Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2020 Toyota Yaris
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 2020 Toyota Yaris
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 127
    • 128
    • 8 / 128
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    132
    2542
    107396
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim last edited by

      Αν ισχύουν μιλάμε για game over στα μικρά πόλης από την Toyota. Μακάρι! Ξέρουμε άλλες πληροφορίες; πχ πότε θα έρθει στις εκθέσεις;

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        dublin @ataim last edited by

        Αν ισχύουν μιλάμε για game over στα μικρά πόλης από την Toyota. Μακάρι! Ξέρουμε άλλες πληροφορίες; πχ πότε θα έρθει στις εκθέσεις;

        και τώρα μόνη της παίζει για τη 1 θέση, είναι απίστευτα μπροστά από τη δεύτερη Peugeot Ελλάδα. Συνήθως η διαφορά είναι όσο ο 2ος και ο 3ος μαζί!

        Εντάξει, πουλάνε και οι άλλοι, στην ίδια κατηγορία πολλοί δεν θέλουν να πάνε πάνω από 15.000, και επίσης είναι από τα μικρότερα που παίζουν, και πολλοί προτιμούν τα Ευρωπαικά σε αυτή την κατηγορία, όπως και να το κάνεις έχουν λίγο περισσότερο flair.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • ataim
          ataim last edited by

          Αυτό πάλι; Πώς πουλάει έτσι το yaris δεκαετίας; Ενώ σε άλλες χώρες έχει μηδενίσει εδώ κ καιρό!

          Δύο πράγματα πρέπει να συμβαίνουν,  πρώτον οι Έλληνες αγοραστές είναι άσχετοι, δεύτερον η αντιπροσωπεία κάνει καλή δουλειά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • fanis75
            fanis75 moderator @ataim last edited by

            Ξέρουμε άλλες πληροφορίες; πχ πότε θα έρθει στις εκθέσεις;

            Σύμφωνα με email που έλαβα από την Toyota Hellas, θα έρθει στις εκθέσεις μετά το φθινόπωρο. Τώρα τι σημαίνει αυτό (εαν θα είναι τέλος Φθινοπώρου, αρχές Δεκεμβρίου ή το 2021) κανείς δεν ξέρει ακόμα.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dstou last edited by

              211.000 τεμ. πούλησε το Γιάρις το 2019 στην Ευρώπη. Από τις υψηλότερες πωλήσεις στη διάρκεια των 3 γενεών του και της 20χρονης πορείας του και όλα αυτά χωρίς πετρέλαιο εδώ και χρόνια, ούτε υγραέριο, ούτε φ.α.. Αν τυχόν διερωτάται κανείς, το 60% αυτών των πωλήσεων είναι αυτόματα βενζινουβρίδια.Τα σώβρακα τους έχει πάρει, κυριολεκτικά μοτέρ και κιβώτιο του 2004 από Πρίους ΙΙ, αλλά απόλυτα αξιόπιστα και οικονομικά. Δεν έχουν  βγάλει υβριδικά οι περισσότεροι σε αυτή την κατηγορία, με πετρέλαια του 2000 και κιβώτια του 1990 παλεύουν ακόμη μερικοί ανταγωνιστές του, στο Βιλαμπάχο ακόμη τρίβουνε.

              Πόσο μπροστά οι σαμουράιδες, χρεώνουν ότι θέλουν για αποσβεσμένες διατάξεις που οι άλλοι πρέπει να επενδύσουν για να αποκτήσουν στο μέλλον, και μερικοί δεν το έχουν κάνει ακόμη!

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • L
                lap last edited by

                Άνοιξε τις πατέντες η toyota, με το αζημίωτο φυσικά.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • D
                  dstou last edited by

                  Mα σοβαρά, διερωτάστε αν πουλάει το Γιάρις στην Ευρώπη και γιατί, και αν οι ελ καταναλωτές είναι βλακόμετρα, ή απλά έχει μαζέψει όλα τα  γατόνια πωλητές η εδώ αντιπροσωπεία (άρα, όλοι οι άλλοι αντιπρόσωποι κοιμούνται)?

                  Το αμάξι πλασάρεται ως ένα αμάξι πόλης. Αυτό ακριβώς είναι και γι' αυτό αγοράζεται. Δεν είναι για να κάνεις τον υποψήφιο γαμπρό, ούτε τον Ρερλ.  Το 60% αυτών που πουλιούνται είναι αυτόματα υβρίδια βενζίνης. Υπάρχει πιο οικονομική, αθόρυβη, απροβλημάτιστη και future proof διάταξη από αυτή, εν έτει 2020 για αυτό το προφίλ χρήσης? Και με τη σφραγίδα κάποιου ευφήμως γνωστού κατασκευαστή? Και ποιά είναι αυτή? Τα μικρά με πετρέλαιο που μία-μία οι πόλεις ανακοινώνουν ότι θα απαγορεύσουν την πρόσβαση? Τα μικρά με μηχανικό κιβώτιο? Τα μικρά με φ.α., που όμως στις πόλεις δεν υπάρχουν κατάλληλα βενζινάδικα, παρά μόνο περιφερειακά? Τα μικρά με τούρμπο, που καίνε +50% παραπάνω από αυτό σε περίοδο παγκόσμιας οικονομικής κρίσης? Τα απειροελάχιστα και πανάκριβα (ακόμη) που είναι αμιγώς ηλεκτρικά?

                  500.000 τεμάχια θα πούλαγε αν έλεγε στο καπώ VW Polo, όχι 211.000 που πουλάει τώρα, αλλά ας όψεται γι' αυτό τα κάθε είδους εθνικά κολλήματα που έχουν αρκετοί ευρωπαίοι και όχι μόνο αγοραστές.

                  Το δε υπόλοιπο 40% των πωλήσεων αφορά το 1.000άρι και το 1.500άρι.Αμφότερα άτμο και τέρατα αξιοπιστίας. Ταμάμ επιλογές  και για fleet sales, αλλά και γι' αυτούς που θέλουν ένα αξιόπιστο και σχετικά οικονομικό αμάξι για να κάνουν τη δουλειά τους (χιντ: είναι η πλειοψηφία του κοζμάκη αυτοί).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • L
                    lap last edited by

                    Στο υπόλοιπο 40% που λες το swift ειναι ξεκαθαρα ανωτερο ως μικρο ιαπωνικο. Αλλα δεν εχει σωστη προώθησή

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • nickthetrib
                      nickthetrib @lap last edited by

                      Στο υπόλοιπο 40% που λες το swift ειναι ξεκαθαρα ανωτερο ως μικρο ιαπωνικο. Αλλα δεν εχει σωστη προώθησή

                      Καλυτερο το swift αλλα και μικρότερο, πχ καροτσι μωρού στο swift δε χωράει.

                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • H
                        harisma23 @dstou last edited by

                        500.000 τεμάχια θα πούλαγε αν έλεγε στο καπώ VW Polo, όχι 211.000 που πουλάει τώρα, αλλά ας όψεται γι' αυτό τα κάθε είδους εθνικά κολλήματα που έχουν αρκετοί ευρωπαίοι και όχι μόνο αγοραστές.

                        Σιγά μην πούλαγε παραπάνω με το σηματάκι του Polo... Σε πολλές χώρες στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης το πιο μεγάλο όνομα είναι το Yaris και όχι το Polo! Εξάλλου πανευρωπαϊκά δεν είναι πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία το Polo...

                        Κι επειδή έτσι που το έθεσες, φαίνεται σα να υποστηρίζεις ότι το Polo πουλάει λόγω ονόματος και εθνικών προτιμήσεων και όχι λόγω των χαρακτηριστικών του, θα σου πω ότι σαν εμπειρία οδήγησης 'έκλασε το Polo και βγήκε το Yaris'! Μισή (για να μην πω μία) κατηγορία πάνω είναι το τρέχον Polo από το τρέχον Yaris σε χώρους, υλικά, φινίρισμα, σχεδιασμό, αίσθηση στο δρόμο, οδική συμπεριφορά, πολυχρηστικότητα και επιδόσεις. Το Yaris έχει ως πλεονεκτήματα μόνο το υβριδικό του σύνολο, την αξιοπιστία και την εγγύηση της αντιπροσωπείας, όντας τελικά η επιλογή όσων ψάχνουν εργαλείο και δεν ενδιαφέρονται για τίποτα άλλο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • S
                          super-t @techguru last edited by

                          Απο εγκυρη πηγη εντος Toyota το νεο Yaris Hybrid θα ξεκιναει απο 16.800€ και φτανει ως 19.600€. Τα παλια Hybrid θα δεχτουν μειωση.

                          Αρα η παραδοση που το θελει νο1 σε πωλησεις ως μικρο θα συνεχιστει.

                          Σε όσες χώρες πάντως έχουν δώσει τιμές, από 19000€ περίπου ξεκινά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • L
                            lap @nickthetrib last edited by

                            Lap wrote:

                            Στο υπόλοιπο 40% που λες το swift ειναι ξεκαθαρα ανωτερο ως μικρο ιαπωνικο. Αλλα δεν εχει σωστη προώθησή

                            Καλυτερο το swift αλλα και μικρότερο, πχ καροτσι μωρού στο swift δε χωράει.

                            Σε εσωτερικους χωρους ειναι στα ίδια.

                            https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-swift-12-shvs#lg=1&slide=10

                            Σε χώρο αποσκευών πάλι πολύ κοντά. 270 το swift 285 το yaris αν θυμαμαι σωστα

                            Youtube Video

                            Εδώ τεστ με καρότσια μωρου

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • nickthetrib
                              nickthetrib @lap last edited by

                              nickthetrib wrote:

                              μικρότερο, πχ καροτσι μωρού στο swift δε χωράει.

                              Σε εσωτερικους χωρους ειναι στα ίδια.

                              https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-swift-12-shvs#lg=1&slide=10

                              Σε χώρο αποσκευών πάλι πολύ κοντά. 270 το swift 285 το yaris αν θυμαμαι σωστα

                              Youtube Video

                              Εδώ τεστ με καρότσια μωρου

                              οκ οι εσωτερικοι χώροι, πάσο (αν και χώροι δεν είναι μόνο το κενό για κεφάλι ή χώρος για γόνατα)

                              για τοπορτ μπαγκαζ

                              yaris hybrid 279lt, suzuki swift 265lt. Από τα επίσημα site. Σαν ποσοστό είναι μεγάλο. Και με το μεγάλο καρότσι (που είναι το κλασικό για μωρό μέχρι 18 μηνών, μετά οκ πάμε στο πρώτο(μονό το καλοκαίρι όμως, μονιμοποιείται μετά τα 2,5ετη)), δεν χωράει κάτι άλλο στο πορτμπαγκάζ. στο yaris θα χωράει και η τσάντα με τα συμπράγκαλα για το άλλαγμα πάνας.

                              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • W
                                wantone last edited by

                                Nεο Yariς Hybrid απο 18950ε στην Γαλλια μεχρι 23-24 χιλιαδες για τις καλες εκδοσεις. Στα 19κ εχει ζαντες με τασια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Ε βάλε τη τσάντα με τις πάνες στην μέση του πισω καθίσματος.

                                  Δεν θεωρώ σημαντικό λόγο, να αφήσει κάποιος ένα μικρό αυτοκινητο που θα το έχει ακομα και για 15 έτη για να κάνει τις δουλειές του σε αστικο περιβαλλον λογω της τσάντας με τις πάνες.

                                  Άλλωστε μπορεί να είναι λίγο μεγαλύτερο από νεογέννητο ένα παιδί και να μην υπαρχει καποιο θέμα με μεγάλα καρότσια.

                                  Εδω ξεσκισε να πουλαει το προηγουμενο clio επειδη ειχε χωρους να βαλεις το μεγάλο καρότσι στο πορτπαγκαζ και δεν είχε αερόσακους για τα κεφάλια των επιβατών στις πίσω θέσεις που καθονται παιδια.

                                  Δηλαδή αλλά είναι τα κριτήρια και οχι ένα μεγάλο καρότσι τονοποιο και πάλι το βρίσκω  υπερβολή, τόσα χρόνια μεγάλωσαν δισεκατομμύρια παιδιά με μικρότερα καρότσια.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by

                                    To Γιάρις πουλάει δικαίως, με μόνη ένσταση πως ήταν πολύ πολύ άσχημο, αλλά σε αυτή τη κατηγορία δεν νιάζονται και πολύ. Μακάρι να ήταν σαν το Polo στα σημεία που επισημάνθηκαν παραπάνω, και θα ήταν η 'απόλυτη' αγορά, αυτό προσπάθησε να κάνει η Corolla hatchback, αλλά το χεσ@ν με τους χώρους... το επόμενο yaris ως πιο μπάνικο, θα είναι μάλλον εφάμιλο του Polo, πλην μόνο ίσως των χώρων.

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Bάλτε στη θέση του Πόλο και των κλώνων του, όποιο άλλο θέτε. Αλλά  ευρωπαικό. Δεν έχει σημασία το μοντέλο, αλλά το σήμα. Αν έγραφε δηλ. VW Yaris, Renault Υaris, κ.ο.κ. θα πούλαγε πολύ περισσότερα από 211Κ. Αυτό είναι το νόημα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        techguru last edited by

                                        16,382 Euros

                                        https://www.toyota.cz/new-cars/yaris/yaris-2020/konfigurator?path=customize/09a6531a-c3f1-4d2d-b4d3-eb45cbb35478/45467b62-db99-4d5f-90c7-25c5256b12dc&financeOption=cash

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • ataim
                                          ataim last edited by

                                          Οι άτιμοι οι τσεχοι, όλα τζάμπα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • S
                                            super-t last edited by

                                            Ναι έχουν καλύτερες τιμές από αρκετές χώρες στην Ευρώπη. Το ίδιο νομίζω με το Honda Jazz.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 8 / 128
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr