-
Αν ισχύουν μιλάμε για game over στα μικρά πόλης από την Toyota. Μακάρι! Ξέρουμε άλλες πληροφορίες; πχ πότε θα έρθει στις εκθέσεις;
-
Αν ισχύουν μιλάμε για game over στα μικρά πόλης από την Toyota. Μακάρι! Ξέρουμε άλλες πληροφορίες; πχ πότε θα έρθει στις εκθέσεις;
και τώρα μόνη της παίζει για τη 1 θέση, είναι απίστευτα μπροστά από τη δεύτερη Peugeot Ελλάδα. Συνήθως η διαφορά είναι όσο ο 2ος και ο 3ος μαζί!
Εντάξει, πουλάνε και οι άλλοι, στην ίδια κατηγορία πολλοί δεν θέλουν να πάνε πάνω από 15.000, και επίσης είναι από τα μικρότερα που παίζουν, και πολλοί προτιμούν τα Ευρωπαικά σε αυτή την κατηγορία, όπως και να το κάνεις έχουν λίγο περισσότερο flair.
-
Αυτό πάλι; Πώς πουλάει έτσι το yaris δεκαετίας; Ενώ σε άλλες χώρες έχει μηδενίσει εδώ κ καιρό!
Δύο πράγματα πρέπει να συμβαίνουν, πρώτον οι Έλληνες αγοραστές είναι άσχετοι, δεύτερον η αντιπροσωπεία κάνει καλή δουλειά.
-
Ξέρουμε άλλες πληροφορίες; πχ πότε θα έρθει στις εκθέσεις;
Σύμφωνα με email που έλαβα από την Toyota Hellas, θα έρθει στις εκθέσεις μετά το φθινόπωρο. Τώρα τι σημαίνει αυτό (εαν θα είναι τέλος Φθινοπώρου, αρχές Δεκεμβρίου ή το 2021) κανείς δεν ξέρει ακόμα.
-
211.000 τεμ. πούλησε το Γιάρις το 2019 στην Ευρώπη. Από τις υψηλότερες πωλήσεις στη διάρκεια των 3 γενεών του και της 20χρονης πορείας του και όλα αυτά χωρίς πετρέλαιο εδώ και χρόνια, ούτε υγραέριο, ούτε φ.α.. Αν τυχόν διερωτάται κανείς, το 60% αυτών των πωλήσεων είναι αυτόματα βενζινουβρίδια.Τα σώβρακα τους έχει πάρει, κυριολεκτικά μοτέρ και κιβώτιο του 2004 από Πρίους ΙΙ, αλλά απόλυτα αξιόπιστα και οικονομικά. Δεν έχουν βγάλει υβριδικά οι περισσότεροι σε αυτή την κατηγορία, με πετρέλαια του 2000 και κιβώτια του 1990 παλεύουν ακόμη μερικοί ανταγωνιστές του, στο Βιλαμπάχο ακόμη τρίβουνε.
Πόσο μπροστά οι σαμουράιδες, χρεώνουν ότι θέλουν για αποσβεσμένες διατάξεις που οι άλλοι πρέπει να επενδύσουν για να αποκτήσουν στο μέλλον, και μερικοί δεν το έχουν κάνει ακόμη!
-
Άνοιξε τις πατέντες η toyota, με το αζημίωτο φυσικά.
-
Mα σοβαρά, διερωτάστε αν πουλάει το Γιάρις στην Ευρώπη και γιατί, και αν οι ελ καταναλωτές είναι βλακόμετρα, ή απλά έχει μαζέψει όλα τα γατόνια πωλητές η εδώ αντιπροσωπεία (άρα, όλοι οι άλλοι αντιπρόσωποι κοιμούνται)?
Το αμάξι πλασάρεται ως ένα αμάξι πόλης. Αυτό ακριβώς είναι και γι' αυτό αγοράζεται. Δεν είναι για να κάνεις τον υποψήφιο γαμπρό, ούτε τον Ρερλ. Το 60% αυτών που πουλιούνται είναι αυτόματα υβρίδια βενζίνης. Υπάρχει πιο οικονομική, αθόρυβη, απροβλημάτιστη και future proof διάταξη από αυτή, εν έτει 2020 για αυτό το προφίλ χρήσης? Και με τη σφραγίδα κάποιου ευφήμως γνωστού κατασκευαστή? Και ποιά είναι αυτή? Τα μικρά με πετρέλαιο που μία-μία οι πόλεις ανακοινώνουν ότι θα απαγορεύσουν την πρόσβαση? Τα μικρά με μηχανικό κιβώτιο? Τα μικρά με φ.α., που όμως στις πόλεις δεν υπάρχουν κατάλληλα βενζινάδικα, παρά μόνο περιφερειακά? Τα μικρά με τούρμπο, που καίνε +50% παραπάνω από αυτό σε περίοδο παγκόσμιας οικονομικής κρίσης? Τα απειροελάχιστα και πανάκριβα (ακόμη) που είναι αμιγώς ηλεκτρικά?
500.000 τεμάχια θα πούλαγε αν έλεγε στο καπώ VW Polo, όχι 211.000 που πουλάει τώρα, αλλά ας όψεται γι' αυτό τα κάθε είδους εθνικά κολλήματα που έχουν αρκετοί ευρωπαίοι και όχι μόνο αγοραστές.
Το δε υπόλοιπο 40% των πωλήσεων αφορά το 1.000άρι και το 1.500άρι.Αμφότερα άτμο και τέρατα αξιοπιστίας. Ταμάμ επιλογές και για fleet sales, αλλά και γι' αυτούς που θέλουν ένα αξιόπιστο και σχετικά οικονομικό αμάξι για να κάνουν τη δουλειά τους (χιντ: είναι η πλειοψηφία του κοζμάκη αυτοί).
-
Στο υπόλοιπο 40% που λες το swift ειναι ξεκαθαρα ανωτερο ως μικρο ιαπωνικο. Αλλα δεν εχει σωστη προώθησή
-
Στο υπόλοιπο 40% που λες το swift ειναι ξεκαθαρα ανωτερο ως μικρο ιαπωνικο. Αλλα δεν εχει σωστη προώθησή
Καλυτερο το swift αλλα και μικρότερο, πχ καροτσι μωρού στο swift δε χωράει.
-
500.000 τεμάχια θα πούλαγε αν έλεγε στο καπώ VW Polo, όχι 211.000 που πουλάει τώρα, αλλά ας όψεται γι' αυτό τα κάθε είδους εθνικά κολλήματα που έχουν αρκετοί ευρωπαίοι και όχι μόνο αγοραστές.
Σιγά μην πούλαγε παραπάνω με το σηματάκι του Polo... Σε πολλές χώρες στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης το πιο μεγάλο όνομα είναι το Yaris και όχι το Polo! Εξάλλου πανευρωπαϊκά δεν είναι πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία το Polo...
Κι επειδή έτσι που το έθεσες, φαίνεται σα να υποστηρίζεις ότι το Polo πουλάει λόγω ονόματος και εθνικών προτιμήσεων και όχι λόγω των χαρακτηριστικών του, θα σου πω ότι σαν εμπειρία οδήγησης 'έκλασε το Polo και βγήκε το Yaris'! Μισή (για να μην πω μία) κατηγορία πάνω είναι το τρέχον Polo από το τρέχον Yaris σε χώρους, υλικά, φινίρισμα, σχεδιασμό, αίσθηση στο δρόμο, οδική συμπεριφορά, πολυχρηστικότητα και επιδόσεις. Το Yaris έχει ως πλεονεκτήματα μόνο το υβριδικό του σύνολο, την αξιοπιστία και την εγγύηση της αντιπροσωπείας, όντας τελικά η επιλογή όσων ψάχνουν εργαλείο και δεν ενδιαφέρονται για τίποτα άλλο.
-
Απο εγκυρη πηγη εντος Toyota το νεο Yaris Hybrid θα ξεκιναει απο 16.800€ και φτανει ως 19.600€. Τα παλια Hybrid θα δεχτουν μειωση.
Αρα η παραδοση που το θελει νο1 σε πωλησεις ως μικρο θα συνεχιστει.
Σε όσες χώρες πάντως έχουν δώσει τιμές, από 19000€ περίπου ξεκινά.
-
Lap wrote:
Στο υπόλοιπο 40% που λες το swift ειναι ξεκαθαρα ανωτερο ως μικρο ιαπωνικο. Αλλα δεν εχει σωστη προώθησή
Καλυτερο το swift αλλα και μικρότερο, πχ καροτσι μωρού στο swift δε χωράει.
Σε εσωτερικους χωρους ειναι στα ίδια.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-swift-12-shvs#lg=1&slide=10
Σε χώρο αποσκευών πάλι πολύ κοντά. 270 το swift 285 το yaris αν θυμαμαι σωστα
Εδώ τεστ με καρότσια μωρου
-
nickthetrib wrote:
μικρότερο, πχ καροτσι μωρού στο swift δε χωράει.
Σε εσωτερικους χωρους ειναι στα ίδια.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-swift-12-shvs#lg=1&slide=10
Σε χώρο αποσκευών πάλι πολύ κοντά. 270 το swift 285 το yaris αν θυμαμαι σωστα
Εδώ τεστ με καρότσια μωρου
οκ οι εσωτερικοι χώροι, πάσο (αν και χώροι δεν είναι μόνο το κενό για κεφάλι ή χώρος για γόνατα)
για τοπορτ μπαγκαζ
yaris hybrid 279lt, suzuki swift 265lt. Από τα επίσημα site. Σαν ποσοστό είναι μεγάλο. Και με το μεγάλο καρότσι (που είναι το κλασικό για μωρό μέχρι 18 μηνών, μετά οκ πάμε στο πρώτο(μονό το καλοκαίρι όμως, μονιμοποιείται μετά τα 2,5ετη)), δεν χωράει κάτι άλλο στο πορτμπαγκάζ. στο yaris θα χωράει και η τσάντα με τα συμπράγκαλα για το άλλαγμα πάνας.
-
Nεο Yariς Hybrid απο 18950ε στην Γαλλια μεχρι 23-24 χιλιαδες για τις καλες εκδοσεις. Στα 19κ εχει ζαντες με τασια.
-
Ε βάλε τη τσάντα με τις πάνες στην μέση του πισω καθίσματος.
Δεν θεωρώ σημαντικό λόγο, να αφήσει κάποιος ένα μικρό αυτοκινητο που θα το έχει ακομα και για 15 έτη για να κάνει τις δουλειές του σε αστικο περιβαλλον λογω της τσάντας με τις πάνες.
Άλλωστε μπορεί να είναι λίγο μεγαλύτερο από νεογέννητο ένα παιδί και να μην υπαρχει καποιο θέμα με μεγάλα καρότσια.
Εδω ξεσκισε να πουλαει το προηγουμενο clio επειδη ειχε χωρους να βαλεις το μεγάλο καρότσι στο πορτπαγκαζ και δεν είχε αερόσακους για τα κεφάλια των επιβατών στις πίσω θέσεις που καθονται παιδια.
Δηλαδή αλλά είναι τα κριτήρια και οχι ένα μεγάλο καρότσι τονοποιο και πάλι το βρίσκω υπερβολή, τόσα χρόνια μεγάλωσαν δισεκατομμύρια παιδιά με μικρότερα καρότσια.
-
To Γιάρις πουλάει δικαίως, με μόνη ένσταση πως ήταν πολύ πολύ άσχημο, αλλά σε αυτή τη κατηγορία δεν νιάζονται και πολύ. Μακάρι να ήταν σαν το Polo στα σημεία που επισημάνθηκαν παραπάνω, και θα ήταν η 'απόλυτη' αγορά, αυτό προσπάθησε να κάνει η Corolla hatchback, αλλά το χεσ@ν με τους χώρους... το επόμενο yaris ως πιο μπάνικο, θα είναι μάλλον εφάμιλο του Polo, πλην μόνο ίσως των χώρων.
-
Bάλτε στη θέση του Πόλο και των κλώνων του, όποιο άλλο θέτε. Αλλά ευρωπαικό. Δεν έχει σημασία το μοντέλο, αλλά το σήμα. Αν έγραφε δηλ. VW Yaris, Renault Υaris, κ.ο.κ. θα πούλαγε πολύ περισσότερα από 211Κ. Αυτό είναι το νόημα.
-
-
Οι άτιμοι οι τσεχοι, όλα τζάμπα!
-
Ναι έχουν καλύτερες τιμές από αρκετές χώρες στην Ευρώπη. Το ίδιο νομίζω με το Honda Jazz.
2020 Toyota Yaris