-
@fanis75 said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
@dimsabas said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Ε ταλαίπωρη Alfa, πώς κατάντησες...
https://cartalk.gr/spor-montelo-apo-tin-alfa-mono-paei-kala-sta-ilektrika/
Χρόνια τώρα...η Άλφα πέθανε μαζί με την 75, τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!
Εν τω μεταξύ οι σημερινές Alfa είναι πολύ πιο "Alfa" από την 75...
-
@realzeus said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Εν τω μεταξύ οι σημερινές Alfa είναι πολύ πιο "Alfa" από την 75...
"Οι"?? Εννοείς την εξής μια, την Ιουλία. ΟΚ καλή είναι...μέχρι εκεί όμως. Αλλά όλες οι προηγούμενες είναι η ντροπή της μάρκας...!
-
Τόσο καλή ήταν η 75αρα;
Εγώ όσες είχα δει ήταν διαλυμένες, ερείπια και δεν την είχα σε υπόληψη.
-
@lap said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Τόσο καλή ήταν η 75αρα;
Εγώ όσες είχα δει ήταν διαλυμένες, ερείπια και δεν την είχα σε υπόληψη.
Καλή?? Όχι ιδιαίτερα (ειδικά εφόσον μιλάς για ποιότητα), αλλά ήταν αληθινή άλφα με πίσω κίνηση, de dion άξονα, δίσκους στον άξονα κλπ. Εννοείται μιλάω για την V6 η την Turbo, οι άλλες ψώφιες. Αλφα καλές ήταν '60-'70, μετά ο ανταγωνισμός τις έφτασε και τις πέρασε και έμεινε ο ρομαντισμός, οι θύμισες και το "όσα δεν φτάνει η αλεπού". Έπρεπε να έχει κλείσει εδώ και 10ετίες η εταιρεία.
-
Γνώμη μου , υπερβολές. Δεν ξέρω πως ορίζεται η αλφοσύνη αλλά όλα τα χρόνια της fiat , τα μοντέλα που δεν καλοσυμπαθησα να φέρουν το σήμα με το σταυρόφιδο ήταν η 155 ( λογικά ήταν η πρώτη προσπάθεια), η 145 ( πριν το φλ) και η mito η οποία για εμένα δεν ήταν κάτι τόσο καλύτερο από τους ανταγωνιστές του (mini, π.χ.),άλλο αν ήταν όμορφη και με ωραίο εσωτερικό. Για το δίδυμο brera-159 , μάλλον θα έπρεπε να φέρουν το σήμα lancia , αλλά και πάλι δεν έχω ουσιαστικό παράπονο, απλά άργησε ο tbi.
Ιδίως η σειρά 156-147 είναι πραγματικά πολύ καλά αυτοκίνητα. Η τελευταία guilietta αν είχε λίγο καλύτερο εσωτερικό δε θα έβρισκα κάτι ιδιαίτερο να γκρινιάξω.
Για την 75 δε μπορώ να είμαι αντικειμενικός , απλά να πώ ότι το τότε πατρικό 405 Sri , ήταν πολύ καλό αυτοκίνητο και η alfa ( τουλάχιστον στα χέρια μου) δε ξεμάκραινε εύκολα ( μη σου πω καθόλου).
Τι είναι τελικά αυτή η alfa romeo που θέλουμε; Αν είναι να επιμείνει να παράγει μοντέλα κοστολογημένα στα ύψη , λόγω αποκλειστικότητας μηχανικών μερών , εμένα δε μου κάνει, γιατί δεν ¨φτάνω". Αγοραστής θέλω να είμαι μιας μάρκας οχι να "θαυμάζω" εκ του μακρόθεν. Για αυτή τη δουλειά μου αρκεί η maserati.
-
@civil357 said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
η mito η οποία για εμένα δεν ήταν κάτι τόσο καλύτερο από τους ανταγωνιστές του (mini, π.χ.),άλλο αν ήταν όμορφη και με ωραίο εσωτερικό.
Έχοντας υπάρξει κάτοχος και των δύο θα πω ότι η ΜιΤο και καλύτερη ήταν από το Μινι της εποχής και αρκετά πιο φτηνή.
-
@fanis75 said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
@civil357 said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
η mito η οποία για εμένα δεν ήταν κάτι τόσο καλύτερο από τους ανταγωνιστές του (mini, π.χ.),άλλο αν ήταν όμορφη και με ωραίο εσωτερικό.
Έχοντας υπάρξει κάτοχος και των δύο θα πω ότι η ΜιΤο και καλύτερη ήταν από το Μινι της εποχής και αρκετά πιο φτηνή.
Σεβαστό , πάντα πίστευα το αντίθετο, για την τιμή , ο.κ. το γνώριζα. Λίγο που την οδήγησα δεν ενθουσιάστηκα, μάλλον ήταν σύντομη η γνωριμία μας.
-
@civil357 said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Σεβαστό , πάντα πίστευα το αντίθετο, για την τιμή , ο.κ. το γνώριζα. Λίγο που την οδήγησα δεν ενθουσιάστηκα, μάλλον ήταν σύντομη η γνωριμία μας.
Οταν την οδήγησα λίγο και εγώ την ίδια άποψη είχα. Αλλά όταν την έζησα, καθημερινά ήταν το ίδο αποτελεσματική στον δρόμο και αρκετά πιο άνετη. Επίσης ανέλπιστα καλοφτιαγμενη.
-
@fanis75 said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
@realzeus said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Εν τω μεταξύ οι σημερινές Alfa είναι πολύ πιο "Alfa" από την 75...
"Οι"?? Εννοείς την εξής μια, την Ιουλία. ΟΚ καλή είναι...μέχρι εκεί όμως. Αλλά όλες οι προηγούμενες είναι η ντροπή της μάρκας...!
Όχι απλά καλή, κορυφαία είναι και σίγουρα καλύτερη από ότι ήταν η 75 στην εποχή της. Και η Stelvio μια ψηλωμένη Giulia είναι, οπότε την συμπεριλαμβάνω. Επίσης δεν καταλαβαίνω τι καλύτερο είχε μια Alfasud από μια Giulietta II (την τελευταία δηλαδή), ώστε η μία να αναφέρεται με ρομαντισμό ενώ η δεύτερη να "μην είναι Alfa"...
-
@realzeus said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Όχι απλά καλή, κορυφαία είναι και σίγουρα καλύτερη από ότι ήταν η 75 στην εποχή της. Και η Stelvio μια ψηλωμένη Giulia είναι, οπότε την συμπεριλαμβάνω. Επίσης δεν καταλαβαίνω τι καλύτερο είχε μια Alfasud από μια Giulietta II (την τελευταία δηλαδή), ώστε η μία να αναφέρεται με ρομαντισμό ενώ η δεύτερη να "μην είναι Alfa"...
Εεε ναι για αυτό είπα 1 μοντέλο, Ιουλία/Στέλβιο το ίδιο αμάξι είναι και εμπορικά μια αποτυχία.
Για την Αλφασουντ, εαν ρωτάς την γνώμη μου ειλικρινα δεν ξέρω...δεν είναι κάτι το φοβερό. Ποτέ δεν συμπάθησα την Αλφασουντ. Αλλά η διαφορά ειναι ο ανταγωνισμός, που τότε είχε χρέπια ενώ τώρα έχει πολλά καλά αυτοκίνητα. Στην ΑΡ έχει μείνει ο ρομαντισμός και το παρελθόν, όπως στους Έλληνες η Αρχαία Ελλάδα (με την οποία δεν έχουμε καμια σχέση σήμερα!!).
-
Σε κάποια πραγματα έχουμε. Και τότε υπήρχε ο διχασμός, και το κρυφό μίσος για όποιον έχει απλά μια διαφορετική άποψη. Και τότε υπήρχε ο χλευασμός και η ειρωνία από όποιον διαφωνούσε.
Υπήρχαν όμως και οι σπουδαίες προσωπικότητες με υψηλή μόρφωση και σκεψη σήμερα δεν ξέρω αν έχουμε και αν έχουμε ζουν στο εξωτερικό οι περισσότεροι.
Κλείνει η παρένθεση.
-
Πάνω-κάτω συμφωνώ με civil.
Στην οικογένεια είχαμε: Giulia 1.6 Super (τη διπλοφάναρη) του 71' για περίπου 10 έτη, 156 fl 1.6 TS 120hp,147 με τον ίδιο κινητήρα,MiTo για λίγο παραπάνω από 12 μήνες και Giulietta IIΙ 1.4 multiair 170hp.
Ως οδηγός έχω καθήσει σε όλα και εννοείται μόνο στην πρώτη ως συνεπιβάτης.
Από διήγηση του πατέρα μου η 1η ήταν οδηγικά αιώνες μπροστά από τον ανταγωνισμό της δεκαετίας του 60'και 70' και από πατρική και προσωπική εμπειρία, η 156 η καλύτερη Alfa τα τελευταία 30 χρόνια.Η 147 ήταν στην ουσία το hatchback της 156 -κατά 90% παρόμοια οδηγική συμπεριφορά με μια 156- και η Giulietta επιτέλους μια AR του 21ου αιώνα με ανταγωνιστικούς turbo κινητήρες και με παρόμοια συμπεριφορά όπως μια BMW 1 (κάπου ελαφρώς καλύτερη,κάπου λίγο χειρότερη).
Εκεί που καταλάβαινες ότι οδηγούσες ένα premium Fiat Punto ήταν η MiTo.Oδηγικά όχι κάτι το φοβερό και το τιμόνι της αν και καλύτερο από τον ανταγωνισμό,υστερούσε σε αίσθηση σε σχέση με τις 156,147,Giulietta.
Γενικά ανά 10ετία-20ετία υπήρχαν 4 αμάξια σταθμοί για την Alfa 1)Giulia I 65-80' (και Alfetta στην Ιταλία,εδώ δεν φάνηκε ιδιαίτερα), 2)75 80-95' 3) 156 95-2005 6) Giulietta 2010-2020 -
100% εξηλεκτρισμένη η γκάμα της Fiat. Τέλος τα μικρά πετρέλαια ΚΑΙ από τους Ιταλούς; Αυτό θα είναι ειδησάρα!
https://cartalk.gr/fiat-500x-hybrid-tipo-hybrid-100-eksilektrismeni-gkama-tis/
-
Η Skoda λανσάρει τη Fabia Monte Carlo, τη σπορτίφ εκδοχή του δημοφιλούς μικρομεσαίου μοντέλου. Δείτε τις λεπτομέρειες.
-
Είχαμε το Model S Plaid να τρομοκρατεί κόσμο, τώρα το κάνει και το Model X. Ακόμα δεν κυκλοφόρησε επίσημα, αλλά το Tesla Model X Plaid είναι το ταχύτερο SUV εκεί έξω.
https://cartalk.gr/sta-9aria-gia-400ari-tesla-model-plaid-vid/
-
Πρόγραμμα ανακύκλωσης αποτσίγαρων για τον Όμιλο Σαρακάκη. Δεν είναι η πρώτη φορά που δείχνει οικολογικό πρόσωπο, ενώ δε λείπουν κι οι φιλανθρωπικές δράσεις. Άξιοι!
https://cartalk.gr/omilos-sarakaki-anakyklonei-apotsigara-tin-cigaret-cycle/
-
Καινούριο δεν μπορείς να αγοράσεις, πρώτα θα γεννήσεις και μετά θα παραλάβεις. Άσε που θα το πληρώσεις και χρυσό. Μεταχειρισμένο τουλάχιστον;
https://cartalk.gr/40-pano-times-ton-metacheirismenon-aftokiniton/
-
Υπάρχει μία χώρα, όπου η Taycan πούλησε περισσότερο από όλα τα μοντέλα βενζίνης μαζί. Τη μαντεύετε;
https://cartalk.gr/taycan-poulise-perissotero-apo-ola-montela-venzinis-mazi/
-
Να ποια είναι η πιο αξιόπιστη από όλες τις μάρκες αυτοκινήτου. Δεν είναι ιαπωνική, δεν είναι premium.
https://cartalk.gr/kia-proti-erevna-aksiopistias-anamesa-32-etairies/
-
To Hyundai Santa Fe επιστρέφει στην ελληνική αγορά μετά από διάλειμμα 9 ετών. Μάθετε όλες τις λεπτομέρειες.
Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;