-
@olga-maneta said in Mazda CX-30:
@gatoz said in Mazda CX-30:
@cirus said in Mazda CX-30:
@olga-maneta said in Mazda CX-30:
Καλησπέρα, έχεις ασχοληθεί κάποιος με αξεσουάρ για Ηλιοπροστασία στο παράθυρο;
Αυτό που είναι ομπρέλα;το γνωρίζετε;
Αν ναι,βγαίνει σε δύο μεγέθη.
Η κάποιο άλλο αποτελεσματικό;τα εξωτερικα ειναι πολυ καλυτερα απο τα εσωτερικα
και ο γατος φτιαχνει τα καλυτεροτερα....
καθε χρονο για διαφημιστικα παιρνω μια 100αδα τυπωμενα εξαιρετικης πιγιοτητας και οχι σαν αυτα του εμποριου... αν εμφανιστεις και δεν κρυβεσαι, ισως σου δωσω ενα.... χαχαχαΠες μου,που πιάνουν αυτά , στους πλαϊνούς καθρέφτες η στις πόρτες;
Κάποιο καλό;;Με τι ασχολείσαι Γάτε;!
-
Είναι Τσεος
-
@olga-maneta said in Mazda CX-30:
@olga-maneta said in Mazda CX-30:
@gatoz said in Mazda CX-30:
@cirus said in Mazda CX-30:
@olga-maneta said in Mazda CX-30:
Καλησπέρα, έχεις ασχοληθεί κάποιος με αξεσουάρ για Ηλιοπροστασία στο παράθυρο;
Αυτό που είναι ομπρέλα;το γνωρίζετε;
Αν ναι,βγαίνει σε δύο μεγέθη.
Η κάποιο άλλο αποτελεσματικό;τα εξωτερικα ειναι πολυ καλυτερα απο τα εσωτερικα
και ο γατος φτιαχνει τα καλυτεροτερα....
καθε χρονο για διαφημιστικα παιρνω μια 100αδα τυπωμενα εξαιρετικης πιγιοτητας και οχι σαν αυτα του εμποριου... αν εμφανιστεις και δεν κρυβεσαι, ισως σου δωσω ενα.... χαχαχαΠες μου,που πιάνουν αυτά , στους πλαϊνούς καθρέφτες η στις πόρτες;
Κάποιο καλό;;Με τι ασχολείσαι Γάτε;!
δεν ασχολουμαι, οι αλλοι ασχολουνται μαζι μου...
και οχι με αξεσουαρ. τουλαχιστον ετσι νομιζω. μονο διαφημιζω την εταιρεια μου στους εργαστηριακους γιατρους στις παραλιες με τις ηλιοπροστασιες....
επειδη εχω δοκιμασει να φτιαξω διαφορα ειδη, πορτες, εσωτερικα, καθρεπτες, λαστιχα, μονο στις πορτες κανουν δουλεια στον ηλιο. -
Να βρεθούμε να μας δώσεις από μια (ηλιοπροστασία) σε εμένα και την Όλγα? Ε?
-
@mastoras78 said in Mazda CX-30:
Να βρεθούμε να μας δώσεις από μια (ηλιοπροστασία) σε εμένα και την Όλγα? Ε?
Τι γιατρός είστε κύριε;
-
Αφροδισιολόγος - γυναικολόγος
-
-
@mastoras78 said in Mazda CX-30:
Να βρεθούμε να μας δώσεις από μια (ηλιοπροστασία) σε εμένα και την Όλγα? Ε?
Ευχαριστω Μάστορα!!
Ελπίζω να μας δώσει!
Ε Γάτε;! -
@mastoras78 said in Mazda CX-30:
Να βρεθούμε να μας δώσεις από μια (ηλιοπροστασία) σε εμένα και την Όλγα? Ε?
ελα θα βγω και γω λίγο από κρυψώνα.
Κανόνισε να έχει αρκουδίσιον όμως
-
-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Αλήθεια από πιέσεις στα ελαστικά που το δουλεύετε? Στο 36 η παραπάνω?
Εγώ είμαι 38 μπροστά & 37 πίσω.
Πάνω από αυτές τις πιέσεις γίνετε πολύ κούτσουρο.
Ελαστικά TURANZA T005A.
Το αυτοκίνητο κινείται το πολύ με δυο άτομα. -
Αισίως έφτασα τα 1200 χλμ σε μια βδομάδα.
Βγήκε σήμερα μια υποχρέωση/κηδεία στην Πάτρα κ πετάχτηκα μπιστολια με την γυναίκα. Η φωτιά μας έκανε θέμα κ γυρίσαμε μέσω Ναυπάκτου/Δεσφίνας... καταλαβαίνετε.
Λοιπόν στο πήγαινε με ACC στα 145-150 κ αρκούδι στους 22 έκαψα 7.5. Το αυτοκίνητο ψοφαει για Εθνική κ ταξίδι. Αν κάποιος αντέχει να πάει με 130 πάνω 6.5 δεν νομίζω να κάψει.
Στο γυρνά το έβαλα κ στις στροφές... απολαυστικό μπορώ να πω αν κ δαγκώνομουν να μην κάνω τα δικά μου. Στον επαρχιακό δεν υπάρχει λόγος για 6η εκτός κ αν έχει ευθείες. Είναι εντελώς overdrive κ για Εθνική. Κάτω από 100 πρέπει να κατεβάσεις.
Στις στροφές παίζεις με 4η/5η κ αν χρειαστεί να κάνεις καμιά καλή προσπέραση κ 3η.
Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά κ εγώ δεν το δούλεψα ακόμα ψηλά...
Έριξα κ ένα καλό άνοιγμα με 6η μέχρι τα 190 (4000 rpm) να δω τι λέει...ανετοτατα κρατάει 180 σταθερά χωρίς να γίνει βάρκα.
Προχωράμε...
Έτσι για το χαβαλε...
Σε 1.45 λεπτά (Από Μεσογείων κ Κατεχάκη) ήμουν στην εκκλησία Αγίων Αγγέλων.
Αν δεν έχανα κ ένα 10λεπτο να ψάξω για πάρκινγκ εκεί τριγύρω θα είχα καλύτερα νούμερα.
Αφαιρείται 2-3 χλμ κ 10 λεπτά για το σωστό νούμερο. Μου χάλασε κ το 7.5/100. -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Μου χάλασε κ το 7.5/100.
Ναι και χ3στηκ3 η φοράδα στο αλώνι. Σιγά που σε/μας νοιαζει.
Αμαξάρα φίλε, να το χαίρεσαι
Είναι πολύ οικονομικό και δεν χρειάζεται ούτε να αναφέρεις νούμερα!!
Και ποιοτικό και οικονομικό και χαίρεσαι να κάνεις χιλιόμετρα με δαύτο!!!
Αντε να το ανοίξεις να το ευχαριστηθεις ακόμα περισσότερο
-
@cirus said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Μου χάλασε κ το 7.5/100.
Ναι και χ3στηκ3 η φοράδα στο αλώνι. Σιγά που σε/μας νοιαζει.
Αμαξάρα φίλε, να το χαίρεσαι
Είναι πολύ οικονομικό και δεν χρειάζεται ούτε να αναφέρεις νούμερα!!
Και ποιοτικό και οικονομικό και χαίρεσαι να κάνεις χιλιόμετρα με δαύτο!!!
Αντε να το ανοίξεις να το ευχαριστηθεις ακόμα περισσότερο
Ευχαριστω!!!
Για πλακα το εβαλα...αφου η καταναλωση ειναι φετιχ πλεον!!
Για μενα το να ταξιδευω σε αυτες τις ταχυτητες αγογγυστα κ χωρις να καιει τον πατο του ειναι μεγαλο πλεονεκτημα. Κ ο λογος που το διαλεξα ειναι πως δεν με νοιαζει η πολη...αλλιως η λυση αναγκαστικα θα ηταν υβριδικο.Αυτο που δεν περιμενα η φοβομουν να πω καλυτερα ηταν πως θα στριβει λογω του υψους...δεν ειναι κ hatchback.
Αλλα ηταν τρενο...οταν στρωθει θα πεσει κ αλλο σκισιμο να το δω ακομα καλυτερα. Φαινεται κ πως το AWD κανει δουλιτσα.
Οχι οτι ειναι ο σκοπος του αυτοκινητου αυτος αλλα καποια πραγματα δεν φευγουν ευκολα...
Ξεχασα να αναφερω...τι ΦΩΤΑΡΕΣ εχει!!! Ειδικα στα σκοτεινα κομματια τα εκανε μερα.
Κ η λειτουργια να κοβει δεσμες οταν ερχοταν αυτοκινητο/μηχανη/φορτηγο απο απεναντι ηταν πολυ καλη. Δεν ενοχλησα κανεναν.Το μονο που παρατηρησα κ εγω οπως ειχε αναφερθει στις καμπες (οχι σε ολες παραμονο σε αυτες που κλεινουν πολυ) αν εισαι αριστερη κ κεντραρεις ενα οχημα στην μεσαια θα κοψει το ACC μεχρι να φυγει απο το ευρος του ρανταρ.
-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Αισίως έφτασα τα 1200 χλμ σε μια βδομάδα.
Βγήκε σήμερα μια υποχρέωση/κηδεία στην Πάτρα κ πετάχτηκα μπιστολια με την γυναίκα. Η φωτιά μας έκανε θέμα κ γυρίσαμε μέσω Ναυπάκτου/Δεσφίνας... καταλαβαίνετε.
Λοιπόν στο πήγαινε με ACC στα 145-150 κ αρκούδι στους 22 έκαψα 7.5. Το αυτοκίνητο ψοφαει για Εθνική κ ταξίδι. Αν κάποιος αντέχει να πάει με 130 πάνω 6.5 δεν νομίζω να κάψει.
Στο γυρνά το έβαλα κ στις στροφές... απολαυστικό μπορώ να πω αν κ δαγκώνομουν να μην κάνω τα δικά μου. Στον επαρχιακό δεν υπάρχει λόγος για 6η εκτός κ αν έχει ευθείες. Είναι εντελώς overdrive κ για Εθνική. Κάτω από 100 πρέπει να κατεβάσεις.
Στις στροφές παίζεις με 4η/5η κ αν χρειαστεί να κάνεις καμιά καλή προσπέραση κ 3η.
Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά κ εγώ δεν το δούλεψα ακόμα ψηλά...
Έριξα κ ένα καλό άνοιγμα με 6η μέχρι τα 190 (4000 rpm) να δω τι λέει...ανετοτατα κρατάει 180 σταθερά χωρίς να γίνει βάρκα.
Προχωράμε...
Έτσι για το χαβαλε...
Σε 1.45 λεπτά (Από Μεσογείων κ Κατεχάκη) ήμουν στην εκκλησία Αγίων Αγγέλων.
Αν δεν έχανα κ ένα 10λεπτο να ψάξω για πάρκινγκ εκεί τριγύρω θα είχα καλύτερα νούμερα.
Αφαιρείται 2-3 χλμ κ 10 λεπτά για το σωστό νούμερο. Μου χάλασε κ το 7.5/100.εξαιρετικη αποδοση...τι να πεις για τις μαζνταρες οσο αφορα αισθηση και οδηγικη συμπεριφορα ..πραγματικα ειναι σε αλλο επιπεδο.να το χαιρεσαι φιλος
-
Εγω το πήγα σε αρκετούς χωματόδρομους αυτό το καιρό. Η τετρακίνηση μεγάλη βοήθεια ειδικά σε ανηφόρες ,ανεβαίνει στο χαλαρό όταν τα δικίνητα ζορίζονται...
Προφανως βοηθάει και στην ασφαλτο.. -
@miata_4ever said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Αισίως έφτασα τα 1200 χλμ σε μια βδομάδα.
Βγήκε σήμερα μια υποχρέωση/κηδεία στην Πάτρα κ πετάχτηκα μπιστολια με την γυναίκα. Η φωτιά μας έκανε θέμα κ γυρίσαμε μέσω Ναυπάκτου/Δεσφίνας... καταλαβαίνετε.
Λοιπόν στο πήγαινε με ACC στα 145-150 κ αρκούδι στους 22 έκαψα 7.5. Το αυτοκίνητο ψοφαει για Εθνική κ ταξίδι. Αν κάποιος αντέχει να πάει με 130 πάνω 6.5 δεν νομίζω να κάψει.
Στο γυρνά το έβαλα κ στις στροφές... απολαυστικό μπορώ να πω αν κ δαγκώνομουν να μην κάνω τα δικά μου. Στον επαρχιακό δεν υπάρχει λόγος για 6η εκτός κ αν έχει ευθείες. Είναι εντελώς overdrive κ για Εθνική. Κάτω από 100 πρέπει να κατεβάσεις.
Στις στροφές παίζεις με 4η/5η κ αν χρειαστεί να κάνεις καμιά καλή προσπέραση κ 3η.
Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά κ εγώ δεν το δούλεψα ακόμα ψηλά...
Έριξα κ ένα καλό άνοιγμα με 6η μέχρι τα 190 (4000 rpm) να δω τι λέει...ανετοτατα κρατάει 180 σταθερά χωρίς να γίνει βάρκα.
Προχωράμε...
Έτσι για το χαβαλε...
Σε 1.45 λεπτά (Από Μεσογείων κ Κατεχάκη) ήμουν στην εκκλησία Αγίων Αγγέλων.
Αν δεν έχανα κ ένα 10λεπτο να ψάξω για πάρκινγκ εκεί τριγύρω θα είχα καλύτερα νούμερα.
Αφαιρείται 2-3 χλμ κ 10 λεπτά για το σωστό νούμερο. Μου χάλασε κ το 7.5/100.εξαιρετικη αποδοση...τι να πεις για τις μαζνταρες οσο αφορα αισθηση και οδηγικη συμπεριφορα ..πραγματικα ειναι σε αλλο επιπεδο.να το χαιρεσαι φιλος
Ειναι πραγματικα απολαυστικο.
Κ ποιοτικο συγχρονως.
Οδηγικα σε βαζει σε αλλη κατασταση.
Ξεχνας οτι οδηγας το οικογενειακο σου (για εμενα) αυτοκινητο.@kostis20 said in Mazda CX-30:
Εγω το πήγα σε αρκετούς χωματόδρομους αυτό το καιρό. Η τετρακίνηση μεγάλη βοήθεια ειδικά σε ανηφόρες ,ανεβαίνει στο χαλαρό όταν τα δικίνητα ζορίζονται...
Προφανως βοηθάει και στην ασφαλτο..Στην ασφαλτο φαινεται αρκετα ειδικα οταν εχεις περασει χρονο με 2 κινητα/μπροστοκινητα πως συμπεριφερεται μεσα στην στροφη κ κατα την εξοδο. Δεν ενιωσα να γλιστραει πουθενα.
Να υποθεσω πως το recommended oil change ανεφερεται στη ζωη που εχουν ακομα τα λαδια μεχρι την αλλαγη τους...σωστα? Δειχνει 18Κ πλεον. Αν κ στα 10Κ σιγουρα θα την κανω μια αλλαγη.
-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@miata_4ever said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Αισίως έφτασα τα 1200 χλμ σε μια βδομάδα.
Βγήκε σήμερα μια υποχρέωση/κηδεία στην Πάτρα κ πετάχτηκα μπιστολια με την γυναίκα. Η φωτιά μας έκανε θέμα κ γυρίσαμε μέσω Ναυπάκτου/Δεσφίνας... καταλαβαίνετε.
Λοιπόν στο πήγαινε με ACC στα 145-150 κ αρκούδι στους 22 έκαψα 7.5. Το αυτοκίνητο ψοφαει για Εθνική κ ταξίδι. Αν κάποιος αντέχει να πάει με 130 πάνω 6.5 δεν νομίζω να κάψει.
Στο γυρνά το έβαλα κ στις στροφές... απολαυστικό μπορώ να πω αν κ δαγκώνομουν να μην κάνω τα δικά μου. Στον επαρχιακό δεν υπάρχει λόγος για 6η εκτός κ αν έχει ευθείες. Είναι εντελώς overdrive κ για Εθνική. Κάτω από 100 πρέπει να κατεβάσεις.
Στις στροφές παίζεις με 4η/5η κ αν χρειαστεί να κάνεις καμιά καλή προσπέραση κ 3η.
Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά κ εγώ δεν το δούλεψα ακόμα ψηλά...
Έριξα κ ένα καλό άνοιγμα με 6η μέχρι τα 190 (4000 rpm) να δω τι λέει...ανετοτατα κρατάει 180 σταθερά χωρίς να γίνει βάρκα.
Προχωράμε...
Έτσι για το χαβαλε...
Σε 1.45 λεπτά (Από Μεσογείων κ Κατεχάκη) ήμουν στην εκκλησία Αγίων Αγγέλων.
Αν δεν έχανα κ ένα 10λεπτο να ψάξω για πάρκινγκ εκεί τριγύρω θα είχα καλύτερα νούμερα.
Αφαιρείται 2-3 χλμ κ 10 λεπτά για το σωστό νούμερο. Μου χάλασε κ το 7.5/100.εξαιρετικη αποδοση...τι να πεις για τις μαζνταρες οσο αφορα αισθηση και οδηγικη συμπεριφορα ..πραγματικα ειναι σε αλλο επιπεδο.να το χαιρεσαι φιλος
Ειναι πραγματικα απολαυστικο.
Κ ποιοτικο συγχρονως.
Οδηγικα σε βαζει σε αλλη κατασταση.
Ξεχνας οτι οδηγας το οικογενειακο σου (για εμενα) αυτοκινητο.@kostis20 said in Mazda CX-30:
Εγω το πήγα σε αρκετούς χωματόδρομους αυτό το καιρό. Η τετρακίνηση μεγάλη βοήθεια ειδικά σε ανηφόρες ,ανεβαίνει στο χαλαρό όταν τα δικίνητα ζορίζονται...
Προφανως βοηθάει και στην ασφαλτο..Στην ασφαλτο φαινεται αρκετα ειδικα οταν εχεις περασει χρονο με 2 κινητα/μπροστοκινητα πως συμπεριφερεται μεσα στην στροφη κ κατα την εξοδο. Δεν ενιωσα να γλιστραει πουθενα.
Να υποθεσω πως το recommended oil change ανεφερεται στη ζωη που εχουν ακομα τα λαδια μεχρι την αλλαγη τους...σωστα? Δειχνει 18Κ πλεον. Αν κ στα 10Κ σιγουρα θα την κανω μια αλλαγη.
Καλοτάξιδο με υγεία!
Τι αυτοκίνητο οδηγούσες μέχρι τώρα; -
@bill_hsd said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@miata_4ever said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Αισίως έφτασα τα 1200 χλμ σε μια βδομάδα.
Βγήκε σήμερα μια υποχρέωση/κηδεία στην Πάτρα κ πετάχτηκα μπιστολια με την γυναίκα. Η φωτιά μας έκανε θέμα κ γυρίσαμε μέσω Ναυπάκτου/Δεσφίνας... καταλαβαίνετε.
Λοιπόν στο πήγαινε με ACC στα 145-150 κ αρκούδι στους 22 έκαψα 7.5. Το αυτοκίνητο ψοφαει για Εθνική κ ταξίδι. Αν κάποιος αντέχει να πάει με 130 πάνω 6.5 δεν νομίζω να κάψει.
Στο γυρνά το έβαλα κ στις στροφές... απολαυστικό μπορώ να πω αν κ δαγκώνομουν να μην κάνω τα δικά μου. Στον επαρχιακό δεν υπάρχει λόγος για 6η εκτός κ αν έχει ευθείες. Είναι εντελώς overdrive κ για Εθνική. Κάτω από 100 πρέπει να κατεβάσεις.
Στις στροφές παίζεις με 4η/5η κ αν χρειαστεί να κάνεις καμιά καλή προσπέραση κ 3η.
Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά κ εγώ δεν το δούλεψα ακόμα ψηλά...
Έριξα κ ένα καλό άνοιγμα με 6η μέχρι τα 190 (4000 rpm) να δω τι λέει...ανετοτατα κρατάει 180 σταθερά χωρίς να γίνει βάρκα.
Προχωράμε...
Έτσι για το χαβαλε...
Σε 1.45 λεπτά (Από Μεσογείων κ Κατεχάκη) ήμουν στην εκκλησία Αγίων Αγγέλων.
Αν δεν έχανα κ ένα 10λεπτο να ψάξω για πάρκινγκ εκεί τριγύρω θα είχα καλύτερα νούμερα.
Αφαιρείται 2-3 χλμ κ 10 λεπτά για το σωστό νούμερο. Μου χάλασε κ το 7.5/100.εξαιρετικη αποδοση...τι να πεις για τις μαζνταρες οσο αφορα αισθηση και οδηγικη συμπεριφορα ..πραγματικα ειναι σε αλλο επιπεδο.να το χαιρεσαι φιλος
Ειναι πραγματικα απολαυστικο.
Κ ποιοτικο συγχρονως.
Οδηγικα σε βαζει σε αλλη κατασταση.
Ξεχνας οτι οδηγας το οικογενειακο σου (για εμενα) αυτοκινητο.@kostis20 said in Mazda CX-30:
Εγω το πήγα σε αρκετούς χωματόδρομους αυτό το καιρό. Η τετρακίνηση μεγάλη βοήθεια ειδικά σε ανηφόρες ,ανεβαίνει στο χαλαρό όταν τα δικίνητα ζορίζονται...
Προφανως βοηθάει και στην ασφαλτο..Στην ασφαλτο φαινεται αρκετα ειδικα οταν εχεις περασει χρονο με 2 κινητα/μπροστοκινητα πως συμπεριφερεται μεσα στην στροφη κ κατα την εξοδο. Δεν ενιωσα να γλιστραει πουθενα.
Να υποθεσω πως το recommended oil change ανεφερεται στη ζωη που εχουν ακομα τα λαδια μεχρι την αλλαγη τους...σωστα? Δειχνει 18Κ πλεον. Αν κ στα 10Κ σιγουρα θα την κανω μια αλλαγη.
Καλοτάξιδο με υγεία!
Τι αυτοκίνητο οδηγούσες μέχρι τώρα;Να εισαι καλα.
Κυριως ενα Xsara VTS κ ενα Opel Corsa D.
Κατι Rx-8 , impreza ηταν αλλων κ οχι δικα μου να τα ζω καθημερινως.Γενικα δεν με συγκινουν παρα πολυ τα αυτοκινητα παρα μονο να μου κανουν την δουλεια μου. Αλλα λογω παιδιων περναω πλεον περισσοτερο χρονο μεσα στο κουτι...
Βλεπεις χρονια εχοντας στην κατοχη μου ενα 1000αρι μοτο με ταξιδια Ελλαδα κ Ευρωπη ημουν σε αλλο κοσμο... -
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Εγω το πήγα σε αρκετούς χωματόδρομους αυτό το καιρό. Η τετρακίνηση μεγάλη βοήθεια ειδικά σε ανηφόρες ,ανεβαίνει στο χαλαρό όταν τα δικίνητα ζορίζονται...
Προφανως βοηθάει και στην ασφαλτο..Όντως η τετρακίνηση "δουλεύει" καλά στο χώμα, απλά το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι ασφάλτινο και σε αποτρέπει για πολλά - πολλά, ενώ θα μπορούσε.
Με την βοήθεια της τετρακίνησης περνάς σιγά σιγά από δύσκολα, σχετικά πάντα, μέρη ενώ με δικίνητα θα χρειαστεί να περάσεις ίσως με φόρα με ότι αυτό συνεπάγεται.
Φυσικά για να μη παρεξηγηθώ δεν εννοώ δύσκολες off road καταστάσεις αλλά μέτριας δυσκολίας χωματόδρομους.Δυστυχώς δεν μου δόθηκε ακόμη η ευκαιρία να δω τι κάνει στο χιόνι.
Mazda CX-30