-
To i10 σε μια μεσαία έκδοση έχει 15000 ευρώ.
Αντίστοιχη τιμή και ίδιο μήκος βγαίνει το ignis
-
@andya3 said in TOYOTA AYGO X:
Δηλαδή αν πουλήσει το αυγό η Toyota με 18-19k τι να πω, έχει γίνει απίστευτη πλύση εγκεφάλου στους Έλληνες, τους βάζει η Toyota κασσέτα το βράδυ που κοιμούνται "αγόρασέ με ανεξάρτητα τιμής, είμαι το καλύτερο"...
Συμφωνώ, αλλά είναι της μοδώς...όσα κοτσάρουν ένα "SUV" or "Crossover" στο όνομα τσιμπάνε και 20% πάνω...έτσι και το Αυγό. Το ψήλωσαν, του έβαλαν μεγάλες ζάντες και το ονόμασαν Urban SUV και του πουλάνε όσο θέλουν....οπως έγινε και με τα B Suv.
-
Οτι και να λέτε συγκρίνετε κουβαδάκι 4πλάσιας αξίας με ένα γκάτζετ που κάνει όσο δύο ακριβά κινητά, ή ένα περίεργο λάπτοπ.
Και επειδή είχα για μία μέρα ένα C1, όχι ταξίδι δεν κάνεις με 68 άλογα σήμερα. Ασε που ένα άγχος αν θα σε ακουμπήσουν το έχεις.
Εχω προλάβει και τα οτομπιάνκι και το ιννοτσέντι και το αυθεντικό 500αράκι και το 126.
Αλλά τότε το γκόλφ είχε 3,70 μήκος. Σήμερα έχει 4,30 και η Α κατηγορία είναι πολύ ακριβή.Το ΑΜΙ κάνει 6500 και δεν έχει έξτρα. Το ηλεκτρικό up με την επιδότηση και τα δύο κάνει 3 φορές επάνω.
-
@lap said in TOYOTA AYGO X:
To i10 σε μια μεσαία έκδοση έχει 15000 ευρώ.
Αντίστοιχη τιμή και ίδιο μήκος βγαίνει το ignis
ok lap, βάζω και το ignis στους ανταγωνιστές του αυγού... Suzuki über alles...
-
Ταξιδευτή, το aygo της προηγούμενης γενιάς που ανέφερα πως είναι άνετο στο ταξίδι είχε 72 άλογα και 835 κιλά βάρος.
Δεν είχε κανένα θέμα με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου και ήταν εντυπωσιακα σταθερό για την κατηγορία του.Και επιμένω πως ήταν μια χαρά σε αυτές τις ταχύτητες. Δεν ήταν να βγεις για προσπέραση σε επαρχιακό αλλά σε αυτοκινητόδρομο μια χαρά ταξίδευε με τα όρια ταχύτητας.
Κάτι που προφανώς δεν μπορεί να κάνει ένα πραγματικό κουβαδάκι όπως το ami..
Σε αυτό το νέο όντως με το έξτρα βάρος και τους μεγάλους τροχούς δεν ξέρω κατά πόσο θα έχει θέμα. Ίσως το cvt σώζει την κατάσταση όπου χρειάζεται ροπή.
-
Γιατί το συγκρίνεις με το ΑΜΙ που έχει το 1/3-1/4 της τιμής του ?
Και πόσο άνετα θα πέρναγε νταλίκα με 120 το 108 και τα υπόλοιπα , το ξέρουν οι ιστιοπλόοι που θα το οδηγούσαν στα όρτσα...
-
Γιατί όπως είπε ο Φάνης κοστίζουν το ίδιο ( μείον της επιδότησης που πληρώνουμε όλοι εμείς για το ami)
Στην μια περίπτωση έχεις ένα πραγματικό αυτοκίνητο του a seg και στην άλλη ένα τετρακυκλο με αστείο σκελετό από σιδεράκια και αστείο μοτέρ.
Εδώ το πάτωμα του toyota
Που είναι οι φωτογραφίες που βγάλατε για τις κολώνες του ami,;;;
-
Και για το φεβ του γάτου πληρώνεις και για τα άλλα ηλεκτρικά, μην σου πω και για το κορόλα του Φάνη που έχει λέει λιγότερους ρύπους, αλλά η κατασκευή και η διάλυση της μπαταρίας του, δεν υπολογίζεται σε αυτούς.
-
Και μετά ξαναπληρώνουν περισσότερο φόρο στον τόνο στη βενιζινη για τους ντιζελοκινητους.
Οι οποίοι μολύνουν τα πάντα και πληρώνουν τα λιγότερα
-
Από πότε επιδοτούνται τα υβριδικά;
-
Τα φεβ επιδοτούνται με μειωμένο ΤΤ, με κατάργηση του φόρου για τον εργαζόμενο και διάφορα άλλα που τα κάνουν ελκυστικά για λήζινγκ.
Για τις άλλες κατηγορίες κάτι υπάρχει, αλλά είναι πλέον πολλές.
-
Η Corolla του Φάνη πως επιδοτείται από το κράτος;
-
Με μειωμένο ΤΤ άρα μειωμένα έσοδα για τον ισολογισμό, όπου καλύπτεται αλλιώς. Για παράδειγμα αυξημένος φόρος στο καύσιμο του Φάνη.
Στα ηλεκτρικά πληρώνουμε ολοι εμείς
-
Και εγώ δεν βλέπω λόγο ύπαρξης του Aygo όταν υπάρχει το πολύ ολοκληρωμένο yaris hybrid ακόμη και στην βασική του έκδοση.
Δηλαδή πόσο % πιο μανιτζεβελο εντός πόλης είναι το Aygo σε σχέση με το Yaris , μην τρελαθούμε τώρα.
Να είχε 15-16κ για εμάς σε πολυ καλή έκδοση να το σκεφτόταν κάποιος για 2ό μέσα στην πόλη και λίγα χλμ το χρόνο αντί για το 1ό καλό CSuv του και να ξεπερνούσε τελείως την σκέψη για Yaris.
Αυτό που νομίζω θα έσπαγε ταμεία και θα είχε λόγο ύπαρξης θα ήταν ένα νέο IQ hybrid όμως , ακόμη και με 20κ.
Lifestyle επιλογή για σχετικά ευκατάστατους οικονομικά για 2ο - 3ο αυτοκίνητο , για τον νεαρό/νεαρά γιο/κόρη , για τις βόλτες της συζύγου για ψώνια , και πραγματικά μικρό και οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο πόλης.
( Να το βρίσκαμε και οι υπόλοιποι μετά από λίγα χρόνια μτχ στα 14κ ) -
Το οδήγησα και το iq σε cvt. Έβγαινε και με diesel που πρέπει να ήταν φοβερός συνδιασμός.
Μάλιστα τότε το ειχα ξεσκισει σε στροφιλικια. Άλλες οι χαρές του iq.
Οκ έπλεε στις αναρτήσεις του πάνω σε ανωμαλίες κατά την στροφή με τέρμα το γκάζι ( λέμε τωρα γκαζι...ηταν πολυ αργο) αλλά κατά τα άλλα ήταν πολύ καλό όχημα. Ιδιαίτερα η θέση οδήγησης και γενικά το πάτημα του. Πολλές φορές ξεχνούσα ότι δεν οδηγώ ένα yaris. Κοιτούσες τον μεσαίο καθρέφτη και τρομάζες με το πόσο κοντά είναι το πίσω παρμπρίζ.
Μακάρι να εβγαινε ξανά ως hybrid,ίσως αγόραζα ένα. -
Εφοσον δεν βγαίνει ως mild hybrid δεν έχει κανενα λόγω υπαρξης ειδικά σε αυτά τα λεφτά..
Ειχα 108 και ηταν απίστευτα βολικό για μεσα στην πόλη και γυρω τριγυρω αλλά μέχρι εκεί. Ταξίδι υπέφερες.
Δεν ήταν πάντως οικονομικό (για το αυτόματο ρομποτιζε λεω) -
https://youtu.be/yL36zQeJZyI
Έφτασε -
Εκτός από το "καλωσόρισμα/διαφήμιση" του Σαριμπαλίδη τις τελευταίες μέρες χαζεύω διάφορα review στο youtube.
Με την απορία έχω μείνει. Τελικά ξεχωρίζει κάπου αυτό το αυτοκινητάκι ώστε να κάνει την διαφορά;
Από την άλλη βλέπω να τονίζουν πολλά αρνητικά σημεία που έχει τα οποία αν κάποιος υποψήφιος πελάτης τα σημειώσει, εύκολα θα το απορρίψει. Άσχετα αν είναι μικρό αστικό.
υ.γ. μεταλλικές επιφάνειες στο εσωτερικό των θυρών εν'έτη 2022; Citroen Visa... Το καλοκαίρι θα παίζει και το ρόλο της τοστιέρας/ψηστιέρας.
-
Ωραίο!
Πολύ ωραίο!
Σαν εξέλιξη του iQ μου μοιάζει σχεδιαστικά.
Και μέσα πολύ ωραίο!
Με τις τιμές εκεί που έχουν φτάσει με 22κ για ένα αξιοπρεπές supermini συμβιβάζεσαι με αυτό με καλό εξοπλισμό στα 18κ και έχεις ένα υπέροχο και μανιτζεβελο αυτοκινητάκι πόλης που χώρα άνετα και τα παιδιά μετά την ηλικία που χρειάζεται παιδικό καθισματακι.
Αν και έχω πει πολλές φορές πως δεν αξίζει αυτή η κατηγορία σε σχέση με τα supermini που μερικά εκατοστά παραπάνω δεν κάνουν διαφορά σε ελιγμούς και πάρκινγκ , τώρα με τις τιμές που έχουν τα αυτοκίνητα είναι μια πολύ καλή λύση.
Δεν ξέρω πόσο κοντά είναι το yaris hybrid αλλά νομίζω πως η διαφορά τιμής θα χρειαστεί τουλάχιστον μία πενταετία για να αποσβεστει από την μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, οπότε το Aygo συμφέρει για 5-6 χρόνια κτήσης περισσότερο.
Γενικά πάντως η Toyota έχει τα τελευταία χρόνια υπέροχα αυτοκίνητα και σε πολύ καλές τιμές συγκριτικά!
Και οι Κορεάτες φυσικά που τόσες δεκαετίες τους σνομπαραμε έρχονται τώρα στο προσκήνιο.
Άραγε ένα i10 ή ένα picanto πως στέκεται απέναντι στο Aygo από εξοπλισμό+τιμή;
Αν και το crossover στυλ του Aygo σβήνει κάθε σκέψη για λογικές συγκρίσεις, είναι τοσο μοδάτο και όμορφο που νομίζω πως δεν έχει αντίπαλο στην κατηγορία. -
@vagkirk said in TOYOTA AYGO X:
είναι τοσο μοδάτο και όμορφο που νομίζω πως δεν έχει αντίπαλο στην κατηγορία.
Αυτό!! Σε αυτό βασίζεται γιατί όντως είναι πολύ όμορφο για το μέγεθός του. Φυσικά με αυτόματο κιβώτιο, όλα τα review αυτό λένε.
Τώρα σε σχέση με το Yaris Hybrid, μια διαφορά 3λτ/100χλμ είναι αναμενόμενη, οπότε με 10.000χλμ/χρόνο και την σημερινή τιμή της βενζίνης μιλάμε για €600/χρόνο διαφορά κόστους χρήσης. Σε 3 χρόνια έχει αποσβεστεί η διαφορά τιμής και το Γιάρις είναι πολύ καλύτερο σε ΟΛΑ!
TOYOTA AYGO X