-
Εγώ είπα....περιμένω ο φιλτατος να αγοράσει το ami. Μας κάνει αναλύσεις επί αναλύσεων. Μας λέει πως χρειάζεται και μεταφορικό μέσο για την πόλη..ιδού λοιπόν η Ρόδος ιδού και το ami....
Πρώτα θα πληρώσει 6000 ευρώ να αγοράσει το ami (που είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό) θα ζήσει με αυτό και μετά θα μας κάνει περιγραφές για τα προτερήματα του μήπως και το αγοράσουμε και εμείς.
Απλα και ντόμπρα πράγματα.
Υ.γ Όντως για την Ρόδο ίσως κάνει το ami, αλλά δεν ξέρω και αυτή μεγάλο νησί μου φαινεται.
-
@super-t said in Citroen Ami:
ε, 50000 τον χρόνο, 30 χρόνια η κατηγορία, 1,5 εκατομμύριο συνολικά.
10 εκατομμύρια κανονικά αυτοκίνητα τον χρόνο γενικά.Για μισό λεπτό... λείπει 1,5 μύριο..
Λοιπόν, μαγκες θα ψαχτουμε όλοι μας. Φίλοι, φίλοι αλλά δεν ξέρεις και ποτε...1,5 μύριο ami είναι αυτά.
-
@lap said in Citroen Ami:
@dublin said in Citroen Ami:
Η αγορά των παρόμοιων οχημάτων είναι 3.000.000 στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή, εκεί πάει να χτίσει την αγορά του.
"Το Ami δεν έχει κανένα πρόβλημα να ακολουθεί τη ροή της κυκλοφορίας. Άλλωστε το μεγαλύτερο ποσοστό των διαδρομών -που φτάνει σχεδόν το 90%- μέσα στον αστικό ιστό έχει χαμηλά όρια ταχύτητας (45 km/h). Επιπλέον, ό,τι χάνεις στον τομέα των επιδόσεων το κερδίζεις σίγουρα σε εξαιρετική ευελιξία.
Το ηλεκτρικό trendy γαλλικό μίνι φιλοδοξεί να φέρει την επανάσταση στις αστικές μετακινήσεις, με κόστος κίνησης κάτω του ενός ευρώ ανά 100 km. Είναι ένα gadget που θυμίζει παιδικό παιχνίδι και στοχεύει να φέρει την ηλεκτροκίνηση σε κάθε σπίτι. Με τόσο fun χαρακτήρα θα κλειδώσεις μόνιμα το συμβατικό αυτοκίνητο στο γκαράζ και θα αναζητάς αφορμές να επισκεφτείς το κλεινόν άστυ. Ακόμη και για ψύλλου πήδημα…"
Η Piaggio έχει 8 μοντέλα με τελική ταχύτητα 25χλμ/ώρα, τα οχήματα με 45 μέγιστο είναι πραγματικά άπειρα, υπάρχει ειδική κατηγορία οχημάτων.. ξαφνικά πέσαμε από τα σύννεφα ότι υπάρχει κατηγορία ΑΜ;! Απορώ δηλαδή..
Σύμφωνα με ένα ψάξιμο 3" οι πωλήσεις είναι αυτές
https://www.persistencemarketresearch.com/market-research/europe-motorized-quadricycles-market.asp
Καμία σχέση με τον αριθμό 3 εκ. Εσύ απο ποια πηγή βρήκες το 3εκ;
Για ποιον λόγο μας ποσταρεις το προωθητικό κείμενο του marketing της εταιρίας;
Όχι 3 μύρια Αμι αλλά 3 μύρια παρόμοια οχήματα.
-
Ε ναι, το κατάλαβα απλά το πήγα παραπάνω μιας και θα είναι μεγάλη επιτυχία.
Οι πωλήσεις της κατηγοριας αυτής είναι 50.000/έτος χοντρικά και όχι 3 εκ.
-
Το κράζετε , αλλά φτάσατε 10 σελίδες το θέμα του...
Κάτι Ασιάτες που κινούνται με τρίκυκλα στην Αθήνα και αδειάζουν τους κάδους ανακύκλωσης , τι τελική έχουν ?
Είπαμε ΑΜΙ για 2-3ο αμάξι που θα κάνει διαδρομές 1-5 χλμ, δηλαδή Σ/Μ, σχολεία , φροντιστήρια , αθλητικά, πολιτιστικά παιδιών.
-
Η αλήθεια είναι ότι γράφουμε πολλά, αλλά είναι και θέμα για ψηλο χαβαλε διότι και το ίδιο είναι ενα χαβαλε αυτοκίνητο.
Γιατί να μην πάρεις για 3ο αυτοκίνητο ένα μεταχειρισμένο στα 4-5000 ευρώ; Ένα smart;
-
https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-citroen-ami-2/
"Στην Ευρώπη σήμερα κυκλοφορούν περισσότερα από 3.000.000 τέτοιου είδους οχήματα. "
Το πότε θα πάρω και τι αφορά εμένα και την οικογένειά μου. Σταμάτα το troll-αρισμα γιατί έχεις καταντήσει σκέτη αηδία. Μίασμα.
-
@lap said in Citroen Ami:
Η αλήθεια είναι ότι γράφουμε πολλά, αλλά είναι και θέμα για ψηλο χαβαλε διότι και το ίδιο είναι ενα χαβαλε αυτοκίνητο.
Γιατί να μην πάρεις για 3ο αυτοκίνητο ένα μεταχειρισμένο στα 4-5000 ευρώ; Ένα smart;
1000 ευρώ το χρόνο κόστος , ενώ το ΑΜΙ κάνα 200άρι το πολύ....
Ασε που για το σμάρτ, οι ασφάλειες είναι πανάκριβες...
-
Ποιος τρολαρει; Κανείς δεν σε τρολαρει.
Όποιος αναφέρει ότι το αυτοκίνητο δεν φαίνεται ασφαλές για να μπαίνουν παιδιά μεσα και για την κίνηση στην πόλη ιδιαίτερα την Αθήνα, πως δεν έχει συστήματα ασφαλείας κτλ, εσύ αντιπροτείνεις την αγορά του ως αντικαταστάτη των σκούτερ και πως έχει πολλά οφέλη όπως το ότι δεν βρέχεσαι αν βρέχει και δεν έχει άλλα κόστη συντήρησης...μεχρι πως σίγουρα θα τρίζει λιγότερο από ένα QQ...κτλ
Μας ψέγεις επίσης πως δεν μπορούμε να το δούμε ως κάτι το νέο και πρωτότυπο. Γράφεις και θυμωμένα ποστ υπέρ του και κατά όσων το.... κοροϊδεύουν.
Παράλληλα αναφέρεις πως ψάχνεις για σκούτερ. Τι πιο λογικό λοιπόν στις συζητήσεις μας να σου προτείνουμε ως επιλογή το να αγοράσεις ένα ami;
Όσο για τους χαρακτηρισμούς τους αφήνω εκτός της συζήτησης. Είναι άδικοι και το ξέρεις.
Αν τελικά δεν αγοράσεις ami θα έχει ενδιαφέρον να μας πεις τι σε οδήγησε να μην το αγοράσεις.
-
@criuser said in Citroen Ami:
@lap said in Citroen Ami:
Η αλήθεια είναι ότι γράφουμε πολλά, αλλά είναι και θέμα για ψηλο χαβαλε διότι και το ίδιο είναι ενα χαβαλε αυτοκίνητο.
Γιατί να μην πάρεις για 3ο αυτοκίνητο ένα μεταχειρισμένο στα 4-5000 ευρώ; Ένα smart;
1000 ευρώ το χρόνο κόστος , ενώ το ΑΜΙ κάνα 200άρι το πολύ....
Ασε που για το σμάρτ, οι ασφάλειες είναι πανάκριβες...
Η αγορά αυτή προβλέπεται να έχει άνοδο 10-12% την επόμενη δεκαετία. Είναι μια λογική κίνηση να μπουν σε αυτήν την αγορά οι κατασκευαστές. Μάλιστα χωρίζονται σε κάποιες υποκατηγορίες ως τετρακυκλα, ανάλογα με την ταχύτητα που μπορούν να πιάσουν.
Το θέμα είναι πως οι Ασιάτες προσφέρουν τετρακυκλα που πιάνουν πάνω από 60χλμ /ώρα έως και 90χλμ/ώρα και ως εκ τούτου τα εξοπλίζουν με κλωβό ασφαλείας, αυτοφερομενο αμάξωμα, μετωπικους αερόσακους και abs. Όλα αυτά κοστίζουν και μειώνουν το περιθώριο κέρδους αν πουλάς σε ανταγωνιστικές τιμές και σταναχωριουνται μέτοχοι και διάφοροι άλλοι θαυμαστές.
Αυτή την στιγμή η αυτοκίνηση προσφέρει τέτοια ηλεκτρικά οχήματα με όλον αυτον τον εξοπλισμό και δυνατότητες στα 10-12.000 ευρώ χωρίς κάποια επιδότηση. Δηλαδή είναι πολύ πιο ανταγωνιστικά του ami. Αυτό σχολιάζουμε.Το renault twizy για παράδειγμα προσφέρει αερόσακο και κλωβό ασφαλείας από το 2015
https://www.carzine.gr/to-renault-twizy-45-odigite-apo-dekatetrachrona/
Αν φτιάξουν και ένα πιο βαρβατο ami...πρώτοι θα χειροκροτήσουμε την προσπάθεια.
Για να μην πιστέψει κάποιος πως έχουμε εμπάθεια, να πούμε πως αγαπάμε τη citroen και τη στηρίζουμε ως fun της εταιρίας.
-
Το Twizy αν δεν απατώμαι έχει μόνο μία θέση.
Το Ami βγαίνει άνετα με μεγαλύτερη ιπποδύναμη (όπως είδαμε είναι με software ο περιορισμός). Απλά αφού πουλήσουν ό,τι μπορούν με άδεια μτοτοποδηλάτου θα το ξεκλειδώσουν σε ένα Ami+ που θα θέλει άδεια μοτοσυκλέτας. -
Για δύο άτομα είναι το twizy σε διάταξη μοτοσυκλέτας.
Αν αλλάξουν ιπποδύναμη θεωρώ (δεν το γνωρίζω) πως πρέπει να αλλάξουν τον κλωβό ασφαλείας και τα συστήματα παθητικής ασφάλειας..
-
@criuser said in Citroen Ami:
Το κράζετε , αλλά φτάσατε 10 σελίδες το θέμα του...
Κάτι Ασιάτες που κινούνται με τρίκυκλα στην Αθήνα και αδειάζουν τους κάδους ανακύκλωσης , τι τελική έχουν ?
Είπαμε ΑΜΙ για 2-3ο αμάξι που θα κάνει διαδρομές 1-5 χλμ, δηλαδή Σ/Μ, σχολεία , φροντιστήρια , αθλητικά, πολιτιστικά παιδιών.
Προκειμένου να στηρίξεις την άποψη σου για το εν λόγω πράμα,φέρνεις ένα παράδειγμα που σε εκθέτει και μόνο γέλιο προκαλεί. Δείχνει αναχρονιστικό τρόπο σκέψης το λιγότερο.
Αν η Citroen βγάλει αραμπάδες με ένα ή δύο ονους μια χαρά θα είναι για την Ελλάδα. -
@tgd said in Citroen Ami:
Το Twizy αν δεν απατώμαι έχει μόνο μία θέση.
Το Ami βγαίνει άνετα με μεγαλύτερη ιπποδύναμη (όπως είδαμε είναι με software ο περιορισμός). Απλά αφού πουλήσουν ό,τι μπορούν με άδεια μτοτοποδηλάτου θα το ξεκλειδώσουν σε ένα Ami+ που θα θέλει άδεια μοτοσυκλέτας.Αν το ξεκλειδώσουν, θα θέλει και κοτσαδόρο με μια γεννητριούλα, γιατί δεν θα βγάζει ούτε 30 χιλιόμετρα...
-
Που αναφέρθηκε ότι είναι κλειδωμένο με software; Και πιο πράμα είναι κλειδωμένο;
-
Ο antonakis δυο σελίδες πίσω έδειξε το video από το Ami της Valeo που πιάνει τα 80km/h. Η ιπποδύναμη και η ταχύτητα ατο μοντέλο που πωλείται είναι περιοιρισμένες ηλεκτρονικά.
-
Δεν μπορεί δηλαδή η Valeo στο δοκιμαστικό της όχημα να χρησιμοποιεί διαφορετικό ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία.
-
@super-t said in Citroen Ami:
Δεν μπορεί δηλαδή η Valeo στο δοκιμαστικό της όχημα να χρησιμοποιεί διαφορετικό ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία.
Με αυτό που έγραψες θυμήθηκα το κλέψιμο που είχε ρίξει η McLaren με την F1, που έκανε το ρεκορ τελικής τότε. Ειδικό μοτέρ (για 10 χλμ άντεξε), ειδικά λάστιχα, ειδικό πακέτο αεροδυναμικής, για να να γράψει 380 χ.α.ω. στην δοκιμή. Τα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν στους πελάτες έπιαναν 340 με το ζόρι...
-
@lap said in Citroen Ami:
Για δύο άτομα είναι το twizy σε διάταξη μοτοσυκλέτας.
Αν αλλάξουν ιπποδύναμη θεωρώ (δεν το γνωρίζω) πως πρέπει να αλλάξουν τον κλωβό ασφαλείας και τα συστήματα παθητικής ασφάλειας..
Όχι δεν χρειάζεται. Όσο το έχουν σαν "μηχανή" θα πρέπει να καλύπτει τους κανόνες ρύπων και ασφαλείας των μηχανών.
Άλλωστε κυκλοφορούν νόμιμα 4τροχα σκούτερ 400κυβικών ή και τα ATV που προφανώς από ασφάλεια είναι ανεπαρκέστατα και οι τελικές τους είναι πάνω από 100km/h.
Το πρόβλημα θα ξεκινήσει αν το περάσουν στην κατηγορία "αυτοκινήτων".
-
Citroen Ami