Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 291
    • 292
    • 293
    • 294
    • 295
    • 360
    • 361
    • 293 / 361
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    139
    7207
    247748
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k last edited by alexandros-k

      Καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστή και δεν μπορεις να ξερεις ποιος φταιει περισσοτερο ή λιγοτερο . Παραδειγμα που ευθυνεται ο προμηθευτης , ειναι η Τακατα. Εκτος αν πιστευετε οτι η Τακατα δεν ευθυνεται, επειδη τον τελικο λογο τον ειχε ο κατασκευαστης....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο κατασκευαστής θα έφταιγε αν στις δοκιμές πρόσκρουσης έβλεπε πρόβλημα στους αερόσακους και παρόλα αυτά δεν έκανε τίποτα. Το τι θα βγει μετά από χρόνια δεν θα μπορούσε να το ξέρει. Τις ανακλήσεις όμως οι κατασκευαστές τις έκαναν.

        S alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros75 @realzeus last edited by

          @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

          Ο κατασκευαστής θα έφταιγε αν στις δοκιμές πρόσκρουσης έβλεπε πρόβλημα στους αερόσακους και παρόλα αυτά δεν έκανε τίποτα. Το τι θα βγει μετά από χρόνια δεν θα μπορούσε να το ξέρει. Τις ανακλήσεις όμως οι κατασκευαστές τις έκαναν.

          ο καθένας είναι υπόλογος στον πελάτη του. Ο οδηγός έχει υπογράψει συμβόλαιο με τον κατασκευαστή και ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή.

          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • alexandros-k
            alexandros-k @realzeus last edited by alexandros-k

            @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

            Ο κατασκευαστής θα έφταιγε αν στις δοκιμές πρόσκρουσης έβλεπε πρόβλημα στους αερόσακους και παρόλα αυτά δεν έκανε τίποτα. Το τι θα βγει μετά από χρόνια δεν θα μπορούσε να το ξέρει. Τις ανακλήσεις όμως οι κατασκευαστές τις έκαναν.

            Το ιδιο λεμε. Οτι σ αυτη την περιπτωση δεν φταιει ο κατασκευαστης.
            Οσο για τις ανακλησεις φυσικα ο κατασκευαστης τις εκανε και τις κανει παντα, γιατι αυτος πουλαει το προιον . Αλλά στο κοστος των ανακλησεων συμμετείχε και η Τακατα αν θυμαμαι σωστα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andya3 last edited by

              Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
              Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
              Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
              Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.

              Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • alexandros-k
                alexandros-k @andya3 last edited by

                @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
                Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
                Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
                Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.

                Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.

                Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andya3 @alexandros-k last edited by

                  @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
                  Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
                  Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
                  Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.

                  Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.

                  Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα

                  Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
                  Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
                  Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου...

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • gatoz
                    gatoz @spiros75 last edited by

                    @spiros75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                    @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                    Ο κατασκευαστής θα έφταιγε αν στις δοκιμές πρόσκρουσης έβλεπε πρόβλημα στους αερόσακους και παρόλα αυτά δεν έκανε τίποτα. Το τι θα βγει μετά από χρόνια δεν θα μπορούσε να το ξέρει. Τις ανακλήσεις όμως οι κατασκευαστές τις έκαναν.

                    ο καθένας είναι υπόλογος στον πελάτη του. Ο οδηγός έχει υπογράψει συμβόλαιο με τον κατασκευαστή και ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή.

                    αυτο ισχυει σε ολες τις συναλλαγες.

                    #milf-a-man

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • alexandros-k
                      alexandros-k @andya3 last edited by

                      @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
                      Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
                      Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
                      Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.

                      Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.

                      Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα

                      Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
                      Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
                      Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου...

                      Καταρχην ποτε δεν ανεφερα οτι ο πελατης θα ζητησει ευθυνες απο τον προμηθευτη. Αυτο εσυ το ειπες , διαστρευλώνοντας τα λεγομενα μου . Ο κατασκευαστης μπορει και ζητησει ομως. Εσενα σαν πελατη δεν σε νοιαζει αυτο, αλλά ετσι γινεται.
                      Η Τακατα χρεοκοπησε μετα απο τις αποζημιωσεις που αναγκαστηκε να δωσει.
                      Οσο για τους χαρακτηρισμους ,λες και με ξερεις κι απο χθες, δειχνουν το ποιον σου

                      A G alexandros-k 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andya3 @alexandros-k last edited by

                        @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                        @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                        @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                        @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                        Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
                        Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
                        Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
                        Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.

