναμη στα 90 αλογα. Αν κρατήσει το ίδιο βάρος όπως λένε τότε στα 920/90 αλογα = 10,2 kg/ps
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@v_a said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Βρε,ας είχε το τωρινό 100 hp (τουλάχιστον, ψυχολογικό όριο) και θα το είχα τσιμπήσει ήδη (συγγνώμη από το yarisaki μου)
Η αναλογία βάρος/ίππο μετράει όχι το νούμερο της ιπποδύναμης. Το swift είναι εντυπωσιακά γρήγορο για τους ονομαστικούς του ίππους. Η πραγματική του επιταγχυνση στο 0-100 είναι 10,5-11"
Τώρα λένε στο καινούργιο θα ανεβάσουν ξανά την ιπποδύναμη στα 90 αλογα. Αν κρατήσει το ίδιο βάρος όπως λένε τότε στα 920/90 αλογα = 10,2 kg/ps
Ποιά κιλά/ίππο ρε συ με τον εμετό!
Δεν βλέπεται.
Υπάρχει περίπτωση να είναι προσχέδιο και να μη βγει αυτό το χάλι στην παραγωγή;;;; -
Ναι βρε, δεν θα είναι έτσι....
Κάπως έτσι λογικά θα είναι.....
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Ναι βρε, δεν θα είναι έτσι....
Κάπως έτσι λογικά θα είναι.....
Ακόμα και έτσι, χαλάνε οι βλάκες το πίσω τελείωμα στις πόρτες, γ@$% τα χερούλια μου μεσα. Το όριο των 100hp είναι ψυχολογικό, δεν αντιλέγω με αυτά που είπες. Απλά θα το φοβόμουν με 4 άτομα μέσα, πχ σε εθνική (αν θα είχε το αναγκαίο τράβηγμα ο κινητήρας)
-
Χμμμ, με δύο άτομα και φουλ γεμάτο βαλίτσες ακόμα και στο πίσω κάθισμα τραβάει πολύ καλά. Με τέσσερα ομως δεν ξέρω.
Ναι το σημερινό με τις πίσω χειρολαβες είναι πολύ όμορφο, αλλά μάλλον κάποιοι διαμαρτυρήθηκαν και το άλλαξαν. Διότι ο μηχανισμό της πόρτας είναι ψηλά και δημιουργεί τυφλή γωνία. Όταν το πρώτο οδήγησεις σου κακοφαινεται και μάλιστα θα πω κάτι αστείο.
Οταν στριβεις σε στενά πόλης ο πίσω εσωτερικός τροχός καβαλάει το πεζοδρόμιο. Είναι που είναι πάρα πολύ κοφτερό το τιμόνι του και στρίβει ακαριαία (όντως το swift είναι πολύ swift) έχει και την τυφλή γωνία και δεν βλέπεις με την άκρη του ματιού σου την άκρη του πεζοδρομίου.
Το μαθαινεις με τον καιρό και στρίβεις ένα χιλιοστό πιο αργά από ότι με άλλα αυτοκίνητα και έτσι γλυτώνεις την ζάντα. Αλλά γενικά όσοι το οδήγησαν όλοι είχαν αυτό το θέμα!!!
Suzuki Swift A2L (2017)