Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 312
    • 313
    • 314
    • 315
    • 316
    • 906
    • 907
    • 314 / 907
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18137
    412559
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      civil357 last edited by

      Επαυξάνω με το Lap , γνήσια ανταλλακτικά ( πρώτης τοποθέτησης) για αυτοκίνητα άνω της 15ετίας σχεδόν 20 ετίας βέβαια πια, δεν υπάρχουν ή βρίσκονται πολύ δύσκολα.

      Το καλό είναι ότι υπάρχουν ατελείωτα no name και πάρα πολλά μεταχειρισμένα. Τώρα για πολύ εξειδικευμένο ανταλλακτικό δε γνωρίζω τι γίνεται , πιθανότατα δίκιο έχετε.

      Αλλά η κατάσταση αυτή επικρατεί και σε άλλους κατασκευαστές που έχω επαφή όπως η ford και η fiat - alfa. Δε γνωρίζω για Ιάπωνες και Κορεάτες τι γίνεται. Στην μόνη που έχω επαφή και γνωρίζω είναι ότι στη Mercedes εφόσον πληρώσεις βρίσκεις τα πάντα εργοστασιακά.

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        Με τους Ασιάτες δεν ξέρω και εγώ. Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη να πω την αλήθεια για το στοκ στην Ευρώπη, αλλά τα οχήματά τους πωλούνται και στην Ασία κατά εκατομμύρια και ετσι με το διεθνές εμπόριο και πρόσβαση σε αλλες αγορές θεωρώ πως τουλάχιστον για 15 έτη θα υπάρχουν ανταλλακτικά. Γενικά οι Ασιάτες φημίζονται για τα στοκ τους στα πάντα. Για αυτό όταν παίρνεις ένα ασιατικό όχημα καλό είναι να είναι διεθνές μοντέλο

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dublin @civil357 last edited by

          @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Επαυξάνω με το Lap , γνήσια ανταλλακτικά ( πρώτης τοποθέτησης) για αυτοκίνητα άνω της 15ετίας σχεδόν 20 ετίας βέβαια πια, δεν υπάρχουν ή βρίσκονται πολύ δύσκολα.

          Το καλό είναι ότι υπάρχουν ατελείωτα no name και πάρα πολλά μεταχειρισμένα. Τώρα για πολύ εξειδικευμένο ανταλλακτικό δε γνωρίζω τι γίνεται , πιθανότατα δίκιο έχετε.

          Αλλά η κατάσταση αυτή επικρατεί και σε άλλους κατασκευαστές που έχω επαφή όπως η ford και η fiat - alfa. Δε γνωρίζω για Ιάπωνες και Κορεάτες τι γίνεται. Στην μόνη που έχω επαφή και γνωρίζω είναι ότι στη Mercedes εφόσον πληρώσεις βρίσκεις τα πάντα εργοστασιακά.

          Φίλε μου, 2 20+ χρόνια PSA έχω, +2 ακόμη πιο σύγχρονα, + 2 ανακατασκευές που κάνουμε τώρα (η DS είναι κοντά, αλλά θέλει λεφτά που δεν υπάρχουν τώρα).

          Ο κολλητός μου έχει Xantia, και δεν πάει σε άλλο μοντέλο.

          Στην τελική, σε αυτοκίνητο 30 ετών τι θέλεις να βάλεις πάνω; Να αντέξει αλλά 30; Και 30 που το πήρες 90; Ζωή σε λόγου μας..

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Για αυτό αυτά που λες είναι προκλητικά και μετά παίζεις την μουγκή Μαρία. Διότι προφανώς από μεταχειρισμένα τα στήνεις. Διότι οποιος έχει επαφές με την psa θα σου πει αυτό που λέω. Πολλά επίσημα ανταλλακτικά σταματούν μετά μια ηλικία. Ιδιαίτερα τα τελευταία έτη συμβαίνει αυτό πιο έντονα.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              civil357 @dublin last edited by

              @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Επαυξάνω με το Lap , γνήσια ανταλλακτικά ( πρώτης τοποθέτησης) για αυτοκίνητα άνω της 15ετίας σχεδόν 20 ετίας βέβαια πια, δεν υπάρχουν ή βρίσκονται πολύ δύσκολα.

              Το καλό είναι ότι υπάρχουν ατελείωτα no name και πάρα πολλά μεταχειρισμένα. Τώρα για πολύ εξειδικευμένο ανταλλακτικό δε γνωρίζω τι γίνεται , πιθανότατα δίκιο έχετε.

              Αλλά η κατάσταση αυτή επικρατεί και σε άλλους κατασκευαστές που έχω επαφή όπως η ford και η fiat - alfa. Δε γνωρίζω για Ιάπωνες και Κορεάτες τι γίνεται. Στην μόνη που έχω επαφή και γνωρίζω είναι ότι στη Mercedes εφόσον πληρώσεις βρίσκεις τα πάντα εργοστασιακά.

              Φίλε μου, 2 20+ χρόνια PSA έχω, +2 ακόμη πιο σύγχρονα, + 2 ανακατασκευές που κάνουμε τώρα (η DS είναι κοντά, αλλά θέλει λεφτά που δεν υπάρχουν τώρα).

              Ο κολλητός μου έχει Xantia, και δεν πάει σε άλλο μοντέλο.

              Στην τελική, σε αυτοκίνητο 30 ετών τι θέλεις να βάλεις πάνω; Να αντέξει αλλά 30; Και 30 που το πήρες 90; Ζωή σε λόγου μας..

              Προσωπικά δεν την κατακρίνω, λογικότατο το βρίσκω, αλλά το έχω ξαναναφέρει παλεύω να κρατήσω το saxo vts μου σε κατάσταση βιτρίνας. Τηλεφωνώ στα κεντρικά της citroen για αμορτισερ και τα μόνα που είχε να μου προτείνει ήταν τα αμορτισερ του economy service , όχι τα πρώτης τοποθέτησης. Έψαξα και στην peugeot, δεν υπήρχαν.

              Παρόμοια έχω στηρίξει την Psa...

              Εμένα "σκυλί" είναι ακόμα , οπότε μικρό το "κακό" , άλλο λίγο για ιστορικές πινακίδες....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Και που είσαι ακόμα...όσο μεγαλώνουν τίποτα δεν υπάρχει. Είσαι τυχερός που ο κινητήρας του κρατήθηκε μέχρι το 2010 σε άλλα μοντέλα και έχεις στοκ απο αυτά.
                Σε παλιότερα δεν υπάρχουν βασικά εξαρτήματα λειτουργίας του ηλεκτρικού κυκλώματος του αυτοκινήτου.

                Προφανώς αν στήνεις αυτοκίνητα από τρακαρισμένα, θα βρεις της κακιάς ώρας ανταλλακτικό και στα 25 ετη.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  driver-m @lap last edited by driver-m

                  @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Όπως τα λέει ο καταιγιδας. Ιδιαίτερα η psa κόβει πολλά ανταλλακτικά της στα αυτοκίνητα μετά τα 15 έτη. Πλέον σε citroen c4 mk1 δεν υπάρχει διαθέσιμος ηλ εγκέφαλος. Τέλος δεν πωλείται πια. Μόνο αν βρεις μεταχειρισμένο από τρακαρισμένο. Όπως επίσης ο κωδικός για τα αμορτισέρ για άλλα Peugeot είναι ίδιος αλλά το αμορτισέρ πλέον είναι τρίτης ποιότητας από άλλον κατασκευαστη καμία σχέση με το αυθεντικό το εργοστασιακό όταν ήταν νέο που όλοι ξέρουμε πως η Peugeot είχε τα καλύτερα αμορτισέρ στην αγορά.

                  Ευτυχώς επειδή κάποια από τα οχήματα της πωλήθηκαν στην Ασία μετά την καριέρα τους στην Ευρώπη υπάρχουν ανταλλακτικά από το laiexpress κτλ.

                  Αλλά πέρα από τα τακάκια, δίσκους και συμπλέκτες που είναι universal, όχι δεν υπάρχουν αντλακτικα σε αφθονία.
                  Ένας από τους λόγους που την κριτικάρω είναι αυτός. Για να έχουν υψηλή κερδοφορία κόβουν από παντού και εκθέτουν παλαιούς ιδιοκτήτες.

                  Βέβαια αυτά ισχύουν για αυτούς που ξέρουν από psa , όχι για τους fanboys

                  Παρεθεσα λινκ πριν με ανταλλακτικα για το 206 συγκεκριμενα. Υπαρχουν κυριολεκτικα τα παντα. Τωρα αν δεν υπαρχει εγκεφαλος καινουριος, οκ, και να υπηρχε σιγα μην εδινε κανεις 700-800 ευρω να τον αγορασει. Ολοι σε μεταχειρισμενο θα πηγαιναν και υπαρχουν σε αφθονια.
                  Στην τελικη δεν ειναι αναλωσιμο ο εγκεφαλος, κανονικα αντεχει μεχρι το αμαξι να παει για αποσυρση.

                  Η συντριπτικη πλειοψηφια των ανταλλακτικων που θα χρειαστει καποιος για να κρατησει το αυτοκινητο του αξιομαχο ακομα και για 30 χρονια μια χαρα υπαρχει. Ο τελευταιος λογος που "πεταει" καποιος το ενα παλιο για να παρει (πιο) καινουριο ειναι οτι δεν βρισκει ανταλλακτικα. Εκτος κι αν μιλαμε για αυτοκινητα ειδικων εκδοσεων ή περιορισμενης κυκλοφοριας. Παντως για πεζω δεν εχω ακουσει ποτε κανεναν να παραπονιεται οτι δεν βρισκει ανταλλακτικα. Οχι για το 206, ουτε καν για 106 ή 306 που ειναι ακομα παλαιοτερα. Δεν αναφερομαι καν στο 207 μου που ειναι αρκετα νεοτερο αν και 15ετιας πλεον και βρισκω τα παντα ακομα και σε γνησια, οπως κατι λαστιχακια ζαμφορ που αγορασα πριν 6 μηνες απ'την αντιπροσωπεια.

                  Στην Ε90 μου παλι πριν λιγο καιρο φιλος μου με παρομοιο μοντελο αλλαξε προφυλακτηρα και φαναρι xenon με ολα τα παρελκομενα (πιτσιλιστηρια κλπ) υστερα απο ενα μικροατυχημα που ειχε. Ολα γνησια και στην αντιπροσωπεια.
                  Δεν ξερω που τις βλεπετε αυτες τις τοσο τραγικες ελλειψεις. Οκ αν θες πχ καινουρια εργοστασιακα καθισματα σε 30 ετων αμαξι προφανως και δε θα βρεις, αλλα οτιδηποτε χρειαζεται για να το κρατας καλοσυντηρημενο μια χαρα βρισκεις και ξαναγραφω, σε κοστος αστειο σε σχεση με τα συγχρονα αυτοκινητα ιδιας μαρκας και κατηγοριας.

                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Τα αναλώσιμα ειναι εύκολο να τα βρείς, συμφωνώ και το ανέφερα. Όμως, εάν βγάλει μια μεγάλη αβαρία τότε το αυτοκίνητο ενδέχεται να μείνει ακινητοποιημένο.
                    Για τον ηλ. Εγκέφαλο η υπόθεση είναι πιο πολύπλοκη. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει ως νέο, αρχίζουν να λιγοστεύουν στις αγορές. Αρκετά έχουν καμένους εγκεφάλους ή με προβλήματα, καθώς τα πειράζουν με αέριο κτλ.

                    Στα πιο παλια δεν υπάρχουν ας πούμε ποτενσιόμετρα που δεν έχουν φθαρμένο τον χαλκό μέσα τους. Απαιτείται πατέντα με ελάχιστες πιθανότητες να λειτουργήσει σωστά και να μην υπάρχει θέμα με τον εγκέφαλο του οχήματος Πάντα μιλώ ως μεταχειρισμένο ανταλλακτικο. Σε καινούργιο έχει σταματήσει εδώ και δεκαετίες η παραγωγή του.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap @driver-m last edited by lap

                      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Παντως για πεζω δεν εχω ακουσει ποτε κανεναν να παραπονιεται οτι δεν βρισκει ανταλλακτικα. Οχι για το 206, ουτε καν για 106 ή 306 που ειναι ακομα παλαιοτερα. Δεν αναφερομαι καν στο 207 μου που ειναι αρκετα νεοτερο αν και 15ετιας πλεον και βρισκω τα παντα ακομα και σε γνησια, οπως κατι λαστιχακια ζαμφορ που αγορασα πριν 6 μηνες απ'την αντιπροσωπεια.

                      Μόνο μεταχειρισμένα πολλά μη αναλώσιμα και όσα ακόμα έχουν ανοιχτούς κωδικούς είναι τρίτης ποιότητα, και πολλές φορές μη ευρωπαϊκής προέλευσης όπως τα oem. Την πεζω την σώζει η valeo όπου και αυτή πλέον σιγά σιγά αφήνει τα 306-106. Έχω επαφές με πολλούς πεζακιδες και με πολλά συνεργεία. Αν θες κάτι άλλο, για δοκίμασε να βάλεις ας πούμε αισθητήρα λ από το εμπόριο που λένε πως συνεργάζεται και καλά άψογα με το τάδε παλαιο psa. Ε λοιπόν αν βρεις για τα 2000s psa πέρα από τον αυθεντικό....κερδίσεις ένα like. Κανένας δεν ταιριάζει απόλυτα χωρίς να έχει θέματα συνεργασίας με τον εγκέφαλο του οχήματος.

                      Ξανά λέω δεν μιλάω για τακάκια, δίσκοι κτλ που είναι universal.

                      Το 207 έχει ακόμα λίγο ψωμί. Δεν θα ανησυχούσα για το άμεσο μέλλον.

                      Αλλά το σκεπτικό σου να έχεις 25-35 ετών αυτοκίνητο για να μην πληρώσεις κάτι καινούργιο πριν τα ηλεκτρικά είναι πολύ επίφοβο. Έχω και αυτοκίνητα 30 ετών στο περιβάλλον μου και το ξέρω από πρώτο χέρι. Εάν δεν μπορείς οικονομικά τότε οκ καλή σκέψη να το κρατήσεις και να μην φτάσεις στα όρια σου. Αν όμως μπορείς, μάλλον όχι

                      Ερώτηση το ταμπλό σου στο 207 έχει φουσκώσει;

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        driver-m @lap last edited by

                        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Παντως για πεζω δεν εχω ακουσει ποτε κανεναν να παραπονιεται οτι δεν βρισκει ανταλλακτικα. Οχι για το 206, ουτε καν για 106 ή 306 που ειναι ακομα παλαιοτερα. Δεν αναφερομαι καν στο 207 μου που ειναι αρκετα νεοτερο αν και 15ετιας πλεον και βρισκω τα παντα ακομα και σε γνησια, οπως κατι λαστιχακια ζαμφορ που αγορασα πριν 6 μηνες απ'την αντιπροσωπεια.

                        Μόνο μεταχειρισμένα πολλά μη αναλώσιμα και όσα ακόμα έχουν ανοιχτούς κωδικούς είναι τρίτης ποιότητα, και πολλές φορές μη ευρωπαϊκής προέλευσης όπως τα oem. Την πεζω την σώζει η valeo όπου και αυτή πλέον σιγά σιγά αφήνει τα 306-106. Έχω επαφές με πολλούς πεζακιδες και με πολλά συνεργεία. Αν θες κάτι άλλο, για δοκίμασε να βάλεις ας πούμε αισθητήρα λ από το εμπόριο που λένε πως συνεργάζεται και καλά άψογα με το τάδε παλαιο psa. Ε λοιπόν αν βρεις για τα 2000s psa πέρα από τον αυθεντικό....κερδίσεις ένα like. Κανένας δεν ταιριάζει απόλυτα χωρίς να έχει θέματα συνεργασίας με τον εγκέφαλο του οχήματος.

                        Ξανά λέω δεν μιλάω για τακάκια, δίσκοι κτλ που είναι universal.

                        Το 207 έχει ακόμα λίγο ψωμί. Δεν θα ανησυχούσα για το άμεσο μέλλον.

                        Αλλά το σκεπτικό σου να έχεις 25-35 ετών αυτοκίνητο για να μην πληρώσεις κάτι καινούργιο πριν τα ηλεκτρικά είναι πολύ επίφοβο. Έχω και αυτοκίνητα 30 ετών στο περιβάλλον μου και το ξέρω από πρώτο χέρι. Εάν δεν μπορείς οικονομικά τότε οκ καλή σκέψη να το κρατήσεις και να μην φτάσεις στα όρια σου. Αν όμως μπορείς, μάλλον όχι

                        Ερώτηση το ταμπλό σου στο 207 έχει φουσκώσει;

                        Η Ε90 εχει 95.000 χλμ. Ειναι κυριολεκτικα καινουρια μιας και την εχω απο πρωτο χερι.

                        Κοιτα να δεις, ναι θα μπορουσα να πουλησω και τα 2 μου αυροκινητα μια 15αρια χιλιαδες στο νερο, να δωσω κι αλλα 25 κατι και να παρω ενα καλο ηλεκτρικο στυλ τεσλα 3. Αν σκεφτεις οτι δινω 1000 ευρω μονο γοα τελη κυκλοφοριας καθε χρονο συν τις βενζινες, σε μια 7ετια θα ειχα κανει για πλακα αποσβεση τα 25-30 αυτα χιλιαρικα.
                        Αλλα.
                        Εγω συνολικα κανω πλεον 15.000 χλμ το χρονο, μοιρασμενα σε πολη και σε ταξιδια και χρησιμοποιω σχεδον αποκλειστικα για την εκαστοτε χρηση ειτε το 207 ειτε την Ε90 αντιστοιχα. Παραλληλα, παροτι 15ετιας και τα δυο, το 207 εχει σχεδον 170κ χλμ και η Ε90 ουτε 100κ χλμ. Ειναι κυριοκεκτικα σε αψογη κατασταση (μεχρι και τα εργοστασιακα Μ αμορτισερ μου τα βγαλε το ΚΤΕΟ πριν 2 μηνες στο 79-80% ολα) και ικανοποιει τα θελω μου πληρως. Αν επαιρνα ενα τεσλα 3, εκτος του οτι το θεωρω απαραδεκτο εσωτερικα, πως θα πηγαινα ταξιδια? Με την μπαλαντεζα και περιμενοντας ποση ωρα να φορτισει? Επισης μεσα στην πολη αν βγω για καποια δουλεια, θα το παρκαρα ετσι εξω οπως βαζω το 207 μου χωρις πολλες εγνοιες? Με τη χρηση που κανω λοιπον και τα θελω μου εχω βολευτει πληρως με τα 2 αμαξια μου.
                        Και μπορει τα χρονια να φαινονται πολλα, τα χιλιομετρα ομως, ιδιως της bmw, ειναι τοσο λιγα που και σε 10 χρονια απο τωρα αντε να χω κανει αλλες 80.000 χλμ, δηλαδη συνολο 180.000 χλμ μαξ. Θεωρεις οτι στα χιλιομετρα αυτα ειναι λογικο να βγαλει σοβαρες ζημιες που να με γονατισουν οικονομικα? Ασε που εχω και συναισθηματικο δεσιμο με το συγκεκριμενο αυτοκινητο και δεν προκειται να το πουλησω ποτε. Οταν ερθει το πληρωμα του χρονου θα βγαλω ιστορικες πινακιδες και θα το εχω να το θυμαμαι. Το 207 παλι οσο αντεξει, δε σκαω. Αλλα δεν βρισκω το λογο γιατι με μια νορμαλ συντηρηση να μη βγαλει κι αυτο αλλες 70-80.000 χλμ να φτασει τα 250.000 μαξ.

                        Σου εξηγησα λιγο πως εχει η κατασταση μ'εμενα και τα θελω μου. Δεν ειπα οτι ντε και καλα θα περιμενω μεχρι το 2035, απλα θα περιμενω στην ξεφτιλα μια 5ετια ακομα και μετα βλεποντας και κανοντας, ειναι τοσο ρευστη η κατασταση και στη χωρα γενικα αλλα και στους τεχνολογικους τομεις που δεν μπορεις να εισαι σιγουρος για τιποτα. Δεν εχω αγχος παντως οτι τα αμαξια μου δεν θα αντεξουν ή οτι θα βγαλουν κατι σοβαρο. Εχουν πολυ καλη συντηρηση και δεν κανουν πολλα χιλιομετρα οποτε λογικα δεν θα αντιμετωπισω καποιο θεμα εκει. Το κοστος χρησης ειναι που δεν μπορω να ξερω, γιατι αν η βενζινη παει φερειπειν 3 ευρω το λιτρο σταθερα και μου αυξηθουν και τα τελη κυκλοφοριας κι αλλο, εκει αναγκαστικα μιλαμε για μαυρη τρυπα οικονομικα οποτε θα πρεπει να σκεφτω κι εγω τη μεταβαση πιο σοβαρα.

                        Υγ, ναι το 207 μου εχει το καρουμπαλο δυστυχως εκει μπροστα απ'την μεσαια οθονη απ'τον 6-7ο χρονο. Δεν ειναι μεγαλη οπως εχω δει σε αλλα που εχει πεταξει το ταμπλο εντελως αλλα υπαρχει. Ο φαναρτζης μου σε παρομοιο αμαξι που εχει εχει κανει μοντα βεβαια με παρμπριζοκολλα και 5 χρονια τωρα δεν ξαναφουσκωσε, αλλα δεν μ'ενοχλει ιδιαιτςρα για να το δοκιμασω. Αν φουσκωσει κι αλλο ομως ισως να καταφυγω σε παρομοια λυση κι εγω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          clockwork21r last edited by clockwork21r

                          Πάντως αν επισκεφτείς χώρες όπως η Ολλανδία, η Δανία, η Νορβηγία κλπ αντιλαμβάνεσαι πως σε 5 χρόνια το πολύ δεν θα κυκλοφορεί καν αμάξι μη υβριδικό η/και ηλεκτρικό.
                          Σίγουρα οι άνθρωποι έχουν τις υποδομές, αλλά όταν πχ στην Κοπεγχάγη 3 στα 10 οχήματα που βλέπεις είναι Tesla και άλλα τόσα ηλεκτρικά και plug in υβριδικά, δεν γίνεται να μην αντιλαμβάνεσαι πόσο γρήγορα μπορεί να προχωρήσει η ηλεκτροκινηση σε μια ανεπτυγμένη χώρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • H
                            haralabosg last edited by

                            Τι συζηταμε εδω ρε παιδια. Δανια, η χωρα με την καλυτερη ποιοτητα ζωής και με τους 2ους-3ους καλυτέρους μισθους στην Ευρώπη...

                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              super-t last edited by

                              Βέβαια οι μισθοί έρχονται και με αυξημένο κόστος στα πάντα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • piliourits
                                piliourits last edited by piliourits

                                Υπάρχει κάτι άλλο κοινό στη ζωή ενός Δανού κι ενός Έλληνα, για να φτάσει σε παρόμοια κοινά επίπεδα και η ηλεκτροκίνηση;
                                Δηλαδή τώρα, στη συμβατική βενζινο/ντιζελοκίνηση, έχουμε πολλά κοινά με αυτούς, εκτός απ ότι πωλούνται παντού οι ίδιες μάρκες;

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                C 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  @driver-m πολύ ωραία τα λες, το 207 βγάζει άνετα μέχρι 450.000 χλμ με τον 90 Άρι κινητήρα. Σίγουρα θα χρειαστείς μια φορά τουλάχιστον φλάντζα και θα σου βγει κοντά στα 700 ευρώ. Έπειτα από αυτό εάν κάνεις και καλό καθαρισμό από κατακαθησεις αλλάξεις τσιμοθχακια και ελατήρια βαλβίδων άνετα τα βγάζει αυτά τα χιλιομετρα. Φτάνει και τα 600. Στον αισθητήρα λ θα έχεις σίγουρα θέμα και σου προτείνω να αγοράσεις μονο τον αυθεντικό όσο και αν κοστίζει.

                                  Κατά τα άλλα η άποψη μου είναι όπως σε βλέπω να έχεις μια σχετική άνεση να αγοράσεις πριν χάσει πολύ αξία το 207 ένα μικρό υβριδικό πόλης, ή. Mild hybrid. Έρχεται και το νέο swift. Αν το δώσεις 7-8Κ το 207 με λίγα χιλιόμετρα και βάλεις αλλά 7-8εισαι μια χαρά.

                                  Για τα αμορτισέρ ειδικά στα psa πάντα βγάζουν τέλεια αποτελέσματα στα ΚΤΕΟ αλλά είναι πολύ πιο κάτω από την αρχική τους κατάσταση. Απλά τα μηχανήματα τους δεν το καταλαβαίνουν.
                                  Υ.γ
                                  Πάρε οποίο θες απλά το swift είναι το φθηνότερο συνήθως για αυτό το λέω.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dublin last edited by

                                    Διάβασα κάτι άρθρα για την ηλεκτροκίνηση, όλοι οι Ευρωπαίοι θα είναι έτοιμοι μέχρι το 2030.

                                    Ξηρού τύπου μπαταρίες θα μπουν στην αγορά γύρω στο 28 έως 30.

                                    To ID2 θα βγάλει η VW το 26 και υπολογίζουν 23.000€.

                                    storm 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      driver-m @lap last edited by

                                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @driver-m πολύ ωραία τα λες, το 207 βγάζει άνετα μέχρι 450.000 χλμ με τον 90 Άρι κινητήρα. Σίγουρα θα χρειαστείς μια φορά τουλάχιστον φλάντζα και θα σου βγει κοντά στα 700 ευρώ. Έπειτα από αυτό εάν κάνεις και καλό καθαρισμό από κατακαθησεις αλλάξεις τσιμοθχακια και ελατήρια βαλβίδων άνετα τα βγάζει αυτά τα χιλιομετρα. Φτάνει και τα 600. Στον αισθητήρα λ θα έχεις σίγουρα θέμα και σου προτείνω να αγοράσεις μονο τον αυθεντικό όσο και αν κοστίζει.

                                      Κατά τα άλλα η άποψη μου είναι όπως σε βλέπω να έχεις μια σχετική άνεση να αγοράσεις πριν χάσει πολύ αξία το 207 ένα μικρό υβριδικό πόλης, ή. Mild hybrid. Έρχεται και το νέο swift. Αν το δώσεις 7-8Κ το 207 με λίγα χιλιόμετρα και βάλεις αλλά 7-8εισαι μια χαρά.

                                      Για τα αμορτισέρ ειδικά στα psa πάντα βγάζουν τέλεια αποτελέσματα στα ΚΤΕΟ αλλά είναι πολύ πιο κάτω από την αρχική τους κατάσταση. Απλά τα μηχανήματα τους δεν το καταλαβαίνουν.
                                      Υ.γ
                                      Πάρε οποίο θες απλά το swift είναι το φθηνότερο συνήθως για αυτό το λέω.

                                      Καταρχας σου βγαζω το καπελο γιατι εχεις μεγαλη γνωση για το 207 και τον κινητηρα αυτα.
                                      Φλατζα αλλαξα στην 4ετια λογω της γνωστης μικρης διαρροης απο σφαλμα στην κατασκευη. Εκτοτε εχουν περασει 11 χρονια και σχεδον 130.000 χλμ και δεν εχει την παραμικρη διαρροη. Παντα με καλο ζεσταμα και παραφλου ποιοτικα (total glacelf) με αλλαγη ανα 3ετια. Αυτα μου ειχε προτεινει ο μαστορας τοτε για να αντεξει η νεα φλατζα, αυτα τηρω ευλαβικα και προς παρον αισθανομαι δικαιωμενος. 450 ευρω ειχα δωσει τοτε για αλλαγη παντως μαζι εννοειται με πλανισμα και αντλια νερου. Ολα γνησια. Τωρα σιγουρα θα'ναι παραπανω βεβαια.
                                      Αμορτισερ ελεγα για την Ε90 μου οτι ειναι αριστα. Στο 207 αλλαξα στις 145.000 χλμ κι εβαλα kyb excel g. Δεν τρελαθηκα κιολας αφου ειναι ψιλοσκληρα αλλα την κανουν τη δουλεια τους.
                                      Και δευτερο λ αλλαξα πριν 5 χρονια με bosch aftermarket και κοστος 50-60 ευρω (ο εργοστασιακος ηθελε τα τριπλα και βαλε). Κανενα θεμα εκτοτε.
                                      Και πολλαπλασιαστη εχω αλλαξει 2 φορες, εναν ngk κι εναν hitachi που εχω ακομα. Κανα 80αρι ευρω εκανε εκαστος. Αυτα εχω αλλαξει στις 170.000 μαζι με τρομπα βενζινης που ειναι αναλωσιμο πριν καμια 30αρια χιλιαδες χλμ κι εναν αισθητηρα μαπ και φυσικα ιμαντα χρονισμου 3 φορες και προφανως λαστιχα και φρενα. Περα απ'τη φλατζα, ολα τ'αλλα ειναι αναλωσιμα και το κοστος τους ηταν πολυ μικρο και σε ανταλλακτικα και σε εργατικα. Νομιζω ειναι πολυ καλα για μια εταιρεια που θεωρειται απο καποιους σαν αναξιοπιστη, ενω το αμαξακι το απολαμβανω καθημερινα αφου και για τα σημερινα δεδομενα θεωρω οτι ειναι πολυ ποιοτικο, ευρυχωρο και καλο στο δρομο. Γι'αυτο και λεω εντελως ειλικρινα οτι δεν βρισκω το λογο να το αποχωριστω με 4-5 χιλιαρικα μαξ (τα 7 που λες ειναι παρα πολλα, τα rc παιζουν στα χρηματα αυτα) για να δωσω αλλα 15 για κατι σχεδον αντιστοιχο με αρκετα καλυτερη καταναλωση αν μιλαμε για κανα γιαρις υβριδικο ή ουτε καν αυτο αν μιλαμε για κανα 1000αρι τουρμπακι.
                                      Οσο αντεξει λοιπον και πιστευω θ'αντεξει αρκετα μεχρι να ωριμασουν τα ηλεκτρικα, να μπορουμε να παμε κι ενα μακρινο ταξιδι σαν ανθρωποι και να προχωρησω σε καποια νεα αγορα. Με λιγα λογια οταν ερθει η ωρα θα παρω κατι να με καλυπτει για τη χρηση που εχω τωρα τα 2 μου αυτοκινητα και να κρατησω την Ε90 στο γκαραζ μου σαν τον Kλιντ Ιστγουντ με το γκραν τορινο του (προφανως καμια σχεση σε αξια και συλλεκτικοτητα, αλλα για τον καθενα μας μπορει καποια συγκεκριμενη λαμαρινα να εχει μια αλφα συναισθηματικη αξια κι ας μην ειναι και τιποτα το ιδιαιτερο αντικειμενικα).

                                      Μακαρι λοιπον σε καμια 5ετια να εχουμε πιο ολοκληρωμενα ηλεκτρικα αν και οι υποδομες μας σαν χωρα ειμαι βεβαιος οτι θα παραμεινουν χαοτικα πισω σε σχεση με την υπολοιπη ΕΕ. Ιδιως με τη Δανια που αναφερθηκε, η οποια ομοιοτητα, αν τυχον υπαρχει, θα ειναι εντελως συμπτωματικη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        andya3 last edited by

                                        Έχουν και οι πλούσιες Κεντρο-Ευρωπαικές χώρες ποσοστά πληθυσμού με μικρότερα εισοδήματα που θα δυσκολευτούν να πάρουν ηλεκτρικό.
                                        Οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να μειωθούν οι τιμές. Και θα ευνοηθούμε κι εμείς οι φτωχότεροι. Μην τα βλέπουμε όλα μαύρα.

                                        Η βασική μας διαφορά θα είναι ότι ο Γερμανός πχ θα μπορεί να παίρνει το Id3 κι εμείς το μικρότερο και φθηνότερο Id2 Αλλά και τώρα αναλογικά κάπως έτσι δεν είναι η κατάσταση με τα θερμικά?

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Ααα πολύ καλές τιμές.

                                          Τώρα έχω εγώ απορίες.

                                          Ο λ της bosch σου λειτουργεί σωστά; Πολύ ενδιαφέρον αυτό!!!! Αλλάζει τα δεδομένα που ξέρω. Σε ότι συζητήσεις έχω κάνει όλοι λένε πως έχουν ακούσει πως σε κάποιους πιάνει ο bosch αλλά σε όσους εχω ρωτήσει σε συζητήσεις και σε συνεργία ποτέ δεν τους κάθετε καλά ο bosch, μετά λίγο καιρό ξαναβγαζει θέμα, anti-pollution fault κτλ. Είσαι λοιπόν από αυτούς που η φήμη επιβεβαιώνεται!!!!

                                          Ερωτηση δεύτερη. Συζητούσα με παλικάρι και λέγαμε για τα kyb excel g και δεν ξέραμε αν τελικά φτάνουν τα εργοστασιακά. Τελικά δεν τα φτάνουν, τι να βάλει;

                                          Όταν όλα θα γίνουν ηλεκτρικά θα έχει κάποια αξία η bmw. Το πιστεύω. Δεν ξέρω απλα αν σε βολεύει λόγω του ότι θα έχεις γκαράζ άρα άνετα φορτίζεις ηλεκτρικό

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            driver-m @andya3 last edited by

                                            @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Έχουν και οι πλούσιες Κεντρο-Ευρωπαικές χώρες ποσοστά πληθυσμού με μικρότερα εισοδήματα που θα δυσκολευτούν να πάρουν ηλεκτρικό.
                                            Οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να μειωθούν οι τιμές. Και θα ευνοηθούμε κι εμείς οι φτωχότεροι. Μην τα βλέπουμε όλα μαύρα.

                                            Η βασική μας διαφορά θα είναι ότι ο Γερμανός πχ θα μπορεί να παίρνει το Id3 κι εμείς το μικρότερο και φθηνότερο Id2 Αλλά και τώρα αναλογικά κάπως έτσι δεν είναι η κατάσταση με τα θερμικά?

                                            To θεμα ειναι τι ποσοστο του πληθυσμου στις σοβαρες χωρες της ΕΕ ειναι σε τετοια κατασταση και τι ποσοστο ειναι εδω. Προφανως σε ολες τις χωρες υπαρχει φτωχος κοσμος που δεν εχει να δωσει 30-40 χιλιαρικα για ενα πληρως ηλεκτρικο αυτοκινητο και καππιοι μπορει να μην εχουν ουτε γενικα για ιδιωτικο μεσο και να κινουνται με τα μεσα μεταφορας, απλα στην Ελλαδα η συντριπτικη πλειοψηφια του πληθυσμου αδυνατει και θα αδυνατει (αφου ολα πανε κατα διαολου χωρις καμια αχτιδα προοδου) να δωσει τοσα χρηματα για ενα συγχρονο αυτοκινητο ενω πχ στη Δανια, μιας κι αναφερθηκε, ο μεσος μισθωτος βγαζει οσο κοστιζει ενα τετοιο αυτοκινητο το χρονο. Εδω ο μεσος μισθωτος δεν βγαζει ουτε το 1/3.

                                            Οποτε για την Ελλαδα βλεπω η ηλεκτροκινηση, τουλαχιστον σε μαζικο βαθμο, να παραμενει στο περιθωριο για 10+ χρονια, εκτος κι αν γεμισουμε τιποτα κινεζικα ρημαδια των 5-6 χιλιαδων ευρω με τελικη ταχυτητα τα 60χλμ ανα ωρα κι αυτονομια 100 χιλιομετρων. Κατι σαν αμι αλλα απ'τα lidl.
                                            Αν εννοουμε αυτο ως επικρατηση της ηλεκτροκινησης, εγω το θεωρω ως μεσαιωνα κυριολεκτικα αφου θα γεμισει ο δρομος αστεια οχηματα που θα θυμιζουν κατι τρικυκλα robin του 80.
                                            Ελπιζω να μην καταντησουμε εκει γιατι αν ειναι ετσι, χιλιες φορες παλαιοτερα αλλα ασφαλη και ποιοτικα οχηματα παρα οχηματα με μηδενικη ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια με μονο προσον τον ηλεκτροκινητηρα.

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 312
                                            • 313
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 906
                                            • 907
                                            • 314 / 907
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr