-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Driver το αιρκρος πήρα εγώ.
Κάνε το μια βόλτα, το αυτόματο ντίζελ, και πες μας μετά αν έχει διαφορά ή όχι.
Απλά το αγόρασα σε μια συγκυρία τον Αύγουστο του '20 με τον κορονοϊό που η ζήτηση είχε πέσει και οι τιμές ήταν κάτω.
Αυτή τη στιγμή ζούμε μια συγκυρία ανάποδη, που η ζήτηση είναι διπλάσια απ όσο μπορούν να παράγουν τα εργοστάσια, κι οι τιμές εκτοξεύτηκαν.
Θα μπορούσα να είχα πάρει και μια αυτοματη Τζουλιετα 19μισι χιλιάρικα απ τα τελευταία κομμάτια. 16μιση χειροκίνητη. Καινούρια.
Και Φόκους 1ο έχω και ήθελα να ξαναπάρω.
21 χιλιάρικα είχε μέχρι την αρχή της συγκυρίας το τουρμπο με όλες τις βελτιώσεις που περιγράφουμε ως "ασήμαντες".
Ακόμη και τους 6 ή 8 αερόσακους που δεν τους αναφέρουμε πλέον, τους θεωρούμε δεδομενους σαν τα ηλεκτρικά παράθυρα, άσχετα αν το 207 σου ίσως έχει μανιβελες πίσω.
21 χιλιάρικα είχε το Φόκους και το 2003 που το πήραμε!
21 χιλιάρικα (με εξτρά το ESP) είχε και το 4κινητο Σουζουκι μου το 2008...Για πολλά χρόνια, όσο η οικονομία ήταν σταθερή, τα αυτοκίνητα συνεχώς βελτιωνόταν χωρίς να αλλάζει αισθητά η τιμή.
Αν συνυπολογίσεις τις, έστω μικροβελτιωσεις σε κάθε τομέα, με σταθερές τιμές και μηδενικό πληθωρισμό ενώ τα εισοδήματα αυξανόταν, στην ουσία τα αυτοκίνητα εκτός από σημαντικα καλύτερα, δυνατότερα, ασφαλέστερα, ομορφότερα, δυνατότερα, μεγαλύτερα, γινόταν ΚΑΙ φθηνότερα!
Επί τουλάχιστον 20 χρόνια.Τώρα άλλαξαν τα πράγματα.
Οι υπήκοοι αυτής της χώρας φαλήρισαν κι άσχετα από το πώς σκέφτεται ή παραμυθιάζεται ο καθένας για το Μένουμε Ευρώπη, πάμε σούμπιτοι για "Βόρεια Αφρική". Οπότε σύντομα η πλειοψηφία θα κυκλοφορεί με υπερτιμημένα 207 κλπ. όπως και οι Αφρικανοί γείτονές μας...
Στην (εργατική) γειτονιά μου "Καινούρια" έχω εγώ που ήμουν μετανάστης και άλλα 3-4 άτομα, απ τις 50 οικογενειες που αποτελούν τη γειτονιά μας. Οι υπόλοιποι μπακατελες 15-17-22 ετών...Να μην τα λέμε κρεμαστάρια λοιπόν τα καινουρια αμάξια, επειδή δεν τα φτάνουμε...
Κάποτε κι ένα τσιπουραδικο ή ταβέρνα ήταν "καθημερινή ρουτίνα" στην επαρχία, όπως κι η καφετέρια. Σήμερα 2 καφέδες, 2 πορτοκαλαδες και μια βάφλα (γιατί οι "πάστες" πλέον είναι μπαναλ) κοστίζουν ένα μεροκάματο (που για το 1/3 του πληθυσμού είναι δυσεύρετο).Κι εξέλιξη της αυτοκίνησης δεν είναι το πολύ πολύ βελτιωμένο αιρκρος μου, ή το προηγμένο γιαρις (κι η Κορόλα, που κι αυτή 21-22 χιλιάρικα κάνει, σημαδιακή τιμή), είναι τα e208 και Phev3008 που είναι έτη φωτός μπροστά.
Άλλο αν εμείς είμαστε πολύ φτωχοί για να τα φτάσουμε.
Και θα μας φτωχυνουν κι άλλο.Παροτι συμφωνω σε οσα λες για την φτωχοποιηση των Ελληνων συνεχιζω να βλεπω παντελη αγνοια για τα αμαξια 15ετιας. Το 207 μου ειναι τριπορτο αλλα και το 5πορτο ηλεκτρικα παραθυρα ειχε. Και το φιατ τεμπρα που'χε ο πατερας μου το 93 ηλεκτρικα παραθυρα ειχε παντου. Eπισης 6 αεροσακους εχει και το 207 ενω το σταρλετ που ειναι 15 χρονια πισω κανεναν. Βλεπεις λοιπον τη διαφορα που εκαναν τα 15 χρονια εκεινα (1992-2007) σε σχεση με το τωρα (2007-2022)? Για να λεγαμε οτινη πορεια ειναι γραμμικη θα επρεπε να εχει εστω καμια 12αρια αεροσακους το σημερινο 208 πχ. Εχει? Αρα ποσο πιο ασφαλες ειναι παθητικα απ'το 207 μου? Αντιθετα το 207 απ'το σταρλετ ή το 106 αν θες, για να παω στην ιδια εταιρεια, ειναι η μερα με τη νυχτα.
Τα οσα γραφω δεν εχουν να κανουν με την τραγικη κατασταση που εχει περιελθει το ελλαδισταν αλλα με την αυτοκινηση γενικα και την εξελιξη της.
ΟΧΙ τα αυτοκινητα σημερα δεν ειναι σημαντικα καλυτερα απ'οτι πριν 15 χρονια. Η εξελιξη στην αυτοκινηση δεν ακολουθει γραμμικη πορεια πλεον αλλα γινονται συμβιβασμοι ΠΑΝΤΟΥ για να εχουν μεγαλυτερα κερδη οι εταιρειες. Η Ε90 εχει διπλα ψαλιδια εμπρος που προσφερει φοβερο πατημα στο δρομο, στιβαροτητα, αισθηση κλπ. Ο διαδοχος της ειχε τα πολυ υποδεεστερα γονατα μακ φερσον.
Αντιστοιχα ενα λεον του 2008 ειχε πολλαπλους συνδεσμους πισω. Ενα λεον του 2018, εκτος απ'τις πολυ δυνατες εκδοσεις, εχει πισω ημιακαμπτο που ειναι κατωτερη και απειρως φτηνοτερη υλοποιηση.
Τα παραδειγματα ειναι απειρα απλα καποιοι δεν ξερουν καν τι σημαινουν ολα αυτα (δεν το λεω για'σενα) και νομιζουν οτι τα σημερινα αυτοκινητα ειναι απειρως ανωτερα απ'τα προγενεστερα επειδη πχ εχουν ασυρματη φορτιση για το κινητο και κατι τετοιες αστειοτητες.
Εδω ο τελευταιος ασος της bmw δεν εχει καν πισω κινηση (!) κι ομως η πλειοψηφια των αγοραστων το, υστερα απο ερευνα που εκανε η bmw, διαπιστωσε οτι δεν ηξερε καν σε ποιον αξονα ειναι η κινηση στο τωρινο μοντελο, ουτε σε ποιον ηταν στο προηγουμενο.Μιλαμε λοιπον για μια γενια ΑΣΧΕΤΩΝ οδηγων που κρινουν ενα αμαξι απο καποια gadgetακια κι οχι απο την ουσια η οποια κατα κανονα ΔΕΝ ειναι ανωτερη του σχετικα προσφατου παρελθοντος και την οποια γενια οι αυτοξινητοβιομηχανιες εκμεταλλευονται στο επακρο αφου κοβουν πανακριβα εξαρτηματα οπως οι πολλαπλοι συνδεσμοι που κανουν τεραστια και ουσιαστικη διαφορα σ'ενα αυτοκινητο για να δωσουν καθρεφτακια για ιθαγενεις ευτελους αξιας οπως κανα κρυφο φωτισμο, καμια ασυρματη φορτιση κλπ κλπ και νομιζουν οι συγχρονοι οδηγοι οτι οδηγουν διαστημοπλοια ενω οδηγουν υπερτιμημενα οχηματα με κατα κανονα μειωμενη ποιοτητα κατασκευης, φτιαγμενα για να κρατουν 5-10 χρονια και μετα πεταμα.
Ολα πλεον εχουν περιορισμενο χρονο ζωης, απο τα αυτοκινητα μεχρι τις ηλεκτρικες κουζινες και τα ψυγεια και μονο γνωμονα το υπερκερδος των εταιρειων που παντα υπηρχε αλλα πλεον εχουν χαθει και τα προσχηματα. Και το χειροτερο, εχει χαθει πλεον και η επιγνωση και νομιζουμε οτι ολα ειναι μια χαρα. -
Η διαμάχη καινούργιο βς μετάχειρο δεν θα κοπάσει ποτέΣ. Εγώ έχω πάρει θέση εδώ και δεκαετίες: μετάχειρο. Αλλά δεν κατηγορώ τους καινουργάκηδες.Ειδικά αυτή την περίοδο πάντως, με τις έντονες ανατιμήσεις, τα καινούργια έχουν φάει ηχηρό ράπισμα. Και οι ιδιοκτήτες τους ακόμη μεγαλύτερο σε μερικά χρόνια λόγω της αλλαγής σελίδας της αυτοκίνησης προς τα ηλεκτρικά. Πράγμα που με κάνει ακόμα μεγαλύτερο μεταχειρολάτρη, = δικιά μου λέξη. Αυτή τη στιγμή η αγορά έχει πήξει στο εισαγόμενο μετάχειρο πετρέλαιο, οσονούπω στα μετάχειρα cng ( δεν έβρισκες τίποτα από δαύτα πριν 3 χρόνια), και προσεχώς θα πήξει γενικώς στα συμβατικά ιχ με κεκ, αλλά και στα φευ και α' γενιάς ηλεκτρικά. Αν δεν πονηρέψει το κράτος και δεν επιβάλλει κι άλλοι φόροι. Μετάχειρο μέχρι να βγει ο ήλιος ανάποδα από μέναΝΕ, αν και μερικοί που αγόρασαν καινούργιο πριν 2-3 χρονάκια σε τιμή πάτος τους ζηλεύω λίγο βλέποντας τι επακολούθησε.
-
Εγω εχω στο corolla συστημα lovato το εχω καπου 6 χρονια νομιζω και αν θυμαμαι καλα περιπου 150χιλ χλμ, δεν ειχα ποτε προβλημα το αμαξι εχει τωρα κοντα στα 500χιλ χλμ. Αλλα δεν αλλαζω πρατηριο παρα μονο αν βρισκομιυν ταξιδι και ολα τα σερβις στην ωρα τους σε αυτο που μου εκανε την τοποθετηση.Το ειχα βαλει 800ευρω.Ελπιζω να βοηθησα καπως
Τελικά αντέχουν τα κορολλα?
Το δικό μου έχει 190χιλ. οπότε έχω ακόμα. -
Άλλο το αν κάποιον τον βολεύουν οικονομοτεχνικά τα μεταχειρισμένα (έχω πουλήσει το Σουζουκι σε κατάσταση και τιμή ξεκάθαρη κωλοφ@ρδία για τον αγοραστή), άλλο αν κάποιος σιχαίνεται να κάθονται τα παιδιά του εκεί που χύναμε, ποτάμια ιδρώτα στα νιάτα μας, κι άλλο αν η εξέλιξη της αυτοκίνησης σταμάτησε στο 207, για το οποίο αντιδικούμε.
Το σημερινό 208 πριν την ανωμαλία της πανδημίας και τωρινών εξελίξεων, πόσο είχε στην τελείως γυμνή έκδοση (αντίστοιχη με τον εξοπλισμό του 207 συν τα υποχρεωτικά πλέον καλούδια), πάνω από 15 χιλιάρικα δεν είχε.
Ήταν κορόιδο αυτός που αγόρασε 208;
Δηλαδή κι εγώ "στεναχωριέμαι" για τον ημιάκαμπτο πλέον, αλλά να πω σε κάποιον που πήρε γύρω στο 20αρικο ένα τούρμπο χιλιάρι Φόκους πριν 2 χρόνια (ειδικά κάποιον που πρόλαβε το σηκωμένο Φόκους στις προσφορές) πως έπρεπε να προτιμήσει κάποιο 12ετιας γιατί το καινούριο δεν του προσφέρει τίποτα παραπάνω, δεν το θεωρώ σοβαρό και δεν το λέω.Για να συμφωνήσουμε κάπου, σήμερα, αυτό το 6μηνο, αμάξι ΔΕΝ αγοράζουμε χωρίς να χαλάσει το παλιό, αν δεν έχουμε λεφτά για ξόδεμα. Έκτος αν είμαστε διατεθειμένοι να συμβιβαστούμε με τις όποιες ευκαιρίες, π.χ. ακούω κάτι τιμές για i30 που μοιάζουν άλλης εποχής... και τι να πούμε τώρα, πως η εξέλιξη σταμάτησε στο Accent;
-
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εγω εχω στο corolla συστημα lovato το εχω καπου 6 χρονια νομιζω και αν θυμαμαι καλα περιπου 150χιλ χλμ, δεν ειχα ποτε προβλημα το αμαξι εχει τωρα κοντα στα 500χιλ χλμ. Αλλα δεν αλλαζω πρατηριο παρα μονο αν βρισκομιυν ταξιδι και ολα τα σερβις στην ωρα τους σε αυτο που μου εκανε την τοποθετηση.Το ειχα βαλει 800ευρω.Ελπιζω να βοηθησα καπως
Τελικά αντέχουν τα κορολλα?
Το δικό μου έχει 190χιλ. οπότε έχω ακόμα.Χαχα ναι φιλε ανετα
-
Και οι δύο (driver-Πηλιος) έχετε τα δίκια σας. Το θέμα είναι α) Τι χρήματα έχει κάποιος και β) "Από που φεύγει και που θέλει να πάει".
3 χρόνια πριν αγοράσαμε ένα τρακοκιαοκτω 1400αρι με 60500χλμ έναντι 5500€. Τωρα αν θέλουμε φεύγει στα ίδια λεφτά εύκολα και ας έχει 108000χλμ όπως βλέπω. Άρα "μάγκας" όταν φώναζα να πάμε τότε σε άμεση αγορά μικρομεσαίου μτχ πέριξ των 5Κ, αφού διέβλεπα τι θα συμβεί στην ελλανια αγορά ΙΧ. Και ΟΚ, ο συγκεκριμένος ανθρωπομεταφορεας μπρος στο χρήμα που γλιτωθηκε μια χαρά (driver) αλλά το μοτέρ άθλιο (πηλιος). Γι'αυτό και οι δύο έχετε δίκιο, απλά είναι πως το βλέπεις το ποτήρι...
ΥΓ: Και εγώ θα πάρω 207 επειδή "γιατί να πάρω καινούργιο, τα έχω για πλάκα" , αλλά RC οπότε ειδικά στα "γρήγορα" οι μεταχειρολαγνοι κερδαμε τους καταλογακηδες...
-
Απλά, οι καμμένοι από μεταχειρισμένα ΔΕΝ βγαίνουν να τα γράψουν σε φόρουμ, θεωρούν κανονικό να ρίχνουν και 500-1000€ το χρόνο πέρα απ την αλλαγή λαδιων-φιλτρων, κι αυτοί που τα πουλάνε κάποιο λόγο θα χουν που τα δίνουν κι όχι μόνο πως τα βαρέθηκαν...
Στο κάτω κάτω είναι καθαρά προσωπική εκτίμηση και προτίμηση καινουριο ή οχι, με βάση προσωπικά δεδομένα που δεν γνωρίζουμε (και δεν μας πέφτει λόγος).
Αν και μπορούμε να κάνουμε μια ανάλυση όπου θα δούμε πως αν δεν προέχουν άλλες ανάγκες κι υπάρχουν τα χρήματα, λίγες φορές είναι συμφέρον το μεταχειρισμένο που είναι και λαχείο.Ομως δεν είναι το καινούριο vs μεταχειρισμένο στο οποίο διαφωνούμε.
Το ξαναγράφω:
Είναι αν όντως η εξέλιξη των αυτοκινήτων σταμάτησε λίγο πριν το 2010, που όντως τα αυτοκίνητα ήταν ήδη αρκετά καλά, ώστε να κυκλοφορούν και να κάνεις τη δουλειά σου μια χαρά και σήμερα, αν είναι καλοσυντηρημένα. -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Απλά, οι καμμένοι από μεταχειρισμένα ΔΕΝ βγαίνουν να τα γράψουν σε φόρουμ, θεωρούν κανονικό να ρίχνουν και 500-1000€ το χρόνο πέρα απ την αλλαγή λαδιων-φιλτρων, κι αυτοί που τα πουλάνε κάποιο λόγο θα χουν που τα δίνουν κι όχι μόνο πως τα βαρέθηκαν...
Στο κάτω κάτω είναι καθαρά προσωπική εκτίμηση και προτίμηση καινουριο ή οχι, με βάση προσωπικά δεδομένα που δεν γνωρίζουμε (και δεν μας πέφτει λόγος).
Αν και μπορούμε να κάνουμε μια ανάλυση όπου θα δούμε πως αν δεν προέχουν άλλες ανάγκες κι υπάρχουν τα χρήματα, λίγες φορές είναι συμφέρον το μεταχειρισμένο που είναι και λαχείο.Ομως δεν είναι το καινούριο vs μεταχειρισμένο στο οποίο διαφωνούμε.
Το ξαναγράφω:
Είναι αν όντως η εξέλιξη των αυτοκινήτων σταμάτησε λίγο πριν το 2010, που όντως τα αυτοκίνητα ήταν ήδη αρκετά καλά, ώστε να κυκλοφορούν και να κάνεις τη δουλειά σου μια χαρά και σήμερα, αν είναι καλοσυντηρημένα.H εξελιξη των αυτοκινητων ΔΕΝ σταματησε το 2010 απλα συνεχιστηκε με πολυ αργους ρυθμους, τοσο αργους που δεν δικαιολογουν τις υπερογκες τιμες που ζητουν οι κατασκευαστες πλεον οσο και το να δωσει καποιος 20 χιλιαρικα για ενα νεο supermini οταν με το 1/4 παιρνει αντιστοιχο 10-12 ετων με κυριολεκτικα ελαχιστες παραχωρησεις. Κατι που δεν ισχυε το 2010 αφου οι διαφορες των τοτε καινουριων μ'ενα αυτοκινητο του 1998 ηταν χαοτικες ενω και οι τιμες των καινουριων πολυ πιο λογικες.
Εσενα το aircross σου που ειναι ενα υπερυψωμενο supermini ξεκιναει τωρα σαν diesel στα 24 χιλιαρικα. Με 24 χιλιαρικα μεταχειρισμενη παιρνεις Χ5 δευτερης γενιας σε καλη κατασταση! Καταλαβαινουμε που εχουμε φτασει?Εν κατακλειδι, τα μονα αλματα που εκανε η αυτοκινηση απ'το 2010 και μετα ειναι η ηλεκτροκινηση και καποιοι πολυ καλοι υβριδικοι που δεν υπηρχαν τοτε. Αν καποιος παρει καινουριο αυτοκινητο τετοιας τεχνολογιας μπορω να το καταλαβω παροτι κι εκει θα υπαρξει αρκετη εξελιξη στο μελλον αλλα και παλι.
Το να δωσει 20 χιλιαρικα για ενα i20, fiesta κλπ 1000αρι με 100 αλογα επειδη καιει κανα λιτρο παρακατω κι εχει ασυρματη φορτιση κινητου και android auto σε σχεση με ενα 1400αρι 15ετιας στο 1/4 των χρηματων οχι δεν το καταλαβαινω κι οσα κατεβατα και να γραφουμε δεν υπαρχουν σοβαρα επιχειρηματα υπερ των πανακριβων καινουριων με κινητηρες ειτε αποκλειστικα βενζινης ειτε, ακομα περισσοτερο πλεον, diesel. -
Παραδόξως φιλτατε Πηλιε ημανε υπερβολικά οπισθιοευρυς (όχι, αλλά θέλει και τυχη) και τρία χρόνια τώρα πλην μια βραχυκυκλωμενης μπαταρίας (και ενός διακλαδωτη ψυκτικού), ζουμια, φίλτρα και τέλος. Βέβαια ως τρακοκιαοκτω πρώτης γενιάς που σέβεται τον εαυτό του βαράει η ένδειξη του αερόσακου και ήρθε η ώρα να ξηλώσουμε ταπετσαρία γιατι είναι η κουρτίνα (ωχ, πολύ Σπύρος Σούλης ήταν αυτό ).
Ανώτερη εμπειρία οδήγησης από ένα αυτοματο κιβωτιο και μια τουρμποροπη όμως...δεν, να τα λέμε αυτά, άσε που είναι beaucoup de piasocol η κατανάλωση εντός πόλης και με το 2,30 βελαξαμε.Ξανά, έχετε δίκιο και οι δύο. Μακάρι να ειμασταν true και όχι ντεμεκ μεσαιοταξιτες και να είχαμε το μπιμπικωτο SUV αλλά μπα. Τουλάστιχον το νερόβραστο τρακοκιαοκτω έχει ποιότητα κύλισης (γιατί γελάτε κύριοι;) και σπεύδει βραδέως στον προορισμόν του. Σαφέστατα κάτι αιώνες καλύτερο από Astra του '93 επισκευασμένο σε όλα μα όλα τα αναλώσιμα οπότε η συγκριση είναι αμείλικτη στο φρένο, στο στρίψιμο, στην αίσθηση χειριστηρίων και πλαισίου.
(Γι'αυτό χωριό και μόνο χωριό για τη σκουριastra να ξέρουμε τι μας γίνεται) -
Καλά, και στην ασφάλεια έχουν προχωρήσει πολύ τα πράγματα από το 2010.. αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα εμένα με έχουν βοηθήσει πολλές φορές, και μου έχουν γίνει σχεδόν απαραίτητα (μεγαλώνουμε και ηλικιακά).
Επίσης ρυπαίνουν λιγότερο πλέον τα αυτοκίνητα.
Τα diesel έβλεπα στις πωλήσεις δεν έχουν ψοφήσει ακόμη, και πως άλλωστε, εδώ θα δώσει η κυβέρνηση έξτρα επιδότηση για όποιον γυρίσει τη θέρμανση σε πετρέλαιο..
-
Δεν αγοράζουμε μετάχειρα!
Δεν καθόμαστε όπου έχουν κλάσει αλλοι, εχουν κανει εμετό παιδάκια, εχουν μπει με σκατά πατημένα αλλοι, εχουν γρατσουνίσει άλλοι, εχουν ταλαιπωρήσει καθημερινά άλλοι!
Εχουν ακριβύνει τα αμαξια οπότε παραμένουμε με ότι έχουμε! -
Ευχαρίστως ναι, αλλά όχι. Αν τα στάνταρ σου για κάποιο λόγο είναι υψηλά ή θες να αποκτήσεις σε ύστερο στάδιο ένα αυτοκίνητο που πραγματικά σ'αρεσει σε αυτή τη χωρα πρώτα μτχ. Το κάνουν και true μεσαιοταξιτες και λογικό είναι. Πχ εγώ θέλω (και αν δεν είχα τα πάγια και τις υποχρεώσεις του μνημονιακου παρελθόντος θα το εκανα) ένα cupra leon. Μόνο που έχει κάπου 41Κ. Προφανώς και θα πάω σε μτχ (όταν ξαναπάω σε γρήγορο ΙΧ, τώρα έχω άγωνιστικες προτεραιότητες). Όσο πιο "ειδικό" το αυτοκινητιστικο γούστο, τόσο λιγότερες οι επιλογές και μεγαλύτερα τα τιμολογιακα σκαλοπάτια στην εποχή της ηλεκτροκίνησης με το ζόρι...
-
Το google maps βγάζει πράσινη διαδρομή ανάλογα τον κινητήρα.
Από Μαγούλα - Κορωπί μου βγάζει 40 λεπτά από Αττική Οδό, 20% λιγότερο καύσιμο βενζίνη, 17% πετρέλαιο, αλλά το ενδιαφέρον είναι ότι υβριδικό βγάζει την διαδρομή από κάτω 1:15 λεπτά, για οικονομία καυσίμου 14%.
Ηλεκτρικό πάλι από κάτω, 1:15 και εξοικονόμηση ενέργειας 6%..
-
@johanndelta said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ευχαρίστως ναι, αλλά όχι. Αν τα στάνταρ σου για κάποιο λόγο είναι υψηλά ή θες να αποκτήσεις σε ύστερο στάδιο ένα αυτοκίνητο που πραγματικά σ'αρεσει σε αυτή τη χωρα πρώτα μτχ. Το κάνουν και true μεσαιοταξιτες και λογικό είναι. Πχ εγώ θέλω (και αν δεν είχα τα πάγια και τις υποχρεώσεις του μνημονιακου παρελθόντος θα το εκανα) ένα cupra leon. Μόνο που έχει κάπου 41Κ. Προφανώς και θα πάω σε μτχ (όταν ξαναπάω σε γρήγορο ΙΧ, τώρα έχω άγωνιστικες προτεραιότητες). Όσο πιο "ειδικό" το αυτοκινητιστικο γούστο, τόσο λιγότερες οι επιλογές και μεγαλύτερα τα τιμολογιακα σκαλοπάτια στην εποχή της ηλεκτροκίνησης με το ζόρι...
Απλά δεν αξιζει να πετάς λεφτα στο δρόμο!
Ενα μτχ ειναι παντα μτχ....
Το να παιρνω αλλωστε μτχ για να πουλησω μούρη το θεωρώ γελοίο.
Μουρη με ακριβό αμαξι πουλάνε μόνο όσοι εχουν κασερι να το αγοράσουν.
Το μτχ και το εταιρικό δεν μετράνε!
Επιπλέον τα πραγματικά καλά και ποιοτικά αμαξια που ακριβαίνουν ακόμα περισσότερο είναι πολυτέλεια στο ελλαδικό καφριστάν, όπου αναγκάζεσαι να κυκλοφορείς ανάμεσα σε μαο - μαο.....
Αρα καινουργιο και κρατημα όσο περισσότερο γινεται...
Η αυξηση τιμών απλά θα μας οδηγήσει να κρατάμε ότι έχουμε περισσότερο χρόνο!
Το να πετύχεις κανα καλό κομμάτι από εξωτερικό ίσως να το εβλεπα αλλά ειναι και θέμα τυχης...
Για τα ηλεκτρικά δεν το συζητάω.. αν δεν ήταν οι τόσες επιδοτήσεις δεν θα πουλουσαν ουτε ένα!
Κανείς δεν τα αγοράζει με πνεύμα οικολογίας και οικονομίας...
Λογω των φορολογικών κινήτρων, της επιδότησης και του hype τα αγοράζουν.
Αν θέλουν πραγματικά να μείνει κάτι οικολογικό ας επιδοτήσουν την αλλαγή ταξί και επαγγελματικών...
Αυτά ρυπαίνουν και υποβαθμίζουν τη ζωή μας... -
Πουλάς μούρη με hot hatch ή κάνεις αυτό που γουστάρεις (συνδυάζοντας και τη χρηστικότητα);
-
Tα μεταχειρισμένα είναι πάντα θέμα σωστής επιλογής. Είμαι υπερ του μεταχειρισμένου, εφόσον βρεις καλό αμάξι (δύσκολο σήμερα αλλά υπάρχουν). Με αυτό τον τρόπο αγοράζεις εξαιρετικά αυτοκίνητα σε τιμή που σε κανούργιο αγοράζεις 2-3 κατηγορίες κάτω. Μερικά παραδείγματα (δικά μου):
- 325ti, με 5.500χλμ, 18 μηνών αγορά €27.500 με τιμή καινούργιου €52.000.
- 330ix με 11.000χλμ, 1 έτους αγορά €41.000 με τιμή καινούργιου €72.000.
- Ζ4 2.5si, με 37.000χλμ 2 ετών, αγορά €24.000 με τιμή καινούργιου €56.000.
- Πούλησα το Κούγκα €17.000 με 50.000χλμ. και ήταν σαν καινούργιο, 3 ετών και τότε καινούργιο το αγόραζες με €24.000. Πιστεύω ότι αυτός που το πήρε έκανε εξαιρετική αγορά, με ακόμα 5 χρόνια εγγύηση.
- Ο κολλητός μου πούλησε της DS7 (λόγω εταιρικού) 2 ετών με σκάρτες 20.000χλμ στα €24.000....τσάμπα!
Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, αρκεί να ψάξεις!
-
Το ότι με 24 χιλιάρικα παίρνεις μτχ Χ5 δεύτερης γενιάς που είναι πολλά λεφτά, 15 είχαν στην κρίση, είναι το τυράκι.
Η φάκα είναι ότι θέλεις 3-5000 τον χρόνο έξοδα για αυτό το αμάξι...Να δείτε πόσοι τα έχουν παρατήσει στα συνεργεία, γιατί δεν είχαν να τα εξοφλήσουν...
Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα της κατηγορίας του.
-
Μτχ X5 παίρνεις, τα λεφτά για την συντήρηση και το καύσιμο θα τα έχεις;
-
Αυτό είπα και εγώ...
-
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά