-
Σίγουρα υπάρχει πρόβλημα σε διαφορετική περίπτωση δεν θα γινόταν αλλαγή! Το θέμα είναι κατά πόσο είναι γενικευμένο!
-
Σήμερα πήγα να κλείσω το παράθυρο του συνοδηγού.. Τζίφος.. Ανέβαινε μέχρι τέλους και ξανά κατέβαινε.. Αντιπροσωπεία, επαναπρογραμματισμος και δείχνει οκ... Αυτά δεν γουστάρω στα καινούρια αυτοκίνητα...
-
Και ενός φίλου (ντήζελ λήζινγκ) το κάνει. Το φτιάχνουν, το ξανακάνει
-
@tjk said in Νέο Ford Focus MK4:
Και ενός φίλου (ντήζελ λήζινγκ) το κάνει. Το φτιάχνουν, το ξανακάνει
Τέτοια να ακούω να φτιάχνει η διάθεσή μου... Βρήκαμε μπελά δλδ
-
@nascar1 said in Νέο Ford Focus MK4:
Σήμερα πήγα να κλείσω το παράθυρο του συνοδηγού.. Τζίφος.. Ανέβαινε μέχρι τέλους και ξανά κατέβαινε.. Αντιπροσωπεία, επαναπρογραμματισμος και δείχνει οκ... Αυτά δεν γουστάρω στα καινούρια αυτοκίνητα...
Αυτό συνήθως είναι σύμπτωμα σφικτης τσιμουχας παραθύρου.
Σε δική μου περίπτωση (vw) ήταν το μοτέρ-εγκεφαλος. -
Μπορεί λογικό είναι, αλλά ένα χρόνο ήταν οκ, τώρα έσφιξε η τσιμούχα;
Τέλος πάντων, όσο τα αυτοκίνητα γίνονται λάπτοπ τόσο θα πληθαίνουν αυτά...
Άσχετο: Οι τράπεζες έχουν σταματήσει να παίρνουν οικονομικούς και προσλαμβάνουν μαθηματικούς και προγραμματιστές... -
Ψαχνωντας στο δίκτυο...
https://m.youtube.com/watch?v=_uqMp4APXGY
Σε ένα σχόλιο αναφέρει:
The real method is, roll the window up or down and while it's moving disconnect the motor. Wait 5 seconds, plug the motor back in and then roll the window up. When it closes all the way keep your finger on the switch and hold for three seconds. Roll the window down and wait three seconds again. Problem solved. I work at a ford dealer and this is what we do, we don't wait for 48 hours. Our customers would be mad if we did. Lol
Προφανώς ζορίστηκε να ανέβει και το θεώρησε εμπόδιο...
-
-
Διαβάζοντας το σχετικό topic για το Puma , σε ένα post του @cirus για κάτι επεμβάσεις που έκανε στην Alfa Sound και μετά από την αναφορά που έγινε για τρίξιμο πόρτας όταν ανεβαίνει η στάθμη του ήχου, ήθελα να ρωτήσω αν και σε σας εμφανίζει κάτι τέτοιο. Σε μένα το κάνει πίσω απο τον οδηγό (πίσω πόρτα, μεσαία κολώνα).
-
@jobous said in Νέο Ford Focus MK4:
Διαβάζοντας το σχετικό topic για το Puma , σε ένα post του @cirus για κάτι επεμβάσεις που έκανε στην Alfa Sound και μετά από την αναφορά που έγινε για τρίξιμο πόρτας όταν ανεβαίνει η στάθμη του ήχου, ήθελα να ρωτήσω αν και σε σας εμφανίζει κάτι τέτοιο. Σε μένα το κάνει πίσω απο τον οδηγό (πίσω πόρτα, μεσαία κολώνα).
Έχω το απλό ηχοσύστημα (όχι "BO") και δε θα έλεγα ότι έχω παρατηρήσει τρίξιμο. Πάντως δε βάζω την ένταση πάνω από 13-14 και πολύ λέω.
-
Σε μένα πάντως κάπου εκεί (σε αυτή την στάθμη) αρχίζουν οι τριγμοί (στην ουσία συντονισμοί είναι).
-
Θα το ξανατσεκάρω και εγώ συγκεκριμένα, αν κατάλαβα καλά τρίζει και με το αμάξι ακίνητο;
-
@jobous said in Νέο Ford Focus MK4:
Σε μένα πάντως κάπου εκεί (σε αυτή την στάθμη) αρχίζουν οι τριγμοί (στην ουσία συντονισμοί είναι).
Εμένα τρίζει του οδηγού όταν μιλάω με ανοιχτή ακρόαση!!
Γενικά μέτριο το ήχοσύστημα. Όπως και τα ηχεία.. Θα ήθελα σίγουρα κάτι καλύτερο
-
@jobous said in Νέο Ford Focus MK4:
Διαβάζοντας το σχετικό topic για το Puma , σε ένα post του @cirus για κάτι επεμβάσεις που έκανε στην Alfa Sound και μετά από την αναφορά που έγινε για τρίξιμο πόρτας όταν ανεβαίνει η στάθμη του ήχου, ήθελα να ρωτήσω αν και σε σας εμφανίζει κάτι τέτοιο. Σε μένα το κάνει πίσω απο τον οδηγό (πίσω πόρτα, μεσαία κολώνα).
ακριβώς στο ίδιο σημείο το παρατήρησα χθες που ανέβασα την ένταση σε συγκεκριμένο τραγούδι.Δεν το έχω ξανακούσει όμως όλο αυτό το καιρό.
-
@jobous said in Νέο Ford Focus MK4:
Σε μένα πάντως κάπου εκεί (σε αυτή την στάθμη) αρχίζουν οι τριγμοί (στην ουσία συντονισμοί είναι).
Το δοκίμασα με ένταση ήχου 14-15 και με ακίνητο το αμάξι και όταν είναι σε κίνηση, και δεν παρατήρησα τέτοιον συντονισμό που λέτε. Αν κατάλαβα καλά, μιλάμε για τρίξιμο από τη γενική κατεύθυνση της μεσαίας κολώνας ή/και της πόρτας πίσω από τον οδηγό.
-
Την προηγούμενη εβδομάδα ήρθε το elm που είναι συμβατό με το focus (αυτό με τον διακόπτη) και έκανα εγκατάσταση και το Forscan. Απίστευτο πρόγραμμα με άπειρες δυνατότητες.
Τώρα είμαι σε φάση που αρχίζω τις δοκιμές. Πληροφοριακά κάνει αναγέννηση περίπου κάθε 650 χιλιόμετρα. Συνεπώς ο ισχυρισμός μου ότι όσο πιο χαλαρά πηγαίνεις τόσο πιο αραιά κάνει αναγέννηση δείχνει να επαληθεύεται..
Θα προσπαθήσω να εμφανίσω το ποσοστό βουλωματος του dpf στο μενού του αυτοκινήτου. Έτσι χοντρικά ξέρεις πότε να αναμένεις αναγέννηση και συνεπώς να είσαι υποψιασμένος. Επίσης θα είναι ωραίο να βλέπεις να πέφτει το ποσοστό κατά την διάρκεια που λαμβάνει χώρα η αναγέννηση.
Κάτι σαν αυτό...
-
https://carsalesbase.com/european-sales-2021-first-half-compact-cars/
οι πωλησεις το πρωτου εξαμηνου στην καταγορια του φοκους. Ολη η πρωτη 10 αδα με σημαντικες αυξησεις απο περυσι μονο το φοκους με εντυπωσιακη μειωση. Φυσικα το ευκολο ειναι να πουμε οτι δεν εχουν τσιπ και ριξαν τις πωλησεις τους. Αλλα μονο την φορντ χτυπησε η ελλειψη ?( και οταν αντιστοιχα το κουγκα ειναι πρωτο στην κατηγορία του!).
Compact segment 2021-H1 2020-H1 Change 2021 share 2020 share
1Volkswagen Golf 128.143 121.166 6% 12,9% 14,2%
2Skoda Octavia 91.682 75.944 21% 9,2% 8,9%
3Toyota Corolla 75.656 61.200 24% 7,6% 7,2%
4Mercedes A-Class 68.866 63.177 9% 6,9% 7,4%
5Audi A3 64.590 37.717 71% 6,5% 4,4%
6BMW 1-series 58.904 44.773 32% 5,9% 5,3%
7Seat Leon 53.807 46.117 17% 5,4% 5,4%
8Ford Focus 50.861 83.417 -39% 5,1% 9,8%
9Renault Megane 41.160 31.638 30% 4,2% 3,7%
10Kia Ceed 39.501 31.219 27% 4,0% 3,7% -
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
https://carsalesbase.com/european-sales-2021-first-half-compact-cars/
οι πωλησεις το πρωτου εξαμηνου στην καταγορια του φοκους. Ολη η πρωτη 10 αδα με σημαντικες αυξησεις απο περυσι μονο το φοκους με εντυπωσιακη μειωση. Φυσικα το ευκολο ειναι να πουμε οτι δεν εχουν τσιπ και ριξαν τις πωλησεις τους. Αλλα μονο την φορντ χτυπησε η ελλειψη ?( και οταν αντιστοιχα το κουγκα ειναι πρωτο στην κατηγορία του!).
Compact segment 2021-H1 2020-H1 Change 2021 share 2020 share
1Volkswagen Golf 128.143 121.166 6% 12,9% 14,2%
2Skoda Octavia 91.682 75.944 21% 9,2% 8,9%
3Toyota Corolla 75.656 61.200 24% 7,6% 7,2%
4Mercedes A-Class 68.866 63.177 9% 6,9% 7,4%
5Audi A3 64.590 37.717 71% 6,5% 4,4%
6BMW 1-series 58.904 44.773 32% 5,9% 5,3%
7Seat Leon 53.807 46.117 17% 5,4% 5,4%
8Ford Focus 50.861 83.417 -39% 5,1% 9,8%
9Renault Megane 41.160 31.638 30% 4,2% 3,7%
10Kia Ceed 39.501 31.219 27% 4,0% 3,7%Το οτι δεν πάει καλά σε πωλήσεις δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλό ενα αυτοκίνητο
Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει εξήγηση και είναι εσωτερικός ανταγωνισμός. Οσοι πανε για focus στο τέλος φεύγουν από την αντιπρωσοπεία έχοντας παραγγείλει PUMA.
-
@cirus said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
https://carsalesbase.com/european-sales-2021-first-half-compact-cars/
οι πωλησεις το πρωτου εξαμηνου στην καταγορια του φοκους. Ολη η πρωτη 10 αδα με σημαντικες αυξησεις απο περυσι μονο το φοκους με εντυπωσιακη μειωση. Φυσικα το ευκολο ειναι να πουμε οτι δεν εχουν τσιπ και ριξαν τις πωλησεις τους. Αλλα μονο την φορντ χτυπησε η ελλειψη ?( και οταν αντιστοιχα το κουγκα ειναι πρωτο στην κατηγορία του!).
Compact segment 2021-H1 2020-H1 Change 2021 share 2020 share
1Volkswagen Golf 128.143 121.166 6% 12,9% 14,2%
2Skoda Octavia 91.682 75.944 21% 9,2% 8,9%
3Toyota Corolla 75.656 61.200 24% 7,6% 7,2%
4Mercedes A-Class 68.866 63.177 9% 6,9% 7,4%
5Audi A3 64.590 37.717 71% 6,5% 4,4%
6BMW 1-series 58.904 44.773 32% 5,9% 5,3%
7Seat Leon 53.807 46.117 17% 5,4% 5,4%
8Ford Focus 50.861 83.417 -39% 5,1% 9,8%
9Renault Megane 41.160 31.638 30% 4,2% 3,7%
10Kia Ceed 39.501 31.219 27% 4,0% 3,7%Το οτι δεν πάει καλά σε πωλήσεις δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλό ενα αυτοκίνητο
Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει εξήγηση και είναι εσωτερικός ανταγωνισμός. Οσοι πανε για focus στο τέλος φεύγουν από την αντιπρωσοπεία έχοντας παραγγείλει PUMA.
Ακριβώς!!! Η Ford σίγουρα βγάζει μεγαλύτερο κέρδος από το Puma οπότε στρέφει όλους τους αγοραστές σε αυτό. Δεν γίνεται ένα αυτοκίνητο κατηγορίας b να συγκρίνεται σε κόστος κατασκευής με ένα κατηγορίας c.
Από πότε όμως οι πωλήσεις ενός αυτοκινήτου συσχετίζονται με το αν είναι ή όχι καλό αυτοκίνητο;; Εγώ focus έχω αλλά θεωρώ εαυτόν αντικειμενικο. Αν κάποιος με ρωτήσει (όπως έχει κάνει) θα του πω τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά του...
-
οι πωλησεις ενος προιοντος δεν δειχνουν αν ειναι καλο ή οχι απαραίτητα αλλα δειχνουν αν εχει ή όχι σωστη τιμολογηση. Στην περιπτωση του φοκους το αγοραστικο κοινο πλεον δειχνει οτι τα λεφτα που ζητα ειναι πολλα για αυτα που προσφερει και το κοινο στρεφεται αλλου.
Εννοειται ολα αυτα ειναι και συναφεια του αναταγωνισμού Αλλά πάντα έτσι δεν είναι επιλεγεις κατι εναντι καποιου αλλου. Οταν το φοκους ηταν δευτερο σε πωλησεις προφανως εβρισκαν οτι αυτα που προσφερε αξιζαν τα λεφτα του εναντι του ανταγωνισμου. Αυτη την στιγμη υπαρχουν καλυτερα πακετα στην αγορα σχετικα με το τι πληρωνω τι παιρνω.
Περυσι πχ με 25.000 το ιδιο φοκους επαιρνες και ο υποψηφιος το επελεγε. Φετος τα 25.000 μπορει να φανταζουν πολλα γιατι ο ανταγωνισμος στα ματια των υποψηφιων να δινει τα ιδια με πχ 23.000 ή με τα 25 του φοκους να παιρνεις πχ καλυτερα σαλονια μεγαλυτερες πιο συχρονες οθονες κοκ...
Του χρονου πχ αν παρει το fl νεες οθονες πιο γρηγορες , πρακτικες και συγχρονες με αναβαθμιση στα πλαστικα και στην συναρμογη μπορει να ανακάμψει και παλι...
Ford Focus MK4