Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda HR-V 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda HR-V 2021
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 26
    • 27
    • 12 / 27
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    535
    45039
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by tkin73

      Tωρα πρόσεξα στην παράθεση που έκανα ότι λέει για Χαμηλότερο κόστος παραγωγής-τελική τιμή!
      Μάλλον είναι μετάφραση ....γιατί δεν υπολογίζουν τα +2000 καπέλο που έχει βάλει ο Σ.
      Μπακαλιστικα δλδ ο Σ. Βγάζει όσο ο Ιταλός ομόλογός του +2000 ; ( Οκ δεν έχουμε την ίδια φορολογία δεν ξέρουμε τι συμβαίνει ακριβώς στην Ιταλία αλλά +2000 ξερά?) .
      Κρίμα γιατί πρόκειται για εξαιρετικό αμάξι που τραβά την προσοχή τόσο τεχνολογικά , όσο και σχεδιαστικά και εργονομικά και σε επίπεδο ποιότητας! Και όμως του βάζει τόσο μεγάλο βαρίδι στην τιμή παρότι μιλάμε για έναν τόσο παλιό εισαγωγέα με τεράστια ιστορία στην μάρκα....

      J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • jorge_greek
        jorge_greek last edited by

        Είναι πλέον κοινό μυστικό ότι αν δεν ήταν ο Σ, τα αυτοκίνητα της Honda θα τα αγόραζαν πολλοί περισσότεροι και στην Ελλάδα. Οι τιμές σε τελικό προϊόν και ανταλλακτικά, είναι ......
        Ενώ έχουν καλά αυτοκίνητα σε πολλές κατηγορίες ο αντιπρόσωπος δεν βοηθά καθόλου. Ευτυχώς υπάρχουν φιλότιμοι μηχανικοί της εταιρείας και enthusiasts που μαθαίνεις για τα αυτοκίνητα αυτά και τις αρετές τους.

        And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • cirus
          cirus @jorge_greek last edited by cirus

          @jorge_greek said in Honda HR-V 2021:

          Είναι πλέον κοινό μυστικό ότι αν δεν ήταν ο Σ, τα αυτοκίνητα της Honda θα τα αγόραζαν πολλοί περισσότεροι και στην Ελλάδα. Οι τιμές σε τελικό προϊόν και ανταλλακτικά, είναι ......
          Ενώ έχουν καλά αυτοκίνητα σε πολλές κατηγορίες ο αντιπρόσωπος δεν βοηθά καθόλου. Ευτυχώς υπάρχουν φιλότιμοι μηχανικοί της εταιρείας και enthusiasts που μαθαίνεις για τα αυτοκίνητα αυτά και τις αρετές τους.

          δεν ξέρω αν για τις τιμές σε τελικό προιόν έχεις δίκιο (μπορεί και να μην είχαν διαφορά) αλλά στα υπολοιπα.....

          συμφωνώ απόλυτα.

          πάντα αγαπουσα μοντέλα της HONDA (και στις μοτοσυκλέτες) αλλά πάντα ο Σ ήταν ΜΕΓΑΛΟΣ αποτρεπτικός παράγοντας με απότέλεσμα να μην είχα ποτέ στην κατοχή μου μια hondaρα ενώ γουσταρω

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • J
            jamesd @tkin73 last edited by

            @tkin73 said in Honda HR-V 2021:

            Tωρα πρόσεξα στην παράθεση που έκανα ότι λέει για Χαμηλότερο κόστος παραγωγής-τελική τιμή!
            Μάλλον είναι μετάφραση ....γιατί δεν υπολογίζουν τα +2000 καπέλο που έχει βάλει ο Σ.
            Μπακαλιστικα δλδ ο Σ. Βγάζει όσο ο Ιταλός ομόλογός του +2000 ; ( Οκ δεν έχουμε την ίδια φορολογία δεν ξέρουμε τι συμβαίνει ακριβώς στην Ιταλία αλλά +2000 ξερά?) .
            Κρίμα γιατί πρόκειται για εξαιρετικό αμάξι που τραβά την προσοχή τόσο τεχνολογικά , όσο και σχεδιαστικά και εργονομικά και σε επίπεδο ποιότητας! Και όμως του βάζει τόσο μεγάλο βαρίδι στην τιμή παρότι μιλάμε για έναν τόσο παλιό εισαγωγέα με τεράστια ιστορία στην μάρκα....

            Πάντως από περιέργεια αν κανείς μια διαμόρφωση Peugeot 2008 αυτόματο στην Ιταλία και στην Ελλάδα τα 2000 του Σ είναι peanuts. Παρά ταύτα το 2008 πουλάει ενώ το Honda φοβάμαι ότι δεν, και από ότι φαινεται δεν είναι μόνο θέμα τιμής.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              super-t last edited by

              Η Honda δεν πουλάει τίποτα στην Ευρώπη γενικά (70000 αμάξια σε μια αγορά 10 εκατομμυρίων αμαξιών), οπότε δεν είναι Ελληνικό το πρόβλημα ειδικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                tkin73 last edited by

                προφανως εχει να κανει και με την ευκολια διαθεσης των αμαξιων στην Ευρωπη. Οτι χοντα ειναι γιαπωνεζικο ειναι ακριβο και ακριβαινει ακομα περισσοτερο τους τελευταιους μηνες με τις μεταφορες που εχουν αυξηθει και θα αυξηθουν και αλλο. Φυσικα δεν ειναι ολα τα χοντα γιαπωνεζικα.
                Γενικα ουτε η χοντα ιαπωνιας βλεπει με καλο ματι την ευρωπαικη αγορα ουτε η ευρωπαιοι ανταγωνιστες τους ιαπωνες ...και καπου εκει οι πωλησεις βυθιζονται....
                μεταξυ μας προσωπικα από ενα αυτοματο ντιζελ ή 1.2 2008 και ενα hrv στα 33-35 που φτανει ενα πεζω με τον εξοπλισμο της πρωτης εκδοσης του χοντα ( και παλι δεν νομιζω στα 33-35 δεν παιρνεις θερμαινομενα καθισματα και acc στο 2008) 100% θα επαιρνα το χοντα.
                Εχει καλυτερους χωρους εκτος απο αποσκευες ( τις οποιες ομως με τα καθισματα που σηκωνονται εχει αλλα πλεονεκτηματα) , καλυτερη εργονομια, αξιοπιστια, εχεις υβριδισμό σοβαρο για μεσα στην πολη και δεν υστερει ουτε σε εξωτερικο σχεδιασμο που ειναι ο λογος που πουλα κυριως το 2008

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  super-t last edited by

                  Η Honda μέχρι πρόσφατα είχε εργοστάσιο στην Αγγλία.
                  Η Mazda που δεν έχει τίποτα στην Ευρώπη, πέρσι πούλησε ~155000 αμάξια, διπλάσια της Honda.

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dublin @tkin73 last edited by

                    @tkin73 said in Honda HR-V 2021:

                    προφανως εχει να κανει και με την ευκολια διαθεσης των αμαξιων στην Ευρωπη. Οτι χοντα ειναι γιαπωνεζικο ειναι ακριβο και ακριβαινει ακομα περισσοτερο τους τελευταιους μηνες με τις μεταφορες που εχουν αυξηθει και θα αυξηθουν και αλλο. Φυσικα δεν ειναι ολα τα χοντα γιαπωνεζικα.
                    Γενικα ουτε η χοντα ιαπωνιας βλεπει με καλο ματι την ευρωπαικη αγορα ουτε η ευρωπαιοι ανταγωνιστες τους ιαπωνες ...και καπου εκει οι πωλησεις βυθιζονται....
                    μεταξυ μας προσωπικα από ενα αυτοματο ντιζελ ή 1.2 2008 και ενα hrv στα 33-35 που φτανει ενα πεζω με τον εξοπλισμο της πρωτης εκδοσης του χοντα ( και παλι δεν νομιζω στα 33-35 δεν παιρνεις θερμαινομενα καθισματα και acc στο 2008) 100% θα επαιρνα το χοντα.
                    Εχει καλυτερους χωρους εκτος απο αποσκευες ( τις οποιες ομως με τα καθισματα που σηκωνονται εχει αλλα πλεονεκτηματα) , καλυτερη εργονομια, αξιοπιστια, εχεις υβριδισμό σοβαρο για μεσα στην πολη και δεν υστερει ουτε σε εξωτερικο σχεδιασμο που ειναι ο λογος που πουλα κυριως το 2008

                    Πόσα 2008 με 33.500 έχουν πουλήσει; 12;

                    Γνωστός μου έχει πάρει το 2008 με 18.500..

                    Αυτές τις 12 πωλήσεις κυνηγάει το Honda, και άλλες 12 από κάνα μικρό C suv, γι' αυτό πάτος..και με 80-90λιτρα μικρότερο χώρο αποσκευών για μακρύτερο αμάξωμα..

                    Και εμένα μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας.

                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 @dublin last edited by tkin73

                      @dublin said in Honda HR-V 2021:

                      @tkin73 said in Honda HR-V 2021:

                      προφανως εχει να κανει και με την ευκολια διαθεσης των αμαξιων στην Ευρωπη. Οτι χοντα ειναι γιαπωνεζικο ειναι ακριβο και ακριβαινει ακομα περισσοτερο τους τελευταιους μηνες με τις μεταφορες που εχουν αυξηθει και θα αυξηθουν και αλλο. Φυσικα δεν ειναι ολα τα χοντα γιαπωνεζικα.
                      Γενικα ουτε η χοντα ιαπωνιας βλεπει με καλο ματι την ευρωπαικη αγορα ουτε η ευρωπαιοι ανταγωνιστες τους ιαπωνες ...και καπου εκει οι πωλησεις βυθιζονται....
                      μεταξυ μας προσωπικα από ενα αυτοματο ντιζελ ή 1.2 2008 και ενα hrv στα 33-35 που φτανει ενα πεζω με τον εξοπλισμο της πρωτης εκδοσης του χοντα ( και παλι δεν νομιζω στα 33-35 δεν παιρνεις θερμαινομενα καθισματα και acc στο 2008) 100% θα επαιρνα το χοντα.
                      Εχει καλυτερους χωρους εκτος απο αποσκευες ( τις οποιες ομως με τα καθισματα που σηκωνονται εχει αλλα πλεονεκτηματα) , καλυτερη εργονομια, αξιοπιστια, εχεις υβριδισμό σοβαρο για μεσα στην πολη και δεν υστερει ουτε σε εξωτερικο σχεδιασμο που ειναι ο λογος που πουλα κυριως το 2008

                      Πόσα 2008 με 33.500 έχουν πουλήσει; 12;

                      Γνωστός μου έχει πάρει το 2008 με 18.500..

                      Αυτές τις 12 πωλήσεις κυνηγάει το Honda, και άλλες 12 από κάνα μικρό C suv, γι' αυτό πάτος..και με 80-90λιτρα μικρότερο χώρο αποσκευών για μακρύτερο αμάξωμα..

                      Και εμένα μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας.

                      δεν ξερω ποσοι παιρνουν το 2008 33.500 αλλα για να παρεις 2008 με αυτα που προσφερει το hrv ( χωρις φυσικα το υβριδικο) απο αποψη εξοπλισμου τοσα πρεπει να δωσεις.
                      Ο φιλος που πηρε 18.500 το 2008 ( που τωρα δεν το παιρνεις σε καμια εκδοση) τωρα θα το έπαιρνε 21-22 και δεν θα ειχε ουτε τεμπελη και 1-2 Α4 με λιγοτερους κωδικους....
                      Το να μου πεις οτι η χοντα δεν βγαζει ενα γυμνο αμαξι με 22-23 χιλιαρικα αυτο να το καταλαβω...
                      Παντως χωρους καμπινας το χοντα εχει εμφανως καλυτερους απο το 2008 ειδικα πισω , καμια σχεση ο χωρος για ποδια πισω στα δυο αμαξια.
                      Επίσης η εργονομία είναι σε υψηλά επίπεδα πολύ πάνω από το 2008 ενώ και η ποιότητα είναι στο επίπεδο της allure.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panormus772 last edited by

                        Πάντως σε διαθέσιμο χώρο αποσκευών μπορεί να συνυπολογιστεί κι ο χώρος κάτω από τα magic seats,που δεν υπάρχει σ'άλλα αυτοκίνητα. Όχι ότι θα φτάνει τα 400+ λίτρα άλλων suv,αλλά στα 335 μπορεί να προστεθούν καμιά 30-40lt επιπλέον (χωράνε περίπου 3 σακβουαγιάζ απ'όσο κατάλαβα, από το 1.49"):
                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tkin73 last edited by tkin73

                          Καταρχήν βάζεις σακίδια κάτω από τις θέσεις των πίσω ενώ κάθονται χωρίς να σηκώσεις τα καθίσματα όπως στα λεωφορεία ή στα αεροπλάνα. Απορώ αυτό θα έπρεπε να το κανουν όλοι οι κατασκευαστές.
                          Από κάτω βάζεις σακίδια που είναι σίγουρα 100λτ σύνολο. Και όταν σηκώσεις τα καθίσματα 60/40 δημιουργείς προϋποθέσεις κενού χώρου που δεν έχεις σε άλλα αμάξια μόνο στα Σκόντα αν έχεις τις προαιρετικές θέσεις που βγαίνουν τελείως. Βάζεις πχ ψηλά δέματα , γλάστρες ή και μικρό ποδήλατο. Το μόνο πρόβλημα του αμαξιού είναι ο Σ. και το καπέλο που βάζει.
                          Αν αυτό το αμάξι με προσφορά στην Ιταλία το βρίσκεις 28Κ και έπαιζε τέτοια τιμή εδώ θα πουλούσε καλά. Στα 33.5 που είναι τώρα αυτός που τα φτάνει σου λέει ας πάω στην επόμενη κατηγορία να είμαι ακόμα πιο άνετος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            To ίδιο γίνεται και στο jazz. Δηλαδή βάζεις τα 300 λίτρα πίσω και τα 100 από κάτω δηλαδή = 400.
                            Αν βάλεις και κάθετα τις βαλίτσες πίσω πάμε για ακόμα μεγαλύτερο χώρο.

                            Άσε που σε ταξίδι τις περισσότερες φορές τα παιδια θελουν να έχουν τις τσάντες τους κοντά. Βάζουν, βγάζουν μαξιλαράκια, παιχνίδια, κτλ

                            Πολύ ωραίο αυτοκινητο. Εξωτερικά είναι πολύ κομψό.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              Εννοείται ότι καραβολευει αυτό κάτω από το κάθισμα. Φυσικά ο αυστηρός θα σου πει ότι σε ατύχημα μπορεί ο σάκος να χτυπήσει κάποιον άνθρωπο.
                              Αυτόν τον νεκρό χώρο που έχουν για πάγκο στο πίσω κάθισμα ποτέ δεν τον χωνεψα πάντα μου έβγαζε μια φθηνός και μιζέρια.
                              Η χοντα με τα ποδαρικα το έχει λύσει εδώ και χρόνια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panormus772 last edited by

                                100λτ. κάτω από τα καθίσματα; Σαν πολλά μου φαίνονται.. 40-50 μου φαίνεται πιο λογικό,αλλά δεν ξέρω μπορεί να κάνω και λάθος.

                                Lap,αυτό που λες για τα παιδιά, ισχύει.Ειχα τ'ανήψια μου το καλοκαίρι σε ταξίδι και ήθελαν τις τσάντες τους μαζί τους με νερό,παιχνίδια κ.τ.λ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Παράπανω θα είναι διότι αν θυμάσαι το πεζω 107 με ανύπαρκτο πορτπαγκαζ χωρούσε 150 λίτρα. Δηλαδή χοντρικά δυο τσάντες.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tkin73 last edited by tkin73

                                    Είναι σίγουρα 100λτ. Υπολόγισε περίπου 1μ Χ 0.4 πλάτος καθίσματος Χ 0.25 ύψος από πάτωμα κάνουν 100λτ μόνο κατω από τα καθίσματα και αν βάλεις κάθετα τα σακίδια και φτάνουν μέχρι τις βασεις των μπροστινών καθισμάτων μπορεί να μιλάμε και για 180λτ όλα κάτω από τα πίσω καθίσματα χωρίς την ατσαλεια και το λερωμα να ακουμπάς αποσκευές στα καθίσματα στην περίπτωση που είσαι 2 άτομα και δεν θες να ρίξεις τα πίσω καθίσματα ή 3 άτομα και κανείς χρήση των 2/3 του πατώματος.
                                    Και μπράβο στην χοντα που παρότι η συστοιχία είναι στο πίσω μέρος κατάφερε να μην χάσει αυτόν τον χώρο με τα magic seats. Ουσιαστικά έχει τραβήξει την συστοιχία πιο πίσω κάτω από τον χώρο αποσκευών εξού και το ρηχό πάτωμα στις αποσκευές και τα λίτρα που χάνει.
                                    Στις αποσκευές επίσης έχει και έναν κρυφό χώρο αρκετά βαθύ ορθογώνιο μπροστά εκεί που πέφτει η πόρτα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tkin73 @super-t last edited by

                                      @super-t said in Honda HR-V 2021:

                                      Η Honda μέχρι πρόσφατα είχε εργοστάσιο στην Αγγλία.
                                      Η Mazda που δεν έχει τίποτα στην Ευρώπη, πέρσι πούλησε ~155000 αμάξια, διπλάσια της Honda.

                                      To hrv που ρώτησα φτιάχνεται πάντως Ιαπωνία. Το εργοστάσιο της Τουρκίας δεν ξέρω αν λειτουργεί ακόμα ούτε αυτό της Αγγλίας.
                                      Η Μάζντα έχει απίστευτο σχεδιασμό σε όλα τα αμάξια της πολύ πιο πάνω από την χοντα και πολύ υψηλή ίσως υψηλότερη ποιότητα καμπίνας από την χοντα επίσης.
                                      Η Μάζντα έχει ένα κόλλημα με την διαφορετικότητα στους κινητήρες δεν της βγαίνει πάντα όμως και σίγουρα δεν είναι ο πρώτος λόγος που αγοράζει κάποιος Μάζντα.
                                      Αντίθετα τα νέα χοντα με την υβριδικοτητα που έχουν αναπτύξει είναι selling point.
                                      Τώρα γιατί έχει πατώσει η χοντα στην Ευρώπη έκανα μια τοποθέτηση πιο πριν. Τώρα το ότι η χοντα με αυτές τις τιμές μπαίνει σε πριμιουμ χωράφια θα πω ότι μπορεί να μπαίνει εν μέρει αλλά προσφέρει πλήρες πακέτο εξοπλισμού που στους Γερμανούς το πληρώνεις κωδικό κωδικό , έχει ποιότητα εφάμιλλη και υβριδική τεχνολογία που δεν θα βρεις στον πριμιουμ ανταγωνισμό.
                                      Μόνο η Τογιότα την ανταγωνίζεται αλλά με το τέχνασμα της αυξομείωσης των στροφών που δεν προσφέρει η Τογιότα και με τους διπλούς ηλεκτροκινητήρες που δουλεύουν σε μεγαλύτερο φάσμα λειτουργίας έχει το πάνω χέρι.
                                      Απλά η Τογιότα είναι Τογιότα έχει πολύ πιο τίμια τιμολογιακή πολιτική δεν χαρατσωνει τα αμάξια της και φυσικά ένα δίκτυο εξυπηρέτησης που πας με κλειστά μάτια και αποτελεί λόγος αγοράς και όχι αποτροπής όπως στην χοντα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        super-t last edited by

                                        Δεν καταλαβαίνω τι λές και η Toyota έχει 2 ηλεκτροκινητήρες. Αλλά το δουλεύει διαφορετικά το σύστημα της.

                                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 @super-t last edited by tkin73

                                          @super-t said in Honda HR-V 2021:

                                          Δεν καταλαβαίνω τι λές και η Toyota έχει 2 ηλεκτροκινητήρες. Αλλά το δουλεύει διαφορετικά το σύστημα της.

                                          λεω απο αυτα που εχω διαβασει οτι μαλλον της χοντα η υβριδικοτητα εμπλεκεται σε μεγαλυτερο φασμα οδηγησης απο οτι στην τογιοτα και οτι όταν ζητηθεί δυναμική επιτάχυνση το συστημα της τογιοτα διατηρεί τις στροφές του
                                          κινητήρα σε υψηλά επίπεδα συνεχώς.
                                          Το νεο σύστημα της χοντα δημιουργεί σκαλοπάτια μειώνοντας τις στροφές του κινητήρα ώστε να υπάρχει η
                                          αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων.
                                          Αν εχεις οδηγησει υβριδικο τογιοτα ο μονοτονος ηχος οταν πατας το γκαζι δεν υπαρχει στα νεα υβριδικα χοντα αναβαθμιζοντας την οδηγικη εμπειρια.
                                          Και ένα συγκριτικό επιδόσεων με το 1.8 chr και όσο φυσικά σημασία δίνει κάποιος που αγοράζει υβριδικά στα νούμερα αλλά φυσικά υπάρχουν και αυτά και δείχνουν πως τα καταφέρνει το καθένα. Σαφώς πιο σβέλτο το ελαφρύτερο Χόντα και με τον φορολογικά πιο συμφέρον κινητήρα.
                                          https://zeperfs.com/en/duel9577-6510.htm
                                          Αλλά και με το ελαφρύτερο αλλά και λίγο πιο αδύναμο γιαρις κρος πάλι κερδίζει
                                          https://zeperfs.com/en/duel9577-9298.htm

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dublin last edited by

                                            https://www.newsauto.gr/news/simantiki-sinergasia-metaxi-sony-ke-honda/

                                            Αυτή είναι μια σημαντική είδηση, τα τωρινά Honda έχουν αποτύχει παταγωδώς να πιάσουν τον Ευρωπαϊκό παλμό. Και να μην πούλαγαν Ευρώπη, το ίδιο και το αυτό.. αλλά μαζί με Sony μπορούν να παράξουν πολύ δυνατά ηλεκτρικά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 12 / 27
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY

                                            ΤΕΥΧΟΣ Οκτώβριος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr