-
Μακρυά από autovalue.
Είμαι παθών και πικρά μετανιωμένος που έμπλεξα με δαύτους.Η AutoMarin είναι κλάσεις καλύτερη και ποιο ειλικρινής από την Autovalue.
-
@storm said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
Μακρυά από autovalue.
Είμαι παθών και πικρά μετανιωμένος που έμπλεξα με δαύτους.Η AutoMarin είναι κλάσεις καλύτερη και ποιο ειλικρινής από την Autovalue.
Αλήθεια ;
Δεν έχω εμπειρία , μόνο μια φορά περνώντας απο εκεί πριν κανα 2 χρόνια σταμάτησα να σκοτώσω το χρόνο μου, δεν ήταν καθόλου εξυπηρετικοί , είχαν ένα μεγάλο πίσω χωράφι με παρατημένα στον ηλιο δεκάδες αυτοκίνητα ,αλλά είδα πολλά αυτοκίνητα απο leasing που φαίνονταν καλούτσικα. -
Το (χρέπι) 206 από δαύτους το πήρα και παλιότερα είχα επιχειρήσει να πάρω ένα 308.
Εγώ έκανα και το λάθος και τους έβαλα και αρνητική αξιολόγηση στο google. Καλύτερα να μην γράψω τι έγινε μετά.
Αυτοκίνητα ταλαιπωρημένα, ψευτοβαμμένα, με ζημιές μέσα-έξω και τσαπατσοδουλειές ίσα-ίσα για να μπορέσουν να βγουν στο δρόμο.
Παίζει κάποια συμφωνία με Θεοχαράκη για αυτό παίζει με πολλά renault, dacia και παλιότερα με τα Peugeot. Leasing όλα ή test drive.
-
@storm said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
Το (χρέπι) 206 από δαύτους το πήρα και παλιότερα είχα επιχειρήσει να πάρω ένα 308.
Εγώ έκανα και το λάθος και τους έβαλα και αρνητική αξιολόγηση στο google. Καλύτερα να μην γράψω τι έγινε μετά.
Αυτοκίνητα ταλαιπωρημένα, ψευτοβαμμένα, με ζημιές μέσα-έξω και τσαπατσοδουλειές ίσα-ίσα για να μπορέσουν να βγουν στο δρόμο.
Παίζει κάποια συμφωνία με Θεοχαράκη για αυτό παίζει με πολλά renault, dacia και παλιότερα με τα Peugeot. Leasing όλα ή test drive.
Τώρα που το λές ...υπήρχε πολύ κόσμος που δούλευε εκεί και ...λίγο περίεργοι τύποι...
Τέλος πάντων πάντα μπαίνω και κοιτάζω τι καινούργιο φερνούν , αλλάζουν ταχύτατα το στοκ τους και μου αρέσει αυτό.
Αυτό με τα Renaul που λές το έχω προσέξει και εγώ , πριν καιρό ήταν ωραίες ευκαιρίες τα αυτοκίνητα που είχε.
Για automarin που είπες και απο εδώ έχω ακούσει τα χειρότερα. -
Και εγώ κοιτάζω τα αυτοκίνητά τους στο car.gr. Προφανώς μόνο κοιτώ.
Από Auto Marin αγόρασα ένα Fiat Panda του 2011. Όλα έγιναν ένα απόγευμα. Παρόλο που η ανταλλαγή ήταν εντελώς ανισόρροπη και έχασα αρκετά χρήματα, κατά τα άλλα ήταν ειλικρινής και το αυτοκίνητο δεν είχε κάποιο πρόβλημα, ούτε ήταν ταλαιπωρημένο, ούτε είχε τσαπατσοδουλειές πάνω του.
Ακόμη και μία πόρτα που είχε βαμμένη, ήταν καλό το βάψιμο.Αλλά το βασικό ήταν ότι δεν είχε πρόβλημα στα σοβαρά σημεία του δηλ. μηχανή, πέδηση, ανάρτηση, ac, ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά κλπ...
Η autovalue είναι άλλη φάση "μάντρας".
-
@vagkirk said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
Ενδεικτικά , πόσο είχαν ρε παιδιά καινούργια αυτά τον 5ο και τον 6ο του 2021 που κυκλοφόρησαν;
Θα τρελαθούμε τελείως;
Προσέξτε , δεν είναι μομφή το σχόλιο μου προς τον συγκεκριμένο έμπορο που χρόνια τον παρακολουθώ και φέρνει κάποια πολύ καλά αυτοκίνητα και σε καλές τιμές όπως τα συγκεκριμένα που μάλλον είναι test drive ή στελεχών των εταιρειών , αλλά προσπαθώ να καταλάβω πως υπολογίζουν τις τιμές.
Επι των σημερινών καταλόγων + κάποιο συντελεστή λόγω της έλλειψης καινούργιων ετοιμοπαράδοτων;;;
Αυτή την στρέβλωση δεν την έχω ξαναδεί , έχω ξαναγράψει όποιος έχει μέχρι 50-60κ (που δεν φτάνουν για ακίνητο) καλύτερα να αγοράσει σήμερα κάποια απο τα 2-3 μοναδικά υποτιμημένα μοντέλα της αγοράς (Xceed , Tuscon , Mazda XC30) και να τα κλείσει σε ένα γκαράζ απο το να τα έχει σε προθεσμιακές που με τον πληθωρισμό θα βγαίνει αρνητική η πραγματική αξία των χρημάτων του σε 2-3 χρόνια.Το πόσο κόστιζε ένα αυτοκίνητο (και γενικά οποιοδήποτε προϊόν) όταν αγοράστηκε δεν παίζει κανένα ρόλο! Αυτό που παίζει ρόλο είναι η τιμή του ως καινούριο τώρα, επί της οποίας υπολογίζεται η απαξίωση του ως μεταχειρισμένο και βάσει της κατάστασης του. Επί παραδείγματι, έστω ότι αγοράστηκε πριν ένα χρόνο ένα καινούριο αυτοκίνητο στα 20 χιλιάρικα. Κι έστω ότι η λογική του απαξίωση μετά από ένα χρόνο και 14.000 Km είναι 20%. Αν φέτος κοστίζει 25 χιλιάρικα καινούριο, τότε θα πουληθεί ως μεταχειρισμένο 20 χιλιάρικα. Αν η τιμή του καινούριου είχε πέσει στα 15 χιλιάρικα, τότε το μεταχειρισμένο θα πουλιόταν 12.
Απλώς στη συγκεκριμένη συγκυρία, με την έλλειψη καινούριων ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων και τις παραδόσεις να πηγαίνουν πολλούς μήνες πίσω, τα ποσοστά απαξίωσης έχουν μειωθεί σημαντικά, με αποτέλεσμα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ενός και δύο χρόνων να κοστίζουν παραπάνω από ότι αγοράστηκαν.
-
Προσωπική άποψη: Η Autovalue είναι πολύ πιο σωστή από την AutoMarin.
-
Συνεχίζοντας λίγο το θέμα της στρέβλωσης των τιμών , καθώς βαριέμαι και είμαι εξοντωμένος απο μια δύσκολη εβδομάδα στην δουλειά...
δείτε εδώ https://www.car.gr/classifieds/cars/view/323126891-honda-civic
30κ , νομίζω πιο ακριβό απο την τιμή αγοράς του.
Και υπάρχουν άλλα 4-5 μόνο civic 1.5 182 τα οποία νομίζω είναι όλα ακριβώς στην τιμή αγοράς τους.Οκ ιδιαίτερη περίπτωση το civic , το καλύτερο με διαφορά εμπορικό c hatch που έχει φτιαχτεί ποτέ κατά την άποψη μου , χώροι , επιδόσεις , οδηγική συμπεριφορά , απίστευτη θέση οδήγησης , το καλύτερο manual κιβώτιο που υπάρχει , ακόμη και σχεδιαστικά αν και καγκουρό όταν κυκλοφόρησε , τώρα που πέρασαν τα χρόνια δείχνει σχεδόν διαχρονικό design, σύγχρονο και σπορ μαζί, . Το απόλυτο τέλειο οικογενειακό σπορτίφ hatch.
Το πουλάς μόνο αν έχεις καποια σημαντική ανάγκη , αλλά και πάλι είναι ενδεικτικές οι τιμές της κατάστασης που επικρατεί. -
Τα πάντα μπορείς να τα πουλήσεις ακριβότερα αν είσαι στο σωστό τάιμινγκ..
Παράδειγμα εγώ αγόρασα αμάξι με 15000 χλμ στην καραντίνα της Ανοιξης του 20 με 16200.
Αλλος εδώ πήρε καινούργιο το ντίζελ που είχαν φέρει για λήζινγκ και δεν πουλήθηκαν με 20000.
Εγώ το κράτησα 1 χρόνο, έκανα 30000 και το έδωσα 1500 παραπάνω από όσο το είχα πάρει και βρήκα στο τσακ το ίδιο με που είχε πάρει ο συμφουρουμίτης μτχ με 8500 χλμ στα 19500.
Ηταν μάλιστα το τελευταίο της παρτίδας που είχαν φέρει.
Αν δεν το προλάβαινα , είχα αποφασίσει να πάρω , το πιο μεγάλο μοντέλο σε χαμηλή έκδοση στα ίδια χρήματα .Σήμερα αυτό που έχουμε και είναι 2 ετών, κάνει καινούργιο 31500. Το ίδιο κάνει και η χαμηλή έκδοση του μεγαλύτερου.
Επίσης σαν το δικό μας, δεν υπάρχει κανένα στο καρ. Είναι αυτόματα ντίζελ.
Αν τα βάλουμε, δεν θα τα βάλουμε στα 25000 χαλαρά ?
Θα τα βάλουμε και πιθανότατα θα φύγουν.Το ερώτημα είναι τι παίρνεις μετά...
Αυτό όμως το ερώτημα έχει απαντηθεί εδώ και αιώνες με την λεγόμενη τιμή αντικατάστασης.
Δηλαδή αν το πουλήσεις κάτι που έχεις σήμερα, με αυτή την τιμή το ξαναγοράζεις το ίδιο ?
Για αυτό και οι αυξήσεις παντού.
-
@criuser said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
Τα πάντα μπορείς να τα πουλήσεις ακριβότερα αν είσαι στο σωστό τάιμινγκ..
Παράδειγμα εγώ αγόρασα αμάξι με 15000 χλμ στην καραντίνα της Ανοιξης του 20 με 16200.
Αλλος εδώ πήρε καινούργιο το ντίζελ που είχαν φέρει για λήζινγκ και δεν πουλήθηκαν με 20000.
Εγώ το κράτησα 1 χρόνο, έκανα 30000 και το έδωσα 1500 παραπάνω από όσο το είχα πάρει και βρήκα στο τσακ το ίδιο με που είχε πάρει ο συμφουρουμίτης μτχ με 8500 χλμ στα 19500.
Ηταν μάλιστα το τελευταίο της παρτίδας που είχαν φέρει.
Αν δεν το προλάβαινα , είχα αποφασίσει να πάρω , το πιο μεγάλο μοντέλο σε χαμηλή έκδοση στα ίδια χρήματα .Σήμερα αυτό που έχουμε και είναι 2 ετών, κάνει καινούργιο 31500. Το ίδιο κάνει και η χαμηλή έκδοση του μεγαλύτερου.
Επίσης σαν το δικό μας, δεν υπάρχει κανένα στο καρ. Είναι αυτόματα ντίζελ.
Αν τα βάλουμε, δεν θα τα βάλουμε στα 25000 χαλαρά ?
Θα τα βάλουμε και πιθανότατα θα φύγουν.Το ερώτημα είναι τι παίρνεις μετά...
Αυτό όμως το ερώτημα έχει απαντηθεί εδώ και αιώνες με την λεγόμενη τιμή αντικατάστασης.
Δηλαδή αν το πουλήσεις κάτι που έχεις σήμερα, με αυτή την τιμή το ξαναγοράζεις το ίδιο ?
Για αυτό και οι αυξήσεις παντού.
Πολύ σωστά , αυτή η περίοδος του 2020 , και οι δύο μήνες μετά την λήξη της πρώτης καραντίνα με τον λανθασμένο φόβο περί μείωσης της ζήτησης , οδήγησε σε βραχυπρόθεσμες ευκαιριάρες.
Θυμάμαι και εγω μαντράδες ιδιαίτερα εταιρειών leasing που έδιναν αυτοκίνητα σε απίστευτες τιμές για κανα 2 μήνες.
Πχ To νεό 3008 του 2016 1.6 blue hdi EAT 6 με 60κ χλμ 22.0000€ !!!!! -
@vagkirk said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
https://autovalue.car.gr/cars/view/322957078/
https://autovalue.car.gr/cars/view/321880840/
https://autovalue.car.gr/cars/view/322173057/
https://autovalue.car.gr/cars/view/321548248/
https://autovalue.car.gr/cars/view/322942839/
https://autovalue.car.gr/cars/view/322385991/Ενδεικτικά , πόσο είχαν ρε παιδιά καινούργια αυτά τον 5ο και τον 6ο του 2021 που κυκλοφόρησαν;
Θα τρελαθούμε τελείως;
Προσέξτε , δεν είναι μομφή το σχόλιο μου προς τον συγκεκριμένο έμπορο που χρόνια τον παρακολουθώ και φέρνει κάποια πολύ καλά αυτοκίνητα και σε καλές τιμές όπως τα συγκεκριμένα που μάλλον είναι test drive ή στελεχών των εταιρειών , αλλά προσπαθώ να καταλάβω πως υπολογίζουν τις τιμές.
Επι των σημερινών καταλόγων + κάποιο συντελεστή λόγω της έλλειψης καινούργιων ετοιμοπαράδοτων;;;
Αυτή την στρέβλωση δεν την έχω ξαναδεί , έχω ξαναγράψει όποιος έχει μέχρι 50-60κ (που δεν φτάνουν για ακίνητο) καλύτερα να αγοράσει σήμερα κάποια απο τα 2-3 μοναδικά υποτιμημένα μοντέλα της αγοράς (Xceed , Tuscon , Mazda XC30) και να τα κλείσει σε ένα γκαράζ απο το να τα έχει σε προθεσμιακές που με τον πληθωρισμό θα βγαίνει αρνητική η πραγματική αξία των χρημάτων του σε 2-3 χρόνια.PS: και ειδικά τα πετρέλαια! μου αρέσει που όλοι έλεγαν πριν 1με 1,5 πως θα τα πουλάνε να τα ξεφορτωθούν ...
πάρτε https://autovalue.car.gr/cars/view/322820591/
επειδή τα παρακολουθώ αυτά τα 3008 πριν λίγο καιρό σε αυτά τα χλμ πάνω απο 10.000€ δεν θα πουλιόταν με τίποτα!
Και δέιτε πόσα άλλα έχει με πάνω απο 150κ χλμ ο συγκεκριμένος και σε τι τιμές.
Πλάκα πλάκα αυτό είναι ωραίο αμαξάκι και σε λογική τιμή φαινομενικά για mazda https://autovalue.car.gr/cars/view/322843398/
Είχε πριν λίγο καιρό ενα πανέμορφο 3 το προηγούμενο μοντέλο με 150κ περιξ των 12000€ , πρέπει να έφυγε αμέσως.Η αγορά μεταχειρισμένων βρίσκεται σε πραγματικά τραγική κατάσταση.
Δεν υπάρχουν αξιόλογα αυτοκίνητα, ενώ όσα είναι της προκοπής έχουν τις τιμές στα ύψη.
Όλοι, ιδιώτες και εμποροι, εκμεταλλεύονται την κατάσταση. Οι μεν έμποροι έχουν ανεβάσει τιμές ακόμα και σε αυτοκίνητα στοκαρισμενα εδώ και πολλούς μήνες (τα οποία προφανώς και αγόρασαν πολύ φθηνότερα), οι δε ιδιώτες μόλις πέφτουν τα πρώτα 2-3 τηλέφωνα ενδιαφέροντος ανεβάζουν τιμές (το έχω δει σε πολλές αγγελίες αυτό).
Ακόμα και τα αυτοκίνητα αυτών που είναι πραγματικά ιδιώτες είναι θέμα...
Μιλώντας με ποσοστά, εκτιμώ πως 40% είναι εισαγωγής (και συνήθως άγνωστης προέλευσης), 30% είναι πρώην χρονομίσθωσης ή ενοικιάσεων, 15% είναι 2ο-3ο-4ο κ.λπ. χέρι (όπου πολλές φορές ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν πάλι εταιρεία χρονομίσθωσης η ενοικιάσεων) και μόνο ένα 5% είναι πρώτο χέρι.
Οι ιδιώτες πού έχουν παραγγείλει καινούργιο έρχονται αντιμέτωποι με το πρόβλημα του μεγάλου χρόνου παράδοσης, γεγονός που κατά πλειοψηφία τους οδηγεί στη λύση της ανταλλαγής, όταν όμως αφιχθεί το νέο.
Ακόμα και οι έμποροι έχουν πρόβλημα στο να ανανεώσουν τους στόλους τους. Αρκετά συμβόλαια χρονομίσθωσης απλά ανανεώνονται κι έτσι η αγορά μεταχειρισμένων στερείται έναν σημαντικό αιμοδότη της. Όσοι εισάγουν είναι και αυτοί αντιμέτωποι με τις υψηλές τιμές, καθώς και με την έλλειψη οχημάτων, γι' αυτό και πολλοί από αυτούς έχουν αρχίσει να κάνουν εκπτώσεις στην ποιότητα των αυτοκινήτων που φέρνουν.
Και για να φέρω ένα παράδειγμα με νούμερα...
Το 2015 είχα βρει Opel Astra J 1.4 140hp sport του 2010, πρώτο χέρι, με 40.000 χλμ. (επαρχίας μάλιστα) στα 9.500€.
Σήμερα, δηλαδή 7 χρόνια μετά, με 9.500€ αγοράζεις Opel Astra επίσης του 2010, αλλά με τα τριπλά χιλιόμετρα... -
@storm said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
Θα το ψάξω άμεσα!....
Έχεις κανένα νέο σχετικά με την https://carbrokers.gr;
Είμαι από επαρχία και ψάχνω για μεταχειρισμένο αλλά διαβάζοντας όλα αυτά στο forum δεν μπορώ να εμπιστευτώ κανέναν -
@kbx said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
@storm said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
Θα το ψάξω άμεσα!....
Έχεις κανένα νέο σχετικά με την https://carbrokers.gr;
Είμαι από επαρχία και ψάχνω για μεταχειρισμένο αλλά διαβάζοντας όλα αυτά στο forum δεν μπορώ να εμπιστευτώ κανένανΔεν επικοινώνησα μαζί τους γιατί στο mobile.de ότι βρήκα και φαινόταν σε καλή κατάσταση ήταν πολύ ακριβό για τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω.
-
@storm said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
@kbx said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
@storm said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
Θα το ψάξω άμεσα!....
Έχεις κανένα νέο σχετικά με την https://carbrokers.gr;
Είμαι από επαρχία και ψάχνω για μεταχειρισμένο αλλά διαβάζοντας όλα αυτά στο forum δεν μπορώ να εμπιστευτώ κανένανΔεν επικοινώνησα μαζί τους γιατί στο mobile.de ότι βρήκα και φαινόταν σε καλή κατάσταση ήταν πολύ ακριβό για τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω.
Η αγορά της Γερμανίας έχει ακριβύνει τόσο που, αν συνυπολογίσουμε τα λοιπά κόστη εισαγωγής, μάλλον δεν είναι και τόσο συμφέρουσα πλέον.
-
El Ganador τι μέρος του λόγου είναι αυτοί,ρε παίδες,γνωρίζει κανείς?
-
@harisma23 said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
@vagkirk said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
Ενδεικτικά , πόσο είχαν ρε παιδιά καινούργια αυτά τον 5ο και τον 6ο του 2021 που κυκλοφόρησαν;
Θα τρελαθούμε τελείως;
Προσέξτε , δεν είναι μομφή το σχόλιο μου προς τον συγκεκριμένο έμπορο που χρόνια τον παρακολουθώ και φέρνει κάποια πολύ καλά αυτοκίνητα και σε καλές τιμές όπως τα συγκεκριμένα που μάλλον είναι test drive ή στελεχών των εταιρειών , αλλά προσπαθώ να καταλάβω πως υπολογίζουν τις τιμές.
Επι των σημερινών καταλόγων + κάποιο συντελεστή λόγω της έλλειψης καινούργιων ετοιμοπαράδοτων;;;
Αυτή την στρέβλωση δεν την έχω ξαναδεί , έχω ξαναγράψει όποιος έχει μέχρι 50-60κ (που δεν φτάνουν για ακίνητο) καλύτερα να αγοράσει σήμερα κάποια απο τα 2-3 μοναδικά υποτιμημένα μοντέλα της αγοράς (Xceed , Tuscon , Mazda XC30) και να τα κλείσει σε ένα γκαράζ απο το να τα έχει σε προθεσμιακές που με τον πληθωρισμό θα βγαίνει αρνητική η πραγματική αξία των χρημάτων του σε 2-3 χρόνια.Το πόσο κόστιζε ένα αυτοκίνητο (και γενικά οποιοδήποτε προϊόν) όταν αγοράστηκε δεν παίζει κανένα ρόλο! Αυτό που παίζει ρόλο είναι η τιμή του ως καινούριο τώρα, επί της οποίας υπολογίζεται η απαξίωση του ως μεταχειρισμένο και βάσει της κατάστασης του. Επί παραδείγματι, έστω ότι αγοράστηκε πριν ένα χρόνο ένα καινούριο αυτοκίνητο στα 20 χιλιάρικα. Κι έστω ότι η λογική του απαξίωση μετά από ένα χρόνο και 14.000 Km είναι 20%. Αν φέτος κοστίζει 25 χιλιάρικα καινούριο, τότε θα πουληθεί ως μεταχειρισμένο 20 χιλιάρικα. Αν η τιμή του καινούριου είχε πέσει στα 15 χιλιάρικα, τότε το μεταχειρισμένο θα πουλιόταν 12.
Απλώς στη συγκεκριμένη συγκυρία, με την έλλειψη καινούριων ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων και τις παραδόσεις να πηγαίνουν πολλούς μήνες πίσω, τα ποσοστά απαξίωσης έχουν μειωθεί σημαντικά, με αποτέλεσμα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ενός και δύο χρόνων να κοστίζουν παραπάνω από ότι αγοράστηκαν.
Απολυτα ευστοχος
Δεν υπαρχουν ουτε στρεβλωσεις, ουτε εκμεταλλευση. Ειναι ο νομος της προσφορας και της ζητησης.Η λαθος αναγνωση ειναι η ερμηνεια της αγορας μεταχειρισμενων με τιμες καινουργιων και χρονων παραδοσεων προ 3ετιας-4ετιας. Αλυσιδα ειναι.
Εγω βλεπω οτι το καινουργιο αμαξι που αγορασα περιξ των 20k σημερα μεταχειρισμενο εχει παλι 20k . Αλλα εαν παω να το παρω καινουργιο εχει παει 25k
-
Από τη Ιταλία το έφερε ο βΡωμαίος
-
Από φίλο, προς την εταιρεία, δεν αναφέρω την εταιρεία, αλλά απλά για να ξέρουμε τις εγγυήσεις που δίνουν :
"Κύριοι
Τον Μάρτιο αποφασίσαμε να προβούμε στην αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μάρκας opel grandland x το οποίο κατά την διαδικασία παράδοσης παρουσίασε πρόβλημα(συγκεκριμένα το αυτοκίνητο έσβησε και δεν έπαιρνε ξανά μπροστά) και που σύμφωνα με τους τεχνικούς σας οφειλόταν σε κακό πολυκαιρισμένο καύσιμο. Αφού βασιστήκαμε στις διαβεβαιώσεις σας καθώς και στην 5πλη εγγύηση που διαρκώς μας επισημαίνατε πεισθήκαμε να υλοποιήσουμε την αγορά.
Ήδη από την περασμένη Τετάρτη το αυτοκίνητο παρουσίασε παρεμφερή βλάβη και μετά από επικοινωνία με την εταιρία σας συνεστήθη η άμεση ακινησία του αυτοκινήτου και η μεταφορά του στις εγκαταστάσεις σας πράγμα το οποίο και έγινε την Παρασκευή το πρωί 17/6 .
Μετά από επικοινωνία με τον τεχνικό σύμβουλο της εταιρίας σας πληροφορηθήκαμε ότι το αυτοκίνητο θα αρχίσουν να το εξετάζουν από Τετάρτη 22/6.
Μετά από αυτό περιμέναμε η εταιρία σας να ευαισθητοποιηθεί και να μεριμνήσει ως όφειλε να μας εφοδιάσει με ένα παρεμφερές όχημα αντικατάστασης, τιμώντας όχι μόνον την πενταπλή εγγύηση της, το γεγονός της πελατειακής μας σχέσης (αφού έχω αγοράσει και άλλο αυτοκίνητο προ πενταετίας), όσο και το όνομα της στην αγορά αυτοκινήτου
Απευθυνθήκαμε στο τμήμα πωλήσεων και η απάντηση ήταν μόνο ΑΡΝΗΣΗ.
Αντί αυτού μας είπαν ότι ντρέπονται για αυτό που έγινε αλλά δεν μπορούν να κάνουν κάτι ει μη μόνον να επικοινωνήσει ο γεν διευθυντής μαζί μας την Δευτέρα 20/6 .
Μέχρι σήμερα ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αυτό μόνο σεβασμός προς την πελατεία δεν είναι.
Τουλάχιστον σεβασμός στις υποχρεώσεις σας;;;;
Η μήπως οι απανωτές εγγυήσεις αφορούν μόνο το κόστος του ανταλλακτικού;;
Στην κρίση σας" -
Ήταν ήδη χαλασμένο αλλά το αγόρασε; Καλός κι ο φίλος σου!
-
δεν θελω να κανω το δικηγορο του διαβολου αλλα εαν δεν υπαρχει καπου γραπτως να σου δωσουν αυτοκινητο αντικαταστασης, γιατι να το κανουν?
ασχημη συμπεριφορα προς τον καταναλωτη?σιγουρα
αλλα υποχρεωση?οχι
Έμποροι μεταχειρισμένων