-
@storm said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Βάλε μου φίμωτρο ή αν θεωρείτε ότι δεν τηρώ τους κανόνες λειτουργίας του φόρουμ τιμωρήστε με.
Καμία σχέση...φυσικά και δεν έχει φίμωτρο και φυσικά τηρείς τους κανόνες!!
Απλά καμιά φορά ερμηνεύεις μια κακή προσωπική εμπειρία δικιά σου ώς θέσφατο. Δεν μπορεί 15.000+ άνθρωποι που αγοράζουν Φορδ και Τουότα κάθε χρόνο να έχουν βύσμα...απλή λογική! Σιγά το βυσμα για να πάρεις τογιότα, από τις πιο εύκολες πωλήσεις...ακόμα και online γίνεται.
-
Εγώ ξέρω να πω ότι με αυτά και με αυτά δεν τολμώ πλέον να εκφράζομαι ελεύθερα στο φόρουμ και μπαίνω σε διαδικασία μόνο ανάγνωσης σχεδόν σε όλα τα θέματα.
Και πλέον η έκφραση "δεν θέλω να μπω σε αντιπαράθεση" είναι η βασική μου άποψη εδώ μέσα.
Δεν θέλω να μπω σε αντιπαράθεση. Σόρυ.
Αυτά από μένα. -
@storm said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Εγώ ξέρω να πω ότι με αυτά και με αυτά δεν τολμώ πλέον να εκφράζομαι ελεύθερα στο φόρουμ
Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι. Είσαι ελεύθερος να εκφράσεις όποια άποψη θες, αλλά να είσαι έτοιμος και για τον αντίλογο. Αυτά με καμία διάθεση αντιπαράθεσης. Εγώ όπου διαφωνώ πάντα το έγραφα, γιατί για εμένα αυτό είναι το φόρουμ, ανταλλαγή απόψεων και όσο και εαν δεν συμφωνώ με ορισμένες (γιατί με τις περισσότερες δικές σου συμφωνώ!), ποτέ δεν φίμωσα κανέναν.
-
Μη τα βάζετε με τους πωλητές. Οι άνθρωποι έχουν σχέση με το αυτοκίνητο όσο εγώ με την Αστροφυσική. Τα παιδιά αυτά έχουν σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων και οτιδήποτε πάνω σε οικονομικά παρακλάδια. Είναι εκεί για να σου φτιάξει το συμβόλαιο με τις δόσεις και να σου πασάρει το δυσβάσταχτο επιτόκιο ως ευκαιρία ζωής. Δυστυχώς γι'αυτούς,πρέπει να σου πούνε και για το προϊόν πέντε πράγματα και εκεί κόβει η μαγιά.
-
Το 2021, στο εννιάμηνο 1/4 – 31/12, τα ελληνικά τελωνεία ζήτησαν στοιχεία από τις τελωνειακές αρχές των χωρών για εκατοντάδες αυτοκίνητα που εισήχθησαν από αυτές. Και αποκαλύφθηκε ότι σε ποσοστό 34,2% δεν είχε ο οφειλόμενος ΦΠΑ.
Το μέσο πρόστιμο που καταλογίστηκε ανά όχημα στις περιπτώσεις αυτές ήταν 6.011 ευρώ. Για κακή τύχη όμως των αγοραστών, όταν αποκαλυφθούν τελωνειακές παραβάσεις, τα οφειλόμενα πρόστιμα βαρύνουν το όχημα και, ως εκ τούτου, το νέο ιδιοκτήτη τους.
Αν δηλαδή ένας πελάτης αγοράσει ένα αυτοκίνητο για το οποίο ο εισαγωγέας έμπορος μεταχειρισμένων έχει διαπράξει φοροδιαφυγή /λαθρεμπορία στο τελωνείο και αυτό ανακαλυφθεί μεταγενέστερα, το όχημα δεσμεύεται από το κράτος, έως ότου να εξοφληθούν όλα τα πρόστιμα και να τελεσιδικήσουν τα ένδικα μέσα.
Σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ μάλιστα, αν τυχόν ο τελωνισμός πραγματοποιήθηκε (εικονικά από τους επιτήδειους) στο όνομα του αγοραστή, τότε τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα για αυτόν, αφού το τελωνείο στρέφεται μόνον εναντίον του και όχι κατά του κυκλώματος που διέπραξε την δασμοαποφυγή.
-
@piliourits said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Το 2021, στο εννιάμηνο 1/4 – 31/12, τα ελληνικά τελωνεία ζήτησαν στοιχεία από τις τελωνειακές αρχές των χωρών για εκατοντάδες αυτοκίνητα που εισήχθησαν από αυτές. Και αποκαλύφθηκε ότι σε ποσοστό 34,2% δεν είχε ο οφειλόμενος ΦΠΑ.
Το μέσο πρόστιμο που καταλογίστηκε ανά όχημα στις περιπτώσεις αυτές ήταν 6.011 ευρώ. Για κακή τύχη όμως των αγοραστών, όταν αποκαλυφθούν τελωνειακές παραβάσεις, τα οφειλόμενα πρόστιμα βαρύνουν το όχημα και, ως εκ τούτου, το νέο ιδιοκτήτη τους.
Αν δηλαδή ένας πελάτης αγοράσει ένα αυτοκίνητο για το οποίο ο εισαγωγέας έμπορος μεταχειρισμένων έχει διαπράξει φοροδιαφυγή /λαθρεμπορία στο τελωνείο και αυτό ανακαλυφθεί μεταγενέστερα, το όχημα δεσμεύεται από το κράτος, έως ότου να εξοφληθούν όλα τα πρόστιμα και να τελεσιδικήσουν τα ένδικα μέσα.
Σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ μάλιστα, αν τυχόν ο τελωνισμός πραγματοποιήθηκε (εικονικά από τους επιτήδειους) στο όνομα του αγοραστή, τότε τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα για αυτόν, αφού το τελωνείο στρέφεται μόνον εναντίον του και όχι κατά του κυκλώματος που διέπραξε την δασμοαποφυγή.
Και κλασσικά την πληρώνει ο μλκς.
Λες και δεν υπάρχουν αρμόδιοι που έβαλαν τζιφρες για να προχωρήσει ο εκτελωνισμος.
Πόσες τέτοιες περιπτώσεις λαμογιων......σαν τα αλάνια που καταχράστηκαν τα παράβολα για τις άδειες κυκλοφορίας και έσκασε μετά από 18 χρόνια στο taxis μπιλιετακι στους ανυποψίαστους κατόχους. -
Γνωστά όλα αυτά.
Γνωστός που είναι στον χώρο από χόμπι, γιατί έχει χρήμα, μου έλεγε ότι του είχε σκάσει παλιά ξύστης με καρτούλα και τους έλεγε ότι με 1000 τάληρα, πέρναγε με άζαξ τον φάκελο...Αυτός δεν είχε ανάγκη και δεν έμπλεξε, γιατί θα κινδύνευε το μεγάλο Ε9 του, αλλά κάθε μέρα μάθαινε ότι στον χώρο γινόταν πάρτι...
Και μετά τα κορόιδα πλήρωναν...
-
@teo-mak said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Και κλασσικά την πληρώνει ο μλκς.
Λες και δεν υπάρχουν αρμόδιοι που έβαλαν τζιφρες για να προχωρήσει ο εκτελωνισμος.Είδα τώρα στα χαρτιά για να πάρεις την επιδότηση ηλεκτρικού ποδηλάτου, υπογράφει και ο πωλητής και ο αγοραστής υπεύθυνη δήλωση ότι το ποδήλατο καλύπτει τις προδιαγραφές για να πάρεις επιδότηση.
Δηλαδή το δημόσιο δεν το ελέγχει, ο πωλητής λέει ότι είναι ΟΚ, και ευθύνεται ο αγοραστής που το αγόρασε; -
@tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@teo-mak said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Και κλασσικά την πληρώνει ο μλκς.
Λες και δεν υπάρχουν αρμόδιοι που έβαλαν τζιφρες για να προχωρήσει ο εκτελωνισμος.Είδα τώρα στα χαρτιά για να πάρεις την επιδότηση ηλεκτρικού ποδηλάτου, υπογράφει και ο πωλητής και ο αγοραστής υπεύθυνη δήλωση ότι το ποδήλατο καλύπτει τις προδιαγραφές για να πάρεις επιδότηση.
Δηλαδή το δημόσιο δεν το ελέγχει, ο πωλητής λέει ότι είναι ΟΚ, και ευθύνεται ο αγοραστής που το αγόρασε;Αλήθεια τώρα;
Ζητείται από τον αγοραστή να υπογράψει δήλωση ότι το προϊόν είναι εγκεκριμένο;
-
Αμέ! Κατά λέξη:
Στο ηλεκτρικό ποδήλατο που προμηθεύτηκα στις (ημερομηνία απόδειξης) από το κατάστημα (επωνυμία απόδειξησ) , με αριθμό πλαισίου τηρεί τους όρους και τις προδιαγραφές που προβέπονται στην ΚΥΑ της δράσης ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ και αντιστοιχεί στον ορισμό του ηλεκτρικού ποδηλάτου ως παρακάτω, κλπ κλπ κλπ
-
Υπεύθυνη δήλωση ότι έχει ελεγχθεί ο πωλητής από τον αγοραστή για την απόδοση του ΦΠΑ υπογράφει;
-
Κι εγώ σε ηλεκτ.ποδήλατο που πήρα πριν 1μησι χρόνο έτσι ήταν με τις υπευθ.δηλώσεις.
-
-
Μιας και πλησιάζουν οι μέρες της παράδοσης, θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας σχετικά με κάποιες απορίες που έχω:
- Ασφάλεια. Σκέφτομαι να προχωρήσω σε μεικτή, τουλάχιστον για τα πρώτα χρόνια, έχετε να προτείνεται κάποια εταιρεία και τι να προσέξω επίσης στα ψιλά γράμματα? Διάβασα κάπου πχ, ότι είναι σημαντικό να καλύπτει για κάποιο διάστημα την αγοραία αξία σε περίπτωση κλοπής, όσο το δυνατόν περισσότερο χρονικό διάστημα. Ή για παράδειγμα σε περίπτωση ατυχήματος να υπάρχει καλή κάλυψη νοσοκομειακής περίθαλψης κλπ.? Υπάρχει κάποια που να έχει αξιοπρεπείς καλύψεις για τα παραπάνω?
- Προστασία Χρώματος. Κεραμική, PPF ή κάτι άλλο? Είμαι σε μελέτη για το συγκεκριμένο ζήτημα, νομίζω καταλήγω στο ότι η ppf κάνει την καλύτερη δουλειά, ωστόσο το μεγάλο κόστος της είναι ένα θέμα. Το καλό βέβαια είναι ότι μπορείς να την περάσεις τμηματικά αν όχι σε όλο το αυτοκίνητο. Ίσως βέβαια να είναι και τζάμπα λεφτά, μιας και αργά ή γρήγορα θα την φάει την γρατζουνιά...
- Αντηλιακές μεμβράνες. Διαβάζω σχετικά θέματα στο forum, ωστόσο να πω την αλήθεια έχω μπερδευτεί πάρα πολύ ως προς τις μάρκες και τις εκδόσεις που έχει η κάθε εταιρεία και ποια είναι η καλύτερη. Έχετε να προτείνεται κάποια εταιρεία και αν ναι ποιο μοντέλο της?
Επίσης, θεωρείται ότι έχει νόημα η προσθήκη μεμβρανών στα φανάρια ή όχι? - Συναγερμός. Αν τελικά προχωρήσω σε τοποθέτηση, μάλλον θα πάω σε Pandora. Το σκέφτομαι σοβαρά, καθότι και στην έρευνα για την ασφάλεια που έκανα, κάποιες εταιρείες το είχαν ως όρο για να σε καλύψουν σε κάποιες ζημιές (πχ κλοπή κλπ.) Πολλοί επίσης προτείνουν να αλλάξεις θέση και την OBD, ωστόσο με ανησυχεί μήπως θα έχω θέμα με την εγγύηση αν προχωρήσω τελικά με τα παραπάνω και το κατά πόσο μπορεί να "ξεζουμίσει" την μπαταρία του αυτοκινήτου.
- Αναρωτιόμουν ακόμη τι θα ήταν καλό να υπάρχει μέσα στο αυτοκίνητο για μια ώρα ανάγκης, πέραν φυσικά από τα αυτονόητα (πυροσβεστήρας, νερό, φακός, πρώτες βοήθειες κλπ). Αναφέρομαι πιο πολύ σε γκατζετάκια τύπου Τρόμπες αυτοκινήτου (πχ https://www.skroutz.gr/s/26684254/Baseus-Τρόμπα-Αυτοκινήτου-Smart-120PSI-Επαναφορτιζόμενη-4000Ah-CRCQB03-01.html), ή Εκκινητές & Φορτιστές Μπαταρίας (https://www.skroutz.gr/s/23341678/Baseus-Εκκινητής-Μπαταρίας-Αυτοκινήτου-Energy-Car-Jump-Starter-8000mAh-CRJS01-01-Μαύρο.html?from=best_sellers_tag) κλπ. Έχετε κάτι να προτείνεται που πιθανόν να ξεχνάω?
- Τέλος, υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος έλεγχος που κάνετε κατά την παραλαβή? Σε τι θα μπορούσα να δώσω έμφαση δηλαδή (όσο θα μπορώ τουλάχιστον εκείνη τι στιγμή μέσα στη χαρά )
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τις προτάσεις και την βοήθεια!!
-
@christosvvs said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Μιας και πλησιάζουν οι μέρες της παράδοσης, θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας σχετικά με κάποιες απορίες που έχω:
- Ασφάλεια. Σκέφτομαι να προχωρήσω σε μεικτή, τουλάχιστον για τα πρώτα χρόνια, έχετε να προτείνεται κάποια εταιρεία και τι να προσέξω επίσης στα ψιλά γράμματα? Διάβασα κάπου πχ, ότι είναι σημαντικό να καλύπτει για κάποιο διάστημα την αγοραία αξία σε περίπτωση κλοπής, όσο το δυνατόν περισσότερο χρονικό διάστημα. Ή για παράδειγμα σε περίπτωση ατυχήματος να υπάρχει καλή κάλυψη νοσοκομειακής περίθαλψης κλπ.? Υπάρχει κάποια που να έχει αξιοπρεπείς καλύψεις για τα παραπάνω?
- Προστασία Χρώματος. Κεραμική, PPF ή κάτι άλλο? Είμαι σε μελέτη για το συγκεκριμένο ζήτημα, νομίζω καταλήγω στο ότι η ppf κάνει την καλύτερη δουλειά, ωστόσο το μεγάλο κόστος της είναι ένα θέμα. Το καλό βέβαια είναι ότι μπορείς να την περάσεις τμηματικά αν όχι σε όλο το αυτοκίνητο. Ίσως βέβαια να είναι και τζάμπα λεφτά, μιας και αργά ή γρήγορα θα την φάει την γρατζουνιά...
- Αντηλιακές μεμβράνες. Διαβάζω σχετικά θέματα στο forum, ωστόσο να πω την αλήθεια έχω μπερδευτεί πάρα πολύ ως προς τις μάρκες και τις εκδόσεις που έχει η κάθε εταιρεία και ποια είναι η καλύτερη. Έχετε να προτείνεται κάποια εταιρεία και αν ναι ποιο μοντέλο της?
Επίσης, θεωρείται ότι έχει νόημα η προσθήκη μεμβρανών στα φανάρια ή όχι? - Συναγερμός. Αν τελικά προχωρήσω σε τοποθέτηση, μάλλον θα πάω σε Pandora. Το σκέφτομαι σοβαρά, καθότι και στην έρευνα για την ασφάλεια που έκανα, κάποιες εταιρείες το είχαν ως όρο για να σε καλύψουν σε κάποιες ζημιές (πχ κλοπή κλπ.) Πολλοί επίσης προτείνουν να αλλάξεις θέση και την OBD, ωστόσο με ανησυχεί μήπως θα έχω θέμα με την εγγύηση αν προχωρήσω τελικά με τα παραπάνω και το κατά πόσο μπορεί να "ξεζουμίσει" την μπαταρία του αυτοκινήτου.
- Αναρωτιόμουν ακόμη τι θα ήταν καλό να υπάρχει μέσα στο αυτοκίνητο για μια ώρα ανάγκης, πέραν φυσικά από τα αυτονόητα (πυροσβεστήρας, νερό, φακός, πρώτες βοήθειες κλπ). Αναφέρομαι πιο πολύ σε γκατζετάκια τύπου Τρόμπες αυτοκινήτου (πχ https://www.skroutz.gr/s/26684254/Baseus-Τρόμπα-Αυτοκινήτου-Smart-120PSI-Επαναφορτιζόμενη-4000Ah-CRCQB03-01.html), ή Εκκινητές & Φορτιστές Μπαταρίας (https://www.skroutz.gr/s/23341678/Baseus-Εκκινητής-Μπαταρίας-Αυτοκινήτου-Energy-Car-Jump-Starter-8000mAh-CRJS01-01-Μαύρο.html?from=best_sellers_tag) κλπ. Έχετε κάτι να προτείνεται που πιθανόν να ξεχνάω?
- Τέλος, υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος έλεγχος που κάνετε κατά την παραλαβή? Σε τι θα μπορούσα να δώσω έμφαση δηλαδή (όσο θα μπορώ τουλάχιστον εκείνη τι στιγμή μέσα στη χαρά )
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τις προτάσεις και την βοήθεια!!
1)Μια μεικτή για τα πρώτα 2 χρονάκια με κλειδωμένη τιμή αποζημίωσης και χαμηλή συμμετοχή 400-600ε νομίζω πρέπει να την κάνεις . Anytime - Hellas direct είναι απο τις πιο οικονομικές ,εγώ απο την anytime έμεινα ικανοποιημένος η Hellas direct έχει standart τιμές ολικής αποζημίωσης και δεν μπορείς να βάλεις μεγαλύτερο ποσό ενώ στην anytime έστειλα την απόδειξη αγοράς και προσάρμοσαν το συμβόλαιο !
2)PPF ίσως και να έβαζα σε γωνίες προφυλακτήρων και φανάρια , για κεραμική όχι .
-
Αντιηλιακές οπωσδήποτε , κάνουν δουλειά όχι μόνο πουλ μουρ !
-
Συναγερμό έβαλα για ψυχολογικούς λόγους , για την θέση στην OBD - αν γίνεται - νομίζω ότι χαιρετάς την εγγύηση ακόμα και για το χρώμα
-
Φτιάξε ένα καλό φαρμακείο με πραγματικά υλικά πρώτων βοηθειών . Και η τρόμπα χρήσιμη έχεις δεν έχεις ρεζέρβα . Για εκκινητές - φορτιστές θέλουν να είναι πάντα φορτισμένοι και ο νόμος του γκαντεμοΜέρφι λέει ότι όταν τους χρειαστείς θα είναι άδειοι - νεκροί .
-
Ξεκινάς από το μπροστά δεξιό φτερό σκύβεις και περπατάς αργά προς τα πίσω κοιτάζοντας κάθε πάνελ ξεχωριστά για μικρογρατζουνιές και ατέλειες , μετά κάθεσαι μέσα σε κάθε κάθισμα ξεχωριστά και κοιτάς γύρω σου . Εγώ αυτά ΔΕΝ τα έκανα , κατουρήθηκα από την χαρά μου όταν ήρθε και το πήρα με μια μικροσκοπική γρατζουνιά στην πόρτα του συνοδηγού κάτω -κάτω .
Άντε με το καλό να παραλάβεις
-
ωχ...
Το φλέγον θέμα που συζητιέται στην πιάτσα και αφορά στην αγοροπωλησία της εισαγωγικής εταιρείας που διαχειρίζεται τα μοντέλων των Alfa Romeo, Fiat και Jeep παίρνει… τέλος. Σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες, οι εν λόγω εταιρείες μετακομίζουν στον Όμιλο Βασιλάκη κάτω από την ομπρέλα του οποίου είναι η Hyundai, KIA, SEAT και η Cupra. Το deal έχει ολοκληρωθεί στο 99,9% και απομένουν μόνο τα τυπικά, οπότε θα υπάρξει επίσημη ενημέρωση.
Οι Alfa Romeo, Fiat και Jeep όπως αναφέραμε θα περάσουν όχι μόνο στα χέρια του Ομίλου Βασιλάκη αλλά και μίας ξένης εταιρείας. Ο ελληνικός όμιλος θα κατέχει το 51% και ο ξένος, που δραστηριοποιείται και αυτός στο χώρο του αυτοκινήτου, θα έχει το 49%.
https://www.newsauto.gr/news/ta-nea-tis-piatsas-344/ -
Περίεργο που τα παίρνει ο Βασιλάκης (αφού είναι Στελάντις περίμενα να έχουν κοινό εισαγωγέα) αλλά θετικό είναι αυτό. Κάτι είχα ψιλιαστεί όταν είδα ότι επενδύει σε νέες εκθέσεις Jeep.
-
Είχα μία κρυφή ελπίδα ότι θα κατέληγαν στον Συγγελίδη... αλλά δυστυχώς η ελπίδα ψόφησε.
Βελμάρ... και κολοκύθια τούμπανα.
-
@storm said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Είχα μία κρυφή ελπίδα ότι θα κατέληγαν στον Συγγελίδη... αλλά δυστυχώς η ελπίδα ψόφησε.
Έτσι πίστευτα και εγώ! Βέβαια και οι 2 χάλια είναι....δημόσιο και οι 2 εταιρείες. Μόνο Κοσμοκάρ και Σαραξ είναι χειρότεροι....αχαχα!!
-
Για μένα πάντως (όπως έχω ξαναγράψει πολλές φορές και γίνομαι ιδιαίτερα κουραστικός στο φόρουμ) η Βελμάρ είναι λόγος για να πουλήσω το αυτοκίνητο. Αυτό που ήθελα να αποφύγω με το θέμα συνεργείου τελικά δεν το κατάφερα. Προτιμώ να αγοράσω ξανά Citroen μόνο και μόνο για να έχω κοντά στο σπίτι μου συνεργείο και να είναι και της προκοπής.
Αυτή η φάση να πρέπει να τρέχω στου διαόλου τα κέρατα στο (δήθεν) συνεργείο ακόμη και για μία απλή ερώτηση όχι μόνο με χαλάει αλλά πλέον αδιαφορώ εντελώς για το αυτοκίνητο.
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!