-
Καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστή και δεν μπορεις να ξερεις ποιος φταιει περισσοτερο ή λιγοτερο . Παραδειγμα που ευθυνεται ο προμηθευτης , ειναι η Τακατα. Εκτος αν πιστευετε οτι η Τακατα δεν ευθυνεται, επειδη τον τελικο λογο τον ειχε ο κατασκευαστης....
-
Ο κατασκευαστής θα έφταιγε αν στις δοκιμές πρόσκρουσης έβλεπε πρόβλημα στους αερόσακους και παρόλα αυτά δεν έκανε τίποτα. Το τι θα βγει μετά από χρόνια δεν θα μπορούσε να το ξέρει. Τις ανακλήσεις όμως οι κατασκευαστές τις έκαναν.
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ο κατασκευαστής θα έφταιγε αν στις δοκιμές πρόσκρουσης έβλεπε πρόβλημα στους αερόσακους και παρόλα αυτά δεν έκανε τίποτα. Το τι θα βγει μετά από χρόνια δεν θα μπορούσε να το ξέρει. Τις ανακλήσεις όμως οι κατασκευαστές τις έκαναν.
ο καθένας είναι υπόλογος στον πελάτη του. Ο οδηγός έχει υπογράψει συμβόλαιο με τον κατασκευαστή και ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή.
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ο κατασκευαστής θα έφταιγε αν στις δοκιμές πρόσκρουσης έβλεπε πρόβλημα στους αερόσακους και παρόλα αυτά δεν έκανε τίποτα. Το τι θα βγει μετά από χρόνια δεν θα μπορούσε να το ξέρει. Τις ανακλήσεις όμως οι κατασκευαστές τις έκαναν.
Το ιδιο λεμε. Οτι σ αυτη την περιπτωση δεν φταιει ο κατασκευαστης.
Οσο για τις ανακλησεις φυσικα ο κατασκευαστης τις εκανε και τις κανει παντα, γιατι αυτος πουλαει το προιον . Αλλά στο κοστος των ανακλησεων συμμετείχε και η Τακατα αν θυμαμαι σωστα -
Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.
-
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.
Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα
-
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.
Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα
Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου... -
@spiros75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ο κατασκευαστής θα έφταιγε αν στις δοκιμές πρόσκρουσης έβλεπε πρόβλημα στους αερόσακους και παρόλα αυτά δεν έκανε τίποτα. Το τι θα βγει μετά από χρόνια δεν θα μπορούσε να το ξέρει. Τις ανακλήσεις όμως οι κατασκευαστές τις έκαναν.
ο καθένας είναι υπόλογος στον πελάτη του. Ο οδηγός έχει υπογράψει συμβόλαιο με τον κατασκευαστή και ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή.
αυτο ισχυει σε ολες τις συναλλαγες.
-
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.
Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα
Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου...Καταρχην ποτε δεν ανεφερα οτι ο πελατης θα ζητησει ευθυνες απο τον προμηθευτη. Αυτο εσυ το ειπες , διαστρευλώνοντας τα λεγομενα μου . Ο κατασκευαστης μπορει και ζητησει ομως. Εσενα σαν πελατη δεν σε νοιαζει αυτο, αλλά ετσι γινεται.
Η Τακατα χρεοκοπησε μετα απο τις αποζημιωσεις που αναγκαστηκε να δωσει.
Οσο για τους χαρακτηρισμους ,λες και με ξερεις κι απο χθες, δειχνουν το ποιον σου -
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.
Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα
Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου...Καταρχην ποτε δεν ανεφερα οτι ο πελατης θα ζητησει ευθυνες απο τον προμηθευτη. Αυτο εσυ το ειπες , διαστρευλώνοντας τα λεγομενα μου . Ο κατασκευαστης μπορει και ζητησει ομως. Εσενα σαν πελατη δεν σε νοιαζει αυτο, αλλά ετσι γινεται.
Η Τακατα χρεοκοπησε μετα απο τις αποζημιωσεις που αναγκαστηκε να δωσει.
Οσο για τους χαρακτηρισμους ,λες και με ξερεις κι απο χθες, δειχνουν το ποιον σουΓια ανέφερέ μου τους χαρακτηρισμούς που έκανα εναντίον σου και δείχνουν το ποιόν μου?
Γιατί νομίζω ότι είσαι απ' τους τύπους που δεν ανέχονται να τους βγάζει κάποιος λάθος. Και μεταχειρίζονται μετά κάθε αθέμιτο μέσο για να μειώσουν αυτόν που το κάνει προσβάλοντάς τον.
Άρα το ποιόν σου φάνηκε, οπότε κοίτα πρώτα τον εαυτό σου και βλέπεις και για την κριτική στους άλλους μετά... -
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.
Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα
Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου...Καταρχην ποτε δεν ανεφερα οτι ο πελατης θα ζητησει ευθυνες απο τον προμηθευτη. Αυτο εσυ το ειπες , διαστρευλώνοντας τα λεγομενα μου . Ο κατασκευαστης μπορει και ζητησει ομως. Εσενα σαν πελατη δεν σε νοιαζει αυτο, αλλά ετσι γινεται.
Η Τακατα χρεοκοπησε μετα απο τις αποζημιωσεις που αναγκαστηκε να δωσει.
Οσο για τους χαρακτηρισμους ,λες και με ξερεις κι απο χθες, δειχνουν το ποιον σουΓια ανέφερέ μου τους χαρακτηρισμούς που έκανα εναντίον σου και δείχνουν το ποιόν μου?
Γιατί νομίζω ότι είσαι απ' τους τύπους που δεν ανέχονται να τους βγάζει κάποιος λάθος. Και μεταχειρίζονται μετά κάθε αθέμιτο μέσο για να μειώσουν αυτόν που το κάνει προσβάλοντάς τον.
Άρα το ποιόν σου φάνηκε, οπότε κοίτα πρώτα τον εαυτό σου και βλέπεις και για την κριτική στους άλλους μετά...Τι αθεμιτο εκανα? Οτι διαστρευλωσες αυτα που ελεγα?
Το τι νομιζεις δεν με απασχολει καθολου . Μπορεις να νομιζεις οτι θες . Παμε παρακατω -
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.
Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα
Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου...Καταρχην ποτε δεν ανεφερα οτι ο πελατης θα ζητησει ευθυνες απο τον προμηθευτη. Αυτο εσυ το ειπες , διαστρευλώνοντας τα λεγομενα μου . Ο κατασκευαστης μπορει και ζητησει ομως. Εσενα σαν πελατη δεν σε νοιαζει αυτο, αλλά ετσι γινεται.
Η Τακατα χρεοκοπησε μετα απο τις αποζημιωσεις που αναγκαστηκε να δωσει.
Οσο για τους χαρακτηρισμους ,λες και με ξερεις κι απο χθες, δειχνουν το ποιον σουΓια ανέφερέ μου τους χαρακτηρισμούς που έκανα εναντίον σου και δείχνουν το ποιόν μου?
Γιατί νομίζω ότι είσαι απ' τους τύπους που δεν ανέχονται να τους βγάζει κάποιος λάθος. Και μεταχειρίζονται μετά κάθε αθέμιτο μέσο για να μειώσουν αυτόν που το κάνει προσβάλοντάς τον.
Άρα το ποιόν σου φάνηκε, οπότε κοίτα πρώτα τον εαυτό σου και βλέπεις και για την κριτική στους άλλους μετά...Τι αθεμιτο εκανα? Οτι διαστρευλωσες αυτα που ελεγα?
Το τι νομιζεις δεν με απασχολει καθολου . Μπορεις να νομιζεις οτι θες . Παμε παρακατωΓιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα
Το παραπάνω μου απάντησες, μεταξύ άλλων, στις απόψεις μου για το θέμα. Άρα δε νιώθω ότι διεστράβλωσα αυτά που έλεγες.
Προφανώς πάμε παρακάτω. Σιγά μην ασχολούμαι με τις ιδιαιτερότητες του καθενός που ανταλλάσουμε απόψεις στο forum... -
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.
Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα
Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου...Καταρχην ποτε δεν ανεφερα οτι ο πελατης θα ζητησει ευθυνες απο τον προμηθευτη. Αυτο εσυ το ειπες , διαστρευλώνοντας τα λεγομενα μου . Ο κατασκευαστης μπορει και ζητησει ομως. Εσενα σαν πελατη δεν σε νοιαζει αυτο, αλλά ετσι γινεται.
Η Τακατα χρεοκοπησε μετα απο τις αποζημιωσεις που αναγκαστηκε να δωσει.
Οσο για τους χαρακτηρισμους ,λες και με ξερεις κι απο χθες, δειχνουν το ποιον σουΓια ανέφερέ μου τους χαρακτηρισμούς που έκανα εναντίον σου και δείχνουν το ποιόν μου?
Γιατί νομίζω ότι είσαι απ' τους τύπους που δεν ανέχονται να τους βγάζει κάποιος λάθος. Και μεταχειρίζονται μετά κάθε αθέμιτο μέσο για να μειώσουν αυτόν που το κάνει προσβάλοντάς τον.
Άρα το ποιόν σου φάνηκε, οπότε κοίτα πρώτα τον εαυτό σου και βλέπεις και για την κριτική στους άλλους μετά...Τι αθεμιτο εκανα? Οτι διαστρευλωσες αυτα που ελεγα?
Το τι νομιζεις δεν με απασχολει καθολου . Μπορεις να νομιζεις οτι θες . Παμε παρακατωΓιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα
Το παραπάνω μου απάντησες, μεταξύ άλλων, στις απόψεις μου για το θέμα. Άρα δε νιώθω ότι διεστράβλωσα αυτά που έλεγες.
Προφανώς πάμε παρακάτω. Σιγά μην ασχολούμαι με τις ιδιαιτερότητες του καθενός που ανταλλάσουμε απόψεις στο forum...Ξερω τι σου απαντησα. Το αθεμιτο ποιο ειναι? Κοιτα τους χαρακτηρισμους και τις ειρωνιες που εγραψες απο την αρχη και ασε τις εξυπναδες σε μενα .
-
.
-
Μόνο στην Αφρική θα μπορούσαν να έχουν το Βιτάρα για μεταφορά πελατών...!
-
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.
Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα
Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου...Καταρχην ποτε δεν ανεφερα οτι ο πελατης θα ζητησει ευθυνες απο τον προμηθευτη. Αυτο εσυ το ειπες , διαστρευλώνοντας τα λεγομενα μου . Ο κατασκευαστης μπορει και ζητησει ομως. Εσενα σαν πελατη δεν σε νοιαζει αυτο, αλλά ετσι γινεται.
Η Τακατα χρεοκοπησε μετα απο τις αποζημιωσεις που αναγκαστηκε να δωσει.
Οσο για τους χαρακτηρισμους ,λες και με ξερεις κι απο χθες, δειχνουν το ποιον σουΓια ανέφερέ μου τους χαρακτηρισμούς που έκανα εναντίον σου και δείχνουν το ποιόν μου?
Γιατί νομίζω ότι είσαι απ' τους τύπους που δεν ανέχονται να τους βγάζει κάποιος λάθος. Και μεταχειρίζονται μετά κάθε αθέμιτο μέσο για να μειώσουν αυτόν που το κάνει προσβάλοντάς τον.
Άρα το ποιόν σου φάνηκε, οπότε κοίτα πρώτα τον εαυτό σου και βλέπεις και για την κριτική στους άλλους μετά...Τι αθεμιτο εκανα? Οτι διαστρευλωσες αυτα που ελεγα?
Το τι νομιζεις δεν με απασχολει καθολου . Μπορεις να νομιζεις οτι θες . Παμε παρακατωΓιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα
Το παραπάνω μου απάντησες, μεταξύ άλλων, στις απόψεις μου για το θέμα. Άρα δε νιώθω ότι διεστράβλωσα αυτά που έλεγες.
Προφανώς πάμε παρακάτω. Σιγά μην ασχολούμαι με τις ιδιαιτερότητες του καθενός που ανταλλάσουμε απόψεις στο forum...Ξερω τι σου απαντησα. Το αθεμιτο ποιο ειναι? Κοιτα τους χαρακτηρισμους και τις ειρωνιες που εγραψες απο την αρχη και ασε τις εξυπναδες σε μενα .
Συνεχίζεις βλέπω. Ελπίζω να είναι πάνω στα νεύρα σου, ή να παρεξήγησα τα λεγόμενά σου. Γιατί αν υποκρύπτεις κάποια απειλή, το pm μου είναι στη διάθεσή σου...
-
@fanis75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μόνο στην Αφρική θα μπορούσαν να έχουν το Βιτάρα για μεταφορά πελατών...!
καποια ομως πουθενα...
-
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.
Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα
Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου...Καταρχην ποτε δεν ανεφερα οτι ο πελατης θα ζητησει ευθυνες απο τον προμηθευτη. Αυτο εσυ το ειπες , διαστρευλώνοντας τα λεγομενα μου . Ο κατασκευαστης μπορει και ζητησει ομως. Εσενα σαν πελατη δεν σε νοιαζει αυτο, αλλά ετσι γινεται.
Η Τακατα χρεοκοπησε μετα απο τις αποζημιωσεις που αναγκαστηκε να δωσει.
Οσο για τους χαρακτηρισμους ,λες και με ξερεις κι απο χθες, δειχνουν το ποιον σουΓια ανέφερέ μου τους χαρακτηρισμούς που έκανα εναντίον σου και δείχνουν το ποιόν μου?
Γιατί νομίζω ότι είσαι απ' τους τύπους που δεν ανέχονται να τους βγάζει κάποιος λάθος. Και μεταχειρίζονται μετά κάθε αθέμιτο μέσο για να μειώσουν αυτόν που το κάνει προσβάλοντάς τον.
Άρα το ποιόν σου φάνηκε, οπότε κοίτα πρώτα τον εαυτό σου και βλέπεις και για την κριτική στους άλλους μετά...Τι αθεμιτο εκανα? Οτι διαστρευλωσες αυτα που ελεγα?
Το τι νομιζεις δεν με απασχολει καθολου . Μπορεις να νομιζεις οτι θες . Παμε παρακατωΓιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα
Το παραπάνω μου απάντησες, μεταξύ άλλων, στις απόψεις μου για το θέμα. Άρα δε νιώθω ότι διεστράβλωσα αυτά που έλεγες.
Προφανώς πάμε παρακάτω. Σιγά μην ασχολούμαι με τις ιδιαιτερότητες του καθενός που ανταλλάσουμε απόψεις στο forum...Ξερω τι σου απαντησα. Το αθεμιτο ποιο ειναι? Κοιτα τους χαρακτηρισμους και τις ειρωνιες που εγραψες απο την αρχη και ασε τις εξυπναδες σε μενα .
Συνεχίζεις βλέπω. Ελπίζω να είναι πάνω στα νεύρα σου, ή να παρεξήγησα τα λεγόμενά σου. Γιατί αν υποκρύπτεις κάποια απειλή, το pm μου είναι στη διάθεσή σου...
Τι συνεχιζω ? Ηλπιζε οτι θες και πιστευε οτι θες . Ετσι κι αλλιως επι της ουσιας δεν ειπες τιποτα . Μονο αυτα που θα μπορουσε να πει και ενα 15χρονο . Αντε καλο απογευμα
-
Για αυτό
θα πούμε τίποτα?
-
SUZUKI SX4 SCROSS