-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Διπλασιασμός της έντασης είναι στην θεωρία, αλλά στο αυτί δεν είναι έτσι.
Το αυτί λοιπόν καταλαβαίνει διπλασιασμό της έντασης στα 10 db: https://www.acousti-tech.com/en/blog/detail/sound-level-and-auditory-perception-4129
Ναι ο τρόπος που αντιλαμβανομαστε την αύξηση της έντασης του ήχου είναι λογαριθμικος.
-
Καλημερα. Φοράω στο ibiza σε διάσταση 185/65/15 τα kleber dynaxer. Αγορασμένα τον Μάρτιο του 22 στα 230 ευρώ με τοποθέτηση. Έχω μέχρι στιγμής κάνει, 12000 χλμ. Πολύ καλό λάστιχο για γενική χρήση. Και στην βροχή με εξέπληξε η συμπεριφορά του. Δεν είναι λάστιχο για κόντρες, αλλά γι κάποιον για νορμαλ οδήγηση. Επίσης είναι πολύ ήσυχο. Δεν ακούς θόρυβο κύλισης. Τα προτίμησα από κάποια επώνυμα που είχαν 50, 60 ευρώ ακριβότερα και δεν το μετάνιωσα.θεωρώ μια τετραετία την έχουν άνετα.
-
Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι αν όντως το 69 σε ένα λάστιχο είναι 69 και το 71 είναι 71.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν κάποιος έχει παρατηρήσει λάστιχα με μεγαλύτερο αριθμό db στις ετικέτες να είναι πιο αθόρυβα από άλλα με μικρότερο αριθμό . -
@pgp737ng said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Διπλασιασμός της έντασης είναι στην θεωρία, αλλά στο αυτί δεν είναι έτσι.
Το αυτί λοιπόν καταλαβαίνει διπλασιασμό της έντασης στα 10 db: https://www.acousti-tech.com/en/blog/detail/sound-level-and-auditory-perception-4129
Όπως το έχουμε συζητήσει αρκετά…
Decibels are measured logarithmically. This is a way of counting or measuring something that increases rapidly, or exponentially. For example, every increase of 10 dB on the decibel scale is equal to a 10-fold increase in sound pressure level (SPL). Near silence is expressed as 0 dB but a sound measured at 10 dB is actually 10 times louder. If a sound is 20 dB, that's 100 times louder than near silence.https://www.healthyhearing.com/report/52514-What-is-a-decibel
Επίσης:
3 dB is a doubling of power
6 dB is a doubling of voltage or sound pressure level (SPL)
10 dB is considered to be, to humans with a non linear sense of amplitude, a doubling of apparent loudness.https://www.elinyae.gr/sites/default/files/2021-02/factsheet_9_thorivos.pdf
https://eclass.hmu.gr/modules/document/index.php?course=MECH160&download=/5f633071Iggz/5f6330714aIK.pdfΔεν διαφωνώ σε αυτά που γράφεις. Άλλωστε κι εγώ είπα ότι στην θεωρία 3 db αντιστοιχούν σε διπλασιασμό της έντασης. Αυτό που λέω είναι ότι ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται διπλασιασμό στα 10 db, όπως λέει το link που παρέθεσα. Για τον άνθρωπο λοιπόν είναι αδιάφορο το τι γίνεται στην θεωρία. Το μόνο που ενδιαφέρει είναι τι πιάνει το αυτί του. Ο σκύλος ή ή γάτα μπορεί να καταλαβαίνουν διαφορετικά τον διπλασιασμό, αλλά εμάς μας ενδιαφέρουν οι άνθρωποι τώρα.
-
@gtsartsal said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι αν όντως το 69 σε ένα λάστιχο είναι 69 και το 71 είναι 71.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν κάποιος έχει παρατηρήσει λάστιχα με μεγαλύτερο αριθμό db στις ετικέτες να είναι πιο αθόρυβα από άλλα με μικρότερο αριθμό .Oσα εχουν μικροτερο αριθμο db ειναι πιο αθορυβα απο άλλα που εχουν μεγαλυτερο. Διαπιστωμενο Γιωργο
-
-
@antonakis said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
To ειδα κι εγω σημερα το παραπανω βιντεο.
Βεβαια συγκρινει τα κοντινενταλ με εντελως no name κινεζιες αλλα ειμαι βεβαιος οτι λιγο πολυ παρομοια αποτελεσματα θα υπαρχουν και με τα λαστιχα της β κατηγοριας κι ακομα περισσοτερο με των θυγατρικων.
Ιδιως στο βρεγμενο η διαφορα ειναι χαοτικη.
Στα ελαστικα ιδιως δεν πρεπει να παιζουμε ουτε να ακουμε τη γνωμη του καθενος αλλα να εμπιστευομαστε τις μεγαλες εταιρειες ακομα κι αν δωσουμε κατι παραπανω. Σχεδον παντα η οποια διαφορα χρηματων πιανει τοπο. -
Υπάρχουν τρεις κατηγορίες ελαστικών.
Τα premium, mid range και τα budget ελαστικά.
Το συγκεκριμένο τεστ κοντράρει ένα premium με budget ελαστικά, κινεζιές ή μάρκες που είναι μόνο για την ρόδα του καροτσιού της οικοδομής. Φυσικά τα αποτελέσματα αναμενόμενα.
H Mid range κατηγορία δεν εινσι τυχαίο που συμμετέχει κανονικά στα τεστ μαζί με τα premium εφόσον στην ουσία είναι ελαστικά ίδια με τα premium μόνο που λείπει η λυπητερή στην τιμή από την διαφήμιση των premium. Τεχνιέντως λοιπόν μην χρησιμοποιείται το συγκεκριμένο τεστ για να πούμε ότι αγοράζουμε μόνο από τις 5 μεγάλες και πληρώνουμε τον κούκο για αηδόνι κυριολεκτικά. Γιατί αν κάνουμε το ίδιο τεστ ελαστικών της mid κατηγορίας με την budget πάλι χαώδης θα είναι η διαφορά.
ΤΟΥΟ, VREDESTEIN, NOKIAN, KUMHO, UNIROYAL, FALKEN δεν είναι ούτε φτηνιάρικα ούτε κινέζικα,, ούτε επικυνδυνα ελαστικά και πολλές φορές βάζουν κάτω και ελαστικά της premium κατηγορίας καθώς τα τεστ είναι μαγειρεμένα με απόδοση χιλιομετρική, θόρυβο, αντίσταση κύλισης
και διάφορα ωραία όπου εκεί που τα ελαστικά της mid range βαράνε στο ψάχνω τα premium σε φρενάρισμα και κατευθυντικοτητα βγαίνουν πιο κάτω στην κατάταξη γιατί έχουν ένα db παραπάνω θόρυβο ή καίνε 100 γραμμάρια ανά 100 χιλιόμετρα παραπάνω καύσιμο.Λοιπόν για να σοβαρευτούμε λίγο εμένα με ενδιαφέρει στο ελαστικό πρωτίστως το φρενάρισμα του, η απόδοση του και το πιάσιμο του κι όχι αν είναι πράσινο, κόκκινο ή κίτρινο με φούξια κόκκους. Οποίος ξέρει να κοιτάει τα τεστ και τα επιμέρους στοιχεία μπορεί να καταλάβει τι λέω. Τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγανε και να δημιουργήσουμε εντυπώσεις.
Και ένα falken να συγκρίνεις με τα ελαστικά από τον πάγκο όπως αυτά του συγκεκριμένου τεστ πάλι θα πατωσουν.
Αλλά ακόμα και ένα καινούριο budget είναι καλύτερο από ένα premium 3ετιας.
Στον κώδικα οδικής λέει ότι ο οδηγός οφείλει να προσαρμόζει την οδήγηση του στις συνθήκες και στο όχημα του. Ο μακακας οδηγός θα πεταχτεί έξω από την στροφή είτε κοντινένταλ φοράει είτε appolo. Με 3ετιας επώνυμα με 40 χιλιόμετρα μπήκε το abs σε βρεγμένο και σερνομουνα 50 μέτρα. Ένα καινούριο ακόμα και budget δεν θα έκανε το ίδιο. Μπορεί λοιπόν κάποιος να μπορεί να αγοράσει σε δεδομένη στιγμή ένα budget ελαστικό. Ας πηγαίνει με 10 ή 20 χιλιόμετρα πιο κάτω και μια χαρά θα τον κρατήσει και αυτό εντός δρόμου.
-
Aν η mid range κατηγορια ηταν ιδια με την premium τοτε θ'ανηκε κι αυτη εκει.
Περα απο ορισμενες εξαιρεσεις σε καποια συγκεκριμενα μοντελα, καμια midrange εταιρεια δεν ειναι στο συνολο της γκαμας της αντιστοιχη με καποια απ'τις κορυφαιες 6 σε ολους τους τομεις. Παντα καπου υστερουν και συνηθως αυτο ειναι το φρεναρισμα στο βρεγμενο ή η καταναλωση.
Τα υπολοιπα ειναι λιγο πολυ να'χαμε να λεγαμε.
Και ιδιως με τις τιμες που εχουν πλεον οι midrange εταιρειες, που ειναι σχεδον ιδιες με τις premium, κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχει ο παραμικρος λογος να τις προτιμησει καποιος. -
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Και ιδιως με τις τιμες που εχουν πλεον οι midrange εταιρειες, που ειναι σχεδον ιδιες με τις premium, κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχει ο παραμικρος λογος να τις προτιμησει καποιος.
Από τα φθηνά φθηνά της δοκιμής μόνο τα nankang έχω ακούσει εδώ. Ωραιότατο σχόλιο στη δοκιμή, "πάρτε τα για track day αν θέλετε να γλιστράνε πολύ ώστε να μάθετε το χειρισμό του αυτοκινήτου"
Από εκεί και πέρα, δεν είναι μόνο η απόδοση ως καινούργια (της δοκιμής), αλλά και η ανθεκτικότητα στο χρόνο.
Δοκιμές με την ασφάλεια ούτε εγώ δέχομαι.
-
Οι τιμές μόνο ίδιες δεν είναι με με τις διάφορες να είναι από 30 ευρώ ανά ελαστικό έως πάνω από 100 ευρώ ανάλογα την διάσταση. Εγώ προσωπικά με ελαστικά mid κατηγορίας είχα καλύτερη απόδοση σε σχέση με premium και φυσικά σε καλύτερη τιμή. Ούτε εκπτώσεις είχα ούτε σε ασφάλεια, ούτε σε απόδοση αλλά ακόμα και σε θόρυβο και κατανάλωση καυσίμου, τουλάχιστον όχι εμφανή. Αναφέρω σε προηγούμενες σελιδες την εμπειρία μου και δεν την ξαναγράφω.
Από εκεί και έπειτα ο καθένας έχει δικαίωμα στην άποψη του και ο καθένας θα κρίνει το ποια άποψη είναι αυθαίρετη και ποια όχι.
Θέλει η αγορά ενός ελαστικού ερευνα και όχι τι λέει ο κάθε λαστιχάς ο οποίος προφανώς δεν είναι δοκιμαστής όλων των ελαστικών που εμπορεύεται και επομένως θα προωθήσει ότι έχει μεγαλύτερο κέρδος η είναι σε στοκ στο μαγαζί του.
Το κακό με την mid κατηγορία είναι ότι εχουν περιλάβει σε αυτήν πολλές εταιρείες οι οποίες σαφώς και δεν είναι όλες ίδιες. Για παράδειγμα δεν είναι ίδια τα ελαστικά της toyo με της matador, kleber ή sava παρότι ανήκουν όλα στην mid range κατηγορία. Και εκεί είναι που χρειάζεται έρευνα αγοράς. Όσοι δεν το κατέχουν το άθλημα αναγκαστικά θα πάνε σε μια εταιρεία από τις μεγάλες για να κάνουν μια safe επιλογή την οποία όμως θα πληρώσουν υπέρογκα. Όσοι το κατέχουν όμως ψάχνοντας μεταξύ των falken, toyo, kumho, vredestein, nokian, uniroyal ίσως και μόνο μεταξύ αυτών θα πάρουν premium ελαστικό σε τιμή mid κατηγορίας. Από εκεί και έπειτα επιλογές όπως kormoran, sava, petlas, kleber, bf Goodrich, Fulda, sumitomo, Avon πράγματι ενέχουν μειωμένη απόδοση. Εκεί κρίνεται η οικονομική δυνατότητα σε δεδομένη στιγμή του καθενός. Γιατί όπως προείπα καλύτερα ένα καινούριο Fulda παρά ένα μεταχειρισμένο Michelin πχ. Και φυσικά ανάλογη προσαρμογή στην οδήγηση. Και έχουμε και την budget κατηγορία τέλος, η οποία είναι επισφαλής άκρως και πράγματι εκεί ρισκάρεις με την απόδοση και την ποιότητα.
Επομένως οι αφορισμοί και οι γενικολογες χωρίς τεκμήρια απόψεις σεβαστές μεν, αδιάφορες και χωρίς ουσία δε. Η mid κατηγορία έχει διαμάντια έχει κσι άνθρακες. Σκοπός του forum είναι να προτείνουμε τα διαμάντια σε δύσκολους οικονομικά καιρούς και να προστατέψουμε από τους άνθρακες. Και για αυτό έχει νόημα η συζήτηση για συγκεκριμένες εταιρείες και μοντέλα ελαστικών, με συγκεκριμένο budget από τον αγοραστή και όχι κουβέντες τύπου φοράω πάντα ακριβά για να είμαι ασφαλής και τα πιο φτηνά είναι επιυνδυνα. Όχι κύριοι λυπάμαι δεν είναι έτσι... Οι τιμές πλέον σε όλα τα προϊόντα δεν διαμορφωνονται σε συνάρτηση μόνο με την ποιότητα. Κοστίζει η διαφήμιση, το logistics, ο κατά τόπους αντιπρόσωπος, σε ποια χώρα γίνεται η κατασκευή και πολλά άλλα.
Όποιος δεν το κατέχει ή θέλει την ευκολία του διαλέγει απλά ένα εκ των premium ελαστικών πληρώνοντας αντίστοιχα. Θα κάνει μια ασφαλή επιλογή χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έκανε την καλύτερη επιλογή για τα χρήματα του ή ότι άλλες επιλογές είναι επικύνδυνες. Τόσο απλά είναι τα πράγματα στα ελαστικά όπως και σε όλα σε αυτή την ζωή.
-
Με 0,1 διαφορά στην κατανάλωση όλη η διαφορά της τιμής αγοράς έχει υπερκαλυφθεί.
Μην σχολιάσω ότι ένα καλό κοντι ( όχι οικολογικό) κρατάει στο βρεγμένο μέχρι να γίνει σλικ ) τη στιγμή που οι περισσότεροι ομολογούν ότι μετά τα δύο χρόνια τα μέτρια ελαστικά τους είναι νεκρά.
Καλώς ή μη στα λάστιχα αν λάβεις υπόψη και τη κατανάλωση τα premium είναι μονόδρομος απλά δίνεις χρήματα μαζεμένα.
Μου θυμίζει τους τύπους που δεν βάζουν lpg και πληρώνουν 2€ βενζίνη γιατί η εγκατάσταση κοστίζει αρχικά. -
Τα κοντινενταλ premium contact 5 που φόραγα πάντως ενώ μέχρι τα 2 χρόνια βεντουζωναν στα 2μιση χρόνια και μετά, απότομα και κυριολεκτικά από την μία μέρα στην άλλη, σπινιαριζαν και γλύστραγαν σε στενό και βρεγμένο. Επομένως το ότι κρατάνε την απόδοση τους τα premium ελαστικά μέχρι το τέλος της ζωής τους ενώ τα φτηνά στα 2 χρόνια γλυστρανε από που προκύπτει; Κουβέντες ανυποστατες.
Αντιθέτως τα toyo proxes cf2 μέχρι τα 5 χρόνια κράταγαν πολύ καλύτερα από τα κοντινενταλ τα οποία όπως προείπα στα 2 χρόνια έχασαν απότομα την απόδοση τους. Χώρια που τα κοντινενταλ στα 35000 χιλιόμετρα είχαν μείνει καραφλά ενώ τα toyo είχαν χάσει το μισό πέλμα κι ούτε αυτό. 240 ευρώ είχα πάρει τα toyo, 380 ευρώ τα continental. Εγώ μιλάω συγκεκριμένα, με συγκεκριμένα μοντέλα ελαστικών, στο ίδιο αυτοκίνητο, σε ίδιες συνθήκες οδήγησης. Επομένως ο μύθος περί premium ελαστικών είναι αυτό ακριβώς, μύθος!
Πριν φόραγα Michelin energy saver. Οχι Και τρελαμένος με την απόδοση τους. Αλλά επειδή είναι green ελαστικό δεν θα τα συγκρίνω με τα continental premium contact 5 και τα toyo proxes cf2. Όπου και πάλι τα toyo είχαν καλύτερη απόδοση.
Σε ένα corsa c λοιπόν με φορεμένα pirrelli p6000, Michelin energy saver, continental premium contact 5, toyo proxes cf2, τα toyo είχαν την καλύτερη απόδοση και ήταν και τα πιο φτηνά, αρέσει δεν αρέσει. Και τα περί premium τα ακούω βερεσέ έχοντας εμπειρία κι οχι με βάση μύθους και το τι άκουσα από τον τάδε και τον δείνα. Τώρα φοράω απο τον Δεκέμβρη kumho ecsta hs52 και είμαι μέχρι στιγμής απόλυτα ικανοποιημένος και με το παραπάνω αλλά δεν τα κρίνω ακόμα. Θα τα κρίνω πλήρως μετά την 2ετια και έτσι πρέπει. Και Ferrari να αποκτήσω λοιπόν από μένα οι premium κατασκευαστές έχουν φάει διαπαντός ένα τεράστιο Χ. Όχι γιατί δεν έχουν καλά ελαστικά με εξαίρεση προσωπική το pirelli όπου η εμπειρία μου ήταν τραυματική αλλά γιατί τα ίδια τα παίρνω με λιγότερα χρήματα και δεν πληρώνω φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Η στάση μου όχι με βάση παρωπίδες ούτε με βάση φήμες αλλά με βάση προσωπική εμπειρία. Κι αν έχω φεραρρι υπάρχουν οι ανάλογες σειρές και απο falken και από toyo δόξα τω Θεώ όπου θα πληρώσω αυτά που ακριβώς θα πάρω και δεν πληρώσω ούτε το marketing ούτε τα μοντελάκια τα ξανθά στις παρουσιάσεις ελαστικών. Αυτά κι όποιος έπιασε έπιασε...
-
@ohristou said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Κι αν έχω φεραρρι υπάρχουν οι ανάλογες σειρές και απο falken και από toyo δόξα τω Θεώ όπου θα πληρώσω αυτά που ακριβώς θα πάρω και δεν πληρώσω ούτε το marketing ούτε τα μοντελάκια τα ξανθά στις παρουσιάσεις ελαστικών. Αυτά κι όποιος έπιασε έπιασε...
Οι Ferrari έχουν ειδικά ελαστικά εξελιγμένα από συγκεκριμένες εταιρείες. Όχι αυτές που ανέφερες πάντως. Όποιος έπιασε έπιασε...
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ohristou said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Κι αν έχω φεραρρι υπάρχουν οι ανάλογες σειρές και απο falken και από toyo δόξα τω Θεώ όπου θα πληρώσω αυτά που ακριβώς θα πάρω και δεν πληρώσω ούτε το marketing ούτε τα μοντελάκια τα ξανθά στις παρουσιάσεις ελαστικών. Αυτά κι όποιος έπιασε έπιασε...
Οι Ferrari έχουν ειδικά ελαστικά εξελιγμένα από συγκεκριμένες εταιρείες. Όχι αυτές που ανέφερες πάντως. Όποιος έπιασε έπιασε...
Εργοστασιακά ναι. Μετά βάζεις ότι γουστάρεις! Εντάξει είμαστε;
-
Ότι γουστάρεις βάζεις, αλλά το αυτοκίνητο εξελίχθηκε για αυτά τα ελαστικά, οπότε δεν θα έχει την ίδια συμπεριφορά. Έχουν μάλιστα ειδικό κωδικό, δεν βάζεις απλά ένα οποιοδήποτε Pirelli P Zero, για παράδειγμα. Οπότε δεν είμαστε εντάξει, αν θέλουμε να είμαστε προβλεπόμενοι.
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ότι γουστάρεις βάζεις, αλλά το αυτοκίνητο εξελίχθηκε για αυτά τα ελαστικά, οπότε δεν θα έχει την ίδια συμπεριφορά. Έχουν μάλιστα ειδικό κωδικό, δεν βάζεις απλά ένα οποιοδήποτε Pirelli P Zero, για παράδειγμα. Οπότε δεν είμαστε εντάξει, αν θέλουμε να είμαστε προβλεπόμενοι.
Φίλε μου από site ελαστικών του εξωτερικού το abstract...
Tyres for Ferrari Vehicles in Blayney
Blayney Tyrepower carries a full selection of tyres for Ferrari vehicles in Blayney from great brands such as Toyo, Kumho Tyres, Goodyear, Dunlop, Maxxis, Vitora, Cooper, Continental, Pirelli and Michelin.Please choose your Ferrari model from the list below to find tyres to fit your vehicle.
Τυχαίο το παράδειγμα...
Λοιπόν πάμε παρακάτω... Κάτι άλλο να σχολιάσεις έχεις στο κείμενο μου ή κόλλησες στην Ferrari; Αν έρθει κάποιος εδώ με Ferrari το βλέπουμε το θέμα των ελαστικών. Μέχρι τότε ισχύουν αυτά που έγραψα.
-
Δεν ισχύουν αυτά που έγραψες, γιατί δεν πληρώνεις διαφήμιση μόνον όπως λες, αλλά και εξέλιξη. Αυτό φαίνεται και στα τεστ σε πίστα. Επίσης, επειδή ανέφερες την Ferrari, το σχολίασα. Μπορείς να βάλεις και ιμιτασιόν ανταλλακτικά αν θες, αλλά αυτό δεν το κάνει σωστό. Αν έβγαζε ειδικά λάστιχα και η Toyo για κάποιο μοντέλο, δεν θα είχα πρόβλημα να την προτιμήσω. Όπως έχω ξαναπεί, μια χαρά είναι κι οι λίγο φτηνότερες μάρκες και βγάζουν κι αυτές καλά λάστιχα. Αλλά εσύ μηδενίζεις την πρωτοπορία των ακριβών.
-
Και γω όσα κοντινενταλ φόρεσα έπιαναν μέχρι σλικ , έτσι θα το πάμε? Αν για μια εταιρεία λέγεται ότι έχουν γκριπ μέχρι τέλους είναι η κοντινενταλ δεν άκουσα ποτέ κάτι αντίστοιχο για την τουο.
Και σου ξαναλέω από την διαφορά κατανάλωσης και μόνο τσάμπα καθόμαστε και συζητάμε.
Το ότι πλήρωσες 380€ για τα κοντι και δεν έψαξες καλύτερα δεν σ φταίει η κοντινενταλ. -
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Και γω όσα κοντινενταλ φόρεσα έπιαναν μέχρι σλικ , έτσι θα το πάμε? Αν για μια εταιρεία λέγεται ότι έχουν γκριπ μέχρι τέλους είναι η κοντινενταλ δεν άκουσα ποτέ κάτι αντίστοιχο για την τουο.
Και σου ξαναλέω από την διαφορά κατανάλωσης και μόνο τσάμπα καθόμαστε και συζητάμε.
Το ότι πλήρωσες 380€ για τα κοντι και δεν έψαξες καλύτερα δεν σ φταίει η κοντινενταλ.Eτσι ειναι. Εγω και με κοντινενταλ και με bridgestone και με michelin παντα ειχα καλο λαστιχο μεχρι να τα πεταξω και μιλαμε για καμια 45αρια χιλιαδες χλμ κατα μεσο ορο και 4-5 χρονια διαρκεια. Αντιθετα οσες φορες εκανα το λαθος να χρησιμοποιησω β διαλογης εταιρειες (ποτε κινεζιες ή θυγατρικες της συμφορας) δεν ειχα λαστιχο οχι μετα απο καμια διετια αλλα απ'την πρωτη μερα και κοπανουσα το κεφαλι μου επειδη ακουγα καποιους δηθεν ψαγμενους που αγορασαν σουπερ ελαστικα σε καλυτερες τιμες απ'τα premium.
Aπο τοτε δεν ξανασχοληθηκα με καμια περαν των 6 μεγαλων. Οσοι νομιζουν οτι μπορουν να παρουν αντιστοιχα ελαστικα των premium με 20-30%+ καλυτερες τιμες, καλη τυχη.
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]