-
@zulmardis said in Citroen Ami:
Το θέμα είναι πως αν το AMI είχε όλες τις ανέσεις που προαναφέρθηκαν, πολύ πιθανόν να μην το αγόραζα, γιατί απλά θα έλεγα εγώ και πολλοί άλλοι, γιατί να μην πάρω ένα κανονικό αυτοκίνητο με λίγα χρήματα παραπάνω. Αυτό που θέλω να πω είναι η απλή κατασκευή του με κέρδισε, τι να το κάνω το κανονικό αυτοκίνητο που συνεχεία συνεργείο και service θέλει?
Στο AMI αν πιάνει λίγο το χέρι σου το κάνεις βίδες. If you get the pointΚαμία άνεση που αναφέρθηκε δεν θέλει extra service/συντήρηση εκτός από το a/c που χρειάζεται για λόγους υγιεινής να αλλάζεις το φίλτρο .
Σίγουρα όλα αυτά θα αύξαναν την τιμή αλλά και πάλι δεν θα πήγαινες "με λίγα παραπάνω" σε κανονικό αυτοκίνητο γιατί όπως λέτε: παρκάρει παντού / δεν έχει τκ/ το οδηγάς απο τα 16/ δεν έχει service κτλ.
Ποια κατασκευή του σε κέρδισε?
Δηλαδή το πήρες επειδή είναι Σπαρτιάτικο ?
-
@yem said in Citroen Ami:
Δηλαδή το πήρες επειδή είναι Σπαρτιάτικο ?
Άλλο και τούτο πάλι.
Γαλλικό δεν είναι; Τι λέμε τόσες σελίδες και πόστς;
-
@vagkirk said in Citroen Ami:
Βρε @cruiser τι σχέση έχει το παλιό citroen ami που έβαλες παραπάνω με το νέο ami ;
Εν τω μεταξύ δεν ξέρω τι πάιζει με τα ηλεκτρικά ποδήλατα αλλά αυτό το Honda που ανέβασε ο @dublin στα 735 ευρώ μου φανηκε καταπληκτικό , σαν μηχανάκι , πολύ ωραία και πρακτική σχεδιάση και φαίνεται στιβαρή κατασκευή.
Ξαναλέω μπορεί να κάνω λάθος - υστερεί ίσως σε απόδοση και αυτονομία το Honda ; - αλλά επειδή τις προάλλες ήμουν στον Κωτσόβολο και είδα κάτι ποδήλατα που είχε με έπιασαν τα γέλια με τις τιμές που είχαν για αυτό που έβλεπα μπροστά μου.
https://www.kotsovolos.gr/gaming-gadgets/ilektrika-patinia-podilata/ilektrika-podilata
Δεν έχει θέμα στο φόρουμ το παλιό Αμί.
Αρα λογικά μπήκε εδώ...
-
Πάντως εγώ βλέπω κάθε μέρα και περισσότερα.
Το μεσημέρι κατεβαίναμε την Μεσογείων μαζί με ένα που είχε ένα 2 στην πόρτα και αεροτομή στο πίσω μέρος στην οροφή...
Το βράδυ συναντήθηκα στην Κηφισιά με ένα άλλο αντίθετα ερχόμενο με τα λέντ αναμένα...
Ο,τι και να λέτε...
Κυκλοφορούν ανάμεσα μας...
-
@criuser said in Citroen Ami:
@vagkirk said in Citroen Ami:
Βρε @cruiser τι σχέση έχει το παλιό citroen ami που έβαλες παραπάνω με το νέο ami ;
Εν τω μεταξύ δεν ξέρω τι πάιζει με τα ηλεκτρικά ποδήλατα αλλά αυτό το Honda που ανέβασε ο @dublin στα 735 ευρώ μου φανηκε καταπληκτικό , σαν μηχανάκι , πολύ ωραία και πρακτική σχεδιάση και φαίνεται στιβαρή κατασκευή.
Ξαναλέω μπορεί να κάνω λάθος - υστερεί ίσως σε απόδοση και αυτονομία το Honda ; - αλλά επειδή τις προάλλες ήμουν στον Κωτσόβολο και είδα κάτι ποδήλατα που είχε με έπιασαν τα γέλια με τις τιμές που είχαν για αυτό που έβλεπα μπροστά μου.
https://www.kotsovolos.gr/gaming-gadgets/ilektrika-patinia-podilata/ilektrika-podilata
Δεν έχει θέμα στο φόρουμ το παλιό Αμί.
Αρα λογικά μπήκε εδώ...
Όχι δεν εννοούσα αυτό,
αλλά ως προιόν σε σχέση με το πρώτο ΑMI που ήταν ένα ένα πιο κυριλέ και ευρύχωρο 2CV για τις μεγαλουπόλεις.
Δεν έχει καμία σχέση ο πλαστικός αυτός κουβάς για να φέρνει αυτό το όνομα.
Αν ήταν το νέο ami ένα ευφάνταστο εμφανισιακά και χωροταξικά ηλεκτρικό αμαξάκι στην κατηγορία του iQ και του smart ή ακόμα και mini τότε θα μπορούσαμε κάπως να το συνδέσουμε με τον προκάτοχο του. -
@dublin βγαίνει και σε νανοκινητικότητα.
Τουλάχιστον αυτό θα το αγοράσεις;
Υ.γ Έλα σε πειράζω. Εγώ το λέω θα το αγόραζα σε νησί ή επαρχιακή πόλη ή χωριό. Αν και υπάρχουν και άλλα καλά
-
Ακολουθεί review για το AMI :
Είχα ένα τέτοιο όταν ήμουν μπέμπης.. Κοκκάλινο απέξω, σιδερένιο frame με πετάλια, μπλέ και ασήκωτο. Στο μικρότερο μου αδερφό είχανε πάρει τρίκυκλο ποδηλατάκι και κυνηγιόμασταν σε όλο το σπίτι ποιός θα περάσει τον άλλο. Διαμέρισμα 50 τμ τότες, περνάγαμε τις δύο εσωτερικές πόρτες από άκρη σε άκρη και κάναμε το γύρο από τις ανοιχτές μπαλκονόπορτες (τότε που οι μανάδες "αέριζαν" το σπίτι και κινδυνεύαμε από υποθερμία, για αυτό και μέσα φοράγαμε το μπουφάν της chevignon με την πάπια του Νίλς Χόλγκερσον στην πλάτη) έναν κύκλο δηλαδή με τέσσερις πύλες.
Έ το g@midi το τρίκυκλό ήταν πολύ ελαφρύτερο και αν και ήμουν (ακόμα τότε)μεγαλύτερος και πιο δυνατός έτρωγα σκόνη από τον μικρό που ξεπεταγόταν μπροστά στο 0-5χλμ.. προσπαθούσα να του βγώ στο slipstream να τον περάσω αλλά τελείωνε η μικρή ευθεία του διαδρόμου και έσκαγα μετωπική στον τοίχο(πάντα). Για αυτό άλλωστε και όταν το είδα σε μια αποθήκη κάμποσα χρόνια μετά(και πρίν πχια) είχε απομείνει μόνο ο σκελετός. Να σημειώσω ότι έτσι που είχα κάνει τους τοίχους το τέλος κάθε session συνοδευόταν από παντοφλιές!
Το αποτέλεσμα ήταν να τις αρπάζει(πάντα) ο μικρός από τα νεύρα μου επειδή δεν του επέτρεπα να χάνω και εγώ με τη σειρά μου από τους γονείς(πάντα, ω τι προτότυπο) γιατί ο μικρός γκάριζε που τις έτρωγε
Ηθικό δίδαγμα.. μακριά από τέτοια οχήματα του διαόλου ! Πόνος για εσάς, την οικογένεια σας και παιδικά τραύματα τα έχετε στο τσεπάκι
-
Φαντάζομαι τα ξύλινα έπιπλα ήταν στην εντέλεια χωρίς ίχνος χτυπημάτων.
Κάτι σε Montoya μου θυμίζεις και ο μικρός σε Barichelo.
-
@criuser said in Citroen Ami:
Πάντως εγώ βλέπω κάθε μέρα και περισσότερα.
Το μεσημέρι κατεβαίναμε την Μεσογείων μαζί με ένα που είχε ένα 2 στην πόρτα και αεροτομή στο πίσω μέρος στην οροφή...
Το βράδυ συναντήθηκα στην Κηφισιά με ένα άλλο αντίθετα ερχόμενο με τα λέντ αναμένα...
Ο,τι και να λέτε...
Κυκλοφορούν ανάμεσα μας...
Αυτονε με το 2 και την αεροτομη τον πετυχα κι εγω στη Λαυριου. Ειναι πολλοι!!!!
-
@spi_duster said in Citroen Ami:
@criuser said in Citroen Ami:
Πάντως εγώ βλέπω κάθε μέρα και περισσότερα.
Το μεσημέρι κατεβαίναμε την Μεσογείων μαζί με ένα που είχε ένα 2 στην πόρτα και αεροτομή στο πίσω μέρος στην οροφή...
Το βράδυ συναντήθηκα στην Κηφισιά με ένα άλλο αντίθετα ερχόμενο με τα λέντ αναμένα...
Ο,τι και να λέτε...
Κυκλοφορούν ανάμεσα μας...
Αυτονε με το 2 και την αεροτομη τον πετυχα κι εγω στη Λαυριου. Ειναι πολλοι!!!!
Στη Λαυρίου!!!! Εκεί που όλοι πάνε με 80-120χλμ!!!!
Ρε που μπλέξαμε πάλι;;;;αν δεν υπάρξουν,δυστυχώς που το λέω,νεκροί,δεν θα σταματήσει η μάστιγα.
Από την αστυνομία δεν περιμένω καν να ασχοληθούν με τα δίποδα! -
Και μάλιστα προκάλεσε ένα μεγαλοπρεπές μποτιλιάρισμα όταν καθώς ήταν πίσω από μεγάλο φορτηγό - νταλίκα σε μεγάλη ευθεία έξω από την Παιανία όχι μόνο δε μπορούσε να το προσπεράσει αλλά μεγάλωνε το συνολικό όγκο του αργού όγκου του, καθιστώντας τα υπόλοιπα αμάξια ανίκανα πλέον να προσπεράσουν εμπόδιο συνολικού μήκους 18 - 20μ. Τα αμάξια αυτά( αν μπορούμε να τα λέμε έτσι) θα έπρεπε να κινούνται μόνο σε καθαρά αστικούς δρόμους και αγροτικούς περιφερειακούς στην καλύτερη. Ο οδηγός ενός τέτοιου οχήματος θα έπρεπε να έχει τους ίδιους - πραγματικούς περιορισμούς που θα έπρεπε να έχει ο οδηγός ενός ηλεκτρικού πατινιού. Το ταλέντο του μπορούσε να ξεδιπλωθεί μόνο εκεί που θα κινούνταν μόνο μαζί με αλλα των ιδιων προδιαγραφών οχήματα.
-
@ggab said in Citroen Ami:
@spi_duster said in Citroen Ami:
@criuser said in Citroen Ami:
Πάντως εγώ βλέπω κάθε μέρα και περισσότερα.
Το μεσημέρι κατεβαίναμε την Μεσογείων μαζί με ένα που είχε ένα 2 στην πόρτα και αεροτομή στο πίσω μέρος στην οροφή...
Το βράδυ συναντήθηκα στην Κηφισιά με ένα άλλο αντίθετα ερχόμενο με τα λέντ αναμένα...
Ο,τι και να λέτε...
Κυκλοφορούν ανάμεσα μας...
Αυτονε με το 2 και την αεροτομη τον πετυχα κι εγω στη Λαυριου. Ειναι πολλοι!!!!
Στη Λαυρίου!!!! Εκεί που όλοι πάνε με 80-120χλμ!!!!
Ρε που μπλέξαμε πάλι;;;;αν δεν υπάρξουν,δυστυχώς που το λέω,νεκροί,δεν θα σταματήσει η μάστιγα.
Από την αστυνομία δεν περιμένω καν να ασχοληθούν με τα δίποδα!Αν πάει κάποιος με στην Λ.Λαυρίου 80-120 είναι τρομακτικά επικίνδυνος! Σε δρόμο με όριο 50km/h !!!!!! Κρίμα που η κάμερες είναι απενεργοποιημένες. Η αστυνομία να ασχοληθεί με αυτούς που κάνουν καθημερινά και συστηματικά παραβάσεις του ΚΟΚ θέτοντας σε κίνδυνο κόσμο, ερυθρούς σηματοδότες, παραβάσεις στοπ, προσπέραση σε διπλή διαχωριστική και ου το καθεξής...
Επίσης δυστυχήματα έχουμε λόγο υπερβολικής ταχύτητας και παραβάσεων.Φιλικά πάντα
-
@yem said in Citroen Ami:
@zulmardis said in Citroen Ami:
Το θέμα είναι πως αν το AMI είχε όλες τις ανέσεις που προαναφέρθηκαν, πολύ πιθανόν να μην το αγόραζα, γιατί απλά θα έλεγα εγώ και πολλοί άλλοι, γιατί να μην πάρω ένα κανονικό αυτοκίνητο με λίγα χρήματα παραπάνω. Αυτό που θέλω να πω είναι η απλή κατασκευή του με κέρδισε, τι να το κάνω το κανονικό αυτοκίνητο που συνεχεία συνεργείο και service θέλει?
Στο AMI αν πιάνει λίγο το χέρι σου το κάνεις βίδες. If you get the pointΚαμία άνεση που αναφέρθηκε δεν θέλει extra service/συντήρηση εκτός από το a/c που χρειάζεται για λόγους υγιεινής να αλλάζεις το φίλτρο .
Σίγουρα όλα αυτά θα αύξαναν την τιμή αλλά και πάλι δεν θα πήγαινες "με λίγα παραπάνω" σε κανονικό αυτοκίνητο γιατί όπως λέτε: παρκάρει παντού / δεν έχει τκ/ το οδηγάς απο τα 16/ δεν έχει service κτλ.
Ποια κατασκευή του σε κέρδισε?
Δηλαδή το πήρες επειδή είναι Σπαρτιάτικο ?
Αναφέρθηκαν, η παθητική και ενεργητική ασφάλεια, συστήματα όπως ABS, αερόσακο οδηγού, άνεση κλπ, (σίγουρα πολλά περισσότερα αναλώσιμα απ το AMI) δηλαδή κανονικό αυτοκίνητο με οτι αυτό συνεπάγεται. Αν είχε όλα αυτά θα κόστιζε σχεδόν όσο το Smart ηλεκτρικό, οπότε θα έχανε το όποιο νόημα για ένα απλό και φθηνό όχημα αντί μοτοσικλέτας ή σκούτερ.
Εμένα προσωπικά με κέρδισε η απλότητα του και οικονομία που κάνεις με ένα τέτοιο τετράτροχο. -
@zulmardis said in Citroen Ami:
@ggab said in Citroen Ami:
@spi_duster said in Citroen Ami:
@criuser said in Citroen Ami:
Πάντως εγώ βλέπω κάθε μέρα και περισσότερα.
Το μεσημέρι κατεβαίναμε την Μεσογείων μαζί με ένα που είχε ένα 2 στην πόρτα και αεροτομή στο πίσω μέρος στην οροφή...
Το βράδυ συναντήθηκα στην Κηφισιά με ένα άλλο αντίθετα ερχόμενο με τα λέντ αναμένα...
Ο,τι και να λέτε...
Κυκλοφορούν ανάμεσα μας...
Αυτονε με το 2 και την αεροτομη τον πετυχα κι εγω στη Λαυριου. Ειναι πολλοι!!!!
Στη Λαυρίου!!!! Εκεί που όλοι πάνε με 80-120χλμ!!!!
Ρε που μπλέξαμε πάλι;;;;αν δεν υπάρξουν,δυστυχώς που το λέω,νεκροί,δεν θα σταματήσει η μάστιγα.
Από την αστυνομία δεν περιμένω καν να ασχοληθούν με τα δίποδα!Αν πάει κάποιος με στην Λ.Λαυρίου 80-120 είναι τρομακτικά επικίνδυνος! Σε δρόμο με όριο 50km/h !!!!!! Κρίμα που η κάμερες είναι απενεργοποιημένες. Η αστυνομία να ασχοληθεί με αυτούς που κάνουν καθημερινά και συστηματικά παραβάσεις του ΚΟΚ θέτοντας σε κίνδυνο κόσμο, ερυθρούς σηματοδότες, παραβάσεις στοπ, προσπέραση σε διπλή διαχωριστική και ου το καθεξής...
Επίσης δυστυχήματα έχουμε λόγο υπερβολικής ταχύτητας και παραβάσεων.Φιλικά πάντα
Πολλά δυστυχήματα επίσης συμβαίνουν εξαιτίας υπερβολικά αργών οδηγών που καταφέρνουν να εκνευρίσουν απλούς καθημερινούς οδηγούς που θέλουν να πάνε στη δουλειά τους με απλά σβέλτους ρυθμούς. Είναι το ίδιο επικίνδυνος με τον οδηγό ενός ΑΜΙ που πάει με 35 - 40 στην Λαυρίου και ο οδηγός πχ μιας Χ1 που πάει στην Εθνική με 90 στην αριστερή λωρίδα. Απλά αν στην δεύτερη περίπτωση είναι θέμα μόνο της ανικανότητας του οδηγού, στην πρώτη συνεισφέρει και η ακαταλληλότητα του οχήματος.
Φιλικά πάντα
-
@zulmardis said in Citroen Ami:
@ggab said in Citroen Ami:
@spi_duster said in Citroen Ami:
@criuser said in Citroen Ami:
Πάντως εγώ βλέπω κάθε μέρα και περισσότερα.
Το μεσημέρι κατεβαίναμε την Μεσογείων μαζί με ένα που είχε ένα 2 στην πόρτα και αεροτομή στο πίσω μέρος στην οροφή...
Το βράδυ συναντήθηκα στην Κηφισιά με ένα άλλο αντίθετα ερχόμενο με τα λέντ αναμένα...
Ο,τι και να λέτε...
Κυκλοφορούν ανάμεσα μας...
Αυτονε με το 2 και την αεροτομη τον πετυχα κι εγω στη Λαυριου. Ειναι πολλοι!!!!
Στη Λαυρίου!!!! Εκεί που όλοι πάνε με 80-120χλμ!!!!
Ρε που μπλέξαμε πάλι;;;;αν δεν υπάρξουν,δυστυχώς που το λέω,νεκροί,δεν θα σταματήσει η μάστιγα.
Από την αστυνομία δεν περιμένω καν να ασχοληθούν με τα δίποδα!Αν πάει κάποιος με στην Λ.Λαυρίου 80-120 είναι τρομακτικά επικίνδυνος! Σε δρόμο με όριο 50km/h !!!!!! Κρίμα που η κάμερες είναι απενεργοποιημένες. Η αστυνομία να ασχοληθεί με αυτούς που κάνουν καθημερινά και συστηματικά παραβάσεις του ΚΟΚ θέτοντας σε κίνδυνο κόσμο, ερυθρούς σηματοδότες, παραβάσεις στοπ, προσπέραση σε διπλή διαχωριστική και ου το καθεξής...
Επίσης δυστυχήματα έχουμε λόγο υπερβολικής ταχύτητας και παραβάσεων.Φιλικά πάντα
Η Λαυρίου μετά το Κορωπί και μέχρι το Λαύριο είναι απο τους κορυφαίους δρόμους που έχουμε. Δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση και με διάζωμα στη μέση,χωρίς ίχνος καθίζησης και με σωστές κλίσεις στις στροφές! Το όριο των 50χλμ είναι για γέλια,προφανώς ξεχασμένο. Βέβαια βολεύει όλους αυτούς που θέλουν να κινηθούν εκεί,με ΜΗ κατάλληλα οχήματα,όπως τα ηλεκτρικά πατίνια και το τετράτροχο αμι!
-
Μεγάλη μπουκιά φάε δεν λένε; Στο περιβάλλον μου αρέσει η ιδέα του ami και το σκέφτονται.
-
Είδα σήμερα ένα ami να κινείται στα στενά. Λοιπόν στα στενά δεν με ενοχλησε καθόλου. Μια χαρά πήγαινε. Εντάξει κάπως πιο αργά έφτανε τα 45 χλμ/ώρα αλλά όχι τραγικά αργά, νορμάλ θα έλεγα. Για τα στενά οκ το δέχομαι ως επιλογή. Δεν θα το αγόραζα λόγω αμαξώματος αλλά οκ δέχομαι ότι κάποιος θα το αγοραζε. Είναι πολύ μικρό σχεδόν αστείο. Το κοίταζαν όλοι όπου και αν περνούσε.
Τώρα αν έβγαινε σε κεντρικό δρόμο μάλλον θα είχα τελείως διαφορετική αντίδραση και θα έβριζα
-
Πέτυχα ένα στην Πανεπιστημίου απόψε το εσπέρας. Όντως το κοιτάνε όλοι και παντού. Ήμουν με κάτι που έκανε θόρυβο κύλισης.
-
Μήπως είχες καθαρίσει καλά τα αυτιά σου και σου φάνηκε;
-
Citroen Ami