-
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
καταφέρνει μετά απ όλα αυτά να γράφει την κατανάλωση των τούρμπο ντίζελ
Σωστά αλλά μονο εκτος πόλης. Εντός πόλης (που κινούμαστε κατά 90% οι Αθηναίοι) γράφει σχεδόν τα μισά. Το εχουμε πει τα υβρίδια ειναι κυρίως για πόλη και μικρες ταχυτητες, εκει εχουν τρομακτικη οικονομία. Σε ταξιδι ειναι απλα οικονομικά. Οποτε για οποιον θελει πολλα ταξίδια το ντήζελ ειναι μονόδρομος. Εαν καποιος κινειται κατα 80-90% στην πολη (οπως εγω) το υβρίδιο ειναι μονόδρομος. Καιει 50% κατω απο το ντηζελ που ειχα και ειναι κι αυτόματο και πιο γρηγορο και πιο μεγάλο.
-
Οποιος κανει χλμ σε πολη, θελει οικονομια, αυτοματο κιβωτιο, πιο κοντα στο σημερα, παιρνει υβριδικο
Οποιος κανει χλμ σε επαρχια εθνικη και πολλα χλμ παιρνει diesel
Οποιον δεν τον νοιαζει η καταναλωση παιρνει βενζινη.
Εγω ειχα πει ημουν στο τσακ να παρω, μου αρεσε η οδηγηση του παρα πολυ και το αυτοματο και το βουητο δεν με πειραζε και το θεμα ταχυτητας, το μονο που με χαλασε εμενα (ισως δεν ηξερα να το οδηγησω εγω) ηταν απο 80 πχ στα 100 120 εκει αργουσε πολυ σε σχεση με το xceed, σε σχεση με το corolla το παλιο ηταν λιγο πιο γρηγορο. Μιλαω ομως για το chr οχι για την corolla -
Λογικά αυτό το κενό θα καλύψει η toyota με το facelift
-
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Λογικά αυτό το κενό θα καλύψει η toyota με το facelift
Μακαρι φιλε, αν το ειχε βγαλει νωριτερα μπορει να ειχα παρει παλι toyota.
-
1,2T της PSA με τα 130 άλογα
1,5TDI της PSA με τα 110 άλογα
ηλεκτρικός της PSA με τα 136 άλογα -
Πολύ ωραίο γράφημα.
Υπάρχει κάποια πηγή μήπως έχει και άλλες εικόνες ή κάποιο κείμενο για να μάθουμε περισσότερα;
Εκτός από την πρώτη σχέση ο ηλεκτρικός κινητήρας σε καθε ταχύτητα έχει περισσότερη ροπή να διαθέσει.
Στο γράφημα είναι εμφανές πως το κιβώτιο και το διαφορικό αλλάζουν όλα τα δεδομένα. Σε ένα μικρό φάσμα το diesel δίνει ροπή, και μετά έχει μεγάλη πτώση έναντι της βενιζνης. Αναγκαστικά αλλάζεις σε μεγαλύτερη σχέση και η πτώση της ροπής είναι ακόμα πιο αισθητή στα ίδια χιλιόμετρα, ενώ το βενζίνης συνεχίζει να δίνει σταθερά υψηλότερη ροπή, και σε κάποιες ταχύτητες αισθητά πιο υψηλη. Ιδιαίτερα στη περιοχή 90 χλμ/ώρα και 130 χλμ/ώρα ότι και να κάνεις με το diesel ,δηλαδή όποια σχεση και αν επιλέξεις θα έχεις μικρότερη ροπή. Δηλαδή σε μια διαδρομή το diesel απαιτεί περισσότερα κατεβάσματα και με όχι πάντα ανταγωνιστικό αποτέλεσμα. Για αυτό και βγάζουν πλέον κιβώτια με 8-10 σχέσεις. Παρά δηλαδή, τα 2 κιλά παραπάνω ονομαστικής ροπής που δηλώνει έναντι του κινητήρα βενζίνης, δεν μπορείς να βρεις μια ταχύτητα που να είναι ανώτερο.
Υ.γ Και εμείς αυτό το καύσιμο το επιδοτούμε!!!
-
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Υ.γ Και εμείς αυτό το καύσιμο το επιδοτούμε!!!
Καλα τωρα συζητας για την Ουγκαντα της Ευρωπης (sorry Ουγκαντα).
Οι κανονικες χωρες εχουν κοινη φορολογια στα 2 καυσιμα.Οι χωρες που ειναι μπροστα δινουν αντικινητρο και το diesel ειναι πιο ακριβο.
Εμεις εδω οι τριτοκοσμικοι με το γελοιο επιχειρημα "το diesel το χρησιμοποιουν επαγγελματιες" εχουμε χαμηλοτερο φορο+επιδοτηση. Επισημη παραδοχη δλδ οτι ειμαστε κρατος ρδελομπου που δεν μπορει να μαζευει τιμολογια και να δινει πισω τον φορο στους επαγγελματιες. Αντι γι' αυτο πληρωνει αλλο φορο αυτος που παει στη δουλεια του με βενζινη και αλλο αυτος που παει με diesel.Θα μου πεις περιμενες καλυτερα απο μια μπανανια που η κυβερνηση παρακολουθει οποιον γουσταρει,φαρμακοβιομηχανιες δινουν μιζες "πουθενα",το ρευμα στο χρεωνουν οσο θελουν,οι δημοσιοι δρομοι πουληθηκαν και γεμισαν διοδια,καραβια με τονους παραξενης σκονης ειναι "αγνωστου πατρος"? Οχι,ομως ειναι μια ακομη ενδειξη της καταντιας μας.
-
Για τα υπόλοιπα δεν θα χαλάσω το νήμα να το πολιτικοποιήσω αλλά για να μην λέμε ότι θέλουμε χωρίς επίγνωση των λεγόμενων μας κάθε κράτος οφείλει να παρακολουθεί όλους τους πολιτικούς του. Αδιαμφισβήτητα. Το κάνουν όλοι και καλά κάνουν. Κάποια πράγματα είναι πέρα και πάνω από τις ομαδικές/κομματικές προτιμήσει αρέσει δεν αρέσει.
Προσωπικός απαράβατος ηθικός κανόνας: Δεν με νοιάζει αν με παρακολουθούν γιατί δεν έχω τίποτα να κρύψω. Μόνο κάμερα στην κρεβατοκάμαρά μου δεν θέλω. Τελευταία φορά που έκρυψα κάτι ήταν 2 πακέτα Prince μαλακό από τους γονείς μου όταν ξεκίνησα το κάπνισμα στην 1η γυμνασίου. Όμως όπως λέει ο σοφός λαός "οποίος έχει την μύγα μυγιάζεται".
Ναι ξέρω συγνώμη για το off-topic.
-
@sabas_thess said in Toyota Corolla 2019:
Για τα υπόλοιπα δεν θα χαλάσω το νήμα να το πολιτικοποιήσω αλλά για να μην λέμε ότι θέλουμε χωρίς επίγνωση των λεγόμενων μας κάθε κράτος οφείλει να παρακολουθεί όλους τους πολιτικούς του. Αδιαμφισβήτητα. Το κάνουν όλοι και καλά κάνουν. Κάποια πράγματα είναι πέρα και πάνω από τις ομαδικές/κομματικές προτιμήσει αρέσει δεν αρέσει.
Προσωπικός απαράβατος ηθικός κανόνας: Δεν με νοιάζει αν με παρακολουθούν γιατί δεν έχω τίποτα να κρύψω. Μόνο κάμερα στην κρεβατοκάμαρά μου δεν θέλω. Τελευταία φορά που έκρυψα κάτι ήταν 2 πακέτα Prince μαλακό από τους γονείς μου όταν ξεκίνησα το κάπνισμα στην 1η γυμνασίου. Όμως όπως λέει ο σοφός λαός "οποίος έχει την μύγα μυγιάζεται".
Ναι ξέρω συγνώμη για το off-topic.
Δεν το ειπα με πολιτικο τονο,αλλα με κοινωνικο.Και οχι, Φ Υ Σ Ι Κ Α κανενα κρατος δεν εχει δικαιωμα να παρακολουθει οποιον πολιτικο θελει.Γι αυτο υπαρχει το Συνταγμα που ειναι πανω απο κυβερνηση και απο οσους πιστευουν οτι "αυτοι ειναι το κρατος".
-
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Πολύ ωραίο γράφημα.
Υπάρχει κάποια πηγή μήπως έχει και άλλες εικόνες ή κάποιο κείμενο για να μάθουμε περισσότερα;
Εκτός από την πρώτη σχέση ο ηλεκτρικός κινητήρας σε καθε ταχύτητα έχει περισσότερη ροπή να διαθέσει.
Στο γράφημα είναι εμφανές πως το κιβώτιο και το διαφορικό αλλάζουν όλα τα δεδομένα. Σε ένα μικρό φάσμα το diesel δίνει ροπή, και μετά έχει μεγάλη πτώση έναντι της βενιζνης. Αναγκαστικά αλλάζεις σε μεγαλύτερη σχέση και η πτώση της ροπής είναι ακόμα πιο αισθητή στα ίδια χιλιόμετρα, ενώ το βενζίνης συνεχίζει να δίνει σταθερά υψηλότερη ροπή, και σε κάποιες ταχύτητες αισθητά πιο υψηλη. Ιδιαίτερα στη περιοχή 90 χλμ/ώρα και 130 χλμ/ώρα ότι και να κάνεις με το diesel ,δηλαδή όποια σχεση και αν επιλέξεις θα έχεις μικρότερη ροπή. Δηλαδή σε μια διαδρομή το diesel απαιτεί περισσότερα κατεβάσματα και με όχι πάντα ανταγωνιστικό αποτέλεσμα. Για αυτό και βγάζουν πλέον κιβώτια με 8-10 σχέσεις. Παρά δηλαδή, τα 2 κιλά παραπάνω ονομαστικής ροπής που δηλώνει έναντι του κινητήρα βενζίνης, δεν μπορείς να βρεις μια ταχύτητα που να είναι ανώτερο.
Υ.γ Και εμείς αυτό το καύσιμο το επιδοτούμε!!!
Λαπ βαριέμαι να διαβάζω γραφήματα αλλά είχα αυτόματο βενζίνης και έχω αυτόματο ντίζελ στο ίδιο αμάξι. Καμία σχέση στον δρόμο, σε επιταχύνσεις εν κινήσει, σε ανηφόρες κλπ...
-
Ποιο αυτόματο είχες;
-
1,2 ΕΑΤ 6 και τώρα έχω το 1,5 ΕΑΤ 6 και τα 2 αιρκρος..
-
@criuser τρως (επί βενζίνης)! Και ψεύδεσαι, και τρως
-
Ο Κρούζερ είχε διαδοχικά ακριβώς το ίδιο αμάξι, με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο ,βενζίνη και ντίζελ, αλλά τι ξέρει αυτός;
Ευτυχώς πήρε υπόψιν του τη μαρτυρία μου και έκανε την καλύτερη μετάβαση.Εγώ φτάνω στο χωριό και για να ανέβω τα τελευταία 300-500μ κατσικοδρομου, με 300 Νμ και μετατροπέα ροπής, κλειδώνω την πρώτη και ανεβαίνει "άνετα" αλλά με 15 χαω μάξιμουμ, αν ανεβάσω δευτερα ίσως μείνω.
Με ατμόσφαιρα βενζίνη 1.6 να αγκομαχαει, να σβήνει, να τρώει συμπλέκτη, να στέκεται και να βάζουμε πέτρες στους τροχούς κλπ.
Δεν το είχα σκεφτεί τότε ότι το γινόμενο των γραναζιων επί το διαφορικό θα με έβγαζε αέρα, να ξεκολλήσει τ αμάξι που είχε και το πιο χλααατσ κιβώτιο που υπάρχει, να γλιτώσουμε τόσα λεφτά...(και για τις απαντήσεις στον Λαπ, ξεσκιζεται ακόμη ένα νήμα.
-
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
Ο Κρούζερ είχε διαδοχικά ακριβώς το ίδιο αμάξι, με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο ,βενζίνη και ντίζελ, αλλά τι ξέρει αυτός;
Ευτυχώς πήρε υπόψιν του τη μαρτυρία μου και έκανε την καλύτερη μετάβαση.Εγώ φτάνω στο χωριό και για να ανέβω τα τελευταία 300-500μ κατσικοδρομου, με 300 Νμ και μετατροπέα ροπής, κλειδώνω την πρώτη και ανεβαίνει "άνετα" αλλά με 15 χαω μάξιμουμ, αν ανεβάσω δευτερα ίσως μείνω.
Με ατμόσφαιρα βενζίνη 1.6 να αγκομαχαει, να σβήνει, να τρώει συμπλέκτη, να στέκεται και να βάζουμε πέτρες στους τροχούς κλπ.
Δεν το είχα σκεφτεί τότε ότι το γινόμενο των γραναζιων επί το διαφορικό θα με έβγαζε αέρα, να ξεκολλήσει τ αμάξι που είχε και το πιο χλααατσ κιβώτιο που υπάρχει, να γλιτώσουμε τόσα λεφτά...(και για τις απαντήσεις στον Λαπ, ξεσκιζεται ακόμη ένα νήμα.
Η ροπη των diesel ειναι πλασματικη,εξαιτιας των πολυ μακριων σχεσεων που αναγκαστικα εχουν.Με 30 κιλα σε turboβενζινα πετας,με 30 κιλα diesel πας απλως σβελτα. Το μονο σημειο που εχουν πλεονεκτημα ειναι το οικονομικο (κι αυτο υπο προυποθεσεις σε ολες τις χωρες που εχουν ιδια τιμη βενζινης και diesel).Και γι αυτο υποχωρουν σε πωλησεις.
-
Ψιλά γράμματα, αλλά τα 300 Nm στην βενζίνη μπορεί να είναι κάτι σαν 150-200 άλογα που λέει ο λόγος.
Σε πετρέλαιο θα είναι κάτι σαν 120 άλογα.
Άραγε να έχει σχέση στις επιδόσεις;
Και οι πωλήσεις υποχωρούν γιατί μειώνουν τις επιλογές σε diesel και οι εταιρίες, δεν είναι μόνο η τιμή. -
@super-t said in Toyota Corolla 2019:
Ψιλά γράμματα, αλλά τα 300 Nm στην βενζίνη μπορεί να είναι κάτι σαν 150-200 άλογα που λέει ο λόγος.
Σε πετρέλαιο θα είναι κάτι σαν 120 άλογα.
Άραγε να έχει σχέση στις επιδόσεις;
Και οι πωλήσεις υποχωρούν γιατί μειώνουν τις επιλογές σε diesel και οι εταιρίες, δεν είναι μόνο η τιμή.Αυτο ακριβως ηθελα να πω.Οτι η μεγιστη τιμη ροπης δε λεει και παρα πολλα πραγματα για τις επιδοσεις.Στην πραγματικοτητα το εμβαδο του διαγραμματος ιπποδυναμης λεει την αληθεια για ενα μοτερ.
Μειωνουν τις επιλογες γιατι πλεον οι diesel δεν μπορουν να δικαιολογησουν την τιμη τους με ολες τις αντιρυπαντικες τεχνολογιες που χρειαζονται. -
Το κιβώτιο των diesel είναι θεομακρο, το διάγραμμα πάνω είναι χαρακτηριστικό. 2 κιλά λιγότερη ροπή το βενζίνης και παντού διαθέτει περισσότερη ροπή διαθέσιμη.
Η ροπή τους δεν αντιπροσωπεύει την δύναμη που πιστεύει ο μέσος αγοραστής. Μπορούν εύκολα να μετακινήσουν βάρος ή όταν είναι φορτωμένα πράγματα σε κάποιες χαμηλές Σαλ σε κάποια μοντέλα ή φορτηγά. Δεν είναι γρήγορα.Είναι όμως πιο οικονομικά όταν τα πατάς.
Μη χαλάς το νήμα όμως.
-
-
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
Ο Κρούζερ είχε διαδοχικά ακριβώς το ίδιο αμάξι, με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο ,βενζίνη και ντίζελ, αλλά τι ξέρει αυτός;
Ευτυχώς πήρε υπόψιν του τη μαρτυρία μου και έκανε την καλύτερη μετάβαση.Εγώ φτάνω στο χωριό και για να ανέβω τα τελευταία 300-500μ κατσικοδρομου, με 300 Νμ και μετατροπέα ροπής, κλειδώνω την πρώτη και ανεβαίνει "άνετα" αλλά με 15 χαω μάξιμουμ, αν ανεβάσω δευτερα ίσως μείνω.
Με ατμόσφαιρα βενζίνη 1.6 να αγκομαχαει, να σβήνει, να τρώει συμπλέκτη, να στέκεται και να βάζουμε πέτρες στους τροχούς κλπ.
Δεν το είχα σκεφτεί τότε ότι το γινόμενο των γραναζιων επί το διαφορικό θα με έβγαζε αέρα, να ξεκολλήσει τ αμάξι που είχε και το πιο χλααατσ κιβώτιο που υπάρχει, να γλιτώσουμε τόσα λεφτά...(και για τις απαντήσεις στον Λαπ, ξεσκιζεται ακόμη ένα νήμα.
Μονίμως σαν μέγας προβοκάτορας παίρνεις ακραίες περιπτώσεις για να πεις ότι είναι να πεις, μη πω ακριβώς και προσβληθεί η προσωπικότητα σου. Δες το διάγραμμα πιο πάνω. Με 2 κιλά λιγότερη ροπή το βενζίνης και στην πράξη το diesel είναι υποδεέστερο. Αυτό σημαίνει ότι όντως το κιβώτιο και το διαφορικό κάνουν την διαφορα. Με τον 1,4 tdi με τα 20 κιλά ροπής θα συγκρίνεις καποιον 1,6 ατμοσφαιρικό στο ίδιο αμάξωμα. Δεν θα συγκρίνεις το δικό σου με τα 30 κιλά ροπής και με τη μισή ροπή ενός ατμοσφαιρικού. Για το δικό σου η σύγκριση πρέπει να γίνει με δίλιτρο ατμοσφαιρικο
Toyota Corolla 2019