-
Δεν θα ηταν τέλειο να απαντούσαν έτσι στη Βουλή και στα παράθυρα των τηλεοράσεων;;;
Κάντε με κυβερνήτη σας, θα το καθιερώσω δια νόμου.
Υ.γ Θα φτιάξω αρμόδιο υπουργείο και θα βάλω υπουργό τον Χάρη.
-
Θα θέσω κι εγώ ένα ερώτημα σχετικό με αυτό που συζητάτε.
Σε δρόμο με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση συν ΛΕΑ, ΒΟΑΚ για παράδειγμα ή η παλιά Κορίνθου Πατρών για όσους θυμούνται. Οδηγώ με 90, 100 δεξιά ακριβώς δίπλα στη γραμμή της Λέα, χωρις να πατάω μέσα σε αυτη.
Αν σας κολλήσει από πίσω ο καγκουρας που πάει φυρι φυρι να σκοτωθεί και θέλει να προσπεράσει τον αφήνετε και πατάτε Λέα;
Αν είναι ευθεία και έχω ορατότητα το κάνω μερικές φορές.
Αν είναι πάνω σε στροφή, ποτε γιατί δεν έχω ορατότητα και μπορεί να έρθω μούρη με κωλο με κάνα ακινητοποιημενο.
Ποια η γνώμη σας; -
Η γνώμη μου είναι να μείνεις στην πορεία σου και άντε ελαφρώς προς τα δεξιά φυσικά όχι πάνω στη ΛΕΑ. Άστον να θυμώνει όσο θέλει.
-
@georgemit said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Θα θέσω κι εγώ ένα ερώτημα σχετικό με αυτό που συζητάτε.
Σε δρόμο με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση συν ΛΕΑ, ΒΟΑΚ για παράδειγμα ή η παλιά Κορίνθου Πατρών για όσους θυμούνται. Οδηγώ με 90, 100 δεξιά ακριβώς δίπλα στη γραμμή της Λέα, χωρις να πατάω μέσα σε αυτη.
Αν σας κολλήσει από πίσω ο καγκουρας που πάει φυρι φυρι να σκοτωθεί και θέλει να προσπεράσει τον αφήνετε και πατάτε Λέα;
Αν είναι ευθεία και έχω ορατότητα το κάνω μερικές φορές.
Αν είναι πάνω σε στροφή, ποτε γιατί δεν έχω ορατότητα και μπορεί να έρθω μούρη με κωλο με κάνα ακινητοποιημενο.
Ποια η γνώμη σας;Ναι , εδώ είναι κάτι πολύ διαφορετικό , μιλάμε για συνθήκες Πακιστάν -Αφγανισταν και δεν χωρούν πολύ οι κανόνες του ΚΟΚ.
Όποιος έχει ζήσει τον παλιό προς Πάτρα καταλαβαίνει. Με σχετική κινηση οποιος πήγαινε μεχρι 80 ΛΕΑ , μέχρι τα 120 μένεις στην μοναδική λωρίδα , από εκεί και πάνω ξεκινούσαν τα παρατράγουδα ,με 140 προσπαθώντας να κινηθείς σβέλτα και με κίνηση στην ΛΕΑ να έρχεται ο άλλος πίσω σου με 180-200 και να απαιτεί με φώτα και μούτζες να κόψεις και να μπεις πίσω από τις νταλίκες στην ΛΕΑ , μετά μπαίνεις και εσύ στο αντίθετο ρεύμα να περάσεις αυτόν που πάει με 100 με άδεια τη ΛΕΑ , αυτός με τα 180 να περνάει εσένα που περνάς με 140 και να μπαίνει στην ΛΕΑ του αντιθέτου ρεύματος ...μαγικές στιγμές , εκατοντάδες οι νεκροί/τραυματιες τα σαββατοκύριακα. -
Κάπως έτσι, τι ηλιθιοι άσχετοι και αναγωγοι οδηγοί είμαστε οι Έλληνες τελικά;
Το Σάββατο ταξίδευα στον βοακ από Χανιά προς Ρέθυμνο για Σφακιά. Αφού με προσπέρασαν παράνομα αρκετά κουγκουρια, έχω για ώρα πισω μου σε απόσταση, καινούρια Χ5 η οποία πηγαίνει σταθερά τα ίδια με μένα,γυρω στα 100. Μου έκαναν εντύπωση 2 πραγματα, πρώτον ότι τι σύμπτωση, ο οδηγός του BMW ήταν τελικά ξένος και 2ο ότι αυτόν πάρα το ότι πηγαινε με 100 δε τον προσπέρασε κάνεις, μάλλον από δέος προς το αυτοκίνητο. -
@georgemit said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Θα θέσω κι εγώ ένα ερώτημα σχετικό με αυτό που συζητάτε.
Σε δρόμο με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση συν ΛΕΑ, ΒΟΑΚ για παράδειγμα ή η παλιά Κορίνθου Πατρών για όσους θυμούνται. Οδηγώ με 90, 100 δεξιά ακριβώς δίπλα στη γραμμή της Λέα, χωρις να πατάω μέσα σε αυτη.
Αν σας κολλήσει από πίσω ο καγκουρας που πάει φυρι φυρι να σκοτωθεί και θέλει να προσπεράσει τον αφήνετε και πατάτε Λέα;
Αν είναι ευθεία και έχω ορατότητα το κάνω μερικές φορές.
Αν είναι πάνω σε στροφή, ποτε γιατί δεν έχω ορατότητα και μπορεί να έρθω μούρη με κωλο με κάνα ακινητοποιημενο.
Ποια η γνώμη σας;Η ίδια με την δική σου. δεν θα έκανα κάτι διαφορετικο
-
Έχω την εντύπωση ότι σε τρεις λωρίδες η δεξιά είναι για φορτηγά κλπ. Αλλά κι έτσι να μην είναι, η αριστερή λωρίδα είναι ελεύθερη πήγαινε από εκεί. ΑΝ, λέμε ΑΝ, πρέπει ντε και καλά να πας δεξιά θα πρέπει να πας την στιγμή που είναι ασφαλές, όχι επειδή το θέλει ο οποισδήποτε κάγκουρας επειδη πάει γρήγορα κι αμφιβάλλω αν πήγαινε με το ανώτατο όριο σε εκείνο το σημείο.
Βασικά μη σκας κλάιν μάιν. -
@harisma23 said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
@lap said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Όπως σε όλα είμαστε ακραιοι εμείς οι Έλληνες.
Ποιος νορμάλ άνθρωπος θα πηγαίνει με 140 στην μεσαία ;
Ποιος επίσης νορμάλ δεν θα σταθμίζει τις περιστάσεις ώστε να βγαίνει τέρμα δεξιά...Κάποιοι που έχουν κρίση, λογική και παραστάσεις από οδήγηση εκτός μπανανίας μπορούν και τα κάνουν. Ελάχιστοι μεν, αλλά υπάρχουν. Οι άλλοι, οι πολλοί, που και δεν ξέρουν και δεν καταλαβαίνουν και δεν θέλουν να μάθουν είναι το πρόβλημα...
Θα σου έλεγα τι έχουν οι και καλά γνωστες με κρίση και παραστάσεις ..... Αλλά σέβομαι το forum.
-
@lap said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Θα σου έλεγα τι έχουν οι και καλά γνωστες με κρίση και παραστάσεις ..... Αλλά σέβομαι το forum.
Ασε τα αυτά και πες μας αν έχεις οδηγήσει ποτέ εκτός Ελλάδας. Τα Βαλκάνια δεν μετράνε...
-
Και έχω οδηγήσει, και έχω ταξιδέψει σε αυτοκινητόδρομους της Ευρώπης και βλέπω αυτούς που έρχονται από την Ευρώπη γεμάτοι εμπειρίες πώς οδηγούν και τι οδηγοί είναι.
Όπως έγραψα ένας λογικός άνθρωπος δεν θα πάει με 140 χλμ/ώρα στη μεσαία λωρίδα για να κολλήσει πίσω από κάποιον άλλον ασχέτως αν και αυτός δεν κάνει δεξιά για χψ λόγους.
-
@harisma23 said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
@lap said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Θα σου έλεγα τι έχουν οι και καλά γνωστες με κρίση και παραστάσεις ..... Αλλά σέβομαι το forum.
Ασε τα αυτά και πες μας αν έχεις οδηγήσει ποτέ εκτός Ελλάδας. Τα Βαλκάνια δεν μετράνε...
Γιατί δεν μετράνε τα βαλκάνια ? Έχεις κάνει προσπέραση σε κομμένο αμάξι που το έσερναν άλογα? σε έχει περάσει yugo με 160χλμ? Εκεί να σε δω , ΚΟΚ και πράσινα άλογα , Άγιος Χριστόφορος και δόξα σοι !!!
-
Εγώ έχω πάει και έχω ταξιδέψει σε πάρα πολλά μέρη του κόσμου.
Πιο επικύνδινους οδηγούς από τους Αιγύπτιους δεν έχω δει. Μιλάμε απίσευτο πράγμα δεν μπορείτε να καταλάβετε. Ημουν συνοδηγός και έτρεμα. Οι τουρκοι είναι λίγο χειρότεροι από μας. (Στην Κωνσταντινούπολη όχι τόσο). Εχω ακούσει για Ινδια τραγικά πράγματα αλλά δεν έχω πάει ευτυχως (μακάρι να μην πάω ποτέ)
Το ποιο αστείο όμως το έχω ζήσει σαν πεζος σε βιετναμ
Σε πολύ κεντρικούς δρόμους δεν υπήρχαν φανάρια και διαβάσεις. Εκατομύρια μηχανάκια και λίγα αυτοκίνητα. Με προηδέασε ο οδηγός που με παρελαβε και το είδα μόνος μου. Η κίνηση είναι συνεχής και δεν σταματαει ποτέ οπότε πως περνάς απέναντι?????
Περπατας με ΣΤΑΘΕΡΟ ΡΥΘΜΟ προσ την απέναντι κατεύθυνση. Αν πας σταθερά όλα τα μηχανάκια περνανε γύρω σου αποφεύγοντας σε. ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΡΥΘΜΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑΤΟΣ μεχρι να φτάσεις απέναντι.
Ρωτησα τον οδηγο και μου απάντούσε με σπαστα αγγλικα πως αν τρακάρουν 2 μηχανάκια μεταξύ τους τα βρίσκουν για τις ζημιές γιατί τον ρώτησα τόσα μηχανάκια σίγουρα θα γίνονται ατυχήματα. Οταν τον ρώτησα αν τρακάρει μηχανάκι με αυτοκίνητο τι γίνεται. (εγώ εννοούσα προτεραιότητα κτλ) μου απάντησε αααα THIS IS EASY. THE CAR IS ALWAYS FAULT AND PAYING
Στην Κίνα τραγικά επίσης τα πράγματα. Οι κινέζοι Ο,ΤΙ γουστάρουν κάνουν. Δεν τρέχουν αλλά κάνουν ότι μαλακία τους κατέβει στο κεφάλι. Ασε που έχει κάγκελα σε πολλές πόλεις στο λιμάνι και σε δρόμους. Οταν ρώτησα μια συνεργάτη εκει μου είπε ότι επειδή περπατάνε κοιτώντας το κινητό πολλοί είχαν πέσει στη θάλασσα ή σε αυτοκίνητα οπότε έβαλαν κάγκελα.
Στην Ευρώπη δυστηχώς είμαστε προς τον πάτο σε οδηγική συμπεριφορά κτλ. Ακόμα και χώρες που το πατάνε σέβονται πολύ περισσότερο το κόκκινο και τις διαβάσεις που είναι εκεί που ξεκινάς να μιλάς όταν συζητάς για οδηγική αντίληψη και σεβασμο. Στην Ευρώπη δηλαδή πατώνουμε αλλά στον περισσότερο κόσμο είμαστε κάπου στην μέση και πάνω.
Στην Ρουμανια που έχω πάει ήταν χειρότερα παλιά από εδω αλλά τα τελευταία χρόνια έβαλαν κάτι ΠΟΛΥ ΤΣΟΥΧΤΕΡΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ και δεν τα έσβηναν με τον τριτοξάδερφο που δουλεύει στην τροχαία και πλέον και αυτοί οδηγούν καλύτερα και σέβονται περισσότερο τους κανόνες.
Αμερική ετσι και αλλιώς να οδηγάνε δεν ξέρουν (εννοω δεν ξέρουν τον όγκο του αυτοκινήτου τους, κανένας δεν μπορεί να οδηγήσει σε στενάκια της ευρώπης) αλλά πάνε πάντα με τους κανόνες οπότε μια χαρά και εκεί. Παντου έχει χώρο να παρκάρεις ρε φίλε τι ωραίο πράγμα όσο και τεραστιο να είναι το αυτοκίνητο σου. Και έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ αυτοκίνητα.
-
@georgemit said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Θα θέσω κι εγώ ένα ερώτημα σχετικό με αυτό που συζητάτε.
Σε δρόμο με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση συν ΛΕΑ, ΒΟΑΚ για παράδειγμα ή η παλιά Κορίνθου Πατρών για όσους θυμούνται. Οδηγώ με 90, 100 δεξιά ακριβώς δίπλα στη γραμμή της Λέα, χωρις να πατάω μέσα σε αυτη.
Αν σας κολλήσει από πίσω ο καγκουρας που πάει φυρι φυρι να σκοτωθεί και θέλει να προσπεράσει τον αφήνετε και πατάτε Λέα;
Αν είναι ευθεία και έχω ορατότητα το κάνω μερικές φορές.
Αν είναι πάνω σε στροφή, ποτε γιατί δεν έχω ορατότητα και μπορεί να έρθω μούρη με κωλο με κάνα ακινητοποιημενο.
Ποια η γνώμη σας;Απο τον ΒΟΑΚ είχα περάσει το καλοκαίρι που πηγα Κρητη, κλασσικά με 100 (και Ferrari να ειχα με τοσα θα πηγαινα μην το ψαχνετε χαχαχαχα) και οποιος πλησιαζε διακριτικά παταγα πανω στην γραμμη της ΛΕΑ (ποτέ μέσα) και τον αφηνα να περάσει. Αν εβλεπα φώτα, κόρνες και τέτοια καγκουριες οχι μονο δεν εκανα άκρη αλλα έκοβα ταχυτητα, εβαζα μουσικη και πηγαινα ακομα πιο χαλαρα.
-
Ηρεμήστε πάντως στο θέμα μιας και μιλάμε για Ελλάδα, στο εξωτερικό δεν έχεις δει πως πάνε και άλλα τέτοια. Γιατί στην autostada της Ιταλίας μια χαρά καθόντουσαν στην αριστερή και τους περνούσανε από τη μεσαία. Εμείς λόγω φορτηγών στη δεξιά καθόμασταν μεσαία και μας περνούσαν από δεξιά. Ότι να ναι δηλαδή. Και στην Ολλανδία δεν κινούνταν όλοι δεξιά.
Δείτε βιντεάκια εξωτερικού στο πως κινούνται και εκεί. Από τη στιγμή που έχεις ελεύθερη την αριστερή λωρίδα όποια και αν είναι αυτή είναι ανούσιο να κάθεσαι και να διώχνεις τον άλλον από μπροστά σου.
Εμένα με ενοχλούν στη μεσαία όταν πάνε 90-100 κι εγώ 130 γιατί πρέπει συνεχώς να μπαινοβγαίνω στην αριστερή. -
@panos2171 said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Ηρεμήστε πάντως στο θέμα μιας και μιλάμε για Ελλάδα, στο εξωτερικό δεν έχεις δει πως πάνε και άλλα τέτοια. Γιατί στην autostada της Ιταλίας μια χαρά καθόντουσαν στην αριστερή και τους περνούσανε από τη μεσαία. Εμείς λόγω φορτηγών στη δεξιά καθόμασταν μεσαία και μας περνούσαν από δεξιά. Ότι να ναι δηλαδή. Και στην Ολλανδία δεν κινούνταν όλοι δεξιά.
Δείτε βιντεάκια εξωτερικού στο πως κινούνται και εκεί. Από τη στιγμή που έχεις ελεύθερη την αριστερή λωρίδα όποια και αν είναι αυτή είναι ανούσιο να κάθεσαι και να διώχνεις τον άλλον από μπροστά σου.
Εμένα με ενοχλούν στη μεσαία όταν πάνε 90-100 κι εγώ 130 γιατί πρέπει συνεχώς να μπαινοβγαίνω στην αριστερή.Και Ιταλία έχω οδηγήσει και Ολλανδία. Ε οι Ιταλοί είναι πολύ κοντάμε εμας. Οι Ολλανδοί είναι λίγο γκαζιάρηδες καμια φορά αλλά γενικά σεβονταί περισσότερο τους κανόνες από εμάς.
ΥΓ Ιταλία έμεινα 5 μέρες και ήρθαν Ελλάδα 3 κλήσεις.
-
Ναι οι Ολλανδοί είναι οι πιο τυπικοί αλλά αυτό με τη μεσαία το έβλεπα και εκεί.
Βέβαια εκείνοι με το που βλέπουν αυτοκίνητο να μπαίνει σε αυτοκινητόδρομο από παράδρομο κατευθείαν αλλάζουν λωρίδα για να του δώσουν χώρο. -
Τα είπατε όλα για το τι ορίζει ο ΚΟΚ και πού πρέπει να κινούμαστε. Εγώ θα σταθώ κάπου αλλού: έχεις ρε φίλε ηλεκτρικό (ήτοι σχεδόν τσάμπα μετακίνηση), με αυτονομία 300+ σε αυτοκινητόδρομο και σε αστικές καθημερινές μετακινήσεις σέρνεσαι με 100; Να φύγεις να πας Θεσσαλονίκη δύο φορές τον χρόνο, εκεί θα το καταλάβω να πηγαίνεις με τόσα. Γιατί έτσι κι αλλιώς τον ίδιο χρόνο θα κάνεις, απλά θα πληρώσεις περισσότερα φορτίζοντας.
Αλλά εδώ μέσα, που μπορείς να το ξαναγεμίζεις κάθε βράδυ, τι φοβάσαι; Μήπως αντί για 1,5 ευρώ στα 100, πληρώσεις 1,8; Δε θα έπεφτα κάτω από τα 140, αν ήμουν στη θέση σου, για κανένα λόγο. -
Λοιπόν, αφού διάβασα διάφορα, άλλα περισσότερο σωστά και άλλα λιγότερο, θα σας γράψω κάποια πράγματα για την κίνηση στις autobahn στη Γερμανία, τις οποίες και θεωρώ το μεγαλύτερο και καλύτερο σχολείο. Ο λόγος: η οδηγική παιδεία και η πειθαρχία των Γερμανών σε συνδυασμό με το τεράστιο εύρος ταχυτήτων, καθώς υπάρχουν τμήματα των autobahn χωρίς περιορισμό ταχύτητας. Διευκρινίζω ότι δεν έχω ζήσει στη Γερμανία, αλλά την έχω επισκεφθεί πολλάκις και έχω οδηγήσει (εγώ οδηγός - το τονίζω, γιατί δεν είναι το ίδιο με το να σε πηγαίνουν) για αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα, με όλες τις καιρικές συνθήκες και σε πάσης φύσεως δρόμους.
Κατ' αρχάς διευκρινίζω ότι μιλάμε για οδήγηση σε άδειες ή μετρίως γεμάτες autobahn, γιατί προφανώς όταν η εθνική οδός είναι πηγμένη (και συμβαίνει όλο και πιο συχνά αυτό στη Γερμανία) όλες οι λωρίδες είναι γεμάτες. Όχι η ΛΕΑ βεβαίως.
Οι Γερμανοί λοιπόν οδηγούν όσο πιο δεξιά γίνεται, ανάλογα βέβαια και με τις συνθήκες της κίνησης. Δεν υπάρχει πάντως καμία περίπτωση να δεις Γερμανό να σέρνεται με 100 στη μεσαία λωρίδα! Αντίθετως σε άδεια autobahn είναι το πλέον σύνηθες να κινούνται με 150 στη δεξια λωρίδα. Ο σεβασμός των ορίων ταχύτητας είναι αυτονόητος και εκεί που κινούνται σε κομμάτι της autobahn χωρίς όριο ταχύτητας με 200, πέφτουν στα φρένα όταν το όριο γίνεται 80 (π.χ. εκεί που έχει είσοδο - έξοδο μιας πόλης στην autobahn) και μετά ξαναπλακώνονται στα ελεύθερα κομμάτια. Εκεί που υπάρχουν όρια ταχύτητας τηρούνται με μια απόκλιση της τάξεως των 5-10 km/h στο κοντέρ, δηλαδή πρακτικά σχεδόν μηδενική στην πραγματικότητα.
Το άλλο ενδιαφέρον κομμάτι του πως οδηγούν στις autobahn είναι το πως βγαίνουν στην αριστερή λωρίδα για να προσπεράσουν. Βγαίνουν λοιπόν αρκετά επιθετικά! Παραδείγματος χάριν κινούνται με 150 στη μεσαία και πετυχαίνουν μποροστά τους κάποιον με 130 ή 140. Στην αριστερή έρχεται κάποιος με 200 Km/h, αλλά είναι σχετικά (αλλά όχι πολύ) μακριά. Σε απόσταση που θα έκανε σήμα με τα φώτα αν ήταν στην Ελλάδα, αλλά αρκετή απόσταση για να φρενάρει μετρίως δυνατά. Τότε θα βγει στην αριστερή λωρίδα αυτός από τη μεσαία και ο "γρήγορος" θα φρενάρει σχετικά δυνατά, αλλά με περιθώριο ασφαλείας και θα περιμενει να ολοκληρώσει την προσπέραση ο πιο αργός για να ξαναεπιταχύνει. Χωρίς κόρνες, φώτα, κ@λοδάχτυλα κτλ. Η δική μου ερμηνεία για αυτή την πρακτική είναι ότι είναι ένα πολύ σωστό και έξυπνο σύστημα που διευκολύνει όλους, βγαλμένο από την εμπειρία δεκαετιών και εκατομμυρίων χιλιομέτρων. Δηλαδή σου λέει ότι εφόσον είσαι γρήγορος και θες να βρίσκεις την αριστερή λωρίδα ελεύθερη για να πηγαίνεις με 200+, θα σεβαστείς ότι και ο άλλος που πηγαίνει με 150 στη μεσαία έχει αντίστοιχα δικαίωμα να μην κολλάει πίσω από ακόμη πιο αργούς οδηγούς, περιμένοντας πότε θα περάσουν οι "γρήγοροι".
Γενικά η τήρηση των ορίων είναι αυτονόητη. οι κάμερες πολλές και τα πρόστιμα αντίστοιχα. Βεβαια στις μικρές υπερβάσεις ταχύτητας τα πρόστιμα είναι αστεία και μπορούν να πληρωθούν και επιτόπου. Την προηγούμενη εβδομάδα έγραψαν φιλο που μένει στο Μόναχο με 41 Km/h σε δρόμο με όρια τα 30. Το πρόστιμο; 15 Ευρώ! Που για τους Γερμανούς με τους τριπλάσιους μισθούς θα φαίνεται σαν τάληρο για εμάς. Ακόμη και ο αστυνομικός που τον έγραψε, γελούσε και τον ρώτησε αν θα το πληρώσει επιτόπου ή να του το στείλουν στο σπίτι. Γενικά ο φίλος μου λέει ότι έχει γίνει συλλέκτης προστίμων, γιατί ελάχιστα να αφαιρεθείς, την πατάς.
-
Οκ.
Είναι το μοναδικο μέρος στον πλανήτη όπου συμβαίνουν αυτά που λες.
Σε όλον τον άλλο πλανήτη ΔΕΝ συμβαίνουν αυτά.
Εφόσον σε βρίσκουν σύμφωνο μπορείς να τα κάνεις εκεί και όχι εδώ.
Πρακτικά εδω στο Ελλαντα που έχει ανίκητους και όχι πετυχημένους κανείς δεν θεωρεί πρακτικό και λογικό να πάει με 150 στη μεσαία. Πρώτα από όλα είναι εκτός των ορίων των δρόμων μας.Γενικά οι ίδιοι οι Γερμανοί μέσω πολιτικών πιέσεων θέλουν να καταργήσουν το προνόμιο αυτό των απεριόριστων ταχυτήτων σε αυτούς τους δρόμους, αλλά όλο και το αναβάλουν οι πολιτικοί διότι είναι θέμα που χωρίζει την τοπική τους κοινωνία καθως και λόγω του ότι είναι μια χώρα με αυτοκινητοβιομηχανίες (και) γρήγορων αυτοκινήτων.
Επίσης υπάρχουν κοινωνικές ομάδες στη Γερμανία όπου είναι πολιτιστική κληρονομιά για αυτούς η σπορτίφ οδήγηση, οπως και των Ιταλών. -
@lap said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Οκ.
Είναι το μοναδικο μέρος στον πλανήτη όπου συμβαίνουν αυτά που λες.
Σε όλον τον άλλο πλανήτη ΔΕΝ συμβαίνουν αυτά.
Εφόσον σε βρίσκουν σύμφωνο μπορείς να τα κάνεις εκεί και όχι εδώ.
Πρακτικά εδω στο Ελλαντα που έχει ανίκητους και όχι πετυχημένους κανείς δεν θεωρεί πρακτικό και λογικό να πάει με 150 στη μεσαία. Πρώτα από όλα είναι εκτός των ορίων των δρόμων μας.Γύρε, σταμάτα να πετάς τη μπάλα στην εξέδρα και βγάλε το κεφάλι σου από το χώμα! Επίσης άνοιξε τα μάτια σου! Δεν είναι όλος ο κόσμος σαν την Ελλάδα. Αντιθέτως απέχουμε πολύ (καλώς ή κακώς - ανά περίπτωση) από το μέσο όρο της "πολιτισμένης" Δύσης.
Η επιλογή της Γερμανίας ως παράδειγμα δεν σημαίνει ότι και σε άλλες χώρες που υπάρχει οδηγική παιδεία δεν ισχύουν αντίστοιχοι κανόνες (γραπτοί ή εμπειρικοί). Γενικά στην Ευρώπη, βορείως της Μεσογείου και εξαιρουμένων των Βαλκανίων, ισχύει ότι η αριστερή λωρίδα δεν είναι για κατασκήνωση και ότι η κίνηση γίνεται κατά το δυνατόν όσο πιο δεξιά επιτρέπουν οι συνθήκες.
Καλά, τη χαζομάρα που λες για τα 150 και την μεσαία λωρίδα, δεν θα κάνω καν τον κόπο να τη σχολιάσω...
Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας