Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 231
    • 232
    • 233
    • 234
    • 235
    • 906
    • 907
    • 233 / 907
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18134
    412425
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      Δηλαδή, μια και πανάκεια είναι η οικιακή φόρτιση, άσχετα με την υπάρχουσα οικιακή εγκατάσταση για την οποία γράφτηκαν ήδη οι λεπτομέρειες, το 2030 θα αγοράσουν ηλεκτρικά το 20% των Ελλήνων.
      Οι υπόλοιποι;
      Να αγοράσουν και σπίτι είναι λίγο δύσκολο, φτάνουν τα 30-40 χιλιάρικα αγοράς του ηλεκτρικού.

      Εγώ έλεγα να πάω να μείνω σε ένα σεράι του παππού στο χωριό που μένουν κάτι καλά παιδιά Αλβανοί τώρα, αλλά εκεί εκτός από Ami δεν χωράει τίποτα να στρίψει στο γκαλντερίμι, για να ρίξω μπαλατέζα απ' την αυλή, οπότε πάλι άπιαστο όνειρο θα παραμείνει το ηλεκτρικό.

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Ας δούμε όμως και τι γίνεται στο τέλος του κύκλου ζωής των μπαταριών ή άλλου προβλήματος, απ τους υπάρχοντες ιδιοκτήτες 🙂

        Youtube Video – [07:01..]

        Youtube Video

        https://www.huffingtonpost.gr/entry/finlandia-exoryismenos-idioktetes-tesla-anatinaxe-to-aetokineto-toe_gr_61c07b95e4b04b42ab6259db

        Ενας άνδρας στη Φινλανδία, εξοργισμένος από το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας στο αυτοκίνητό του - μια Tesla Model S - αποφάσισε να ανατινάξει το ηλεκτρικό όχημα μαζί με ένα ομοίωμα του ιδιοκτήτη της κατασκευάστριας εταιρείας, Ελον Μασκ.

        Ο κάτοχος της Tesla είπε ότι έχασε την πίστη του στην εταιρεία του Μασκ αφού του ζητήθηκε να πληρώσει 20.000 ευρώ για μια νέα μπαταρία στο αυτοκίνητό του. Προφανώς ήταν μεταξύ των πρώτων αγοραστών του συγκεκριμένου μοντέλου της Tesla, το οποίο κυκλοφορεί από το 2012, επομένως η εγγύησή του είχε ήδη λήξει.

        Ο άνδρας δεν ήταν πρόθυμος να δώσει αυτό το τεράστιο ποσό. Αντ′ αυτού επικοινώνησε με έναν γνωστό μπλόγκερ από το τοπικό κανάλι Pommijätkät στο YouTube, που ειδικεύεται στην ανατίναξη αντικειμένων.

        Ετσι, μετέφερε την Tesla σε ένα χιονισμένο τοπίο, κάπου στην ερημιά της Φινλανδίας, και την φόρτωσαν με 30 κιλά δυναμίτη.
        Πριν από την έκρηξη, ένα ομοίωμα με το πρόσωπο του πλουσιότερου ανθρώπου του κόσμου, Ελον Μασκ, τοποθετήθηκε στη θέση του οδηγού.

        Η τεράστια έκρηξη που μετέτρεψε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε ένα σωρό από συντρίμμια βιντεοσκοπήθηκε από πολλές οπτικές γωνίες και έκανε όλους όσους εργάστηκαν στο βίντεο, συμπεριλαμβανομένου του - πρώην πλέον - ιδιοκτήτη του, να εκστασιαστούν.

        Ενα Tesla Model S κοστίζει επί του παρόντος σχεδόν 95.000 δολάρια στην έκδοση με διπλό κινητήρα ενώ η έκδοση με τους τρεις κινητήρες κοστίζει περίπου 130.000 δολάρια.

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator @piliourits last edited by

          @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Δηλαδή, μια και πανάκεια είναι η οικιακή φόρτιση, άσχετα με την υπάρχουσα οικιακή εγκατάσταση για την οποία γράφτηκαν ήδη οι λεπτομέρειες, το 2030 θα αγοράσουν ηλεκτρικά το 20% των Ελλήνων.
          Οι υπόλοιποι;
          Να αγοράσουν και σπίτι είναι λίγο δύσκολο, φτάνουν τα 30-40 χιλιάρικα αγοράς του ηλεκτρικού.

          Δεν είπα αυτό! Απάντησα πολύ συγκεκριμένα στον dstou για αυτό που είπε. Το πρόβλημα το 2030 θα είναι ακόμα μεγαλύτερο. ΠΟυ θα βρεθούν τα χιλιάδες terawatt που θα απαιτούνται καθημερινά για φόρτιση?

          @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Ας δούμε όμως και τι γίνεται στο τέλος του κύκλου ζωής των μπαταριών ή άλλου προβλήματος, απ τους υπάρχοντες ιδιοκτήτες 🙂

          Δεν με διαβάζεις προσεκτικά......σελίδα 234, το πόσταρα πριν 2 ημέρες!
          @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Να πως θα γίνεται η ανακύκλωση ηλεχτρικών σε λίγα χρόνια...αχαχα!!😀 😁 😀

          https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/anatinaxe-to-tesla-toy-epeidi-chalase-video

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dstou last edited by

            Ας κάνουμε ένα ρεαλιστικό συγκριτικό π.χ. έχεις τετραμελή οικογένεια, είσαι αστός (με την κυριολεκτική και όχι την τριτοδιεθνή έννοια του όρου), έχεις ένα ιχ, και θες και δεύτερο.
            Το δεύτερο ιχ θα έχει το κάτωθι προφίλ χρήσης :
            Θα το δουλεύετε από κοινού με την γυναίκα, θα ΄μοιράζετε΄τα παιδιά σε σχολείο το πρωί, και μετά θα πηγαίνετε στη δουλειά σας. Τα απογεύματα θα έχετε πιάνο, γαλλικά, κολυμβητήριο, οδοντογιατρό για σιδεράκια και σφραγίσματα, εναλλάξ. Τα Σάββατα θα κάνετε τον κύκλο λαική-σούπερ μάρκετ-χασάπης-ψαράδικο-τακούνι εξπρές, ή ότι άλλο.
            Τις Κυριακές, συνήθως, αλλά όχι πάντα, θα έχετε βόλτα. Τη μία στα Καλύβια για μπριΤΖόλες, την άλλη να πάτε στην ξαδέρφη στην άλλη άκρη της πόλης, την άλλη σε ένα παιδικό πάρτυ, την άλλη στο εκπτωτικό χωριό, το Πάσχα στην Κινέττα στο εξοχικό των πεθερικών για ντερλίκωμα, όταν χιονίσει στην Πεντέλη για να παίξουν τα παιδιά, κ.ο.κ. Σύνολο 10.000 χλμ. το χρόνο.
            Έχετε δύο επιλογές (έστω) : Τουότα Γιάρις υβριδικό μεσαία έκδοση με 21.000 ευραίους ή ηλεκτρικό Πεζώ 208 αλλούρρε με 30 χιλιάρικα (αλλά πρέπει να δώσεις 35 στογγυλά για αρχή, και μετά να πάρεις την έκπτωση των 5.000)
            Να τα δώσει τα +9 χιλιάρικα ο Φίτσουλας της διπλανής πόρτας? Τι θα κερδίσει, τι ενδεχομένως θα χάσει? Σε αυτό το προφίλ χρήσης πάντα μιλάμε.

            Να ξεκινήσω με την πρώτη επιλογή, το Γιώρη. Θα έχει υβρίδιο, ηλεκτρονικό σιβιτί αδιάλειπτης λειτουργίας, acc, αγχολυτική οδήγηση, κάτω από 5 λίτρα /100 χλμ. κατανάλωση, δακτύλιο, τοπ αξιοπιστία και μακροζωία, τοπ τεχνική υποστήριξη, τοπ μεταπώληση και 9 χήνες στην τσέπη του να τις φάει σε βενζίνες. Στο άλλο τι θα έχει?
            Μην διαβάσω τίποτα μαλακίες του στυλ 'θα σώσει το περιβάλλον' διότι αφ'ενός δεν το σώζει, αφεδύο ζμπούτσατ το περιβάλλον του Φίτσουλα. Ούτε ότι θα έχει καλύτερο 0-100. Παιδιά και πεθερές θα κουβαλάει στην πηγμένη Κηφισίας, έλεος.
            Ακούω (διαβάζω δηλαδήΣ)

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              dstou: μου αρέσει πολύ το σενάριο!

              Πρακτικά και με κάθε λογική το Γιάρις είναι η ΜΟΝΗ επιλογή. ΔΕΝ υπάρχει κανένας λόγος κάποιος να πάρει το 208e, τόσο απλά. Ήδη το 208 δεν είναι τόσο καλό όσο το Γιάρις, το ηλεχτρικό δεν το συζητάω.

              Το μόνο που κερδίζει ο κάθε Φίτσουλας με την επιλογή του 208 είναι το novelty, το ότι οδηγεί ένα "καλύτερο" αυτοκίνητο (πιο αθόρυβο, πιο ωραίο κλπ.), το one-pedal driving και το ότι είναι αρκετά πιο γρήγορο (έχει πλάκα στα φανάρια). Αξίζουν όλα αυτά €9.000??? Για εμένα ΟΧΙ, για κάποιον άλλο ίσως.

              ΥΓ: το 208 είναι "κακό"¨παράδειγμα γιατί είναι πολύ ακριβό χωρίς λόγο. Δηλαδή φτάνει τα χρήματα ενός Κόνα ή είναι €8.000 πιο ακριβό από ένα 500e.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              storm 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                manast last edited by

                E! Αφού θα έχει acc το yaris, τι το συζητάμε!😊 😊 😊

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • storm
                  storm @fanis75 last edited by

                  Το σενάριο του dstou μου θύμισε παλιές διαφημίσεις της IZOLA...

                  Οικογένεια, παιδιά, σπίτι, όμορφη ζωή και ανείπωτη ευτυχία που στο σπίτι υπάρχει ένα IZOLA...για την νοικοκυρά που είναι δούλα και κυρά.

                  alt text

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    super-t last edited by

                    Ξεκάθαρα το e208. Θα έχει το 0-100 στα 6 sec όταν πηγαίνει από φανάρι σε φανάρι στην πηγμενη Κηφισιάς ή στους παράδρομους της πόλης όταν πηγαίνει τα παιδιά σχολείο, φροντιστήρια, σουπερμάρκετ κτλ
                    Και μετά θα τσακώνονται ποιος θα βάλει το αμάξι στην πιλοτη και ποιος στον δρόμο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Το θέμα με το Φινλανδικό Τέσλα , δείχνει και κάτι ακόμα.
                      Το κόστος των 20000 για την μπαταρία για αμάξι 8 χρόνων, σημαίνει ότι η αξία μεταπώλησης των ηλεκτρικών είναι όχι 2 @@ , αλλά 3 @@@...

                      Πέρα λοιπόν από το αρχικό κόστος , έχεις και αστεία έως μηδενική μεταπώληση, μήπως έχεις όφελος 4 ευρώ στα 100 χλμ από τα ντίζελ , 7 από τα υβριδικά και 9 από τα απλά βενζίνης. Και αυτά σύμφωνα με τις σημερινές τιμές, που σημαίνει ότι για 10000 χλμ τον χρόνο, προφανώς με την αστεία αυτονομία που έχουν , δεν θα είναι αμάξια για αυτούς που κάνουν πολλά χλμ, το όφελος λοιπόν είναι από 400 έως 900 τον χρόνο, δηλαδή η απόσβεση ακόμα και αν έχεις όφελος από τέλη, ασφάλειες , σέρβις ή οτιδήποτε άλλο, θα είναι μόνο για τα σκέτα βενζίνης κοντά στην δεκαετία. Για τα άλλα ποτέ.

                      Αλλά και για τα βενζίνης θα είναι ποτέ, αφού θα έλθει πρώτο το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας.

                      Οπότε τι μένει ?

                      Μόνο το λήζινγκ και μόνο τα φορολογικά κίνητρα.

                      Αυτά που σήμερα κάνουν τους γάτους να παίρνουν φεβ.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Βάλτε κι άλλο σενάριο με άλλα αμάξια. Αλλά να είναι ρεαλιστικό και να αφορά κόζμο, όχι ακρότητες. Και το ταυκάν βς παναμέρα είναι ρεαλιστικό, αλλά αφορά απειροελάχιστους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @criuser last edited by fanis75

                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Το θέμα με το Φινλανδικό Τέσλα , δείχνει και κάτι ακόμα.
                          Το κόστος των 20000 για την μπαταρία για αμάξι 8 χρόνων, σημαίνει ότι η αξία μεταπώλησης των ηλεκτρικών είναι όχι 2 @@ , αλλά 3 @@@...

                          Να τα ξαναπούμε:

                          1. ΔΕΝ αγοράζεις ηλεκτρικό γιατί μετακινείσαι πιο φτηνά. Αυτό είναι "παρενέργεια", αγοράζεις ηλεκτρικό γιατί είναι καλύτερο αυτοκίνητο και γιατί έχεις φτηνά γκάζια! Οπότε δεν έχει κανένα νόημα να μιλάμε για χρήματα και ποασβέσεις και "κέρδος" στην συζήτηση για τα ηλεκτρικά. Το θέμα είναι ότι για να πάρεις μια BMW αντίστοιχη του Τέσλα θες τα διπλα λεφτά. Αυτό είναι που μετράει.

                          2. Σήμερα έχουν τόσο οι μπαταρίες (μαζί με τα παρελκόμενα), σε 10-15 χρόνια θα είναι πολυ πιο φτηνές (από ότι λένε).

                          3. Μεταπώληση δεν έχει σημασία πλέον, αφού θα ηλεκτρικά θα χάνουν από τις μπαταρίες, αλλά τα θερμικά θα είναι ουσιαστικά στα αζήτητα και τέλος πάμε γενικά προς μορφές ληζινγκ.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            manast last edited by

                            Τα ηλεκτρικά -σε παρόντα χρόνο- είναι αυστηρά αυτοκίνητα αστικών και περιαστικών διαδρομών. Οποιος έχει χώρο φόρτισης, χρήμα και άλλο αυτοκίνητο, έχει την πολυτέλεια να σκεφτεί ένα μικρό ηλεκτρικό και να το δοκιμάσει. Οι υπόλοιποι, οι περισσότεροι δηλαδή, πιθανότατα θα κάνουν λάθος. Απλά σε μερικούς το λάθος ή δεν κοστίζει και τίποτα (οικονομική άνεση) ή δεν θα το παραδεχτούν μέχρι να σβήσει ο ήλιος...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • T
                              teo-mak last edited by

                              Με τι κριτήρια καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (την συγκεκριμένη περίοδο) είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα θερμικά;

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @teo-mak last edited by

                                @teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Με τι κριτήρια καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (την συγκεκριμένη περίοδο) είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα θερμικά;

                                Καθαρά αυτοκινητιστικά, όχι πρακτικά. Όποιος οδηγήσει ηλεκτρικό το καταλαβαίνει, είναι ανώτερη μορφή αυτοκίνησης αφού και ο ηελκτροκινητήρας είναι ανώτερος (ως μηχανολογία, λειτουργία και απόδοση) από τον θερμικό. Είναι πιο αθόρυβα, πιο γρήγορα, πιο οικονομικά, με αδιάλειπτη επιτάχυνση, με δυνατότητα one-pedal driving (εγώ που το δοκίμασα δεν θα ξαναγύρναγα στα 2 πετάλια) και γενικά έχουν ανώτερη ποιότητα λειτουργία χωρίς κραδασμούς, θορύβους κλπ. Επίσης πολύ πιο απλά, αφού ο ηελκτροκινητήρας είναι απλούστατος και μπορεί να υπάρχει ένας σε κάθε τροχό χωρίς ανάγκη από άξονες και διαφορικά.

                                Το ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης είναι η μπαταρίες, ΟΧΙ το μοτέρ. Για αυτό και η ηελκτροκίνηση είναι εξαιρετική, η μπαταριοκίνηση είναι προβληματική!

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                C T 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                • H
                                  harisma23 @piliourits last edited by harisma23

                                  @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Τελικά ρε σεις, όποιος έχει άλλη ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ άποψη, αντίθετη με το μάρκετινγκ της εποχής, είναι καταδικαστέος αντιφρονούντας...
                                  απ την πολιτική μέχρι την τεχνολογία αυτοκίνησης, όταν η πραγματικότητα δεν συνάδει με το αφήγημα, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.

                                  ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ άποψη ΔΕΝ έχεις, επειδή διάβασες σε ένα site μια έρευνα αυτονομίας, με νούμερα τα οποία βασίζονται σε λάθος παραδοχές (ότι θα ξεκινήσεις ταξίδι με ηλεκτρικό χωρίς να είσαι 100% φορτισμένος). Αυτό που έχεις είναι μια ΕΜΜΟΝΗ που δεν σε αφήνει να δεις ούτε τα λάθη της έρευνας που διάβασες ούτε τα επιχειρήματα που σου παραθεσα(με) και τα οποία είναι πραγματικά, από την εμπειρία χρηστών.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser @fanis75 last edited by criuser

                                    @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Με τι κριτήρια καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (την συγκεκριμένη περίοδο) είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα θερμικά;

                                    Καθαρά αυτοκινητιστικά, όχι πρακτικά. Όποιος οδηγήσει ηλεκτρικό το καταλαβαίνει, είναι ανώτερη μορφή αυτοκίνησης αφού και ο ηελκτροκινητήρας είναι ανώτερος (ως μηχανολογία, λειτουργία και απόδοση) από τον θερμικό. Είναι πιο αθόρυβα, πιο γρήγορα, πιο οικονομικά, με αδιάλειπτη επιτάχυνση, με δυνατότητα one-pedal driving (εγώ που το δοκίμασα δεν θα ξαναγύρναγα στα 2 πετάλια) και γενικά έχουν ανώτερη ποιότητα λειτουργία χωρίς κραδασμούς, θορύβους κλπ. Επίσης πολύ πιο απλά, αφού ο ηελκτροκινητήρας είναι απλούστατος και μπορεί να υπάρχει ένας σε κάθε τροχό χωρίς ανάγκη από άξονες και διαφορικά.

                                    Το ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης είναι η μπαταρίες, ΟΧΙ το μοτέρ. Για αυτό και η ηελκτροκίνηση είναι εξαιρετική, η μπαταριοκίνηση είναι προβληματική!

                                    Για αυτό τα ηλεκτρικά είναι ωραία σε τρένα , που έχουν παντογράφους ...

                                    Με τις μπαταρίες είναι πολύ χλωμά τα πράγματα όμως...

                                    Επίσης το να βγάζει γκάζια, δεν είναι στο 0-100 σε φανάρια.

                                    Είναι το γρήγορο προσπέρασμα σε ένα επαρχιακό δρόμο, που θα μείνεις λιγότερο χρόνο στο αντίθετο ρεύμα...

                                    Και εκεί , βάλε που δεν πάνε , βάλε που δεν έχει νόημα να πας γρήγορα, αφού θα χάσεις 1-2 ώρες στην φόρτιση, στην συνολική διαδρομή, τότε προς τι τα γκάζια ?

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • T
                                      teo-mak @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Με τι κριτήρια καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (την συγκεκριμένη περίοδο) είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα θερμικά;

                                      Καθαρά αυτοκινητιστικά, όχι πρακτικά. Όποιος οδηγήσει ηλεκτρικό το καταλαβαίνει, είναι ανώτερη μορφή αυτοκίνησης αφού και ο ηελκτροκινητήρας είναι ανώτερος (ως μηχανολογία, λειτουργία και απόδοση) από τον θερμικό. Είναι πιο αθόρυβα, πιο γρήγορα, πιο οικονομικά, με αδιάλειπτη επιτάχυνση, με δυνατότητα one-pedal driving (εγώ που το δοκίμασα δεν θα ξαναγύρναγα στα 2 πετάλια) και γενικά έχουν ανώτερη ποιότητα λειτουργία χωρίς κραδασμούς, θορύβους κλπ. Επίσης πολύ πιο απλά, αφού ο ηελκτροκινητήρας είναι απλούστατος και μπορεί να υπάρχει ένας σε κάθε τροχό χωρίς ανάγκη από άξονες και διαφορικά.

                                      Το ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης είναι η μπαταρίες, ΟΧΙ το μοτέρ. Για αυτό και η ηελκτροκίνηση είναι εξαιρετική, η μπαταριοκίνηση είναι προβληματική!

                                      Πράγμα που σημαίνει ότι στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι γκατζετο αγορά για γερά πορτοφόλια.
                                      Η όλη ιστορία μου θύμισε το ανέκδοτο (παλιό των90's) όπου ένας πωλητής έχει πιάσει ένα περαστικό τουρίστα στο μπουρου μπουρου για το πόσο τεχνολογικά ανώτερο είναι το ρολόι που προσπαθεί να του πλασάρει, δείχνοντας τού όλα τα κόλπα που προσφέρει.
                                      Στο τέλος φεύγοντας ο νέος αγοραστής του φωνάζει ο πωλητής δείχνοντας τού 2 μεγάλες βαλίτσες"Ειιιι μαη φρεντ .....τις μπαταρίες".

                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @criuser last edited by fanis75

                                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Επίσης το να βγάζει γκάζια, δεν είναι στο 0-100 σε φανάρια.

                                        Είναι το γρήγορο προσπέρασμα σε ένα επαρχιακό δρόμο, που θα μείνεις λιγότερο χρόνο στο αντίθετο ρεύμα...

                                        Μα και εκεί έχεις γκάζια τρελλά! Πάς από τα 100 στα 180 απίστευτα γρήγορα. Οπότε γιατί το λές αυτό? Οι ρεπρίζ τους δεν πιάνονται. Τώρα για ειδικές περιπτώσεις όπως η δική σου ή του γάτου που κάνεται ξαφνικά ταξίδια 200-300χλμ αυθημερόν, ναι προφανώς ΔΕΝ κάνουν....το είπαμε αυτό. Αλλά όπως και να το κάνουμε ένα Τέσλα των €50.000 είναι ανώτερο σε όλα (εκτός ποιότητα κατασκευής) από μια BMW 318i των €50.000 ή είναι το ίδιο καλό με μια 330xi των €100.000.

                                        @teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Πράγμα που σημαίνει ότι στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι γκατζετο αγορά για γερά πορτοφόλια.

                                        Προφανώς! Δεν λέμε κάτι διαφορετικό! Όπως ήταν την δεκαετία του ΄90 οι flat τηλεοράσεις, παλιότερα το DVD κλπ. ΟΛΕΣ οι τεχνολογίες περνάνε πρώτα την φάση των early adopters. Κάποτε μια plasma 42" είχε 6.000.000 δρχ (ήτοι €18.000!!!!), σήμερα έχει €300!

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Δεν κάνουν για εδώ,δεν κάνουν για εκεί,δεν κάνουν για παραπέρα,αλλά έχεις γκάζια.........για τα γκαράζια;;;;
                                          Όντως απο τη Γλυφάδα στην Ομόνοια,θα είσαι ο πιο γρήγορος,αν δεν έχουν μπετωσει οι δρόμοι απο την κίνηση!

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @ggab last edited by

                                            @ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Δεν κάνουν για εδώ,δεν κάνουν για εκεί,δεν κάνουν για παραπέρα,αλλά έχεις γκάζια.........για τα γκαράζια;;;;

                                            Για παντού κάνουν!!!...έγραψα εγώ ότι δεν κάνουν για κάπου, παρά μόνο για τις πολύ ειδικές περιπτώσεις του αυθημερόν μεγάλου ταξιδιού?
                                            Επίσης τα γκάζια δεν είναι ανάγκη να βγεις Autobahn για να τα χαρείς....αλλιώς όλοι με Panda θα κυκλοφορούσαμε.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 231
                                            • 232
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 906
                                            • 907
                                            • 233 / 907
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr