-
Φιλος ψαχνει για την γυναικα του ενα μικρο (μεγεθους smart) ηλεκτρικο αυτοκινητο για χρησης εντος πολης, οχι Αθηνα.
Τα λεφτα που μπορει να δωσει ειναι εως 8000max.
Αυτονομια ειναι αδιαφορη γιατι θα το φορτιζει καθε βραδυ και δεν κανει πανω απο 30-40χλμ/μερα.
Επιδοσεις ειναι επισης αδιαφορες γιατι θα κινειται σε μικρη επαρχιακη πολη. Οκ, εχει καποιες ανηφορες βεβαια.
Δυο θεσεις ειναι αρκετες.
Δεν χρειαζεται να ειναι καινουργιο.
Απαραιτητο το a/c.Υπαρχει κατι με βαση τα παραπανω ή ψαχνει για τον Μονοκερο;
-
Ωχ,χαμός θα γίνει σε αυτό το νήμα
Με 2000 έξτρα παίρνει αυτό μετά από τις επιδοτήσεις , τώρα δεν ξέρω αν έχουν αναπτυξει δίκτυο πώλησης, είναι πολύ καινούργιο
https://www.gocar.gr/news/feed/39936,XEV_Yoyo_Hr8e_Ellada_Poso_kostizei_video.html
-
Citroen Ami . Καινουριο 7,000€ τελικη τιμη (με την επιδοτηση)
-
@alexandros-k said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
Citroen Ami . Καινουριο 7,000€ τελικη τιμη (με την επιδοτηση)
Αν δεν κάνω λάθος δεν έχει a/c
-
Να ήταν μόνο αυτό;;;, βάζεις έναν ανεμιστήρα με παγάκια και τελειώνει η ιστορία
-
https://ecocar.city/configurator/
αν θέλει a/c εδώ είσαι
-
@spiros-0 said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
Φιλος ψαχνει για την γυναικα του ενα μικρο (μεγεθους smart) ηλεκτρικο αυτοκινητο για χρησης εντος πολης, οχι Αθηνα.
Τα λεφτα που μπορει να δωσει ειναι εως 8000max.
Αυτονομια ειναι αδιαφορη γιατι θα το φορτιζει καθε βραδυ και δεν κανει πανω απο 30-40χλμ/μερα.
Επιδοσεις ειναι επισης αδιαφορες γιατι θα κινειται σε μικρη επαρχιακη πολη. Οκ, εχει καποιες ανηφορες βεβαια.
Δυο θεσεις ειναι αρκετες.
Δεν χρειαζεται να ειναι καινουργιο.
Απαραιτητο το a/c.Υπαρχει κατι με βαση τα παραπανω ή ψαχνει για τον Μονοκερο;
Το φθηνότερο που έχω δει (έχουν 2 εδώ στην περιοχή μου) είναι αυτό
https://ecocar.city/new-ecocar-city/
Πρόσεξε ότι η μπαταρία πρέπει να είναι λιθίου, το high speed με τον μεγαλύτερο κινητήρα, και το A/C κοστίζει+1.500 στην τιμή. Οι μπαταρίες έχουν πολλές επιλογές, και έχει μόνο ένα χρόνο εγγύηση.
Σίγουρα θα πάει σε 5ψηφιο νούμερο, ανάλογα και τι θα του βάλετε, αλλά ένα πολύ basic με την μικρότερη αυτονομία (λιθίου) που έφτιαξα πήγε στις 13.000 ΜΕ AC.
-
@yem said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
https://ecocar.city/configurator/
αν θέλει a/c εδώ είσαι
Μαζί το γράφαμε!
-
Μπορεί να κοιτάξει και το i-miev ή το αδερφάκι του το c zero.
Έχουν τα πάντα από ηλεκτρικές ευκολίες και 4θεσεις και είναι εντυπωσιακά μικρό.
Μόνο να ψαχτει ο φίλος στο θέμα ανταλλακτικά γιατί νομίζω ότι δεν είχαν εισαχθεί επίσημα στην χώρα μας. -
@dublin said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
@spiros-0 said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
Φιλος ψαχνει για την γυναικα του ενα μικρο (μεγεθους smart) ηλεκτρικο αυτοκινητο για χρησης εντος πολης, οχι Αθηνα.
Τα λεφτα που μπορει να δωσει ειναι εως 8000max.
Αυτονομια ειναι αδιαφορη γιατι θα το φορτιζει καθε βραδυ και δεν κανει πανω απο 30-40χλμ/μερα.
Επιδοσεις ειναι επισης αδιαφορες γιατι θα κινειται σε μικρη επαρχιακη πολη. Οκ, εχει καποιες ανηφορες βεβαια.
Δυο θεσεις ειναι αρκετες.
Δεν χρειαζεται να ειναι καινουργιο.
Απαραιτητο το a/c.Υπαρχει κατι με βαση τα παραπανω ή ψαχνει για τον Μονοκερο;
Το φθηνότερο που έχω δει (έχουν 2 εδώ στην περιοχή μου) είναι αυτό
https://ecocar.city/new-ecocar-city/
Πρόσεξε ότι η μπαταρία πρέπει να είναι λιθίου, το high speed με τον μεγαλύτερο κινητήρα, και το A/C κοστίζει+1.500 στην τιμή. Οι μπαταρίες έχουν πολλές επιλογές, και έχει μόνο ένα χρόνο εγγύηση.
Σίγουρα θα πάει σε 5ψηφιο νούμερο, ανάλογα και τι θα του βάλετε, αλλά ένα πολύ basic με την μικρότερη αυτονομία (λιθίου) που έφτιαξα πήγε στις 13.000 χωρίς AC.
Στα 13.000κ μπαίνει επιδότηση ή είναι η τιμή με την επιδότηση? Ιδανικό θα ήταν το ΑΜΙ αλλά θέλει a/c -και καλά κάνει βέβαια-
-
@yem said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
@dublin said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
@spiros-0 said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
Φιλος ψαχνει για την γυναικα του ενα μικρο (μεγεθους smart) ηλεκτρικο αυτοκινητο για χρησης εντος πολης, οχι Αθηνα.
Τα λεφτα που μπορει να δωσει ειναι εως 8000max.
Αυτονομια ειναι αδιαφορη γιατι θα το φορτιζει καθε βραδυ και δεν κανει πανω απο 30-40χλμ/μερα.
Επιδοσεις ειναι επισης αδιαφορες γιατι θα κινειται σε μικρη επαρχιακη πολη. Οκ, εχει καποιες ανηφορες βεβαια.
Δυο θεσεις ειναι αρκετες.
Δεν χρειαζεται να ειναι καινουργιο.
Απαραιτητο το a/c.Υπαρχει κατι με βαση τα παραπανω ή ψαχνει για τον Μονοκερο;
Το φθηνότερο που έχω δει (έχουν 2 εδώ στην περιοχή μου) είναι αυτό
https://ecocar.city/new-ecocar-city/
Πρόσεξε ότι η μπαταρία πρέπει να είναι λιθίου, το high speed με τον μεγαλύτερο κινητήρα, και το A/C κοστίζει+1.500 στην τιμή. Οι μπαταρίες έχουν πολλές επιλογές, και έχει μόνο ένα χρόνο εγγύηση.
Σίγουρα θα πάει σε 5ψηφιο νούμερο, ανάλογα και τι θα του βάλετε, αλλά ένα πολύ basic με την μικρότερη αυτονομία (λιθίου) που έφτιαξα πήγε στις 13.000 χωρίς AC.
Στα 13.000κ μπαίνει επιδότηση ή είναι η τιμή με την επιδότηση? Ιδανικό θα ήταν το ΑΜΙ αλλά θέλει a/c -και καλά κάνει βέβαια-
Με A/C τελικά είχα βάλει, και δεν έβαλα την απλή λιθίου, αλλά την premium επιλογή (είναι από καλύτερη εταιρεία, η - και καλά - premium).
-
Αυτή την στιγμή μόνο το ΑΜΙ με ανεμιστήρα, παίζει σε αυτά τα λεφτά και να βάλει και μεμβράνη στην οροφή.
-
Μιλάμε θα μισήσει την αυτοκίνηση η γυναικα
-
Δεν νομίζω ότι ψάχνει την ιδέα της αυτοκίνησης η κυρία ανάμεσα στα καρότσια του Σ/Μ και στα εξωσχολικά των παιδιών, που μάλλον είναι οι προορισμοί της.
-
Σε καινούργια η κατάσταση είναι λίγο δύσκολη.
Σε μεταχειρισμένα σε αυτό το budget βλέπω κάτι Smart διθέσια και κάτι Citroen C-zero.
Επίσης μπορεί κατα καιρούς να βρεις Nissan leaf με μπαταρίες στα όρια 100-150 χλμ, αλλά ως μέγεθος αυτοκινήτου δύσκολα θα βρεις άλλο.
Εγώ θα προτιμούσα κανένα citigo-e / e-up αλλά οι τιμές είναι πιο πάνω. -
Ισχυει επιπλεον εκπτωση στα καινουργια αν εισαι κατω απο 29 ετων;
-
Με ένα καλό Botoxακι, ναι
-
@spiros-0 said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
Ισχυει επιπλεον εκπτωση στα καινουργια αν εισαι κατω απο 29 ετων;
Για ηλεκτρικο ναι. Αλλο ενα χιλιαρικο κατω
-
Να πάει καρφί στο Smart. Έχει και πολύ αξιόπιστες μπαταρίες.
-
@spiros-0 said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
Φιλος ψαχνει για την γυναικα του ενα μικρο (μεγεθους smart) ηλεκτρικο αυτοκινητο για χρησης εντος πολης, οχι Αθηνα.
Τα λεφτα που μπορει να δωσει ειναι εως 8000max.
Αυτονομια ειναι αδιαφορη γιατι θα το φορτιζει καθε βραδυ και δεν κανει πανω απο 30-40χλμ/μερα.
Επιδοσεις ειναι επισης αδιαφορες γιατι θα κινειται σε μικρη επαρχιακη πολη. Οκ, εχει καποιες ανηφορες βεβαια.
Δυο θεσεις ειναι αρκετες.
Δεν χρειαζεται να ειναι καινουργιο.
Απαραιτητο το a/c.Υπαρχει κατι με βαση τα παραπανω ή ψαχνει για τον Μονοκερο;
θα ήταν χρήσιμο θεωρώ να έχουμε ένα νήμα-θέμα περί e-NanoCars Ηλεκτρικών ΜικροΑυτοκινήτων αν θέλετε......
ο άνθρωπος με σένα & τη γυναίκα του ας δείτε πρώτα το εμπεριστατωμένο ((γτ ταχει σχεδόν όλα τα μοντέλα)) άρθρο του 4troxoi εδώ:
https://www.4troxoi.gr/dokimes/7-microcars-sto-kentro-tis-athinas/δεν κάνω διαφήμιση αλλά δυστυχώς προσωπικά από τον Ιούνιο έψαχνα ποια & ποια υπάρχουν//έχουν έρθει στην Ελλάδα κι αυτά που έρχονται....σύντομα όμως όχι από του χρόνου
και εν τέλει έριξα πολύ ψάξιμο στο διαδίκτυο & τηλέφωνα στις εταιρείες ώσπου να γραφτεί το άρθρο εδώ μέσα!!!πιστεύω πρώτα κάποιος πρέπει να μάθει τα πλεονεκτήματα & τα μειονεκτήματα καθώς & τις κατηγορίες κλπ
πλεονέκτηματα είναι πχ ότι δεν πληρώνει τελη κυκλοφορίας, πλέον τα ασφαλίζουν κανονικά όχι σε εξωγήινες τιμές & παρκάρεις ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ δωρεάν σε πόλεις που έχουν παρκόμετρο κλπ
συν ότι στα περισσότερα ΠΟΛΗΣ αυτοκινητάκια μπορείς να φορτίσεις σε απλή πρίζα, αργά μεν αλλά στο σπίτι με νυχτερινό φτηνότερο ρεύμα αν κι εκεί που έχει φτάσει........δεν ξερω τέλος πάντωνμειονεκτήματα είναι πχ ότι παρά την αυτονομία που δίνουν μέγιστη, όσο περισσότερο βιαστείς & πατήσεις παραπάνω το γκάζι τόσο λιγότερο θα διαρκέσει σε χιλιόμετρα η μπαταρία/συσσωρευτής ελληνιστί!
δεν βάζω το θέμα περί κρύου χειμώνα ή ζέστης κατακαλόκαιρου διότι δεν είναι όχημα για ταξίδι, καθώς στα πόλης αυτοκινητάκια λογικά σχεδόν ποτέ δεν θα σου χρειαστεί φόρτιση έξω εκτός του σπιτιού....ενώ στα μεγάλα έγινε ο χαμός το Πασχα στο πήγαινε-γύρνα που θέλανε να φορτίσουν αλλά εκτός του χρονου φόρτισης έπρεπε να περιμένεις & τους πιο μπροστά άλλο τόσο ο καθένας να φορτίσει χεχεχεεεεε.*** προσωπικά? είμαι υπέρ της ηλεκτροκίνησης ΠΟΛΕΩΝ προς το ΠΑΡΟΝ εννοείται....μελλοντικά βλεπουμε. συνεπώς το ηλεκτροκίνητο είναι της φιλοσοφίας σαν μικρό για 2ο για την ώρα δεν συμφωνείτε?
τώρα περί κατηγοριών L6, L7, Μ1
η Μ1 είναι τα κανονικά αυτοκίνητα από θέμα βάρους, στιβαρότητας κλπ
από εκεί προέρχονται & τα ποσοστά των επιδοτήσεων αλλά & τα όρια που μπορεί να επιδοτηθεί κάποιος
συν απόσυρση παλαιού ή ηλικία <19 ετών κλπ... έχουν γραφτεί πολλά άρθρα γιατί περίμεναν την επιδότηση από Ιανουάριο του 2023 & βγήκε Ιούλιο, περιμένουν πολλοί στην ουρά & τα χρήματα αργείς να τα πάρεις.....μέσα στο νόμο υπάρχει & δυνατότητα αν θέλει κάποια εταιρεία (μακάρι να το κάνει κάποια!!) να πάρει εκείνη το δικαίωμα επιδότησης όταν δοθεί αντί για σένα κι έτσι να πληρώσεις το κόστος μείον την επιδότησημερικές μάρκες έχουν μοντέλα σε διάφορες κατηγορίες, ενώ ορισμένα μοντέλα βγαίνουν και σε 2 κατηγορίες από τις προαναφερόμενες, όπου κρίνονται & οι τελικές ταχύτητες, τι δίπλωμα/άδεια χρειάζεσαι & διάφορα άλλα όπως & η ανάβαση σε ανωφέρεια που από όσο είδα είναι μεταξύ 12% έως 20% (προσοχή δεν ειναι μοίρες & είναι καλά ποσοστά)
στο κατατοπιστικότατο άρθρο να συμπληρώσω ότι:
υπάρχουν ακόμα η έξυπνα υλοποιημένη έκδοση της SILENCE για μικρο-αυτοκίνητο το S04 με τις 2 μπαταρίες (ή μόνο 1) που ενώ γινεται να φορτιστούν πάνω στο όχημα, μπορεί κάποιος να της πάρει για φόρτιση τροχήλατα σε κανονική πρίζα σπιτιού, εργασίας, ξενοδοχείου κλπ.... θα έρθει Σεπτέμβρη-Οκτώβρη σε L6 & L7 από τη ΚΟSMOCAR που έχει & τα γνωστά.....μην κανω διαφήμιση
το L7 ευτυχώς λένε πιάνει τα 100km/h, καλό για να μην σε "πατήσουν" & να ακολουθείς με τον ίδιο ρυθμό τα άλλα αυτοκίνητα από 30 έως 80 ή 90 σε μεγαλύτερους δρόμους των πόλεων.....
είναι Ισπανική εταιρεία στη Βαρκελώνη που συνεργάζεται & με τη SEAT (βλ. μοτο σειράς S01-03 & SEAT mo) νομίζω χρησιμοποιεί & το παλιό εργοστάσιο της NISSAN εκεί πέρα...υπάρχει ακόμα το ZHIDOU d1 της L6 L7 κατηγορίας που είναι οικονομικό & βολεύει αλλά κινέζικο με αντιπροσωπεία ο θεός να την κάνει στην Αθήνα.....
είδα κι ένα DRAGON 4θέσιο βαρύ & αργό...δεν έδωσα περαιτέρω σημασία τελείως κινεζιά φαίνεται
$$$ προσωπική μου γνώμη για πολλούς & διάφορους λόγους που θα ήταν χρήσιμο να συζητούσαμε αν θέλατε.......η αγορά τέτοιου αυτοκινήτου πόλης & άντε λίγο παραέξω......θα ήταν ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ να γίνει από εταιρεία που παράγει & εδρεύει εντός Ε.Ε. $$$
Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.