-
αν η τιμη των €800 ειναι μαζι με τοποθετηση τοτε συμφερει αφου για την εργοστασιακη ζητανε απο €1000 και πανω...
τι γινεται ομως με την ενισχυση του 'ουρανου'? τον ενισχυουνε με καποιο τροπο στο σημειο που μπαινει η ηλιοροφη? -
Καμιά πρόταση για τεχνικούς που επισκευάζουν ηλιοροφές στην Αθήνα να πάρω προσφορά?
Μου χάλασε μια βάση και μου ζητάνε τη μάνα τους και τον πατέρα τους...Που είναι αυτό το παλικάρι που έγραφε στο forum αν αξίζει να γίνει μηχανικός αυτοκινήτων? Ηλιοροφές να επισκευάζεις φίλε και να έρθω κι εγώ για βοηθός σου...
-
Αποκαλείται.... Είναι Audi. Δες το ξανά.
-
-
Βγες και ξαναμπές!
Μπορεί να φτιάξει.
-
Μην πάρετε ποτέ ηλιοροφή! Έχεις ένα μόνιμο άγχος. Κι άμα χαλάσει και δεν κλείνει και βρέξει?
Έχει ένα μηχανισμό χειροκίνητου κλεισίματος, να βάλεις μια "μανιβέλα" στο μοτέρ και να το γυρνάς με το χέρι. Αλλά πρέπει να λύσεις πρώτα την πλαφονιέρα πάνω για να έχεις πρόσβαση στο μοτέρ και τη μανιβέλα πρόχειρη στο πορτ μπαγκάζ.
Μέχρι να τα κάνεις όλα αυτά, άμα σε πιάσει βροχή σε ανοιχτό δρόμο και δε βρεις ένα στέγαστρο να βάλεις το αυτοκίνητο την έβαψες, θα πλημυρίσει, μεγάλη ζημιά...
Κατά τ' άλλα για την Ελλάδα που έχει συνέχεια καλό καιρό, είναι απόλαυση. Σα να έχεις κάμπριο, πολύ ωραία αίσθηση. -
This post is deleted! -
Το μοναδικό με ηλιοροφη που έχω μπει ήταν ένα Rav4 και ναι για τους πίσω μπορώ να πω ήταν μια ωραία προσθήκη αλλά σαν οδηγός δεν μπορώ να πω ότι την απόλαυσα ή ότι έκανε το ταξίδι μου πιο ευχάριστο. Δεν ξέρω 3 μέρες είχα το αμάξι και η ηλιοροφη (και το αμάξι) με άφησε αδιάφορο.
-
Εχει σχέση και το είδος της ηλιοροφής. Είχα την κλασσική μικρή σε BMW και ήταν ΟΚ, αλλά δεν μπορώ να πω ότι είχα ενθουσιαστεί....και μετά τα 100χαω πολύ φασαρία.
Στο Μινι είχα την πανοραμική και ήταν σαφώς πολύ καλύτερη η αίσθηση, προσομοίαζε (ελάχιστα) ενός ανοιχτού αυτοκινήτου. Είχα και φουλ κάμπριο (Ζ4) που εκεί πραγματικά είναι άλλη αίσθηση, αλλά φυσικά όχι το μεσημέρι και όχι μέσα στην Αθήνα.
Μετά από αυτά έχω καταλήξει ότι στα επόμενα αυτοκίνητά μου θα έβαζα ίσως ηλιοροφή, μόνο εαν είναι πανοραμική και φυσικά έχει σωστό σκιάδιο εσωτερικά. Στην Κορόλα θα ήθελα αλλά δεν έμαπινε στην έκδοση που πήρα.
-
Είχα για περίπου 6μησι χρόνια πανοραμική στην Giulietta κι η αδερφή μου για περίπου 7 χρόνια σε Grande Punto (είναι η ίδια ηλιοροφή).
Δεν παρουσίασαν κανένα πρόβλημα αμφότερες,αλλά εκτός από την αρχή 1-2 χρόνια που τη χρησιμοποιείς και κάνεις κέφι,μετά λόγω κλίματος της χώρας αν την αφήσεις έστω και για μισή ώρα στον ήλιο είναι θερμοκήπιο όλο το αμάξι.Και στην Ελλάδα με 6-7 μήνες καλή ηλιοφάνεια,κατά 90% δεν θα την ξανάβαζα.
Είναι κι από τα πιο ακριβά αξεσουάρ,που με το κόστος της βάζεις περίπου δύο -ή και τρία- άλλα πιο χρήσιμα π.χ. εργοστ. συναγερμό και εργοστ. φιμέ (να μην σου πειράξουν εδώ το καινούριο αυτοκίνητο) ή 1-2 ADAS -
Γούστα είναι αυτά. Εγώ π.χ. θα προτιμούσα ηλιοροφή από acc. Δεν κάνω πολλά ταξίδια, ενώ αντίθετα την ηλιοροφή την χρησιμοποιώ τακτικά για 8-9 μήνες το χρόνο. Ακόμα και όταν είναι κλειστή, είναι σαν να έχεις ένα επιπρόσθετο φιμέ τζάμι στον ουρανό του αυτοκινήτου.
Προφανώς δεν το κάνει κάμπριο, αλλά είναι μια ωραία πινελιά που ομορφαίνει το χρόνο παραμονής σου στο αυτοκίνητο. Χορτάσαμε από τεχνολογία και ασφάλεια, να χαρίζουμε στον εαυτό μας και κάτι απολαυστικό για την καθημερινότητά μας...
-
Μην ξεχνάτε και το φως που περνάει μέσα στην καμπίνα οπότε σου δίνει μία αίσθηση "ελευθερίας" . Εγω περισσότερο για αυτό την αγαπώ και την θέλω , δεν νιώθεις ότι είσαι κλεισμένος μέσα σε ένα κουτί
-
Όντως είναι ωραία η ηλιοροφή αλλά ίσως καλύτερα για το φως είναι η σταθερή πανοραμική οροφή. Και δεν έχεις θέμα με τον μηχανισμό. Βέβαια με τον ήλιο στην Ελλάδα θα σκας
-
Ως προς την συντήρηση της πανοραμικής ηλιοροφής τι κινήσεις κάνετε? Δηλαδή, ξεβουλώνεται τα λούκια του? Γρασάρετε τις γλισιέρες? με γράσο ή με βαζελίνη?
-
Ως προς την συντήρηση της πανοραμικής ηλιοροφής τι κινήσεις κάνετε? Δηλαδή, ξεβουλώνεται τα λούκια του? Γρασάρετε τις γλισιέρες? με γράσο ή με βαζελίνη?
Αυτά που λές είναι τα 2 πιο βασικά!! Πάντα να είναι καθαρός ο μηχανισμός και τα λούκια και γράσσο στις γλύστρες. Αυτό έκανα στο Μίνι (που ειδικά το 1ης γενιάς ήταν ξακουστό για την προβληματική ηλιοροφή) και 13 χρόνια δεν έπαθε ποτέ τίποτα!
-
Ως προς την συντήρηση της πανοραμικής ηλιοροφής τι κινήσεις κάνετε? Δηλαδή, ξεβουλώνεται τα λούκια του? Γρασάρετε τις γλισιέρες? με γράσο ή με βαζελίνη?
Καλό καθάρισμα και λίπανση. Σπρέυ σιλικόνης ψεκάζω. Μιά φορά το χρόνο.
Ανά 2-3 χρόνια καθαρισμός-ξεβούλωμα στα λούκια. Μου το κάνει αυτός που πάω για πλύσιμο το αυτοκίνητο.
Γενικά είναι αξιόπιστη. Τώρα εμένα στη 15ετία μου έσπασε μια βάση, ε χαλάλι. -
Όντως είναι ωραία η ηλιοροφή αλλά ίσως καλύτερα για το φως είναι η σταθερή πανοραμική οροφή. Και δεν έχεις θέμα με τον μηχανισμό. Βέβαια με τον ήλιο στην Ελλάδα θα σκας
Κι όμως δεν σκας! Αυτό είναι ένας μύθος, που αναπαράγουν άνθρωποι που δεν είχαν ποτέ τέτοια αυτοκίνητα ή είχαν και δεν έκαναν τη σωστή χρήση.
Τα δύο προηγούμενα αυτοκίνητα μου (Peugeot 308 mk1 και Skoda Rapid Spaceback) είχαν και τα δύο πανοραμικές μη ανοιγόμενες ηλιοροφές και τα καταευχαριστήθηκα. Είχα περάσει και στα δύο αρκετά σκούρα αντηλιακή μεμβράνη στην ηλιοροφή και πήρα όλα τα οφέλη της, γλιτώνοντας τα μειονεκτήματα της.
Το χειμώνα κυκλοφορούσα πάντα με τα σκιάδια (ηλεκτροκίνητο ρολό και χειροκίνητες περσίδες αντίστοιχα) ανοιχτά. Το αμάξι ήταν υπέροχα φωτεινό μέσα στη χειμωνιάτικη μουντάδα. Τις δε βροχερές μέρες ήταν σαν show "ήχος και φως". Και ως έξτρα μπόνους, όταν παρκάριζα στο δρόμο τις κρύες χειμωνιάτικες μέρες με ηλιοφάνεια, γυρνούσα στο αυτοκίνητο και το έβρισκα ευχάριστα ζεστό.
Το καλοκαίρι βεβαίως τα σκιάδια ήταν ανοιχτά μόνο το βράδυ και κλειστά την ημέρα. Η σχεδόν ολική σκίαση που προσέφεραν σε συνδυασμό με την απόρριψη της ηλιακής ακτινοβολίας από τη μεμβράνη, ήταν πολύ κοντά στην προστασία που θα προσέφερε η λαμαρίνα, με αποτέλεσμα να μην αισθανθώ δυσάρεστα ποτέ. -
Λες αν βάλεις αυτές τις κεραμικές μεμβράνες με υψηλό δείκτη απο ir να μην έχεις κανένα θέμα;
Και εγώ είμαι υπέρ, τις έχω δοκιμάσει σε 308 αλλά όχι σε μεγάλες ζέστες και παρκαρισμα στο ήλιο
-
Και με πιο απλές, μια χαρά γίνεται η δουλειά, αρκεί να είναι αρκετά σκούρες / ανακλαστικές.
-
@harisma23 said in Ηλιοροφη:
Όντως είναι ωραία η ηλιοροφή αλλά ίσως καλύτερα για το φως είναι η σταθερή πανοραμική οροφή. Και δεν έχεις θέμα με τον μηχανισμό. Βέβαια με τον ήλιο στην Ελλάδα θα σκας
Κι όμως δεν σκας! Αυτό είναι ένας μύθος, που αναπαράγουν άνθρωποι που δεν είχαν ποτέ τέτοια αυτοκίνητα ή είχαν και δεν έκαναν τη σωστή χρήση.
Τα δύο προηγούμενα αυτοκίνητα μου (Peugeot 308 mk1 και Skoda Rapid Spaceback) είχαν και τα δύο πανοραμικές μη ανοιγόμενες ηλιοροφές και τα καταευχαριστήθηκα. Είχα περάσει και στα δύο αρκετά σκούρα αντηλιακή μεμβράνη στην ηλιοροφή και πήρα όλα τα οφέλη της, γλιτώνοντας τα μειονεκτήματα της.
Το χειμώνα κυκλοφορούσα πάντα με τα σκιάδια (ηλεκτροκίνητο ρολό και χειροκίνητες περσίδες αντίστοιχα) ανοιχτά. Το αμάξι ήταν υπέροχα φωτεινό μέσα στη χειμωνιάτικη μουντάδα. Τις δε βροχερές μέρες ήταν σαν show "ήχος και φως". Και ως έξτρα μπόνους, όταν παρκάριζα στο δρόμο τις κρύες χειμωνιάτικες μέρες με ηλιοφάνεια, γυρνούσα στο αυτοκίνητο και το έβρισκα ευχάριστα ζεστό.
Το καλοκαίρι βεβαίως τα σκιάδια ήταν ανοιχτά μόνο το βράδυ και κλειστά την ημέρα. Η σχεδόν ολική σκίαση που προσέφεραν σε συνδυασμό με την απόρριψη της ηλιακής ακτινοβολίας από τη μεμβράνη, ήταν πολύ κοντά στην προστασία που θα προσέφερε η λαμαρίνα, με αποτέλεσμα να μην αισθανθώ δυσάρεστα ποτέ.Αυτό ακριβώς είναι το θετικό τους.
Είχα σε Megane cc δεύτερης γενιάς. Το χειμώνα το (χειροκίνητο) ρολό ήταν τυλιγμένο, ενώ το καλοκαίρι ήταν ανοιχτό. Ωραία η αίσθηση του ήλιου τον χειμώνα, αλλά και της βροχής πάνω στην γυάλινη οροφή!
Και φυσικά άνοιγμα του αυτοκινήτου τα βράδια του καλοκαιριού, αλλά και τα πρωινά της άνοιξης. Όχι μέσα σε αστικό περιβάλλον, αλλά σε διαδρομές εκτός. Η κορυφαία ίσως να ήταν το Έδεσσα-Πατρα ένα βράδυ Ιουλίου, με ώρα έναρξης την 01:00 την νύχτα!!!
Υ.Γ.: Η ηλιοροφή τύπου φεγγίτη αξίζει μόνο για καπνιστές... Τραβάει την κάπνα προς τα πάνω!
Ηλιοροφη