-
@cirus said in Ford Puma 2019:
@valderama said in Ford Puma 2019:
ανασφάλεια
σε καταλαβαίνω είναι περισσότερα από όσα θα έπρεπε. Αν εξαιρέσεις ένα απιστευτα σοβαρό όλα τα υπολοιπα όμως είναι μικροπροβλήματα που φτιάχνονται.
μπήκα και στο forum του 2008 και εκει έχει κάποια προβλήματα γνωστα που συμβαίνουν σε πάρα πολλούς κτλ κτλ
Η εγγυηση σε καλύπτει σε αυτά όλα και αν σου τύχουν απαξ και φτιαχθουν δεν τα ξαναβγάζει αν αυτό σε παρηγορει καθόλου.
Εχω την εντύπωση ότι τα συχρονα αυτοκίνητα είναι γενικά λιγότερο ποιοτικα από ότι ήταν παλιότερα. Τωρα πιο πολλά ηλεκτρονικά έχουν παρα κάποια ποιοτητα υλικών (απο λαμαρίνες μέχρι πλαστικα τα πάντα όλα) Μπορει να έχω και λάθος.
Μονο rover αυτοι εφτιαχναν σωστα αυτοκίνητα ρε συ.
Αχαχαχα συμφωνώ. Που το θυμήθηκες ρε συ -
@cirus said in Ford Puma 2019:
Εχω την εντύπωση ότι τα συχρονα αυτοκίνητα είναι γενικά λιγότερο ποιοτικα από ότι ήταν παλιότερα. Τωρα πιο πολλά ηλεκτρονικά έχουν παρα κάποια ποιοτητα υλικών (απο λαμαρίνες μέχρι πλαστικα τα πάντα όλα) Μπορει να έχω και λάθος.
Έχεις λάθος (μπορώ να εξηγήσω αν θες).
ΥΓ: Περιμένω τον alexmix να πει ότι τα λέω τσεκουράτα σαν πρώην στρατιωτικός.
-
@realzeus said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
Εχω την εντύπωση ότι τα συχρονα αυτοκίνητα είναι γενικά λιγότερο ποιοτικα από ότι ήταν παλιότερα. Τωρα πιο πολλά ηλεκτρονικά έχουν παρα κάποια ποιοτητα υλικών (απο λαμαρίνες μέχρι πλαστικα τα πάντα όλα) Μπορει να έχω και λάθος.
Έχεις λάθος (μπορώ να εξηγήσω αν θες).
ΥΓ: Περιμένω τον alexmix να πει ότι τα λέω τσεκουράτα σαν πρώην στρατιωτικός.
Why not αφού τα λες τσεκουράτα χαχαχαχαχα
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
@realzeus said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
Εχω την εντύπωση ότι τα συχρονα αυτοκίνητα είναι γενικά λιγότερο ποιοτικα από ότι ήταν παλιότερα. Τωρα πιο πολλά ηλεκτρονικά έχουν παρα κάποια ποιοτητα υλικών (απο λαμαρίνες μέχρι πλαστικα τα πάντα όλα) Μπορει να έχω και λάθος.
Έχεις λάθος (μπορώ να εξηγήσω αν θες).
ΥΓ: Περιμένω τον alexmix να πει ότι τα λέω τσεκουράτα σαν πρώην στρατιωτικός.
Why not αφού τα λες τσεκουράτα χαχαχαχαχα
Τα τελευταία χρόνια η χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής έχει αυξηθεί γεωμετρικά. Τα σασί είναι πολύ πιο άκαμπτα και ουσιαστικά δεν υπάρχει θέμα σκουριάς, όπως παλιά. Οι κινητήρες αντέχουν 200-300 χιλ. χλμ, όταν παλιά το ρεκτιφιέ ήταν συνηθισμένο στα 100 χιλ χλμ, ενώ οι κινητήρες έβγαζαν το 1/3 της ισχύος των σημερινών. Τα πλαστικά ξεφτούσαν και τα ταμπλό άνοιγαν σαν γαρύφαλλα. Οι οδηγοί κυκλοφορούσαν με μια ντομάτα για να βάλουν πάνω στον πολλαπλασιαστή όταν υπερθερμαίνονταν, ένα αυγό για το ψυγείο που θα τρυπήσει και ένα καλτσόν για τον εξωτερικό ιμάντα που θα κοπεί. Δεν νοείτο τότε να μην έχει κάποιος πλήρη εργαλειοθήκη στο αυτοκίνητο. Στον δρόμο προς τις διακοπές ήταν δεδομένο ότι δεκάδες αυτοκίνητα ήταν δεξιά γιατί είχε ανάψει ο κινητήρας τους, ενώ κολλημένα και αναμμένα φρένα ήταν ο κανόνας στις κατηφόρες.
