-
Είναι πολυπαραγοντικό το θέμα, ανέφερα μερικά (σπάνιες γαίες/υλικά, μεταφορές, πληθωρισμός), κάποιοι άλλοι ανέφεραν περιβαλλοντικά τέλη, κόστος ανάπτυξης, κ.α
Επίσης αγορά δεν είναι μόνο η Ελλάδα (μάλλον ακριβώς το αντίθετο), υπάρχουν αναδυόμενες οικονομίες με τεράστια αγοραστική δύναμη και δις αγοραστών, αλλά ακόμη και Ελλάδα οι πωλήσεις σε μηχανές (+27%!!) και αυτοκίνητα πάνε σούπερ.
-
Λίγο αντιφατικά αυτά που γράφετε βέβαια, άλλος γράφει ανέβηκαν οι πωλήσεις άλλος μειώθηκαν, δε ξέρω ποιος έχει δίκιο. Αν όντως ανεβαίνουν οι πωλήσεις δυστυχώς είμαστε οι μόνοι πτωχοί.
-
@georgemit said in Volkswagen Taigo:
Λίγο αντιφατικά αυτά που γράφετε βέβαια, άλλος γράφει ανέβηκαν οι πωλήσεις άλλος μειώθηκαν, δε ξέρω ποιος έχει δίκιο. Αν όντως ανεβαίνουν οι πωλήσεις δυστυχώς είμαστε οι μόνοι πτωχοί.
Οι τελευταίοι 6 μήνες είχαν πτώση, αλλά οι προηγούμενοι είχαν μεγάλη αύξηση (αν και δεν ήταν κάτι δύσκολο) οπότε τα συνολικά νούμερα για την Ευρώπη είναι ελάχιστα πιο κάτω από το 2020.
-
@kapelis said in Volkswagen Taigo:
Μην ξεχνάτε θα φέρει πχ 400 αυτοκίνητα η εισαγωγική, θα το βάλει σε μια προσφορά leasing ετοιμοπαραδωτα και αυτό ήταν, θα φύγουν όλα σε 20 μέρες. Τα στελέχη θα έχουν αυτοκίνητα, άλλοι θα περιμένουν μοντέλα 1 χρόνο σε αναμονή και άλλοι θα απορούν μα πως πουλάνε?......
+1
Αυτό ακριβώς. Οι αντιπροσωπείες στην Ελλάδα επιβιώνουν λόγω των στελεχών. Μία χώρα στελέχη παντός τύπου. Τόσο leasing ούτε στο εξωτερικό. Παντού στελέχη και αυτοκίνητα leasing.
υ.γ. όσο για το vw, αδιάφορο. Άλλη μία μαούνα στη μεγάλη λίστα των μαούνων.
-
Απο τα λιγα κροσοβερ που προσφερει ΣΤΑΝΤΑΡ ρεζεβα και οχι κιτ επισκευης ελαστικου.Ο δε εξοπλισμος πλουσιος.Ακομη και στην βασικη life δεν λειπει τιποτα.Επισης ειδα οτι μονο η βασικη τωνν95 ιππων εχει χειροκινητο κιβωτιο και οι υπολοιπες το dsg7.Τελος δεν εισαγεται προς το παρον η R line.Οι τιμες απολυτα λογικες με τα σημερινα δεδομενα παντα.Αφου το Πολο εχει 19+ στην 95αρα,ηταν πλεον λογικο να παει κοντα στα 21 το Ταιγκο.
-
Απ' ότι διάβαζα το Taigo το εξέλιξαν για τη Βραζιλία. Άρα το είχαν έτοιμο. Το μεγάλο κόστος που σχετίζεται με την εξέλιξη ενός νέου μοντέλου το είχαν καλύψει ήδη. Οπότε το ρίχνουν και στην Ευρωπαική αγορά και ότι επιπρόσθετο κέρδος φέρει ευπρόσδεκτο είναι για τη vw.
Βάζουν και το μάρκετινγκ να φτιάχνει το παραμύθι του λανσαρίσματος περί νέου κουπε bsuv ανάμεσα σε t-cross/t-roc, βάζουν και μια καλή τιμή πώλησης και τρίβουν από τώρα τα χέρια τους για τις εισπράξεις.
Είναι μανούλα σ΄αυτά η vw... -
Πολύ πρωτότυπο και ξεχωριστό. Σχεδίαση απο το μακρινό μέλλον θα έλεγα! Δεν μοιάζει με κανένα άλλο.
Έλεος! -
Η ζηλια θα σας φαει.......;)
-
ρε παιδια μασ δουλεύουνε εκεί στην vw?
τι έλλειψη πρωτοτυπίας και εσωτερικού σχεδιασμού ειναι αυτή?
βγαζουν ενα ταμπλο και το βαζουν σχεδόν παντού
καλα κρασσα -
-
Το κοίταγα σήμερα στο διαμορφωτή. Με 21K παίρνεις το αυτοκίνητο με πλήρη εξοπλισμό. Δεν του λείπει σχεδόν τίποτα. Με τέτοιο συνδυασμό τιμής-εξοπλισμού χτυπάει άνετα όλο τον ανταγωνισμό, Captur, Kamiq, C3, μέχρι και το Yaris Cross στη χαμηλή του έκδοση για όποιον δεν ενδιαφέρεται ντε και καλά για υβριδικό Toyota. Τα puma, 2008, mokka, πολύ ακριβότερα από το Taigo. Θα παίξει καλή μπάλα στην αγορά, είναι πολύ συμφέρουσα επιλογή και μετράει και το σήμα της vw.
-
To C3 aircross, έχει μεγαλύτερο κατά 6 εκ μεταξόνιο, 15 άλογα περισσότερα , 6 αντί 5 ταχύτητες στάνταρ λεντ φώτα και με ανάλογο εξοπλισμό είναι 3000 φτηνότερο.
Το Καπτούρ, είναι πολύ πιο ποιοτικό μέσα , έχει επίσης άνετους χώρους , επιλογή για υγραέριο και είναι κοντά στην τιμή.
Νομίζω ότι μόνο το σήμα για όποιους το θεωρούν αξιόλογο και αξιόπιστο , είναι αυτό που θα στείλει κάποιον στο Ταιγκο...
-
@andya3 said in Volkswagen Taigo:
Το κοίταγα σήμερα στο διαμορφωτή. Με 21K παίρνεις το αυτοκίνητο με πλήρη εξοπλισμό. Δεν του λείπει σχεδόν τίποτα. Με τέτοιο συνδυασμό τιμής-εξοπλισμού χτυπάει άνετα όλο τον ανταγωνισμό, Captur, Kamiq, C3, μέχρι και το Yaris Cross στη χαμηλή του έκδοση για όποιον δεν ενδιαφέρεται ντε και καλά για υβριδικό Toyota. Τα puma, 2008, mokka, πολύ ακριβότερα από το Taigo. Θα παίξει καλή μπάλα στην αγορά, είναι πολύ συμφέρουσα επιλογή και μετράει και το σήμα της vw.
Το απλό yaris cross κάνει 17.300. τα captur, kamiq θεωρώ ότι προσφέρουν περισσότερο χώρο για επιβάτες. Σίγουρα το taigo θα βρει αγοραστές αλλά θα ήθελε λίγο πιο κάτω τιμολογιακα. Με 21 έφτανες και το troc, τουλάχιστον μέχρι πριν λίγους μήνες, τώρα δεν ξέρω που έχει φτάσει.
-
@cruiser Το c3 aircross εχει 110 αλογα στην βασικη εκδοση feel pack και κοστιζει 20400 και εχει κιτ επισκευης ελαστικου.Που βλεπεις οτι συμφερει.Η εμφανιση ειναι υποκειμενικη γιατι εμενα δε μου αρεσει.Επισης το Ταιγκο εχει στανταρ led φωτα.
@oineas Οταν δινεις το 95αρι Πολο 19250 τοτε σου φαινονται μια χαρα τα 21 του Ταιγκο. -
Προφανώς η εμφάνιση είναι υποκειμενική.
Το μεταξόνιο, οι χώροι και τα άλογα είναι αντικειμενικά.Στα 21200 είναι η επόμενη έκδοση .
Αν και οι διαφορές στο χιλιάρικο δεν είναι σημαντικές, σημαντικότερες είναι οι επιδόσεις , η 6η ταχύτητα και οι χώροι.
-
Προσωπικά βρίσκω πολύ αρμονικό, κλασικό και κομψό το σχήμα του μακριά από τα ψευτοπροχώ σχέδια των τελευταίων ετών που προσπαθούν να μας πουλήσουν.
Η έκδοση style όμως με τα 110 και το στάνταρ dsg απλά πανάκριβη στα 26.500.
Υπό νορμάλ συνθήκες πιστευω θα είχε γυρω στα 23.000 που και πάλι είναι οριακά πολλά.
Το C3 aircross μου μοιάζει σαν καρτούν μπροστά του, δε νομίζω να το έβαζα ποτέ στις επιλογές μου. -
Το Taigo θα πουλήσει στη χαμηλή έκδοση με τα 21k. Δεν νομίζω να πάει κάποιος υποψήφιος αγοραστής του στα 26.500 της style με dsg. Εκεί πας σε άλλη κατηγορία αυτοκινήτου. Πονούσε η vw "χαμηλά σε τιμές" μετά τις νέες αυξήσεις, δεν είχε κάτι να δώσει σ' αυτούς που θα την προτιμούσαν αλλά έκαναν πίσω λόγω τιμών. Κατά τη γνώμη μου έκανε κίνηση ματ και θα πουλήσει πολύ το Taigo.
-
@andya3 said in Volkswagen Taigo:
Το Taigo θα πουλήσει στη χαμηλή έκδοση με τα 21k. Δεν νομίζω να πάει κάποιος υποψήφιος αγοραστής του στα 26.500 της style με dsg. Εκεί πας σε άλλη κατηγορία αυτοκινήτου. Πονούσε η vw "χαμηλά σε τιμές" μετά τις νέες αυξήσεις, δεν είχε κάτι να δώσει σ' αυτούς που θα την προτιμούσαν αλλά έκαναν πίσω λόγω τιμών. Κατά τη γνώμη μου έκανε κίνηση ματ και θα πουλήσει πολύ το Taigo.
Το ανησυχητικό είναι ότι αρχίζουμε να συνηθίζουμε τις νέες τιμές και μας φαίνονται τα 21 καλά για ένα αυτοκίνητο αμιγώς βενζινοκίνητο, 1000άρι με 95 άλογα.
Τον Νοέμβρη του 19 πήρα το scala με αυτό το σετ απ στα 15.000 τοις μετρητοίς και με 2 εξτραδάκια δώρο που είχε βάλει ο προηγούμενος.
Τον Ιούνιο του 20 ο γαμπρός μου πήρε στα 21.500 karoq 1.5 ambition με δώρο κάποιο πακέτο που είχε clima και κάτι ακόμα που μου διαφεύγει. -
Τα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει πολύ και ίσως οι επιλογές του κόσμου αλλάξουν.
Οταν στα 20000 έπαιρνες φορτωμένο Β σουβ , ίσως και με αυτόματο κιβώτιο και τώρα παίρνεις μόνο βασικές εκδόσεις και σε λίγα μοντέλα .
Προφανώς είπαμε η αισθητική είναι υποκειμενική.
-
@ad276 said in Volkswagen Taigo:
@cruiser Το c3 aircross εχει 110 αλογα στην βασικη εκδοση feel pack και κοστιζει 20400 και εχει κιτ επισκευης ελαστικου.Που βλεπεις οτι συμφερει.Η εμφανιση ειναι υποκειμενικη γιατι εμενα δε μου αρεσει.Επισης το Ταιγκο εχει στανταρ led φωτα.
@oineas Οταν δινεις το 95αρι Πολο 19250 τοτε σου φαινονται μια χαρα τα 21 του Ταιγκο.Άρα ευτυχώς που δεν έβαλαν κανά 22000 χιλιάδες το Πόλο (το οποίο πριν 3-4 μήνες είχε γύρω στα 16) να μας φαίνονται εντάξει τα 26 για το Τάιγκο…
Volkswagen Taigo