-
Πολύ συζήτηση γίνεται για τον ημιάκαμπτο πίσω, σε σχέση με τους πολλαπλούς συνδέσμους, ή τά δίπλα ψαλίδια. Παρ' όλα αυτά συνηθίσαμε τα απλοϊκά μπροστινά MacPherson, σέ σχέση με τα εξαιρετικά διπλά ψαλίδια στον μπροστινό άξονα, λόγω της επικρατούσας μπροστινής κίνησης και δεν λέμε κουβέντα. Το κάθε σύστημα έχει τί λογική του και εξυπηρετεί κάποια ανάγκη - συνθήκη. Πχ Jimmy με άκαμπτους άξονες εμπρός πίσω, "αγροτικά" με διπλά ψαλίδια μπροστά και άκαμπτο άξονα πίσω, Tesla με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς πίσω.
-
Ο Διας πιο πανω τα ειπε ολα. Σημασια πρεπει να δινουμε στο τελικο αποτελεσμα πρωτιστως και οχι στο hardware που αν δεν ειναι σωστα ρυθμισμενο μπορει να μας απογοητευσει. Δεδομενο παντως ειναι πως στις γρηγορες δυνατοτερες εκδοσεις των οχηματων περιμενουμε πιο προηγμενες τεχνολογιες, ρυθμισεις , και φυσικα hardware κλπ.
-
@fanis75 said in FORD KUGA 2020:
ν μερών, εαν έχουν διπλά ψαλίδια, ημιάκαμπτο, εαν οι κολλήσεις έιναι με λεϊζερ κλπ. Το πως παει στον δρόμο το ξέρουν...αλλά κοιτάνε πόσες ίντσες είναι (...η οθόνη)
ε ρε φίλε έτσι είναι αλλά δεν είναι και τοσο φοβερό, και γω ένας από αυτούς είμαι. πχ δεν έχω ουδεμία ιδέα πως λειτουργουν τα αυτόματα κιβωτια ταχυτήτων και από μηχανολογικά ξέρω κάποια πράγματα αλλά και γω τα κοιταω τα μπλιμπλιμπλίκια και το αν είναι κάτι όμορφο. Ε δεν είμαστε και όλοι μηχανολόγοι......
την οθόνη και την ομορφια ουδείς εμίσησε, τον ημιάκαμπτο ποιος τον χέζει αν δεν ξέρει τι διαφορά έχει με την ανεξαρτητη ανάρτηση........ εδω εγω που ξερω και δεν με νοιάζει η ανεση των πίσω lol. την ανταλασσα ανετα για μερικα μπλιμπλιμπλικια σε ενα αυτοκίνητο.
-
@cirus said in FORD KUGA 2020:
την οθόνη και την ομορφια ουδείς εμίσησε
Εγώ τις μισώ τις οθόνες μέσα στα αυτοκίνητα. Σου κάνουν δύσκολη την ζωή χωρίς λόγο...
-
@realzeus said in FORD KUGA 2020:
@cirus said in FORD KUGA 2020:
την οθόνη και την ομορφια ουδείς εμίσησε
Εγώ τις μισώ τις οθόνες μέσα στα αυτοκίνητα. Σου κάνουν δύσκολη την ζωή χωρίς λόγο...
εγω μισω να βάζουν τα κλιματιστικά μέσα. Αν τα έχουν ξέχωρα με κουμπάκια και διακόπτες μια χαρά μαρέσει η οθόνη
δυσκολή γιατι ρε συ?????
-
@cirus said in FORD KUGA 2020:
@realzeus said in FORD KUGA 2020:
@cirus said in FORD KUGA 2020:
την οθόνη και την ομορφια ουδείς εμίσησε
Εγώ τις μισώ τις οθόνες μέσα στα αυτοκίνητα. Σου κάνουν δύσκολη την ζωή χωρίς λόγο...
εγω μισω να βάζουν τα κλιματιστικά μέσα. Αν τα έχουν ξέχωρα με κουμπάκια και διακόπτες μια χαρά μαρέσει η οθόνη
δυσκολή γιατι ρε συ?????
Δύσκολη γιατί κάτι που μπορείς να κάνεις χωρίς να πάρεις τα μάτια σου από το δρόμο (π.χ. αλλαγή σταθμού) πρέπει να στοχεύεις και να κάνεις το μυξιάρικο 15χρονο που παίζει με το κινητό του. Σιχαίνομαι και τα κινητά αυτά, σας το είπα; Έχω τέτοιο, αλλά τσάμπα δυσκολεύει την ζωή μας...
-
@realzeus said in FORD KUGA 2020:
@cirus said in FORD KUGA 2020:
@realzeus said in FORD KUGA 2020:
@cirus said in FORD KUGA 2020:
την οθόνη και την ομορφια ουδείς εμίσησε
Εγώ τις μισώ τις οθόνες μέσα στα αυτοκίνητα. Σου κάνουν δύσκολη την ζωή χωρίς λόγο...
εγω μισω να βάζουν τα κλιματιστικά μέσα. Αν τα έχουν ξέχωρα με κουμπάκια και διακόπτες μια χαρά μαρέσει η οθόνη
δυσκολή γιατι ρε συ?????
Δύσκολη γιατί κάτι που μπορείς να κάνεις χωρίς να πάρεις τα μάτια σου από το δρόμο (π.χ. αλλαγή σταθμού) πρέπει να στοχεύεις και να κάνεις το μυξιάρικο 15χρονο που παίζει με το κινητό του. Σιχαίνομαι και τα κινητά αυτά, σας το είπα; Έχω τέτοιο, αλλά τσάμπα δυσκολεύει την ζωή μας...
Για αλλαγή σταθμού και για ένταση δεν χρησιμοποιώ την οθόνη έχει κουμπάκια στο τιμόνι επάνω ρε αθεόφοβε (που να φοβηθείς Θεός είσαι και συ χαχαχαχα)
Τεσπα καταλαβαινω ότι είσαι λίγο old school σε αυτά και είναι σεβαστό.
-
Καλησπέρα,
Νέο ταξίδι με το kuga 1.5. Ορεινή Αρκαδία περίπου 700 km με κατανάλωση 6.5. Μικρές σχετικά ταχύτητες στην μισή διαδρομή (120-130kmh) γιατί είχα και ένα ποδήλατο πίσω.Καλές εντυπώσεις και για την Thule βαση ποδηλάτων κοτσαδορου που σου επιτρέπει καλή ασφάλεια για ποδήλατα και χωρίς να έρχεται σε επαφή με το αυτοκίνητο καθόλου.
Το adaptive όλα τα λεφτά για να γυρίζεις ξεκούραστος από ταξίδι.
-
Και λέει κόβουν τον ecoboost των 1,5 και το φέρνουν και αυτό 1000αρι με ημιακαμπτο....
Πάντως πολύ μου αρέσει που πάνε σε πιο στενά/επιθετικά φώτα μπρος πίσω. Το παρόν ειδικά Titanium είναι σαν να του έχει πετάξει έξω τα μάτια χρόνιο πρόβλημα θυρεοειδούς.... -
Καλησπέρα σας, για όσους δεν το έχουν ακούσει, από τις 03/12 σταμάτησαν στο Kuga την Trend και Titanium και έχουν αφήσει μόνο τις st-line/Vignale. Εννοείται ισχύουν νέες αυξημένες τιμές…
-
Επ ευκαιρίας επειδή είχαμε μία διαφωνία στο νήμα του Tucson περί καταναλώσεων ανέβασα φώτο από το δικό μου (Kuga ST LINE X 1.5 Ecoboost 150PS) για τους δείξω την χαμηλή κατανάλωση αφού δεν πείθονταν με τίποτα.
Τις ανεβάζω και στο τρέχον νήμα ώστε να υπάρχουν εάν θέλει κάποιος ενδιαφερόμενος να τις δει. Αφορούν διαδρομή Θήβα-Πειραιάς από ΕΟ με acc στα 130χλμ και με αρκετή κίνηση περίπου στο ύψος της Ν. Φιλαδέλφειας μέχρι και την έξοδο Πέτρου Ράλλη. Επιστροφή από Σχιστό-Κάζα με γρήγορη οδήγηση (150 στην ΕΟ και προσπεράσεις μετά τη Μάνδρα) και κυρίως ανηφορικό δρόμο για όσους έχουν εικόνα της διαδρομής.
ΥΓ Η πρώτη είναι από τη στιγμή που ξεκίνησα μέχρι την έξοδο της ΕΟ με acc στα 90-100χλμ σε επαρχιακό δρόμο με ελάχιστες προσπεράσεις.
-
Ο ecoboost 1.5T 150ps είναι ένας σπουδαίος (μεταξύ πολλών άλλων είναι η αλήθεια) λόγος να αγοράσει κανείς Kuga. Η καλύτερη σχέση απόδοσης/κατανάλωσης της αγοράς μακράν. Τις trend & Titanium τις οποίες κατήργησαν έτσι και αλλιώς το 90% τις θεωρούσε άσχημες. Τέλος ο διαμορφωτής του (προσωρινά;) δεν λειτουργεί. Άντε να δούμε και το f/l του το 2022 αλλά και την τιμολόγησή του....
-
Εξαιρετικός κινητήρας, στην πράξη.. ο regresso επιβεβαιώνει αυτά που είχε καταγράψει και η Φαμπιάτου στις δοκιμές της. Το ότι κάποιοι εξακολουθούν να αμφισβητούν τα δεδομένα (όχι απλώς εργοστασιακές φλυαρίες και μεγαλοστομίες) με ξεπερνάει.
Τελικά γιατί έφυγε το Kuga από τον configurator? τι αναμένεται;; Αφού το facelift θα αργήσει, τέλος του 22 λένε.
-
Η κατανάλωση είναι άκρως εντυπωσιακή για 1700 κιλά αυτοκίνητο με τόσα άλογα και μέτρια αεροδυναμική....
-
Η Ford άλλαξε την τιμολόγηση και τον εξοπλισμό όλων των μοντέλων της και για αυτό δεν λειτουργεί ο configurator για όλα τα οχήματα. Σήμερα είδα ανέβασαν και το Fiesta. Από όσο διαβάζω στο forum του Puma αναφέρουν αυξήσεις περίπου 2k ευρώ με μείωση εξοπλισμού , ειδικότερα όπου απαιτούνται microchips που αυτή τη στιγμή είναι σε παγκόσμια έλλειψη. Προφανώς κάτι αντίστοιχο θα συμβεί και στο Kuga, θα το μάθουμε σε λίγες μέρες που θα ανέβει στο διαμορφωτή. Κάπου μάλιστα είχε αναφερθεί ότι θα έρχεται και με ημιάκαμπτο αντί για πολλαπλούς.
ΥΓ 1500kg είναι το βάρος του Kuga.
-
Αηδία κατάντησαν
-
Σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες συμβαίνει.... υπάρχει τεράστιο πρόβλημα με τους ημιαγωγούς.
-
Λογικά θα εμφανιστεί ξανά το kuga στον configurator κάποια στιγμή. Ίσως απαιτούνται αλλαγές στο site. Δεν νομίζω ότι έχει ιδιαίτερη σημασία, από την άποψη της τελικής τιμής, μιας και υπάρχει ο τιμοκατάλογος εδώ. Δείχνει +1200 ευρώ την st-line και +1000 την st-line x. Για την vignale, δεν ξέρω, καθώς δεν θυμάμαι πόσο κόστιζε..
-
@chris_kam said in FORD KUGA 2020:
Λογικά θα εμφανιστεί ξανά το kuga στον configurator κάποια στιγμή. Ίσως απαιτούνται αλλαγές στο site. Δεν νομίζω ότι έχει ιδιαίτερη σημασία, από την άποψη της τελικής τιμής, μιας και υπάρχει ο τιμοκατάλογος εδώ. Δείχνει +1200 ευρώ την st-line και +1000 την st-line x. Για την vignale, δεν ξέρω, καθώς δεν θυμάμαι πόσο κόστιζε..
Πάντως, στον κατάλογο δεν βλέπω το manual 6άρι κιβώτιο σε st-line για το 1.5 diesel...Πάει και αυτό...
-
Αν θυμάμαι καλά, και πριν 2 μήνες δεν έδιναν τον ecoblue με χειροκίνητο.
Πάρτε μια πρώτη γεύση από kuga configurator εδώ!!
FORD KUGA 2020