-
Αγαπητέ tkin δεν παίζει με τίποτα αυτό που λες. Είναι όπως τα λέει ο gatoz. Μάλλον οδηγείς πολλά χρόνια diesel και ... ξεσυνήθησες να οδηγείς βενζινοκίνητο.
-
Ποιο δεν παίζει βρε παιδιά; Το να ανακατεύεις συνεχώς την κουτάλα; Τις 1900 στροφές που ζητά αλλαγή τις πιάνει με το παραμικρό άγγιγμα του γκαζιού. Αυτό είπα ότι διαρκώς πρέπει να αλλάζεις ταχύτητα...και ούτε πολύ ταχύτερη δεν είναι η βενζίνη στις ρεπριζ χάνει σίγουρα από τον ντίζελ.
Δεν έχει απευθείας συγκριτικό το zeperfs έχει αφαιρέσει την ντίζελ έκδοση συγκρίνοντας με το φιατ τιπο με τον ίδιο ντίζελ 120/320 δεν προκύπτει το πολύ γρηγορότερο βενζίνης.
https://zeperfs.com/en/duel9689-6143.htm -
Και σε εμένα έτσι είναι. Όταν το ακολουθώ γράφω σε ταχύτητες πόλης χωρίς μποτιλιάρισμα και μέχρι 90 χλμ και κίνηση σε περιφερικούς 3,3-3,4 λίτρα/100 χλμ.
ΔοκιμάσμενοΑλλά πραγματικά ....βαριέμαι. Το πατάω και είμαι στα 4,8λ .
Αν δεν το κοιτάς καθόλου είσαι στα 5,5 λίτρα.Στην ουσία κάνει συνεχή χρήση του mhev διότι αυτό λειτουργεί σε συγκεκριμένες στροφές του κινητήρα. Δεν είναι όπως της toyota που έχει μεγάλο εύρος στροφών.
-
Το ότι σου βγάζει ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, δε σημαίνει ότι πρέπει να ανεβάσεις κιόλας. Και μένα το ντάστερ στις 2000 σαλ σου λέει ανέβασε. Πριν από 10 λεπτά είχα 5.500 σαλ με πέμπτη και στα τομπολίνια μου τι λέει το κομπιούτερ οικονομίας.
-
Σήμερα το πρωί σε μία φάση εξερεύνησης του διαστήματος(space the final frontier) , έψαχνα για ιμάντες χρονισμού αυτούς με στρογγυλοποιημένα άκρα vs τραπεζοειδών άκρων. HTD vs STD timing belt.
Λένε ότι οι στρογγυλοποιημένες άκρες είναι καλύτερες για μοτέρ με μεγάλη ροπή, αυτές με τις σχεδόν τετράγωνες άκρες προορίζονται για μοτέρ πολύστροφα. Πριν από 7,000χλμ έβαλα aftermarket ιμάντα της skf με στρογγυλοποιημένες άκρες. Θα έχω θέμα λέτε;
Κυριακάτικες ανησυχίες, συγχωράτε με.
-
-
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
ετσι οπως πάνε τα οικονομικά του ελληνα αν αφηναν να βγει YUGO CROSS τοπ χιτ θα ήταν στα τσαρτς lol τι σημαίνει αυτό?
ασε μας με τον ματρακά σου ρε γάτε χαχαχαχα
ΥΓ τζαστ τζοκινγκ , αξιοπρόσεκτο να πάρει 2η θέση μετά από 7 χρόνια για οποιωνδήποτε λόγο και αν έγινε
-
Ερωτήσεις προς οποιανδήποτε γνώστη-κάτοχο, αναφέρομαι αυστηρά και μόνο στο πετρέλαιο:
-
Μέχρι πότε κυκλοφόρησε ως πετρέλαιο; Μέχρι ποιο euro έφτασε (πες το γκουγκλάρω αυτό, απλά αν σας είναι εύκαιρο);
-
Εκτός του γνωστού θέματος (σιγά το θέμα) με τις ντίζες υπάρχει κάτι άλλο αξιόλογο; Πως ξέρω αν έγινε η επισκευή στις ντίζες; Το σημειώνανε ως επισκευή τα επίσημα; Προειδοποιεί κάπως, αν δεν διορθώθηκε;
-
Δεν είναι προβοκατόρικη η ερώτηση, αλλά η τετρακίνηση δεν είναι η γνωστή παλιά του προηγούμενου διδύμου φιατ-σουζούκι , που περιστασιακά έβγαζε θεματάκια , άλλαξε, καλά δε τα λέω;
-
η GL ήταν η βασική ανέκαθεν, η GL+ ήταν η πιο συμφέρουσα, σωστά; LED έχει από εκεί και πάνω , λάθος;
-
Ο καλός κλασσικός πετρελαιοκινητήρας φίατ με την απαίτηση απλά για αλλαγή ιμάντων εντός συγκεκριμένων ορίων, δεν χάνω κάτι σημαντικό, ε;
-
Υπάρχει κάτι άλλο εκτός των κλασσικών που κοιτάμε σε μεταχειρισμένο; Κάτι αξιόλογο;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
-
@civil357 said in Suzuki Vitara 2015:
Ερωτήσεις προς οποιανδήποτε γνώστη-κάτοχο, αναφέρομαι αυστηρά και μόνο στο πετρέλαιο:
-
Μέχρι πότε κυκλοφόρησε ως πετρέλαιο; Μέχρι ποιο euro έφτασε (πες το γκουγκλάρω αυτό, απλά αν σας είναι εύκαιρο);
-
Εκτός του γνωστού θέματος (σιγά το θέμα) με τις ντίζες υπάρχει κάτι άλλο αξιόλογο; Πως ξέρω αν έγινε η επισκευή στις ντίζες; Το σημειώνανε ως επισκευή τα επίσημα; Προειδοποιεί κάπως, αν δεν διορθώθηκε;
-
Δεν είναι προβοκατόρικη η ερώτηση, αλλά η τετρακίνηση δεν είναι η γνωστή παλιά του προηγούμενου διδύμου φιατ-σουζούκι , που περιστασιακά έβγαζε θεματάκια , άλλαξε, καλά δε τα λέω;
-
η GL ήταν η βασική ανέκαθεν, η GL+ ήταν η πιο συμφέρουσα, σωστά; LED έχει από εκεί και πάνω , λάθος;
-
Ο καλός κλασσικός πετρελαιοκινητήρας φίατ με την απαίτηση απλά για αλλαγή ιμάντων εντός συγκεκριμένων ορίων, δεν χάνω κάτι σημαντικό, ε;
-
Υπάρχει κάτι άλλο εκτός των κλασσικών που κοιτάμε σε μεταχειρισμένο; Κάτι αξιόλογο;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
προφανως μιλας σε εμενα
γιουρο 6, κυκλοφορει μικρο δακτυλιο και το μανιουαλ και το αυτοματο
2018/11
ντιζες δεν εχουν ακουστει σχεδον καθολου για να το πεις συχνο θεμα. στο σουξου εχουν ακουστει. και ξερω πολλα ντηζελια βιτ.
η τετρα ειναι νεα εντελως, δεν εχει καμμια επαφη με τη παλια. ειναι η καλυτερη φθηνη.
gl+ παιζεται να εχει και led σε καποιες καραβιες. gl ειναι γυμνο τελειως και χρειαζεται και οθονη που δεν εχει, glx εχει τα παντα ολα.
ιμαντες καθε πεντε χρονια/140k, καπου 300-350 εκτος αντιπροσωπειας
αν ειναι αυτοματο ψαχνεις τι παιζεται με το διπλοδισκο, εκει υπαρχει θεμα και πολλοι το καταστρεφουν. θελει στοργη και αγαπη στα δυσκολα περασματα και τεχνικη και ζει και αυτο για παντα.
ψαχνεις αν εχει κανει μια-δυο ανακλισεις, παπαριτσες βασικα.
αχαλαστα ειναι γενικα και απεθαντα. και να τριζει κατι, λυνεται μπάι γατος με κοστος 1 ευρωπουλο απο τα τζαμπο.
εχω ενα εδω με 140000 και ξερω και μερικα 200ρισμενα+. μονο τη προβλεπομενη συντηρηση.
σε μτχ βλεπεις αν ο προηγουμενος ηταν μερακλης με το αν εχει καποια εξτρα, οπως το υποβραχιονιο μαμα στις φτωχες εκδοσεις και το ραγκιτ πακ. που δειχνει οτι ο αλλος το προσεχε. αν ειναι με με μαντ ελατηρια καλυτερα.
ΑΛΛΑ. πολυ ακριβα. κρατανε γαμημενα ψηλα τιμη.
προσεξε επισης γιατι τα περισσοτερα ειναι πρωην νοικιαρικα. οχι ληζινγκ, νοικιαρικα.
βεβαια και αυτα ακομη προβλημα δεν θα σου βγαλουν και γενικα το σαλονι δεν δειχνει φθορες, αλλα πρεπει να εχει μια λογικη αρκετα χαμηλοτερης τιμης.πολυ προχειρα, προσεγμενα αν και ξενα
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/321883586-suzuki-vitara
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/321813199-suzuki-vitara -
-
Πανδημία είναι, δεν γίνεται!!. Κανονίστε όλοι να έχετε Σουζούκι εδώ μέσα.
Μάπα είναι, στο λεω εγώ.
-
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
Κατατοπιστικότατος ,ευχαριστώ!
Δακτύλιος, σχεδόν αδιάφορος, το euro το κοιτάω μόνο αν φέρω από εξωτερικό, αλλά και εκεί κρατάει τιμές.
Το θέμα της στρέβλωσης των μεταχειρισμένων με έφερε εδώ. Συγγενής μου πρότεινε να πουλήσω το χαμάλη μας, micra diesel, το αμάξι της συζύγου κοινώς, το οποίο έκανε στα χέρια της κυρίως σε 3 χρόνια 110 χλμ, βάλε και άλλα 90Κ που είχε ως leasing όταν αγοράστηκε συνειδητά από leasing, αισίως πέρασε τα 200Κ. Ε όταν του είπα όσο περίπου έχει στο car , τότε είδα ότι το πουλάω σχεδόν το ίδιο όσο το αγόρασα. Βάζω και άλλα λίγα και αγοράζω B SUV, να της φύγει και της συζύγου ο καημός για αψηλό!
Μόνο περιορισμοί που της έθεσα ,να είναι τετρακίνητο και πετρέλαιο.
Πρόβλημα δύσκολα διαχειρίσιμο, προτιμά το Qq , εμφανισιακά. Ακόμα και το duster, πιο όμορφο της φαίνεται , αλλά εγώ λεφτά για duster μεταχειρισμένο όσο έκανε καινούργιο δε δίνω...
Πρόβλημα δεύτερο , το νισσανάκι μας βγήκε ο ορισμός του σκύλου ( o dci είναι αστέρι κινητήρας), και κράτησε τιμή στην ενδεχόμενη μεταπώληση. Αν πουληθεί θα φύγει με βαριά καρδιά και μόνο λόγο του ότι αν συνεχίσει (που θα συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό), μετά η αξία του θα κατρακυλήσει. Κοινώς επειδή θα γράφει χλμ , πρέπει να βγει αξιόπιστο και με καλό όνομα στην αγορά για να αλλάζεται σχετικά σύντομα.
Τα χιλιόμετρα του κοντέρ δε με πολύ απασχολούν , ούτως ή άλλως τι 200.000 τι 250.000 όταν φτάσει να το πουλήσω...
Αν αλλαξοπιστήσω (γιατί δε το πολύ είχα συμπαθήσει) και πάρω vit θα ενημερώσω..... -
παντως ουδεμια επαφη με κιου-κιου κουδουνιστρες. κλαση πανω στα παντα πλην χωρων και θορυβου κινητηρα. ειναι βεβαια μολις 4.17
-
Στο ματι πάντως το βιταρα δεν φαίνεται μικρό.
Το παλιό πιάνει καλά λεφτά επειδή ακριβυναν πολύ όλα τα αυτοκίνητα, κι αυτό που θα αγοράσεις. Δεν ξέρω, μου φαίνεται ρίσκο να δώσεις αμάξι που το ξέρεις αν δεν έβγαλε θέμα, για το λαχείο ενός άλλου μεταχειρισμένου, εκτός κι αν βρήκες από χέρι κάποιο όχημα που γνωρίζεις το ιστορικό του. -
Πουλά το αυτές τις μέρες με μηδεν χασουρα και πάρε ένα vitara. Μια χαρά αμάξι είναι. Όσο πρέπει μικρό και όσο πρέπει μεγάλο. Άσε που θα έχεις πάτημα να τρέχεις σαν τον τρελό στα βουνά με το κλαμπ του.
-
@piliourits Δίκιο έχεις ... Από την άλλη η φιλοσοφία μου στο αμάξι της συζύγου είναι καθώς γράφει πολλά χιλιόμετρα, να αγοράζεται μεταχειρισμένο και να πωλείται αν γίνεται όσο κρατάει τιμή.
Αν το νισσανάκι το κρατήσω άλλα δύο χρόνια θα φτάσει τα 300Κ , που λέει ο λόγος και μετά το παντρευτήκαμε.
Το αυτοκινητάκι το πήραμε για να μετακίνηση στη δουλειά της και λόγω της τιμής βενζίνης , μας πάει σε οποιαδήποτε εκδρομή , ταξίδι δεν απαιτείται τετρακίνηση. Ε καλό χρυσό το μίκρα , κολλημένο στα 4,1 , αλλά γέρασα , κουράζει στον αυτοκινητόδρομο....
@gatoz Χώροι, αδιάφοροι αρκεί να χωράει 4 ενήλικες, ίσα ίσα το μέγεθος μας κάνει καθώς η σύζυγος θα το οδηγάει περισσότερο, κουδουνίστρα αδιάφορη (είχα γαλλικά και άλφα), εξοπλισμός μου αρκεί led και αν υπάρχει εργοστασιακό νάβι. Αξιοπρεπές οδηγικά να είναι και να μην μου παίρνει τα μυαλά στον αυτοκινητόδρομο.
@lap δίκιο έχεις αλλά , από βουνό είμαι ήδη πλήρης, απλά δε θα αναγκάζομαι σε μακρινές εκδρομές να κινούμαι όπως τώρα μόνο άσφαλτο ή βατό χωματόδρομο ή να ξεπλένομαι σε βενζίνες....Αν την καταφέρω , είναι το θέμα....
-
Μακάρι να την καταφέρεις. Αξίζει. Αν και προσωπικά και τα νταστερ μου αρέσουν αλλά οκ το Σουζούκι είναι ανώτερο ως πλατφόρμα, μηχανικά μέρη, τετρακίνηση κτλ.
Αν τρώτε σουλτζουκια ρώτα την αν θέλει να αγοράσεις ένα Σουτζούκι, βηξε και λίγο να μη καταλάβει.
Αν πει ναι, να ακουγε καλύτερα. -
Να λάβεις όμως υπόψιν, πως για πέρα από τον περιορισμό "βατό χωματόδρομο", θα πρέπει να φορέσεις κι αντίστοιχα λάστιχα, που πάει περίπατο μετά η όποια ησυχία κι αξιοπρεπή μετακίνηση έχει ένα όχημα 5ετίας.
Στα λέω εγώ γιατί ο γάτος δεν τα μαρτυράει αυτά, θα στα πει μετά, όταν σε στείλει για ψηλωμένα ελατήριαΚαι πως απ τα 4λτ θα πας με βιτάρα γύρω στα 6, με 1.90€ το λίτρο πλέον... κι αφού αυτόματο & ντίζελ βιτάρα δεν προσφέρεται, μήπως ένα καινουργί Stepway με γκάζι, αξίζει καλύτερα τα λεφτά; (μην το βλέπεις χρυσαφοσκατουλί, ασπράκι ή άλλο χρώμα φαίνεται κι ομορφούλικο πλέον)
Εσύ ξέρεις αν και πόσο απαραίτητη σου είναι μια μεταχειρισμένη τετρακίνηση...
Να μην πω "κλειώ" γιατί θες κι εξοχές και ύψος... -
@piliourits said in Suzuki Vitara 2015:
Να λάβεις όμως υπόψιν, πως για πέρα από τον περιορισμό "βατό χωματόδρομο", θα πρέπει να φορέσεις κι αντίστοιχα λάστιχα, που πάει περίπατο μετά η όποια ησυχία κι αξιοπρεπή μετακίνηση έχει ένα όχημα 5ετίας.
Στα λέω εγώ γιατί ο γάτος δεν τα μαρτυράει αυτά, θα στα πει μετά, όταν σε στείλει για ψηλωμένα ελατήριαΚαι πως απ τα 4λτ θα πας με βιτάρα γύρω στα 6, με 1.90€ το λίτρο πλέον... κι αφού αυτόματο & ντίζελ βιτάρα δεν προσφέρεται, μήπως ένα καινουργί Stepway με γκάζι, αξίζει καλύτερα τα λεφτά;
Εσύ ξέρεις αν και πόσο απαραίτητη σου είναι μια μεταχειρισμένη τετρακίνηση...
Να μην πω "κλειώ" γιατί θες κι εξοχές και ύψος...εισαι εγκαθετος.
ομως
και ψηλωμενο το βιτ και με λατ κρος ειναι μια χαρα. δεν κοπαναει και δεν ακουγεται.
δεν του ειπα για μαλατεστα κομπρα αναγομωση, αυτα τον χειμωνα για τις λασπες.....χαχαχαχ
πραγματι ενα 6αρι καιει ενα βιτ μικτο σε πολη και αυτοκινητοδρομο με ταχυτητες καπου στα 120-140. -
@piliourits said in Suzuki Vitara 2015:
Να λάβεις όμως υπόψιν, πως για πέρα από τον περιορισμό "βατό χωματόδρομο", θα πρέπει να φορέσεις κι αντίστοιχα λάστιχα, που πάει περίπατο μετά η όποια ησυχία κι αξιοπρεπή μετακίνηση έχει ένα όχημα 5ετίας.
Στα λέω εγώ γιατί ο γάτος δεν τα μαρτυράει αυτά, θα στα πει μετά, όταν σε στείλει για ψηλωμένα ελατήριαΚαι πως απ τα 4λτ θα πας με βιτάρα γύρω στα 6, με 1.90€ το λίτρο πλέον... κι αφού αυτόματο & ντίζελ βιτάρα δεν προσφέρεται, μήπως ένα καινουργί Stepway με γκάζι, αξίζει καλύτερα τα λεφτά;
Εσύ ξέρεις αν και πόσο απαραίτητη σου είναι μια μεταχειρισμένη τετρακίνηση...
Να μην πω "κλειώ" γιατί θες κι εξοχές και ύψος...Εμπειρία στο εκτός έχω αρκετή, το σκέφτηκα ήδη να ρωτήσω για τα latitude cross, μόνο αν αυξάνει την ευαισθησία του abs , στο βιταρα, γιατί σε άλλο που τα έχω φορεμένα το κάνει, μη βρεθεί η σύζυγος προ εκπλήξεως. Για τις υπόλοιπες παραχωρήσεις του είμαι συνειδητοποιημένος...
Για τετρακίνηση όπως και πετρέλαιο το έχω μέσα μου ως δεδομένο. Άλλο αν δέχομαι πιέσεις και για 500x, δικινητο.....
Το 6 είναι που θα ήθελα πιο κάτω, πόσο να πάει θα μου πεις..., πόλη είπαμε δεν έχουμε, μόνο επαρχιακό και αυτοκινητόδρομο.
-
@civil357 said in Suzuki Vitara 2015:
@piliourits said in Suzuki Vitara 2015:
Να λάβεις όμως υπόψιν, πως για πέρα από τον περιορισμό "βατό χωματόδρομο", θα πρέπει να φορέσεις κι αντίστοιχα λάστιχα, που πάει περίπατο μετά η όποια ησυχία κι αξιοπρεπή μετακίνηση έχει ένα όχημα 5ετίας.
Στα λέω εγώ γιατί ο γάτος δεν τα μαρτυράει αυτά, θα στα πει μετά, όταν σε στείλει για ψηλωμένα ελατήριαΚαι πως απ τα 4λτ θα πας με βιτάρα γύρω στα 6, με 1.90€ το λίτρο πλέον... κι αφού αυτόματο & ντίζελ βιτάρα δεν προσφέρεται, μήπως ένα καινουργί Stepway με γκάζι, αξίζει καλύτερα τα λεφτά;
Εσύ ξέρεις αν και πόσο απαραίτητη σου είναι μια μεταχειρισμένη τετρακίνηση...
Να μην πω "κλειώ" γιατί θες κι εξοχές και ύψος...Εμπειρία στο εκτός έχω αρκετή, το σκέφτηκα ήδη να ρωτήσω για τα latitude cross, μόνο αν αυξάνει την ευαισθησία του abs , στο βιταρα, γιατί σε άλλο που τα έχω φορεμένα το κάνει, μη βρεθεί η σύζυγος προ εκπλήξεως. Για τις υπόλοιπες παραχωρήσεις του είμαι συνειδητοποιημένος...
Για τετρακίνηση όπως και πετρέλαιο το έχω μέσα μου ως δεδομένο. Άλλο αν δέχομαι πιέσεις και για 500x, δικινητο.....
Το 6 είναι που θα ήθελα πιο κάτω, πόσο να πάει θα μου πεις..., πόλη είπαμε δεν έχουμε, μόνο επαρχιακό και αυτοκινητόδρομο.
οχι δεν εχει κανενα θεμα κανενα abs στο βιτ. Ολοι βαζουν 215/60/17 LC
Το 4 που γραφεις το εχω μια εντυπωση λαθους...
Ενα μικρα που εχω στη δουλεια, ενος ετους, ειναι κοντα στα 7 και της γατας το κλιο τα περναει....
ολα ντι σι αι νομιζω με 90. σε λιγο θα σου εχω και απο κιου-κιου, θα παω με ενα συνεργατη καπου που εχει τετοιο.
Suzuki Vitara 2015