Τα τωρινά αυτοκίνητα είναι τα καλύτερα που έχουν υπάρξει. Η διαφορά με αυτά προ 20 ετών (που είναι σχετικά σύγχρονα με σημερινά δεδομένα - τα προ 40 ετών ήταν τραγικά) είναι ότι έχουν πολύ περισσότερα ηλεκτρονικά, που λογικό είναι ότι μπορεί να χαλάσουν (ό,τι δεν υπάρχει, δεν χαλάει).
-
Eχει μειωθει το παχος της λαμαρινας γιαυτο πολλοι νομιζουν οτι εχει πεσει η ποιοτητα. Μειωμενο παχος ισοδυναμει με ποιο ευκαμπτη λαμαρινα αλλα το αντισταθμιζουν με σχεδιαση δουλεμενη σε FE λογω της υπολογιστικης ισχυως που ειναι διαθεσιμη τα τελευταια χρονια. Βασικα η μεγαλη προοδος σε σχεση με τα αμαξωματα των 60-70ς και ισως 80ς βασιζεται στους υπολογιστες, η λαμαρινα δεν εχει αλλαξει αλλα πιθανον η ποιοτητα της να εχει ανεβει. Χαλυβας υψηλης αντοχης ηταν διαθεσιμος και τοτε.
-
@wantone said in Ford Puma 2019:
Eχει μειωθει το παχος της λαμαρινας γιαυτο πολλοι νομιζουν οτι εχει πεσει η ποιοτητα. Μειωμενο παχος ισοδυναμει με ποιο ευκαμπτη λαμαρινα αλλα το αντισταθμιζουν με σχεδιαση δουλεμενη σε FE λογω της υπολογιστικης ισχυως που ειναι διαθεσιμη τα τελευταια χρονια. Βασικα η μεγαλη προοδος σε σχεση με τα αμαξωματα των 60-70ς και ισως 80ς βασιζεται στους υπολογιστες, η λαμαρινα δεν εχει αλλαξει αλλα πιθανον η ποιοτητα της να εχει ανεβει. Χαλυβας υψηλης αντοχης ηταν διαθεσιμος και τοτε.
Σήμερα χρησιμοποιούν χάλυβα υψηλής αντοχής (και νέα κράματα που δεν υπήρχαν τότε) σε πολύ μεγαλύτερο μέρος του αυτοκινήτου. Επίσης δεν έχει σημασία το φτερό ή ο ουρανός, αλλά τα δομικά τμήματα του αυτοκινήτου. Το σασί λοιπόν είναι απείρως πιο άκαμπτο σήμερα, εκτός φυσικά από τα σημεία απορρόφησης της ενέργειας στις προσκρούσεις που πρέπει να είναι εύκαμπτα. Το αν βουλιάζει εύκολα ένα φτερό ή όχι δεν έχει καμία σημασία και μόνον ο ημιμαθής που το παίζει έξυπνος το κοιτάει.
-
Φαντάζομαι έχει αλλάξει και η μεθοδολογία των crash tests, έχουν γίνει αυστηρότερα, οπότε αναγκαστικά ακολουθούν και τα αυτοκίνητα
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
είναι περισσότερα από όσα θα έπρεπε
Συμφωνώ μαζί σου οσο ν αφορά τα καινούρια και τα ηλεκτρονικά συστήματα, καταλαβαίνω ότι μάλλον βρισκόμαστε σε ένα τέλος εποχής,,,, ,και στην αρχή μιας αλλης υβριδικής,,,,,αλλά δεν θέλω , ούτε πρόκειται να θέσω σε κίνδυνο τα παιδιά μου, προτιμώ να το πουλήσω αμέσως, και ας χάσω στην τελικη,,,,στο χειρότερο σενάριο,
-
@wantone αυτά που γραφεις τα πιστεύεις ή τρολαρεις;
Η ανάπτυξη στους χάλυβες της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι επική τα τελευτα δέκα δεκαπέντε έτη.
Πλέον έχουν φτάσει σε επίπεδο να πρεσαρουν και να συγκολλούν χάλυβες με yield ακαμψία άνω των 1600 mpa. Το να πρεσαρεις τοσο άκαμπτα μέταλλα απαιτεί υψηλή τεχνοτροπίαΤα αυτοκίνητα του 80 είχαν χάλυβες των 200 και 400, 800 mpa και αυτο τα πολυτελή.
Η διαφορά είναι τεράστια.
Και δεν λέγονται απλά χάλυβες υψηλής αντοχής αλλά ΥΠΕΡ υψηλής. -
@realzeus said in Ford Puma 2019:
@wantone said in Ford Puma 2019:
Eχει μειωθει το παχος της λαμαρινας γιαυτο πολλοι νομιζουν οτι εχει πεσει η ποιοτητα. Μειωμενο παχος ισοδυναμει με ποιο ευκαμπτη λαμαρινα αλλα το αντισταθμιζουν με σχεδιαση δουλεμενη σε FE λογω της υπολογιστικης ισχυως που ειναι διαθεσιμη τα τελευταια χρονια. Βασικα η μεγαλη προοδος σε σχεση με τα αμαξωματα των 60-70ς και ισως 80ς βασιζεται στους υπολογιστες, η λαμαρινα δεν εχει αλλαξει αλλα πιθανον η ποιοτητα της να εχει ανεβει. Χαλυβας υψηλης αντοχης ηταν διαθεσιμος και τοτε.
Σήμερα χρησιμοποιούν χάλυβα υψηλής αντοχής (και νέα κράματα που δεν υπήρχαν τότε) σε πολύ μεγαλύτερο μέρος του αυτοκινήτου. Επίσης δεν έχει σημασία το φτερό ή ο ουρανός, αλλά τα δομικά τμήματα του αυτοκινήτου. Το σασί λοιπόν είναι απείρως πιο άκαμπτο σήμερα, εκτός φυσικά από τα σημεία απορρόφησης της ενέργειας στις προσκρούσεις που πρέπει να είναι εύκαμπτα. Το αν βουλιάζει εύκολα ένα φτερό ή όχι δεν έχει καμία σημασία και μόνον ο ημιμαθής που το παίζει έξυπνος το κοιτάει.
Νομιζω οτι ηταν σχετικο με μεταλλα υπηρχαν και απο παλαιοτερα (και πριν τα 80ς), διαβασα βιβλια για να τα γραψω και μερικα εχουν ημερομηνια 1984, 1988 κλπ Κυριως το CRP ειναι ενα απο τα υλικα που προσθεθηκε στα αυτοκινητα μετα το 1990.
Αν παμε πισω στα 1980ς πολλα αμαξια που κυκλοφορουσαν καινουρια τοτε ειχαν σχεδιαστει ακομα και στην δεκαετια του 60 (οπως το Δελτα/Πρισμα). Απο τα τελη των 80ς που αρχισαν να χρησιμοποιουν κατα κορον υπολογιστες για τις αναλυσεις και το optimisation τους εδειξε που να βαλλουν τις συγκολησεις, που τις ενισχυσεις που θα αφαιρεσουν υλικο ωστε να πετυχουν αυξημενη ακαμψια. Οποτε μην γενικολογεις, ακομα και η οροφη προσθετει στην ακαμψια αλλα εχουν γινει πολλες αλλες βελτιωσεις οπως πολλες κολλες μεταξυ των λαμαρινων, sealants κλπ. Ακομα και οι κολλες αυξανουν την ακαμψια.
Μειωση του παχους της λαμαρινας ηταν αναγκαιο για την μειωση του βαρους, τα αγωνιστικα Δελτα το 1990 εμπαιναν στην παραγωγη με αλλες λαμαρινες για να μειωσουν τα βαρη αφου ειχαν roll cage και δεν χρειαζονταν τοσο το ακαμπτο αμαξωμα.
-
@lap said in Ford Puma 2019:
@wantone αυτά που γραφεις τα πιστεύεις ή τρολαρεις;
Η ανάπτυξη στους χάλυβες της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι επική τα τελευτα δέκα δεκαπέντε έτη.
Πλέον έχουν φτάσει σε επίπεδο να πρεσαρουν και να συγκολλούν χάλυβες με yield ακαμψία άνω των 1600 mpa. Το να πρεσαρεις τοσο άκαμπτα μέταλλα απαιτεί υψηλή τεχνοτροπίαΤα αυτοκίνητα του 80 είχαν χάλυβες των 200 και 400, 800 mpa και αυτο τα πολυτελή.
Η διαφορά είναι τεράστια.
Και δεν λέγονται απλά χάλυβες υψηλής αντοχής αλλά ΥΠΕΡ υψηλής.Ρε Λαπ, μηχανολογος εχω σπουδασει, τα βιβλια του πολυτεχνειου διαβασα και τα εγραψα. Εσυ που εχεις σπουδασει οικονομικα εχεις περισσοτερες δυνατοτητες να καταλαβεις αυτον τον τομεα; Δεν εχω ασχοληθει με τις τελευταιες εξελιξεις αλλα θα κοιταξω παλι αν βρω υλικο και εχω χρονο γιατι νομιζω αυτοι οι χαλυβες ηταν διαθεσιμοι και παλαιοτερα εστω και αν χρησιμοποιουνταν στην αεροπορικη βιομηχανια μονο.
Να σου αναφερω το εξης απο τα αμαξια που ειχα στην δικη μου ιδιοκτησια. Λαντσια Πρισμα του 1986 και Αλφα Ρομεο 147 του 2002 ειχαν/εχουν ιδιο χαλυβα και ιδιας ποιοτητας συγκολλησεις. Μετα απο παρομοια χρονια χρησης παρουσιαζουν την ιδια κατασταση σε οτι αφορα την ακαμψια του αμαξωματος και την οπτικη κατασταση.
-
Ε για αυτό έγραψα στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Στα άλλα δεν ξέρω ούτε και με ενδιαφέρουν ως χόμπυ.
Δες για παράδειγμα
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.kobelco.co.jp/english/ktr/pdf/ktr_28/013-017.pdf&ved=2ahUKEwiCi-uywfbyAhW9gP0HHRjVAJAQFnoECAcQAQ&usg=AOvVaw3txQqS4qH058VzHDdbuLN-Σκέψου προπερσυ ανακοίνωσε η honda πως με μικρό κόστος και σε ευρεία παραγωγή μπορεί να πρεσσαρει τόσο άκαμπτα μέταλλα στο ίδιο το πλαίσιο του αυτοκινήτου.
Άλλο δηλαδή μια απλή δοκός και άλλο ένα πρεσαριστό κομμάτι με τέτοια ακαμψιαΦυσικά οι συγκολλήσεις είναι ολόκληρη επιστήμη και επηρεάζει την στρεπτική ακαμψία κτλ.
Εγώ πιο πολύ εστίασα στον χάλυβα. -
Εστιασες δηλαδη στο μονο που δεν εχει αλλαξει εδω και χρονια. Οι συγκολλησεις ναι, μα η ποιοτητα της λαμαρινας ειναι η ιδια. Ορεξη για χασιμο χρονου η κουβεντα αυτη.
-
Κανείς λάθος, ξαναδιάβασε την πηγή που έβαλα και θα γινεις σοφότερος.
Και τα δύο αναπτύχθηκαν ραγδαία και οι συγκολλήσεις και ο χάλυβας των πλαισίων των αυτοκινήτων.
Η λαμαρίνες είναι τα ρούχα του αυτοκινήτου, η ουσία είναι κάτω από αυτο, στο πλαίσιο του αμαξώματος. -
@valderama said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
είναι περισσότερα από όσα θα έπρεπε
Συμφωνώ μαζί σου οσο ν αφορά τα καινούρια και τα ηλεκτρονικά συστήματα, καταλαβαίνω ότι μάλλον βρισκόμαστε σε ένα τέλος εποχής,,,, ,και στην αρχή μιας αλλης υβριδικής,,,,,αλλά δεν θέλω , ούτε πρόκειται να θέσω σε κίνδυνο τα παιδιά μου, προτιμώ να το πουλήσω αμέσως, και ας χάσω στην τελικη,,,,στο χειρότερο σενάριο,
Ακόμα περιμένω να γράψεις τι θέματα βγάζει.
-
@alex-mix said in Ford Puma 2019:
@valderama said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
είναι περισσότερα από όσα θα έπρεπε
Συμφωνώ μαζί σου οσο ν αφορά τα καινούρια και τα ηλεκτρονικά συστήματα, καταλαβαίνω ότι μάλλον βρισκόμαστε σε ένα τέλος εποχής,,,, ,και στην αρχή μιας αλλης υβριδικής,,,,,αλλά δεν θέλω , ούτε πρόκειται να θέσω σε κίνδυνο τα παιδιά μου, προτιμώ να το πουλήσω αμέσως, και ας χάσω στην τελικη,,,,στο χειρότερο σενάριο,
Ακόμα περιμένω να γράψεις τι θέματα βγάζει.
Εχει θέματα γενικά με την συναρμογη. Λαθος ύψος φαναριων. ξεκουμπώνουν κάτ πλαστικά τριγμοί και τέτοια πράγματα γενικά που τα φτιάχνουν στην εγγύηση.
Σε μένα έβγαλε ηλεκτρολογικό πρόβλημα και εξηγώ: είχε πρόβλημα το cam bus του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να μην βλέπει τους αισθητήρες και να βγάζει warning. Δεν έβλεπε και τον αισθητήρα θερμοκρασίας με αποτέλεσμα να <<νομιζει το aircondition>> ότι έχει παγωνια και να μην δουλεύει για προστασία. Το αυτοκίνητο οδηγιώταν τα πάντα όλα κανονικά δεν ήταν επικύνδυνο απλά δεν είχες air con και είχε warnings οτι δεν έβλεπε αισθητήρες. όταν το έβγαλε την δεύτερη φορά έκανα ταξίδι 300 χιλιομετρων και οδηγικά δεν είχε θέμα απλά έσκασα από ζέστη. Επικύνδυνο δεν ήταν σε καμια περίπτωση.
Χρειάστηκε 2 φορές επίσκεψη και να το αποχωρίστω 2 εβδομαδες (1+1) κάθε φορά μεχρι να το βρουν και να το φτιάξουν οριστικά. Τωρα 3 βδομάδες δεν έχει ξανακάνει τιποτα και λειτουργεί κανονικά. Ηταν μια ελατωματική φύσα στην περίπτωση μου και δεν έπαιζε πάντα το CAMBUS
ΟΜΩΣ........
Πρόσφατα ένας φίλος εγραψε ότι το δικό του έπαθε μια ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΒΛΑΒΗ. Εσβησε ο κινητήρας και τον άφησε στην μέση του δρόμου. Αυτό είναι πάρα πολύ σοβαρό και επικύνδυνο. Δεν έχει ξαναπαρουσιαστεί σε κανέναν άλλο και του είπαν κάτι για εγκέφαλο. Δεν έχει ξεμπερδέψει ακόμα. Περιμένουμε όλοι να μάθουμε περισσότερα. Αυτό μπορεί να πάει μέχρι και δικαστηκά μιλάμε οτι θα μπορούσε να κοστίσει ανθρώπινη ζωή αν συνεβαινε πάνω σε στροφη. Όπως όλα τα αυτοκίνητα υπάρχει safe mode και υποθετικά αυτό δεν θα μπορούσε να συμβεί. Συνέβει όμως. και 1 στο 1000000 να είναι είναι σοβαρό πρόβλημα. Βασικά όλα τα άλλα είναι χαζομάρες και τίποτα μπροστά σε αυτό
-
@realzeus said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
@realzeus said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
Εχω την εντύπωση ότι τα συχρονα αυτοκίνητα είναι γενικά λιγότερο ποιοτικα από ότι ήταν παλιότερα. Τωρα πιο πολλά ηλεκτρονικά έχουν παρα κάποια ποιοτητα υλικών (απο λαμαρίνες μέχρι πλαστικα τα πάντα όλα) Μπορει να έχω και λάθος.
Έχεις λάθος (μπορώ να εξηγήσω αν θες).
ΥΓ: Περιμένω τον alexmix να πει ότι τα λέω τσεκουράτα σαν πρώην στρατιωτικός.
Why not αφού τα λες τσεκουράτα χαχαχαχαχα
Τα τελευταία χρόνια η χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής έχει αυξηθεί γεωμετρικά. Τα σασί είναι πολύ πιο άκαμπτα και ουσιαστικά δεν υπάρχει θέμα σκουριάς, όπως παλιά. Οι κινητήρες αντέχουν 200-300 χιλ. χλμ, όταν παλιά το ρεκτιφιέ ήταν συνηθισμένο στα 100 χιλ χλμ, ενώ οι κινητήρες έβγαζαν το 1/3 της ισχύος των σημερινών. Τα πλαστικά ξεφτούσαν και τα ταμπλό άνοιγαν σαν γαρύφαλλα. Οι οδηγοί κυκλοφορούσαν με μια ντομάτα για να βάλουν πάνω στον πολλαπλασιαστή όταν υπερθερμαίνονταν, ένα αυγό για το ψυγείο που θα τρυπήσει και ένα καλτσόν για τον εξωτερικό ιμάντα που θα κοπεί. Δεν νοείτο τότε να μην έχει κάποιος πλήρη εργαλειοθήκη στο αυτοκίνητο. Στον δρόμο προς τις διακοπές ήταν δεδομένο ότι δεκάδες αυτοκίνητα ήταν δεξιά γιατί είχε ανάψει ο κινητήρας τους, ενώ κολλημένα και αναμμένα φρένα ήταν ο κανόνας στις κατηφόρες.
Τα τωρινά αυτοκίνητα είναι τα καλύτερα που έχουν υπάρξει. Η διαφορά με αυτά προ 20 ετών (που είναι σχετικά σύγχρονα με σημερινά δεδομένα - τα προ 40 ετών ήταν τραγικά) είναι ότι έχουν πολύ περισσότερα ηλεκτρονικά, που λογικό είναι ότι μπορεί να χαλάσουν (ό,τι δεν υπάρχει, δεν χαλάει).
Ειπα από την αρχή ότι είναι η ιδέα μου. Για τους κινητήρες είμαι βέβαιος ότι είναι έτσι οπως τα λες και αν και δεν είμαι σχετικός φαντάζομαι και αυτό με τα κράμματα για τα μέταλλα ισχύει.
Βασικά στα ηλεκτρονικά που έχουν πολλαπλασιαστεί και έχουν μεγαλώσει οι βλάβες σε ολοκαίνουργια αυτοκίνητα είναι μάλλον το θέμα και λογω πρόσφατης κακής εμπειρίας μου είμαι επιφυλακτικός. Δεν είχα πάθει ποτε στο παρελθόν κάτι τέτοιο αλλά βεβαια τα αυτοκίνητα που είχα δεν είχαν και ποτέ τοσα πολλά ηλεκτρονικα, αισθητήρες κτλ
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
@alex-mix said in Ford Puma 2019:
@valderama said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
είναι περισσότερα από όσα θα έπρεπε
Συμφωνώ μαζί σου οσο ν αφορά τα καινούρια και τα ηλεκτρονικά συστήματα, καταλαβαίνω ότι μάλλον βρισκόμαστε σε ένα τέλος εποχής,,,, ,και στην αρχή μιας αλλης υβριδικής,,,,,αλλά δεν θέλω , ούτε πρόκειται να θέσω σε κίνδυνο τα παιδιά μου, προτιμώ να το πουλήσω αμέσως, και ας χάσω στην τελικη,,,,στο χειρότερο σενάριο,
Ακόμα περιμένω να γράψεις τι θέματα βγάζει.
Εχει θέματα γενικά με την συναρμογη. Λαθος ύψος φαναριων. ξεκουμπώνουν κάτ πλαστικά τριγμοί και τέτοια πράγματα γενικά που τα φτιάχνουν στην εγγύηση.
Σε μένα έβγαλε ηλεκτρολογικό πρόβλημα και εξηγώ: είχε πρόβλημα το cam bus του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να μην βλέπει τους αισθητήρες και να βγάζει warning. Δεν έβλεπε και τον αισθητήρα θερμοκρασίας με αποτέλεσμα να <<νομιζει το aircondition>> ότι έχει παγωνια και να μην δουλεύει για προστασία. Το αυτοκίνητο οδηγιώταν τα πάντα όλα κανονικά δεν ήταν επικύνδυνο απλά δεν είχες air con και είχε warnings οτι δεν έβλεπε αισθητήρες. όταν το έβγαλε την δεύτερη φορά έκανα ταξίδι 300 χιλιομετρων και οδηγικά δεν είχε θέμα απλά έσκασα από ζέστη. Επικύνδυνο δεν ήταν σε καμια περίπτωση.
Χρειάστηκε 2 φορές επίσκεψη και να το αποχωρίστω 2 εβδομαδες (1+1) κάθε φορά μεχρι να το βρουν και να το φτιάξουν οριστικά. Τωρα 3 βδομάδες δεν έχει ξανακάνει τιποτα και λειτουργεί κανονικά. Ηταν μια ελατωματική φύσα στην περίπτωση μου και δεν έπαιζε πάντα το CAMBUS
ΟΜΩΣ........
Πρόσφατα ένας φίλος εγραψε ότι το δικό του έπαθε μια ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΒΛΑΒΗ. Εσβησε ο κινητήρας και τον άφησε στην μέση του δρόμου. Αυτό είναι πάρα πολύ σοβαρό και επικύνδυνο. Δεν έχει ξαναπαρουσιαστεί σε κανέναν άλλο και του είπαν κάτι για εγκέφαλο. Δεν έχει ξεμπερδέψει ακόμα. Περιμένουμε όλοι να μάθουμε περισσότερα. Αυτό μπορεί να πάει μέχρι και δικαστηκά μιλάμε οτι θα μπορούσε να κοστίσει ανθρώπινη ζωή αν συνεβαινε πάνω σε στροφη. Όπως όλα τα αυτοκίνητα υπάρχει safe mode και υποθετικά αυτό δεν θα μπορούσε να συμβεί. Συνέβει όμως. και 1 στο 1000000 να είναι είναι σοβαρό πρόβλημα. Βασικά όλα τα άλλα είναι χαζομάρες και τίποτα μπροστά σε αυτό
Απ' ότι έγραψε ο φίλος στο FB του είπαν από την αντιπροσωπεία ότι έφταιγε η κεντρική πλακέτα
οργάνων που βρίσκεται πίσω από το καντράν. Δεν ανέφερε κάτι για εγκέφαλο δλδ. -
@nikos_sty said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
@alex-mix said in Ford Puma 2019:
@valderama said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
είναι περισσότερα από όσα θα έπρεπε
Συμφωνώ μαζί σου οσο ν αφορά τα καινούρια και τα ηλεκτρονικά συστήματα, καταλαβαίνω ότι μάλλον βρισκόμαστε σε ένα τέλος εποχής,,,, ,και στην αρχή μιας αλλης υβριδικής,,,,,αλλά δεν θέλω , ούτε πρόκειται να θέσω σε κίνδυνο τα παιδιά μου, προτιμώ να το πουλήσω αμέσως, και ας χάσω στην τελικη,,,,στο χειρότερο σενάριο,
Ακόμα περιμένω να γράψεις τι θέματα βγάζει.
Εχει θέματα γενικά με την συναρμογη. Λαθος ύψος φαναριων. ξεκουμπώνουν κάτ πλαστικά τριγμοί και τέτοια πράγματα γενικά που τα φτιάχνουν στην εγγύηση.
Σε μένα έβγαλε ηλεκτρολογικό πρόβλημα και εξηγώ: είχε πρόβλημα το cam bus του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να μην βλέπει τους αισθητήρες και να βγάζει warning. Δεν έβλεπε και τον αισθητήρα θερμοκρασίας με αποτέλεσμα να <<νομιζει το aircondition>> ότι έχει παγωνια και να μην δουλεύει για προστασία. Το αυτοκίνητο οδηγιώταν τα πάντα όλα κανονικά δεν ήταν επικύνδυνο απλά δεν είχες air con και είχε warnings οτι δεν έβλεπε αισθητήρες. όταν το έβγαλε την δεύτερη φορά έκανα ταξίδι 300 χιλιομετρων και οδηγικά δεν είχε θέμα απλά έσκασα από ζέστη. Επικύνδυνο δεν ήταν σε καμια περίπτωση.
Χρειάστηκε 2 φορές επίσκεψη και να το αποχωρίστω 2 εβδομαδες (1+1) κάθε φορά μεχρι να το βρουν και να το φτιάξουν οριστικά. Τωρα 3 βδομάδες δεν έχει ξανακάνει τιποτα και λειτουργεί κανονικά. Ηταν μια ελατωματική φύσα στην περίπτωση μου και δεν έπαιζε πάντα το CAMBUS
ΟΜΩΣ........
Πρόσφατα ένας φίλος εγραψε ότι το δικό του έπαθε μια ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΒΛΑΒΗ. Εσβησε ο κινητήρας και τον άφησε στην μέση του δρόμου. Αυτό είναι πάρα πολύ σοβαρό και επικύνδυνο. Δεν έχει ξαναπαρουσιαστεί σε κανέναν άλλο και του είπαν κάτι για εγκέφαλο. Δεν έχει ξεμπερδέψει ακόμα. Περιμένουμε όλοι να μάθουμε περισσότερα. Αυτό μπορεί να πάει μέχρι και δικαστηκά μιλάμε οτι θα μπορούσε να κοστίσει ανθρώπινη ζωή αν συνεβαινε πάνω σε στροφη. Όπως όλα τα αυτοκίνητα υπάρχει safe mode και υποθετικά αυτό δεν θα μπορούσε να συμβεί. Συνέβει όμως. και 1 στο 1000000 να είναι είναι σοβαρό πρόβλημα. Βασικά όλα τα άλλα είναι χαζομάρες και τίποτα μπροστά σε αυτό
Απ' ότι έγραψε ο φίλος στο FB του είπαν από την αντιπροσωπεία ότι έφταιγε η κεντρική πλακέτα
οργάνων που βρίσκεται πίσω από το καντράν. Δεν ανέφερε κάτι για εγκέφαλο δλδ.Δεν θυμαμαι ακριβώς.
πάντως δεν έχει τελιώσει το θέμα κάτσε να τελιώσει να πούμε περισσότερα. Οτι και να του είπαν δεν έχει τελιώσει και επιδιορθωθεί το θέμα ακόμα. Εδω είμαστε και το παρακολουθω το συγκεκριμένο με ενδιαφέρει πολύ
-
Γνωρίζουμε όμως οτι η Ford εδώ και 20 χρονια παρέχει το λεγόμενο SAFE MODE που υπάρχει για αυτές τις ακραίες περιπτώσεις, που ήταν όμως αυτή η λειτουργεία σε τρεις ,,,,,,,,και όχι μια περίπτωση οπου ως δια μαγείας εξαφανίστηκε κάθε δυνατότητα ελέγχου του αυτοκίνητου,,, εν κινηση, οεο?
Ford Puma 2019