Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 749
    • 750
    • 751
    • 752
    • 753
    • 907
    • 908
    • 751 / 908
    Περί αυτοκίνησης
    162
    18144
    412108
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 last edited by

      Ξεχωριστο ρολοι για τη θεση σου. Δες στο δεδηε.
      Αφού θα βαλεις ρολοι θα βαλεις ότι πιο γρήγορο υπάρχει. Καλύτερα wall connector

      Αν ο wall connector φορτίζει με 11 κάνε τη διαίρεση.
      Πλήρης φόρτιση 60αρας μπαταριας σε 6 περίπου ωρες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • piliourits
        piliourits @Johnny 0 last edited by

        @johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Η χώρα θα τρέχει 2 καρτέλ, των ΑΠΕ και του φυσικού αερίου. Έχει αποφασιστεί από τους προστάτες... Κάντε τα κουμάντα σας

        Το ίδιο καρτέλ είναι, έχει καθετοποιηθεί, οι 3-4 κατασκευαστικες που χτίζουν αυτές τις ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ εγκαταστάσεις ειτε ΑΠΕ είτε Αερίου για συμπλήρωμα των ΑΠΕ, με κρατικό χρήμα, κρατικες αναθέσεις, σε δημόσιες εκτάσεις, με εγγύηση δημοσίου στη χρηματοδότηση κλπ στη συνέχεια θυγατρικές τους λειτουργούν τις εγκαταστάσεις, τιμολογουν Λιανική, κλπ

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • R
          red_monster @criuser last edited by

          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

          Αντε και τελωνείο...

          Άντε και 8-10k μεταφορικά
          Και COC
          Και εκτελωνισμό
          Και έκδοση πινακίδων

          Ασε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ

          Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser @red_monster last edited by

            @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

            Αντε και τελωνείο...

            Άντε και 8-10k μεταφορικά
            Και COC
            Και εκτελωνισμό
            Και έκδοση πινακίδων

            Ασε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ

            Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !

            Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...😊

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            cirus W 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • cirus
              cirus @criuser last edited by cirus

              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

              Αντε και τελωνείο...

              Άντε και 8-10k μεταφορικά
              Και COC
              Και εκτελωνισμό
              Και έκδοση πινακίδων

              Ασε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ

              Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !

              Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...😊

              Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .

              Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι

              Cirus the virus

              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wantone @criuser last edited by

                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

                Αντε και τελωνείο...

                Άντε και 8-10k μεταφορικά
                Και COC
                Και εκτελωνισμό
                Και έκδοση πινακίδων

                Ασε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ

                Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !

                Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...😊

                Απο Αμερικη 7κ ηταν στην πανδημια, πριν ηταν 2.5κ τα μεταφορικα. Νομιζω μετα το 7 επεσαν αλλα δεν ειμαι σιγουρος ποσο ειναι τωρα. Αμερικη θελεις 20 δολ για το φθηνοτερο σαντουιτς και ενα καφε δηλ θα δεις οτι δεν θα εχεις χρηματα να μεινεις εκει περα περα απο ελαχιστες μερες ουτε το τζετ λαγκ δεν θα εχει φυγει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone @cirus last edited by

                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

                  Αντε και τελωνείο...

                  Άντε και 8-10k μεταφορικά
                  Και COC
                  Και εκτελωνισμό
                  Και έκδοση πινακίδων

                  Ασε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ

                  Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !

                  Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...😊

                  Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .

                  Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι

                  το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.

                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • cirus
                    cirus @wantone last edited by

                    @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

                    Αντε και τελωνείο...

                    Άντε και 8-10k μεταφορικά
                    Και COC
                    Και εκτελωνισμό
                    Και έκδοση πινακίδων

                    Ασε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ

                    Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !

                    Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...😊

                    Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .

                    Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι

                    το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.

                    Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος

                    Cirus the virus

                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • W
                      wantone @cirus last edited by wantone

                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

                      Αντε και τελωνείο...

                      Άντε και 8-10k μεταφορικά
                      Και COC
                      Και εκτελωνισμό
                      Και έκδοση πινακίδων

                      Ασε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ

                      Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !

                      Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...😊

                      Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .

                      Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι

                      το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.

                      Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος

                      Σαν μεταχειρισμενα εισαγοντε Αμερικανικα μοντελλα και απο Ντουμπαι ακομα και σημερα που μιλαμε, παλαιοτερα μοντελα σαν μεταχειρα. Απλα πληρωνεις 10% συν ΦΠΑ. Ο μονος περιορισμος ειναι αν ειναι πολυ παλια πχ ΕURO 3 δεν μπορουν να εισαχθουν καθολου δηλ παλαιοτερα του 2005 νομιζω. Μονο δηλ στα καυσαερια υπαρχει περιορισμος. Αυτα τα αμαξια δεν χρειαζοντε καμμια μετατροπη για να παρουν ταξινομηση στην Γερμανια η την Ελλαδα. ΠΧ μοντελα του 2008. Προσφατα (τα περασμενα 2 χρονια) ηρθαν πολλα αμαξια απο Αμερικη Αudi BMW Porsche λιγο να τα ψαξεις θα δεις, ενας φιλος εφερε 2 τετοια.

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • cirus
                        cirus @wantone last edited by

                        @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

                        Αντε και τελωνείο...

                        Άντε και 8-10k μεταφορικά
                        Και COC
                        Και εκτελωνισμό
                        Και έκδοση πινακίδων

                        Ασε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ

                        Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !

                        Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...😊

                        Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .

                        Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι

                        το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.

                        Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος

                        Σαν μεταχειρισμενα εισαγοντε Αμερικανικα μοντελλα και απο Ντουμπαι ακομα και σημερα που μιλαμε, παλαιοτερα μοντελα σαν μεταχειρα. Απλα πληρωνεις 10% συν ΦΠΑ. Ο μονος περιορισμος ειναι αν ειναι πολυ παλια πχ ΕURO 3 δεν μπορουν να εισαχθουν καθολου δηλ παλαιοτερα του 2005 νομιζω. Μονο δηλ στα καυσαερια υπαρχει περιορισμος. Αυτα τα αμαξια δεν χρειαζοντε καμμια μετατροπη για να παρουν ταξινομηση στην Γερμανια η την Ελλαδα. ΠΧ μοντελα του 2008. Προσφατα (τα περασμενα 2 χρονια) ηρθαν πολλα αμαξια απο Αμερικη Αudi BMW Porsche λιγο να τα ψαξεις θα δεις, ενας φιλος εφερε 2 τετοια.

                        Υπάρχουν κανόνες από που πρέπει να είναι τα φλας όταν ανοίγει το Πορτ μπαγκαζ για να συνεχίσουν να φαίνονται μέχρι ποσο φωτισμό θα έχουν στις πινακιδες . Είναι διαφορετικοί οι αμερικανικοί από τους ευρωπαϊκούς νόμους δεν είναι μόνο αυτό που περιγράφεις. Δεν μίλησα για Dubai γιατί δεν ξέρω

                        Cirus the virus

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wantone @cirus last edited by

                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

                          Αντε και τελωνείο...

                          Άντε και 8-10k μεταφορικά
                          Και COC
                          Και εκτελωνισμό
                          Και έκδοση πινακίδων

                          Ασε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ

                          Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !

                          Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...😊

                          Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .

                          Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι

                          το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.

                          Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος

                          Σαν μεταχειρισμενα εισαγοντε Αμερικανικα μοντελλα και απο Ντουμπαι ακομα και σημερα που μιλαμε, παλαιοτερα μοντελα σαν μεταχειρα. Απλα πληρωνεις 10% συν ΦΠΑ. Ο μονος περιορισμος ειναι αν ειναι πολυ παλια πχ ΕURO 3 δεν μπορουν να εισαχθουν καθολου δηλ παλαιοτερα του 2005 νομιζω. Μονο δηλ στα καυσαερια υπαρχει περιορισμος. Αυτα τα αμαξια δεν χρειαζοντε καμμια μετατροπη για να παρουν ταξινομηση στην Γερμανια η την Ελλαδα. ΠΧ μοντελα του 2008. Προσφατα (τα περασμενα 2 χρονια) ηρθαν πολλα αμαξια απο Αμερικη Αudi BMW Porsche λιγο να τα ψαξεις θα δεις, ενας φιλος εφερε 2 τετοια.

                          Υπάρχουν κανόνες από που πρέπει να είναι τα φλας όταν ανοίγει το Πορτ μπαγκαζ για να συνεχίσουν να φαίνονται μέχρι ποσο φωτισμό θα έχουν στις πινακιδες . Είναι διαφορετικοί οι αμερικανικοί από τους ευρωπαϊκούς νόμους δεν είναι μόνο αυτό που περιγράφεις. Δεν μίλησα για Dubai γιατί δεν ξέρω

                          Αυτα που λες ιδια ειναι στα Αμερικανικα με τα ευρωπαικα μοντελλα 100%. Fyi εχω ζησει 10 χρονια Καναδα 100% ιδια ειναι τα αυτοκινητα με τα ευρωπαικα (Απο Ευρωπαιους, Κορεατες και Ιαπωνες κατασκευαστες). Οι διαφορες ειναι αμελητεες του τυπου τα φλας στην ευρωπη ειναι πορτοκαλι στην αμερικη μπορει να ειναι και κοκκινα αλλα μονο κατι ιδιαιτερα αμερικανικα αμαξια τα εχουν και πρεπει να εχουν πορτοκαλι φως νυχτος στα πλαγια που ολα τα Βολβο πχ το εχουν και στην Ευρωπη αφου εχουν ιδιους προφυλακτηρες.

                          Τωρα μιλαμε για θερμικα, τα ηλεκτρικα ειναι διαφορετικη κατασταση νομιζω τα Τεσλα εχουν διαφορες και δεν θα δουλεψουν καθολου στην Ευρωπη.

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Η απάντηση μου αφορούσε το κόστος να έλθει ένα αμάξι από την Αμερική, με πλοίο προφανώς.

                            Δεν το θεωρώ μεγάλο, δεν το έχω ψάξει, αλλά παλιότερα ήταν σύνηθες το φαινόμενο Ελληνες μετανάστες όταν έρχονταν καλοκαίρι για διακοπές στην πατρίδα, να φέρνουν και το αυτοκίνητο τους μαζί.

                            Τα 2-2500 το θεωρώ λογικό νούμερο.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus @wantone last edited by

                              @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

                              Αντε και τελωνείο...

                              Άντε και 8-10k μεταφορικά
                              Και COC
                              Και εκτελωνισμό
                              Και έκδοση πινακίδων

                              Ασε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ

                              Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !

                              Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...😊

                              Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .

                              Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι

                              το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.

                              Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος

                              Σαν μεταχειρισμενα εισαγοντε Αμερικανικα μοντελλα και απο Ντουμπαι ακομα και σημερα που μιλαμε, παλαιοτερα μοντελα σαν μεταχειρα. Απλα πληρωνεις 10% συν ΦΠΑ. Ο μονος περιορισμος ειναι αν ειναι πολυ παλια πχ ΕURO 3 δεν μπορουν να εισαχθουν καθολου δηλ παλαιοτερα του 2005 νομιζω. Μονο δηλ στα καυσαερια υπαρχει περιορισμος. Αυτα τα αμαξια δεν χρειαζοντε καμμια μετατροπη για να παρουν ταξινομηση στην Γερμανια η την Ελλαδα. ΠΧ μοντελα του 2008. Προσφατα (τα περασμενα 2 χρονια) ηρθαν πολλα αμαξια απο Αμερικη Αudi BMW Porsche λιγο να τα ψαξεις θα δεις, ενας φιλος εφερε 2 τετοια.

                              Υπάρχουν κανόνες από που πρέπει να είναι τα φλας όταν ανοίγει το Πορτ μπαγκαζ για να συνεχίσουν να φαίνονται μέχρι ποσο φωτισμό θα έχουν στις πινακιδες . Είναι διαφορετικοί οι αμερικανικοί από τους ευρωπαϊκούς νόμους δεν είναι μόνο αυτό που περιγράφεις. Δεν μίλησα για Dubai γιατί δεν ξέρω

                              Αυτα που λες ιδια ειναι στα Αμερικανικα με τα ευρωπαικα μοντελλα 100%. Fyi εχω ζησει 10 χρονια Καναδα 100% ιδια ειναι τα αυτοκινητα με τα ευρωπαικα (Απο Ευρωπαιους, Κορεατες και Ιαπωνες κατασκευαστες). Οι διαφορες ειναι αμελητεες του τυπου τα φλας στην ευρωπη ειναι πορτοκαλι στην αμερικη μπορει να ειναι και κοκκινα αλλα μονο κατι ιδιαιτερα αμερικανικα αμαξια τα εχουν και πρεπει να εχουν πορτοκαλι φως νυχτος στα πλαγια που ολα τα Βολβο πχ το εχουν και στην Ευρωπη αφου εχουν ιδιους προφυλακτηρες.

                              Τωρα μιλαμε για θερμικα, τα ηλεκτρικα ειναι διαφορετικη κατασταση νομιζω τα Τεσλα εχουν διαφορες και δεν θα δουλεψουν καθολου στην Ευρωπη.

                              An imported car from the U.S. or other non-European countries often doesn't conform to European technical and safety vehicle regulations. To obtain a European Approval for the car, certain adjustments or customizations have to be made. Most of the time only small technical changes to the vehicles lighting have to be made.

                              Of course you can have this performed by a brand specific dealer throughout Europe, but these simple adaptions are frequently handled by just replacing the entire lighting units; a costly operation.

                              Cirus the virus

                              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Από ότι ξέρω πάντως, όσοι φέρνουν από εκεί αμάξια, τα κάνουν εισαγωγή στο Βέλγιο, ή στην Γερμανία που είναι εύκολα τα πράγματα, πληρώνουν εκεί τον ΦΠΑ που είναι φτηνότερος από εδώ και μετά το φέρνουν Ελλάδα, ως ευρωπαϊκό.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone @cirus last edited by

                                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

                                  Αντε και τελωνείο...

                                  Άντε και 8-10k μεταφορικά
                                  Και COC
                                  Και εκτελωνισμό
                                  Και έκδοση πινακίδων

                                  Ασε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ

                                  Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !

                                  Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...😊

                                  Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .

                                  Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι

                                  το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.

                                  Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος

                                  Σαν μεταχειρισμενα εισαγοντε Αμερικανικα μοντελλα και απο Ντουμπαι ακομα και σημερα που μιλαμε, παλαιοτερα μοντελα σαν μεταχειρα. Απλα πληρωνεις 10% συν ΦΠΑ. Ο μονος περιορισμος ειναι αν ειναι πολυ παλια πχ ΕURO 3 δεν μπορουν να εισαχθουν καθολου δηλ παλαιοτερα του 2005 νομιζω. Μονο δηλ στα καυσαερια υπαρχει περιορισμος. Αυτα τα αμαξια δεν χρειαζοντε καμμια μετατροπη για να παρουν ταξινομηση στην Γερμανια η την Ελλαδα. ΠΧ μοντελα του 2008. Προσφατα (τα περασμενα 2 χρονια) ηρθαν πολλα αμαξια απο Αμερικη Αudi BMW Porsche λιγο να τα ψαξεις θα δεις, ενας φιλος εφερε 2 τετοια.

                                  Υπάρχουν κανόνες από που πρέπει να είναι τα φλας όταν ανοίγει το Πορτ μπαγκαζ για να συνεχίσουν να φαίνονται μέχρι ποσο φωτισμό θα έχουν στις πινακιδες . Είναι διαφορετικοί οι αμερικανικοί από τους ευρωπαϊκούς νόμους δεν είναι μόνο αυτό που περιγράφεις. Δεν μίλησα για Dubai γιατί δεν ξέρω

                                  Αυτα που λες ιδια ειναι στα Αμερικανικα με τα ευρωπαικα μοντελλα 100%. Fyi εχω ζησει 10 χρονια Καναδα 100% ιδια ειναι τα αυτοκινητα με τα ευρωπαικα (Απο Ευρωπαιους, Κορεατες και Ιαπωνες κατασκευαστες). Οι διαφορες ειναι αμελητεες του τυπου τα φλας στην ευρωπη ειναι πορτοκαλι στην αμερικη μπορει να ειναι και κοκκινα αλλα μονο κατι ιδιαιτερα αμερικανικα αμαξια τα εχουν και πρεπει να εχουν πορτοκαλι φως νυχτος στα πλαγια που ολα τα Βολβο πχ το εχουν και στην Ευρωπη αφου εχουν ιδιους προφυλακτηρες.

