Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 34
    • Best 1
    • Groups 0

    tasoskont

    @tasoskont

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    34
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tasoskont Unfollow Follow

    Best posts made by tasoskont

    • RE: Ford Focus MK4

      @gmag said in Νέο Ford Focus MK4:

      Να κάνω και άλλη μία ερώτηση που το έχω απορία καιρό τώρα. Άμα μείνω από μπαταρία τι γίνεται από την στιγμή που έχω ηλεκτρικό χειρόφρενο? Αν το αυτοκίνητο πχ μείνει σε σημείο που δεν υπάρχει πρόσβαση στην μπαταρία (το πάρκινγκ μου είναι μικρό και το κολλάω στον τοίχο) πως θα μπορέσω να το μετακινήσω για να βάλω καλώδια. Γενικά πως θα ρυμουλκηθεί σε περίπτωση ηλεκτρολογικού προβλήματος?

      Aγοράζεις jump starter και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο,εγώ στο βιβλίο του focus δεν βρήκα κάπου να παρακάμψεις το ηλεκτρικό χειρόφρενο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasoskont

    Latest posts made by tasoskont

    • RE: Ford Focus MK4

      @dublin said in Νέο Ford Focus MK4:

      100% έχει.

      Αλλιώς τι κάνεις αν θες να το πάρει οδική;

      Δεν ξέρω θα έχει η οδική σίγουρα jump starter😁 και θα κάνει δουλειά.Εγώ πάντως δεν βρήκα τρόπο μέσα από το βιβλίο της Ford,όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ας το μοιραστεί και σε μας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasoskont
    • RE: Ford Focus MK4

      @gmag said in Νέο Ford Focus MK4:

      Να κάνω και άλλη μία ερώτηση που το έχω απορία καιρό τώρα. Άμα μείνω από μπαταρία τι γίνεται από την στιγμή που έχω ηλεκτρικό χειρόφρενο? Αν το αυτοκίνητο πχ μείνει σε σημείο που δεν υπάρχει πρόσβαση στην μπαταρία (το πάρκινγκ μου είναι μικρό και το κολλάω στον τοίχο) πως θα μπορέσω να το μετακινήσω για να βάλω καλώδια. Γενικά πως θα ρυμουλκηθεί σε περίπτωση ηλεκτρολογικού προβλήματος?

      Aγοράζεις jump starter και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο,εγώ στο βιβλίο του focus δεν βρήκα κάπου να παρακάμψεις το ηλεκτρικό χειρόφρενο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasoskont
    • RE: Ford Focus MK4

      @jobous said in Νέο Ford Focus MK4:

      Διαβάζοντας το σχετικό topic για το Puma , σε ένα post του @cirus για κάτι επεμβάσεις που έκανε στην Alfa Sound και μετά από την αναφορά που έγινε για τρίξιμο πόρτας όταν ανεβαίνει η στάθμη του ήχου, ήθελα να ρωτήσω αν και σε σας εμφανίζει κάτι τέτοιο. Σε μένα το κάνει πίσω απο τον οδηγό (πίσω πόρτα, μεσαία κολώνα).

      ακριβώς στο ίδιο σημείο το παρατήρησα χθες που ανέβασα την ένταση σε συγκεκριμένο τραγούδι.Δεν το έχω ξανακούσει όμως όλο αυτό το καιρό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasoskont
    • RE: Ford Focus MK4

      Καλησπέρα,

      Σήμερα παρατήρησα ότι με νεκρά και σηκωμένο χειρόφρενο αν πατήσεις δυνατά το γκάζι(μαρσάρισμα) δεν πάει πάνω από 4.000σ.α.λ και κοκκινίζει ελαφρά το στροφόμετρο,σαν να έχει κόφτη.

      Είναι φυσιολογικό για λόγους ασφαλείας ή να αρχίσω να το ψάχνω???Έχεί δει κάποιος κάτι αντίστοιχο Focus mhev?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasoskont
    • RE: Ford Focus MK4

      dimitriscsd wrote:

      Εξακολουθείς και γράφεις πράγματα που δεν ισχύουν...

      Θα με κάνεις να βρω το διαφημιστικό προσπέκτους του focus που ακόμα έχω κάπου και να στο βγάλω φωτογραφία... Οι σύνδεσμοι που σου έδωσα αναφέρουν και τα νούμερα που λέει ο κατασκευαστής και τα νούμερα που μέτρησαν οι ίδιοι σε δοκιμές.

      Είσαι σίγουρος ότι ο άσσος πουλάει περισσότερο; Έχεις κάποια πηγή; Μιλάς για την αγορά της Ελλάδας; Της Ευρώπης; Παγκοσμίως;

      Το focus st mk4 είναι φτιαγμένο και στημένο με βάση το χειροκίνητο. Το αυτόματο ήρθε μετά σαν συμπλήρωμα και έχει αρκετά μεγαλύτερο βάρος από το GTI καθώς και ελλείψεις όπως το launch control. Στις χειροκίνητες εκδόσεις τους το focus είναι πιο γρήγορο.

      Για ακόμα μια φορά λες για τεράστια διαφορα ποιότητας καμπίνας... Και πάλι σου απαντώ ότι πρώτον ΔΕΝ είναι τεράστια, είναι πολύ μικρή και έχει να κανει κυριως με το design. Δεύτερον είναι απόλυτα δεκτό κάποιος να προτιμάει τα εντυπωσιακά εσωτερικά πιο πολύ από τις επιδόσεις, αλλά αυτά τα άτομα δεν αποτελούν το target group της ford. Δεν γίνεται να υπάρξει αμάξι που θα είναι σε όλα το καλύτερο. Από κάπου πρέπει να κόψουν.

      Φυσικά και η bmw 1 είναι αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο και αρκετά καλύτερο πχ από την a class αλλά στην Ελλάδα το βασικότερο πράγμα που ενδιαφέρει την πλειοψηφία των αγοραστών τους είναι το σήμα... Στα 40+ αλλάζουν τα πράγματα και για τα 2 μοντέλα αλλά εκεί μπαίνει το κόστος και η πραγματικότητα της Ελλάδας

      Τα νούμερα αυτά τα αναφέρει το φυλλάδιο στο σαιτ της Φορντ Hellas αν έχουν γράψει λάθος νούμερα δεν είναι δικό μου θέμα.

      Δε γίνεται να  επιταχύνεις με χειροκίνητο κιβώτιο   πιο γρήγορα από αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Ιδιαίτερα όταν τα αυτοκίνητα έχουν παρόμοιες δυνατότητες.

      Πρέπει  να  είναι τυφλός κάποιος για να μη μπορεί να διακρίνει τη διαφορά στην ποιότητα των υλικών  και στα ηλεκτρονικά ανάμεσα στην bmw και στη Φορντ. Δεν υπάρχει σύγκριση στην ποιότητα στην καμπίνα ανάμεσα στα δύο**.Αυτο πουλάει η bmw εδώ και δεκαετίες  ποιότητα και κορυφαία οδηγική συμπεριφορά στο δρόμο. Ως προς τις πωλήσεις στην Ελλάδα τη χρονιά που μας πέρασε πούλησε τα διπλάσια σχεδόν αυτοκίνητα ο άσος αν και ακριβότερος σε όλες τις εκδόσεις έναντι του φοκους**.

      Στις 'φτηνές' σειρές (1&Α class) BMW & Mercedes έχει πέσει η ποιότητα  και έχει έρθει κοντά στα επίπεδα των υπόλοιπων αυτοκινήτων , αν όντως θες να δεις ποιότητα από μπέμπα και Mercedes πας σε ακριβές σερές και όχι A class και άσσο.

      Τώρα γιατί πουλάνε περισσότερο, Ελλάδα είμαστε είναι καλύτερα να έχεις αυτοκίνητο φτωχό σε εξοπλισμό με λάμπες αλογόνου και άσπρο μη μεταλλικό χρώμα αρκεί να έχει το αστέρι μπροστά παρά αμάξι της 'σειράς' με full led και παραπάνω εξοπλισμό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasoskont
    • RE: Ford Focus MK4

      Μπορεί στην εποχή των παππούδων να το έλεγαν για τυχόν γρέζια  μέσα στο μοτέρ ,τώρα γρέζια δεν υπάρχουν αλλά:

      Σε έρευνες που έχουν γίνει από λάδια στα πρώτα χιλιόμετρα καινούργιων αυτοκινήτων έχουν βρεθεί σωματίδια μετάλλου από τα διάφορα  μέρη του κινητήρα.Ωστόσο δεν ήταν μεγάλα σε μέγεθος για να προκαλέσουν κάποια βλάβη  αλλά ακόμα και αν υπήρχαν κάποια μεγάλα θα τα συγκρατούσε το φίλτρο λαδιού.

      Από εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει και πράττει τα ανάλογα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasoskont
    • RE: Ford Focus MK4

      Δεν ξέρω αν μιλάμε για το ίδιο σημείο, στη σελ. 452 του έντυπου εγχειριδίου λέει (έχω ένα ST-Line 155 mh):

      ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΛΥΧΝΙΕΣ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

      (Εικόνα με το πόδι στο πετάλ και βέλος προς τα πάνω)

      'Υποδεικνύει ότι πρέπει να επιβραδύνετε αργά'.

      Δηλαδή για εμένα σημαίνει ότι πρέπει να πατάς το φρένο όσο το δυνατόν πιο απαλά επιτρέπει η συγκεκριμένη περίσταση για να φορτίζει βέλτιστα το υβριδικό σύστημα. Τελοσπάντων να μην το σανιδώνεις το φρένο.

      Ανάλογα και το όριο ταχύτητας στην περιοχή που είσαι και αν πλησιάζεις σε διασταύρωση ,stop, διοδια ktlp στο βγάζει για να κόψεις προοδευτικά και όχι απότομα.

      Δεν έχω μπροστά μου το εγχερίδιο αλλά αυτό έχω παρατηρήσει όσο καιρό το έχω ,στο ηλεκτρονικό εγχειρίδιο αναφέρει:

      'Αλλάζει χρώμα όταν αρχίσετε να επιβραδύνετε.

      Ο πρόσθετος δακτύλιος στην οθόνη δίπλα στην ένδειξη αποδοτικής οδήγησης μπορεί να παρέχει πληροφορίες για όρια ταχύτητας, διασταυρώσεις, ράμπες εισόδου/εξόδου σε αυτοκινητόδρομο, κυκλικούς κόμβους, σήματα στοπ, κεκλιμένο οδόστρωμα, στροφές ή διαβάσεις πεζών.'

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasoskont
    • RE: Ford Focus MK4

      tasoskont wrote:

      Nομίζω η διαφορά του connected με την stline-x πέρα της εμφάνισης είναι ότι η connected δεν εχει clima ,φιμέ και υποστήριξη μέσης στην θέση του οδηγού,διόρθωσε με αν κάνω λάθος Fragsp

      Στην connected εχουν και διζωνικο κλιματισμό και αυτοματους υαλοκαθαριστηρες,φωτοχρωματικο καθρέπτη, εκκινηση χωρις κλειδι τα φιμε ετσι και αλλιως τα βαζει η αντιπροσωπεια δωρο.Υποστήριξη μέσης έχει κανονικά όπως όλες οι εκδόσεις. Για αυτό και την διάλεξα στην αρχή είχα ενδοιασμούς γιατί έβλεπα ότι δεν είχε κλιματισμό αλλά όλοι οι πωλητές μου έλεγαν το ίδιο, διαφορετικά θα πήγαινα στην St-Line

      Tα έχουν κάνει σαλατα με τους εξοπλίσμους και  τον διαμορφωτή ή τα έχουν αλλάξει πάλι.Το Νοέμβριο όντως η connected είχε συν το comfort pack (διζωνικο clima ,keyless και αυτόματους υαλοκαθαριστήρες).Τώρα στον διαμορφωτή την έχει χωρίς τους αυτόματους υαλοκαθαριστήρες και χωρίς αυτόματο διζωνικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasoskont
    • RE: Ford Focus MK4

      Ο βασικός λόγος που διάλεξα την έκδοση connected ήταν ότι δεν ήθελα να περιμένω 3 μήνες για παράδοση και ο βασικός εξοπλισμός ήταν πολύ καλός από εκεί και πέρα τα περί εμφάνισης st-line είναι θέμα γούστου ειδικά αν δεν έχεις δικό σου πάρκινγκ στο σπίτι και το αφήνεις όπου βρεις. Αν η έκδοση st-line είχε κάτι παραπάνω που να με ενδιέφερε και να μου έκανε την ζωη μου πιο εύκολη θα πήγαινα εκεί αλλά και η st-line x εκτός από τους 155 ίππους που τους θέλουμε σου προσθέσανε επιπλέον στη τιμή και τα full led μέσα στη τιμή(θα προτιμούσα τα adaptive) αν μέσα στον εξοπλισμό είχαν προσθέσει adaptive cruise control-blind spot θα με ενδιέφερε διαφορετικά με 4000 λιγότερα κάνω την δουλειά και σε μερικά χρόνια που θα έχουν μπει νέες τεχνολογίες βλέπουμε. Πάντως σε σχέση με το 2019 που άρχισα να κοιτάω έχουν τσιμπίσει 1000 ευρώ οι τιμές και τα αυτόματα 125αρια τότε ήταν σε πολύ καλή τιμή ίσως θα έπρεπε να ειχα αγοράσει τότε το αυτόματο αλλά φοβήθηκα την αγορα γιατί ήθελα να περιμένω ακόμα έναν χρόνο.

      Nομίζω η διαφορά του connected με την stline-x πέρα της εμφάνισης είναι ότι η connected δεν εχει clima ,φιμέ και υποστήριξη μέσης στην θέση του οδηγού,διόρθωσε με αν κάνω λάθος Fragsp

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasoskont
    • RE: Ford Focus MK4

      Με τις νοθείες που παίζουν αμφιβάλλω κατά πόσο η 95 αρα ειναι 95 αρα και η 100 αρα είναι 100αρα.

      Προσωπικά δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα (3 γεμίσματα έχω κάνει απο τον Νοέμβρη) και βάζω μόνο 100αρα απο kapypso EKO.

      Αν έκανα πιο συχνά γεμίσματα ίσως έβαζα και 95 αρα τις μισές φορές αλλά μόνο σε πρατήριο που ξέρω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasoskont
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr