-
Το τούρμπο συνεχίζω να το αφήνω 4 λεπτά να ζεσταθεί και άλλα 4 μετά να κρυώσει και να κάτσουν τα λάδια. Πόσο θα το κάνω αυτό? Όσο χρειαστεί.
Μην το κάνεις αυτό!
Ειδικά το ζέσταμα ακίνητο δεν προσφέρει τίποτα ούτε στη μακροζωία του κινητήρα ούτε στον πλανήτη. Όλοι οι κατασκευαστές λένε να ξεκινήσεις αμέσως, χωρίς να το πιέζεις και ότι κατ' αυτό τον τρόπο ζεσταίνεται πιο γρήγορα.
Όσο για το τετράλεπτο κρύωμα επίσης σου είναι παντελώς άχρηστο, εφόσον γραφεις ότι οδηγείς πολύ ήρεμα. Έχει ίσως νόημα μόνο αν το έχεις πατήσει γερά μόλις πριν φτάσεις στον προορισμό σου. Εσύ όμως δεν το κάνεις αυτό. -
@riverael1 said in VW T-Roc:
T - roc 1.0 manual με
Active cruise control,
Full led φώτα,
Blind spot,
αυτόματο φρενάρισμα για οχηματα-πεζους,
Lane ssist
αυτόματο κλιματισμό,
Android auto-carplay
μπρος-πίσω υποβραχιονιο,
αναδιπλουμενους καθρέφτες
αυτόματη εναλλαγή μεγάλης μεσαίας σκάλας
αισθητήρα φωτός βροχής,
αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος πίσω,
αυτόματο διζωνικο κλιματισμό με πίσω αεραγωγούς
ζάντες αλουμινίου,
οσφυικη υποστηριξη
σε απλό χρώμα γκρι στα 22400!
Πολύ καλή επιλογή το λες και vfm. Θα το συγκρινα μόνο με το vitara glx 1.4!!Ποια έκδοση είναι αυτή? Advance?
-
@gianniss07 said in VW T-Roc:
@riverael1 said in VW T-Roc:
T - roc 1.0 manual με
Active cruise control,
Full led φώτα,
Blind spot,
αυτόματο φρενάρισμα για οχηματα-πεζους,
Lane ssist
αυτόματο κλιματισμό,
Android auto-carplay
μπρος-πίσω υποβραχιονιο,
αναδιπλουμενους καθρέφτες
αυτόματη εναλλαγή μεγάλης μεσαίας σκάλας
αισθητήρα φωτός βροχής,
αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος πίσω,
αυτόματο διζωνικο κλιματισμό με πίσω αεραγωγούς
ζάντες αλουμινίου,
οσφυικη υποστηριξη
σε απλό χρώμα γκρι στα 22400!
Πολύ καλή επιλογή το λες και vfm. Θα το συγκρινα μόνο με το vitara glx 1.4!!Ποια έκδοση είναι αυτή? Advance?
Που το δίνουν με αυτό τον εξοπλισμό και σε τέτοια τιμή? Θα το έλεγα και ευκαιρία.
-
@gianniss07 said in VW T-Roc:
@riverael1 said in VW T-Roc:
T - roc 1.0 manual με
Active cruise control,
Full led φώτα,
Blind spot,
αυτόματο φρενάρισμα για οχηματα-πεζους,
Lane ssist
αυτόματο κλιματισμό,
Android auto-carplay
μπρος-πίσω υποβραχιονιο,
αναδιπλουμενους καθρέφτες
αυτόματη εναλλαγή μεγάλης μεσαίας σκάλας
αισθητήρα φωτός βροχής,
αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος πίσω,
αυτόματο διζωνικο κλιματισμό με πίσω αεραγωγούς
ζάντες αλουμινίου,
οσφυικη υποστηριξη
σε απλό χρώμα γκρι στα 22400!
Πολύ καλή επιλογή το λες και vfm. Θα το συγκρινα μόνο με το vitara glx 1.4!!Ποια έκδοση είναι αυτή? Advance?
Που το δίνουν με αυτό τον εξοπλισμό και σε τέτοια τιμή? Θα το έλεγα και ευκαιρία.
To post με τον εξοπλισμό και την τιμή είναι 2μησι χρόνια πίσω! (Ιαν. 2019). Πως και το ξεθάψατε;
-
Ενδιαφέρομαι για αγορά και πήρα σβάρνα τις σελίδες. Ούτε καν πρόσεχα χρονιές των ποστ.
Μου δίνουν προσφορά για την advance στα 22,5Κ ετοιμοοπαραδοτο. -
@gianniss07 said in VW T-Roc:
Ενδιαφέρομαι για αγορά και πήρα σβάρνα τις σελίδες. Ούτε καν πρόσεχα χρονιές των ποστ.
Μου δίνουν προσφορά για την advance στα 22,5Κ ετοιμοοπαραδοτο.Νομίζω σε τιμή διαμορφωτή στο δίνουν. Με μεταλλικό χρώμα κάπου εκεί είναι η τιμή για την advance. Εκτός αν είναι τελική με πινακίδες, επέκταση εγγύησης κλπ, οπότε είναι καλή προσφορά. Κι εγώ γλυκοκοιτάζω το T-ROC ή το Q2 αλλά θα περιμένω μερικούς μήνες ακόμα, γιατί μέσα στο 22 αναμένεται η νέα έκδοση του T-ROC. Ρίσκο βέβαια, γιατί μπορεί να ακριβύνει, μπορεί όμως στην ίδια περίπου τιμή να ενσωματώσουν τα led φώτα, όπως έκαναν με τη facelift έκδοση του Q2. Πιθανόν επίσης λίγο πριν έρθει η νέα έκδοση να βγει σε προσφορά η τρέχουσα σε χαμηλότερη τιμή. Στα γράφω για να τα έχεις υπόψη σου.
-
Είναι τελική με πινακίδες και μεταλλικό χρώμα.
Σίγουρα έχει καλύτερους χώρους το t roc απ το q2. Το awdi είναι πιο στεναχωρο αισθητά.
Αυτή την αίσθηση άφησε τουλάχιστον σε μένα. Το θέμα είναι πότε θα έρθει το facelift και αν δούμε σύντομα προσφορά στο τωρινό t roc. -
Τα ποιο όμορφα είναι στην BSUV κατηγορία τα PUMA, 2008, και MOKA. Τα 2 πρώτα είναι και τα ποιο ολοκληρωμένα στην κατηγορία πιστεύω
4κίνητα afordable VFM είναι ta VITARA και duster. Ειδικα το πρώτο είναι φοβερη τιμη για αυτά που δίνει
φτηνές εναλακτικές έχει τα STONIC και BAYON
αν θες χώρους και καλούτσικη τιμή σε VAG group έχει το KAMIQ που είναι και αυτό ολοκληρωμένη λύση
Πραγματικα όλα τα παραπάνω κάτι βρίσκω που να τα κάνει δελεαστικά σε σχέση με κάτι άλλο. Όλα έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αλλά όλα εχουν κάτι ξεχωριστό.
Πραγματικα δεν βρίσκω ΤΙΠΟΤΑ που να διαπρέπει το TROC σε σχέση με τα παραπάνω. Σε τι διαπρέπει και το κάνει ελκυστικό εναντι του ανταγωνισμου (έστω και εσωτερικού σε σχέση με το KAMIQ)?????
-
Εγώ overall το θεωρώ το πιο ολοκληρωμένο στην κατηγορία το troc, ειδικά με τον 1.5 τον τσι..
-
@mastoras78 said in VW T-Roc:
κατηγορί
ολοκληρωμένα είναι και τα άλλα δεν τα στέλνουν μισα από το εργοστασιο να τα φτιαξεις εσύ σαν lego.
που είναι καλύτερο και διαπρέπει άπο κάποιο άλλο? σε κινητηρια σύνολα? σε χώρους για τους επιβάτες? σε οδηγική συμπεριφορα? σε χώρο αποσκευών? σε ποιοτητα πλαστικών και συναρμογής? σε infortainment? σε τιμή? σε εξοπλισμό που σου δίνει στην αρχική έκδοση?
εγω νομίζω σε τίποτα.
-
Το Τροκ σε 1.5 έχει το καλύτερο κινητήριο σύνολο σε B Suv...αυτό κάνει την διαφορά για αρκετούς.
Από εκεί και πέρα υπερτερεί στο σήμα....αχαχα!!
ΥΓ: Εμένα μου φαίνεται άσχημο όμως, ενώ το T Cross μου αρέσει.
-
..αυτό κάνει την διαφορά για αρκετούς.
Από εκεί και πέρα υπερτερεί στο σήμα....αχαχα!!
ΥΓ: Εμένα μου φαίνεται άσχημο όμως, ενώ το T Cross μου αρέσει.προφανώς και δεν έχει το καλυτερο κινητηριο συνολο. και εκει χανει
Το ότι έιναι ασχημο οκ, είναι υποκειμενικό οπότε κάνω τα στραβα μάτια καποιου μπορεί να το αρέσει
-
προφανώς και δεν έχει το καλυτερο κινητηριο συνολο. και εκει χανει
Ποιο B Suv εχει καλύτερο κινητήριο σύνολο? Εξαιρείται προφανώς το Puma ST. Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή (δυστυχώς) B Suv με καλύτερο μοτέρ από τον 1.5tsi σε συνδυασμό με το DSG.
Ίσως το Κόνα με τα 200 άλογα...αλλά καίει τον άπατο, ενώ ο 1.5 είναι και πολύ οικονομικός.ΥΓ: Προφανώς και δεν θα αγόραζα το Τροκ ποτε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός.
-
προφανώς και δεν έχει το καλυτερο κινητηριο συνολο. και εκει χανει
Ποιο B Suv εχει καλύτερο κινητήριο σύνολο? Εξαιρείται προφανώς το Puma ST. Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή (δυστυχώς) B Suv με καλύτερο μοτέρ από τον 1.5tsi σε συνδυασμό με το DSG.
Ίσως το Κόνα με τα 200 άλογα...αλλά καίει τον άπατο, ενώ ο 1.5 είναι και πολύ οικονομικός.ΥΓ: Προφανώς και δεν θα αγόραζα το Τροκ ποτε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός.
Αντικειμενικος ειμαι και γω
Γιατι εξαιρεις το ST?
Αν πάρεις BSUV με βάση ΜΟΝΟ τον κινητήρα και τίποτα άλλο είναι καλύτερος ο ecoboost 1,5 200 αλογα
Επισής υπάρχει και το KONA N-line με τον 1,6 και τα 200 άλογα και έχει και αυτό αυτόματο κιβώτιο αν ντε και καλα θες αυτόματο
και εκει χάνει όπως είπα και πριν
Η έκδοση TROC R με τα 300 άλογα δεν έρχεται Eλλαδα εξ οσον γνωρίζω
Ασε το γεγονος ότι δεν παίρνει κάποιος κάτι μόνο για τον κινητήρα και να μη λαμβάνει υπόψιν όλα τα υπόλοιπα
-
Γιατι εξαιρεις το ST?
Επισής υπάρχει και το KONA N-line με τον 1,6 και τα 200 άλογα και έχει και αυτό αυτόματο κιβώτιο αν ντε και καλα θες αυτόματο-
Εξαιρώ το ST γιατί έχει 70% πάνω και γιατί είναι ειδικού σκοπού, δεν είναι συγκρίσιμα τα 2 αυτοκίνητ.
-
Το ανέφερα το Kona, και είπα ότι ως σύνολο είναι πιο δυνατό αλλά overall δεν είναι καλύτερο γιατί καίει τον πάτο του.
Δεν είπα ποτέ ότι αγοράζεις μόνο για τον κινητήρα, είπα ότι ως κινητήριο σύνολο δεν έχει αναταγωνισμό, ειδικά σε αυτά τα χρήματα.
-
-
Γιατι εξαιρεις το ST?
Επισής υπάρχει και το KONA N-line με τον 1,6 και τα 200 άλογα και έχει και αυτό αυτόματο κιβώτιο αν ντε και καλα θες αυτόματο-
Εξαιρώ το ST γιατί έχει 70% πάνω και γιατί είναι ειδικού σκοπού, δεν είναι συγκρίσιμα τα 2 αυτοκίνητ.
-
Το ανέφερα το Kona, και είπα ότι ως σύνολο είναι πιο δυνατό αλλά overall δεν είναι καλύτερο γιατί καίει τον πάτο του.
Δεν είπα ποτέ ότι αγοράζεις μόνο για τον κινητήρα, είπα ότι ως κινητήριο σύνολο δεν έχει αναταγωνισμό, ειδικά σε αυτά τα χρήματα.
Αν αρχίσεις να παίρνεις υπόψιν και άλλα πράγματα όπως την τιμή παίρνει και τα υπόλοιπα που ανέφερα στην αρχή (οδηγική συμπεριφορά, χώρους κτλ κτλ) οπότε πάλι χάνει πανυγυρικά. Το ST είναι προφανώς ειδικό αλλά δεν το εξαιρώ αν είναι να συγκρίνουμε μόνο ένα πράγμα όπως τον κινητήρα. Το ST δεν θα το πρότεινα σε κανέναν, παραείναι ακριβο και απευθύνεται σε πολύ ελαχιστους αλλά αν συγκρίνουμε κινητήρες και αφού υπάρχει αυτή η έκδοση το βάζω μέσα. Δεν θα βγάζω κάτι για να βγάλω καλύτερο ενα αυτοκίνητο που δεν είναι καλύτερο σε τίποτα. Εξάλου οι περισσότεροι δεν το παίρνουν καν στην έκδοση 1,5 150 άλογα.
Το kona το πρόσθεσες μέτα αφού σου είχα απαντήσει. Σιγουρα καίει τον πάτο του ναι αλλά υπάρχει και ο 1,6 με HYBRID και 141 άλογα για οικονομία χώρια που αν σε ενδιαφέρει η οικονομία υπάρχουν πολύ ποιο οικονομικα σε καύσιμο BSUV
Οπως είπα στην αρχή δεν διαπρέπει πουθενα ουτε σε έναν τομέα. Και αν βάλεις πολλούς παράγοντες βγαίνουν πολλά που overall είναι ποιο ολοκληρωμένες λύσεις.
-
-
-
Ο 1.5tsi με ή χωρίς dsg είναι κατά τη γνώμη μου ίσως ο καλύτερος κινητήρας στην κατηγορία του και στα λεφτά του. Αλλά και το μικρό 1.0tsi είναι πολύ σπιρτόζικο και το χειροκίνητο σασμάν της vw είναι πολύ εύκολο και οι ταχύτητες κουμπώνουν μια χαρά για το μέσο οδηγό. Πέραν αυτών δεν επιλέγεις αυτοκίνητο μόνο για το μοτέρ ή το κιβώτιο. Είναι πολυπαραγοντική η απόφαση. Εγώ π.χ. έχω χρόνια το Α3 και είμαι πολύ ικανοποιημένος, μου αρέσουν τα hatcback, αλλά λίγο η μόδα λίγο η πίεση από γυναίκα και γιό θα κινηθώ προς SUV. Τώρα η επιλογή του μοντέλου και της μάρκας είναι προφανώς προσωπική επιλογή του καθενός, αυτός θα αποφασίσει τι του αρέσει και που θέλει να δώσει τα ωραία του λεφτά. Άρα με όλο το σεβασμό σε όλους, ατάκες που περιέχουν νοήματα του τύπου "μα γιατί να πάρεις το τάδε αυτοκίνητο αφού άλλα είναι καλύτερα, ή υπερτερεί στο σηματάκι", τις βρίσκω τουλάχιστον υπερβολικές, να μην πω και κάπως εμπαθείς. Και βέβαια το κλείνω εδώ το θέμα, δεν παρακολουθώ το forum για να έρχομαι σε αντιπαραθέσεις για πράγματα που θεωρώ αυτονόητα.
-
Το kona το πρόσθεσες μέτα αφού σου είχα απαντήσει.
Ξαναδες, το έχω γράψει στο αρχικό μου ποστ για το Κόνα (χωρίς edit από την αρχή το είχα γράψει).
Ενταξει Φάνη μου μπορεί να μην το διάβασα εγω. Αλήθεια δεν το είχα δει. Κουβέντα να γίνεται. Ξέρεις ότι σε εκτιμώ πολύ
-
Ο 1.5tsi με ή χωρίς dsg είναι κατά τη γνώμη μου ίσως ο καλύτερος κινητήρας στην κατηγορία του και στα λεφτά του. Αλλά και το μικρό 1.0tsi είναι πολύ σπιρτόζικο και το χειροκίνητο σασμάν της vw είναι πολύ εύκολο και οι ταχύτητες κουμπώνουν μια χαρά για το μέσο οδηγό. Πέραν αυτών δεν επιλέγεις αυτοκίνητο μόνο για το μοτέρ ή το κιβώτιο. Είναι πολυπαραγοντική η απόφαση. Εγώ π.χ. έχω χρόνια το Α3 και είμαι πολύ ικανοποιημένος, μου αρέσουν τα hatcback, αλλά λίγο η μόδα λίγο η πίεση από γυναίκα και γιό θα κινηθώ προς SUV. Τώρα η επιλογή του μοντέλου και της μάρκας είναι προφανώς προσωπική επιλογή του καθενός, αυτός θα αποφασίσει τι του αρέσει και που θέλει να δώσει τα ωραία του λεφτά. Άρα με όλο το σεβασμό σε όλους, ατάκες που περιέχουν νοήματα του τύπου "μα γιατί να πάρεις το τάδε αυτοκίνητο αφού άλλα είναι καλύτερα, ή υπερτερεί στο σηματάκι", τις βρίσκω τουλάχιστον υπερβολικές, να μην πω και κάπως εμπαθείς. Και βέβαια το κλείνω εδώ το θέμα, δεν παρακολουθώ το forum για να έρχομαι σε αντιπαραθέσεις για πράγματα που θεωρώ αυτονόητα.
Αγαπητε ο καθένας ξέρει το καλύτερο για τον ίδιο και αν είναι να το πάρεις καλορίζικο και υπέροχο θα σου πω είναι με πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα να έχεις.
Forum είναι απλά και κάνω συζήτηση γιατι πραγματικα το συγκεκριμένο δεν το βρίσκω καθόλου ανταγωνιστικό σε σχέση με τον ανταγωνισμο. Από την μικρή εγγύηση, χώρους, ποιοτητα πλαστικών τα πάντα όλα.
Δεν είμαι εμπαθής. Και αν διαβαστηκα έτσι ζητω συγνώμη ποιο πολύ χαριτολογόντας το λέω.
Υπερτερεί στο σηματάκι δεν είπα ποτέ. Ποια αντιπαράθεση????? συζήτηση κάνουμε. Δεν μπορούμε να διαφωνούμε δηλαδή. Τι νοημα έχει το forum αλλιώς?
Τεσπα ότι νομίζεις. Εγω είπα την άποψη μου. Πολυπαραγοντική απόφαση είναι σίγουρα και κατα την γνώμη μου χάνει πανυγηρικά από τον ανταγωνισμό στην όποια σύγκριση.
Δεν είναι ΚΑΚΟ σε τίποτα. Για ένα μέσο οδηγό είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ καθώς είναι καλο ή καλούτσικο σε όλα.
Απλά στα ίδια χρήματα νομίζω ότι παίνεις καλύτερα αυτοκίνητα από αυτο ακόμα και να μεινεις στο group VAG (skoda kamiq)
VW T-Roc