-
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η χώρα θα τρέχει 2 καρτέλ, των ΑΠΕ και του φυσικού αερίου. Έχει αποφασιστεί από τους προστάτες... Κάντε τα κουμάντα σας
Το ίδιο καρτέλ είναι, έχει καθετοποιηθεί, οι 3-4 κατασκευαστικες που χτίζουν αυτές τις ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ εγκαταστάσεις ειτε ΑΠΕ είτε Αερίου για συμπλήρωμα των ΑΠΕ, με κρατικό χρήμα, κρατικες αναθέσεις, σε δημόσιες εκτάσεις, με εγγύηση δημοσίου στη χρηματοδότηση κλπ στη συνέχεια θυγατρικές τους λειτουργούν τις εγκαταστάσεις, τιμολογουν Λιανική, κλπ
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.
Αντε και τελωνείο...
Άντε και 8-10k μεταφορικά
Και COC
Και εκτελωνισμό
Και έκδοση πινακίδωνΑσε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ
Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.
Αντε και τελωνείο...
Άντε και 8-10k μεταφορικά
Και COC
Και εκτελωνισμό
Και έκδοση πινακίδωνΑσε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ
Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !
Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.
Αντε και τελωνείο...
Άντε και 8-10k μεταφορικά
Και COC
Και εκτελωνισμό
Και έκδοση πινακίδωνΑσε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ
Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !
Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...
Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .
Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.
Αντε και τελωνείο...
Άντε και 8-10k μεταφορικά
Και COC
Και εκτελωνισμό
Και έκδοση πινακίδωνΑσε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ
Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !
Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...
Απο Αμερικη 7κ ηταν στην πανδημια, πριν ηταν 2.5κ τα μεταφορικα. Νομιζω μετα το 7 επεσαν αλλα δεν ειμαι σιγουρος ποσο ειναι τωρα. Αμερικη θελεις 20 δολ για το φθηνοτερο σαντουιτς και ενα καφε δηλ θα δεις οτι δεν θα εχεις χρηματα να μεινεις εκει περα περα απο ελαχιστες μερες ουτε το τζετ λαγκ δεν θα εχει φυγει.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.
Αντε και τελωνείο...
Άντε και 8-10k μεταφορικά
Και COC
Και εκτελωνισμό
Και έκδοση πινακίδωνΑσε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ
Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !
Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...
Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .
Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι
το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.
Αντε και τελωνείο...
Άντε και 8-10k μεταφορικά
Και COC
Και εκτελωνισμό
Και έκδοση πινακίδωνΑσε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ
Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !
Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...
Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .
Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι
το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.
Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.
Αντε και τελωνείο...
Άντε και 8-10k μεταφορικά
Και COC
Και εκτελωνισμό
Και έκδοση πινακίδωνΑσε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ
Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !
Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...
Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .
Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι
το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.
Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος
Σαν μεταχειρισμενα εισαγοντε Αμερικανικα μοντελλα και απο Ντουμπαι ακομα και σημερα που μιλαμε, παλαιοτερα μοντελα σαν μεταχειρα. Απλα πληρωνεις 10% συν ΦΠΑ. Ο μονος περιορισμος ειναι αν ειναι πολυ παλια πχ ΕURO 3 δεν μπορουν να εισαχθουν καθολου δηλ παλαιοτερα του 2005 νομιζω. Μονο δηλ στα καυσαερια υπαρχει περιορισμος. Αυτα τα αμαξια δεν χρειαζοντε καμμια μετατροπη για να παρουν ταξινομηση στην Γερμανια η την Ελλαδα. ΠΧ μοντελα του 2008. Προσφατα (τα περασμενα 2 χρονια) ηρθαν πολλα αμαξια απο Αμερικη Αudi BMW Porsche λιγο να τα ψαξεις θα δεις, ενας φιλος εφερε 2 τετοια.
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.
Αντε και τελωνείο...
Άντε και 8-10k μεταφορικά
Και COC
Και εκτελωνισμό
Και έκδοση πινακίδωνΑσε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ
Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !
Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...
Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .
Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι
το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.
Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος
Σαν μεταχειρισμενα εισαγοντε Αμερικανικα μοντελλα και απο Ντουμπαι ακομα και σημερα που μιλαμε, παλαιοτερα μοντελα σαν μεταχειρα. Απλα πληρωνεις 10% συν ΦΠΑ. Ο μονος περιορισμος ειναι αν ειναι πολυ παλια πχ ΕURO 3 δεν μπορουν να εισαχθουν καθολου δηλ παλαιοτερα του 2005 νομιζω. Μονο δηλ στα καυσαερια υπαρχει περιορισμος. Αυτα τα αμαξια δεν χρειαζοντε καμμια μετατροπη για να παρουν ταξινομηση στην Γερμανια η την Ελλαδα. ΠΧ μοντελα του 2008. Προσφατα (τα περασμενα 2 χρονια) ηρθαν πολλα αμαξια απο Αμερικη Αudi BMW Porsche λιγο να τα ψαξεις θα δεις, ενας φιλος εφερε 2 τετοια.
Υπάρχουν κανόνες από που πρέπει να είναι τα φλας όταν ανοίγει το Πορτ μπαγκαζ για να συνεχίσουν να φαίνονται μέχρι ποσο φωτισμό θα έχουν στις πινακιδες . Είναι διαφορετικοί οι αμερικανικοί από τους ευρωπαϊκούς νόμους δεν είναι μόνο αυτό που περιγράφεις. Δεν μίλησα για Dubai γιατί δεν ξέρω
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.
Αντε και τελωνείο...
Άντε και 8-10k μεταφορικά
Και COC
Και εκτελωνισμό
Και έκδοση πινακίδωνΑσε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ
Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !
Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...
Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .
Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι
το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.
Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος
Σαν μεταχειρισμενα εισαγοντε Αμερικανικα μοντελλα και απο Ντουμπαι ακομα και σημερα που μιλαμε, παλαιοτερα μοντελα σαν μεταχειρα. Απλα πληρωνεις 10% συν ΦΠΑ. Ο μονος περιορισμος ειναι αν ειναι πολυ παλια πχ ΕURO 3 δεν μπορουν να εισαχθουν καθολου δηλ παλαιοτερα του 2005 νομιζω. Μονο δηλ στα καυσαερια υπαρχει περιορισμος. Αυτα τα αμαξια δεν χρειαζοντε καμμια μετατροπη για να παρουν ταξινομηση στην Γερμανια η την Ελλαδα. ΠΧ μοντελα του 2008. Προσφατα (τα περασμενα 2 χρονια) ηρθαν πολλα αμαξια απο Αμερικη Αudi BMW Porsche λιγο να τα ψαξεις θα δεις, ενας φιλος εφερε 2 τετοια.
Υπάρχουν κανόνες από που πρέπει να είναι τα φλας όταν ανοίγει το Πορτ μπαγκαζ για να συνεχίσουν να φαίνονται μέχρι ποσο φωτισμό θα έχουν στις πινακιδες . Είναι διαφορετικοί οι αμερικανικοί από τους ευρωπαϊκούς νόμους δεν είναι μόνο αυτό που περιγράφεις. Δεν μίλησα για Dubai γιατί δεν ξέρω
Αυτα που λες ιδια ειναι στα Αμερικανικα με τα ευρωπαικα μοντελλα 100%. Fyi εχω ζησει 10 χρονια Καναδα 100% ιδια ειναι τα αυτοκινητα με τα ευρωπαικα (Απο Ευρωπαιους, Κορεατες και Ιαπωνες κατασκευαστες). Οι διαφορες ειναι αμελητεες του τυπου τα φλας στην ευρωπη ειναι πορτοκαλι στην αμερικη μπορει να ειναι και κοκκινα αλλα μονο κατι ιδιαιτερα αμερικανικα αμαξια τα εχουν και πρεπει να εχουν πορτοκαλι φως νυχτος στα πλαγια που ολα τα Βολβο πχ το εχουν και στην Ευρωπη αφου εχουν ιδιους προφυλακτηρες.
Τωρα μιλαμε για θερμικα, τα ηλεκτρικα ειναι διαφορετικη κατασταση νομιζω τα Τεσλα εχουν διαφορες και δεν θα δουλεψουν καθολου στην Ευρωπη.
-
Η απάντηση μου αφορούσε το κόστος να έλθει ένα αμάξι από την Αμερική, με πλοίο προφανώς.
Δεν το θεωρώ μεγάλο, δεν το έχω ψάξει, αλλά παλιότερα ήταν σύνηθες το φαινόμενο Ελληνες μετανάστες όταν έρχονταν καλοκαίρι για διακοπές στην πατρίδα, να φέρνουν και το αυτοκίνητο τους μαζί.
Τα 2-2500 το θεωρώ λογικό νούμερο.
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.
Αντε και τελωνείο...
Άντε και 8-10k μεταφορικά
Και COC
Και εκτελωνισμό
Και έκδοση πινακίδωνΑσε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ
Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !
Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...
Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .
Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι
το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.
Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος
Σαν μεταχειρισμενα εισαγοντε Αμερικανικα μοντελλα και απο Ντουμπαι ακομα και σημερα που μιλαμε, παλαιοτερα μοντελα σαν μεταχειρα. Απλα πληρωνεις 10% συν ΦΠΑ. Ο μονος περιορισμος ειναι αν ειναι πολυ παλια πχ ΕURO 3 δεν μπορουν να εισαχθουν καθολου δηλ παλαιοτερα του 2005 νομιζω. Μονο δηλ στα καυσαερια υπαρχει περιορισμος. Αυτα τα αμαξια δεν χρειαζοντε καμμια μετατροπη για να παρουν ταξινομηση στην Γερμανια η την Ελλαδα. ΠΧ μοντελα του 2008. Προσφατα (τα περασμενα 2 χρονια) ηρθαν πολλα αμαξια απο Αμερικη Αudi BMW Porsche λιγο να τα ψαξεις θα δεις, ενας φιλος εφερε 2 τετοια.
Υπάρχουν κανόνες από που πρέπει να είναι τα φλας όταν ανοίγει το Πορτ μπαγκαζ για να συνεχίσουν να φαίνονται μέχρι ποσο φωτισμό θα έχουν στις πινακιδες . Είναι διαφορετικοί οι αμερικανικοί από τους ευρωπαϊκούς νόμους δεν είναι μόνο αυτό που περιγράφεις. Δεν μίλησα για Dubai γιατί δεν ξέρω
Αυτα που λες ιδια ειναι στα Αμερικανικα με τα ευρωπαικα μοντελλα 100%. Fyi εχω ζησει 10 χρονια Καναδα 100% ιδια ειναι τα αυτοκινητα με τα ευρωπαικα (Απο Ευρωπαιους, Κορεατες και Ιαπωνες κατασκευαστες). Οι διαφορες ειναι αμελητεες του τυπου τα φλας στην ευρωπη ειναι πορτοκαλι στην αμερικη μπορει να ειναι και κοκκινα αλλα μονο κατι ιδιαιτερα αμερικανικα αμαξια τα εχουν και πρεπει να εχουν πορτοκαλι φως νυχτος στα πλαγια που ολα τα Βολβο πχ το εχουν και στην Ευρωπη αφου εχουν ιδιους προφυλακτηρες.
Τωρα μιλαμε για θερμικα, τα ηλεκτρικα ειναι διαφορετικη κατασταση νομιζω τα Τεσλα εχουν διαφορες και δεν θα δουλεψουν καθολου στην Ευρωπη.
An imported car from the U.S. or other non-European countries often doesn't conform to European technical and safety vehicle regulations. To obtain a European Approval for the car, certain adjustments or customizations have to be made. Most of the time only small technical changes to the vehicles lighting have to be made.
Of course you can have this performed by a brand specific dealer throughout Europe, but these simple adaptions are frequently handled by just replacing the entire lighting units; a costly operation.
-
Από ότι ξέρω πάντως, όσοι φέρνουν από εκεί αμάξια, τα κάνουν εισαγωγή στο Βέλγιο, ή στην Γερμανία που είναι εύκολα τα πράγματα, πληρώνουν εκεί τον ΦΠΑ που είναι φτηνότερος από εδώ και μετά το φέρνουν Ελλάδα, ως ευρωπαϊκό.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.
Αντε και τελωνείο...
Άντε και 8-10k μεταφορικά
Και COC
Και εκτελωνισμό
Και έκδοση πινακίδωνΑσε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ
Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !
Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...
Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .
Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι
το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.
Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος
Σαν μεταχειρισμενα εισαγοντε Αμερικανικα μοντελλα και απο Ντουμπαι ακομα και σημερα που μιλαμε, παλαιοτερα μοντελα σαν μεταχειρα. Απλα πληρωνεις 10% συν ΦΠΑ. Ο μονος περιορισμος ειναι αν ειναι πολυ παλια πχ ΕURO 3 δεν μπορουν να εισαχθουν καθολου δηλ παλαιοτερα του 2005 νομιζω. Μονο δηλ στα καυσαερια υπαρχει περιορισμος. Αυτα τα αμαξια δεν χρειαζοντε καμμια μετατροπη για να παρουν ταξινομηση στην Γερμανια η την Ελλαδα. ΠΧ μοντελα του 2008. Προσφατα (τα περασμενα 2 χρονια) ηρθαν πολλα αμαξια απο Αμερικη Αudi BMW Porsche λιγο να τα ψαξεις θα δεις, ενας φιλος εφερε 2 τετοια.
Υπάρχουν κανόνες από που πρέπει να είναι τα φλας όταν ανοίγει το Πορτ μπαγκαζ για να συνεχίσουν να φαίνονται μέχρι ποσο φωτισμό θα έχουν στις πινακιδες . Είναι διαφορετικοί οι αμερικανικοί από τους ευρωπαϊκούς νόμους δεν είναι μόνο αυτό που περιγράφεις. Δεν μίλησα για Dubai γιατί δεν ξέρω
Αυτα που λες ιδια ειναι στα Αμερικανικα με τα ευρωπαικα μοντελλα 100%. Fyi εχω ζησει 10 χρονια Καναδα 100% ιδια ειναι τα αυτοκινητα με τα ευρωπαικα (Απο Ευρωπαιους, Κορεατες και Ιαπωνες κατασκευαστες). Οι διαφορες ειναι αμελητεες του τυπου τα φλας στην ευρωπη ειναι πορτοκαλι στην αμερικη μπορει να ειναι και κοκκινα αλλα μονο κατι ιδιαιτερα αμερικανικα αμαξια τα εχουν και πρεπει να εχουν πορτοκαλι φως νυχτος στα πλαγια που ολα τα Βολβο πχ το εχουν και στην Ευρωπη αφου εχουν ιδιους προφυλακτηρες.
Τωρα μιλαμε για θερμικα, τα ηλεκτρικα ειναι διαφορετικη κατασταση νομιζω τα Τεσλα εχουν διαφορες και δεν θα δουλεψουν καθολου στην Ευρωπη.
An imported car from the U.S. or other non-European countries often doesn't conform to European technical and safety vehicle regulations. To obtain a European Approval for the car, certain adjustments or customizations have to be made. Most of the time only small technical changes to the vehicles lighting have to be made.
Of course you can have this performed by a brand specific dealer throughout Europe, but these simple adaptions are frequently handled by just replacing the entire lighting units; a costly operation.
απο οταν βγηκαν Ζενον ΛΕδ κλπ με μηχανισμους δεν θελει τιποτα για εμπρος εκτος απο τα πισω φωτα το κοκκινο και τα φωτα ομιχλης που στα Ευρωπαικα μοντελλα μια ενεργοποιηση ειναι. οπως ειπα φερνουν πολλα αμαξια απο Αμερικη δεν εχουν πια διαφορες τα αυτοκινητα,
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.
Αντε και τελωνείο...
Άντε και 8-10k μεταφορικά
Και COC
Και εκτελωνισμό
Και έκδοση πινακίδωνΑσε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ
Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !
Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...
Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .
Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι
το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.
Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος
Σαν μεταχειρισμενα εισαγοντε Αμερικανικα μοντελλα και απο Ντουμπαι ακομα και σημερα που μιλαμε, παλαιοτερα μοντελα σαν μεταχειρα. Απλα πληρωνεις 10% συν ΦΠΑ. Ο μονος περιορισμος ειναι αν ειναι πολυ παλια πχ ΕURO 3 δεν μπορουν να εισαχθουν καθολου δηλ παλαιοτερα του 2005 νομιζω. Μονο δηλ στα καυσαερια υπαρχει περιορισμος. Αυτα τα αμαξια δεν χρειαζοντε καμμια μετατροπη για να παρουν ταξινομηση στην Γερμανια η την Ελλαδα. ΠΧ μοντελα του 2008. Προσφατα (τα περασμενα 2 χρονια) ηρθαν πολλα αμαξια απο Αμερικη Αudi BMW Porsche λιγο να τα ψαξεις θα δεις, ενας φιλος εφερε 2 τετοια.
Υπάρχουν κανόνες από που πρέπει να είναι τα φλας όταν ανοίγει το Πορτ μπαγκαζ για να συνεχίσουν να φαίνονται μέχρι ποσο φωτισμό θα έχουν στις πινακιδες . Είναι διαφορετικοί οι αμερικανικοί από τους ευρωπαϊκούς νόμους δεν είναι μόνο αυτό που περιγράφεις. Δεν μίλησα για Dubai γιατί δεν ξέρω
Αυτα που λες ιδια ειναι στα Αμερικανικα με τα ευρωπαικα μοντελλα 100%. Fyi εχω ζησει 10 χρονια Καναδα 100% ιδια ειναι τα αυτοκινητα με τα ευρωπαικα (Απο Ευρωπαιους, Κορεατες και Ιαπωνες κατασκευαστες). Οι διαφορες ειναι αμελητεες του τυπου τα φλας στην ευρωπη ειναι πορτοκαλι στην αμερικη μπορει να ειναι και κοκκινα αλλα μονο κατι ιδιαιτερα αμερικανικα αμαξια τα εχουν και πρεπει να εχουν πορτοκαλι φως νυχτος στα πλαγια που ολα τα Βολβο πχ το εχουν και στην Ευρωπη αφου εχουν ιδιους προφυλακτηρες.
Τωρα μιλαμε για θερμικα, τα ηλεκτρικα ειναι διαφορετικη κατασταση νομιζω τα Τεσλα εχουν διαφορες και δεν θα δουλεψουν καθολου στην Ευρωπη.
An imported car from the U.S. or other non-European countries often doesn't conform to European technical and safety vehicle regulations. To obtain a European Approval for the car, certain adjustments or customizations have to be made. Most of the time only small technical changes to the vehicles lighting have to be made.
Of course you can have this performed by a brand specific dealer throughout Europe, but these simple adaptions are frequently handled by just replacing the entire lighting units; a costly operation.
απο οταν βγηκαν Ζενον ΛΕδ κλπ με μηχανισμους δεν θελει τιποτα για εμπρος εκτος απο τα πισω φωτα το κοκκινο και τα φωτα ομιχλης που στα Ευρωπαικα μοντελλα μια ενεργοποιηση ειναι. οπως ειπα φερνουν πολλα αμαξια απο Αμερικη δεν εχουν πια διαφορες τα αυτοκινητα,
Τα ευρωπαϊκά μοντέλα δεν θα πας να τα κάνεις εισαγωγή από Αμερική. τα αμερικανικά έχουν πολλές φορές διαφορες και πρέπει να πληρώσεις να περάσουν.
Τις περισσότερες φορές που φέρνουν κάτι είναι συνήθως κάποιο παλιό σπάνιο μοντέλο που δεν ερχόταν Ευρώπη οπότε δεν έχουν led κτλ
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.
Αντε και τελωνείο...
Άντε και 8-10k μεταφορικά
Και COC
Και εκτελωνισμό
Και έκδοση πινακίδωνΑσε που είναι us specs και δεν κυκλοφορεί ΕΕ
Λεπτομέρειες θα πείτε όταν θέλουμε να λαϊκίσουμε !
Αμα είναι 8-10000 τα μεταφορικά ενός αυτοκινήτου, με συμφέρει να βγάζω εισιτήρια και να πηγαίνω Αμερική και να το οδηγώ εκεί και να κάνω και τουρισμό...
Άμα ήταν συμφέρον να φέρεις μόνος σου αυτοκίνητο από Αμερική ή Ασία και δεν είχε πάρα πολλές δυσκολίες και να θέλει ένα σκασμό χρήματα θα το έκαναν πάρα πολλοί .
Μόνο για κάνα υπερσπανιο μοντέλο που προορίζεται για κανά συλλέκτη έχει τέτοιο πράγμα νόημα που δεν τον νοιάζει να πληρώσει αδρά για να αποκτήσει κάτι
το 2008 που ηταν 1 ευρω=1.55 δολ συμφερε και εφεραν πολλα αμαξια απο Αμερικη αγορες πολλα απο ιδιωτες. Τωρα ετσι που ειναι τα μεταφορικα δυσκολο και δεν ξερεις αν τα κινεζικα θα μπορεσουν να ταξινομηθουν σαν μεταχειρισμενα στην Ευρωπη περα απο το οτι τα ηλεκτρικα θα εχουν region lock. Τοτε το 2008 μονο το ναβι ειχε region lock που ετσι και αλλοιως ηταν πρωτογονα τα ηλεκτρονικα.
Δεν είναι μόνο τα χρήματα στην ισοτιμία . Υπάρχουν άλλοι κανόνες ασφαλείας που τα οχήματα από Αμερική δεν πληρούν και πρέπει να αλλάξεις πράγματα να περάσουν από επιτροπή κτλ τα οποία εκτοξεύουν το κόστος
Σαν μεταχειρισμενα εισαγοντε Αμερικανικα μοντελλα και απο Ντουμπαι ακομα και σημερα που μιλαμε, παλαιοτερα μοντελα σαν μεταχειρα. Απλα πληρωνεις 10% συν ΦΠΑ. Ο μονος περιορισμος ειναι αν ειναι πολυ παλια πχ ΕURO 3 δεν μπορουν να εισαχθουν καθολου δηλ παλαιοτερα του 2005 νομιζω. Μονο δηλ στα καυσαερια υπαρχει περιορισμος. Αυτα τα αμαξια δεν χρειαζοντε καμμια μετατροπη για να παρουν ταξινομηση στην Γερμανια η την Ελλαδα. ΠΧ μοντελα του 2008. Προσφατα (τα περασμενα 2 χρονια) ηρθαν πολλα αμαξια απο Αμερικη Αudi BMW Porsche λιγο να τα ψαξεις θα δεις, ενας φιλος εφερε 2 τετοια.
Υπάρχουν κανόνες από που πρέπει να είναι τα φλας όταν ανοίγει το Πορτ μπαγκαζ για να συνεχίσουν να φαίνονται μέχρι ποσο φωτισμό θα έχουν στις πινακιδες . Είναι διαφορετικοί οι αμερικανικοί από τους ευρωπαϊκούς νόμους δεν είναι μόνο αυτό που περιγράφεις. Δεν μίλησα για Dubai γιατί δεν ξέρω
Αυτα που λες ιδια ειναι στα Αμερικανικα με τα ευρωπαικα μοντελλα 100%. Fyi εχω ζησει 10 χρονια Καναδα 100% ιδια ειναι τα αυτοκινητα με τα ευρωπαικα (Απο Ευρωπαιους, Κορεατες και Ιαπωνες κατασκευαστες). Οι διαφορες ειναι αμελητεες του τυπου τα φλας στην ευρωπη ειναι πορτοκαλι στην αμερικη μπορει να ειναι και κοκκινα αλλα μονο κατι ιδιαιτερα αμερικανικα αμαξια τα εχουν και πρεπει να εχουν πορτοκαλι φως νυχτος στα πλαγια που ολα τα Βολβο πχ το εχουν και στην Ευρωπη αφου εχουν ιδιους προφυλακτηρες.
Τωρα μιλαμε για θερμικα, τα ηλεκτρικα ειναι διαφορετικη κατασταση νομιζω τα Τεσλα εχουν διαφορες και δεν θα δουλεψουν καθολου στην Ευρωπη.
An imported car from the U.S. or other non-European countries often doesn't conform to European technical and safety vehicle regulations. To obtain a European Approval for the car, certain adjustments or customizations have to be made. Most of the time only small technical changes to the vehicles lighting have to be made.
Of course you can have this performed by a brand specific dealer throughout Europe, but these simple adaptions are frequently handled by just replacing the entire lighting units; a costly operation.
απο οταν βγηκαν Ζενον ΛΕδ κλπ με μηχανισμους δεν θελει τιποτα για εμπρος εκτος απο τα πισω φωτα το κοκκινο και τα φωτα ομιχλης που στα Ευρωπαικα μοντελλα μια ενεργοποιηση ειναι. οπως ειπα φερνουν πολλα αμαξια απο Αμερικη δεν εχουν πια διαφορες τα αυτοκινητα,
Τα ευρωπαϊκά μοντέλα δεν θα πας να τα κάνεις εισαγωγή από Αμερική. τα αμερικανικά έχουν πολλές φορές διαφορες και πρέπει να πληρώσεις να περάσουν.
Τις περισσότερες φορές που φέρνουν κάτι είναι συνήθως κάποιο παλιό σπάνιο μοντέλο που δεν ερχόταν Ευρώπη οπότε δεν έχουν led κτλ
Φερνουν οτιδηποτε συμφερει και για αλλους λογους που δεν γνωριζεις αλλα αν σε ενδιαφερει ψαξτο λιγο, δεν νομιζω οτι μας βοηθαει αυτη η συζητηση σε αυτο το τοπικ και δεν εχω τοσο χρονο μια και ειναι οφφ τοπικ το θεμα να γραψω τις πιθανες περιπτωσεις.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η απάντηση μου αφορούσε το κόστος να έλθει ένα αμάξι από την Αμερική, με πλοίο προφανώς.
Δεν το θεωρώ μεγάλο, δεν το έχω ψάξει, αλλά παλιότερα ήταν σύνηθες το φαινόμενο Ελληνες μετανάστες όταν έρχονταν καλοκαίρι για διακοπές στην πατρίδα, να φέρνουν και το αυτοκίνητο τους μαζί.
Τα 2-2500 το θεωρώ λογικό νούμερο.
1500 θέλουν για να έρθουν από Γερμανία με φορτηγό άμαξα και όχι μεγάλα suv
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Από ότι ξέρω πάντως, όσοι φέρνουν από εκεί αμάξια, τα κάνουν εισαγωγή στο Βέλγιο, ή στην Γερμανία που είναι εύκολα τα πράγματα, πληρώνουν εκεί τον ΦΠΑ που είναι φτηνότερος από εδώ και μετά το φέρνουν Ελλάδα, ως ευρωπαϊκό.
Ξανά σκέψου τι έγραψες για τον ΦΠΑ γιατί ήταν απρόσεκτο από άνθρωπο της πιάτσας
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης