Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 89
    • 90
    • 91
    • 92
    • 93
    • 233
    • 234
    • 91 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    166
    4676
    254382
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      ggab @lap last edited by

      @lap said in Νεο Hyundai Tucson :

      Προς στιγμήν νόμιζα ότι έχει έξτρα εξοπλισμό που βγάζει παγωμένο ποτήρι και ήμουν έτοιμος να δω πόσα έχω στην τράπεζα, αλλά το έσωσες και με έσωσες στις επόμενες σειρές.

      Πάντα μέσα στην υπερβολή........
      Δηλαδή δεν το παίρνεις επειδή δεν βγάζει παγωμένο ποτήρι;;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        Τι κάνει δηλαδή ένα υπερβολικό πάντα; Δεν το κατάλαβα;

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dimsabas last edited by

          Όντως αμαξάρα, καλοτάξιδο και πάντα με ασφάλεια. Το μοναδικό έντονο αρνητικό του είναι η κατανάλωση. Που δεν είναι υπερβολική για τις προδιαγραφές του (δύναμη, βάρος, κιβώτιο, τετρακίνηση), απλώς με το καύσιμο στα 2 ευρώ το λίτρο, βγαίνει υψηλό κόστος κίνησης.

          https://cartalk.gr/

          I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lap last edited by

            Είναι πολύ καλό vfm

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              groover1972 @lap last edited by

              @lap said in Νεο Hyundai Tucson :

              Τι κάνει δηλαδή ένα υπερβολικό πάντα; Δεν το κατάλαβα;

              Νομίζω γ.....νται! χαχαχαχααα α ρε Lap, φοβερή απάντηση...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by

                ......Υπερβολές!
                😛

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  ggab last edited by

                  Αμαξάρα ο ένας,vfm ο άλλος........... που είναι ο sabas που το έχει σπουδάσει μέσα απο το you tube και γράφει για χάλια ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης!!!!! Χαχαχα😂😂😂😂

                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sabas_thess @ggab last edited by

                    @ggab said in Νεο Hyundai Tucson :

                    Αμαξάρα ο ένας,vfm ο άλλος........... που είναι ο sabas που το έχει σπουδάσει μέσα απο το you tube και γράφει για χάλια ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης!!!!! Χαχαχα😂😂😂😂

                    Πόσο καιρό είχες να βγεις από το υπόγειο βρε; Αν έχει καλή ηχομόνωση και άριστη ποιότητα κύλισης το Tuscon εγώ είμαι αρχηγός ΓΕΕΘΑ. Να μου πεις το Sportage να το συζητήσουμε.

                    Είναι ένα vfm χωρίς να είναι κορυφή σε τίποτα. Άντε πίσω στο υπόγειο τώρα ετοίμασε η μανούλα τραχανά με ντομάτα που σου αρέσει.

                    ΥΓ: Σε ζητάνε από το EuroNCAP να δεις βαθμολογία και από καμία 30αριά reviews κάτι άσχετων με έντονες αμφιβολίες...

                    "I am what you made me", D.V.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Το πήρε γωνστος μου και είπε αυτά που λέει ο φίλος πιο πάνω. Είπε ότι όντως εχει πολύ καλή ηχομόνωση κινητήρα και εξωτερικών ήχων αλλά γενικά είναι πιο.....όχι σαν ευρωπαϊκό. Νιώθεις είπε την διαφορά με τα ευρωπαϊκά. Δηλαδή κάτι τιγκουαν και 3008 είναι καλύτερα σε αίσθηση. Σαν vfm είναι τοπ. Έδωσε λίγα για πολύ αυτοκίνητο.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spi_duster last edited by

                        Δεν ζητα και λιγα. Η αξια του χρηματος ειναι δεδομενη. Του αυτοκινητου οχι. Σορρυ κιολας

                        ....

                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          CARDIO1972 @Interpan last edited by

                          @interpan said in Νεο Hyundai Tucson :

                          Πήρα και το δικό μου!!! 180ps Βενζίνη, Distinctive, Αυτόματο, 4Χ4, προκαταβολή την 02/11/2021, χρώμα Teal. Του είχα προσθέσει και διάφορα καλούδια επάνω που ίσως ήταν και ο λόγος της μεγάλης καθυστέρησης. Τελικά, άξιζε τον κόπο, είμαι κατενθουσιασμένος με το αυτοκίνητο.
                          Τρελή εντύπωση το αυτόματο κιβώτιο, ούτε που καταλαβαίνεις τις αλλαγές, start and stop, sailing κλπ ούτε μυρωδιά δεν παίρνω πότε τα ενεργοποιεί.
                          Ανάμεσα στα άλλα αυτό που δεν περίμενα να με ενθουσιάσει τόσο πολύ είναι τα αεριζόμενα καθίσματα. Άλλα κόλπα, άλλη αίσθηση. Είχα πολύ καιρό να νοιώσω σαν παιδί που του φέρνουν το νέο του παιχνίδι.
                          Αρνητικά τώρα. Συγχωρήστε με αλλά έπαθα τέτοιο πολιτισμικό σοκ που μου είναι αδύνατο να βρω αρνητικό σημείο. Σαφώς και θα έχει αλλά εγώ σε αυτή την φάση δεν μπορώ να τα δω. Ας μου φύγει η καινουργίλα πρώτα να του κάνω τα πρώτα χιλιόμετρα και εδώ είμαστε να τα λέμε.
                          Αναθεμά με και εάν έχω μπει σε καλά αυτοκίνητα, και πριν από αυτό είχα "καλό" SUV το οποίο το είχα κρατήσει 13 χρόνια τα οποία όμως όπως τώρα κατάλαβα ήταν πολλά. Τα καινούρια αυτοκίνητα είναι από άλλο πλανήτη, καλύτερο.

                          Καλοτάξιδο και πάντα με προσοχή στο δρόμο! Έφτασε και το δικό μου (είναι σχεδόν ίδια), όποτε πιστεύω ότι σε λίγες ημέρες θα το έχω... αν και δεν πρόλαβα να πάω διακοπές με το καινούριο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sabas_thess last edited by sabas_thess

                            Καλημέρα. Να ξεκαθαρίσω κάτι γιατί δυστυχώς ένα από τα μεγαλύτερα ελαττώματά μου είναι το ποσό εύκολα με "καταπίνουν' τα flame/beef. Κατά την προσωπική μου άποψη απ' όλη την πληροφορία την οποία έχω συλλέξει από διάφορες πηγές τα 2-3 τελευταία χρόνια, σε συνδυασμό με προσωπικές εμπειρίες, υπάρχουν μόνο 2 non-premium C-suv τα οποία συνδυάζουν πολύ ήσυχη καμπίνα (σε ταχύτητες ταξιδιού 120χαω+) αλλά και πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά (δεδομένης της κατηγορίας του σχήματος του ύψους και του όγκου τους).

                            Αυτά είναι τα Kuga (εκδόσεις ST-line+, έτσι και αλλιώς η Titanium πλέον καταργήθηκε) και το 3008. Αυτό δεν βλέπω να αλλάζει ούτε με την έλευση του f/l του 1ου όπου σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα θα έρχεται πλέον με ημιακαμπτο και όχι πολλαπλούς.

                            Είπα non premium οπότε εκτός από BMW/Merc (και άνωθεν τιμές) δεν συμπεριλαμβάνω DS7/CX5/Q3, το τελευταίο έστω και για τυπικούς λόγους καθώς δεν το θεωρώ κάτι παραπάνω από το Tiguan.

                            Μάλιστα, λίγο πριν την αλλάξω από γιατρό, είχα την τύχη αρχές καλοκαιριού να οδηγήσω το καινούργιο Q3 της οδοντιάτρου μου (1.5T dsg φορτωμένο εξοπλισμό με τιμή πολύ κοντά στα 45κ). Σε διαδρομή δυτική Θεσσαλονίκη - Καρδιά και πίσω το βρήκα αναίτια σκληρό στο Sport (DCC), κουραστικό στο normal και απλά ανεκτό στο comfort (αν θυμάμαι καλά την ονομασία). Το μοτέρ είχε λίγα χιλιόμετρα οπότε το ότι μου φάνηκε πνιγμένο το θεώρησα εν μέρει φυσιολογικό ενώ το dsg ανεβάζει σφαίρα και κατεβάζει ραθυμα. Σίγουρα πάντως στην εκκίνηση με εκνεύρισε η έλλειψη ψυχής αλλά πάλι νομίζω είναι τέτοια η ρύθμισή του ένεκα ρύπων. Ποιοτικά δε τίποτα παραπάνω από ένα Golf και τέλος ΔΕΝ άξιζε τα λεφτά του σε καμία περίπτωση. Λυπάμαι που χάλασα χρόνο να την εκλιπαρώ κυριολεκτικά να μην το πάρει αλλά να πάρει σε αυτά τα λεφτά high spec CX5. Ας οψεται το ψώνιο της καθώς "η κολλητή μου και η ξαδέρφη μου πήραν GLA/Q3 αντίστοιχα" (τα λόγια της)...

                            ΥΓ1: Επάνω αναφέρομαι στους συνδυαστικούς παράγοντες υψηλή ηχομόνωση και οδική συμπεριφορά. Υπάρχουν πολλά φυσικά που είναι εξαιρετικά σε έναν εκ των δύο τομέων όπως στην οδική συμπεριφορά το Formentor αλλά στην ηχομόνωση είναι χειρότερο το ομόσταυλου Tiguan. Οπότε disclaimer προς τα όρνεα που θα πέσουν να με φάνε μετά από αυτό το post.

                            ΥΓ2: Έχει τύχει να κάνω δύο υπέροχα ταξίδια προς Βόλο και προς Πάπιγκο ως συνοδηγός με 3008/DS7 αμφότερα diesel/EAT8 high spec. Η πολιτισμένη τους κύλιση θα μου μείνει αξέχαστη. Να γουστάρετε ότι αμάξι θέλετε αλλά κάποια οχήματα είναι αντικειμενικά ανωτέρα. Όπως το Kuga το οποίο μια φορά πήρα td και τίποτα δεν πάτησε/έστριψε σαν εκείνο. Για την ακρίβεια μέχρι να οδηγήσω το 3008 όλα βάρκες μου φάνηκαν.

                            ΥΓ3: Λυπάμαι που θα το πω αλλά τα τρία χειρότερα σε ηχομόνωση suv της εν θεματι κατηγορίας σε ταχύτητες ταξιδιού είναι το Tuscon, το RAV4 και το QQ. Το Tuscon είναι λίγο πιο ήσυχο από τα άλλα δύο τα οποία απλά δεν παλεύονται....

                            ΥΓ4: Sorry για το σεντόνι και για τις όποιες off-topic "εκτροπές".

                            "I am what you made me", D.V.

                            cirus d_m I 3 Replies Last reply Reply Quote 7
                            • cirus
                              cirus @sabas_thess last edited by

                              @sabas_thess said in Νεο Hyundai Tucson :

                              Καλημέρα. Να ξεκαθαρίσω κάτι γιατί δυστυχώς ένα από τα μεγαλύτερα ελαττώματά μου είναι το ποσό εύκολα με "καταπίνουν' τα flame/beef. Κατά την προσωπική μου άποψη απ' όλη την πληροφορία την οποία έχω συλλέξει από διάφορες πηγές τα 2-3 τελευταία χρόνια, σε συνδυασμό με προσωπικές εμπειρίες, υπάρχουν μόνο 2 non-premium C-suv τα οποία συνδυάζουν πολύ ήσυχη καμπίνα (σε ταχύτητες ταξιδιού 120χαω+) αλλά και πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά (δεδομένης της κατηγορίας του σχήματος του ύψους και του όγκου τους).

                              Αυτά είναι τα Kuga (εκδόσεις ST-line+, έτσι και αλλιώς η Titanium πλέον καταργήθηκε) και το 3008. Αυτό δεν βλέπω να αλλάζει ούτε με την έλευση του f/l του 1ου όπου σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα θα έρχεται πλέον με ημιακαμπτο και όχι πολλαπλούς.

                              Είπα non premium οπότε εκτός από BMW/Merc (και άνωθεν τιμές) δεν συμπεριλαμβάνω DS7/CX5/Q3, το τελευταίο έστω και για τυπικούς λόγους καθώς δεν το θεωρώ κάτι παραπάνω από το Tiguan.

                              Μάλιστα, λίγο πριν την αλλάξω από γιατρό, είχα την τύχη αρχές καλοκαιριού να οδηγήσω το καινούργιο Q3 της οδοντιάτρου μου (1.5T dsg φορτωμένο εξοπλισμό με τιμή πολύ κοντά στα 45κ). Σε διαδρομή δυτική Θεσσαλονίκη - Καρδιά και πίσω το βρήκα αναίτια σκληρό στο Sport (DCC), κουραστικό στο normal και απλά ανεκτό στο comfort (αν θυμάμαι καλά την ονομασία). Το μοτέρ είχε λίγα χιλιόμετρα οπότε το ότι μου φάνηκε πνιγμένο το θεώρησα εν μέρει φυσιολογικό ενώ το dsg ανεβάζει σφαίρα και κατεβάζει ραθυμα. Σίγουρα πάντως στην εκκίνηση με εκνεύρισε η έλλειψη ψυχής αλλά πάλι νομίζω είναι τέτοια η ρύθμισή του ένεκα ρύπων. Ποιοτικά δε τίποτα παραπάνω από ένα Golf και τέλος ΔΕΝ άξιζε τα λεφτά του σε καμία περίπτωση. Λυπάμαι που χάλασα χρόνο να την εκλιπαρώ κυριολεκτικά να μην το πάρει αλλά να πάρει σε αυτά τα λεφτά high spec CX5. Ας οψεται το ψώνιο της καθώς "η κολλητή μου και η ξαδέρφη μου πήραν GLA/Q3 αντίστοιχα" (τα λόγια της)...

                              ΥΓ1: Επάνω αναφέρομαι στους συνδυαστικούς παράγοντες υψηλή ηχομόνωση και οδική συμπεριφορά. Υπάρχουν πολλά φυσικά που είναι εξαιρετικά σε έναν εκ των δύο τομέων όπως στην οδική συμπεριφορά το Formentor αλλά στην ηχομόνωση είναι χειρότερο το ομόσταυλου Tiguan. Οπότε disclaimer προς τα όρνεα που θα πέσουν να με φάνε μετά από αυτό το post.

                              ΥΓ2: Έχει τύχει να κάνω δύο υπέροχα ταξίδια προς Βόλο και προς Πάπιγκο ως συνοδηγός με 3008/DS7 αμφότερα diesel/EAT8 high spec. Η πολιτισμένη τους κύλιση θα μου μείνει αξέχαστη. Να γουστάρετε ότι αμάξι θέλετε αλλά κάποια οχήματα είναι αντικειμενικά ανωτέρα. Όπως το Kuga το οποίο μια φορά πήρα td και τίποτα δεν πάτησε/έστριψε σαν εκείνο. Για την ακρίβεια μέχρι να οδηγήσω το 3008 όλα βάρκες μου φάνηκαν.

                              ΥΓ3: Λυπάμαι που θα το πω αλλά τα τρία χειρότερα σε ηχομόνωση suv της εν θεματι κατηγορίας σε ταχύτητες ταξιδιού είναι το Tuscon, το RAV4 και το QQ. Το Tuscon είναι λίγο πιο ήσυχο από τα άλλα δύο τα οποία απλά δεν παλεύονται....

                              ΥΓ4: Sorry για το σεντόνι και για τις όποιες off-topic "εκτροπές".

                              Να είσαι καλά που έγραψες τετοια ανάλυση.

                              πολύ ενδιαφέρον την βρήκα.

                              Δεν έχω άποψη επί του θέματος εκτός ότι συμφωνώ ότι σε μη πριμιούμι "συνήθως" τα Ford δεν παίζονται στο στρίψιμο και την αίσθηση που δίνουν. Υπαρχουν και εξαιρέσεις αλλά είναι παραδοσιακά το δυνατό τους σημείο και το KUGA παρόλο που δεν το εχω οδηγήσει φαντάζομαι κάπως έτσι θα είναι. Δυστηχώς δεν μου αρέσει πολύ σε εμφανιση δεν θα το διάλεγα στην κατηγορια. Το προηγουμενο KUGA μου αρέσει περισσότερο.

                              Τωρα σε ηχομόνωση γενικά η κατηγορία είναι καλη δεν έχω μπει σε κάποιο που να μου φανει θορυβώδες αλλά εσύ το ξεψαχνισες οπότε ενδιαφέρον η άποψη σου

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • d_m
                                d_m @sabas_thess last edited by d_m

                                @sabas_thess said in Νεο Hyundai Tucson :

                                Καλημέρα. Να ξεκαθαρίσω κάτι γιατί δυστυχώς ένα από τα μεγαλύτερα ελαττώματά μου είναι το ποσό εύκολα με "καταπίνουν' τα flame/beef. Κατά την προσωπική μου άποψη απ' όλη την πληροφορία την οποία έχω συλλέξει από διάφορες πηγές τα 2-3 τελευταία χρόνια, σε συνδυασμό με προσωπικές εμπειρίες, υπάρχουν μόνο 2 non-premium C-suv τα οποία συνδυάζουν πολύ ήσυχη καμπίνα (σε ταχύτητες ταξιδιού 120χαω+) αλλά και πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά (δεδομένης της κατηγορίας του σχήματος του ύψους και του όγκου τους).

                                Αυτά είναι τα Kuga (εκδόσεις ST-line+, έτσι και αλλιώς η Titanium πλέον καταργήθηκε) και το 3008. Αυτό δεν βλέπω να αλλάζει ούτε με την έλευση του f/l του 1ου όπου σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα θα έρχεται πλέον με ημιακαμπτο και όχι πολλαπλούς.

                                Είπα non premium οπότε εκτός από BMW/Merc (και άνωθεν τιμές) δεν συμπεριλαμβάνω DS7/CX5/Q3, το τελευταίο έστω και για τυπικούς λόγους καθώς δεν το θεωρώ κάτι παραπάνω από το Tiguan.

                                Μάλιστα, λίγο πριν την αλλάξω από γιατρό, είχα την τύχη αρχές καλοκαιριού να οδηγήσω το καινούργιο Q3 της οδοντιάτρου μου (1.5T dsg φορτωμένο εξοπλισμό με τιμή πολύ κοντά στα 45κ). Σε διαδρομή δυτική Θεσσαλονίκη - Καρδιά και πίσω το βρήκα αναίτια σκληρό στο Sport (DCC), κουραστικό στο normal και απλά ανεκτό στο comfort (αν θυμάμαι καλά την ονομασία). Το μοτέρ είχε λίγα χιλιόμετρα οπότε το ότι μου φάνηκε πνιγμένο το θεώρησα εν μέρει φυσιολογικό ενώ το dsg ανεβάζει σφαίρα και κατεβάζει ραθυμα. Σίγουρα πάντως στην εκκίνηση με εκνεύρισε η έλλειψη ψυχής αλλά πάλι νομίζω είναι τέτοια η ρύθμισή του ένεκα ρύπων. Ποιοτικά δε τίποτα παραπάνω από ένα Golf και τέλος ΔΕΝ άξιζε τα λεφτά του σε καμία περίπτωση. Λυπάμαι που χάλασα χρόνο να την εκλιπαρώ κυριολεκτικά να μην το πάρει αλλά να πάρει σε αυτά τα λεφτά high spec CX5. Ας οψεται το ψώνιο της καθώς "η κολλητή μου και η ξαδέρφη μου πήραν GLA/Q3 αντίστοιχα" (τα λόγια της)...

                                ΥΓ1: Επάνω αναφέρομαι στους συνδυαστικούς παράγοντες υψηλή ηχομόνωση και οδική συμπεριφορά. Υπάρχουν πολλά φυσικά που είναι εξαιρετικά σε έναν εκ των δύο τομέων όπως στην οδική συμπεριφορά το Formentor αλλά στην ηχομόνωση είναι χειρότερο το ομόσταυλου Tiguan. Οπότε disclaimer προς τα όρνεα που θα πέσουν να με φάνε μετά από αυτό το post.

                                ΥΓ2: Έχει τύχει να κάνω δύο υπέροχα ταξίδια προς Βόλο και προς Πάπιγκο ως συνοδηγός με 3008/DS7 αμφότερα diesel/EAT8 high spec. Η πολιτισμένη τους κύλιση θα μου μείνει αξέχαστη. Να γουστάρετε ότι αμάξι θέλετε αλλά κάποια οχήματα είναι αντικειμενικά ανωτέρα. Όπως το Kuga το οποίο μια φορά πήρα td και τίποτα δεν πάτησε/έστριψε σαν εκείνο. Για την ακρίβεια μέχρι να οδηγήσω το 3008 όλα βάρκες μου φάνηκαν.

                                ΥΓ3: Λυπάμαι που θα το πω αλλά τα τρία χειρότερα σε ηχομόνωση suv της εν θεματι κατηγορίας σε ταχύτητες ταξιδιού είναι το Tuscon, το RAV4 και το QQ. Το Tuscon είναι λίγο πιο ήσυχο από τα άλλα δύο τα οποία απλά δεν παλεύονται....

                                ΥΓ4: Sorry για το σεντόνι και για τις όποιες off-topic "εκτροπές".

                                απορία Νο 1 : είναι δυνατό τα αυτοκίνητα για τα οποία μιλάμε (και σε αυτές τις τιμές ) να έχουν ημιάκαμπτο πίσω άξονα, σε μια χώρα που πατάμε περισσότερο σε λακκούβες παρά σε νορμάλ ασφαλτο, με όλο το σεβασμό στη Ford και δη στο πάρα πολύ καλό Kuga?
                                απορία Νο 2 : γιατί κανένα μα κανένα περιοδικό /site/test δεν αναφέρουν ΤΙΠΟΤΑ περί ανεπαρκούς ηχομόνωσης των RAV & QQ ? Για το Tucson έχω ιδίαν άποψη, ειναι καλά ηχομονωμένο σε ταχύτητες ταξιδιού αλλά σίγουρα υπάρχουν και πιο ήσυχα αυτοκίνητα, θα του έβαζα 7,5-8/10.

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • cirus
                                  cirus @d_m last edited by

                                  @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                                  ασφαλτο, με όλο το σεβασμό στη Ford και δη στο πάρα πολύ καλό Kuga?

                                  απαράδεκτο το βρίσκω και γω.

                                  αντε σε πιο μικρά να το καταλάβω.

                                  στο KUGA Το λες και βλακώδες

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Δυστυχώς από όλα τα παραπάνω έχω οδηγήσει μόνο το QQ, το οποίο μπορεί να ήταν απαράδεκτο στην καθημερινή κίνηση, αλλά στα 140-150 ήταν πάρα πολύ ήσυχο και με είχε εντυπωσιάσει.

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      Interpan @dimsabas last edited by

                                      @dimsabas said in Νεο Hyundai Tucson :

                                      Όντως αμαξάρα, καλοτάξιδο και πάντα με ασφάλεια. Το μοναδικό έντονο αρνητικό του είναι η κατανάλωση. Που δεν είναι υπερβολική για τις προδιαγραφές του (δύναμη, βάρος, κιβώτιο, τετρακίνηση), απλώς με το καύσιμο στα 2 ευρώ το λίτρο, βγαίνει υψηλό κόστος κίνησης.

                                      θεωρώ αν με πάει γύρω στα 9λ/100 θα είμαι μια χαρά. Και αυτό για στατιστικούς και μόνο λόγους.

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Δηλαδή θα φλερτάρεις με τα 20 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα. Πριν ένα χρόνο, τέτοιο κόστος κίνησης αντιστοιχούσε σε Macan, ξέρω-γω. Αν είσαι εντάξει με αυτό, κατά τα άλλα είναι σούπερ. (Από όσα διαβάζω, γιατί η Hyundai δε με παίζει. Ακόμα...)

                                        https://cartalk.gr/

                                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          Interpan @dimsabas last edited by

                                          @dimsabas said in Νεο Hyundai Tucson :

                                          Δηλαδή θα φλερτάρεις με τα 20 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα. Πριν ένα χρόνο, τέτοιο κόστος κίνησης αντιστοιχούσε σε Macan, ξέρω-γω. Αν είσαι εντάξει με αυτό, κατά τα άλλα είναι σούπερ. (Από όσα διαβάζω, γιατί η Hyundai δε με παίζει. Ακόμα...)

                                          Δεν θέλω να φανώ κάπως ή υπερφίαλος αλλά ναι, θα είμαι οκ με τα 9/100 (που δεν πιστεύω να πάει τόσο απλά είναι το ψυχολογικό μου όριο). Είναι μέσα στους υπολογισμούς μου το ποσό αυτό. Δηλαδή δεν εξετάζω αν καίει πολύ ή αν υπάρχουν άλλα που καίνε περισσότερο ή λιγότερο από αυτό. Αυτό που καίει το συγκεκριμένο για να κινηθεί είναι μέσα στα δικά μου μπορώ, και εκεί σταματάω.
                                          Πολύ θα ήθελα να σε παίξει η Hyundai σε τεστ, μου αρέσει πολύ ο τρόπος γραφής σου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Σε ευχαριστώ πολύ! Κι εγώ το ελπίζω. Πάντως, το έχει αγοράσει ξάδερφός μου και μου έλεγε ότι καίει 7.5-8. Οπότε δεν αποκλείεται να βλέπεις τα 9 μόνο σε δύσκολες συνθήκες (μποτιλιάρισμα, ας πούμε).

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 91 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr