Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 118
    • Best 3
    • Groups 0

    gmag

    @gmag

    4
    Reputation
    2
    Profile views
    118
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gmag Unfollow Follow

    Best posts made by gmag

    • RE: Suzuki Ignis II

      Νσ το πας το αμάξι στην αντιπροσωπεία να το ελέγξουν και να το φτιάξουν. Σιγά μην βάζεις άλλη ταχύτητα πρώτα πριν την όπισθεν ή πατας τον συμπλέκτη.2 φορές Δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση σε καινούργιο αμάξι. Απορώ με τα σχόλια που διαβάζω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmag
    • RE: Ford Focus MK4

      Πηρα και ρωτησα στο service και μου το επιβεβαιωσαν οτι οντως δεν κλειδωνει η ταπα. Μπαινει μου ειπαν μονο η αντλια του βενζιναδικου ή αμα θελεις να βαλεις απο μπιτονι μονο με ειδικο χωνι. Αρα προφανως δεν θα μπορει καποιος να σου κλεψει καυσιμα. Την προηγουμενη εβδομαδα βρηκα την ταπα ανοικτη αλλα δεν ελειπε βενζινη. Νομιζω ειναι λιγο φαουλ αυτο. καποιος που εχει δηλαδη χωνι μπορει να παει και να ριξει νερο στο ντεποζιτο για να σου κανει ζημια?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmag
    • RE: Ford Focus MK4

      @tsofras said in Νέο Ford Focus MK4:

      @gmag said in Νέο Ford Focus MK4:

      Ρε παιδιά σόρρυ για το off topic. Είχα καιρό να μπω στο φόρουμ και βλέπω ότι έχει αλλάξει. Στο παλιό όταν έμπαινα σε ένα νήμα είχε κουμπί που με πήγαινε στο τελευταίο πόστ που είχα διαβάσει και έτσι συνέχιζα την ανάγνωση από εκείνο το σημείο και μετά. Εδώ τώρα στο νέο πως πάω στο τελευταίο διαβασμένο πόστ?

      Απο το site αν πάς στα μη αναγνωσμένα και πατήσεις επάνω στο link θα σε πετάξει στο τελευταίο μη αναγνωσμένο. Απο το κινητό αν έχεις αποθηκεύσει το site ως σελίδα και στο έχει πετάξει ως application πατάς το μικρό μπλέ βελάκι στα δεξιά

      Σε ευχαριστώ πολύ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmag

    Latest posts made by gmag

    • RE: Ford Focus MK4

      Πηρα και ρωτησα στο service και μου το επιβεβαιωσαν οτι οντως δεν κλειδωνει η ταπα. Μπαινει μου ειπαν μονο η αντλια του βενζιναδικου ή αμα θελεις να βαλεις απο μπιτονι μονο με ειδικο χωνι. Αρα προφανως δεν θα μπορει καποιος να σου κλεψει καυσιμα. Την προηγουμενη εβδομαδα βρηκα την ταπα ανοικτη αλλα δεν ελειπε βενζινη. Νομιζω ειναι λιγο φαουλ αυτο. καποιος που εχει δηλαδη χωνι μπορει να παει και να ριξει νερο στο ντεποζιτο για να σου κανει ζημια?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmag
    • RE: Ford Focus MK4

      Ρε παιδια οταν κλειδωνω το αμαξι η ταπα απο το ρεζερβουαρ δεν θα επρεπε να κλειδωνει και αυτη? Στο αμαξι μου οταν ειναι κλειδωμενο ανοιγει παντως. Μαλλον δεν μου φαινεται λογικο εκτος και εαν παιζει κατι αλλο, Για πειτε παρακαλω!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmag
    • RE: Ford Focus MK4

      Να κάνω και άλλη μία ερώτηση που το έχω απορία καιρό τώρα. Άμα μείνω από μπαταρία τι γίνεται από την στιγμή που έχω ηλεκτρικό χειρόφρενο? Αν το αυτοκίνητο πχ μείνει σε σημείο που δεν υπάρχει πρόσβαση στην μπαταρία (το πάρκινγκ μου είναι μικρό και το κολλάω στον τοίχο) πως θα μπορέσω να το μετακινήσω για να βάλω καλώδια. Γενικά πως θα ρυμουλκηθεί σε περίπτωση ηλεκτρολογικού προβλήματος?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmag
    • RE: Ford Focus MK4

      Ευχαριστώ πολύ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmag
    • RE: Ford Focus MK4

      Καλησπέρα ομάδα. Εδώ και καμία εβδομάδα μου βγάζει μύνημα battery low για το κλειδί του αυτοκινήτου. Έχω το 1.0 Ecoboost με το keyless entry. Πρέπει να πάω Ford για αλλαγη μπαταρίας κλειδιού ή μπορώ να πάω και σε έναν Γερμανό?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmag
    • RE: Ford Focus MK4

      @tsofras said in Νέο Ford Focus MK4:

      @gmag said in Νέο Ford Focus MK4:

      Ρε παιδιά σόρρυ για το off topic. Είχα καιρό να μπω στο φόρουμ και βλέπω ότι έχει αλλάξει. Στο παλιό όταν έμπαινα σε ένα νήμα είχε κουμπί που με πήγαινε στο τελευταίο πόστ που είχα διαβάσει και έτσι συνέχιζα την ανάγνωση από εκείνο το σημείο και μετά. Εδώ τώρα στο νέο πως πάω στο τελευταίο διαβασμένο πόστ?

      Απο το site αν πάς στα μη αναγνωσμένα και πατήσεις επάνω στο link θα σε πετάξει στο τελευταίο μη αναγνωσμένο. Απο το κινητό αν έχεις αποθηκεύσει το site ως σελίδα και στο έχει πετάξει ως application πατάς το μικρό μπλέ βελάκι στα δεξιά

      Σε ευχαριστώ πολύ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmag
    • RE: Ford Focus MK4

      Ρε παιδιά σόρρυ για το off topic. Είχα καιρό να μπω στο φόρουμ και βλέπω ότι έχει αλλάξει. Στο παλιό όταν έμπαινα σε ένα νήμα είχε κουμπί που με πήγαινε στο τελευταίο πόστ που είχα διαβάσει και έτσι συνέχιζα την ανάγνωση από εκείνο το σημείο και μετά. Εδώ τώρα στο νέο πως πάω στο τελευταίο διαβασμένο πόστ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmag
    • RE: Ford Focus MK4

      Έριχνα μια ματιά σήμερα στον τιμοκατάλογο και απορώ γιατί έχουν πάρει την πάνω βόλτα οι τιμές. Γνωρίζει κανείς? Και μάλιστα με 'εκπτώσεις' εξοπλιστικές που έχουν λάβει μέρος τον τελευταίο καιρό χωρίς τις αντίστοιχες μειώσεις στην τιμή. Συγκεκριμένα το ίδιο μοντέλο ( ST Line 125) πωλείται σήμερα 3000 ευρώ παραπάνω χωρίς να υπολογίσω τα επιπλέον κόστη τελωνείου κλπ κλπ με.ουσιαστικα λιγότερο εξοπλισμό. Βέβαια συγκρίνω με το δικό μου το non mild hybrid αλλά και πάλι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmag
    • RE: Ford Puma 2019

      Πρακτικά απορώ που βρίσκετε τον χρόνο. 3-4 φορές το χρόνο σε πλυντήριο αυτοκινήτων με ατμό και πολύ είναι. Μέσα το κάνω μόνος μου με σκουπάκι και καθαρό πανί. 15 λεπτά max. Αλιμονο μη σπαταλαω 3 ώρες κάθε σκ για πλύσιμο ή να πέφτω από κάτω να λιπαίνω. Το αμάξι βρίσκεται όμως πάντα σε κλειστό γκαράζ και στο σπίτι και στη δουλειά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmag
    • RE: Ford Puma 2019

      Εγώ το λέω μουφοχάιμπριντ. Anyway o cirus ορθά το περιγράφει. Να σας πώ μόνο ότι τριγμούς και πρόωρες φθορές στο εσωτερικό του αυτοκινήτου η Ford τα καλύπτει για τα 2 πρώτα έτη.

      Επίσης έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην ξαναφήσω κανένα να βάλει συναγερμό της πλάκας δώρο ώστε να αποκλειστεί ο ανθρώπινος ασχετοπαράγοντας δημιουργίας τριγμών. Α και πάντα άπλυτο κατά την παράδωση..

      Άπλυτο γιατί?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmag
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr