-
Renault Clio Hybrid E-TECH
-
@groover1972 said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
@lap said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Vfm ο νέος θεός της αυτοκίνησης.
Και για αυτό Lap, πρότεινα και εγώ το S Cross. Αλλα δεν ξέρω από που προέκυψε το i20 και η Fabia. Ο άνθρωπος ζητάει χώρους, μικρή κατανάλωση και ΔΕΝ έχει πρόβλημα να δώσει μέχρι 25000. Τα μικρά από που ήρθαν στη ζήτηση;
Ο τίτλος του θέματος είναι "αυτοκίνητο ΠΟΛΗΣ" οπότε λογικό είναι να προτείνονται μοντέλα μικρής κατηγορίας.
Αν πιάσουμε τους χώρους και μόνο,ας προτείνουμε και Octavia. -
@alexandros-k said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
@cynic9 said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Το i20 είναι όντως ευρύχωρο αλλά δεν το λες οικονομικό μέσα στην πόλη εκτός αν έχω εγώ βαρύ ποδι. Το Clio έχει το υγραέριο αλλά δεν το λες ευρύχωρο.
Πάντως η νέα Fabia φαίνεται υποσχόμενη.Ποιο μοτερ εχεις και ποσο σου καιει?
Το 1000αρι με τα 100 άλογα, στην πόλη βλέπω από 6.5 μέχρι 8.
-
Δεν προτείνω απολύτως τίποτα. Απλά τις τελευταίες μέρες εγώ χαζεύω το Aygo X, το Arona και το C3 επειδή τα βρίσκω ενδιαφέροντα με βάση πάντα τα δικά μου κριτήρια.
Το Ιαπωνικό έχει κάποιες εκδόσεις "φτηνιάρικες-σπαρτιάτικες" που νομίζω ότι το κάνουν εργαλείο για μετακίνηση μέσα στη πόλη.
-
@teo-mak said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
@groover1972 said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
@lap said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Vfm ο νέος θεός της αυτοκίνησης.
Και για αυτό Lap, πρότεινα και εγώ το S Cross. Αλλα δεν ξέρω από που προέκυψε το i20 και η Fabia. Ο άνθρωπος ζητάει χώρους, μικρή κατανάλωση και ΔΕΝ έχει πρόβλημα να δώσει μέχρι 25000. Τα μικρά από που ήρθαν στη ζήτηση;
Ο τίτλος του θέματος είναι "αυτοκίνητο ΠΟΛΗΣ" οπότε λογικό είναι να προτείνονται μοντέλα μικρής κατηγορίας.
Αν πιάσουμε τους χώρους και μόνο,ας προτείνουμε και Octavia.Αχ, ρε Κούλα!
Με μήκος 3,99μ είχε ίσους και μεγαλύτερους χωρους στα πόδια των πίσω επιβατων από octavia (μετρημένους με μέτρο) και 350 λίτρα πορτπαγκαζ σε αυτοκίνητο πολης!!!
Να πόσο λείπει από την αγορά. Με 19.000 έπαιρνες τα πάντα όλα και αυτόματη με μετατροπέα ροπής και τούρμπο κινητήρα. Κιβωτιο και κινητήρας made in japan.
Στο σήμερα όμως νομίζω το τζαζ έχει παρόμοιους χώρους και πολλούς αερόσακους και για τους πίσω επιβάτες. Είναι αυτόματο, υβριδικό, γρήγορο, ασφαλές, ιαπωνικό. Τι άλλο θες;
-
@lap said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
@teo-mak said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
@groover1972 said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
@lap said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Vfm ο νέος θεός της αυτοκίνησης.
Και για αυτό Lap, πρότεινα και εγώ το S Cross. Αλλα δεν ξέρω από που προέκυψε το i20 και η Fabia. Ο άνθρωπος ζητάει χώρους, μικρή κατανάλωση και ΔΕΝ έχει πρόβλημα να δώσει μέχρι 25000. Τα μικρά από που ήρθαν στη ζήτηση;
Ο τίτλος του θέματος είναι "αυτοκίνητο ΠΟΛΗΣ" οπότε λογικό είναι να προτείνονται μοντέλα μικρής κατηγορίας.
Αν πιάσουμε τους χώρους και μόνο,ας προτείνουμε και Octavia.Αχ, ρε Κούλα!
Με μήκος 3,99μ είχε ίσους και μεγαλύτερους χωρους στα πόδια των πίσω επιβατων από octavia (μετρημένους με μέτρο) και 350 λίτρα πορτπαγκαζ σε αυτοκίνητο πολης!!!
Να πόσο λείπει από την αγορά. Με 19.000 έπαιρνες τα πάντα όλα και αυτόματη με μετατροπέα ροπής και τούρμπο κινητήρα. Κιβωτιο και κινητήρας made in japan.
Στο σήμερα όμως νομίζω το τζαζ έχει παρόμοιους χώρους και πολλούς αερόσακους και για τους πίσω επιβάτες. Είναι αυτόματο, υβριδικό, γρήγορο, ασφαλές, ιαπωνικό. Τι άλλο θες;
η Κούλα ποια είναι;
το τζαζ όντως είναι ότι πρέπει για αυτά που ψάχνει ο φίλος
-
Η Κούλα είναι το Suzuki Baleno
-
-
Ή θα πάρει ένα οικονομικό πόλης με 15-16 χιλιάρικα απ αυτάπου είπαμε, αν θέλει να δώσει πάνω από 20 μέχρι 25, ας πάρει ένα απ τα φουλ υβριδικά, ή Yaris Cross ή Honda Jazz, που έχουν εγγυημένη οικονομία και τις "ανέσεις" για πόλη, αυτοματα κι αξιόπιστα.
Αν έχει γκαράζ να εγκαταστήσει φορτιστή, και περισσεύει το χρήμα, ας δει κι ηλεκτρικά μικρά. -
@teo-mak said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
@groover1972 said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
@lap said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Vfm ο νέος θεός της αυτοκίνησης.
Και για αυτό Lap, πρότεινα και εγώ το S Cross. Αλλα δεν ξέρω από που προέκυψε το i20 και η Fabia. Ο άνθρωπος ζητάει χώρους, μικρή κατανάλωση και ΔΕΝ έχει πρόβλημα να δώσει μέχρι 25000. Τα μικρά από που ήρθαν στη ζήτηση;
Ο τίτλος του θέματος είναι "αυτοκίνητο ΠΟΛΗΣ" οπότε λογικό είναι να προτείνονται μοντέλα μικρής κατηγορίας.
Αν πιάσουμε τους χώρους και μόνο,ας προτείνουμε και Octavia.Γιατί στη πόλη δεν οδηγούν Octavia? Εγώ δεν είμαι στην πόλη με το s cross? 3 παιδιά έχει να κουβαλήσει συν τα παγκαζια. Και το ένα ενήλικο; Είπαμε, οικονομικό, χώρους, αξιοπιστια. Όχι, μικρό που κάνει 24.000. Να το κάνει τι;
-
@teo-mak said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Αν το αυτοκίνητο θα εκτελεί χρέη δεύτερου τότε οποιοδήποτε μικρό του κάνει, αφού το μεγαλύτερο παιδί θα κάθεται μπροστά και τα μικρότερα πίσω.
Κοιτάει για stepway lpg ή και μίας βασικής έκδοσης i20 1.0 στα 14χιλιαρικα και τα ρέστα άλλο ένα.....
Δεν αναφέρω το Panda παρότι το έχω γιατί με την τιμή που πωλείται σήμερα θεωρώ ότι δεν είναι vfm.Έχω την εντύπωση ότι δεν διαβάστηκε το ποστ.....
-
Από ποια ηλικία κάθονται μπροστά τα παιδιά;
-
@lap said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Από ποια ηλικία κάθονται μπροστά τα παιδιά;
Νομίζω από τα 12...
-
@teo-mak said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
@teo-mak said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Αν το αυτοκίνητο θα εκτελεί χρέη δεύτερου τότε οποιοδήποτε μικρό του κάνει, αφού το μεγαλύτερο παιδί θα κάθεται μπροστά και τα μικρότερα πίσω.
Κοιτάει για stepway lpg ή και μίας βασικής έκδοσης i20 1.0 στα 14χιλιαρικα και τα ρέστα άλλο ένα.....
Δεν αναφέρω το Panda παρότι το έχω γιατί με την τιμή που πωλείται σήμερα θεωρώ ότι δεν είναι vfm.Έχω την εντύπωση ότι δεν διαβάστηκε το ποστ.....
Αυτό εννοώ και εγώ. Αν πάτε στο πρώτο ποστ, δείτε τι ακριβώς θέλει. Α, τα παιδιά είναι ανήλικα και τα 3.
-
Να πω και εγώ τη σκέψη μου. Jazz θεωρώ είναι το τελειότερο σύγχρονο μικρό, αλλά με μεγάλη τιμή αγοράς, αλλά αφού δεν τον νοιάζει, ας πάει Jazz.
Τώρα στα υπόλοιπα, B suv δεν είναι ούτε πολύ μεγάλα, και έχουν και χώρους που αγγίζουν την κατηγορία C. Π.χ το Stonic με 19.000 είναι μία πολύ καλή αγορά αυτή τη στιγμή, γι' αυτό πουλάει και τόσο.
Το Bayon επίσης έχει απλετους χώρους στην ίδια πλατφόρμα και παραπλήσια τιμολογιακή πολιτική.
Κοντά στα 25.000 παίρνει και Corsa/208 ηλεκτρικό.
-
@lap said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Από ποια ηλικία κάθονται μπροστά τα παιδιά;
Κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι οι ελάχιστες προδιαγραφές για τους οδηγούς είναι 150cm ύψος και 40kg βάρος στη σχεδίαση ζωνών ασφαλείας, αερόσακων, καθισμάτων, κλπ. Άρα ο,τιδήποτε μεγαλύτερο μάλλον είναι ασφαλές μπροστά.
Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια)