Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 293
    • 294
    • 295
    • 296
    • 297
    • 360
    • 361
    • 295 / 361
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    139
    7205
    246975
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Είδες το ίδιο έλεγα και εγώ για το acc. Τόσα χρόνια πως ταξιδεύαμε χωρίς αυτό;; Με το acc παίρνεις μια γεύση από το μέλλον της αυτοκινησης. Πολύ ξεκούραστο. Αν και απαιτεί εμπιστοσύνη στα αισθητήρια του.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • J
        japanese1 last edited by

        Ωραια περιγραφή groover.
        Να ξερεις τη μανουρα με τον χωρο αποσκευων δεν την εχεις μονο εσυ, την εχω και γω!(και πιθανον και αλλοι)
        Περιμένω να γεμισει τίγκα να βαλω τις φωνες, αλλα δε γεμίζει ποτέ!!!

        https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

        G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • G
          groover1972 @japanese1 last edited by

          @japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

          Ωραια περιγραφή groover.
          Να ξερεις τη μανουρα με τον χωρο αποσκευων δεν την εχεις μονο εσυ, την εχω και γω!(και πιθανον και αλλοι)
          Περιμένω να γεμισει τίγκα να βαλω τις φωνες, αλλα δε γεμίζει ποτέ!!!

          Σε ευχαριστώ πολύ!

          Έχω βρεί ένα κόλπο που μπορεί να φαντάζει περίεργο αλλά βολεύει όσον αφορά το χώρο αποσκευών και το φόρτωμα. Όσα πρέπει να μπουν στο πορτ μπαγκάζια τα έχω όλα πίσω έξω από το αυτοκίνητο. Όλα. Και αρχίζω με τα βαριά και μεγάλα τα οποία τα τοποθετώ κοντά στους θόλους. Το κύριο κόλπο είναι να φορτώνεις και στο ύψος ώσπου να φτάσει περίπου στην εταζερα.
          Μετά είναι όλα παιχνιδάκι.

          Έχει προσέξει κανένας κάτοχος ότι φορτωμένο δεν ακούγεται καθόλου η πίσω ανάρτηση στις εγκαρσιες λακκούβες η είναι η ιδέα μου.

          Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • piliourits
            piliourits @lap last edited by piliourits

            @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

            Είδες το ίδιο έλεγα και εγώ για το acc. Τόσα χρόνια πως ταξιδεύαμε χωρίς αυτό;; Με το acc παίρνεις μια γεύση από το μέλλον της αυτοκινησης. Πολύ ξεκούραστο. Αν και απαιτεί εμπιστοσύνη στα αισθητήρια του.

            όχι σαν τα άχρηστα τα αυτόματα κιβώτια...

            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              groover1972 @piliourits last edited by

              @piliourits said in SUZUKI SX4 SCROSS:

              @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

              Είδες το ίδιο έλεγα και εγώ για το acc. Τόσα χρόνια πως ταξιδεύαμε χωρίς αυτό;; Με το acc παίρνεις μια γεύση από το μέλλον της αυτοκινησης. Πολύ ξεκούραστο. Αν και απαιτεί εμπιστοσύνη στα αισθητήρια του.

              όχι σαν τα άχρηστα τα αυτόματα κιβώτια...

              Μιας και ρίχνεις άδεια για να πιάσεις τον Lap , μου πέρασε είναι η αλήθεια η σκέψη του ότι μήπως θα ήταν καλύτερα και πιο ξεκούραστα με αυτόματο κιβώτιο. Μετά θυμήθηκα ότι θα πλήρωνα τέλη κυκλοφορίας και θα ήταν πιο ακριβό και με μεγαλύτερο κόστος μια επισκευή οπότε κατέβασα μια σχέση κουμπωτη και προσπέρασα στην ανηφόρα ανετότατα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Αλήθεια πόσες φορές κατέβασες σχέση στο κιβώτιο;

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  groover1972 last edited by

                  @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  Αλήθεια πόσες φορές κατέβασες σχέση στο κιβώτιο;

                  Lap, ανακάλυψα ένα κόλπο ή μια συνήθεια καλύτερα πού με βολεύει. Γενικότερα ξέρω από μικρός ότι με όποια ταχύτητα ανέβεις με αυτή θα κατέβεις. Πράγμα που σε γενικές γραμμές ισχύει π.χ. στα 2 βουνά πού ανεβαίνω για Ερμιόνη. Αλλά τώρα με αυτό, υβριδικό και τούρμπο, βλέπω ναι μεν το βελάκι στο καντράν, αλλά ανεβάζω μετά τις 2.500 στροφές. Γενικότερα πάντως δεν ξεπερνάω τις 3.500.

                  Και για να απαντήσω στην ερώτηση σου, ελάχιστες φορές χρειάστηκε να αλλάξω ταχύτητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by

                    Και εγώ ενστικτωδώς έχω σχεδόν πάντα την σωστή σχέση στο κιβώτιο. Δεν το σκέφτομαι αλλα αυτόματα τις αλλάζω μόλις δω την ανηφόρα και έτσι σπανίως μένει το αυτοκίνητο από δύναμη. Δεν χρειάζεται να ανέβω την ανηφόρα και τότε να σκεφτώ να κατεβάσω.

                    Και εγώ πολύ λίγες κάνω στα ταξίδια. Ο κινητηρας και το βάρος του επαρκούν

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      groover1972 @lap last edited by

                      @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      Και εγώ ενστικτωδώς έχω σχεδόν πάντα την σωστή σχέση στο κιβώτιο. Δεν το σκέφτομαι αλλα αυτόματα τις αλλάζω μόλις δω την ανηφόρα και έτσι σπανίως μένει το αυτοκίνητο από δύναμη. Δεν χρειάζεται να ανέβω την ανηφόρα και τότε να σκεφτώ να κατεβάσω.

                      Και εγώ πολύ λίγες κάνω στα ταξίδια. Ο κινητηρας και το βάρος του επαρκούν

                      Έτσι είναι. Όπως και να έχεις αρκετές στροφές πριν ξεκινήσεις να ανέβεις την ανηφόρα κ.λπ. αρχίζω να πιστεύω ότι τα αυτοκίνητα πλέον βγαίνουν με αυτόνομη οδήγηση, προσέχουν λωρίδες, βλέπουν μπροστά, παρκάρουν μόνα τους, κάτι το οποίο με κάνει να προβλέπω ότι στο τέλος ο οδηγός δεν θα κάνει τίποτα. Δεν είναι αναγκαία και καλό...
                      Ακόμη τουλάχιστον η αντίδραση του εγκεφάλου σε συνεργασία με την συνεργασία χεριού-ματιού δεν το έχουν φτάσει τα ηλεκτρονικά. Ακόμη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        ![alt text](ff5d74c2-58c7-4b23-b7e1-083c5f15f4ef-image.png image url)

                        ![alt text](ebf41dfc-aa32-4424-9f31-7e99fb512c87-image.png image url)

                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          groover1972 @piliourits last edited by

                          @piliourits said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          ![alt text](ff5d74c2-58c7-4b23-b7e1-083c5f15f4ef-image.png image url)

                          ![alt text](ebf41dfc-aa32-4424-9f31-7e99fb512c87-image.png image url)

                          Που είναι η θάλασσα οεο? Χαχαχαχαχαα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • xenos
                            xenos @groover1972 last edited by

                            @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            Re: SUZUKI SX4 SCROSS

                            Το υβριδικό σύστημα δουλεύει μία χαρά mild ξε mild και το χαίρομαι τόσο πολύ που σκέφτομαι ότι απροβληματιστα κάνω ταξίδι, οικονομικά, ξεκούραστα δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας δεν έδωσα 30κ. Τα μαλακά πλαστικά και τις τεράστιες οθόνες τα είδα σταματημενα στην άκρη του δρόμου με τρίγωνα.

                            Εγώ ακόμα δνε έχω καταλάβει τι σόι mild είναι. Δλδ έχει κάτι μπαταρίες παραπάνω και τι κάνει (από τη στιγμή που δεν υπάρχει ηλεκτροκινητήρας); Ρώτησα αλλά δεν κατάλαβα...

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            antonakis piliourits 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • antonakis
                              antonakis @xenos last edited by

                              @xenos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              Εγώ ακόμα δνε έχω καταλάβει τι σόι mild είναι. Δλδ έχει κάτι μπαταρίες παραπάνω και τι κάνει (από τη στιγμή που δεν υπάρχει ηλεκτροκινητήρας); Ρώτησα αλλά δεν κατάλαβα...

                              Αν δεν κοιτάς την οθόνη δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Αλλά το νιώθεις στην επιβράδυνση όταν μπαίνει/βγαίνει.

                              Απλή λειτουργία γενικά.
                              https://cars.suzuki.co.uk/hybrid/the-suzuki-hybrid-range/

                              "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits @xenos last edited by piliourits

                                @xenos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                Re: SUZUKI SX4 SCROSS

                                Το υβριδικό σύστημα δουλεύει μία χαρά mild ξε mild και το χαίρομαι τόσο πολύ που σκέφτομαι ότι απροβληματιστα κάνω ταξίδι, οικονομικά, ξεκούραστα δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας δεν έδωσα 30κ. Τα μαλακά πλαστικά και τις τεράστιες οθόνες τα είδα σταματημενα στην άκρη του δρόμου με τρίγωνα.

                                Εγώ ακόμα δνε έχω καταλάβει τι σόι mild είναι. Δλδ έχει κάτι μπαταρίες παραπάνω και τι κάνει (από τη στιγμή που δεν υπάρχει ηλεκτροκινητήρας); Ρώτησα αλλά δεν κατάλαβα...

                                Λειτουργούν ως ενισχυμένη μίζα/δυναμό, με λίγο μεγαλύτερη μπαταρία, που -εφόσον έχει απόθεμα αυτή η μπαταρία- συνεχίζει να "σπρώχνει" τον στροφαλοφόρο για μερικά δευτερόλεπτα κάθε φορά που ο κινητήρας ανεβάζει απότομα στροφές, και γεμίζει τη μπαταρία στις επιβραδύνσεις.

                                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • xenos
                                  xenos last edited by

                                  Δεν με πείθει ρε γμτ ότι κάνει κάτι ουσιαστικό. Πιο πολύ για να βάλουν τη λέξη hybrid μου φαίνεται.

                                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                  gatoz antonakis 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • gatoz
                                    gatoz @xenos last edited by gatoz

                                    @xenos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    Δεν με πείθει ρε γμτ ότι κάνει κάτι ουσιαστικό. Πιο πολύ για να βάλουν τη λέξη hybrid μου φαίνεται.

                                    επειδης εχω παει το αποτετοιο βιταρα....
                                    ειναι πιο αδυναμο απο αυτο που ειχα (140) οταν ανεβασεις ρυθμους, αλλα δειχνει με τη παπαρομαλακια που εχουν βαλει πιο σπιρτο σε αστικο περιβαλλον.
                                    και να σου πω την αληθεια ουτε και εγω το πιστευω, αλλα στα βιτ που γνωριζω οσο κανεις, ειναι πραγματι 1 λιτρακι κατω στα 100. μπορει και εναμισο.

                                    #milf-a-man

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • antonakis
                                      antonakis @xenos last edited by

                                      @xenos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      Δεν με πείθει ρε γμτ ότι κάνει κάτι ουσιαστικό. Πιο πολύ για να βάλουν τη λέξη hybrid μου φαίνεται.

                                      Όπως ΟΛΑ τα mild hybrid. Θα συμφωνήσω ότι είναι για να ρίχνουν τους ρύπους στα στάνταρ τεστ, παρά για τον οδηγό. Όλοι θα προτιμούσαμε το 1.4 με τα 140... μη πω και το μαζούτ 1.6.

                                      Πάντως εκτός από το βελούδινο start-stop, αν κάνει δεν κάνει κάτι από πίσω, δεν καταλαβαίνεις. Πάντως πάει καλά και πολιτισμένα, μια και είναι από τους λίγους των 4κύλινδρων πλέον.

                                      "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Μα δεν καταλάβατε.

                                        Έχει δύο mode ένα με τέρμα το γκάζι και ένα με απαλό πάτημα. Στο απαλό πάτημα αντικαθιστά ποσότητας βενζίνης που θα ψεκαζοταν στον θάλαμο καύσης με ηλεκτρική ροπή ( δηλαδή αν ήθελε από στάση πχ 7κιλα ροπής τα 2 κιλά θα τα έδινε το ηλ μοτέρ και τα υπόλοιπα 5 από ψεκασμό βενιζνης) και στο άλλο αν μείνεις από ροπή τα δίνει όλα όσα έχει ( έως και 5,3 κιλά ροπής) μέχρι συγκεκριμένες στροφές. Νομίζω μέχρι τις 3000 σαλ.

                                        Προσωπικά το νιώθω στο πιο ελαφρύ αμάξωμα 900κιλα και 5 κιλά ηλ ροπής. Νιώθεις κάτι σαν το vtech των honda αλλά σε χαμηλές στροφές. Μια απαλή ώθηση. Μόλις τη νιώσεις και κοιτάξεις την οθόνη βλέπεις το βελάκι πως όντως μπουσταρει το μοτέρ.

                                        Πρώτη εταιρία που το έφερε στην αγορά....η suzuki!!!

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • xenos
                                          xenos last edited by

                                          Αφού δεν υπάρχει ηλεκτροκινητήρας, ποιος δίνει τη ροπή;

                                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • antonakis
                                            antonakis last edited by

                                            To δυναμό είναι γεννήτρια και ηλεκτροκινητήρας ταυτόχρονα. Κανένα mild hybrid δεν έχει χωριστό ηλεκτρικό μοτέρ.

                                            "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 297
                                            • 360
                                            • 361
                                            • 295 / 361
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr