-
@dimitriscsd said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
Πάρε ένα i30N και τέλος αν θες να δώσεις 33χιλ.
Αυτό ρε φίλε είναι σκληροπυρηνικό. Κατω από 12λίτρα στα 100χλμ καταναλωση δυσκολα πέφτει και έχει και φόρο πολυτελείας. Δεν είναι μονο η τιμη. Το εξέταζα και γω και ξέρω.
Αμαξάρα αλλά για 2ο όχι για πρώτο αυτοκίνητο. γνωμη μου.
-
@cirus said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
@dimitriscsd said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
Πάρε ένα i30N και τέλος αν θες να δώσεις 33χιλ.
Αυτό ρε φίλε είναι σκληροπυρηνικό. Κατω από 12λίτρα στα 100χλμ καταναλωση δυσκολα πέφτει και έχει και φόρο πολυτελείας. Δεν είναι μονο η τιμη. Το εξέταζα και γω και ξέρω.
Αμαξάρα αλλά για 2ο όχι για πρώτο αυτοκίνητο. γνωμη μου.
Φόρο ναι έχει. Κατανάλωση πέφτει και πιο κάτω αν πηγαίνεις σαν άνθρωπος. Αλλά άντε πήγαινε σαν άνθρωπος μ αυτό το αμάξι χαχα. Πάντως από το να έδινα 33 χιλ για Α1, ας πλήρωνα φόρο πολυτελείας για το i30N...
-
@dimitriscsd said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
@cirus said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
@dimitriscsd said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
Πάρε ένα i30N και τέλος αν θες να δώσεις 33χιλ.
Αυτό ρε φίλε είναι σκληροπυρηνικό. Κατω από 12λίτρα στα 100χλμ καταναλωση δυσκολα πέφτει και έχει και φόρο πολυτελείας. Δεν είναι μονο η τιμη. Το εξέταζα και γω και ξέρω.
Αμαξάρα αλλά για 2ο όχι για πρώτο αυτοκίνητο. γνωμη μου.
Φόρο ναι έχει. Κατανάλωση πέφτει και πιο κάτω αν πηγαίνεις σαν άνθρωπος. Αλλά άντε πήγαινε σαν άνθρωπος μ αυτό το αμάξι χαχα. Πάντως από το να έδινα 33 χιλ για Α1, ας πλήρωνα φόρο πολυτελείας για το i30N...
καλά δεν συγκρίνω με A1 ρε συ (ειλικρινά είναι ένα polo τίποτα παραπάνω) αλλά το fiesta έχει ένα κινητήρα που ναι μεν δεν βάζει φωτιά στην ασφαλτο αλλά συγκινεί πάρα πολύ μαζί με όλο το στησιμο του αυτοκινήτου και μπορείς να περάσεις υπέροχα μαζί του. Και μέσα στην κίνηση εχοντας ελαφρύ πόδι μπορεί να καίει 6-7 λίτρα στην καθημερινότητα. Οπότε και εξορμήσεις με διασκέδαση και καθημερινότητα φτηνα
Το I30 n βάζει φωτιά στην ασφαλτο αλλά κάτω από 10 ειλικρινά δεν νομιζω να πέφτει. Επειδή σε προκαλεί με τα σκασίματα κάτω από 12 πιστεύω κανονικά αλλά το έβαλα 10 για σένα, το αφήνω οκ?? χαχαχχαχαχαχ
-
Εννοείται ότι το Fiesta είναι η σωστότερη επιλογή για κάποιον που απολαμβάνει οδήγηση. Δε το σχολίασα καν...
Απλά αναφέρομαι στην τιμή του Α1!!! Αν είναι δυνατόν 33 χιλιάρικα για Α1...
-
Καλησπέρα κ από μένα
Κάτοχος fiesta st 2 από τό Μάιο με 6,800 χιλ
Το αμάξι είναι σούπερ κ αναλόγως τίς ορέξεις σού σε ανταμείβει καθημερινά ...
Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής ούτε με τριξιματα ούτε τίποτα άλλο
Το μόνο "κακό" είναι ότι δεν μπορείς να το πάς στο normal εύκολα παρά μόνο στο sport...
Τρομερό τιμόνι πολύ καλή αίσθηση κ ωραία σκασιματα κ όλα αυτά με κατανάλωση κοντά στο 9 εντός πόλης
Πιστεύω να σε βοήθησα λίγο από μεριάς μου -
@panos198 said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
Καλησπέρα κ από μένα
Κάτοχος fiesta st 2 από τό Μάιο με 6,800 χιλ
Το αμάξι είναι σούπερ κ αναλόγως τίς ορέξεις σού σε ανταμείβει καθημερινά ...
Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής ούτε με τριξιματα ούτε τίποτα άλλο
Το μόνο "κακό" είναι ότι δεν μπορείς να το πάς στο normal εύκολα παρά μόνο στο sport...
Τρομερό τιμόνι πολύ καλή αίσθηση κ ωραία σκασιματα κ όλα αυτά με κατανάλωση κοντά στο 9 εντός πόλης
Πιστεύω να σε βοήθησα λίγο από μεριάς μουΕννοείται με βοήθησες ως κάτοχος άλλωστε, πολύ περιγραφικός.
-
Καλημέρα επίσης να πω ότι το Μάιο που το πηρα, μετά από αναμονή 5 μηνών,η τιμή ήταν 22.500 αλλά χωρίς το performance pack
Τώρα ίσως κ να έχει τσιμπήσει λίγο πάνω
Το 9 μέσα στην πόλη είναι με φουλ πατήματα
Μπορεί εύκολα να παίξει πιο χαμηλά
Καλή συνέχεια σε όλους... -
@panos198 said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
Καλημέρα επίσης να πω ότι το Μάιο που το πηρα, μετά από αναμονή 5 μηνών,η τιμή ήταν 22.500 αλλά χωρίς το performance pack
Τώρα ίσως κ να έχει τσιμπήσει λίγο πάνω
Το 9 μέσα στην πόλη είναι με φουλ πατήματα
Μπορεί εύκολα να παίξει πιο χαμηλά
Καλή συνέχεια σε όλους...Καλημέρα panos198 πες μου για μέςη κατανάλωση εκτός πόλης νορμάλ κ σπορ, και αν έχει θόρυβο η καμπίνα απτον κινητήρα. Γενικά σακουσα ικανοποιημένο. Και μια γνώμη 3θυρο ή 5πθυρο;
-
Πεντάθυρο έχω, εκτός πόλης το καλοκαίρι πού είχα περίπου 3000 χιλ για Πευκί κ πίσω σε σύνολο 500 χιλιόμετρα με τα γύρω γύρω είχα 6,3 κατανάλωση πού γύρισα
Νορμάλ εθνική μέχρι 180 για λίγο στο σπορ στις στροφές ....
Στο νορμάλ πολύ ήσυχο μέσα ,στο σπορ πιο έντονος ήχος αλλά ελεγχόμενος αν παίζεις χαμηλά -
Φίλε μου δεν ξέρω τι ηλικία έχεις αλλά άκου τους παλιούς εδώ μέσα κάτι ξέρουν. 33000 για το Α1 είναι ανέκδοτο. Δεν τα αξίζει αυτά τα λεφτά!!!
Σωστά είπε κάποιος φίλος, για τόσα λεφτά αν θες premium και glamouria (δεκτόν) πάρε ένα bmw series 1, έστω και λιγότερο εξοπλισμένο, ή πάρε golf τούμπανο. Είναι συνολικά καλύτερα και ποιοτικότερα αυτοκίνητα. -
Επειδή εγώ εχθές ανέφερα τα Α3 και σειρά 1 (και φυσικά το Golf) , δεν το έκανα μόνο για το θέμα γκλαμουριας , αλλά ΚΑΙ για θέμα γκλαμουριας που είναι πολύ σημαντική παράμετρος για την επιλογή ενός αυτοκινήτου στα χρήματα αυτά.
Το κυριότερο είναι πως τα αυτοκίνητα αυτά είναι άλλη κατηγορία από το Α1 , είναι αυτοκινηταρες σε όλα τους , βρίσκονται εύκολα στο budget που έχει ο ενδιαφερόμενος , και από άποψη εικόνας και lifestyle μετράνε πολύ περισσότερο από ένα ας πούμε focus στην ίδια τιμή.
Από την άλλη όμως το fiesta ST - μιλάμε για αυτό με τα 200 άλογα σωστά; - είναι συγκεκριμένη επιλογή με κύριο στόχο το fun to drive και τις επιδόσεις .
Άρα ζυγίζεις τις επιλογές σου και κατασταλαζεις σε ένα καλό c hatchback με premium εικόνα που παρόλαυτα δεν είναι ψοφιο σε επιδόσεις και οδηγική συμπεριφορά ή σε ένα πυραυλακι που θα σου χαρίσει στιγμές απόλαυσης και σε 2-3 χρόνια το δίνεις σε πολύ καλή τιμή -θεωρω πως η αγορά για τέτοια σπάνια αυτοκίνητα θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον πριν τον πλήρη εξηλεκτρισμό που επιχειρείται- και πας σε ένα καλό αυτοκίνητο επόμενης γενιάς πιο ώριμος και χορτασμένος οδηγικά.
PS : ίσως να έριχνες και μια ματιά στο i20N , μάλιστα το performance pack στα 26.500 ίσως είναι και πολύ καλύτερο πακέτο από το ST2 , new kid on the block. -
Πωλητής/Συμβουλος-Σερβις στη Καρέντα (που τον ξέρουμε απο το '96) όταν ήταν να πουληθεί Αουντι Α3 '99, το 2017, είπε, τρεχάτε να παρετε από τα τελευτάια Α1 μκ1, τα νέα Αουντι που έρχονται ειναι φουλ σκληρο πλαστικό. Επισης, έκλεισε το μάτι και λέει "μη το πουλήσετε"...
Αγοράστηκαν 2 Α1 μκ1 στην οικογένεια, κιχ από τριγμούς και θέματα. Δε με εκπλήσσει που ακούω για τριγμούς στα νεα Αουντι. Παντως ενω οι 2 προηγούμενες γενιές Α3/Α1 είχαν πουλήσει πολύ, δε ξέρω, τωρα ίσως εκτος απο λιζινγκ, ελάχιστα βλέπω.
Νομίζω Φιεστα και από εμένα. Δεν αξίζει τόσο πια η υπερτιμολόγιση της Αουντι. -
Νομίζω δεν είναι τυχαίες οι μικρές πωλήσεις:
- Πτώση ποιότητας σε συνδυασμό με άνοδο της τιμής. Όταν θες 35-37Κ για ένα εξοπλισμένο Α3 με 150 άλογα ε πάει πολύ..
- Αρχίζει και φεύγει (λογω οικονομικών συνθηκών) η "ανάγκη" να πάρω αμάξι που να αρέσει στον γείτονα, κατάλοιπο από τις χρυσές εποχές 80s-00s.
Πάντως να πω την γνώμη μου για τα πλαστικά, μιας και αναφέρονται συχνά. Μπήκα σε διάφορα αυτοκίνητα αυτόν τον καιρό μιας και είμαι στην αναζήτηση για καινούριο. Μετά μπαίνω στο δικό μου. Ποτέ μα ποτέ δεν πιάνω τα πλαστικά του αυτοκινήτου. Αυτό πιστεύω το κάνεις μόνο στην αντιπροσωπεία. Επίσης τα τέρμα μαλακά πιστεύω θα χλάσουν πιο εύκολα. Για μένα τα κάπως ενδιάμεσα σε σκληρότητα είναι η ιδανική λύση. Αυτό που έκαναν μπαμ ότι ειναι πολύ σκληρά ήταν μόνο στο Duster και πάλι έβγαζαν την αίσθηση "δεν θα χαλάσω ότι κι αν κάνεις στο αμάξι". Για τους τριγμούς θεωρώ περισσότερο έχει να κάνει η συναρμογή παρά το υλικό καθεαυτό.
-
@alejandro said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
Πωλητής/Συμβουλος-Σερβις στη Καρέντα (που τον ξέρουμε απο το '96) όταν ήταν να πουληθεί Αουντι Α3 '99, το 2017, είπε, τρεχάτε να παρετε από τα τελευτάια Α1 μκ1, τα νέα Αουντι που έρχονται ειναι φουλ σκληρο πλαστικό. Επισης, έκλεισε το μάτι και λέει "μη το πουλήσετε"...
Αγοράστηκαν 2 Α1 μκ1 στην οικογένεια, κιχ από τριγμούς και θέματα. Δε με εκπλήσσει που ακούω για τριγμούς στα νεα Αουντι. Παντως ενω οι 2 προηγούμενες γενιές Α3/Α1 είχαν πουλήσει πολύ, δε ξέρω, τωρα ίσως εκτος απο λιζινγκ, ελάχιστα βλέπω.
Νομίζω Φιεστα και από εμένα. Δεν αξίζει τόσο πια η υπερτιμολόγιση της Αουντι.
Εγώ πάντως, κέντρο Αθήνας βλέοπω φουλ το καινούριο Α1 στις φθηνές βεβαια εκδόσεις. -
@akey said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
@alejandro said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
Πωλητής/Συμβουλος-Σερβις στη Καρέντα (που τον ξέρουμε απο το '96) όταν ήταν να πουληθεί Αουντι Α3 '99, το 2017, είπε, τρεχάτε να παρετε από τα τελευτάια Α1 μκ1, τα νέα Αουντι που έρχονται ειναι φουλ σκληρο πλαστικό. Επισης, έκλεισε το μάτι και λέει "μη το πουλήσετε"...
Αγοράστηκαν 2 Α1 μκ1 στην οικογένεια, κιχ από τριγμούς και θέματα. Δε με εκπλήσσει που ακούω για τριγμούς στα νεα Αουντι. Παντως ενω οι 2 προηγούμενες γενιές Α3/Α1 είχαν πουλήσει πολύ, δε ξέρω, τωρα ίσως εκτος απο λιζινγκ, ελάχιστα βλέπω.
Νομίζω Φιεστα και από εμένα. Δεν αξίζει τόσο πια η υπερτιμολόγιση της Αουντι.
Συμφωνώ με την υπερτιμολόγηση που λες, έχει ξεφύγει. Εγώ πάντως που μπήκα σε αρκετά νεα μοντέλα διαφόρων εταιρειών και τιμών, κανένα δεν αποπνέει αυτό που χει το εσωτερικό της audi, τι να πω.. Πάντως, κέντρο Αθήνας βλέπω φουλ το καινούριο Α1 στις φθηνές βεβαια εκδόσεις. -
@babisstinson said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
Νομίζω δεν είναι τυχαίες οι μικρές πωλήσεις:
- Πτώση ποιότητας σε συνδυασμό με άνοδο της τιμής. Όταν θες 35-37Κ για ένα εξοπλισμένο Α3 με 150 άλογα ε πάει πολύ..
- Αρχίζει και φεύγει (λογω οικονομικών συνθηκών) η "ανάγκη" να πάρω αμάξι που να αρέσει στον γείτονα, κατάλοιπο από τις χρυσές εποχές 80s-00s.
Πάντως να πω την γνώμη μου για τα πλαστικά, μιας και αναφέρονται συχνά. Μπήκα σε διάφορα αυτοκίνητα αυτόν τον καιρό μιας και είμαι στην αναζήτηση για καινούριο. Μετά μπαίνω στο δικό μου. Ποτέ μα ποτέ δεν πιάνω τα πλαστικά του αυτοκινήτου. Αυτό πιστεύω το κάνεις μόνο στην αντιπροσωπεία. Επίσης τα τέρμα μαλακά πιστεύω θα χλάσουν πιο εύκολα. Για μένα τα κάπως ενδιάμεσα σε σκληρότητα είναι η ιδανική λύση. Αυτό που έκαναν μπαμ ότι ειναι πολύ σκληρά ήταν μόνο στο Duster και πάλι έβγαζαν την αίσθηση "δεν θα χαλάσω ότι κι αν κάνεις στο αμάξι". Για τους τριγμούς θεωρώ περισσότερο έχει να κάνει η συναρμογή παρά το υλικό καθεαυτό.
Δεν είναι θέμα "επίδειξης" γέμισε ο τόπος audi, προφανώς δεν περισσεύουν χρήματα για εντυπώσεις καλά το λες, εγώ το βλέπω ως αίσθηση πραγματικής πολυτέλειας που αποπνέει το εσωτερικό του a1, άσχετα αν έχουν ξεφύγει στην audi με τις τιμές πλεόν!
-
@akey said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
Δεν είναι θέμα "επίδειξης" γέμισε ο τόπος audi, προφανώς δεν περισσεύουν χρήματα για εντυπώσεις καλά το λες, εγώ το βλέπω ως αίσθηση πραγματικής πολυτέλειας που αποπνέει το εσωτερικό του a1, άσχετα αν έχουν ξεφύγει στην audi με τις τιμές πλεόν!
Νομίζω ότι μια Σειρά 1 με 31Κ αποπνέει περισσότερη πολυτέλεια στο εσωτερικό της από το Α1. Προσωπική γνώμη πάντα. Είναι πάντως καθαρά θέμα προτεραιοτήτων πάντως το αρχικό ερώτημα. Αν θέλουμε κάτι που να προσφέρει και οδηγικές εμπειρίες είναι μονόδρομος το Fiesta. Ή όπως αναφέρθηκε πιο πάνω και το νέο i20N που όλοι λένε τα καλύτερα.. Με 33Κ προσωπικά θα έπαιρνα το i30N Ή το 2λιτρο Leon FR DSG. Ή και την Σειρά 1. Σίγουρα όχι το Α1.
-
@akey said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
εγώ το βλέπω ως αίσθηση πραγματικής πολυτέλειας που αποπνέει το εσωτερικό του a1, άσχετα αν έχουν ξεφύγει στην audi με τις τιμές πλεόν!
Αλήθεια τώρα, βλέπεις πολυτέλεια στο Α1!?!?! Δεν υπάρχει πουθενά! Να μου πεις για Α3, να το δεχτώ ως έα βαθμό (πολυτέλεια έχει μια 5αρα ή μια E Class).
-
Το προηγούμενο Α1 είχε ποιότητα αντάξια του ονόματος Audi. Το τελευταίο Α1 έχει "φθηνύνει" σε τέτοιο βαθμό που δείχνει χειρότερο από τις καλές εκδόσεις του Polo. Δεν βρίσκω λοιπόν κανένα λόγο να το προτιμήσει κανείς έναντι του φθηνότερου Polo, αν επιμένει σε VAG.
-
@akey said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
@babisstinson said in AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS:
Νομίζω δεν είναι τυχαίες οι μικρές πωλήσεις:
- Πτώση ποιότητας σε συνδυασμό με άνοδο της τιμής. Όταν θες 35-37Κ για ένα εξοπλισμένο Α3 με 150 άλογα ε πάει πολύ..
- Αρχίζει και φεύγει (λογω οικονομικών συνθηκών) η "ανάγκη" να πάρω αμάξι που να αρέσει στον γείτονα, κατάλοιπο από τις χρυσές εποχές 80s-00s.
Πάντως να πω την γνώμη μου για τα πλαστικά, μιας και αναφέρονται συχνά. Μπήκα σε διάφορα αυτοκίνητα αυτόν τον καιρό μιας και είμαι στην αναζήτηση για καινούριο. Μετά μπαίνω στο δικό μου. Ποτέ μα ποτέ δεν πιάνω τα πλαστικά του αυτοκινήτου. Αυτό πιστεύω το κάνεις μόνο στην αντιπροσωπεία. Επίσης τα τέρμα μαλακά πιστεύω θα χλάσουν πιο εύκολα. Για μένα τα κάπως ενδιάμεσα σε σκληρότητα είναι η ιδανική λύση. Αυτό που έκαναν μπαμ ότι ειναι πολύ σκληρά ήταν μόνο στο Duster και πάλι έβγαζαν την αίσθηση "δεν θα χαλάσω ότι κι αν κάνεις στο αμάξι". Για τους τριγμούς θεωρώ περισσότερο έχει να κάνει η συναρμογή παρά το υλικό καθεαυτό.
Δεν είναι θέμα "επίδειξης" γέμισε ο τόπος audi, προφανώς δεν περισσεύουν χρήματα για εντυπώσεις καλά το λες, εγώ το βλέπω ως αίσθηση πραγματικής πολυτέλειας που αποπνέει το εσωτερικό του a1, άσχετα αν έχουν ξεφύγει στην audi με τις τιμές πλεόν!
Που την είδες την πολυτέλεια ήθελα να ήξερα???? Καταραμένη φτηνια είναι μέσα. Σκληρά και φτηνα πλαστικά Π-Α-Ν-Τ-Ο-Υ. Τίποτα που να θυμίζει premium
Μεγαλη χαζομάρα της Audi. Στα παλιότερα που έχω μπει πραγματικά ενέπνεαν μια αυρα premium. Αυτο μόνο φτήνια με ωραίο σχέδιασμο. Αυτό του το δινω είναι όμορφο. Αλλά μεχρι εκεί. Είναι κλεψιά τα χρήματα που ζητάνε για δαύτο.
AUDI A1 35TFSI 150ps ή FORD FIESTA ST2 200PS