-
@stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:
Σημερα ετυχε και περασα απ τον αντιπροσωπο που εχω παραγγειλει (20 Δεκεμβρη). Περισσοτερο σταματησα γιατι ειχε απ εξω το Αμι και ηθελα να το χαζεψω, οχι οτι περιμενα κατι ευχαριστο σε σχεση με το C4. Τελος πάντων αφου βρεθηκα εκει εκανα για το τυπικο την ερωτηση και η απαντηση ειναι οτι η Aiglon εκτιμα για περιπτωσεις σαν τη δικη μου ημερομηνια παραγωγης για Ιουλιο-Αυγουστο αρα παραλαβη Σεπτεμβρη. Αρκετα γενικολογο οποτε δε δινω και πολυ σημασια...
Ένα φιλαράκι μου από Βόλο , το παράγγειλε Αύγουστο (όπως κι εγώ) από αντιπρόσωπο στην Λάρισα και το παρέλαβε τελικά τον Ιανουάριο!!! Εγώ ούτε πληροφόρηση δεν έχω πλέον...ο αντιπρόσωπος δηλώνει άγνοια!!!
-
@frantzef said in CITROEN C4 III mod 2021:
@stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:
Σημερα ετυχε και περασα απ τον αντιπροσωπο που εχω παραγγειλει (20 Δεκεμβρη). Περισσοτερο σταματησα γιατι ειχε απ εξω το Αμι και ηθελα να το χαζεψω, οχι οτι περιμενα κατι ευχαριστο σε σχεση με το C4. Τελος πάντων αφου βρεθηκα εκει εκανα για το τυπικο την ερωτηση και η απαντηση ειναι οτι η Aiglon εκτιμα για περιπτωσεις σαν τη δικη μου ημερομηνια παραγωγης για Ιουλιο-Αυγουστο αρα παραλαβη Σεπτεμβρη. Αρκετα γενικολογο οποτε δε δινω και πολυ σημασια...
Ένα φιλαράκι μου από Βόλο , το παράγγειλε Αύγουστο (όπως κι εγώ) από αντιπρόσωπο στην Λάρισα και το παρέλαβε τελικά τον Ιανουάριο!!! Εγώ ούτε πληροφόρηση δεν έχω πλέον...ο αντιπρόσωπος δηλώνει άγνοια!!!
Υπομονή!! Πότε έκανα την παραγγελία, πότε έφτασε το 2022, πότε πήγε το παιδί δημοτικό, πότε πήγε φαντάρος, πότε παρέλαβα, ούτε που το κατάλαβα!
-
Διθέσιο έπρεπε να παραγγείλεις. Ως συνταξιούχοι θα σας ταιριάζει. Τα παιδιά θα έχουν τα δικά τους οικογενειακά αυτοκίνητα.
Εμ δεν τα σκέφτεστε νωρίτερα.... -
Μπορεί να παραγγείλει από τώρα Γιάρις κρος, ώστε να τα έχουν τα παιδιά , όταν κάνουν οικογένειες...
-
@criuser said in CITROEN C4 III mod 2021:
Μπορεί να παραγγείλει από τώρα Γιάρις κρος, ώστε να τα έχουν τα παιδιά , όταν κάνουν οικογένειες...
Μπορεί....ή ό,τι άλλο θέλει, όλα τα ίδια χάλια είναι. Απλά το Γιάρις θα αντέξει μέχρι να κάνουν τα παιδιά οικογένεια, όλα τα άλλα θα έχουν διαλύσει!!
-
Tο Yaris cross είναι αν έχεις Pokémon ή παιδιά δημοτικού ….. δεν είναι για μακρόπνοα σχέδια και οικογένειες.
-
Υπερβολές βρε παιδιά, μία χαρά είναι τα PSA εδώ και μερικές γενιές. Το C4 για μένα είναι πολύ φτωχό μέσα, και έχει οθόνη GameBoy Color, αλλά δεν το λες και χρεπι..ανεσαρα σε καθίσματα και αναρτήσεις, ικανοποιητικοι χώροι για μικρές οικογένειες αλλά και μανιτζεβελο για πόλεις.
Νομίζω έχουν ξεπεραστεί τα στερεότυπα, όλο ανακλήσεις είναι η Toyota και τα Κορεατικά τελευταία.
Σιγά την ποιότητα του Cross! Υπάρχει λόγος που είναι φθηνό αυτοκίνητο, δεν έχει καμία επιδότηση ξ Toyota να ξετε!
-
@dublin said in CITROEN C4 III mod 2021:
Υπερβολές βρε παιδιά, μία χαρά είναι τα PSA εδώ και μερικές γενιές.
Ετσι είναι...αλλά πως θα πειράξω τον Κρουζερ!??!?!?!?
-
Θεωρίες,θεωριών. Σαφέστατα τα ιαπωνικά είναι πιο αξιόπιστα από τα γαλλικά. Όποιος έχει πάρε δώσε με συνεργεία το βλέπει. Στερεότυπη είναι η άποψη ότι όλα πλέον είναι ίδια. Μπούρδες.
Από την άλλη τα psa εχουν βελτιωθεί σχετικά με το παρελθόν που ήταν μαύρα χάλια αλλά τα ιαπωνικά δεν τα φτάνουν ακόμα. Συνεχώς βγάζουν μικροπροβλήματα και μετά τα 120-150 Χιλ βγάζουν τα πιο μεγάλα.
Σαν αυτοκίνητα είναι σαφέστατα καλύτερα σε αίσθηση και πάτημα.
Αυτή είναι η αλήθεια.
Σε γενικές γραμμές, αν αλλάζεις σχετικά σύντομα αυτοκίνητα καλύτερα είναι τα psa. Αν θες να το έχεις για πολλά χρόνια καλύτερα είναι τα ιαπωνικά -
Εγώ έχω ένα 17 και ένα 24 ετών Citroen. C4 και XANTIA. Το 1998 αντίπαλος της ΧΑΝΤΙΑ, ήταν κάτι Καρίνες, κάτι Μπλούμπερντ και κάτι Ακόρντ...
Σήμερα βλέπουμε πολλές ΧΑΝΤΙΑ να κυκλοφορούν και μάλιστα και παλιότερες, του 1993.
Το μόνο πρόβλημα ότι πλέον δεν βγάζει ανταλλακτικά για το αμάξι η μαμά εταιρεία και τα πλαστικά σωληνάκια των επιστροφών στην υδροπνευματική.
-
Έλεος με τις γενικεύσεις; Ποια Ιαπωνικά; Ιαπωνικά είναι τα Nissan (λέμε τώρα Ιαπωνικά), Ιαπωνικά είναι και τα Mazda...
-
Σας ξαναλέω αν έχετε επαφές με εταιρίες και συνεργεία αυτή είναι η εικόνα. Όλα τα άλλα είναι μπούρδες.
Όταν λέμε ιαπωνικό εννουμε το μοντέλο παραγωγής, απαιτήσεων προμηθευτών, σχεδίαση κινητήρων και εξαρτημάτων, επιλογές τεχνολογικών λύσεων κτλΕάν μάλιστα είναι made in japan έχουμε και το προτέρημα της νοοτροπίας στο εργασιακό περιβάλλον και κατά την παραγωγή.
Υπάρχουν θεματακια και στα ιαπωνικά, ιδιαίτερα σε κάποιες κακές σχεδίασεις.
Αλλά η γενική εικόνα είναι αυτή.Πολλές βλάβες ξεκινούν από κακή μηχανολογική σχεδίαση. Κακούς υπολογίσμους. Στα ιαπωνικά λοιπόν πιο δύσκολα κάνουν κακη μηχανολογική σχεδίαση, όχι όμως ότι ποτέ δεν συμβαίνει αυτό.
-
Στην οδική συμπεριφορά αναφερόμουν κυρίως.
-
Σε πάτημα του δρόμου, το αντίθετο... Κυρίως τα ευρωπαϊκά είναι ανώτερα. Πιο οδηγοκεντρικα, πιο άνετα γενικά πιο καλά. Ακόμα και στις δοκιμές αυτοκινήτων σε ιαπωνικά sites όταν ένα ιαπωνικο αυτοκίνητο είναι καλό στον δρομο το αναφέρουν ως.... σαν ευρωπαϊκό.
Τα Μάζντα είναι κορυφαία Ιαπωνικα, μετά έρχονται τα Χόντα κτλ. Αν θες πολυτέλεια τότε υπάρχουν τα lexus αλλά όχι τόσο οδηγοκεντρικα.
Τα υπόλοιπα ιαπωνικά είναι αντίστοιχα των dacia, μικρών citroen, fiat. Κτλ.
-
Κάποιο διάβαζα σε έναν φόρουμ ότι το Swift στρίβει καλά... Όχι;
-
Σαν αίσθηση, και γ@μω το στρίψιμο. Κορυφαίο μπροστινό τμήμα, απορεις πως μπορεί να ελέγχει το μπροστινό τμήμα τόσο καλα. Πως το έχουν καταφέρει. Σαν μύγα αλλαζει κατεύθυνση χωρίς να χαζολογα ενώ έχει και κάποιες κλίσεις, δεν είναι κούτσουρο.Πολύ παιχνιδιαρα ουρά, σχεδόν τέλειο κιβώτιο ( μέχρι να ζεσταθεί η βαλβολινη)
Αλλά εχει θεματακια που δεν το κάνουν το νούμερο ένα.
Μέτριο τιμόνι, πραγματικά σαν PlayStation. Απορώ που το βρίσκουν σε κάποια τεστ ως καλό!!! Μάλλον δεν έχουν οδηγήσει bmw, καλά γαλλικά κτλ. Για την τιμή του καλό είναι αλλά όχι σπορτίφ.
Και η πίσω ανάρτηση είναι ξερή στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Αυτό πραγματικά σπάει τα νεύρα διότι είναι κρίμα να χάνει σε αυτό το σημείο.
Αυτά τα δύο του αφαιρούν την πρώτη θέση. -
@criuser said in CITROEN C4 III mod 2021:
Εγώ έχω ένα 17 και ένα 24 ετών Citroen. C4 και XANTIA. Το 1998 αντίπαλος της ΧΑΝΤΙΑ, ήταν κάτι Καρίνες, κάτι Μπλούμπερντ και κάτι Ακόρντ...
Σήμερα βλέπουμε πολλές ΧΑΝΤΙΑ να κυκλοφορούν και μάλιστα και παλιότερες, του 1993.
Το μόνο πρόβλημα ότι πλέον δεν βγάζει ανταλλακτικά για το αμάξι η μαμά εταιρεία και τα πλαστικά σωληνάκια των επιστροφών στην υδροπνευματική.
Γενικά η μαμά εταιρία έχει κόψει πολλά ανταλλακτικά. Υπάρχει πρόβλημα στην αγορά. Να ένας ακόμα λόγος για τα υψηλά περιθώρια κέρδους, την μείωση του λοτζιστικ κόστους. Άλλωστε στην Ευρώπη όλοι έχουν πλέον leasing. Στα 10 έτη πάει για ανακύκλωση το αυτοκίνητο.
Στα περί αξιοπιστίας η c4 mk1 ψηλομαπα. Η xantia αμαξαρα.
Η διαφορά είναι ότι η xantia ήταν αληθινή citroen. Επίσης η ποιότητα κατασκευής του 90 ήταν πάρα πολύ καλή. Από το 2000 μέχρι το 2010 ήταν όλα τους μάπα. Μετά ξανάρχισαν να φτιάχνουν αλλά όχι στο βαθμό των Ιαπώνων. -
@lap said in CITROEN C4 III mod 2021:
Σαν αίσθηση, και γ@μω το στρίψιμο. Κορυφαίο μπροστινό τμήμα, απορεις πως μπορεί να ελέγχει το μπροστινό τμήμα τόσο καλα. Πως το έχουν καταφέρει. Σαν μύγα αλλαζει κατεύθυνση χωρίς να χαζολογα ενώ έχει και κάποιες κλίσεις, δεν είναι κούτσουρο.Πολύ παιχνιδιαρα ουρά, σχεδόν τέλειο κιβώτιο ( μέχρι να ζεσταθεί η βαλβολινη)
Αλλά εχει θεματακια που δεν το κάνουν το νούμερο ένα.
Μέτριο τιμόνι, πραγματικά σαν PlayStation. Απορώ που το βρίσκουν σε κάποια τεστ ως καλό!!! Μάλλον δεν έχουν οδηγήσει bmw, καλά γαλλικά κτλ. Για την τιμή του καλό είναι αλλά όχι σπορτίφ.
Και η πίσω ανάρτηση είναι ξερή στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Αυτό πραγματικά σπάει τα νεύρα διότι είναι κρίμα να χάνει σε αυτό το σημείο.
Αυτά τα δύο του αφαιρούν την πρώτη θέση.Σίγουρα μιλάς για το C4 III; Το ίδιο αυτοκίνητο που οι Γάλλοι δημοσιογράφοι θεωρούν ότι δεν κάνει για αυτούς που τους αρέσει η οδήγηση... Κι εσύ θεωρείς το στρίψιμο τέλειο και το κιβώτιο σχεδόν τέλειο; Κάτι δεν κολλάει...
-
Όχι ρε συ, για το υπέρτατο ιαπωνικό πόλης.
Τωρα που λες για το γαλλικό κιβώτιο, είδα βιντεο του 308. Δεν ξέρω τελείως αυθαίρετα χώρις να το έχω οδηγήσει βλέποντας το βίντεο εντυπωσιάστηκα από τον τρόπο που αλλάζει ο μοχλός ταχυτήτων. Βλέποντας την κίνηση του χεριού.
Θα το βάλω στο τοπικό του να το δείτε... Πρέπει να βελτιώθηκε αρκετά. Καποιος που το οδήγησε να μας πει.
-
@lap said in CITROEN C4 III mod 2021:
Όχι ρε συ, για το υπέρτατο ιαπωνικό πόλης
Λέω κι εγώ... Και που κολλάει το Swift εδώ;
Μάλλον είναι σαν την Coca Cola. Πάει με όλα!
CITROEN C4 III mod 2021