                                  Τωρα μιλαμε για θερμικα, τα ηλεκτρικα ειναι διαφορετικη κατασταση νομιζω τα Τεσλα εχουν διαφορες και δεν θα δουλεψουν καθολου στην Ευρωπη.

                                  An imported car from the U.S. or other non-European countries often doesn't conform to European technical and safety vehicle regulations. To obtain a European Approval for the car, certain adjustments or customizations have to be made. Most of the time only small technical changes to the vehicles lighting have to be made.

                                  Of course you can have this performed by a brand specific dealer throughout Europe, but these simple adaptions are frequently handled by just replacing the entire lighting units; a costly operation.

                                  απο οταν βγηκαν Ζενον ΛΕδ κλπ με μηχανισμους δεν θελει τιποτα για εμπρος εκτος απο τα πισω φωτα το κοκκινο και τα φωτα ομιχλης που στα Ευρωπαικα μοντελλα μια ενεργοποιηση ειναι. οπως ειπα φερνουν πολλα αμαξια απο Αμερικη δεν εχουν πια διαφορες τα αυτοκινητα,

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • cirus
                                    cirus @wantone last edited by cirus

                                    @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

                                    Αντε και τελωνείο...

                                    Άντε και 8-10k μεταφορικά
                                    Και COC
                                    Και εκτελωνισμό
                                    Και έκδοση πινακίδων

                                    Ασε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ

                                    Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !

                                    Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...😊

                                    Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .

                                    Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι

                                    το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.

                                    Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος

                                    Σαν μεταχειρισμενα εισαγοντε Αμερικανικα μοντελλα και απο Ντουμπαι ακομα και σημερα που μιλαμε, παλαιοτερα μοντελα σαν μεταχειρα. Απλα πληρωνεις 10% συν ΦΠΑ. Ο μονος περιορισμος ειναι αν ειναι πολυ παλια πχ ΕURO 3 δεν μπορουν να εισαχθουν καθολου δηλ παλαιοτερα του 2005 νομιζω. Μονο δηλ στα καυσαερια υπαρχει περιορισμος. Αυτα τα αμαξια δεν χρειαζοντε καμμια μετατροπη για να παρουν ταξινομηση στην Γερμανια η την Ελλαδα. ΠΧ μοντελα του 2008. Προσφατα (τα περασμενα 2 χρονια) ηρθαν πολλα αμαξια απο Αμερικη Αudi BMW Porsche λιγο να τα ψαξεις θα δεις, ενας φιλος εφερε 2 τετοια.

                                    Υπάρχουν κανόνες από που πρέπει να είναι τα φλας όταν ανοίγει το Πορτ μπαγκαζ για να συνεχίσουν να φαίνονται μέχρι ποσο φωτισμό θα έχουν στις πινακιδες . Είναι διαφορετικοί οι αμερικανικοί από τους ευρωπαϊκούς νόμους δεν είναι μόνο αυτό που περιγράφεις. Δεν μίλησα για Dubai γιατί δεν ξέρω

                                    Αυτα που λες ιδια ειναι στα Αμερικανικα με τα ευρωπαικα μοντελλα 100%. Fyi εχω ζησει 10 χρονια Καναδα 100% ιδια ειναι τα αυτοκινητα με τα ευρωπαικα (Απο Ευρωπαιους, Κορεατες και Ιαπωνες κατασκευαστες). Οι διαφορες ειναι αμελητεες του τυπου τα φλας στην ευρωπη ειναι πορτοκαλι στην αμερικη μπορει να ειναι και κοκκινα αλλα μονο κατι ιδιαιτερα αμερικανικα αμαξια τα εχουν και πρεπει να εχουν πορτοκαλι φως νυχτος στα πλαγια που ολα τα Βολβο πχ το εχουν και στην Ευρωπη αφου εχουν ιδιους προφυλακτηρες.

                                    Τωρα μιλαμε για θερμικα, τα ηλεκτρικα ειναι διαφορετικη κατασταση νομιζω τα Τεσλα εχουν διαφορες και δεν θα δουλεψουν καθολου στην Ευρωπη.

                                    An imported car from the U.S. or other non-European countries often doesn't conform to European technical and safety vehicle regulations. To obtain a European Approval for the car, certain adjustments or customizations have to be made. Most of the time only small technical changes to the vehicles lighting have to be made.

                                    Of course you can have this performed by a brand specific dealer throughout Europe, but these simple adaptions are frequently handled by just replacing the entire lighting units; a costly operation.

                                    απο οταν βγηκαν Ζενον ΛΕδ κλπ με μηχανισμους δεν θελει τιποτα για εμπρος εκτος απο τα πισω φωτα το κοκκινο και τα φωτα ομιχλης που στα Ευρωπαικα μοντελλα μια ενεργοποιηση ειναι. οπως ειπα φερνουν πολλα αμαξια απο Αμερικη δεν εχουν πια διαφορες τα αυτοκινητα,

                                    Τα ευρωπαϊκά μοντέλα δεν θα πας να τα κάνεις εισαγωγή από Αμερική. τα αμερικανικά έχουν πολλές φορές διαφορες και πρέπει να πληρώσεις να περάσουν.

                                    Τις περισσότερες φορές που φέρνουν κάτι είναι συνήθως κάποιο παλιό σπάνιο μοντέλο που δεν ερχόταν Ευρώπη οπότε δεν έχουν led κτλ

                                    Cirus the virus

                                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone @cirus last edited by

                                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

                                      Αντε και τελωνείο...

                                      Άντε και 8-10k μεταφορικά
                                      Και COC
                                      Και εκτελωνισμό
                                      Και έκδοση πινακίδων

                                      Ασε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ

                                      Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !

                                      Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...😊

                                      Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .

                                      Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι

                                      το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.

                                      Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος

                                      Σαν μεταχειρισμενα εισαγοντε Αμερικανικα μοντελλα και απο Ντουμπαι ακομα και σημερα που μιλαμε, παλαιοτερα μοντελα σαν μεταχειρα. Απλα πληρωνεις 10% συν ΦΠΑ. Ο μονος περιορισμος ειναι αν ειναι πολυ παλια πχ ΕURO 3 δεν μπορουν να εισαχθουν καθολου δηλ παλαιοτερα του 2005 νομιζω. Μονο δηλ στα καυσαερια υπαρχει περιορισμος. Αυτα τα αμαξια δεν χρειαζοντε καμμια μετατροπη για να παρουν ταξινομηση στην Γερμανια η την Ελλαδα. ΠΧ μοντελα του 2008. Προσφατα (τα περασμενα 2 χρονια) ηρθαν πολλα αμαξια απο Αμερικη Αudi BMW Porsche λιγο να τα ψαξεις θα δεις, ενας φιλος εφερε 2 τετοια.

                                      Υπάρχουν κανόνες από που πρέπει να είναι τα φλας όταν ανοίγει το Πορτ μπαγκαζ για να συνεχίσουν να φαίνονται μέχρι ποσο φωτισμό θα έχουν στις πινακιδες . Είναι διαφορετικοί οι αμερικανικοί από τους ευρωπαϊκούς νόμους δεν είναι μόνο αυτό που περιγράφεις. Δεν μίλησα για Dubai γιατί δεν ξέρω

                                      Αυτα που λες ιδια ειναι στα Αμερικανικα με τα ευρωπαικα μοντελλα 100%. Fyi εχω ζησει 10 χρονια Καναδα 100% ιδια ειναι τα αυτοκινητα με τα ευρωπαικα (Απο Ευρωπαιους, Κορεατες και Ιαπωνες κατασκευαστες). Οι διαφορες ειναι αμελητεες του τυπου τα φλας στην ευρωπη ειναι πορτοκαλι στην αμερικη μπορει να ειναι και κοκκινα αλλα μονο κατι ιδιαιτερα αμερικανικα αμαξια τα εχουν και πρεπει να εχουν πορτοκαλι φως νυχτος στα πλαγια που ολα τα Βολβο πχ το εχουν και στην Ευρωπη αφου εχουν ιδιους προφυλακτηρες.

                                      Τωρα μιλαμε για θερμικα, τα ηλεκτρικα ειναι διαφορετικη κατασταση νομιζω τα Τεσλα εχουν διαφορες και δεν θα δουλεψουν καθολου στην Ευρωπη.

                                      An imported car from the U.S. or other non-European countries often doesn't conform to European technical and safety vehicle regulations. To obtain a European Approval for the car, certain adjustments or customizations have to be made. Most of the time only small technical changes to the vehicles lighting have to be made.

                                      Of course you can have this performed by a brand specific dealer throughout Europe, but these simple adaptions are frequently handled by just replacing the entire lighting units; a costly operation.

                                      απο οταν βγηκαν Ζενον ΛΕδ κλπ με μηχανισμους δεν θελει τιποτα για εμπρος εκτος απο τα πισω φωτα το κοκκινο και τα φωτα ομιχλης που στα Ευρωπαικα μοντελλα μια ενεργοποιηση ειναι. οπως ειπα φερνουν πολλα αμαξια απο Αμερικη δεν εχουν πια διαφορες τα αυτοκινητα,

                                      Τα ευρωπαϊκά μοντέλα δεν θα πας να τα κάνεις εισαγωγή από Αμερική. τα αμερικανικά έχουν πολλές φορές διαφορες και πρέπει να πληρώσεις να περάσουν.

                                      Τις περισσότερες φορές που φέρνουν κάτι είναι συνήθως κάποιο παλιό σπάνιο μοντέλο που δεν ερχόταν Ευρώπη οπότε δεν έχουν led κτλ

                                      Φερνουν οτιδηποτε συμφερει και για αλλους λογους που δεν γνωριζεις αλλα αν σε ενδιαφερει ψαξτο λιγο, δεν νομιζω οτι μας βοηθαει αυτη η συζητηση σε αυτο το τοπικ και δεν εχω τοσο χρονο μια και ειναι οφφ τοπικ το θεμα να γραψω τις πιθανες περιπτωσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster @criuser last edited by

                                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Η απάντηση μου αφορούσε το κόστος να έλθει ένα αμάξι από την Αμερική, με πλοίο προφανώς.

                                        Δεν το θεωρώ μεγάλο, δεν το έχω ψάξει, αλλά παλιότερα ήταν σύνηθες το φαινόμενο Ελληνες μετανάστες όταν έρχονταν καλοκαίρι για διακοπές στην πατρίδα, να φέρνουν και το αυτοκίνητο τους μαζί.

                                        Τα 2-2500 το θεωρώ λογικό νούμερο.

                                        1500 θέλουν για να έρθουν από Γερμανία με φορτηγό άμαξα και όχι μεγάλα suv

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster @criuser last edited by red_monster

                                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Από ότι ξέρω πάντως, όσοι φέρνουν από εκεί αμάξια, τα κάνουν εισαγωγή στο Βέλγιο, ή στην Γερμανία που είναι εύκολα τα πράγματα, πληρώνουν εκεί τον ΦΠΑ που είναι φτηνότερος από εδώ και μετά το φέρνουν Ελλάδα, ως ευρωπαϊκό.

                                          Ξανά σκέψου τι έγραψες για τον ΦΠΑ γιατί ήταν απρόσεκτο από άνθρωπο της πιάτσας

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Δεν είμαι λογιστής οπότε γράφω σύμφωνα με όσα έχω ακούσει.

                                            Σύμφωνα με αυτά λοιπόν ότι μπαίνει στην Ευρώπη υπάγεται σε ΦΠΑ.

                                            Τώρα είναι σχεδόν σίγουρο ότι ένα μτχ από Ευρώπη αν πληρώσει ΦΠΑ σε άλλη χώρα δεν πληρώνει εδώ.

                                            Αν ξέρεις κάτι άλλο πες το.

                                            Επίσης ένα βασικό στοιχείο της Διοίκησης είναι ο καταμερισμός της εργασίας σε ειδικούς, πράγμα που το τηρώ απαρέγκλιτα.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 749
                                            • 750
                                            • 751
                                            • 752
                                            • 753
                                            • 907
                                            • 908
                                            • 751 / 908
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr