Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 260
    • 261
    • 262
    • 263
    • 264
    • 379
    • 380
    • 262 / 380
    Περί αυτοκίνησης
    107
    7598
    115415
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • yem
      yem last edited by

      Η μπαταρία από οχήματα όπως το Ami ή παρόμοιας χωρητικότητας - τεχνολογίας θα αντέξει αν μείνει σε ακινησία για 6-9 μήνες? Δλδ να το έχεις ξεχασμένο στο χωριό /νησί και μια το Πάσχα μια το καλοκαίρι να μετακινείται ή θα πέσει η δύναμη της σε 3-4 χρόνια?

      Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Πάντως τέτοια αμαξίδια έχουν κι άλλοι, αλλά δεν πολυκυκλοφορούν. Γιατί να πουλήσει αυτό; επειδής είναι σιτροέν; δεν το βλέπω επαρκή λόγο αυτό το προσόν του.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • yem
          yem last edited by

          @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Πάντως τέτοια αμαξίδια έχουν κι άλλοι, αλλά δεν πολυκυκλοφορούν. Γιατί να πουλήσει αυτό; επειδής είναι σιτροέν; δεν το βλέπω επαρκή λόγο αυτό το προσόν του.

          Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται το σωστό timing, το σωστό design και το σωστό marketing και φαίνεται ότι η Citroën το πέτυχε με το Ami όπως το πέτυχε η Renault με το twizy. Θυμάμαι πριν +20 χρόνια που πήγαινα σχολείο κάθε μεσημέρι πέρναγε από την στάση του λεωφορείου ένας με πατίνι (όπως τα ηλεκτρικά) αλλά με θερμικό κινητήρα. Αυτό γιατί δεν έγινε επιτυχία? Αφού και αυτονομία όση θες είχε και γκάζι είχε και πρωτοποριακό ήταν, δεν είχε timing και μια μεγάλη εταιρεία από πίσω του να κάνει marketing

          Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            super-t last edited by

            Πέτυχε το Twizy;

            yem 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • yem
              yem @super-t last edited by

              @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Πέτυχε το Twizy;

              Στην Γαλλία νομίζω αυτό που ήθελε να πετύχει το πέτυχε, δεν είναι για να βγάλουν μάτια στις πωλήσεις αλλά για να κερδίσουν τις εντυπώσεις όπως και το ami και άλλα πολλά. Απλά το ami θα έχει περισσότερη επιτυχία γιατί το βγάζουν με 2 σήματα και ίσως και με 4 (Peugeot / Fiat)

              Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                shumakos last edited by

                Άλλος ένας σημαντικός λόγος της πιθανής επιτυχίας του ΑΜΙ είναι ότι δε βρέχεσαι και δεν τουρτουρίζεις. Πολύ σημαντικό προσόν σε σχέση με το Twizy.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • piliourits
                  piliourits last edited by

                  Είπαμε, στο πνεύμα των τριαντάχρονων ανερχόμεμων μανατζαραίων εντρεπρενέρ που εξηγεί κι ο Λαπ, Fake it till you make it...

                  "Aς ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας... Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα τη μάνα που σας γέννησε." Ζοζέ Σαραμάγκου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    alt text

                    "Aς ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας... Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα τη μάνα που σας γέννησε." Ζοζέ Σαραμάγκου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Youtube Video

                      Έχω την αίσθηση ότι έχουμε μείνει κάπως πίσω στην Ευρώπη...

                      Τελικά η βασική του suv κοστίζει λένε 14500 ευρώ. Νομίζω χωρίς επιδότηση.

                      Ας κοστίζει και 18000 με τα συστήματα ασφαλείας που απαιτεί η Ευρώπη συν τα έξοδα μεταφοράς λοτζιστικ κτλ. Με επιδότηση πάει στα 10.000 πες και κάνα δασμό να πάει στα 12.000 τελική τιμή.

                      Ε ρε τι έχει να γίνει αν ερχόταν...

                      Όλη μέρα ηλεκτρικές βόλτες με το Tata, με κατεβασμένα παράθυρα και με το στερεό στην διαπασών να παίζει...

                      Youtube Video

                      :-(

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lap last edited by

                        Youtube Video

                        :-(

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by lap

                          https://m.youtube.com/watch?v=7iYt8ZwiT50

                          Εδώ το δοκιμάζουν με ζεστη, τρία άτομα μέσα, κλιματισμό. Όπως λένε με σπαστά αγγλικά, του κάνουν σκληρή χρήση.Δηλαδή απότομες επιταχύνσεις, περιφερειακούς δρόμους, μποτιλιάρισμα κτλ δηλαδή ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης σε πόλεις.
                          Στην πόλη γράφει πάνω από 200 χλμ σε τέτοιες συνθήκες. Έχει και λειτουργία one pedal για εύκολη κίνηση χωρίς να πατάμε το φρένο.
                          Σε ταξίδι κάπου στα 200 χλμ με 120 χλμ ταχύτητα ταξιδιού.

                          Σε απλή μπριζα σπιτιού από το 20% στο 80% σε 8ωρες.
                          Με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ και πραγματικά εντυπωσιακή σχεδίαση (αντιγραφή από range rover Evoque)

                          Εντωμεταξυ, εκεί που μιλάνε αγγλικά ξαφνικά μιλάνε την γλώσσα τους. Μέχρι να καταλάβεις ότι άλλαξαν γλώσσα ξαναγυρίζουν στα αγγλικά και αναρωτιέσαι αν ακούς καθαρά ή έχεις άγνωστες λέξεις.

                          :-(

                          N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            nascar1 @lap last edited by

                            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            https://m.youtube.com/watch?v=7iYt8ZwiT50

                            Εδώ το δοκιμάζουν με ζεστη, τρία άτομα μέσα, κλιματισμό. Όπως λένε με σπαστά αγγλικά, του κάνουν σκληρή χρήση.Δηλαδή απότομες επιταχύνσεις, περιφερειακούς δρόμους, μποτιλιάρισμα κτλ δηλαδή ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης σε πόλεις.
                            Στην πόλη γράφει πάνω από 200 χλμ σε τέτοιες συνθήκες. Έχει και λειτουργία one pedal για εύκολη κίνηση χωρίς να πατάμε το φρένο.
                            Σε ταξίδι κάπου στα 200 χλμ με 120 χλμ ταχύτητα ταξιδιού.

                            Σε απλή μπριζα σπιτιού από το 20% στο 80% σε 8ωρες.
                            Με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ και πραγματικά εντυπωσιακή σχεδίαση (αντιγραφή από range rover Evoque)

                            Εντωμεταξυ, εκεί που μιλάνε αγγλικά ξαφνικά μιλάνε την γλώσσα τους. Μέχρι να καταλάβεις ότι άλλαξαν γλώσσα ξαναγυρίζουν στα αγγλικά και αναρωτιέσαι αν ακούς καθαρά ή έχεις άγνωστες λέξεις.

                            Μακάρι να ερχόταν Ελλάδα σε αυτή την τιμή... Θα έβαζε τα γυαλιά σε πολλές εταιρίες και θα βοηθούσε στις τιμές να πέσουν..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Τα ηλεκτρικά δεν ταξιδεύουν, το ID.3 δεν μπορούσε να φτάσει στη Σπάρτη. Παράξενο, γιατί το Skoda Enyaq πήγε ωραιότατα στα Ιωάννινα και το απόλαυσε μάλιστα.

                              https://cartalk.gr/voltarontas-enyaq-athina-→-ioannina-zagorochoria/

                              https://cartalk.gr/

                              yem cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                              • yem
                                yem @dimsabas last edited by

                                @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Τα ηλεκτρικά δεν ταξιδεύουν, το ID.3 δεν μπορούσε να φτάσει στη Σπάρτη. Παράξενο, γιατί το Skoda Enyaq πήγε ωραιότατα στα Ιωάννινα και το απόλαυσε μάλιστα.

                                https://cartalk.gr/voltarontas-enyaq-athina-→-ioannina-zagorochoria/

                                Πολύ ωραίο ταξίδι και καλογραμμένο άρθρο 👍 . Αλλά η ηλεκτροκίνηση θέλει πολά ψωμιά ακόμα .

                                Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Τι ωραιότατα πήγε, αφού κάθε μέρα ασχολιόταν για ώρες με την φόρτιση του αυτοκινήτου και το πόση μπαταρία του απομένει. Έχουν να φάνε πολλά ψωμιά λέμεεεε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by

                                    alt text

                                    "Aς ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας... Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα τη μάνα που σας γέννησε." Ζοζέ Σαραμάγκου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • yem
                                      yem last edited by

                                      Επίσης να πούμε ότι ξεκινάει απο Μέγαρα , είναι δηλαδή με το ένα πόδι στα διόδια και γλιτώνει καμιά 50-60 χλμ δρόμο και κίνηση που θα έβρισκε ο μέσος Αθηναίος .

                                      Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Να πούμε και κάτι άλλο. Και το γύρο του κόζμου τον κάνεις με ηλεκτρικό. Το θέμα είναι πως τον κάνεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • piliourits
                                          piliourits last edited by piliourits

                                          Διάβασα κι εγώ για το ταξίδι, μου έκανε εντύπωση ώσπου στο τέλος βρήκα και αναφορά στο κόστος.
                                          Κατ αρχήν αν όχι αυτά που πλήρωσε τότε αυτά
                                          που θα πλήρωνε, είναι το στάνταρ κόστος για τα ντιζελοκινητα αυτόματα, που κοστίζουν στην αγορά τους και καμιά 20αρια χιλιάδες λιγότερο, ή τα φουλ υβριδικά βενζινης.
                                          Και θέλουν 1 ή 2 πεντάλεπτα γεμίσματα (μέχρι να τελειωσει ο προηγούμενος, κοπεί απόδειξη, μπουν πόντοι στη κάρτα κλπ)
                                          Εντάξει, ίσως χωρίς το ντίζελ στα 2.10€ το λίτρο...
                                          Επίσης αυτός ο υπολογισμός κατανάλωσης που κάνουν στο σπίτι πως γίνεται;
                                          Βάση της θεωρητικής χωρητικοτητας των μπαταριών, με μηδέν απώλειες;
                                          Έχουμε καταλάβει πως το ρεύμα είναι χρηματιστηριακό προϊόν πλέον με κυμαινόμενη τιμή που αναλογεί και στη μεταφορά & διαχείριση του δικτύου;
                                          Αν, όπως είναι το σωστό, μπει ένας απλός μετρητής στη "μπαλατέζα" που φορτίζει το αμάξι, και διαιρέσουμε τα χρήματα του λογαριασμού στο % ποσοστό κατανάλωσης KWh, θα εκπλαγουν δυσάρεστα οι ιδιοκτήτες, με 30-50% παραπάνω χρήματα απ αυτά που νομίζουν.

                                          Επίσης όταν ξέρεις και βρεις δωρεάν (προς το παρόν) φορτιστή π.χ. στο μάρκετ εκεί που πας εκδρομή, πας και περιμένεις 2-3 ώρες σε πάρκινγκ από κλειστό μάρκετ το βράδυ εφόσον δεν κλειδώνει ο χώρος;
                                          Μετακινείσαι με ταξί πήγαινε έλα; Περπατάς κάνα δυο χιλιόμετρα; Πως γινεται;

                                          "Aς ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας... Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα τη μάνα που σας γέννησε." Ζοζέ Σαραμάγκου

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kostis20 last edited by kostis20

                                            Τραγικό το αρθρο .Είναι προφανές ότι έφτασε με πολύ μεγάλη προσοχή και δυσκολία...
                                            Επίσης με 110 μόνο, στην Εθνική όδο ΔΕΝ πηγαίναμε το 1982 που πήρε ο πατέρας μου το πισωκίνητο sunny 1,2...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 260
                                            • 261
                                            • 262
                                            • 263
                                            • 264
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 262 / 380
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr