-
Για το αν συμφέρει υγραέριο ή φυσικό αέριο, διάβασε τη δοκιμή που αντικατοπτρίζει πλήρως τη γνώμη μου για τα δύο καύσιμα τη δεδομένη χρονική στιγμή.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ταξιδευτή σοβαρεψου. Επιστήμονας είσαι..... Με τρελαίνει όταν βγάζεις τέτοια συμπεράσματα.
Τα δεδομένα είναι επαρκή...
-
Το καλύτερο mild hybrid από άποψη λειτουργίας/οικονομίας το έχει το golf.
Και μην ακούσω ότι είμαι προκατειλλημένος, διαβάστε δημοσιεύματα μόνοι σας και βγάλτε τα συμπεράσματά σας... -
Λόγω dsg που αλλάζει νωρίς σχέση. Της ford το ηλ μοτέρ γυρίσει ως τον κόφτη του θερμικού. Το vw το κάνει αυτό;
-
Όχι βέβαια. Το σκεπτικό του mhev στο golf είναι να βοηθάει το μοτέρ σε χαμηλές στροφές για οικονομία και για να αντιμετωπίσει το turbo lag.
Άμα μπει το turbo τι έχει να προσφέρει το σκατούλι η μπαταρία? Στις αλλαγές καθαρίζει το dsg τι να κάνει κι εκεί η μπαταρία? -
20% σε ένα σημερινό βενζινοκίνητο σημαίνει 1.5λτ μεχρι και 2λτ στα 100χλμ.
Προφανώς εκτός απ τον Λαπ δεν υπάρχει άλλος άνθρωπος να το ισχυριστεί αυτό.
Τόση είναι η διαφορά καταναλωσης που έχει π.χ. το ΠΛΗΡΩΣ υβριδικο ΤΟΥΟΤΑ με το ίδιο συμβατικό...Ο Λαπ επιμένει επειδή "αυταπαταται" για κάποιους λόγους:
- Συγκρίνει το ατμοσφαιρικό 1.200αρι του με τα τούρμπο που έχουν +50% επιδόσεις.
(Το ατμοσφαιρικό Φιατ 1.2λτ του 2001 είχε κάτω από 6λτ μέση κατανάλωση) - Συγκρίνει ένα σούπερ μίνι πόλης με κροσοβερ μισή ή μία κατηγορία μεγαλύτερα
- Συγκρίνει μόνο την οδήγηση από φανάρι σε φανάρι και μεταξύ πάρκινγκ. Μόνο που μια εργάσιμη εβδομάδα έτσι συμπληρώνει 100χλμ μετακινήσεων, όσα μισή ώρα οδήγησης στον αυτοκινητοδρομο...
- Συγκρίνει το ατμοσφαιρικό 1.200αρι του με τα τούρμπο που έχουν +50% επιδόσεις.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
20% σε ένα σημερινό βενζινοκίνητο σημαίνει 1.5λτ μεχρι και 2λτ στα 100χλμ.
Προφανώς εκτός απ τον Λαπ δεν υπάρχει άλλος άνθρωπος να το ισχυριστεί αυτό.Δεν βγαίνουν τα μαθηματικά, σωστά. Δηλαδή αν το scross mild μου βγάζει 7 στην πόλη, το ίδιο μοτέρ με τα 140 είχε 9 στις ίδιες συνθήκες?
Λίγο πολύ.
Η λογική λέει ότι τα mild hybrid, είναι περισσότερο ρυθμισμένα για τις συνθήκες του πρωτοκόλλου wltp παρά για πραγματική οικονομία. -
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
20% σε ένα σημερινό βενζινοκίνητο σημαίνει 1.5λτ μεχρι και 2λτ στα 100χλμ.
Προφανώς εκτός απ τον Λαπ δεν υπάρχει άλλος άνθρωπος να το ισχυριστεί αυτό.Δεν βγαίνουν τα μαθηματικά, σωστά. Δηλαδή αν το scross mild μου βγάζει 7 στην πόλη, το ίδιο μοτέρ με τα 140 είχε 9 στις ίδιες συνθήκες?
Λίγο πολύ.
Η λογική λέει ότι τα mild hybrid, είναι περισσότερο ρυθμισμένα για τις συνθήκες του πρωτοκόλλου wltp παρά για πραγματική οικονομία.Έτσι ακριβώς όπως το έγραψες, απλά και ωραία.
-
@antonakis said in [Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs
Δεν βγαίνουν τα μαθηματικά, σωστά. Δηλαδή αν το scross mild μου βγάζει 7 στην πόλη, το ίδιο μοτέρ με τα 140 είχε 9 στις ίδιες συνθήκες?
Λίγο πολύ.Για ~100χλμ. μέσα σε πόλη (διαδρομές από Χίλτον στην Αθήνα έως Ν.Φιλαδέλφεια και Αγ.Παρασκευή,Βριλήσσια) περνώντας από Κηφισίας,Μεσογείων,Κατεχάκη,Αλεξάνδρας,Γαλατσίου,Καποδιστρίου/Παπανικολή,Αγ.Ιωάννου,Λ.Δεκελείας κ.τ.λ. μηδένισα το κοντέρ και κατάφερα με Scross allgrip 140hp να γράψω στο mode sport κυρίως, 6,4-6,5 με οικονομική,όχι όμως extreme προσεκτική οδήγηση.Μιλάμε για καθημερινές (εκτός από ένα Φιλαδέλφεια-Βριλήσσια,που ήταν μια Κυριακή).
Στα μικτά 20.000χλμ είχα 7-7,1.Μιλάμε για τετρα,turbo βενζίνη.Γενικά,τα Σουζούκια βενζίνα πετυχαίνουν καλές καταναλώσεις, -στυλ mildhybrid των υπόλοιπων-,λόγω βάρους.Γι αυτό και το swift ως suzuki μικρό,ελαφρύ,mehv σε ορισμένες συνθήκες πλησιάζει κατανάλωση αμιγώς υβριδικών.
-
Το πρωτόκολλο wltp είναι πολύ ρεαλιστικό για τον μέσο οδηγό.... Δείτε τι είναι.
Κατά τα άλλα
Εδώ έχει στοιχεία για το σημερινο swift στην βάση δεδομένων του spitmonitor
Min. Med. Max.
216 Gasoline 3,64-5,77- 9,15
71 Hybrid Gasol. (Mild hybrid 12v)3,91- 5,37 - 7,57Είναι εμφανές και από έναν μέσο όρο ιδιοκτητών πως τα mild hybrid στις συνθήκες που έχουν υψηλή κατανάλωση δηλαδή στις συνθήκες που ζητούν φορτίο από τον κινητήρα έχουν έως και 20% καλύτερη κατανάλωση.
Τουλάχιστον για το swift μην ακούς ανθρώπους που έχουν εμμονές και είναι γραφικοί. Αστους στην τρέλα τους. Ρώτα τους φυσιολογικούς
Edit:. Για το s cross
150 Gasoline 4,73 6,86 11,01
45 Hybrid Gasoline (mild hybrid 48v) 5,02 6,17 8,04 -
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
20% σε ένα σημερινό βενζινοκίνητο σημαίνει 1.5λτ μεχρι και 2λτ στα 100χλμ.
Προφανώς εκτός απ τον Λαπ δεν υπάρχει άλλος άνθρωπος να το ισχυριστεί αυτό.Δεν βγαίνουν τα μαθηματικά, σωστά. Δηλαδή αν το scross mild μου βγάζει 7 στην πόλη, το ίδιο μοτέρ με τα 140 είχε 9 στις ίδιες συνθήκες?
Λίγο πολύ.
Η λογική λέει ότι τα mild hybrid, είναι περισσότερο ρυθμισμένα για τις συνθήκες του πρωτοκόλλου wltp παρά για πραγματική οικονομία.Έτσι ακριβώς όπως το έγραψες, απλά και ωραία.
Δες το ποστ μου μήπως και μάθεις από νέες τεχνολογίες
-
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
20% σε ένα σημερινό βενζινοκίνητο σημαίνει 1.5λτ μεχρι και 2λτ στα 100χλμ.
Προφανώς εκτός απ τον Λαπ δεν υπάρχει άλλος άνθρωπος να το ισχυριστεί αυτό.Δεν βγαίνουν τα μαθηματικά, σωστά. Δηλαδή αν το scross mild μου βγάζει 7 στην πόλη, το ίδιο μοτέρ με τα 140 είχε 9 στις ίδιες συνθήκες?
Λίγο πολύ.
Η λογική λέει ότι τα mild hybrid, είναι περισσότερο ρυθμισμένα για τις συνθήκες του πρωτοκόλλου wltp παρά για πραγματική οικονομία.Κατάλαβες πως το ίδιο πράγμα λέμε;
Μόνο ο Λαπ ισχυρίζεται πως είναι 20% (1μισι με 2λτ) οικονομικοτερο ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ mild hybrid από τον ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ/ΜΟΝΤΕΛΟ χωρίς mild.
Το οποίο είναι υπερβολή.
Στην πραγματικότητα κατά μέσο όρο το mild hybrid θα εξοικονομίσει μισό λίτρο (ίσως και λίγα δεκαδικά παραπάνω στο πηξιμο της κίνησης).Στο αμάξι που οδηγεί ο Λαπ μπορεί όντως να βλέπει τεράστια οικονομία που τον ξεγελά και γενικεύει έναν κανόνα που δεν ισχύει για τα υπόλοιπα μοντέλα.
Δεν είναι αντικειμενικο σημείο αναφοράς ένα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ελαφρύ σούπερ μίνι όπως το Swift.
(Που κι εκεί, αν οδηγούσε το 1.2λτ χωρίς mild, πάλι κοντά στο μισό λίτρο θα ήταν η διαφορά.)Ακόμη και στα υπόλοιπα αρκετά οικονομικά μοντέλα της Σουζουκι, π.χ. με τον τούρμπο 1.4λτ οι mild hybrid εκδόσεις εξοικονομούν αρκετά κάτω από 10%, καμιά σχέση με το 20%, το οποίο το φτάνουν μόνο οι full hybrid εκδόσεις (με αντίστοιχη απώλεια επιδόσεων σε σύγκριση με τους τούρμπο του ίδιου μοντέλου)
Ακόμη και τα νούμερα που δημοσιεύει ο Λαπ, σε ποσοστό % αυτό λένε.
Τώρα γιατί ο Λαπ επιμένει να παίρνει προσωπικά το θέμα, να γράφει χαρακτηρισμούς κλπ. δικό του πρόβλημα.
Οι αριθμοί δεν αλλάζουν. -
Δες το ποστ μου πιο πάνω για το s cross. Turbo 1,4. Στις συνθήκες της μέγιστης κατανάλωσης έχουν έως και 20% εξοικονόμηση όπου δηλαδη χρειάζεται φορτίο ο κινητήρας.
Λοιπόν η αλήθεια είναι μία. Όπως την αναφέρουν και τα εργοστάσια. Σε περιπτώσεις υψηλής κατανάλωσης και φορτίου κυρίως δηλαδή στην πόλη η εξοικονόμηση είναι έως και 20%. Στον μέσο όρο είναι ελάχιστη και μη σημαντική και στο ταξίδι μηδενική. Το έχουμε πει ίσα με χίλιες φορές. Όλα τα άλλα είναι απλά να 'χαμε να λέγαμε. Εσάς περίμεναν τα εργοστάσια να ανακαλύψετε από τον καναπέ σας το μέγα μυστικο και το ότι μας κοροϊδεύουν.
Ερώτηση προς τους γνώστες. Τον βαθμό οφέλους της συγκεκριμένης τεχνολογίας ως προς το κόστος της το γνωρίζετε; Το έχετε ψάξει έστω για πέντε λεπτά;
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μόνο ο Λαπ ισχυρίζεται πως είναι 20% (1μισι με 2λτ) οικονομικοτερο ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ mild hybrid από τον ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ/ΜΟΝΤΕΛΟ χωρίς mild.
Το οποίο είναι υπερβολή.Πες μου ειλικρινά σου βγαίνει εκ φύσεως να παράγεις προπαγάνδα ή το κανείς από κεκτημένη ταχύτητα;
Τι λέω ακριβώς;....για πες μου να μάθω και εγώ. -
Το Vitara pro fl 1.4 boosterjet βγάζει 140 ίππους χωρίς moufahybrid. Έχει απ' όσο βλέπω σε ένα test 127 g/km Co2 (κατα NEDC)
Το Vitara fl 1.4 boosterjet έχει 129 ίππους, έχει moufohybrid και 111 g/km Co2 κατά NEDC.
Η διαφορά στην κατανάλωση υπέρ του 2ου λοιπόν δεν έχει να κάνει μόνο με την προσθήκη του (μούφο)hybrid συστήματος αλλά και με το γεγονός ότι ο κινητήρας φιμώθηκε όπως μαρτυρούν οι λιγότεροι ίπποι και ρύποι του..
-
Και αυξήθηκε το βάρος του.... Ενώ μέρος των ίππων που έχασε το κερδίζει από το σύστημα σε χαμηλότερες στροφές. Κάπου στου 4 ίππους.
Οι διαφορές είναι ότι άλλαξαν την χαρτογράφηση για να συμβαδίζει το θερμικό με το ηλ μοτέρ το οποίο δεν είναι τόσο εξελιγμένο όσο της Φορντ που γυρίζει μέχρι τον κόφτη του θερμικού
-
75 ολόκληρα κιλά..
-
@mastoras78 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
75 ολόκληρα κιλά..
Χοντρικά στα ίσα είναι η οποία μείωση από τους ίππους με το βάρος όσον αφορά την κατανάλωση..
Στο δικό μου το πικ της ροπής είναι στις 4400 Σαλ στο fl στις 2900 σαλ. Το ηλ μοτέρ γυρίζει μέχρι τις 3000 Σαλ. Οπότε βλέπεις πως τα χαρτογράφησαν έτσι ώστε να παίρνουν τα μέγιστα από τον συνδιασμό των δύο μοτερ
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@mastoras78 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
75 ολόκληρα κιλά..
Χοντρικά στα ίσα είναι η οποία μείωση από τους ίππους με το βάρος όσον αφορά την κατανάλωση
Ούτε μια στο εκατομμύριο... 11 ίπποι για 75 κιλά βάρος. Η κατανάλωση μειώθηκε κυρίως από την καινούργια ήπια χαρτογράφηση
-
@mastoras78 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@mastoras78 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
75 ολόκληρα κιλά..
Χοντρικά στα ίσα είναι η οποία μείωση από τους ίππους με το βάρος όσον αφορά την κατανάλωση
Ούτε μια στο εκατομμύριο... 11 ίπποι για 75 κιλά βάρος. Η κατανάλωση μειώθηκε κυρίως από την καινούργια ήπια χαρτογράφηση
Ρε συ οι ίπποι είναι στον κόφτη, θα ίσχυε αυτό μόνο αν γυρνούσαν στον κόφτη. Σε συγκεκριμένες στροφές που κινούμαστε ολοι το ηλ μοτέρ συμπληρώνει την ιπποδύναμη και την ροπή που λείπει συν το έξτρα βάρος.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά