-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι δυστυχώς στην θέση που πρέπει να αγοράσω το πρώτο μου αυτοκίνητο.
Λέω δυστυχώς γιατί η κατάσταση με την αναμονή είναι απάλευτη όταν έχεις σκοπό να δώσει 21000ε για αυτοκίνητο και να σου λένε αναμονή 9 μήνες.
Στο δια ταύτα,
έχω στο μυαλό μου το yaris cross active έκδοση και θα ήθελα πριν κάνω την παραγγελία να είμαι σίγουρος για αυτή την επιλογή.Κάνω καθημερινά 35χλμ πήγαινε-έλα δουλειά. (Αχαρναί-Ψυχικό). Τα σ/κ άνετε να κάνω από 50-100 επιπλέον.
Μέση ταχύτητα είναι τα 20χλμ/ώρα όπως γράφει το πιστό toyota avensis.
Ταβάνι έχω τα 22000.Με τα παραπάνω κριτήρια σκέφτηκα ότι η καλύτερη επιλογή θα είναι το υβριδικό από άποψη κατανάλωσης.
Επίσης επειδή θέλω να έχει και ένα ευρύχωρο εσωτερικό κατέληξα στο yaris cross.Έχετε να μου προτείνεται κάποιο άλλο μοντέλο που να καλύπτει τις παραπάνω ανάγκες και να είναι μέσα στα όρια του μπάτζετ;;
Υ.Σ. Από βδομάδα που θα έρθει το yaris cross στις εκθέσεις άμα μου αρέσει και από κοντά θα το κάνω παραγγελία και ας περιμένω 9 μήνες.
-
Κορόλα υβριδική. Στα ιδια λεφτά καλύτερο αυτοκίνητο και με γρηγορότερη παράδοση.
-
@fanis75 said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
Κορόλα υβριδική. Στα ιδια λεφτά καλύτερο αυτοκίνητο και με γρηγορότερη παράδοση.
δυστυχώς άνω των 1600 κυβικών τα έχω απορρίψει λόγο τεκμηρίου. ξέχασα να το αναφέρω στο αρχικό ποστ.
-
Duster FWD LPG
-
Καλημέρα, εγώ που έψαχνα παρόμοιο αυτοκίνητο, κατεληξα στο suzuki vitara gl+ και στο yaris cross hybrid style.
Μένει να δω χώρους στο toyota για να αποφασίσω. Ίσως σε μερικά πράγματα να κάνω τα στραβά μάτια για το yaris, γιατί έχει πιο σύγχρονα συστήματα υβριδικού και ασφάλειας.
Από όσο έψαξα στο διαδίκτυο το vitara το πας άνετα σε πόλη με 4.5 με 5 l/100km και το yaris 3.5 με 4.
Το θέμα είναι ότι gl+ και glx εκδόσεις του vitara βρίσκεις σχεδόν άμεσα, για την απλή gl έχει αναμονή. Το toyota Μάρτιο και βλέπουμε.. δύσκολα τα πράγματα..
Σε παρόμοιες διαστάσεις και τιμές κοίτα και το renault catur lpg. Εγώ το άφησα απ' έξω γιατί πάω για δάνειο υβριδικού από τραπεζα με καλύτερο επιτόκιο κ χωρίς παρακράτηση άδειας. -
@oineas said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
Καλημέρα, εγώ που έψαχνα παρόμοιο αυτοκίνητο, κατεληξα στο suzuki vitara gl+ και στο yaris cross hybrid style.
Μένει να δω χώρους στο toyota για να αποφασίσω. Ίσως σε μερικά πράγματα να κάνω τα στραβά μάτια για το yaris, γιατί έχει πιο σύγχρονα συστήματα υβριδικού και ασφάλειας.
Από όσο έψαξα στο διαδίκτυο το vitara το πας άνετα σε πόλη με 4.5 με 5 l/100km και το yaris 3.5 με 4.
Το θέμα είναι ότι gl+ και glx εκδόσεις του vitara βρίσκεις σχεδόν άμεσα, για την απλή gl έχει αναμονή. Το toyota Μάρτιο και βλέπουμε.. δύσκολα τα πράγματα..Καλό το vitara,αλλά 4,5-5lt κατανάλωση το θεωρώ μεγάλη υπερβολή.Εδώ το ελαφρύτερο swift,χωρίς turbo κι αν πιάνει τέτοια νούμερα θέλει και σημαντική προσπάθεια.
Είναι mild hybrid κι όχι full hybrid όπως το yaris.Yπάρχει διαφορά. -
This post is deleted! -
@oineas said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
Από όσο έψαξα στο διαδίκτυο το vitara το πας άνετα σε πόλη με 4.5 με 5 l/100km
Μόνο σβηστό!! 4.5-5 πόλη δεν υπάρει περίπτωση, εκτός εαν πάς μόνο σε κατηφόρες.
-
@panormus772 said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
@oineas said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
Καλημέρα, εγώ που έψαχνα παρόμοιο αυτοκίνητο, κατεληξα στο suzuki vitara gl+ και στο yaris cross hybrid style.
Μένει να δω χώρους στο toyota για να αποφασίσω. Ίσως σε μερικά πράγματα να κάνω τα στραβά μάτια για το yaris, γιατί έχει πιο σύγχρονα συστήματα υβριδικού και ασφάλειας.
Από όσο έψαξα στο διαδίκτυο το vitara το πας άνετα σε πόλη με 4.5 με 5 l/100km και το yaris 3.5 με 4.
Το θέμα είναι ότι gl+ και glx εκδόσεις του vitara βρίσκεις σχεδόν άμεσα, για την απλή gl έχει αναμονή. Το toyota Μάρτιο και βλέπουμε.. δύσκολα τα πράγματα..Καλό το vitara,αλλά 4,5-5lt κατανάλωση το θεωρώ μεγάλη υπερβολή.Εδώ το ελαφρύτερο swift,χωρίς turbo κι αν πιάνει τέτοια νούμερα θέλει και σημαντική προσπάθεια.
Είναι mild hybrid κι όχι full hybrid όπως το yaris.Yπάρχει διαφορά.Δεν θέλει καμία προσπάθεια το swift για να γράψει 4,5,4,8,5,0 λ/100χλμ. Οδηγείς κανονικά. Με προσπάθεια γράφει κοντά στα 3,8-4.0. αλλά όντως ψηλοσερνεσαι.
Μιλώ παντα για πόλη με φαναρια, στενά αλλά και κάποιες λεωφόρους όπου μπορεί να αναπτύξει 50-60-70-90 χλμ/ώρα έστω για ελάχιστη απόσταση.Ειδάλλως μόνο φανάρια και στενά με 10χλμ/ώρα μέση ταχύτητα είσαι στο 6 και κάτι.
Έχω πει πως τα 4,4 -4,5 (χωρίς κλίμα) και πιο κάτω με μέση ταχύτητα τα 25χλμ/ώρα είναι εφικτά σχετικά εύκολα χωρίς να δίνεις σημασία. -
Από όσο έψαξα στο διαδίκτυο το vitara το πας άνετα σε πόλη με 4.5 με 5 l/100km και το yaris 3.5 με 4.
Τα παραπάνω έχουν να κάνουν με τις συνθήκες κίνησης, όσο χειρότερη τόσο ανοίγει η ψαλίδα για το yaris το οποίο μπορεί και αποδίδει καλύτερα στις ανηφοροκατηφόρες και στα συνεχόμενα σταμάτα ξεκίνα σταμάτα, (έδωσα έμφαση στο σταμάτα). Σε μέτρια κίνηση με ταχύτητες 50-60 ακόμα και ένα συμβατικό χειροκίνητο μπορεί να είναι κοντά, όταν αρχίζει η τρέλα όμως, εκεί θες traction battery
-
Μια πρόταση σε καλή τιμή είναι και το jeep renegade diesel.Δοκιμασμένος κινητήρας, οικονομικό στη συντήρηση.Καλοί χώροι. Λίγο πιο παλιό μοντέλο αλλά συνολικά καλό πακέτο νομίζω.
-
@fanis75 said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
@oineas said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
Από όσο έψαξα στο διαδίκτυο το vitara το πας άνετα σε πόλη με 4.5 με 5 l/100km
Μόνο σβηστό!! 4.5-5 πόλη δεν υπάρει περίπτωση, εκτός εαν πάς μόνο σε κατηφόρες.
Έχει 4 βιντεάκια ο τύπος 4.7 με 5.3 του πάει.
-
@oineas said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
Έχει 4 βιντεάκια ο τύπος 4.7 με 5.3 του πάει.
Ο καθένας μπορεί να ανεβάσει ότι βίντεο θέλει!! Και εγώ μπορώ να ανεβάσω 14 βιντεάκια με την Κορόλα κάτω από 2λτ/100χλμ, δεν σημαίνει ότι καίει τόσο.
Με τι συνθήκες? Τι σημαίνει πόλη? Με μια ώρα 1η-νεκρά στην Μεσογείων δεν βλέπεις τέτοια νούμερα. Οπότε είναι σχετικό με το τι ορίζουμε "κίνηση στην πόλη" και σε ποια πόλη, τι ώρα κλπ. Προσωπικά εννοώ κίνηση Αθήνας σε ώρα αιχμής που παμε σημειοτών, με 1-2-νεκρά. Γιατι το βιντεο αυτο δεν δειχνει συνθήκες πόλης.
-
Δεν μπορώ να αφιερώσω το χρόνο για όλο το βίντεο, βλέπω να πατάει μια γκαζιά μέχρι τις 1800στροφές και μετά να πέφτει αργά το στροφόμετρο την περισσότερη ώρα στο ρελαντί, και το κάνει αυτό διαδοχικά και συνεχόμενα... αν νομίζετε πως είναι φυσιολογική οδήγηση αυτό, ΟΚ.
-
Μόλις ρώτησα τον φίλο που πήρε το gl+ 4x4 auto το καλοκαίρι, στην οθόνη του γράφει 6.7λτ απάντησε
-
@piliourits said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
Μόλις ρώτησα τον φίλο που πήρε το gl+ 4x4 auto το καλοκαίρι, στην οθόνη του γράφει 6.7λτ απάντησε
Πολύ χαμηλά...εξαιρετική κατανάλωση!!! Με τι χρήση κυρίως?
-
@fanis75 said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
@piliourits said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
Μόλις ρώτησα τον φίλο που πήρε το gl+ 4x4 auto το καλοκαίρι, στην οθόνη του γράφει 6.7λτ απάντησε
Πολύ χαμηλά...εξαιρετική κατανάλωση!!! Με τι χρήση κυρίως?
Είναι Κροάτης, ζει στη Ριέκα, μου έγραψε πάει 90-110 σε επαρχιακούς εκεί και στην πόλη (αλλά καμία σχέση με Αθήνα) και 130-140 αν ταξιδεύει για Ζάγκρεμπ ή στη Ρουμανία, δεν κάνει κάτι εξτριμ με το αμάξι και μάλλον το οδηγεί πολύ συντηρητικά, πρέπει να είναι κοντά στα 60 ηλικία και γράφει "I'm not driving fast, because Suzuki don't prepare for driving like this..." τα αγγλικά του είναι λίγο περιορισμένα...
Απ' ότι κατάλαβα γιατί και στην Αραπιά είχε ένα μεταχειρισμένο Cherokee και το πήγαινε 110-120 στον αυτοκινητόδρομο και πολύ χαλαρά. Δεν το πατάει δηλαδή γενικά το αμάξι. Πιστευω εγώ θα ήμουν στα 7+κάτι αν οδηγούσα το Vitara, αλλά σίγουρα όχι πάνω από 7.5λτ
Νομίζω τα 7παρά με 7συν, θα είναι η συνήθης κατανάλωση για χαλαρή οδήγηση αυτής της γενιάς βενζινοκίνητων, άντε να φτάσει ή πατήσει τα 8λτ αν το σκίζει λίγο κανείς...
-
@piliourits said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
το καλ
πάρτε πατινι ή πηγαίντε με ποδήλατο να μην καίτε τίποτα παρα θερμίδες. ελεος πια.
Ειτε 4 είτε 5 ειτε ακόμα και 6 είναι καλες καταναλώσεις και την προσφέρουν παρα πολλά συχρονα αυτοκίνητα.
Αν θες χαμηλότερα πας υβριδικό TOYOTA
μετα ηλεκτρικο ή πατίνι
Δεν χρειάζεται να τσακώνεστε άλλο για κατανάλωση τα παραπάνω τα λένε όλα όσα χρειαζεται να ξέρει κάποιος
-
@cirus said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
@piliourits said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
το καλ
πάρτε πατινι ή πηγαίντε με ποδήλατο να μην καίτε τίποτα παρα θερμίδες. ελεος πια.
Ειτε 4 είτε 5 ειτε ακόμα και 6 είναι καλες καταναλώσεις και την προσφέρουν παρα πολλά συχρονα αυτοκίνητα.
Αν θες χαμηλότερα πας υβριδικό TOYOTA
μετα ηλεκτρικο ή πατίνι
Δεν χρειάζεται να τσακώνεστε άλλο για κατανάλωση τα παραπάνω τα λένε όλα όσα χρειαζεται να ξέρει κάποιος
Μπορεί εσύ κι εγώ κι ο άλλος να είμαστε άπλες...
Αλλά διαφορές μεταξύ +25% έως +50% στην κατανάλωση να τις αγνοούμε και να τις χαρακτηρίζουμε ασήμαντες, δεν δείχνει πόσο τσιγκούνηδες ή κιμπάρηδες είμαστε, αλλά πόσο εύκολα ο εγκέφαλος μας συνειδητοποιεί απλά μαθηματικά
Δηλαδή η διαφορά μεταξύ 1000€ και 2000€ το χρόνο για να κινηθεί ένα αυτοκίνητο δεν είναι αστεία ρε παιδιά.Πάρτε τις Λαμποργκίνι σας και τραβάτε σε κάνα Μόντε Κάρλο οι πελούσιοι!
Τί νόημα έχει να υποβιβάζουμε συνεχώς το πόσα λεφτά χρειάζεται για να κινηθεί ένα αυτοκίνητο, σε ανθρώπους που δεν τους τρέχουν απ' τα μπατζάκια, δεν μπορώ να το καταλάβω...Θα βγαίνω κι εγώ από δω και πέρα σε κάθε συζήτηση για 0-100χαω και θα λέω "πως κάνετε έτσι για 5 δευτερόλεπτα μωρ' αδερφάκι μου, φτάσε 5 δευτερόλεπτα μετά, σιγά τί έγινε" κλπ.
-
@piliourits said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
@cirus said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
@piliourits said in Αγορά νέου αυτοκινήτου:
το καλ
πάρτε πατινι ή πηγαίντε με ποδήλατο να μην καίτε τίποτα παρα θερμίδες. ελεος πια.
Ειτε 4 είτε 5 ειτε ακόμα και 6 είναι καλες καταναλώσεις και την προσφέρουν παρα πολλά συχρονα αυτοκίνητα.
Αν θες χαμηλότερα πας υβριδικό TOYOTA
μετα ηλεκτρικο ή πατίνι
Δεν χρειάζεται να τσακώνεστε άλλο για κατανάλωση τα παραπάνω τα λένε όλα όσα χρειαζεται να ξέρει κάποιος
Μπορεί εσύ κι εγώ κι ο άλλος να είμαστε άπλες...
Αλλά διαφορές μεταξύ +25% έως +50% στην κατανάλωση να τις αγνοούμε και να τις χαρακτηρίζουμε ασήμαντες, δεν δείχνει πόσο τσιγκούνηδες ή κιμπάρηδες είμαστε, αλλά πόσο εύκολα ο εγκέφαλος μας συνειδητοποιεί απλά μαθηματικά
Δηλαδή η διαφορά μεταξύ 1000€ και 2000€ το χρόνο για να κινηθεί ένα αυτοκίνητο δεν είναι αστεία ρε παιδιά.Πάρτε τις Λαμποργκίνι σας και τραβάτε σε κάνα Μόντε Κάρλο οι πελούσιοι!
Τί νόημα έχει να υποβιβάζουμε συνεχώς το πόσα λεφτά χρειάζεται για να κινηθεί ένα αυτοκίνητο, σε ανθρώπους που δεν τους τρέχουν απ' τα μπατζάκια, δεν μπορώ να το καταλάβω...Θα βγαίνω κι εγώ από δω και πέρα σε κάθε συζήτηση για 0-100χαω και θα λέω "πως κάνετε έτσι για 5 δευτερόλεπτα μωρ' αδερφάκι μου, φτάσε 5 δευτερόλεπτα μετά, σιγά τί έγινε" κλπ.
Εχει συζητηθεί 15000 φορές και οι απαντησεις είναι σε ρεζουμε σε 3 γραμμες όπως έγραψα πιο πάνω σε συχρονα αυτοκινητα.
απλή βενζίνη 6-7
Mild hybrid 5-6
full hybrid toyota 2,5-4
ηλεκτρικό καις ρεύμα
πατίνι δεν καις τίποτα
Αγορά νέου αυτοκινήτου