@vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τον Λαπ δεν το ενοχλεί που θα ψοφήσει η δική του κατσίκα (έχει την ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη, 3πλασια τιμή απ την κεντρική Ευρώπη αν τη συσχετίσει με το μέσο εισόδημα, που οφείλεται σε εξοντωτική φορολόγηση) αρκεί να αρρωστήσει κι η κατσίκα του γείτονα, δηλαδη να υπερφορολογηθει το ίδιο και περισσότερο η μόνη λύση που είχε μείνει σε όποιον δεν μπορούσε να ξοδεύει υπέρογκα ποσά για να κάνει τη δουλειά του, είτε αυτός ήταν φτωχότερος κι αγόραζε, σαν παράδειγμα, ένα μεταχειρισμένο ντίζελ Φιατ 1.3λτ ή έδινε γύρω στα 20 χιλιάρικα για καινούριο, να κάνει τη δουλειά του χωρίς να καταρρέει ο οικογεινειακός του προϋπολογισμός.
Κι όλα αυτά επειδή ΕΤΥΧΕ να πάρει το ένα και μοναδικό φτηνό ατμοσφαιρικό πόλης.
Δεν σκέφτεται ούτε πως ο οικονομικά άνετος ψάχνει καινούριο με "στρίψιμο" και άλογα και αδιαφορεί πόσο καίει, ότι αυτός που χει μετρητά να κάθονται πάει και βάζει παραγγελία Υβριδικό σούπερ μίνι με 25 χιλιάρικα για να χει 18αρες ζάντες και διχρωμία, πως ο πλούσιος με τη μεζονέτα δίνει 35 χιλιάρικα για 2ο ηλεκτρικό, κι ότι ο κατ εξοχήν "ντιζελατος" αγόραζε μικρομεσαίο μεταχειρισμένο εισαγωγής με ταβάνι το 10χιλιαρο, για να μπορεί να πιάσει δουλειά 40-50-60 χιλιόμετρα μακριά με 900€ καθαρά το πολύ και άλλα τέτοια...
Αρκεί που δυστυχουν κι άλλοι και θα βρεθούν ίσως σε αδιέξοδο. Όχι να μειωνόταν λίγο η υπερφορολογηση και για τη βενζίνη...
Όσον αφορά το κουπονι βοήθημα του 1 ντεποζιτο το τρίμηνο, φοβερή ανάσα...
Αυτή η απόλυτη επιτυχία του σοσιαλ εντζινιρινγκ στην Ελλάδα μας χαρακτηρίζει ως λαό κι εξηγεί πολλά για την κατάσταση μας.
Αντί να ξεσηκωθεί κάθε ένας για την τιμή των καυσίμων και να τους πάρουμε με τις πέτρες, όπως γίνεται και σε χειρότερες από μας χώρες, να επικροτουμε ο ένας το βουλιαγμα του άλλου.
Εδώ βάζουν 20.000 το όριο γιατί αυτοί φθάνουν στα 19! Αν είχαν 20.000 θα το έβαζαν 21.000 το όριο! Τέτοια καραγκιοζιλικια..
Και η απόλυτη ξεφτίλα..ο "κακομοίρης" με τα χιλιάδες Corsa και Astra δεν ανήκει στους βιοπαλαιστές επειδή πήρε diesel! Αλλά o άλλος με τα βενζινατα και ηλεκτρικά των 50 και 70.000 ανήκει στην πλεμπα και νιώθει αδικημένος!
Προσπαθώ εκατοντάδες ποστ να μην εμπλακώ με τα γουρούνια και τις λάσπες τους, αλλά πραγματικά η βλακεία έχει και τα όριά της.
Είναι δυνατόν να γίνεται κοινωνικός διαχωρισμός μέσω του καυσίμου; Δηλαδή και αυτός που θα παιρνει Ami θα είναι στην ίδια κατηγορία με τους Teslatους;
Την λογική αυτή του διαχωρισμού την ξεκίνησε πρώτα απο όλους ο Μητσοτάκης , θυμάσαι τον υπουργό - δεν θυμάμαι ποιος ήταν - που είπε πως αν επιδοτήσουμε την βενζίνη θα επιδοτήσουμε τους πλούσιους με τα Καγιέν ;
Όταν τα σαραβαλάκια βενζίνης επιβατικά που φτωχοί άνθρωποι κάνουν τη δουλειά τους είναι πολύ περισσότερα απο τα παλιά diesel επιβατικά που είναι ακριβότερα και αγοράστηκαν μετά το 2014 κυρίως.
Πήραν μια απόφαση προσπαθώντας να μειωσουν το κόστος των επαγγελματικών η επίδραση του οποίου ήταν απειροελάχιστη στην τελική τιμή των αγαθών ενώ στην πηγή μεγάλο ποσοστό φαγώθηκε απο τα διυλιστήρια και τα πρατήρια ΑΡΑ ΠΕΤΑΞΑΝ ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ, είπαν και την μπαρούφα τους για τα Καγιέν και πηγαν για μπανάκι στον Αστέρα και άφησαν την πλέμπα απο κάτω να σφαζονται μεταξύ τους.
Έπρεπε να επιδοτήσουν και την βενζίνη ταυτόχρονα και να αφήσουν τα παπατζιλίκια τύπου fuel pass που πάλι ΠΕΤΑΞΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ ΣΤΟ ΚΕΝΟ.
Και τσιμπαει ο @lap και σηκώνει το θέμα με ορθά επιχειρήματα αλλά λίγο επιθετικά ως προς την επιδότηση μέσω των φόρων των βενζινοκίνητων , τσιμπάνε μετά και οι dieselατοι λες και τους πρόσβαλαν τη μάνα και αρχίζουν αναφορές σε αλλους άδικους φόρους του παρελθόντος κλπ και γίνεται μύλος , και σφαζόμαστε μεταξύ μας ενώ οι υπεύθυνοι με ορθάνοιχτα πόδια στις καρέκλες τους ξύνουν τις α@@@@@@ρες τους και γελάνε μαζί μας.
Και το κερασάκι στην τούρτα , έρχεται ο πρώτος υπέυθυνος της οικονομίας και ...παίρνει πίσω την επιδότηση άμεσα!!!!
Και στρέβλωσε την αγορά με το εντελώς αντιοικονομικό παρεμβατικό μέτρο της επιδότησης (666 ου για τους δεξιούς η λέξη αυτή αλλά είναι άλλο θέμα αυτό ) και έκανε μια τρύπα στο νερό και απο 1/10 η τιμή της αντλίας θα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ +15 λεπτά παραπάνω , διανοηστε για τι ηλίθια απόφαση μιλάμε;;;;
Και ενώ απο 1/10 θα καταλήξουμε με τιμή πετρελαίου κίνησης ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ απο αυτή που ξεκινήσαμε με την επιδότηση τον Απρίλιο ο Τσάρος μας δουλεύει κανονικά δηλώνοντας σήμερα στο αν θα συνεχιστεί η επιδότηση στην αντλία «δεν έχει πει κάτι ο πρωθυπουργός και σας θυμίζω ότι έχει πέσει σημαντικά η τιμή των καυσίμων».
Χίλια μπράβο, τα είπες όλα!
Μια ζωή η ίδια δουλειά... διαίρει (τους ούγκανους) και βασίλευε!