-
Εγώ βλέπω την συμπεριφορά της ουράς. Είναι διαφορετική και συμπεραίνω πως πειραχτηκε η ελευθερία της μέσα από τον προγραμματισμό του esp
-
Φοβερή βελτίωση από το 2018! Τώρα στα 82 συμπεριφέρθηκε πολύ καλύτερα από το 2018 στα 79 !
Και στο σλάλομ έδειχνε πολύ σφικτό πολύ μικρές κλήσεις.... -
Πολύ ενδιαφέρον αποτέλεσμα όντως. Πάντως το δικό μου (pre-facelift) Arona έχει στην πράξη πολύ καλή συμπεριφορά για crossover.
-
Φίλος έχει το Arona cng (φυσικό αέριο).
Θα ήθελε να μάθει αν μπορεί, αντί για φυσικό αέριο, να γίνει μετατροπή και να καταναλώνει υγραέριο (lpg).
Θα ρωτήσει αντιπροσωπεία και κάποιον εγκαταστάτη υγραερίου.
Αλλά του είπα ότι θα κάνω μια ερώτηση στο φόρουμ, μήπως κάποιος έχει κάνει την μετατροπή αυτή ή ξέρει κάτι παραπάνω.
-
Δε νομίζω ότι γίνεται κάτι τέτοιο....παρακινδυνευμένο μου ακούγεται σε πολλά επίπεδα και ειδικά σε VAG. Σίγουρα θα βρει κάποιον επιτήδιο γκαζά να του το κάνει, αλλά μετά μάλλον θα βαράει το κεφάλι του. Καλύτερα να το πουλήσει.
-
@antoniokon said in Seat Arona 2017:
Φίλος έχει το Arona cng (φυσικό αέριο).
Θα ήθελε να μάθει αν μπορεί, αντί για φυσικό αέριο, να γίνει μετατροπή και να καταναλώνει υγραέριο (lpg).
Θα ρωτήσει αντιπροσωπεία και κάποιον εγκαταστάτη υγραερίου.
Αλλά του είπα ότι θα κάνω μια ερώτηση στο φόρουμ, μήπως κάποιος έχει κάνει την μετατροπή αυτή ή ξέρει κάτι παραπάνω.
Τόσο πολύ απογοητεύτηκε και θέλει να μπει σε τέτοια διαδικασία? Μάλλον βαρέθηκε την αναμονή και την έλλειψη σταθμων ανεφοδιασμού, σωστα?
-
@jntaras said in Seat Arona 2017:
@antoniokon said in Seat Arona 2017:
Φίλος έχει το Arona cng (φυσικό αέριο).
Θα ήθελε να μάθει αν μπορεί, αντί για φυσικό αέριο, να γίνει μετατροπή και να καταναλώνει υγραέριο (lpg).
Θα ρωτήσει αντιπροσωπεία και κάποιον εγκαταστάτη υγραερίου.
Αλλά του είπα ότι θα κάνω μια ερώτηση στο φόρουμ, μήπως κάποιος έχει κάνει την μετατροπή αυτή ή ξέρει κάτι παραπάνω.
Τόσο πολύ απογοητεύτηκε και θέλει να μπει σε τέτοια διαδικασία? Μάλλον βαρέθηκε την αναμονή και την έλλειψη σταθμων ανεφοδιασμού, σωστα?
Σωστά, αλλά αυτά τα ήξερε...
Το νέο στοιχείο είναι ο διπλασιασμός της τιμής του cng...
-
Ας το πουλήσει κι ας δει κάποιο άλλο καύσιμο. Νομίζω ότι είναι η καλύτερη λύση.
-
Περίπου 2 στα 3 Arona ιδιωτών που είναι προς πώληση στο car.gr είναι με φυσικό αέριο...
-
@antoniokon said in Seat Arona 2017:
Φίλος έχει το Arona cng (φυσικό αέριο).
Θα ήθελε να μάθει αν μπορεί, αντί για φυσικό αέριο, να γίνει μετατροπή και να καταναλώνει υγραέριο (lpg).
Θα ρωτήσει αντιπροσωπεία και κάποιον εγκαταστάτη υγραερίου.
Αλλά του είπα ότι θα κάνω μια ερώτηση στο φόρουμ, μήπως κάποιος έχει κάνει την μετατροπή αυτή ή ξέρει κάτι παραπάνω.
Θα πρέπει να ξηλώσει όλο το σύστημα φ.α. και να βάλει σύστημα υγραερίου. Πιάστο αυγό και κούρευτο! Δε ξέρω βέβαια αν καταφέρει να περάσει κτεο, αν είναι νόμιμο. Δυστυχώς το φα δε πήγε όπως έδειχνε στην αρχή. Να καταργήσει καμια δεξαμενή αερίου και να βάλει ρεζερβουάρ βενζίνης από το βενζινοκίνητο; Πιο λογικό μου φαίνεται.
-
Αυτή τη στιγμή Arona (από 2018 και μετά), υπάρχουν 6 αγγελίες από ιδιώτες πανελλαδικά...
Αν αποφασίσει πώληση, νομίζω θα φύγει εύκολα...
-
@antoniokon said in Seat Arona 2017:
Αυτή τη στιγμή Arona (από 2018 και μετά), υπάρχουν 6 αγγελίες από ιδιώτες πανελλαδικά...
Αν αποφασίσει πώληση, νομίζω θα φύγει εύκολα...
Δε ξέρω αν θα φύγει εύκολα, όπως λες. Φίλος επιχείρησε να πουλήσει kamiq gtec χωρίς αποτέλεσμα, αφού τα αυτοκίνητα μετά από αυτά που γίνονται με το ΦΑ έχουν απαξιωθεί σε τεράστιο βαθμό. Δεν επιτρέπεται η μετατροπή σε lpg, αφού το ΚΤΕΟ δε μπορεί να σου δώσει βεβαίωση καλής λειτουργιας. Σε ερώτηση που έκανα μου είπαν ότι μιλάμε για αλλαγές σε πολύ μεγάλο βαθμό, αλλάζουν βάρος αυτοκινήτου, γεωμετρία ανάρτησης και πολλά ακόμα, σε βαθμό που γίνεται επικίνδυνο το όλο εγχείρημα. Τυχεροί αυτοί που έχουν μοντέλα πριν το 2020, όπου τα μοντέλα του group vw ήταν διπλού καυσίμου. Αλλος ένας λόγος να αγαπήσουν το vw group οι πελάτες. Τέτοιος εγκλωβισμός ούτε στον εχθρό σου.
-
Και είχαμε διαβάσει στα τέστ που έκαναν ότι το ρεζερβουάρ της βενζίνης είναι 9 λίτρα, γιατί αλλιώς έπρεπε να πάρει άλλη έγκριση τύπου.
-
@antoniokon said in Seat Arona 2017:
Αυτή τη στιγμή Arona (από 2018 και μετά), υπάρχουν 6 αγγελίες από ιδιώτες πανελλαδικά...
Αν αποφασίσει πώληση, νομίζω θα φύγει εύκολα...
Για την ακρίβεια 7, τα 5 εκ των οποίων ειναι με φυσικό αέριο. Μην νομίζεις ότι θα φύγει εύκολα. Με δεξαμενή βενζίνης μόνο 9 λίτρα σημαίνει κίνηση αποκλειστικα με αέριο. Με την τιμή στον Θεό κλπ κλπ
-
Τόσο πρόβλημα είναι το κόστος κίνησης; Εντάξει, δεν κινείται με 3.5 ευρώ στα 100, κινείται με 6-6.5. Πού θα βρει φθηνότερα;
-
Δεν νομίζω ότι είναι μόνο τόσο τα νούμερα, γιατί αν ισχύει αυτό, πράγματι δεν τρέχει και τίποτα.
-
Από ότι μου είπε, με 12 κιλά κάνει 260 χλμ...
Με 1,70 το κιλό έρχεται σχεδόν 8 ευρώ ανά 100 χλμ...
-
Και πάλι λίγα είναι.
-
Η τιμή του 1,75 είναι με την επιδότηση
Δίχως αυτή, μιλαμε για τιμή στα 2,65
https://www.fisikon.gr/timi-polisis-fysikou-aeriou-kinisis/
Κι όλα αυτά δίχως να έχουμε υπολογίσει περαιτερω αύξηση
Λογική μου φαίνεται η πρεμούρα για πώληση... -
Άντε πουλήστε τα. Καλύτερα στο εξωτερικό. Λιγότερα επιδοματα. 0,90 ευρώ στο κιλό;;;; Έλεος ρε παιδιά, Μα πόσους πληρώνω;
Seat Arona 2017