                        Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.

                        Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα

                        Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
                        Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
                        Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου...

                        Καταρχην ποτε δεν ανεφερα οτι ο πελατης θα ζητησει ευθυνες απο τον προμηθευτη. Αυτο εσυ το ειπες , διαστρευλώνοντας τα λεγομενα μου . Ο κατασκευαστης μπορει και ζητησει ομως. Εσενα σαν πελατη δεν σε νοιαζει αυτο, αλλά ετσι γινεται.
                        Η Τακατα χρεοκοπησε μετα απο τις αποζημιωσεις που αναγκαστηκε να δωσει.
                        Οσο για τους χαρακτηρισμους ,λες και με ξερεις κι απο χθες, δειχνουν το ποιον σου

                        Για ανέφερέ μου τους χαρακτηρισμούς που έκανα εναντίον σου και δείχνουν το ποιόν μου?

                        Γιατί νομίζω ότι είσαι απ' τους τύπους που δεν ανέχονται να τους βγάζει κάποιος λάθος. Και μεταχειρίζονται μετά κάθε αθέμιτο μέσο για να μειώσουν αυτόν που το κάνει προσβάλοντάς τον.
                        Άρα το ποιόν σου φάνηκε, οπότε κοίτα πρώτα τον εαυτό σου και βλέπεις και για την κριτική στους άλλους μετά...

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • alexandros-k
                          alexandros-k @andya3 last edited by alexandros-k

                          @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
                          Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
                          Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
                          Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.

                          Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.

                          Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα

                          Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
                          Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
                          Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου...

                          Καταρχην ποτε δεν ανεφερα οτι ο πελατης θα ζητησει ευθυνες απο τον προμηθευτη. Αυτο εσυ το ειπες , διαστρευλώνοντας τα λεγομενα μου . Ο κατασκευαστης μπορει και ζητησει ομως. Εσενα σαν πελατη δεν σε νοιαζει αυτο, αλλά ετσι γινεται.
                          Η Τακατα χρεοκοπησε μετα απο τις αποζημιωσεις που αναγκαστηκε να δωσει.
                          Οσο για τους χαρακτηρισμους ,λες και με ξερεις κι απο χθες, δειχνουν το ποιον σου

                          Για ανέφερέ μου τους χαρακτηρισμούς που έκανα εναντίον σου και δείχνουν το ποιόν μου?

                          Γιατί νομίζω ότι είσαι απ' τους τύπους που δεν ανέχονται να τους βγάζει κάποιος λάθος. Και μεταχειρίζονται μετά κάθε αθέμιτο μέσο για να μειώσουν αυτόν που το κάνει προσβάλοντάς τον.
                          Άρα το ποιόν σου φάνηκε, οπότε κοίτα πρώτα τον εαυτό σου και βλέπεις και για την κριτική στους άλλους μετά...

                          Τι αθεμιτο εκανα? Οτι διαστρευλωσες αυτα που ελεγα?
                          Το τι νομιζεις δεν με απασχολει καθολου . Μπορεις να νομιζεις οτι θες . Παμε παρακατω

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andya3 @alexandros-k last edited by

                            @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
                            Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
                            Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
                            Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.

                            Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.

                            Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα

                            Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
                            Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
                            Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου...

                            Καταρχην ποτε δεν ανεφερα οτι ο πελατης θα ζητησει ευθυνες απο τον προμηθευτη. Αυτο εσυ το ειπες , διαστρευλώνοντας τα λεγομενα μου . Ο κατασκευαστης μπορει και ζητησει ομως. Εσενα σαν πελατη δεν σε νοιαζει αυτο, αλλά ετσι γινεται.
                            Η Τακατα χρεοκοπησε μετα απο τις αποζημιωσεις που αναγκαστηκε να δωσει.
                            Οσο για τους χαρακτηρισμους ,λες και με ξερεις κι απο χθες, δειχνουν το ποιον σου

                            Για ανέφερέ μου τους χαρακτηρισμούς που έκανα εναντίον σου και δείχνουν το ποιόν μου?

                            Γιατί νομίζω ότι είσαι απ' τους τύπους που δεν ανέχονται να τους βγάζει κάποιος λάθος. Και μεταχειρίζονται μετά κάθε αθέμιτο μέσο για να μειώσουν αυτόν που το κάνει προσβάλοντάς τον.
                            Άρα το ποιόν σου φάνηκε, οπότε κοίτα πρώτα τον εαυτό σου και βλέπεις και για την κριτική στους άλλους μετά...

                            Τι αθεμιτο εκανα? Οτι διαστρευλωσες αυτα που ελεγα?
                            Το τι νομιζεις δεν με απασχολει καθολου . Μπορεις να νομιζεις οτι θες . Παμε παρακατω

                            Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα

                            Το παραπάνω μου απάντησες, μεταξύ άλλων, στις απόψεις μου για το θέμα. Άρα δε νιώθω ότι διεστράβλωσα αυτά που έλεγες.
                            Προφανώς πάμε παρακάτω. Σιγά μην ασχολούμαι με τις ιδιαιτερότητες του καθενός που ανταλλάσουμε απόψεις στο forum...

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • alexandros-k
                              alexandros-k @andya3 last edited by alexandros-k

                              @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
                              Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
                              Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
                              Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.

                              Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.

                              Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα

                              Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
                              Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
                              Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου...

                              Καταρχην ποτε δεν ανεφερα οτι ο πελατης θα ζητησει ευθυνες απο τον προμηθευτη. Αυτο εσυ το ειπες , διαστρευλώνοντας τα λεγομενα μου . Ο κατασκευαστης μπορει και ζητησει ομως. Εσενα σαν πελατη δεν σε νοιαζει αυτο, αλλά ετσι γινεται.
                              Η Τακατα χρεοκοπησε μετα απο τις αποζημιωσεις που αναγκαστηκε να δωσει.
                              Οσο για τους χαρακτηρισμους ,λες και με ξερεις κι απο χθες, δειχνουν το ποιον σου

                              Για ανέφερέ μου τους χαρακτηρισμούς που έκανα εναντίον σου και δείχνουν το ποιόν μου?

                              Γιατί νομίζω ότι είσαι απ' τους τύπους που δεν ανέχονται να τους βγάζει κάποιος λάθος. Και μεταχειρίζονται μετά κάθε αθέμιτο μέσο για να μειώσουν αυτόν που το κάνει προσβάλοντάς τον.
                              Άρα το ποιόν σου φάνηκε, οπότε κοίτα πρώτα τον εαυτό σου και βλέπεις και για την κριτική στους άλλους μετά...

                              Τι αθεμιτο εκανα? Οτι διαστρευλωσες αυτα που ελεγα?
                              Το τι νομιζεις δεν με απασχολει καθολου . Μπορεις να νομιζεις οτι θες . Παμε παρακατω

                              Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα

                              Το παραπάνω μου απάντησες, μεταξύ άλλων, στις απόψεις μου για το θέμα. Άρα δε νιώθω ότι διεστράβλωσα αυτά που έλεγες.
                              Προφανώς πάμε παρακάτω. Σιγά μην ασχολούμαι με τις ιδιαιτερότητες του καθενός που ανταλλάσουμε απόψεις στο forum...

                              Ξερω τι σου απαντησα. Το αθεμιτο ποιο ειναι? Κοιτα τους χαρακτηρισμους και τις ειρωνιες που εγραψες απο την αρχη και ασε τις εξυπναδες σε μενα .

                              A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gatoz
                                gatoz last edited by

                                .

                                0187f22f-7612-4822-8c09-e2ac44d0395d-image.png

                                #milf-a-man

                                P 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Μόνο στην Αφρική θα μπορούσαν να έχουν το Βιτάρα για μεταφορά πελατών...!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andya3 @alexandros-k last edited by

                                    @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
                                    Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
                                    Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
                                    Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.

                                    Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.

                                    Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα

                                    Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
                                    Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
                                    Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου...

                                    Καταρχην ποτε δεν ανεφερα οτι ο πελατης θα ζητησει ευθυνες απο τον προμηθευτη. Αυτο εσυ το ειπες , διαστρευλώνοντας τα λεγομενα μου . Ο κατασκευαστης μπορει και ζητησει ομως. Εσενα σαν πελατη δεν σε νοιαζει αυτο, αλλά ετσι γινεται.
                                    Η Τακατα χρεοκοπησε μετα απο τις αποζημιωσεις που αναγκαστηκε να δωσει.
                                    Οσο για τους χαρακτηρισμους ,λες και με ξερεις κι απο χθες, δειχνουν το ποιον σου

                                    Για ανέφερέ μου τους χαρακτηρισμούς που έκανα εναντίον σου και δείχνουν το ποιόν μου?

                                    Γιατί νομίζω ότι είσαι απ' τους τύπους που δεν ανέχονται να τους βγάζει κάποιος λάθος. Και μεταχειρίζονται μετά κάθε αθέμιτο μέσο για να μειώσουν αυτόν που το κάνει προσβάλοντάς τον.
                                    Άρα το ποιόν σου φάνηκε, οπότε κοίτα πρώτα τον εαυτό σου και βλέπεις και για την κριτική στους άλλους μετά...

                                    Τι αθεμιτο εκανα? Οτι διαστρευλωσες αυτα που ελεγα?
                                    Το τι νομιζεις δεν με απασχολει καθολου . Μπορεις να νομιζεις οτι θες . Παμε παρακατω

                                    Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα

                                    Το παραπάνω μου απάντησες, μεταξύ άλλων, στις απόψεις μου για το θέμα. Άρα δε νιώθω ότι διεστράβλωσα αυτά που έλεγες.
                                    Προφανώς πάμε παρακάτω. Σιγά μην ασχολούμαι με τις ιδιαιτερότητες του καθενός που ανταλλάσουμε απόψεις στο forum...

                                    Ξερω τι σου απαντησα. Το αθεμιτο ποιο ειναι? Κοιτα τους χαρακτηρισμους και τις ειρωνιες που εγραψες απο την αρχη και ασε τις εξυπναδες σε μενα .

                                    Συνεχίζεις βλέπω. Ελπίζω να είναι πάνω στα νεύρα σου, ή να παρεξήγησα τα λεγόμενά σου. Γιατί αν υποκρύπτεις κάποια απειλή, το pm μου είναι στη διάθεσή σου...

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      Μόνο στην Αφρική θα μπορούσαν να έχουν το Βιτάρα για μεταφορά πελατών...!

                                      καποια ομως πουθενα...

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • alexandros-k
                                        alexandros-k @andya3 last edited by

                                        @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        @alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        Η ευθύνη για ένα ελαττωματικό εξάρτημα σε οποιοδήποτε μηχάνημα ανήκει ξεκάθαρα στον κατασκευαστή.
                                        Εκτός αν ο πελάτης πήρε το προιόν σε κομμάτια από διάφορους προμηθευτές και το συναρμολόγησε μόνος του, οπότε η ευθύνη μοιράζεται στους επιμέρους προμηθευτές των κομματιών.
                                        Αν για τη σκάστρα φταίνε οι προδιαγραφές που έδωσε η Peugeot στην Piersburg ή η ποιότητα κατασκευής του εξαρτήματος του προμηθευτή, να τα βρουν μεταξύ τους ο κατασκευαστής με τον προμηθευτή, δεν αφορούν τον πελάτη. Για τον πελάτη φταίει η Peugeot.
                                        Το ίδιο ισχύει και για τους αερόσακους που αναφέρθηκε και για οποιοδήποτε εξάρτημα.

                                        Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφική συζήτηση. Αν είναι ο κάθε πελάτης να ψάχνει ποιος φταίει όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα μηχάνημα, τότε να του δίνουν μια λίστα με τα εξαρτήματα και τους προμηθευτές τους και να κάνει claim στους προμηθευτές όταν χαλάει κάτι, όχι στον κατασκευαστή. Αστειότητες.

                                        Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα

                                        Η ευθύνη απέναντι στον πελάτη ανήκει πάντα στον κατασκευαστή. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και δεν έχει καμιά δουλειά να εμπλακεί με οποιονδήποτε προμηθευτή. Για μηχανήματα μιλάμε πάντα.
                                        Ανέφερα μια επιχειρηματολογία, που εκτός από λογική έχει και και νομική βάση. Αυτά τα "όλοι κατηγόρησαν την Takata" που αναφέρεις, είναι αοριστολογίες και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
                                        Δεν υπάρχει άλλος λόγος να επιμένεις με ξεροκεφαλιά στην προφανώς λανθασμένη προσέγγισή σου στο θέμα, εκτός ίσως από τον εγωισμό σου...

                                        Καταρχην ποτε δεν ανεφερα οτι ο πελατης θα ζητησει ευθυνες απο τον προμηθευτη. Αυτο εσυ το ειπες , διαστρευλώνοντας τα λεγομενα μου . Ο κατασκευαστης μπορει και ζητησει ομως. Εσενα σαν πελατη δεν σε νοιαζει αυτο, αλλά ετσι γινεται.
                                        Η Τακατα χρεοκοπησε μετα απο τις αποζημιωσεις που αναγκαστηκε να δωσει.
                                        Οσο για τους χαρακτηρισμους ,λες και με ξερεις κι απο χθες, δειχνουν το ποιον σου

                                        Για ανέφερέ μου τους χαρακτηρισμούς που έκανα εναντίον σου και δείχνουν το ποιόν μου?

                                        Γιατί νομίζω ότι είσαι απ' τους τύπους που δεν ανέχονται να τους βγάζει κάποιος λάθος. Και μεταχειρίζονται μετά κάθε αθέμιτο μέσο για να μειώσουν αυτόν που το κάνει προσβάλοντάς τον.
                                        Άρα το ποιόν σου φάνηκε, οπότε κοίτα πρώτα τον εαυτό σου και βλέπεις και για την κριτική στους άλλους μετά...

                                        Τι αθεμιτο εκανα? Οτι διαστρευλωσες αυτα που ελεγα?
                                        Το τι νομιζεις δεν με απασχολει καθολου . Μπορεις να νομιζεις οτι θες . Παμε παρακατω

                                        Γιατι ολοι κατηγορησαν την Takata και κανεις τον εκαστοτε κατασκευαστη? Κατι λαθος θα καταλαβαν. Μαλλον εσυ τα ξερεις καλυτερα

                                        Το παραπάνω μου απάντησες, μεταξύ άλλων, στις απόψεις μου για το θέμα. Άρα δε νιώθω ότι διεστράβλωσα αυτά που έλεγες.
                                        Προφανώς πάμε παρακάτω. Σιγά μην ασχολούμαι με τις ιδιαιτερότητες του καθενός που ανταλλάσουμε απόψεις στο forum...

                                        Ξερω τι σου απαντησα. Το αθεμιτο ποιο ειναι? Κοιτα τους χαρακτηρισμους και τις ειρωνιες που εγραψες απο την αρχη και ασε τις εξυπναδες σε μενα .

                                        Συνεχίζεις βλέπω. Ελπίζω να είναι πάνω στα νεύρα σου, ή να παρεξήγησα τα λεγόμενά σου. Γιατί αν υποκρύπτεις κάποια απειλή, το pm μου είναι στη διάθεσή σου...

                                        Τι συνεχιζω ? Ηλπιζε οτι θες και πιστευε οτι θες . Ετσι κι αλλιως επι της ουσιας δεν ειπες τιποτα . Μονο αυτα που θα μπορουσε να πει και ενα 15χρονο . Αντε καλο απογευμα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • antonakis
                                          antonakis last edited by

                                          Για αυτό

                                          1834358a-47f1-4931-9d5e-f7e50e776607-image.png

                                          θα πούμε τίποτα?

                                          "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • P
                                            panormus772 @gatoz last edited by

                                            @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                            .

                                            0187f22f-7612-4822-8c09-e2ac44d0395d-image.png

                                            Ωραίο... μαλλάκι! 😊

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 291
                                            • 292
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 360
                                            • 361
                                            • 293 / 361
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr