-
Καλησπερα σε όλους.
Σκέφτομαι να αγοράσω ένα mazda 323f 1.5.
Βλέπω κάποια μοντέλα πίσω έχουν κόκκινο πλαστικό σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου ενώ κάποια άλλα δεν έχουν.
Ξέρει κανείς γιατί αυτή η διαφοροποίηση? Μπορείς να καταλάβεις χρονολογία από αυτό? -
Εγώ πάντως αν είχα δαγκώσει τόσο πολύ τη λαμαρίνα με το 2 , θα έριχνα μια ζαριά και θα πήγαινα να το πάρω σε μερικούς μήνες. Όταν θα έχει παρουσιαστεί το καινούργιο δηλαδή, για να πετύχω ακόμα καλύτερη τιμή στο παλιό.
-
Και οικονομικό (6,1λιτρα μέση κατανάλωση) και ασφαλές και.....απίστευτο όχημα.
Απλά ονειρικό.
-
παιζεται να εισαι ο μονος στον πλανητη αυτο που να εγραψε για την οικονομια του....
χου κέαρς? -
Και όμως από την αρχή της καριέρας του έτσι το διαφήμιζαν οι Ιάπωνες.
Ως το φθηνό roadster και στην αγορά και στην χρήση.
Τεσπά έγινε εκπληκτικό πλεον μέσα από την εξέλιξη του.
-
@lap said in MAZDA FORUM:
Και όμως από την αρχή της καριέρας του έτσι το διαφήμιζαν οι Ιάπωνες.
Ως το φθηνό roadster και στην αγορά και στην χρήση.
Τεσπά έγινε εκπληκτικό πλεον μέσα από την εξέλιξη του.
ειναι αποκλειστικα και μονο αιτια πριαπισμου. εντονου.
-
Απίστευτο είναι. Είδα ένα από κοντά . Ζήλεψα που δεν ζηλεύω εύκολα, σχεδόν ποτέ δεν ζηλεύω κανέναν. Αλλά έπαθα πλάκα και για πόση ώρα το κοιτούσα.
Σκέψου να το οδηγείς με ανοιχτη οροφή και με μουσικαρες. Τι να λεμε τώρα...
Τουλάχιστον ένας να το έχει εδώ στο forum.
-
Παρων !! Το εχει φιλος
-
Υπέροχα και τα δύο.
-
@lap said in MAZDA FORUM:
Υπέροχα και τα δύο.
8 χρόνια, τρεις γενιές Miata, καμιά 70αριά πίστες, ένας Θεός ξέρει πόσα χιλιόμετρα και πόσα ταξίδια, πόσες εργατοώρες ελαφρώνοντας το Sporty κατά 270κάτι κιλά... Το Miata ήταν μεγάλο σχολείο!
-
Και εγώ έχω δει, αλλά δεν έχω επαφές σας τον @alexandros-k ώστε να βάλω χέρι
-
Πριν γίνει η διάσπαση του φόρουμ πριν μερικά χρόνια, πολλά μέλη είχαν ΜΧ5. Από αυτούς που γράφουν ακόμα, είχε μέχρι πρόσφατα ο kyr80 (Mk3) και έχει ακόμα ο Panos2171 (Mk 2 ή 2.5). Μάλιστα ένα άλλο παλικάρι είχε φέρει από έξω το καινούριο (Mk4 - 1500), πριν ακόμα αρχίσουν να εισάγονται και πάλι επίσημα τα Mazda στην χώρα μας. Έχουμε πάει αρκετές βόλτες ως φόρουμ με MX5.
-
Ειναι αυτο που φανταζεστε , αλλά εχει ενα μεγαλο μειον. Αν εισαι πανω απο 1,85 και παραλληλα πανω απο 100 κιλα , εχεις προβλημα . Δεν βολευεσαι
-
@alexandros-k said in MAZDA FORUM:
Ειναι αυτο που φανταζεστε , αλλά εχει ενα μεγαλο μειον. Αν εισαι πανω απο 1,85 και παραλληλα πανω απο 100 κιλα , εχεις προβλημα . Δεν βολευεσαι
Κι όμως, είναι βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο που ήταν σαφώς καλύτερο από το Μκ2, το οποίο ήταν σίγουρα πιο άνετο από το Μκ2.5 Sporty που είχε θερμαινόμενα καθίσματα, άρα πιο ψηλό κάτω μέρος. Ε αυτό ακριβώς είχα εγώ και είμαι πάνω από 1.85 και πάνω από 100 κιλά. Ουπς...
-
Δοκιμάστε να μπείτε σε Elise και το MX5 θα σας φανεί λιμουζίνα...
-
@dimsabas said in MAZDA FORUM:
@alexandros-k said in MAZDA FORUM:
Ειναι αυτο που φανταζεστε , αλλά εχει ενα μεγαλο μειον. Αν εισαι πανω απο 1,85 και παραλληλα πανω απο 100 κιλα , εχεις προβλημα . Δεν βολευεσαι
Κι όμως, είναι βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο που ήταν σαφώς καλύτερο από το Μκ2, το οποίο ήταν σίγουρα πιο άνετο από το Μκ2.5 Sporty που είχε θερμαινόμενα καθίσματα, άρα πιο ψηλό κάτω μέρος. Ε αυτό ακριβώς είχα εγώ και είμαι πάνω από 1.85 και πάνω από 100 κιλά. Ουπς...
Εσυ δεν ησουν που ειχες αλλαξει βασεις καθισματος για να χωρας καλυτερα?
-
Ρε κάντε καμία δίαιτα. Τι καταβόθρες είστε όλοι σας. Που είναι ο γιατρός να σας μαλώσει;
-
Εμένα το ND μου φάνηκε ελαφρώς πιο άνετο από το ΝΒ. Κι εγώ το 2.5 με τα θερμαινόμενα έχω που είναι λίγο πιο φουσκωτά. Οταν λέω πιο άνετο εννοώ ότι κάθεσαι πιο χαμηλά άρα έχεις λίγο παραπάνω αέρα από την οροφή και λίγο παραπάνω αέρα τα γόνατα από το τιμόνι, τίποτα περισσότερο. Πλευρικά το ίδιο στενό είναι, άσε που τα μαρσπιε είναι πιο μεγάλα οπότε πρέπει να τεντωθεις περισσότερο στο μπες/βγες. Ίσως το NC να παραμένει μέχρι στιγμής το πιο "άνετο" ΜΧ5. Προσωπικά με το 1.75 είμαι άνετος αλλά είναι οριακά για 1.85.
-
@alexandros-k said in MAZDA FORUM:
@dimsabas said in MAZDA FORUM:
@alexandros-k said in MAZDA FORUM:
Ειναι αυτο που φανταζεστε , αλλά εχει ενα μεγαλο μειον. Αν εισαι πανω απο 1,85 και παραλληλα πανω απο 100 κιλα , εχεις προβλημα . Δεν βολευεσαι
Κι όμως, είναι βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο που ήταν σαφώς καλύτερο από το Μκ2, το οποίο ήταν σίγουρα πιο άνετο από το Μκ2.5 Sporty που είχε θερμαινόμενα καθίσματα, άρα πιο ψηλό κάτω μέρος. Ε αυτό ακριβώς είχα εγώ και είμαι πάνω από 1.85 και πάνω από 100 κιλά. Ουπς...
Εσυ δεν ησουν που ειχες αλλαξει βασεις καθισματος για να χωρας καλυτερα?
Όχι. Εγώ είχα τρυπήσει το πάτωμα κι είχα βιδώσει το κάθισμα απευθείας κάτω. Για να καταλάβετε τη διαφορά, χωρούσα να οδηγήσω με κράνος και κλειστή οροφή. Με μπάκετ που με είχε σε όρθια θέση κι είπαμε, θα έχω τα κυβικά μου.
-
Θα ήθελα πάρα (μα πάρα) πολύ ένα σαν το κόκκινο από πάνω!
Ίσως το πάρω σε μερικά χρόνια που θα είμαι και εγώ γέρος σαν το γάτο, μπας και ξανανιώσω...
MAZDA FORUM